Home
قفسه شیشه ای زمینی

قفسه شیشه‌ای

شیشه‌ها باگذشت زمان بسیاری که از استفاده‌شون می‌گذره، هنوز هم در دنیای امروزه بسیار پرکاربرد هستن، چه‌بسا که باوجود تغییرات و بهبودهایی که در کیفیت و ساخت اون ایجادشده و همچنین تنوع بسیارش، پرکاربردتر هم شدن که ازجمله موارد کاربرد اون با توجه به بهبود کیفیت و شفافیت فوق‌العاده‌ی این محصول می‌توان به قفسه شیشه‌ای و ویترین شیشه‌ای اشاره کرد.

قفسه‌های شیشه‌ای به‌راحتی قابل‌نصب و کاربرد در هرجایی هستن. و کاربردهای فراوانی دارن. همچنین با توجه به استفاده از شیشه در جنس اون می‌تونه به‌راحتی با هر سبک دکوراسیونی خود رو هماهنگ کنه. علاوه بر این باوجود انواع مختلفی که قفسه‌های شیشه‌ای دارن می‌تونن متناسب با فضا انتخاب و زیبایی چندین برابری نیز به همراه خود بیارن.

قفسه شیشه ای
قفسه شیشه ای1

درواقع شیشه راه‌حل زیبایی هست که طراحان بسیار از اون بهره می‌گیرن. مثل قفسه شیشه‌ای که در محیط‌های مختلف قابل‌استفاده اس. این قفسه با توجه به این‌که شفافه برای تأکید و جلوه بیشتر بر یک ناحیه و وسیله‌های قرار داده‌شده روی اون می‌تونه استفاده بشه. همچنین به دلیل شفافیت شیشه، قفسه شیشه‌ای این توهم رو برای بیننده ایجاد می‌کنه که فضای کمتری اشغال‌شده. همچنین از سنگین و تاریک شدن فضا نیز جلوگیری می‌کنه.

برای انتخاب بهتر این نوع از قفسه ها می‌تونی به این سایت مراجعه کنی.

ویژگی قفسه‌های شیشه‌ای فرکو

قفسه شیشه‌ای با شیشه تمپر شده(یک فرآیند عملیات حرارتی برای بهبود سختی، استحکام و در کل بهبود کیفیت به کار می‌ره) می‌تونه به‌عنوان یک عنصر مدرن و ظریف به فضای شما اضافه بشه. استفاده از شیشه تمپر شده نیز علاوه بر این‌که شکنندگی شیشه رو کم می‌کنه. حتی در صورت شکستگی نیز خطر آسیب رو به حداقل می‌رسونه. علاوه بر کیفیت، ضخامت نیز فاکتور مهمی هست. زیرابه دلیل این‌که روی قفسه شیشه‌ای وسیله قرار داده می‌شه، باید ضخامت به حدی باشه که بتونه وزن وسیله‌های روی خودش رو تحمل کنه. با توجه به باری که قرار هست قفسه شیشه‌ای تحمل کنه، ضخامت اون قابل انتخاب هست. تمام این موارد در صنایع شیشه و آینه فرکو در نظر گرفته می‌شه تا محصول باکیفیت بسیار بالا به دست شما برسه.

قفسه شیشه ای
قفسه شیشه ای2

شیشه‌های تولیدی در صنایع شیشه و آینه فرکو برای استفاده در قفسه یا ویترین بسیار بادوام و باکیفیت هست و همچنین قابلیت پاک کردن و تمیز کردن شیشه‌ها به‌راحتی صورت می‌پذیره.

در کل قفسه شیشه ای موجب نظم دادن به محیط مورد استفاده خود میشه. چرا که با قرار دادن وسیله های مختلف روی اون می‌توان به فضا سامان بخشید. علاوه بر نظم خوبی که به فضا میده، زیبایی فوق‌العاده ای نیز ایجاد می‌کنه.

برای سفارش انواع محصولات و دریافت اطلاعات لازم می‌تونی با شماره 021-88068352 تماس حاصل کنی. مشاوران فرکو در این مجموعه با افتخار در خدمت شما هستن.

انواع قفسه شیشه‌ای

این قفسه‌ها می‌تونن به‌صورت‌های مختلفی و به دلخواه و سلیقه شما عزیزان تولید و استفاده بشن:

قابلیت نصب به دیوار با هر چیدمان و شکل طبقه‌بندی دلخواه هنست. در این صورت حتی با توجه به استفاده و کاربرد و سلیقه شما فاصله طبقات قابلیت تغییر داره و می‌تونه با توجه به این موارد انتخاب و نصب بشه. از مزایای قفسه‌های نصب بر دیوار، اینه که فضای کمتری رو اشغال می‌کنه. به‌خصوص برای محیط‌های کوچک بسیار انتخاب مناسبی هست. با توجه به این‌که خود شیشه هم در بزرگ‌تر نشون دادن و تاریک نشدن فضا مهمه.

قفسه شیشه ای
قفسه شیشه ای3

مورد دیگر اینه که در صورت تمایل قفسه بدون نیاز به نصب می‌تونه روی زمین قرار بگیره. به‌صورت تمام شیشه‌ای باکیفیت و ایمنی بالا و سالیان سال به‌راحتی قابل‌استفاده باشه.

قفسه شیشه ای زمینی
قفسه شیشه ای4

همچنین این نوع از قفسه می‌تونه چارچوب غیرشیشه‌ای با هر جنس و رنگ مورد دلخواه شما مثل چوب و فلز داشته باشه. درواقع به صورت ترکیبی با مواد دیگر ساخته و مورد استفاده قرار بگیره.

شیشه‌های قفسه می‌تونه در صورت تمایل و متناسب با فضایی که از اون استفاده می‌شه، از انواع شیشه‌های دیگری مثل شیشه‌رنگی، شیشه چاپی، شیشه برنز و… استفاده بشه.

قفسه شیشه ای
قفسه شیشه ای5

قفسه می‌تونه در ترکیب با مواد دیگر نیز استفاده بشه. مثل‌اینکه برخی طبقات جنس دیگری داشته باشه. یا نوع دیگری از شیشه استفاده بشه که می‌تونه ترکیب فوق‌العاده زیبایی ایجاد کنه.

تمام اینا به سلیقه و فضای شما بستگی خواهد داشت.

انواع دیگر

این سبک ازقفسه همچنین می‌تونه به‌صورت ویترین باشه و کناره‌های قفسه، شیشه به‌کاربرده بشه که در این صورت محافظت بیشتری از وسیله‌های داخل اون انجام می‌شه. از گردوغبار و چربی نیز مصون می‌مونه. در صورت ترجیح شما می‌توان از چراغ‌هایی استفاده کرد. دراین صورت جلوه بسیار بیشتری به ویترین و قفسه و وسیله‌های داخل اون می‌بخشه. علاوه براین به عنوانی نقطه کانونی در فضای موردنظر ایجاد می‌شه.

قفسه شیشه ای
قفسه شیشه ای6

طبقات قفسه می‌تونه همراه با چراغ‌های LED به کار بره که چراغ‌های LED نور زیبا و ملایمی دارن. همچنین رنگ‌های متنوعی دارن که متناسب باسلیقه مشتریان می‌تونه رنگ اون مشخص بشه که در این صورت به‌صورت قفسه‌های شفاف درمیان که درخشانی و جلوه فوق‌العاده زیبایی خواهند داشت.

قفسه شیشه ای
قفسه شیشه ای7

حتی برای این‌که وسایل داخل قفسه‌ها یا ویترین‌ها مشخص نباشه می‌توان از شیشه‌های دیگری که قابلیت دید ندارن مثل شیشه رنگی، شیشه مات و… استفاده کرد. و یا حتی آینه نیز قابلیت استفاده برای اینوع از قفسه‌ها رو داره. دراین حالت علاوه بر این‌که برای حفظ حریم بسیار مناسبه ، زیبایی متفاوت و فوق‌العاده‌ای نیزایجاد می‌کنه.  در صورت تمایل آینه می‌تونه در قسمت پشتی نیز نصب بشه که انعکاس وسیله‌ها در اون می‌تونه زیبایی خیره‌کننده‌ای ایجاد کنه.

طبقات قفسه می‌تونه با فواصل و شکل‌های گوناگونی مثل شیشه خم به دیوار نصب بشه که زیبایی بسیار خاصی در این حالت نیز صورت می‌گیره.

قفسه شیشه ای خم
قفسه شیشه ای8

شکل شیشه برای قفسه می‌تونه به شکل‌های دلخواه برش داده بشه و به ابعاد موردنظر و دلخواه که در این زمینه محدودیتی وجود نداره. حتی قفسه‌ها می‌تونن به شکل‌های مختلف در قسمت کنج دیوار نصب بشن تا ، در این صورت بیشترین استفاده رو از هر نقطه از فضا داشت.

قفسه شیشه ای
قفسه شیشه ای9

کاربرد قفسه شیشه‌ای

موارد استفاده قفسه‌های شیشه‌ای در هر جا و مکانی می‌تونه باشه و هیچ مانعی برای اون وجود نداره:

در هر نقطه از منزل به هر صورت که تمایل دارین قابل سفارش هستن مثل حموم، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، پذیرایی، اتاق‌خواب‌ها و… هرکجا که شما تمایل داشته باشین می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره.

قفسه شیشه ای آشپزخانه
قفسه شیشه ای10

در فروشگاه‌های مختلف مثل پوشاک، کتاب‌فروشی، گل‌فروشی، فروشگاه دکوری جات، داروخانه و … می‌تونه بکار بره. شیشه‌ها باعث می‌شه تا محصولات شما جلوه و زیبایی بیشتری داشته باشه. همچنین بیشتر نیز موردتوجه قرار بگیره.

قفسه شیشه ای
قفسه مدرن

برای استفاده هرچه بهتر از فضا حتی میز پیشخوان در فروشگاه‌ها نیز می‌تونه به‌صورت شیشه‌ای و طبقه‌بندی‌شده باشه. تا استفاده بهینه‌ای از فضا به‌خصوص برای محیط کوچک صورت بگیره.

قفسه شیشه ای
قفسه با شیشه‌ی دور رنگی

در محیط‌های کاری و اداری و شرکت‌ها نیز متناسب با فضای آنجا می‌تونه به‌کاربرده و استفاده بشه.

درواقع ویژگی منحصربه‌فردی که این نوع از قفسه‌ها داره اینه که با هر فضا و دکوراسیونی خود رو تطبیق می‌ده و زیبایی خاصی به اون فضا میده.

ثبت سفارش

همان‌طور که اشاره هم شد قفسه‌های شیشه‌ای و ویترین‌های شیشه‌ای با توجه به‌سادگی و ظرافت و زیبایی که دارن، بسیار پرکاربرد هستن و تنوع گوناگونی دارن. با تمام فضاها و محیط‌ها با کاربردهای بسیار متفاوت به‌راحتی خود رو هماهنگ می‌کنه و قابل‌استفاده اس. درواقع هرجایی که فکر کنین این سبک از قفسه می‌تونه به‌کاربره و استفاده بشه.

 پس شما کافیه با توجه به فضا و کاربردی که از قفسه یا ویترین می‌خواین با اندازه و شکل دلخواه خود با ما از طریق واتساپ و یا شماره 021-88068352 دفتر مرکزی فرکو در میان بذارین تا در صورت تمایل ضمن راهنمایی‌های لازم سفارش خود رو ثبت کنین. و مطمئن باشین که محصول سفارشی شما باکیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب در کمترین زمانی که مقدور هست دقیقاً مطابق سفارش و سلیقه‌تون به دست شما مشتریان عزیز خواهد رسید.

همچنین اگر پس از دریافت محصول، از سفارش خود رضایت نداشته باشین می‌تونین محصول خود رو مرجوع نمایین. ما سعی می‌کنیم بهترین محصولات و خدمات رو برای مشتریان خود فراهم نماییم تا بتونن با اطمینان کامل سفارش خود رو ثبت نمایند. و خاطره خوشی نیز از خرید خود داشته باشن.

کاربرد قفسه شیشه ای چیه؟

قفسه های شیشه ای به منظور سامان دادن به فضا و ….

انواع قفسه شیشه ای به چه شکل هست؟

قفسه شیشه ای هم می‌تونه به دیوار نصب بشه هم …

موارد استفاده قفسه شیشه ای چیه؟

وسیله های مختلف از جمله کتاب و وسیله‌های تزیینی روی طبقات آن ….

2 پاسخ

    1. سلام روز بخیر بله هر طور که شما تمایل داشته باشین ما دقیقا براتون با بهترین کیفیت اجرا می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو