Home
آینه گریم

آینه گریم قیمت

آینه گریم یکی از آینه های پرفروش در تولیدی فرکوست.زیرا از این آینه هم می توان در جنبه تزئینی و هم کاربردی استفاده کرد .آینه گریم قیمت مناسبی داره و از لحاظ کیفیت بسیار بالاست .آینه گریم دارای مدل‌های مختلفی از جمله هالیوودی و بک لایت هست که برای شما کامل توضیح داده میشه که چگونه فعال می‌شه و دارای چه مزیت‌هایی هست.

آینه گریم هالیوودی چیه

آینه گریم هالیوودی دارای 24 عدد لامپ هست که دور تا دور آینه نصب شده اس .این آینه از لامپ ال ای دی برخورداره.که این لامپ از دو رنگ آفتابی و مهتابی تولید میشه.آینه هالیوودی در شکل‌های مختلفی از جمله ریموتی ،حسگری و لمسی فعال می‌شه.که شما می‌تونین هر سه رو در آینه خود داشته باشین و یا حتی می‌تونه یکی از اونو در آینه خود انتخاب کنین و داشته باشین .در متن زیر برای شما موارد حسگری ،لمسی ،ریموتی توضیح داده می‌شه.

مزیت‌های ریموتی ،حسگری ،لمسی به چه صورت هست

ریموتی

آینه گریم قیمت مناسب در مدل‌های مختلفی فعال می‌شه که ریموتی به این صورت هست، که آینه شما دارای یک کنترل هست که شما می‌تونین از راه دور آینه خود رو کنترل کنین .یعنی شما با فشار دادن یک دکمه لامپ‌های آینه خود رو خاموش و یا روشن می‌کنین و یا می‌تونین حتی میزان نور آینه خود رو کم و یا زیاد کنین .آینه هالیوودی امکان اینو برای شما فراهم می کنه که شما از لامپ های زرد و سفید به صورت یکی در میان استفاده کنین.و در صورت نیاز با ریموت رنگ زرد رو به تنهایی و یا سفید رو روشن کنین.

حسگری

آینه هالیوودی حسگری تنها با حس کردن دست شما در قسمت زیر آینه فعال می‌شه .این آینه بسیار مدرن و جذابه و از لحاظ ظاهری بسیار شیک و ساده اس.این مورد برای علاقه مندان ساده پسند بسیار جذابه. شما بر اساس سلیقه خود می‌تونین از این آینه استفاده کنین و سفارش بدین.

لمسی

سومین موردی که در این آینه وجود داره لمسی بودن این آینه هست. آینه گریم قیمت مناسب دارای یک قسمت لمسی و یا تاچ هست که مثل تاچ موبایل همراه شما عمل می‌کنه.این آینه بسیار شیک هست .شما با لمس انگشت خود روی این قسمت مشخص شده روی آینه می‌تونین آینه خود رو خاموش و با روشن کنین.آینه هالیوودی دارای مزیت های دیگری مثل اسپیکر دار و یا نشان دهنده ساعت و… هست که شما به صورت لمسی می‌تونین این موارد رو روی آینه خود فعال کنین.

آینه هالیوودی از چه قاب‌هایی برخورداره

انتخاب قاب آینه شما سلیقه‌ای و بر اساس رنگ دکوراسیون محیط شماست .قاب‌های تولیدی فرکو‌ بسیار با کیفیت و در رنگ بندی‌های مختلفی تولید میشه.قاب آینه شما می‌تونه چوبی و یا مسی ، همچنین در رنگ های نقره ای و طلایی پر طرفدار باشه.حالا این که قاب آینه شما پهن و یا نازک باشه بستگی به نظر شما داره.البته شما باید میزان قابل رو بر اساس لامپ های که قرار می‌گیره تعیین کنین.

امکان این که آینه شما اصلا قاب نداشته باشه وجود داره .یعنی آینه شما تمام شیشه و خود لامپ هم روی آینه شما قرار بگیره .که این مورد هم سلیقه‌ای هست .پس حتما مطالب رو با دقت بخونین و آینه گریم مدنظر خود رو پیدا کنین.

آینه گریم دارای چه مدل‌هایی هست؟

موضوعاتی که در سایت فرکو در مورد قیمت آینه گریم صحبت شده اس

آینه گریم بک لایت چه نوع آینه ای هست

آینه گریم بک لایت یکی از آینه های پرفروش در تولیدی فرکو هست که دارای طرفداران زیادی هست. چون آینه گریم قیمت مناسب با کیفیتی عالی قابل تهیه اس. این آینه از آینه هالیوودی جدید تر و مدرن تر هست .آینه بک لایت دارای یک نوار نور ال ای دی در قسمت پشت آینه داره ،که یک نور بالایی رو برای محیط شما به وجود میاره .نور این آینه در رنگ بندی های مختلفی تولید می‌شه.و در عین حال که نوری مستقیم داره ، نور اون طبیعی و ملایم هست .رنگ بندی‌های این لامپ دارای آبی ،قرمز،سبز،بنفش،صورتی،سفید ،زرد و… هست .که شما می‌تونین بر اساس دکوراسیون خود رنگ لامپ و آینه خود رو انتخاب کنین.

آینه بک لایت میز مثل آینه هالیوودی در چند روش مختلف فعال می‌شه .و این مورد بستگی به سلیقه شما داره که کدوم رو انتخاب کنین.این روش‌ها شامل ریموتی ،حسگری و لمسی هست که در قسمت بالا برای شما کاملا توضیح داده شده اس.همه‌ی این موارد برای آینه بک لایت نیز قابل نصب و اجراء هست.

آینه بک لایت در چه سایزهایی تولید می‌شه

آینه بک لایت در همه‌ی سایزها از جمله : قدی ،رومیزی ،آویزی ،مربعی ،مستطیلی و… تولید می‌شه .و هیچ محدودیتی برای شما در قسمت ابعاد به وجود نمیاره . حتی می‌تونین ضلع و یا ابعاد آینه خود رو شخصاً طراحی کنین.و یک آینه شیک و با سلیقه و خلاقیت خود خریداری کنین .تنها باید طرح مدل نظر خود رو برای ما بفرستین.آینه گریم قیمت مناسب رو درب منزل تحویل بگیرین.

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم


راه‌هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره :

اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست
تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنی هست
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

آینه گریم قیمت مناسب خود رو با یک کیفیت بالا خریداری کنین و از انتخاب شرکت خود لذت ببرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو