Home

میز شیشه ای مغازه

میز شیشه ای مغازه در واقع یک قفسه شیشه‌ایه که‌مثل میز پیشخوان هم استفاده می‌شه. کاربرد اصلی اون در مغازه ایجاد فضایی شیشه‌ایه ، که‌بتونه علاوه بر نگهداری محصولاتی مثل مواد خوراکی ، پوشاک ، زیورآلات ، مواد بهداشتی ، محصولات آرایشی ، طلا و جواهر و… که‌بسته به‌نوع مغازه و فروشگاه متفاوته، به‌عنوان یه‌ویترین برای نمایش این محصولات استفاده بشه.

حالا تصور کن !

به‌جای یه‌میز چوبی یا فلزی که‌فقط کار میز و پیشخوان رو برات انجام بده می‌تونی یه‌میز تمام شیشه‌ای خیلییییی زیبا داشته باشی. که‌هم کار میز رو برات انجام می‌ده ، هم یه‌ویترین خیلی عالی برای نشون دادن محصولاتته و هم یه‌دکور خیلی شیک و جذاب برای مغازه و فروشگاهته 🙂

به‌عنوان یه‌مشتری وقتی از جلوی یه‌مغازه رد می‌شی در وهله اول دکوراسیون اون مغازه یا فروشگاهه که‌می‌تونه تورو به‌داخل مغازه بکشه ، مرحله بعدی ویترینیه که‌محصولات متنوع و جذابی داخلش چیده شده و در مرحله آخر دیدن محصولات داخل ویترینه که‌‌می‌تونه شمارو مجاب کنه‌ محصولاتی غیر از لیست خریدت رو انتخاب و خریداری کنی! پس خرید یه‌میز شیشه‌ای مغازه مساویه با فروش بیش‌تر و سودی چند برابر 😉

قیمتش زیاده!؟

به‌سودش هم فکر کردی ! هزینه‌های اضافی همیشه هست ! سود تو هوش اقتصادیه ، هزینه امروز درآمد فرداست 🙂

معطل کنی به‌ضررته ! فرصت‌ رو از دست نده !

فرکو فروش آنلاین و حضوری داره.

امروز سفارش بدی پس فردا تو مغازته !

میز شیشه ای مغازه
ویترین شیشه‌ای در میز مغازه

انواع میز شیشه ای مغازه بر اساس جنس

میزهای شیشه ای مغازه‌ای بسته به‌سلیقه و نوع کاربرد و نیاز افراد ، به‌شکل‌های گوناگون و با جنس‌های متفاوت تولید می‌شن . شایان ذکره‌که در تمام انواع تولیدات میز شیشه‌ای میشه از نور پردازی‌های زیبا و خاص هم برای جذابیت هرچه بیش‌تر این محصول بهره برد.

  • میز تمام شیشه
  • میز با شیشه رومیزی
میز شیشه ای مغازه
میز شیشه ای

میز تمام شیشه

میزهای تمام شیشه‌ای میزهایی هستن که‌برای ساختشون فقط از شیشه استفاده میشه و ظاهر فوق‌العاده جذابی دارن. به‌این‌ دلیل که‌شیشه شفافه‌و نور رو منعکس می‌کنه استفاده ازش تو محیط‌های کوچیک توصیه می‌شه چرا که‌محیط رو دلباز‌ و بزرگ نشون میده. همچنین باعث میشه که‌اجسامی که‌در اطراف این نوع میز قرار دارن‌هم جلوه زیباتری داشته باشن.

انواع میز تمام شیشه

  • میز تمام شیشه خم
  • میز تمام شیشه تکه‌ای
میز شیشه ای استیل
میز شیشه ای مغازه

میز تمام شیشه خم

به‌میزهای تمام شیشه‌ای که‌تنها از یک قطعه شیشه ساخته شده‌باشن ویا در طراحیشون از قوس و منحنی استفاده‌شده باشه میزهای تمام شیشه خم گفته‌میشه. حالت معمول این میزهای شیشه‌ای به‌این صورته‌که همون قطعه از شیشه که‌رویه میز رو تشکیل میده خم شده و پایه‌های میز روهم تشکیل میده.

از این میزهای فوق‌العاده جذاب در دکوراسیون‌های مدرن ، امروزی و مینیمال بسیار زیاد استفاده میشه. میزهای شیشه‌ای خم رو می‌تونی با کیفیت‌های مختلف شیشه و رنگ‌های مختلف اون سفارش بدی. این میزها در سبک‌های مختلف تولید می‌شن.

میز شیشه ای مغازه
میز شیشه ای مغازه

میز شیشه‌ای تکه‌ای

میزهای شیشه‌ای تکه‌ای به‌این صورت هستن که‌قسمت‌های مختلف میز از قطعه‌های مختلف شیشه ساخته میشه به‌این صورت که‌هر پایه میز قطعه جداییه و رویه میز هم یک قطعه جداست. و به‌همین صورت از قطعات مختلفی تشکیل شده. سطح‌های مختلف شیشه برای ساخته شدن این میزهای زیبا و جذاب توسط چسب مخصوص به‌هم متصل می‌شن.

میزهای تمام شیشه‌ای معمولاً به‌صورت سکوریت و یا لمینت شده تولید می‌شن تا بتونن امنیت لازم رو فراهم کنن. میزهای تمام شیشه‌ای تکه‌ای هم مثل میز‌های تمام شیشه‌ای خم می‌تونن با شیشه‌های رنگی یا مات سفارش داده بشن.

میز تمام شیشه با فرم فلزی

انواع میز با شیشه رومیزی

  • شیشه رومیزی با زیر پر
  • شیشه رومیزی با زیر خالی

.

میز شیشه ای مغازه
میز شیشه‌ ای مغازه

تمام شیشه بودن میز شیشه ای مغازه

یکی از انواع قفسه‌های شیشه‌ای که‌در بعضی از فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره، قفسه یا میز مغازه‌ایه‌ که‌از جنس شیشه‌و با طراحی تمام شیشه تولید میشه. یعنی در تولید و ساخت اون‌ها از سایر ملزوماتی مثل چوب و فلز استفاده نشده .

میز شیشه ای
میز شیشه‌ای دودی

بسته به‌نوع شیشه‌ای که‌برای ساخت این نوع قفسه‌ها یا میز‌ها استفاده میشه. می‌تونه میزی ساده با کارکردی معمولی و طراحی مرسومی باشه‌که‌در اکثر مغازه‌ها دیده میشه و یا سازه‌ای باشه بسیار مدرن و پیشرفته از انواع شیشه‌های نشکن با شفافیت فوق العاده کریستال.

و… که‌در دکوراسیون داخلی مکان‌های مسکونی و تجاری لوکس و لاکچری به‌کار میره .

  • شیشه خم میز شیشه ای مغازه
  • سکوریت شده
  • رنگی
  • میز شیشه ای مغازه کریستال
میز شیشه ای مغازه

چوب طبیعی

در ساخت و تولید بعضی از انواع میزهای شیشه ای مغازه از چوب طبیعی استفاده می‌شه. از اونجایی که‌استفاده از چوب طبیعی از نظر هزینه قیمت‌های بالایی داره ، بیش‌تر برای مکان‌هایی استفاده می‌شه که‌بسیار لوکس و خاص هستن. و برای ایجاد جلوه و جذب بیش‌تر مشتری ، از کاربرد و نمای محصولات لاکچری بهره می‌برن.

میز شیشه‌ای با طبقات چوبی

در تولید انواع این محصول ، معمولاً چون کاربرد اصلی در استفاده از پیشخوان یا ویترین ، نمایش محصولات چیده شده در داخل قفسه‌های اونه، به‌همین خاطر سطح میز و در بعضی مدل‌ها دیواره‌های اون از جنس شیشه ساخته می‌شه و تنها برای قسمت‌های چهار چوب و قاب میز یا پیشخوان از چوب طبیعی استفاده می‌کنن. البته هستن مواردی که‌بنابر سلیقه و نیاز افراد ، چوب یا شیشه در قسمت‌های دیگه‌ای از میز یا قفسه ، استفاده می‌شه. که‌تولید این نوع سازه‌ها کاملاً سلیقه‌ای و طبق خواست مشتری انجام میشه.

میز چوبی با طبقات شیشه‌ای

جنس MDF

درواقع محصولات ساخته شده از MDF هم محصولات چوبی هستن. با این تفاوت که‌برای ساخت محصولاتی از جنس ام دی اف از براده‌های چوب استفاده میشه نه خود چوب . که‌همین امر باعث شده‌که در مقایسه با محصولات چوبی از کیفیت و استحکام کمتری بر خوردار باشن. و بالطبع قیمت مناسب‌تری هم دارن. که‌ به‌دلیل نمای زیبا و قیمت مناسب ، در ساخت انواع متنوعی از میز‌ های شیشه ای مغازه‌ها ، اداره‌ها و … بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرن.

میز شیشه ای
میز شیشه ای

آلومینیومی

جنس آلومینیوم بسیار مقاوم و ماندگاره. به‌همین دلیل در ساخت بسیاری از سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره. آلومینیوم در ساخت انواع میز شیشه‌ای هم بسیار کار برد داره. به‌خاطر استقبال زیادی که‌‌تو ساخت سازه‌های گوناگون در استفاده از آلومینیوم ، مخصوصا تو سال‌های اخیر به‌وجود اومده. باعث شده تا پیش‌رفت چشم‌گیری در تولیدات آلومینیومی با متنوع‌ترین انواع رنگ‌ها تا انواع طرح‌های مختلف ، داشته باشه. که‌امروزه تو اکثر مغازه‌ها و فروشگاه‌ها شاهدش هستیم.

میز تمام شیشه با قاب فلزی

طرح چوب

بدلیل زیبایی و جذابیت خاصی که‌تولیدات چوبی دارن. این طرح همیشه مورد علاقه اکثر افراد و سلیقه‌ها بوده. اما بدلیل قیمت بالا اکثریت افراد علی رغم علاقه زیاد ، از خرید و استفاده اون اجتناب می‌کنن. در نتیجه محصول با کیفیتی از جنس آلومینیوم با طرح زیبای چوب در رنگ‌های متنوع ولی با ظاهری بسیار طبیعی به‌بازار اومد. که‌پاسخگوی خوبی برای رفع نیاز این افراد باشه. در تولید میز شیشه ای مغازه‌ها و فروشگاه‌ها هم میشه‌از تنوع این محصول زیبا بهره برد.

استیل لوله‌ای

یکی از تولیدات بسیار زیبا و پرطرفدار که‌در نسل جوان امروزی غوغا به‌پا کرده. استفاده از استیل با طرح لوله دایمونده. این طرح بسیار خاص و متمایزه و در صنعت دکوراسیون یکی از خاص‌ترین دیزاین‌های نسل حاضر به‌شمار میاد.که‌در دو رنگ بسیار شیک استفاده می‌شه.

میز شیشه ای مغازه
شیشه روی میز مغازه
میز شیشه ای
میز شیشه ای
  • استیل نقره‌ای
  • استیل سیاه یا بلک دایموند

این طرح تو ساخت میز شیشه ای بوتیک‌ها ، مراکز تجاری و حتی منازل مسکونی به‌صورت یه‌برند لاکچری ،بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته. از این قفسه جذاب اکثراً در قسمت وردی فروشگاه و در پشت شیشه میرال در مغازه‌ها برای جذب بیش‌تر مشتری استفاده می‌شه. و در منازل مسکونی هم به‌عنوان دکوری مدرن ، به‌صورت کتابخونه یا بوفه استفاده میشه.

میز شیشه ای
میز شیشه ای

انواع کاربرد‌های میز شیشه ای مغازه

  • میز و قفسه داروخانه و دراگ استور
  • ویترین و دکور شیشه‌ای بوتیک‌ها
  • قفسه‌بندی فروشگاهی و هایپر استار
  • ویترین و پیشخوان شیشه‌ای طلا فروشی
  • کانتر و میز خدمات دولتی و خصوصی
  • استند و قفسه شیشه‌ای لوازم آرایشی

مفتخریم که‌در شرکت تولیدی و صنعتی فرکو با کادری مجرب و متعهد ، در تولید و ساخت انواع میزهای شیشه‌ای و ویترین مغازه‌ای ، می‌تونیم با بکارگیری از جلوه‌های نور پردازی و با بهره‌گیری از تکنولوژی ، مثل ایجاد کنده‌کاری یا طراحی لوگوی مخصوص اسم و آرم موسسات و حتی طراحی اشکال و مناظر زیبا و متنوع ، جدیدترین و زیباترین اجراهای شیشه‌ای رو تولید و عرضه کنیم.

میز تمام شیشه‌ای
میز شیشه ای
میز شیشه ای

قیمت انواع میز شیشه‌ای مغازه

تو قیمت‌گذاری انواع سازه شیشه‌ای از جمله میز و قفسه و…. باید به‌موارد موثر در اون هم اشاره داشت.

  • جنس و نوع شیشه انتخابی
  • ضخامت مورد نظر میز شیشه ای مغازه
  • متریال استفاده شده در فریم یا پایه
  • سایز و ابعاد شیشه مصرفی
  • طرح و سبک میز یا قفسه مورد نظر
میز شیشه ای
میز شیشه‌ای یخچالی

جنس و نوع شیشه انتخابی

شیشه انواع بسیار متنوع و مختلفی داره .که‌براساس ویژگی و قابلیت‌های متمایزی مثل شفافیت بسیار بالا ، تنوع رنگی وسیع و زیبا ، ضد ضربه و نشکن ، ضد آب و رطوبت ، ضد حرارت ، مات ، آینه‌ای و … از قیمت‌های مختلفی برخوردارن کارخانه تولیدی شیشه و آینه فرکو با مناسب‌ترین قیمت و برترین کیفیت در خدمت شما عزیزانه. فرکو با متخصصین مجرب آماده پاسخگویی و مشاوره در خصوص انواع سازه‌ها و اجراهای مدرن و بروزه.

میز شیشه ای مغازه
میز شیشه ای مغازه

برای مشاهده پیج اینستاگرام شرکت فرکو این قسمت رو کلیک کن.

شیشه‌های بی‌رنگ و معمولی

در واقع شیشه‌های بی‌رنگ همون ‌شیشه‌های اولیه‌هستن که‌با تغییراتی که‌با استفاده از تکنولوژی و پیش‌رفت در این شیشه‌ها داده می‌شه به‌انواع بهتر و باکیفیت‌تر تبدیل می‌شن. یعنی زمانی که‌بخوای یه‌شیشه شفاف سفارش بدی انتخاب می‌کنی که‌این شیشه از چه‌جنسی با چه‌میزان شفافیت و کیفیتی تولید بشه. به‌همین دلیل بسیار مهمه‌که با انواع مختلف شیشه آشنایی داشته باشی تا بتونی بهترین و مناسب ترینش رو خریداری کنی.

انواع شیشه‌های شفاف

شیشه فلوت

‏ این شیشه‌ها اولین نوع شیشه‌های تولید شده هستن به‌همین دلیل‌هم به‌‌نسبت شیشه‌های دیگه دارای شفافیت و کیفیت کم‌تری هستن.

شیشه‌کلیر

میز شیشه‌ای با طراحی ال

شیشه‌های کلیر نسبت به‌شیشه‌های فلوت شفافیت بیش‌تری دارن در حالی که‌قیمت مناسبی هم دارن به‌همین دلیله‌که شیشه‌های کلیر دارای محبوبیت بسیار زیادی هستن.شیشه‌های کلیر نسبت به‌شیشه‌های فلوت یک مرحله شفاف‌تر هستن.

شیشه سوپر کلیر

شیشه‌های سوپر کلیر شیشه‌هایی هستن که‌تقریباً بالاترین مقدار شفافیت رو دارن. این شیشه‌ها به‌نسبت شیشه‌کریستال یک مرحله کم‌تر شفاف هستن. اما نسبت به‌باقی شیشه‌ها بالاترین شفافیت رو دارن. مهم‌ترین ویژگی که‌این شیشه‌ها دارن و باعث می‌شه‌که این شیشه‌هارو به‌شیشه‌های کریستال ترجیح بدن اینه‌که این شیشه‌ها در داخل کشور تولید می‌شن و به‌همین دلیل نسبت به‌شیشه‌های کریستال قیمت پایین‌تری دارن در حالی‌که‌ کیفیت اون‌ها به‌شیشه‌های کریستال بسیار شبیه و نزدیکه.

شیشه کریستال

میز شیشه ای و قفسه بندی دیواری

شیشه‌های کریستال بالاترین میزان شفافیت بین تمام جنس‌های شیشه رو دارن. این شیشه‌ها دارای جلوه فوق‌العاده جذابی هستن اما قیمت نهایی اون‌ها بسیار بالاست. چراکه این شیشه‌ها فقط از خارج از کشور وارد می‌شن. به‌همین دلیل پیشنهاد می‌شه‌که به‌عنوان جایگزین از شیشه‌های سوپر کلیر استفاده کنی.

انواع شیشه‌های مات

  • متلوکس
  • ساتینا
  • سندبلاست

شیشه‌ساتینا

شیشه ساتینا با ضخامت زیاد

شیشه‌های ساتینا شیشه‌هایی هستن که‌استفاده از اون‌ها در دنیای امروزی رواج بسیاری داره. از دلایل محبوبیت شیشه‌های ساتینا می‌شه به‌این موضوع اشاره کرد ،که‌می‌تونی این شیشه‌رو باهر میزان ماتی که‌بخوای سفارش بدی. شیشه‌های ساتینا شیشه‌های ماتی هستن که‌با تغییرات شیمیایی که‌در ساختارشون داده می‌شه شفاف بودنشون رو از دست می‌دن و مات می‌شن.

از این شیشه‌ها به‌دلیل این‌که درصد ماتی متنوع و قابل انتخابی دارن در کاربری‌های زیادی استفاده می‌کنن. برای مثال زمانی که‌بخوان با وجود استفاده از شیشه حریم مکانی رو حفظ کنن، از شیشه‌های ساتینا استفاده می‌کنن. برای مثال شیشه ساتینا در حمام و سرویس‌های بهداشتی با بالاترین درصد ماتی استفاده‌می‌شه. و زمانی‌که برای شیشه رومیزی از اون استفاده بشه ، بسته به‌میزانی که‌سلیقه یا نیازت باشه درصد ماتی اون رو از پایین‌ترین تا بالاترین میزان می‌تونی انتخاب کنی.

شیشه سندبلاست

میز جلومبلی با شیشه لاکوبل

شیشه‌های سندبلاست به‌شیشه‌هایی می‌گن که‌توسط دستگاه سندبلاست مات شده باشن. Sandblast یا همون سندبلاست به‌معنای انفجار شن (مواد معدنی سازنده شیشه) هستش که‌اشاره به‌طریقه کارکرد این دستگاه داره. این دستگاه پودر شیشه یا همون شن و مواد معدنی رو با شدت زیاد به‌سطح مورد نظر ، یعنی هر قسمت از شیشه که‌مد نظر باشه می‌کوبه. و از این طریق شفافیت و صیقلی بودن سطح اون رو از بین می‌بره. و شیشه بعد از این مراحل مات می‌شه.

از شیشه‌های سندبلاست معمولاً برای طراحی کردن یک طرح یا لوگو استفاده می‌شه. اگه‌تمایل داری که‌روی شیشه‌های مات سندبلاستی که‌سفارش می‌دی ،طرح و لوگویی رو حکاکی کنی. یا طراحی خاصی مد نظرت هست ، می‌تونی با متخصصین ما تماس بگیری و هم سفاشت رو ثبت کنی و هم یک مشاوره رایگان دریافت کنی. برای این منظور اینجا کلیک کن: 02188068352.

شیشه متلوکس

این شیشه‌هم در دسته شیشه‌های مات قرار می‌گیره و هم در دسته شیشه‌های رنگی. شیشه‌متلوکس همون شیشه مات ولی از نوع رنگی هستش.احتمالاً نام این نوع شیشه‌ها ، کلمه لوکس و لاکچری رو به‌یادت میاره. اتفاقاً از این شیشه‌ها در سبک دکوراسیون لوکس زیاد استفاده می‌شه. چراکه نمایی شیک و لوکس داره و در هر رنگی قابل سفارشه.

در مغازه‌ها رنگ تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری داره. به‌همین دلیل استفاده از شیشه‌های مات رنگی یا همون شیشه‌‌های متلوکس در میز شیشه‌ای مغازه‌ها بسیار پیشنهاد می‌شه. بهتره برای سفارش رنگ شیشه میزت اون رو با بقیه رنگ‌های موجود در دکوراسیون مغازت ست کنی و از زیبایی بیش‌تری بهره‌مند بشی.

میز شیشه ای
میز شیشه ای

چرا از شیشه رنگی استفاده کنیم

شیشه‌های رنگی دارای خواص روانشناختی متعددی هستن. امروزه همه روانشناسان به‌تاثیر رنگ روی روحیات افراد اعتقاد دارن. حتما برات پیش اومده که‌محیطی ناگهان باعث ایجاد دل‌سردی و افسردگی درونت بشه و یا بالعکس باعث شادابی و افزایش انرژیت بشه. این حالت‌ها از تاثیرات رنگ‌های به‌کار رفته در اون محیط هاست.

به‌همین دلیله‌که برای میز شیشه ای مغازه هم اگه‌‌از شیشه‌های رنگی استفاده کنی و بر اساس روانشناسی رنگ‌ها، رنگی رو انتخاب کنی که‌ گرم و جذب کننده باشه. می‌تونی میل به‌خرید رو در مشتری ایجاد کنی.

میز شیشه ای مغازه
میز شیشه ای مغازه

انواع شیشه‌های رنگی

  • لاکوبل
  • متلاک
  • ترنسپرنت
  • اورسی

شیشه لاکوبل چیست

یکی از انواع پرطرفدار شیشه‌های رنگی شیشه‌های لاکوبل هستن. به‌این شیشه‌ها در زبان لاتین back painted glass می‌گن که‌معنای اون به‌زبان فارسی شیشه‌های پشت رنگ شده هستش. شاید بپرسی پس دلیل معروف شدن این شیشه‌ها به‌شیشه لاکوبل چیه. شیشه‌های پشت رنگ شده اولین بار با برند لاکوبل وارد ایران شدن و به‌همین دلیل به‌همین نام معروف شدن.

بنابراین نام اصلی این شیشه‌ها که شیشه‌های پشت رنگ شده هستش، ریشه در نوع ساخته شدن اون‌ها داره. شیشه‌های لاکوبل در ابتدا شیشه‌های شفاف هستن که‌پشت اون‌ها با دستگاه مخصوص به‌رنگ مورد نظر در میاد. به‌خاطر همین شیشه‌ها‌ی لاکوبل نور رو از خود عبور نمی‌دن. شما می‌تونی اون رو با هر رنگی که‌دوست داشته باشی و با بالاترین کیفیت سفارش بدی.

میز شیشه ای مغازه
میز شیشه ای مغازه

شیشه های متلاک

از انواع شیشه‌های رنگی هستن که‌شاید در نگاه اول به‌شیشه‌های لاکوبل شبیه‌ باشن ، اما این دو شیشه تفاوت‌هایی دارن. برای مثال همونطور که‌گفتم شیشه لاکوبل پشت رنگ شده است ، اما شیشه متلاک رنگ رو در ساختار خودش داره.

تفاوت دیگه‌هم تو ذرات براق اکلیل مانند شیشه متلاک هستش.برای همین شیشه‌های متالیک هم بهشون می‌گن. این شیشه‌ها زمانی که‌در معرض نور قرار بگیرن ، ساختار درونیشون رو که‌مانند بلور‌های در کنار هم قرار گرفته هستش رو به‌نمایش درمیارن. این بلورها در نور می‌درخشن و حالت اکلیل مانند ظریفی به‌خود می‌گیرن. شیشه‌های متلاک هم نور رو از خود عبور نمی‌دن. استفاده از شیشه‌های متلاک برای میز شیشه ای مغازه انتخاب فوق‌العاده جذابیه.

میز شیشه ای مغازه
میز شیشه ای مغازه

شیشه‌های ترنسپرنت

شیشه‌های ترنسپرنت شیشه‌های شفاف رنگی‌ای هستن که‌نور رو از خود عبور می‌دن. مشابه این شیشه‌های زیبا رو در بناهای پرشکوه معماری ایرانی اسلامی ، مانند مساجد اصفهان دیدی. از شیشه‌های ترنسپرنت تو سبک سنتی بیش‌تر در پنجره‌ها استفاده می‌شد اما در سبک مدرن از اون برای موارد زیادی استفاده می‌شه. مثل شیشه میز. در نهایت مهم سلیقه شماست که‌دوست داری در چه سبک دکوراسیونی از شیشه ترنسپرنت استفاده کنی.

از جذاب‌ترین قابلیت‌هایی که‌شیشه‌های ترنسپرنت دارن و باعث محبوبیت هرچه بیش‌تر اون‌ها شده ،عبور نور به‌صورت رنگیه. برای مثال اگه‌برای میز شیشه ای مغازه خودت از شیشه ترنسپرنت صورتی استفاده کنی نوری که‌از شیشه عبور می‌کند به رنگ صورتی در محیط پخش می‌شه و فضای مغازه بسیار زیباتر می‌شه.

میز شیشه ای مغازه
ویترین شیشه ای کوچک

شیشه های اورسی

این شیشه‌ها از قدیمی‌ترین شیشه‌های رنگی هستن. در گذشته از این شیشه‌ها بیش‌تر در مناطق کویری استفاده می‌شد و دلایل متعددی هم برای اون وجود داشت. این شیشه‌ها از شدت گرمای نور خورشید کم می‌کنن و استفاده از اون‌ها در مناطق گرم باعث تعدیل هوا می‌شه. از طرفی خاصیت جالبی هم دارن ، که‌ به‌خاطر طراحی مشبکشون باعث گیج شدن حشرات می‌شن! یعنی از شیشه‌های اورسی برای جلوگیری از ورود حشرات هم استفاده می‌شده.

میز شیشه ای مغازه
میز شیشه‌ ای پایه فلزی

نحوه سفارش و خرید از فرکو

دوست عزیزی که‌قصد خرید این محصول رو داری ، قبل از هرچیز در نظر داشته باش مشاوران متخصص فرکو آماده راهنمایی و پاسخگویی به‌تمام سوالاتت هستن. برای اینکه انتخاب و خرید خوبی رو داشته باشی. ما در تمام مراحل ، از انتخاب جنس ، طرح ، رنگ و محاسبه دقیق ابعاد و… راهنما و مشاورت خواهیم بود .

فرکو از اولین تماس تا زمان رسیدن محصول بدستت قدم به‌قدم همراهته ، پس از خرید هم محصولات ما با دوام و ماندگاریشون همچنان همراهت خواهند بود.

میز شیشه ای مغازه
میز شیشه ای مغازه

راه‌های ارتباطی با فرکو

تماس تلفنی : 09101767773
پیج اینستاگرام
خرید حضوری به آدرس زیر
حضور در آدرس : آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

میز شیشه ای مغازه
میز شیشه ای مغازه
میز شیشه ای سکوریت شده چه نوع میزیه؟

میزی که‌شیشه اون از جنس نشکن و مقاوم هستش رو سکوریت شده می‌گن. برای آشنایی با این شیشه ویژه مقاله‌رو بخون.

آیا میز شیشه‌ای مغازه به‌صورت رنگی هم قابل سفارشه ؟

بله می‌تونی هر رنگ از هر نوع شیشه رو که‌می‌خوای سفارش بدی.قبل از انتخاب رنگ شیشه‌ برای شناخت انواع شیشه رنگی مقاله‌رو بخون.

28 پاسخ

  1. بسیار عالی بود من از این نوع شیشه ها سفارش دادم و بسیار زیبا و مدرن بود با تشکر!

    1. شما لطف دارید ما هم سعی میکنیم بهترین شیشه ها و اینه ها را تولید کنیم .

    1. بله آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶

    1. تشکر شما لطف دارید و ما سعی میکنیم بهترین شیشه ها و اینه ها را تولید کنیم .

  2. مطالبتون در خرید اینه و شیشه ها بسیار بهم کمک کرد و حتما از شما محصولات خودم را میخرم

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز میز پیشخوان مدل ها و ابعاد مختلفی داره که هرکدوم قیمت متفاوتی داره. با این شماره:02188068352 تماس بگیر و علاوه بر اطلاع از قیمت محصول از مشاوره رایگان فرکو هم استفاده کن.

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز شیشه سکوریت در رنگ‌های متنوع تولید می‌شه. برای سفارش رنگ مورد نظرت با این شماره : 09101767773 تماس بگیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو