Home
آینه گرد ساده سه تایی

آینه گرد ساده سه تایی

آینه گرد ساده سه تایی ، کنار هم به صورت هم‌اندازه یا به صورت کوچک و بزرگ هم به صورت کلاسیک و هم مدرن خیلی پرطرفداره. اما آنچه که مهمه اینه که این آینه‌ها امروزه در کیفیت خیلی بالا با جنس نشکن و فوق شفاف تولید میشه.

وجود آینه‌ها در هر قسمت از خونه یا محل کار اگه درست انتخاب بشه می‌تونه در زیباسازی دکوراسیونت خیلی تاثیرگذار باشه.اگه زیبایی آینه‌های تاچ و نوری رو ببینی عمرا بتونی جلوخودتو بگیری که یکی از اونا رو تهیه نکنی.

به‌قدری دلبر و خوشگلن که وقتی به کارایی‌های منحصربفردش هم توجه می‌کنی میبینی که نمیشه سرسری ازش رد شد. در سالن‌های آرایشی و مزون هم این آینه‌ها غوغا کردن.

از اصلی ترین ابزارهای اساسی زندگی انسان امروزی آینه رو می توان نام برد. اغلب افراد برای حضور در اجتماعات و محیط های مختلف نیاز به مشاهده خود در آینه رو دارن. علاوه بر این موارد برای استفاده در دکوراسیون و طراحی داخلی نیز از اهمیت خاصی برخوردار هست. و همیشه مورد توجه طراحان داخلیه. از این رو تنوع در آینه ها نیز بسیار بالاست تا به راحتی بتوان آینه ای بر حسب کاربرد موردنیاز و متناسب با سلیقه خود رو انتخاب کنین. در این میان آینه گرد ساده سه تایی از کاربردی ترین نوع آینه هاست.

با وجود تنوع در آینه به طور کل، آینه گرد ساده سه تایی خود نیز انواع گوناگونی داره. اما به صورت کلی این آینه ها به گونه ای هستن که برای فضاهای مختلفی می‌تونن به کار برن. و موجب زیباتر شئن فضای خود بشن.

آینه گرد ساده سه تایی نیز همانند دیگر آینه ها وقتی در فضایی قرار می گیره، باعث می‌شه تا فضای مورد نظر وسیع تر و پرنورتر از اون چه که هست به نظر بیاد. این موارد به دلیل شفافیت و خاصیت انعکاسی که آینه ها دارن، هست. به همین جهت وجود آینه خارج از کاربرد خود برای اغلب فضاها می‌تونه الزامی باشه.

آینه گرد سه تایی
آینه گرد سه تایی

کاربرد آینه گرد ساده سه تایی

آینه گرد ساده سه تایی نیز همانند اغلب آینه ها منع خاصی برای فضای مورد استفاده خود ندارد. و می تواند در خیلی از فضاها مورد استفاده قرار بگیرد.

  • خانه یکی از مواردی است که آینه گرد سه تایی می تواند گزینه مناسبی برای آن تلقی گردد. بخش هایی مثل اتاق خواب و پذیرایی از مواردی هستند که برای نصب این نوع آینه ها ایده آل می باشند. و همچنین این آینه ها می توانند فضای متفاوتی را به وجود آورند.
  • آرایشگاه از دیگر مواردی است که برای قرار گیری آینه گرد ساده سه تایی انتخاب ایده آلی است. زیبایی این آینه ها به گونه ای است که می تواند توجه ها را به خود جلب نماید و موجب زیباتر شدن فضای سالن های زیبایی گردد.
  • هتل ها و مهمانپذیرها نیز از فضاهایی می باشند که وجود آینه در آن ها از الزامات می باشد. در میان گزینه های مختلفی که برای آینه وجود دارد، آینه گرد ساده سه تایی از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار می باشد.
  • در کافه ها و رستوران ها نیز استفاده از آینه می تواند زیبایی فضا را دو چندان نماید. این نوع آینه ها برای اینگونه فضاها انتخاب خیلی متاسبی می باشند و می توانند به نقطه کانونی در دکوراسیون خود تبدیل شوند.
آینه گرد سه تایی

چند نمونه از انواع آینه را می توانید در این سایت ملاحظه بفرمایید.

انواع مختلف آینه گرد ساده سه تایی

آینه ساده

با وجود تنوع مختلفی که آینه ها پیدا کرده اند و امکانات و قابلیت هایی که به آن ها افزوده شده، اما آینه ساده از زیباترین و رایج ترین نوع آینه ها می باشد. چرا که وضوح تصویر بالایی به دلیل شفافیت بالای خود دارا می باشند. و نیز در عین سادگی زیبایی قابل توجهی را دارند. همچنین به دلیل سادگی که دارا می باشند برای هر فضایی قابلیت نصب و استفاده را دارند. به شکل های مختلفی نیز می توانند تولید گردند از جمله آینه گرد ساده سه تایی.

آینه گرد ساده سه تایی بدون قاب

تمامی انواع آینه از جمله آینه گرد ساده سه تایی می توانند همراه قاب و یا بدون آن استفاده گردند. آینه های بدن قاب سادگی بیشتری را دارا می باشند. ولی با وجود ساده بودن زیبایی منحصر به فرد خود را نیز دارند. و در هر فضایی بدون وجود هیچگونه محدودیتی می توانند نصب گردند و خود را نیز با فضای موجود مطابقت دهند.

این آینه ها از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار هستند. همچنین لازم به ذکر است که آینه های تولیدی دارای مقاومت بسیار بالایی هستند. که موجب شده تا مقاومت خوبی را در برابر ضربه داشته باشند. و نیز لبه های آینه نیز به گونه ای خواهد بود که برنده نیست. و بدون هیچ مشکلی می تواند نصب و مورد استفاده قرار بگیرد.

آینه گرد ساده سه تایی قاب دار

اما آینه ها می توانند به صورت قاب دار نیز باشند. در این صورت قاب های بسیار مختلفی وجود دارد که برای آینه گرد سه تایی می تواند انتخاب گردد. تنوع در زمینه قاب ها بسیار بالا می باشد. از نظر جنس قاب، قاب های فلزی و چوبی و یا حتی با خود آینه نیز می تواند برای این نوع آینه ها مورد استفاده قرار بگیرد. در مورد رنگ نیز قاب ها دارای تنوع رنگی بالایی می باشند.همچنین اشکال و ضخامت و… نیز در مورد قاب ها انواع گوناگونی را دارا می باشد. که موجب شده تا در نهایت آینه گرد ساده سه تایی بتواند انواع مختلفی را داشته باشد.

آینه مات

آینه های مات نیز به گونه ای می باشند که در واقع همان آینه های ساده هستند. اما شفافیت و وضوح آن ها را دارا نمی باشند. از این رو برای فضاهایی که نیازی به مشاهده در آینه در آن ها نیست و آینه بیشتر جنبه تزیینی دارد، بهترین انتخاب خواهد بود. چرا که این آینه ها بسیار خاص می باشند و اگر به صورت آینه گرد ساده سه تایی نیز مورد استفاده قرار بگیرند، جذابیت بیشتری خواهند داشت.

آینه گرد شلف دار

برای برخی از فضاها که با کمبود جا برای قرار دادن وسیله ها مواجه هستند می توان آینه را به صورت شلف دار به کار برد. در این صورت اغلب پشت آینه قسمتی برای قرارگیری برخی لوازم تعبیه می شود. در این صورت می توان نهایت بهره مندی را از فضای موجود داشت. و نیز آینه ای خاص با مزایا و کاربردهای فوق‌العاده را دارا بود.

آینه گرد ضد بخار

ساختار کلی آینه ضد بخار به این صورت می باشد که در صورتی که در معرض تشکیل بخار آب قرار بگیرد، روی صفحه آینه اجازه تشکیل بخار نمی دهد. در این صورت همیشه صفحه آینه با وضوح حالت عادی خواهد بود. و دیگر نیازی به صرف زمان جهت پاک کردن بخار روی آینه نیست. چرا که یکی از دغدغه های همیشگی برای آینه هایی که در فضاهایی مثل حمام و استخر و… قرار می گیرند، تشکیل بخار و کاهش وضوح آینه می باشد. که امروزه با وجود آینه ضد بخار ابن معضل به راحتی حل شده است.

آینه گرد سه تایی طرح دار

با استفاده از آینه های طرح دار برای آینه گرد ساده سه تایی می توان کمی آن را از سادگی خارج کرد. و برای افرادی که ترجیح می دهند تا آینه به طور کامل ساده نباشد، انتخاب خوبی خواهد بود. برای اجرای طرح ها محدودیتی وجود ندارد. و به صورت شخصی سازی نیز می تواند اجرای طرح روی آینه صورت بگیرد. به این صورت می توان جلوه و زیبایی آینه را افزایش داد.

برای درخشان تر بودن و جلوه بیشتر آینه نیز می توان از چراغ های LED در پشت آینه استفاده نمود. در این صورت با روشنایی که به واسطه این چراغ ها ایجاد می شود، طرح های روی آینه زیبایی منحصر به فرد تری خواهند داشت. که این آینه ها با عنوان آینه بک لایت مطرح هستند. و می توانند قابلیت های فوق‌العاده ای داشته باشند که موجب تمایز از آینه های ساده شده اند.

آینه گرد بک لایت

آینه گرد سه تایی آویزی

شکل رایج برای نصب آینه گرد ساده سه تایی، نصب بر روی دیوار می باشد. اما این آینه ها به صورت های مختلف دیگری هم می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. برای این حالت آینه آویزی می توان از مواردی مثل کنف، چرم و زنجیره فلزی استفاده نمود. هر کدام از این موارد بسته به فضای موجود و دلخواه شخصی می تواند زیبایی خود را دارا باشد.

آینه گرد پنج تایی

سایر محصولات فرکو

میز شیشه ای

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهارخوری 8 نفره

قیمت شیشه رومیزی

میز شیشه ای اداری

شیشه خم سکوریت

میز شیشه ای جلو مبلی

شیشه رومیزی برنز

شیشه رومیزی ناهار خوری 6 نفره

میز شیشه ای پذیرایی

قیمت شیشه خم

کارخانه شیشه خم

شیشه خم ساختمانی

شیشه خم پنجره

ثبت سفارش

برای سفارش و اطلاع از قیمت های انواع آینه از جمله آینه گرد ساده سه تایی به صنایع شیشه و آینه فرکو می توانید با شماره 02188068352 تماس بگیرید. کیفیت و قیمت ها بسیار مناسب می باشند و به صورت تضمینی عرضه می گردد. ان امکان نیز وجود دارد که بتوانید در صورت داشتن نارضایتی محصول خود را مرجوع نمایید. تمام تلاش مجموعه بر این است که بتواند محصولی با کیفیت و کسب رضایت کامل شما مشتریان عزیز ارایه دهد.

برای مراجعه حضوری نیز می توانید به آدرس: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه فرمایید. در این صورت می توانید با مجموعه و کیفیت خدمات و محصولات آشنا شوید. و با اطمینان سفارش خود را نهایی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو