Home
میز شیشه ای خم 09

قیمت شیشه خم

قیمت شیشه خم نسبت به مدل و ضخامت می‌تونه خیلی فرق داشته باشه و اینطور نیست که اختلاف قیمت کم باشه! ظاهر شیشه‌ها فرق کمی داره اما باطن! البته ظاهر هم می‌تونه شدیدا اختلاف داشته باشه ولی باطن قضیه فرقش بیشتره! در حالی که شیشه خم لمینت کاملا ایمنی داره و حتی ضد گلوله هست ، شیشه خم ساده با یه برخورد کوچیک می‌تونه بشکنه! طبیعیه که قیمتشون خیلی فرق داشته باشه. اگه دورتون شیشه لمینت باشه شما حتی از اینکه تحت تعقیب مافیا هستی نگران نمیشی! یا با اطمینان می‌تونی روی پله شیشه‌ای بدوی!

از طرفی نوع استفاده هم خیلی مهمه. مثلا شیشه خمی که برای دیوار استفاده می‌شه باید ایمنی بالایی داشته باشه ولی برای ساخت میز شیشه ای خم کوچولو نیاز نیست انقدر هم محکم باشه. باید ببینیم کدوم مدل شیشه خم مناسب هست برای ما. البته در حال کلی اصلا منطقی نیست که شیشه خم با شیشه ساده ساخته بشه! خصوصا به خاطر خمی که داره. در ادامه همراه ما باشین.

راستی از شیشه خم و سازه‌های بسیار جذابش اطلاع داری؟

شیشه خم یا منحنی کاملا برعکس شیشه‌های تخت شکل‌پذیریه بالایی داره که‌انواع میز شیشه‌ای فوق‌العاده شیک و مدرنی با کمک این شیشه ساخته می‌شه 😮

می‌دونستی شیشه رومیزی هم با اینکه سطح صافی داره با مدل‌های خیلی خاص و لبه‌های منحنی خیلی زیبا از این شیشه ساخته می‌شه!

اگر واقعا شیفته تمایز و تفاوتی و خاص بودن برات اهمیت داره ، به‌هیچ وجه انواع بسیار خیره‌کننده این محصول رو از دست نده !

برای یه‌دکوراسیون حرفه‌ای حتما نیاز به یک متخصص دکوراسیون نیست! گاهی با یک خرید هوشمندانه می‌تونی دکوری فوق حرفه‌ای برای خودت بسازی 🙂

شیشه خم می‌تونه علاوه بر دکور خونت معماری ساختمونت رو هم متحول کنه!

چطوری ؟!

شیشه خم علاوه بر انواع شیشه رومیزی و میزتمام شیشه در ساخت انواع سازه‌های ساختمانی مثل: در و پنجره منحنی ، نرده و راه‌پله شیشه‌ای ، دیوار و اتاق شیشه‌ای و حتی استخرهای شیشه‌ای و آکواریوم استوانه‌ای و… استفاده می‌شه 😮

فقط کافیه تصور کنی ! انتخاب کنی ! سفارش بدی ! و زیباترین روءیاهاتو با فرکو به‌حقیقت تبدیل کنی 🙂

این فرصت فوق‌العاده محدوده ، نکنه از دست بدی :I

فهرست مطالب :

شیشه خم

چه‌مواردی تو قیمت شیشه خم تاثیر‌گذاره

شیشه خم
شیشه خم

ابعاد در‌خواستی

سایز و ابعاد شیشه خمیده می‌تونه بسیار مختلف و متغیر باشه. ابعاد شیشه منحنی با توجه به‌کاربرد و نیازت محاسبه می‌شه و بسته به‌سلیقت و نوع طرح انتخابیت تولید می‌شه.

می‌تونی این محصول رو با هر نوع ضخامت و ابعادی که‌تمایل داشته باشی، به‌متخصصین فرکو سفارش بدی. تا محصولاتی بسیا زیبا و باکیفیت رو مطابق میل و سلیقت دریافت کنی. ابعاد 244 * 420 بالاترین سایزیه‌که می‌تونی برای شیشه قوس‌ دار سفارش بدی.

شیشه خم _15
شیشه خم

کیفیت مورد نظر

قطعا شیشه خم باکیفیت‌تر قیمت گرون‌تری داره! مثل هر چیز دیگه. اما کدوم نوع شیشه خم باکیفیت‌تره؟ اولین چیزی که کیفیت شیشه خم رو نشون می‌ده جنسش هست. اینکه شیشه خم از نوع معمولی ، سکوریت و لمینت باشه. در واقع مهم‌ترین نکته تو قیمت هم همین هست و موارد دیگه کمتر مهم هستن. چیزی که استحکام شیشه رو نشون می‌ده. اما دقت داشته باشین که تازه هر کدوم از این شیشه‌ها خودشون از نظر سطح کیفیتی تنوع دارن.

شیشه لمینت

شیشه لمینت رو بدون شک می‌تونیم محکم‌ترین ، ایمن‌تر و البته گرون‌ترین مدل شیشه خم بدونیم! حتی نسبت به مدل شیشه لمینت می‌تونه ضدگلوله هم باشه. در این مدل سه تا لایه شیشه‌ای استفاده می‌شه. دو لایه همون شیشه سکوریت هستن اما وسط این دو لایه‌های شیشه‌ای یه طلق چسپناک شفاف( می‌تونه رنگی هم باشه) قرار می‌دن که باعث می‌شه هم شیشه محکم‌تر بشه و هم ایمنیش بالا بره. زمانی که شیشه لمینت ضربه می‌بینه ، این لایه طلقی که از جنس pvb هست ، شیشه رو محکم سرجای خودش نگه می‌داره و نمی‌ذاره از جاش پرتاب و جدا بشه.

اگه شیشه خم رو برای نمای ساختمان ، ویترین طلافروشی یا محیط‌های حساس می‌خواین باید مدل لمینت رو بخرین.

انواع شیشه لمینت :

  • شیشه خم لمینت
  • شیشه لمینت سکوریت
  • شیشه لمینت رنگی
  • شیشه شفاف لمینت
  • شیشه مات لمینت
  • لمینت طراحی شده

خاطر نشان می‌کنم که‌قیمت شیشه خم لمینت می‌تونه تو ساخت و سازهای شیشه‌ای هزینه‌بردار باشه. اما اونچه‌که مسلمه ، محصول ساخته شده با شیشه خم لمینت ، از لحاظ جذابیت و کیفیت با هیچ سازه دیگه‌ای نمی‌شه مقایسه کرد.

کارخانه شیشه رنگی

سکوریت خم

شیشه خم سکوریت هم دومین نوع شیشه خم از نظر مقاومت هست. البته که شیشه سکوریت هم به میزان زیادی محکم هست و برای مثال تو ضخامت مشخص 5 برابر قوی‌تر از شیشه معمولی. مزیت مهم شیشه سکوریت ایمنی خوب اون هست. این نوع شیشه با عملیات حرارتی خاصی تولید می‌شه. وقتی که شیشه ضربه شدید می‌بینه و می‌شکنه ، مثل شیشه معمولی نیست که کلی قطعه تیز و خطرناک ازش پرتاب بشه! بلکه شیشه سکوریت کاملا پودر می‌شه در صورت شکستن و پودر شیشه‌ای که کاملا ریزه و خطرناک نیست.

شیشه سکوریت برای پارتیشن و کلا جاهایی که به شیشه نسبتا ایمن نیاز داریم گزینه مناسبی هست. خصوصا که از نظر قیمتی نسبت به شیشه لمینت ارزون‌تره و جایی که خیلی ایمنی شدید نیاز نداره بهتره از این مدل استفاده بشه.

شیشه خمیده
Bent glass001

پیشنهاد می‌دم برای اطلاع از قیمت دقیق شیشه خم مورد نظرت و همینطور کسب اطلاعات کامل در مورد انواع شیشه منحنی یا همان شیشه قوس‌ دار و ویژگی‌های هرکدوم. با متخصصین فرکو برای دریافت مشاوره خرید در ارتباط باشی.

ضخامت شیشه

ضخامت شیشه قطعا روی قیمت اون تاثیر داره و مشخصه که ضخامت شیشه هر چقدر بیشتر بشه قیمتش هم گرون‌تر می‌شه. البته باید دقت داشته باشین که شیشه ضخیم هم همیشه بهتر نیست! چه بسا خیلی وقت‌ها شیشه نازک‌تر هم کافی هست.

اما سوال اینجاست که کدوم شیشه خم رو تو چه ضخامتی سفارش بدیم؟ نسبت به استفاده شما خیلی متغیره. پیشنهاد می‌کنم که‌حتما با متخصصین ما تماس بگیری و یک مشاوره رایگان دریافت کنی و قبل از سفارش محصولت از ضخامت مناسب شیشه خم اطمینان حاصل کنی. برای این‌کار کافیه اینجا کلیک کنی.

رنگ

شیشه‌ها از نظر میزان شفافیت یکسان نیستن. این روزها شیشه‌هایی اومده که شفافیشون به مراتب بیشتر هست نسبت به شیشه معمولی. اما به غیر از شیشه‌های شفاف ، شیشه‌های رنگی هم زیاد استفاده می‌شن خصوصا شیشه دودی رنگ. نسبت به رنگ قیمت شیشه می‌تونه متغیر باشه.

طرح مورد نظر

یکی از مدل‌های بسیار زیبا که‌در تولید شیشه‌های خم بکار می‌ره ، شیشه منحنی طرح داره. که‌با دستگاه‌های مختلف و روش‌های متفاوت ، می‌شه طرح‌های گوناگونی رو بر روی سطح شیشه خمیده ایجاد کرد. طرح انتخابی و نحوه و روش ایجاد طرح بر روی شیشه‌های قوس‌ دار هم از مواردیه‌که هزینه‌های متفاوتی رو در بر داره. و میزان هزینه اون بر قیمت نهایی شیشه تاثیر‌گذاره.

شیشه خم پنجره .پارتیشن

ابزار و نوع فرآیند بکار رفته در ساخت

بسته به‌جنس و طرحی که‌انتخاب می‌کنی، تو ساخت محصول موردنظرت ، از ماشین آلات ، وسایل و ابزار مختلفی ، استفاده می‌شه. قیمت شیشه خم ، برحسب جنس و نوع شیشه خمیده و همچنین فرآیندی که‌در ساختش بکار میره متغیره. که‌هرکدوم هزینه‌ای مجزا و متفاوتی داره. و از جمله عوامل مؤثر در قیمت نهایه یه‌های قوس داره.

انواع جنس شیشه

  • شیشه فلوت
  • شیشه کلیر
  • سوپر کلیر
  • کریستال

شیشه کریستال

شیشه کریستال یکی از انواع شیشه‌های شفافه. در متریال و جنس شیشه‌های کریستال ، از ذرات کریستال با مقادیر بسیار بالائی استفاده می‌شه. وجود ذرات کریستال در این محصول ، باعث شده‌که شفافیت شیشه کریستال چندین برابر بیش‌تر از سایر شیشه‌های شفاف باشه.

از اون‌جائیکه هرقطعه از کریستال بکار رفته تو ساخت این شیشه، به‌طور جداگانه نور رو بازتاب می‌کنه ، شاهد بازتاب نور فوق‌العاده‌ای در سطح این شیشه هستیم. که‌ زیبائی و جلوه اون رو به‌طرز محسوسی افزایش میده.

شیشه کریستال در ساخت پنجره ساختمان

انواع شیشه کریستال :

  • سکوریت
  • لمینت
  • هوشمند
  • رنگی
  • حکاکی شده

شیشه کریستال به‌عنوان یکی از شیشه‌های مرغوب و با کیفیت در بین انواع شیشه‌های شفاف معرفی می‌شه.

در تولید شیشه خم برای افزایش شفافیت و زیبائی محصول ، از شیشه‌های کریستال استفاده‌می‌شه. هرچند قیمت شیشه خم کریستال بالاتره، ولی شفافیت و جلوه این محصول با شیشه کریستال فوق‌العاده زیباتره.

شیشه خم ساختمانی .دیوار پوش شیشه ای

انواع شیشه طرح‌ دار

  • شیشه استیند گلاس
  • شیشه حکاکی شده
  • شیشه اسید‌کاری شده

انواع شیشه‌های خاص

  • شیشه هوشمند
  • شیشه وایت‌بردی

در ادامه مقاله توضیحی کامل در مورد هرکدوم از انواع شیشه میدم. با من همراه باش.

منحنی وایت بردی

تخته سیاه مدتیه‌که کاربرد خودش رو تا حد زیادی از دست داده. و جاش رو به‌تخته‌های وایت‌بردی داده. بعد از به‌روی کار اومدن تخته‌های وایت‌بردی ، حالا دیگه زمان اون رسیده که‌تخته‌هائی از جنس شیشه ، جایگزین مناسبی برای انواع تخته‌های قدیمی باشه.

انواع شیشه وایت برد

  • شیشه وایت بردی ساده
  • شیشه وایت بردی مغناطیسی

تخته وایت‌بردی‌رو می‌شه با استفاده از شیشه‌های منحنی ، به‌صورت انواع میز هم تولید کرد. از شیشه‌های وایت‌بردی تو ساخت انواع سازه‌های اداری استفاده می‌شه.

زیبا‌ترین و کاربردی‌ترین انواع اون ،میزهای اداری و انواع میز کامپیوتره. میزهای تولید شده از این محصول مدرن و بسیار شیک از طرف اکثر افراد و به‌خصوص از طرف قشر جوون ، بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته.

شیشه خم _000
.glass.11

رنگ‌های مختلف شیشه خم

از رنگ‌های متنوع و زیبا در تولید شیشه‌های منحنی استفاده می‌شه. نوع رنگ بکار رفته در تولید این محصول ، در قیمت نهایی اون موثره ، چراکه‌هر رنگی قیمت متفاوتی داره. برای مثال: رنگ‌های دودی و بژ قیمت بالاتری نسبت به‌رنگ‌های ساده دارن.

انواع رنگ شیشه

انواع رنگ‌های این نوع شیشه عبارت است از :

  • سفید
  • مشکی
  • برنز
  • بژ
  • نقره‌ای
  • طلایی
  • بی‌رنگ
  • شامپاینی
  • قرمز
  • سبز
  • صورتی
  • هفت رنگ

این محصول را می‌تونی در انواع رنگ‌های متنوع موجود در شرکت فرکو. و همچنین در انواع رنگ‌های درخواستی و مورد علاقه خودت سفارش بدی. فرکو آماده پاسخ‌گویی و مشاوره در خصوص تمام سوالاتت و ثبت هرنوع سفارشت در کمترین زمان ممکنه.

شیشه رنگی مات

انواع شیشه رنگی

  • لاکوبل
  • ترنسپرنت
  • اورسی
  • متلوکس
  • رفلکس
  • متلاک
Bent glass004

شیشه رنگی لاکوبل

شیشه لاکوبل یا شیشه رنگی براق ، از جمله شیشه‌های رنگی با کنتراست و شارپنس بالاست. شیشه‌های لاکوبل از انواع شیشه‌های روکش‌دار محسوب می‌شه ، که‌لایه‌ای از رنگ یک سطح شیشه رو پوشونده. به‌همین دلیل به‌نام شیشه‌های پشت رنگی هم شناخته شده. و در ضخامت‌های 4 و 6 میلی‌متر تولید می‌شه.

شیشه رنگی لاکوبل در چند رنگ

قیمت شیشه خم رنگی بسته به‌نوع رنگ و ضخامت شیشه متفاوته.

رنگ‌های براق و زیبای شیشه لاکوبل ، با طیف وسیعی از رنگ‌های چشم‌گیر مورد استقبال و توجه بسیاری قرار گرفته. شیشه‌های لاکوبل یکی از انواع شیشه‌های مدرن محسوب می‌شه. در فرآیند ساخت این محصول ، شیشه رو از یک سمت رنگ کرده و از سمت دیگه اسیدی می‌کنن و با استفاده از روش اچ ، شیشه رو به‌شکل یک ساتن ، براق در میارن.

شیشه رنگی ترنسپرنت

شیشه‌های رنگی ترنسپرنت از انواع شیشه‌های رنگی شفافن ، که‌نور رو با شیوه‌ای بسیار زیبا و به‌صورت رنگی از خودشون عبور می‌دن و باعث می‌شن محیط جلوه‌ای رنگارنگ و خوشایند داشته‌باشه. نمونه‌های قدیمی‌تر این محصول رو حتما تو اکثر مسجدها و بناهای تاریخی در اصفهان و معماری‌های سنتی و ایرانی-اسلامی دیدی. این شیشه‌های فوق‌العاده زیبا وقتی که‌به‌صورت شیشه‌‌های منحنی بکار برن از جلوه‌ای بسیار خاص و متمایز برخوردار می‌شن. برای دریافت قیمت شیشه خم رنگی می‌تونی با مشاورین ما در فرکو تماس بگیری.

شیشه رنگی ارسی

وقتی که‌در رابطه با بناهای تاریخی و سنتی صحبت می‌شه، نقش اصلی و زیبای شیشه‌های رنگی ارسی ، رو تو این میراث با ارزش نمی‌شه نادیده گرفت. پنجره‌هائی رنگارنگ در قاب‌های چوبی که‌نور خورشید رو با بازتابی زیبا به‌رقص در میارن. این شیشه‌ها کاربری گسترده‌ای در گذشته به‌شیوه سنتی و کاربری گسترده‌تری در سال‌های اخیر ، در دکوراسیون امروزی و مدرن ایفا می‌کنن.

از شیشه‌های رنگی برای ایجاد فضاهای پرنشاط و جذاب ، برای هرچه بهتر کردن روحیه افراد ، در دوران سرد و پر از استرس جامعه امروزی استفاده می‌شه. بنابراین نقش بسزایی در اثر روانی محیط داره. این نوع شیشه‌ها می‌تونن انرژی مثبت بسیار زیادی رو در محیط‌های مورد استفاده ، ایجاد کنن.

شیشه خم .>00
شیشه خم

شیشه رنگی متلوکس

شیشه‌های رنگی مات رو با نام تجاری متلوکس هم معرفی می‌کنن. شیشه‌های متلوکس کیفیتی مشابه شیشه‌های لاکوبل داره. این نوع شیشه‌ها با انواع رنگ و طرح و همچنین در ضخامت‌های متفاوت در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرن و بازتاب نور بسیار خوبی دارن. انواع شیشه متلوکس در اجراهای ساختمانی و تولید انواع محصولات خانگی و اداری بسیار کاربرد داره.

شیشه رنگی مات خم در ساخت میز

سفارش شیشه خم فرکو

روی تصویر کلیک کنید

برای سفارش و خرید انواع شیشه منحنی و سایر محصولات فرکو. می‌تونی با شماره تلفن : 02188068352 و یا با شماره 09101767773 تماس بگیری. و در خصوص سوالات و اطلاعات مورد نیازت با مشاوران فرکو در ارتباط باشی.

همچنین می‌تونی ، برایدیدن انواع شیشه و آینه – درب و پنجره و … از تولیدات فرکو ، سایت اینستاگراممون رو دنبال کنی :  پیج اینستاگرام

glass.55

فرآیند تولید شیشه‌های منحنی

  • شیشه منحنی و حرارت زیاد
  • خم کردن در دمای بالا یا داغ
  • شیشه قوس‌دار در دمای اتاق یا سرد
  • خم کردن شیشه لمینت
شیشه خم پنجره .050
شیشه خم

شیشه منحنی و حرارت زیاد

شیشه خم
شیشه خم

برای تولید شیشه‌های منحنی از حرارت 630 درجه سانتی‌گراد استفاده می‌شه. وقتی حرارت شیشه به‌درجه مد نظر رسید. قسمت‌های مورد نظر شیشه رو ، بسته به‌طرح انتخابی ، تا شعاع مطلوب خم می‌کنن. این عمل یا به‌صورت استوانه‌ای و یا به‌صورت چند جهته صورت می‌گیره.

قابل ذکره که‌در تولید شیشه منحنی ، برای ایجاد انحنا و قوس ، هم به‌صورت عرضی و هم به‌صورت طولی می‌شه اقدام کرد. خم کردن طولی شیشه ، نسبت به‌خم کردن عرضی اون ، از کیفیت بیش‌تری برخورداره. که‌بالطبع قیمت شیشه خم با تولید طولی بالاتر خواهد بود.

خم کردن در دمای بالا یا داغ

برای ایجاد انحنا و خمیدگی در این روش ، از قالب‌های مخصوص برای ایجاد فرم مورد‌نظر استفاده می‌شه. برای این منظور شیشه‌رو بین 580 الی 600 درجه حرارت می‌دن ، تا شکل قالب رو به‌خودش بگیره. مزیت استفاده از این روش در تولید انواع بیش‌تر و طرح‌های متنوع‌تره.

شیشه منحنی در دمای اتاق یا سرد

برای این‌منظور شیشه‌های حرارت دیده رو پس از اون‌که به‌دمای اتاق رسید. و در واقع سرد شد به‌صورت منحنی در میارن. با این روش شیشه از خاصیت سکوریت هم بهره‌مند می‌شه. برای این‌که بشه‌در شیشه سرد شده شعاع دلخواه رو ایجاد کرد و به‌میزان لازم انحنا و خمیدگی در اون ایجاد کرد. شیشه‌رو درون فریم‌های مخصوصی قرار می‌دن و حین عملیات مکانیکی ، شیشه رو با انحناهای دلخواه تولید می‌کنن.

تولید شیشه منحنی در کوره مخصوص

خم کردن شیشه لمینت

تو فرآیند تولید شیشه لمینت منحنی ، روشی متفاوت از سایر لمینت‌ها اعمال می‌شه. که‌پیچیدگی و فرآیندی خاص داره ، که‌برای این منظور ، از روش ترکیبی استفاده می‌کنن. در واقع هم‌زمان از سه روش ، خم کردن به‌شیوه‌های سرد ، داغ و لمینت کردن شیشه بهره می‌برن.

ویژگی بالقوه در شیشه‌های منحنی

از ویژگی‌های بالقوه در شیشه‌های منحنی ، می‌شه به‌ویژگی یک‌پارچه بودن اون اشاره کرد. یعنی در تولید سازه‌های مورد نظر ، تنها با ایجاد انحنا و خمیدگی ، طرح‌هایی رو می‌شه ساخت. که‌در تولید با شیشه تخت ، نیازمند قطعات به‌هم متصل زیادی از اون شیشه خواهیم بود. برای مثال در تولید یک سازه‌مثل میز یا صندلی از انواع شیشه تخت، که‌تماما از جنس شیشه تولید شده باشه. نیاز به‌قطعات بسیار زیادی از شیشه هستیم. تا بتونیم با اتصال این قطعات سازه مورد نظر رو با طرح دلخواه به‌وجود بیاریم.

در حالی‌که برای تولید همون سازه با همون طرح از انواع شیشه خم یا همون شیشه قوس‌دار ، تنها به‌یک قطعه شیشه نیازمندیم. همین ویژگی خارق‌العاده در این شیشه ، باعث شده ، طرح‌هایی فوق‌العاده زیبا و متمایز رو بشه از طراحی به‌تولید رسوند. یکی از دلایل مؤثر در قیمت شیشه خم‌هم همین ویژگی زیبا و منحصر به‌فرد اونه.

شیشه خم>011
میز شیشه‌ای تکه‌ای در مقابل میز شیشه‌ای خم

انواع اجرا‌های شیشه خم

  • نمای داخلی و خارجی اماکن مختلف
  • نرده شیشه‌ای تراس و بالکن
  • کانتر فروش و پیشخوان مغازه و فروشگاه
  • پارتیشن و طبقات شیشه‌ای دکوری
  • سقف‌های کاذب شیشه‌ای
  • ایجاد نمایی متفاوت در تولید درب و پنجره
  • دیوار و اتاق شیشه‌ای
  • کابین آسانسور‌های شیشه‌ای مجلل
  • شیشه خم یخچال‌ فروشگاه و سوپرمارکت‌
  • شیشه منحنی آکواریوم
  • آب‌نمای شیشه‌ای
  • پلکان شیشه‌ای منحنی
  • شیشه خم اتومبیل
  • تولید گسترده وسایل خانگی در انواع مختلف
شیشه خم 0_4
شیشه خم

نمای داخلی و خارجی اماکن مسکونی ، اداری و تجاری

شیشه خم که‌امروزه تو بیش‌تر نماهای ساختمانی با اجراهای گوناگون و طراحی‌های متنوع و زیبا،مورد بهره‌برداری قرار می‌گیره. به‌دو شیوه ، با فریم فلزی و به‌شیوه اسپایدری نصب می‌شه.لطفا توجه داشته باش، متغیرهای بسیاری وجود دارن که‌روی نتیجه احتمالی پروژه‌های خاص تأثیر دارن. گاهی این امر امکان رسیدن به‌پارامترهای خاص رو فراهم می‌کنه. من برای تعیین بهترین گزینه‌های موجود در انواع شیشه بهت توصیه می‌کنم ، با کارکنان مجرب در شرکت تولیدی و تخصصی فرکو همراه باشی. می‌تونی درکنار مشاوران متبحر و متعهد ما تو فرکو ، شرایط خاص هر پروژه رو بررسی کرده و به‌نتایج مطلوب برسی.

شیشه خم پنجره .نرده تراس

نرده شیشه‌ای تراس و بالکن منازل و رستوران‌ها

اگر دقت کرده باشی تو بسیاری از بناهای نوساز. بالکن‌ها و تراس‌های ساخته شده در اون‌ها رو ، به‌جای این‌که از نرده‌ها و یا سنگ‌های ساختمانی. که‌تقریبا قسمت اعظم نمای ساختمون‌های قدیمی روشامل می‌شه ، استفاده کنن. از نمای شیک و لاکچری شیشه‌های خم بهره می‌برن.علاوه بر ساختمون‌ها تو بسیاری از رستوران‌های روباز ، که‌مکان قرار گرفتن میزهای سرو غذا و نوشیدنی در تراس و بالکن در نظر گرفته شده. از این نمای شیشه‌ای زیبا برای رستوران و یا کافی‌شاپ خودشون استفاده می‌کنن.

نرده خمیده شیشه‌ای تراس یا بالکن ساختمان

کانتر فروش و پیش‌خوان مغازه‌ها و فروشگاه‌ها

استفاده از شیشه تو کانتر فروش و پیش‌خوان مغازه‌ها تو گذشته‌هم مورد استفاده بوده. و در واقع مختص شیشه‌های خم و منحنی نیست. اما مواردی که‌در گذشته شاهد اون بودی و البته هنوز هم تو بسیاری از مکان‌ها موجوده. نمونه‌هائی ساده و ابتدائی هستن که‌از چند قطعه شیشه تخت بهم متصل تولید شدن.

شیشه خم .>040
شیشه خم

در حالی‌که انواع تولید شده این محصول ، که‌با شیشه‌های منحنی یا همون شیشه قوس‌دار ساخته می‌شن. از نمائی بسیار زیبا و لوکس برخوردارن. و حتی می‌شه گفت ، نمادی از یک دکوراتیو لاکچری به‌حساب میان. قابل ذکره که‌قیمت شیشه خم استفاده شده تو این تولیدات ، مسلما بالاتر از قیمت انواع دیگه‌تولیدات اون با شیشه‌ها تخت هستش.

پارتیشن و طبقات شیشه‌ای دکوری

پارتیشن و طبقات شیشه‌ای دکوری که‌از شیشه خم تو تولید اون‌ها استفاده شده‌، از جمله اجراهای لاکچری محسوب می‌شن. و یکی از پرکاربرد‌ترین سازه‌ها تو دکوراسیون داخلی منازل لوکس و به‌خصوص تو محیط‌های اداری و تجاری مدرن هستن.

پارتیشن شیشه‌ای

پارتیشن‌ها که‌جدا کننده محیط‌ها و فضاهای مختلفن. تو محیط‌های اداری ، از جمله اتاق کنفرانس و هم‌چنین برای تفکیک اتاق‌های کارمندان. به‌عنوان گزینه‌ای بسیار شیک و بسیار کاربردی محسوب می‌شن. و تو اکثر فضاهای اداری که‌از دکوراسیونی مدرن برخوردارن کاربرد زیادی دارن.

استفاده از طبقات شیشه‌ای هم تو دکوراسیون داخلی منازل و هم‌چنین تو مکان‌های تجاری بسیار پر طرفداره مثل :

  • بوتیک‌ها
  • مزون‌ها
  • سالن‌های آرایشی
شیشه خم
شیشه خم
پلکسی گلاس ضدخش
طلق ضد خش

سقف‌های کاذب شیشه‌ای

تو دکوراسیون داخلی بسیاری از اماکن مسکونی و غیر مسکونی از سقف‌های کاذب استفاده می‌شه. برای ایجاد جلوه و زیبائی بیش‌تر تو قسمت‌های مختلفی مثل:

  • سالن‌ها
  • راهروها
  • هتل‌ها
  • مراکز تجاری
  • سرویس‌های بهداشتی
  • ورودی و لابی ساختمان‌ها
سقف شیشه‌ای کاذب

ایجاد نمایی متفاوت در تولید درب و پنجره

درب و پنجره جزو اون دسته از قطعات همیشگی تو ساختمان‌سازی هستن. که‌حضوری واجب و ضروری در تمام اجراهای ساختمانی دارن. همین امر باعث شده لزوم زیبائی و جذابیت در اون‌ها از طرف بعضی از اقشار جامعه نادیده گرفته‌بشه.

درصورتی‌که‌ تو انتخاب این سازه‌ها ، همون‌قدر که به‌کیفیت اهمیت می‌دیم. ظاهر و نمای اون‌ها هم حائز اهمیت هستن. استفاده از شیشه‌های خم در اجرای درب و پنجره ، با زیبائی خارق‌العاده‌ای که‌داره. می‌تونه جلوه‌ای بسیار خاص و ویژه تو نمای ساختمونت ایجادکنه.

شیشه خم پنجره . شیشه شفاف

کابین آسانسور‌های شیشه‌ای مجلل

در هتل‌های چند ستاره و بین‌المللی و هم‌چنین در مجتمع‌های تجاری لوکس و بزرگ. با استفاده از شیشه‌های قوس‌دار ، در کابین خارجی آسانسور. علاوه‌بر تامین ، تمایل و الزام دید به‌بیرون ، هنگام حرکت در بین طبقات، به‌مقصود تجاری ، دیده شدن هرچه بیش‌تر مغازه‌ها و از اون مهم‌تر ایجاد پرستیژ بیش‌تر. از جلوه و نمای ظاهری آسانسور بهره می‌برن. تا نمایی جذاب و ظاهری لاکچری رو برای جذب بیش‌تر مشتری به‌ارمغان بیارن.

کابین آسانسور از جنس شیشه

شیشه خم یخچال‌های فروشگاهی و سوپرمارکت‌ها

شیشه خم 15
شیشه خم

در بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ و سوپرمارکت‌های مرکزی ،برای نگهداری از کالاهای گوشتی و لبنیاتی ، از یخچال‌های صنعتی استفاده می‌شه. این یخچال‌ها علاوه‌بر جلوگیری از خراب شدن محصولات خوراکی ، وظیفه نمایش اجناس فروشگاهی رو نیز برعهده دارن. یعنی در واقع علاوه‌بر کاربرد اصلی ، به‌عنوان ویترین نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرن.

تولیدات قدیمی‌تر این محصول ، با استفاده از آلومینیوم ساخته می‌شدن. وتنها برای درب و یا قسمتی از دیواره روبروی مشتری از شیشه تخت استفاده می‌شد. ولی انواع جدیدی از این محصولات تولید شده ، که‌قسمت اعظم اون‌هارو شیشه‌های بسیار با کیفیت و زیبای خم تشکیل می‌ده. که‌نمای بسیار زیبائی در دکوراسیون داخلی فروشگاه ایجاد می‌کنه.

شیشه منحنی آکواریوم

استفاده از آکواریوم‌های مستطیل و مربع که‌دیگه تا حدودی زیبایی خودشون رو از دست دادن. مدتیه که‌جای خودشون رو به آکواریوم‌های استوانه‌ای و طرح‌های جذاب شیشه‌های قوس‌دار و منحنی دادن. که‌نمایی دو چندان رو در محیط‌های اداری خاص و اماکن مسکونی مجلل پدیدار می‌کنن. هرچند قیمت شیشه خم باعث بالاتر رفتن هزینه تولید اون ‌ها می‌شه، ولی زیبایی و کیفیت آکواریوم‌های منحنی ارزش اون رو خواهد داشت.

شیشه خم
شیشه خم

آب‌نما‌های شیشه‌ای دکوراتیو

  • آب‌نمای شیشه‌ای
  • آب‌نمای شیشه‌ای دیواری

از انواع آب‌نما می‌شه بسته به‌مساحت و متراژ محیط در قسمت‌های مختلفی استفاده کرد ، که‌از اون جمله به‌موارد زیر اشاره می‌کنم :

  • سالن پذیرایی
  • باغ و باغچه
  • ورودی و لابی
  • راهروهای روباز
  • حیاط داخلی و یا خارجی ساختمان

این محصول فوق‌العاده علاوه‌بر ایجاد زیبائی بصری و دیداری یک ویژگی خارق‌العاده هم داره و اون ایجاد نوای زیبای رودخونه و چشمه‌سار ، با طنین دلنواز و آرامش بخش آب در جریان هستش. مخصوصا استفاده از نوع دیواری این محصول که‌نمائی چون آبشار و طنینی ملایم و روح بخش داره.

کارخانه شیشه خم .1.

پلکان شیشه‌ای منحنی

پلکان شیشه‌ای می‌تونه هم مجموعه‌ کامل پله‌ها و نرده‌های کنار اون‌رو در بر بگیره و یا اینکه تنها پلکان و یا فقط نرده مد نظر باشه. تمام این موارد با استفاده از شیشه‌های مقاوم و با کیفیت منحنی قابل تولیده. این پلکان‌های شیشه‌ای که‌در انواع بسیار زیبا و متنوع ساخته می‌شن ، تاثیر بسیار زیادی در جذابیت دکوراسیون داخلی دارن.

انواع پلکان شیشه‌ای

  • پلکان چوبی یا سنگی با نرده شیشه‌ای
  • پلکان شیشه‌ای با نرده چوبی یا فلزی
  • پلکان شیشه‌ای با نرده شیشه‌ای

شیشه خم اتومبیل

شیشه نشکن خودرو یا Tempered که‌با عنوان Toughened نیز معرفی می‌شه. ابتدا به‌شکل مورد نظر برش خورده و سپس در کوره با درجه بسیار بالا ، بین ۶۰۰ الی ۷۰۰ درجه سانتی‌گراد ، حرارت می‌بینه.

بلافاصله پس از خروج از کوره با فشار بسیار بالای هوای سرد ، شوک و تنشی درون اون ایجاد می‌شه. حاصل این فشار و شوک سرما ، استحکام و مقاومتی تا ده برابر بالاتر از حد معمول شیشه‌هستش.

شیشه قوس دار 13
شیشه خم

تولید گسترده وسایل خانگی در انواع مختلف

شیشه خم یکی از المان‌های ویژه در ساخت و ساز وسایل خونگی لاکچریه. یک‌پارچه بودن سطح شیشه خم با ترکیب جذاب انحناهای زیبا بکار رفته در انواع طرح‌های اون. در نمای اجراهای شیشه‌ای آثار هنری زیبایی‌رو خلق کرده. که‌‌در این میون می‌شه نمونه‌های زیر رو نام برد :

شیشه خم 12
شیشه خم
شیشه خم
شیشه خم

میز منحنی

استفاده از شیشه در تولید میز در گذشته‌هم بسیار مرسوم بود. اما با روی کار اومدن شیشه‌های منحنی ،طرح‌های قدیمی کاربرد و نمای خود رو تاحد زیادی از دست دادن. تولیدات میز در انواع مختلف :

  • جلومبلی
  • عسلی
  • ناهارخوری
  • کامپیوتر
  • اداری

نمونه‌های بالا و انواع دیگه‌ای که‌با استفاده از شیشه‌های قوس‌دار تولید می‌شن ، طرح‌هایی بسیار خاص و مدرن دارن ، که‌نمایی بسیار شیک و جلوه‌ای بسیار متمایز به‌دکوراسیون شما می‌بخشن.

شیشه خم _11
شیشه خم

بوفه با شیشه خم

بوفه مدت‌زمانی طولانیه که‌یکی از تزیینات واجب در منازل ما ایرانی‌هاست. که‌همیشه با سازه‌ای از جنس چوب در سالن پذیرایی خود‌نمایی کرده‌ و کارایی و زیبایی خاص خود رو داشته.

اما درسال‌های اخیر با طرح‌هایی بسیار مدرن و زیبا ، با جنس شیشه‌های منحنی در سبکی جدید و متنوع. جذابیتی متفاوت رو به‌دکوراسیون خونه‌ها بخشیده.

صندلی مدرن

درگذشته حتی تصور هم نمی‌شد ، که‌روزی صندلی‌هایی از جنس شیشه تولید بشن. ولی با پیشرفت روزافزون در صنعت شیشه‌سازی ، با انواع بسیار مقاومی از شیشه روبرو شدیم.که‌تحمل فشار و وزن بسیار زیادی رو دارن. همین تلفیق استقامت و زیبایی شیشه‌های منحنی ، باعث تولید صندلی‌هایی از جنس شیشه با کیفیت بسیار بالا و طرح‌هایی شگفت‌انگیز و خاص شده.

کتابخانه لاکچری

همونطور که‌از اسم کتابخونه پیداست ، در گذشته کاربردی جز نگهداری کتاب نداشته. اما با طراحی و تولید کتابخونه‌های لاکچری ، از جنس شیشه‌های قوس‌دار ، با انواع بروز و زیبا. علاوه‌بر جایگاهی برای کتاب ، به‌عنوان یک ابزار دکوراتیو جای خود رو از اتاق خواب به‌نشیمن و حتی گوشه‌ای دنج از سالن پذیرایی ترفیع داده.

شیشه هود و گاز صفحه‌ای

در تولید انواع هود و اجاق گاز‌های صفحه‌ای هم با استفاده از شیشه‌های ضد حرارت منحنی، می‌شه سازه‌هایی بسیار زیبا و خاص تولیدکرد. که‌البته با خواست و سلیقه مشتری طرح و شکل اون می‌تونه کاملا سفارشی و خاص باشه. باید در نظر داشته باشی که‌علاوه بر قیمت بالای شیشه‌های منحنی، تولیدات سفارشی از قیمت بیش‌تری برخوردارن.

انواع محصولات درخواستی و مورد نظرت رو می‌تونی ، در کارخانه صنعتی فرکو باقیمت بسیار مناسب تولیدی ، بدون واسطه و هزینه‌های جانبی خریداری کنی.

شیشه خم

شیشه معتدل خم و تاثیر اون در قیمت

شیشه معتدل از شیشه‌های معمولی به‌دست میاد ، منتها در اثر گرم شدن با دمای بالا و بعد از اون با سرد شدن هوا در دو سمت شیشه حاصل می‌شه. شیشه معتدل خصوصیاتی داره که‌در زیر عنوان می‌شه :

  • مقاومت مکانیکی در برابر شکسته شدن
  • مقاومت در برابر حرارت
  • ایمنی بالا در زمان شکستن

به‌همین دلیل استفاده از این محصول به‌منظور تأمین نیازهای گوناگون ، در انواع دکوراسیون مسکونی و اداری مورد استقبال و توجه زیاد مشتریان قرار گرفته. شیشه معتدل با توجه به‌طرح‌های زیبا و متنوع شیشه خم. در اکثر محیط‌ها هماهنگی و تطابق‌پذیری بالایی ایجاد می‌‌کنه ، که‌در قیمت شیشه خم تاثیرگذاره.

شیشه خم 7
شیشه خم

انواع طرح‌های طاق شیشه‌ای

  • طاق شیشه‌ای طراحی شده
  • شیشه گنبدی با طرح حرمی
  • گنبد شیشه‌ای چاپی
  • طاق شیشه‌ای اکرلیک
  • شیشه گنبدی رنگی
  • گنبد شیشه‌ای چند ضلعی
  • طاق شیشه‌ای با طرح گرد
شیشه قوس دار 4

کاربرد بسیار مهم در استفاده از طاق شیشه‌ای ، در اصل استفاده از نور خورشیده. این طاق‌ها به‌دلیل جنس شیشه‌ای که‌دارن ، نور خورشید رو به‌طور کامل از خود عبور می‌دن ، و سبب روشن شدن داخل ساختمون بدون استفاده از برق می‌شن. که‌این ویژگی ، به‌دلیل کاهش مصرف برق و هم‌چنین هزینه‌های ناشی از اون ، کمک شایانی در حفظ منابع طبیعی و صرفه‌جوئی در هزینه‌های آبونمان ساختمون داره.

قابل توجه‌ که‌هزینه تولید این محصول و قیمت شیشه خم استفاده شده در اون ، ممکنه هزینه‌های ساخت رو تا حدودی افزایش بده. ولی نتیجه هم از نظر زیبائی و هم از نظر صرفه‌جوئی در هزینه‌های آتی برق و آبونمان ، ارزش این مقدار هزینه اولیه رو خواهد داشت.

سه بعدی منحنی

شیشه سه‌بعدی در واقع شیشه‌ایه‌که طرح‌ها به‌صورت سه‌بعدی بر روی سطح اون‌ چاپ می‌شن. طرح‌های سه‌بعدی جزو طرح‌هائی هستن که‌علاقه‌مندان و طرفداران زیادی دارن.

به‌همین دلیل اعمال این طرح‌ها بر روی شیشه‌هم ، مورد استقبال و توجه افراد بسیاری قرار گرفته. از انواع چاپ‌های سه‌بعدی ، بیش‌تر در زمینه تولید شیشه‌های بین کابینتی استفاده می‌شه. نحوه ایجاد طرح‌های سه‌بعدی بر روی انواع شیشه، پروژه و فرآیندی خاص داره که‌در مقاله‌های مربوطه به‌تفصیل به‌اون پرداخته‌شده.

شیشه قوس‌دار آکواریومی

از شیشه‌های منحنی در ساخت انواع آکواریوم هم استفاده می‌شه. کاربرد این نوع از شیشه‌های قوس‌دار در تولید آکواریوم، امکان ایجاد طرح‌هائی خاص و بسیار متمایز رو به‌تولید کنندگان این محصول داده. که تونستن ، انواع بسیار لوکس و زیبائی از این محصول رو ارائه بدن.

انواع آکواریوم که با شیشه قوس‌دار تولید می‌شن

  • آکواریوم ستونی
  • آکواریوم پارتیشنی
  • آکواریوم زیر کابینتی
  • آکواریوم بین کابینتی

انواع زیرکابینتی که‌در قسمت اپن آشپزخونه مورد استفاده قرار می‌گیرن و از انواع بین کابینتی نیز جهت تفکیک آشپزخونه از سالن پذیرائی و … استفاده می‌شن. نمونه‌هائی از اجراهای بی‌نظیر و منحصر به‌فرد آکواریوم هستن ، که‌با استفاده از شیشه قوس‌دار تولید و به‌نمایش گذاشته شدن.

شیشه قوس دار 3
شیشه خم

شیشه خم پیشخوان

  • پیشخوان بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی
  • پیشخوان دراگ استور و دارو خانه‌ها
  • پیشخوان منشی و صندوق‌دار
  • پیشخوان اماکن دولتی و خصوصی
  • پیشخوان هتل‌ها و مهمان خانه‌ها
  • پیشخوان رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها
  • پیشخوان مغازه‌ها و سوپر مارکت‌ها
  • پیشخوان مراکز ورزشی و تفریحی

یکی دیگه‌از تولیدات شیشه خم یا همون شیشه قوس‌دار ، شیشه پیشخوانه. شیشه پیشخوان در تمام اماکن اداری و تجاری کاربرد داره. یکی از زیباترین انواع تولیدشده این محصول ، پیشخوان با شیشه‌های منحنیه. که‌از جذابیت و زیبائی فراوونی برخورداره. از این محصول در بسیاری از اماکن استفاده می‌شه ، که به‌بعضی از این اماکن در بالا اشاره شده.

شیشه قوس دار 2

اتاقک شیشه‌ای

  • اتاق شیشه‌ای اداره جات
  • اتاقک شیشه‌ای منازل مسکونی
  • اتاق شیشه‌ای کودک
  • اتاقک شیشه‌ای باغ یا آلاچیق شیشه‌ای
  • اتاق شیشه‌ای پشت بام یا تراس
  • اتاق شیشه‌ای تجاری

از این محصول هم مانند پارتیشن‌ها به‌عنوان سازه‌ای برای تفکیک قسمتی از محیط داخلی یا خارجی اماکن گوناگون استفاده می‌شه. اتاق‌های شیشه‌ای دقیقا مانند یک اتاق هستن ، با این تفاوت که‌یک یا چند دیوار اون‌ از شیشه ساخته شده‌. که‌با انواع این اتاق‌های شیشه‌ای در بالا آشنا شدی.

شیشه قوس دار
شیشه خمیده

کابین دوش منحنی

  • سرویس بهداشتی محیط‌های کوچک
  • کابین دوش منازل لوکس
  • سرویس بهداشتی هتل‌ها و مهمان‌سراها

کابین دوش شیشه‌ای با طرح‌های زیبای شیشه‌های خم ، یکی از سازه‌های بسیار زیبا در دکوراسیون داخلیه. این سازه شیشه‌ای زیبا در واقع به‌عنوان یک وسیله مفید و کاربردی ، در سرویس‌های بهداشتی محسوب می‌شه.

استفاده از کابین دوش شیشه‌ای ، بدلیل تفکیک حمام از سرویس دستشوئی و روشوئی ،هم از لحاظ بهداشتی گزینه‌ای بسیار مطلوب و مورد توجهه وهم از نظر استفاده بهینه از فضا در محیط‌های کوچک ، کاربردهای فراوونی داره.

شیشه خم _10
شیشه قوس‌دار

البته این موضوع که‌استفاده از کابین حمام در مکان‌های کوچک بسیار مفید و حتی ضروریه ، دلیل بر این موضوع نیست که‌درصورت فضای زیاد نیازی به‌استفاده از آن نباشد.

چرا که‌در فضاهای بزرگ هم بدلیل استفاده از سرویس دستشوئی فرنگی ، نیاز به‌حفظ بهداشت و همچنین حفظ حریم خصوصی در زمان استفاده سایر افراد از سرویس دستشوئی وجود داره. علاوه بر همه این موارد کابین حمام به‌عنوان یک سازه لوکس و جذاب ، در دکوراسیون داخلی و زیبائی سرویس بهداشتی تاثیر بسزائی داره.

سفارشات و قیمت شیشه خم

صنایع فرکو یکی از برترین تولیدکنندگان شیشه و آینه در ایرانه. این شرکت بهترین سازه‌های شیشه‌ای و آینه‌ای مانند شیشه قوس‌دار رو با بالا‌ترین کیفیت موجود تولید می‌کنه.

هرگز برای کسب قیمت مناسب ، از کیفیت محصول و یا سلیقه و خواست شخصی خودت صرف نظر نکن. تمام سعی ما اینه‌که‌رضایت شما رو در تهیه کالای مورد نظرت جلب کنیم. سفارش از شما و کیفیت بالا و قیمت مناسب از ما. خرید دلپذیر و به‌صرفه رو با فرکو یکجا تجربه‌کن.

راه‌های ارتباط با فرکو

محصولات شرکت فرکو با بسته‌بندی مطمئن در اسرع وقت به‌تمامی نقاط کشور ارسال می‌شن.

شما می‌تونی برای مشاهده محصولا ت بروز و مدرن ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنی. هم‌چنین برای ارتباط با مشاورین متخصص فرکو ،و اطلاع از قیمت‌ها و سفارش محصول می‌تونی با شماره‌ ذکر شده در تماس باشی : 09101767773

شما می‌تونی برترین اجراهای مدرن و بروز سال رو از ما بخوای. تمام کالاهای ما با مناسب‌ترین قیمت و بدون واسطه ، از تولید به‌مصرف برای شما عزیزان قابل سفارشه.

برای خرید حضوری به‌آدرس زیر مراجعه کن : آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

41 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید
    اگر طرح انتخابی جزو تولیدات خودتون نباشه میتونید برام بسازید ؟

    1. سلام ممنونم
      بله حتما . صنایع فرکو یکی از برترین تولید کننده های شیشه و آینه در ایران است . که انواع طرح های درخواستی شما مشتریان عزیز را با بالا ترین کیفیت تولید و تقدیم حضورتان می کند.برای اکسب اطلاعات بیشتر می توانید با این شماره تماس حاصل فرمایید 02188068352

    1. سلام بله ارسال به تمام نقاط ایران داریم . می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با این شماره در تماس باشید 02188068352

    1. تمام سفارشات با بسته بندی مطمئن ارسال شده و کاملا سالم تحویل مشتری می گردد. در صورت نیاز به مشاوره می توانید با متخصصین فرکو با شماره زیر در ارتباط باشید02188068352

    1. بله آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶

  2. بسیار عالی من همیشه از فرکو محصولات خودم را خریداری میکنم و بسیار خوب است

    1. سلام کیفیت شیشه ها درجه بندی دارد و شما هر نوع کیفیتی بخواهید میتوانید سفارش دهید

    1. هر نوع شیشه و اینه ای استحکامش فرق دارد برای اطلاعات بیشتر به شماره روبرو تماس بگیرید 02188068352

  3. بسیار عالی بود من از این نوع شیشه ها سفارش دادم و بسیار زیبا و مدرن بود با تشکر!

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای دریافت قیمت دقیق محصول مورد نظر خود لطفا با شماره تلفن :02188068352 تماس بگیرید .

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای محاسبه قیمت دقیق شیشه علاوه بر ابعاد به جنس شیشه ، ضخامت شیشه و میزان شفافیت و … نیز نیاز است . لطفا برای دریافت قیمت دقیق با شماره تلفن : 02188068352 تماس بگیرید

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع میز شیشه‌ای خم در رنگ‌های متنوع در فرکو تولید میشه. فقط کافیه با این شماره: 02188068352 تماس بگیری و طرح و رنگ مورد نظرت رو سفارش بدی. در ضمن مشاوره رایگان هم داریم.

  4. سلام وقت بخیر
    منزل تراس منحنی داریم تصمیم دارم با شیشه بپوشونم و به گل خونه تبدیل کنم . لطفا راهنمایی کنید. تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو