Home

آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری

آینه‌ها جزو ابزاری هستن که از گذشته‌های دور استفاده و کاربرد داشتن. اکنون نیز با توجه به تغییراتی جهت بهبود کیفیت و شفافیت و … باعث شده تا به ابزار بسیار ضروری تبدیل بشه. یکی از زیباترین و مدرن‌ترین آن‌ آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری هست.

آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری از آینه های مدرنی هستن که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای نیز می‌تونه داشته باشه. تنوع نیز در این نوع از آینه‌ها بسیار بالاست. تا بتوان برحسب نیاز خود و فضای موجود آینه مورد نظر خود رو انتخاب کنین.

آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری

معرفی آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری

ساختار این آینه‌ها این‌گونه هست که چراغ‌های بسیار نازک LED در قسمت پشت آینه نصب می‌شن. البته در ظاهر ما نمی‌تونیم اونو ببینیم. پس یک آینه با نور پس‌زمینه زیبا و جذاب ایجاد میشه.

به‌صورت متداول روشنایی با نوارها و لامپ های LED فراهم می‌شه و مصرف انرژی کمی نیز دارن. حدود ۴۰۰۰۰ ساعت عمر می‌کنن که نسبت به مصرف انرژی لامپ های معمولی که عمرشون حدود ۱۲۰۰ ساعته قابل توجه و به صرفه تر می باشن. پس در کاهش مصرف انرژی تأثیر به سزایی دارن. همچنین می‌توان در زمان عدم نیاز به‌راحتی اونو خاموش کرد.

نورپردازی که توسط آینه هوشمند بک لایت آینه نوری ایجاد می‌شه در زیباسازی فضای خود نقش مهمی داره. و موجب می‌شه تا فضا بزرگ‌تر نشون داده بشه. همچنین چراغ های LED از نظر رنگی تنوع بالایی دارن. و می‌تونن براساس نیاز به رنگ نور و دکوراسیون محیط خود انتخاب بشن.

آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری

برخی از موارد استفاده آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری

آینه های آرایشگاهی

در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها وجود آینه ها بسیار لازم و مهم هستن. حال اگر از آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری استفاده بشه زیباتر و کاربردی‌تره. زیرا در این فضاها به نور بیشتری نیازه تا هم صورت واضح تر دیده بشه و هم محیط رو زیباتر می‌کنه. به خصوص در بخش گریم و میکاپ که نیاز به نور کافی در آن مشاهده می‌شه. تا بتوان بر انجام کار تسلط کافی داشت. از این رو از این نوع از آینه به عنوان آینه آرایشی و میکاپ بسیار استفاده می‌شه.

آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری

خانه

برای استفاده از آینه ها در قسمت‌های مختلف خانه آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری می‌تونه انتخاب ایده آلی باشه. از این جهت که وجود آینه به تعداد در هرخانه ای از الزاماته. از این رو آینه بک لایت به جهت قابلیت هایی که داره، بسیار مورد توجه همگان برای استفاده در هر جایی اس.

آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری

سرویس بهداشتی

امروزه علاوه بر دکوراسیون داخلی به طراحی و زیبایی سرویس های بهداشتی نیز توجه ویژه‌ای می‌شه. استفاده از یک آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری در سرویس بهداشتی در زیبایی این فضا مؤثره. همچنین نوری که توسط آینه ایجاد می‌شه برای این فضا کافیه و برای انجام اموری مثل اصلاح بسیار مناسبه.

شکل های مختلف و توضیح مختصری از آینه سرویس بهداشتی رو می تونین در این سایت پیدا کنین.

آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری

کافه و رستوران

استفاده از آینه در این سبک فضاها نیز می‌تونه تاثیر مثبتی داشته باشه. از میان انواع مختلف آینه، آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری علاوه بر مزایایی که داره از زیبایی قابل توجهی نیز برخورداره. برای این نوع از فضاها که نیاز خاصی برای مشاهده خود در آینه وجود نداره، می توان از آینه هایی که حالت تزیینی و دکوراتیو دارن نیز استفاده بشه. تا در این صورت زیبایی صد چندان بشه.

آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری

مزون و بوتیک

از موارد مهم و لازم در مزون ها و بوتیک های مختلف وجود آینه هاست. چرا که نیاز به آینه در این فضاها از اصلی ترین نیاز‌هاست. و نور کافی هم یکی از الزامات به شمار می‌ره. در نتیجه استفاده از یک آینه با امکان نورپردازی بهترین گزینه برای انتخاب در این مکان هست. هم به افزایش نور کمک میکنه و هم به زیبایی دکورسیون . اما در میان انواع مختلف برای این فضا استفاده از آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری به صورت قدی انتخاب مناسب‌تری‌اس. چرا که دید بهتر و کامل تری رو ایجاد می‌کنه. تا افراد بتونن خود رو به طور کامل و واضح در آینه مشاهده کنن و تصمیم گیری سهل بشه.

آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری
آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری

مزایای استفاده از LED در آینه های بک لایت و هوشمند

ازجمله مزایای لامپ‌هایLED که در آینه‌های بک لایت یا هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیره . علاوه بر زیبایی ،روشنایی دلپذیری نیز به محیط اطراف خود می‌دن:

طول عمر بالا

  • طول عمر بسیار بالای آن‌ها که چندین برابر لامپ‌های رشته‌ای اس. همین ویژگی باعث می‌شه هزینه نگهداری و تعمیر کمتر بشه.

مصرف انرژی کمتر

  • مصرف انرژی کمتر که در مقایسه با دیگر ابزارهای روشنایی قابل‌ مقایسه‌ و چشمگیره. همچنین با روشنایی آینه نوری یا آینه بک لایت محیط روشن‌تر نشون داده می‌شه. و برای انجام برخی امور و در برخی از ساعات شبانه روز این نور کافیه.

عدم تولید گرما

  • لامپ‌های LED هنگام روشنایی تقریباً هیچ گرمایی اطراف خود منتشر نمی‌کنن. در حالی که لامپ‌های سنتی مقدار زیادی از انرژی مصرفی خود رو به گرما تبدیل می‌کنن. همین موضوع باعث می‌شه تاراندمان پایین‌تری در مقایسه باLEDها داشته باشن. و همچنین با استفاده از این نوع چراغ ها در مصرف انرژی هم صرفه جویی بشه.

نور پردازی زیبا

  • روشنایی که ایجاد می‌کنن در مقایسه با دیگر ابزارهای روشنایی سنتی، بسیار طبیعیه و مضرات اونو شامل نمیشه. در صورت نورپردازی درست نیز از ایجاد سایه کاسته می‌شه.

دوست دار محیط زیست

  • ازنظر زیست‌محیطی در مقایسه با دیگر ابزارهای روشنایی سنتی ایمن هستن. درون لامپ‌های LED از جیوه استفاده نمی‌شه و به همین دلیل ازجمله منابع نوری سبز دسته‌بندی می‌شه.

قابلیت و ویژگی‌های آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری

آینه بک لایت یا نوری به‌صورت هوشمند اس. و قابلیت‌های منحصربه‌فردی می‌تونه داشته باشه. ازجمله این‌که :

تنوع رنگ نور آینه بک لایت

  • رنگ نور آینه حتما نیاز نیست که آفتابی و مهتابی باشه. رنگ های متنوع متناسب با سلیقه و دکوراسیون خود می توان استفاده کرد. تا بتوان بر حسب نیاز و دلخواه بشه از آینه چندین عملکرد داشت.
آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری
آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری

تنظیمات نور آینه بک لایت

  • به‌صورت لمسی و یا با استفاده از ریموت می‌توان رنگ و شدت نور رو تغییر داد. در حالت لمسی و حسگر حدود۳ ثانیه زمان می‌بره. همچنین با چراغ‌های فلورسنت نیز قابلیت ساخت دارن که البته کمتر مرسوم هستن. هم‌زمان نیز می‌شه از چند رنگ‌ مختلف بهره برد. در این حالت می توان بر حسب نیاز به میزان نور و دلخواه از نور مناسب اون شرایط استفاده کرد.

قابلیت پخش موسیقی از آینه بک لایت

  • از قابلیت‌های بسیار هیجان‌انگیز آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری اینه که می‌تونه قابلیت پخش موسیقی یا حتی ویدیو داشته باشه. از طریق بلوتوث به گوشی متصل و امکان پخش موسیقی  و ویدیو رو داره. این قابلیت موجب شده که آینه هوشمند بسیار مورد توجه قرار بگیره و از اون در قسمت‌های مختلفی استفاده کرد.
آینه هوشمند

آینه هوشمند ضد بخار

با استفاده از پدی که در پشت آینه قرار می‌گیره، در صورت استفاده در محیط مرطوب مثل حمام، بخار روی آینه قرار نمی‌گیره و دیگر نگرانی بابت این موضوع وجود نداره. و همیشه آینه با سطح شفاف و واضحه و نیازی به صرف زمان زیاد برای تمیز کردن آن نیست. با رفع این مشکل باعث افزایش طول عمر آینه هم میشه .

حک لوگو ی خودتان بر روی آینه بک لایت

  • امکان حک لوگو، برند و یا هر نوشته مورد سفارش خود بر روی آینه بک لایت وجود داره. در این صورت یک آینه اختصاصی و منحصربه‌فرد رو دارین که نمونه‌ی اونو در جایی مشاهده نکردین.
آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری
نمونه تولیدی در کارگاه فرکو

صفحه نمایشگر بر روی آینه بک لایت

  • همچنین این امکان نیز وجود داره تا بر روی آینه ساعت و دمای محیط نمایش داده بشه.
آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری

چرا آینه بک لایت هوشمند؟

آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری با توجه به قابلیت هایی که می‌تونه داشته باشه برای بسیاری از فضاها انتخاب خوبیه. در واقع این قابلیت‌ها موجب شده تا آینه هوشمند بک لایت به آینه ای بسیار کاربردی و مورد توجه تبدیل بشه.

درخشش نور از پشت این آینه‌ها فضای زیبایی رو فراهم می‌کنه. تغییرات کوچک در فضا مثل نصب یا قرار گرفتن آینه نوری می‌تونه باعث افزایش زیبایی و ایجاد تنوع در محیط شما بشه.

5 دلیل که چرا باید از آینه بک لایت یا آینه نوری استفاده کنیم:

1. به فضا زیبایی میده

2. با انعکاس نور فضا را بزرگتر نشان میدن

3.یک منبع روشنایی هستن

4. نصب آنها آسونه

5.قابلیت های جدید و کاربردی دارن

ثبت سفارش

انواع آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری با قابلیت های انتخابی و مورد دلخواه در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می‌شه. کیفیت تمامی محصولات تضمینی و از قیمت مناسبی نیز در مقایسه با کیفیت بالای آن برخوردارن. امکان خصوصی سازی برای تمامی محصولات از جمله آینه هوشمند بک لایت یا آینه نوری نیز فراهمه.

برای ثبت سفارش خود می توانید با شماره 09101767773 تماس حاصل نمایین. برای سفارش حضوری نیز می‌تونین به

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه فرمایین.

9 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر بله امکان داره .درکل شما هرمحصولی را می تونید با سلیقه و دلخواه خودتون سفارش بدین

    1. سلام و درود. چراغ آینه بک لایت با توجه به سفارش متشری نصب میشه. ضمن اینکه از چراغ های چند رنگ نیز استفاده میشه که در این صورت شما میتونید در هر زمان رنگ چراغ آینه رو تغییر بدید. موفق و موید باشید.

  1. سلام خسته نباشید
    روشن شدن لامپشون ب چه شکل هست؟
    دوست ندارم سیمی چیزی وصل باشه ک قابل رویت باشه

    1. سلام و درود. شما میتونید از مدل های لمسی و یا مدل هایی که مجهز به سنسور حرکت و ریموت کنترل هستن استفاده کنید. هر سه مدل در فرکو تولید میشه. موفق و موید باشید.

  2. سلام و عرض ادب، عیدتون مبارک باشه ایشالاه سال خوب و خوشی داشته باشین.
    من یه سوالی داشتم جسارتا ،اینکه تو خونه ما یه جایی هست که نمیدونم اونجا چه مدل آینه ای بیشتر میاد میشه راهنماییم کنین ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو