Home
آینه هوشمند ضد بخار

آینه هوشمند ضد بخار

آینه هوشمند ضد بخار از جمله مدل‌های مدرن و بروز آینه هست که در اون از سیستمی هوشمند برای جلوگیری از تشکیل بخار روی سطح آینه استفاده می‌شه. این قابلیت مخصوصا در محیط‌های مرطوب مثل حمام و سرویس بهداشتی کاربردی هستن. آینه از گذشته یه وسیله مهم در زندگی بشر محسوب می‌شده اما با پیشرفت صنعت آینه‌سازی و نیازهای حرفه‌ای‌تر مدل‌های خیلی پیشرفته‌تری در چند سال گذشته تولید شده. به نحوی که حتی شاهد تولید مدل‌های هوشمند آینه با قابلیت‌های مدرن بودیم و آینه ضدبخار هم یکی از انواع هوشمند آینه هست که در ایران توسط مجموعه فرکو به تولید می‌رسه. به جز ظاهر و به کارگیری از آپشن‌های هوشمد ، در کیفیت و مقاومت آینه هم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای صورت گرفته. در ادامه با آینه هوشمند ضد بخار و قابلیت‌های کاربردی اون آشنا می‌شیم.

آینه هوشمند
آینه هوشمند ضد بخار با قابلیت پخش موسیقی

از انواع دیگه آینه های هوشمند می‌شه به آینه هوشمند ضد بخار ، آینه هوشمند بک لایت ، آینه هوشمند لمسی و … اشاره کرد . مدل‌های مختلف آینه هوشمند در صنایع شیشه و آینه فرکو در اشکال و طرح‌های مختلف و به همراه جدیدترین آپشن‌ها تولید میشه. قابل توجه که آینه‌های فرکو با مرغوب ترین انواع شیشه ( شیشه سوپر کلییر) تولید می‌شن. همچنین به جز سیستم هوشمند ضد بخار آپشن‌های مدرن و کاربردی متعددی در فرکو با توجه به سفارش مشتری در آینه تعبیه می‌شه که در ادامه مطلب معرفی می‌کنیم.

خرید محصول آینه چراغ دار ضد بخار

آینه ضد بخار سرویس

آینه هوشمند

آینه هوشمند یا آینه بک لایت نسل جدیدی از انواع آینه هاست که در سال‌های گذشته به یکی از پرفروش‌ترین انواع آینه تبدیل شده . امکانات و آپشن‌های مدرن و خاصی در این آینه‌ها تعبیه می‌شه و علاوه بر این این مدل آینه از نظر ظاهری هم کاملا مدرنه. به خصوص در حال حاضر که توجه بیشتری به دکوراسیون منزل ، محل کار و … می‌شه . مدل‌های مختلفی از این نوع آینه بر اساس نیاز ها و درخواست مشتری تولید می‌شه .قابلیت‌هایی مثل سیستم ضد بخار ، تغییر رنگ و شدت نور آینه ، اعلام ساعت و درجه حرارت محیط با توجه به سفارش به آینه بک لایت هوشمند اضافه می‌شه. با توجه به آپشن‌های متعدد ، برای تنظیم و کنترل این آینه‌ها ، سنسور تاچ ، حسگر تشخیص حرکت ، ریموت کنترل و یا دکمه معمولی در آینه نصب می‌شه.

خرید محصول آینه قدی هوشمند

آینه ضد بخار

عملکرد هر کدوم متفاوته و با توجه به درخواست مشتری امکانات و آپشن های مورد نیاز به آینه هوشمند اضافه می‌شه . البته با توجه به مکان و کاربردی که آینه داره متفاوته . برای مثال در سالن زیبایی استفاده از سنسور تایمر دار برای آینه ها مناسب نیست . بهتره از ریموت یا دکمه تاچ برای خاموش و روشن کردن نور آینه استفاده بشه . تا عملکرد بهتری برای این نوع از فضاها داشته باشه.

آینه هوشمند بک لایت

آینه هوشمند ضد بخار

بر اساس تغییرات در نیازهای انسان آینه هایی با قابلیت های کاربردی وارد بازار شدن . که یکی از این قابلیت ها ضد بخار بودن آن است . کاربرد آن بیشتر در حمام ، استخر ، جکوزی که محیط مرطوبی هستن با ایجاد بخار در محیط های مرطوب از شفافیت آینه کاسته شده و وضوح دید هم کاهش می یابد . پس برای رفع این مشکل در این گونه محیط ها می توان از آینه هوشمند ضد بخار استفاده کرد تا دیگر این مشکلات ایجاد نگردد. چرا که آینه هوشمند ضد بخار با عملکردی که داره از ایجاد بخار روی آینه جلوگیری می‌کنه. تا همیشه یک آینه ای با صفحه شفاف و واضح داشته باشین.

آینه هوشمند ضد بخار

این ضد بخار بودن یک عملکرد بسیار منحصر به فرد و متفاوتی رو ایجاد کرده اس. که موجب شده تا در زمان محدودی بسیار مورد توجه قرار بگیره. چرا که یکی از اصلی ترین مشکلات برای نصب آینه در این گونه محیط ها، ایجاد بخار روی آینه هست که در این صورت تصویر واضحی نیز در آینه تشکیل نمی‌شه.

آینه ضد بخار گرد

آینه ضد بخار چگونه عمل می‌کنه؟

علت نشتن بخار روی سطح آینه ، اختلاف دمای سطح آینه با محیط اطراف هست. به ویژه زمانی که از آب گرم استفاده بشه این اختلاف دما افزایش پیدا می‌کنه. بخار هوا نیز تمایل دار به سمت سوح سرد حرکت کنه. برای ممانعت از نشستن بخار روی سطح آینه باید دمای سطح آن گرم تر بشه. آینه به وسیله انرژی الکتریکی گرم می‌شه. سپس به دلیل تبدیل انرژی الکتریکی به حرارتی در آینه دیگر بخار به علت گرم بودن سطح آن به بخار تبدیل نمی‌شه . چرا که بخار موجود در هوا با برخورد به سطح سرد آینه به قطرات و بخار آب روی آینه تبدیل می‌‌شه. که با وجود گرم شدن سطح آینه دیگر این اتفاق نمیوفته. در نتیجه آینه شفافیت خود رو حفظ می‌کنه و وضوح تصویر در اون حتی با وجود بخار فراوان در محیط از بین نمی‌ره و بخاری نیز روی آینه نمی‌نشینه.

آینه ضد بخار

چرا که اغلب یکی از دغدغه‌ها برای آینه هایی که در فضاهایی مثل حمام و سرویس هستن ، تشکیل بخار روی آینه و تمیز کردن اون بدون ایجاد لکه هست. که آینه ضد بخار با عملکردی که داره به راحتی این مشکل رو حل کرده اس و بسیار نیز مورد توجه قرار گرفته اس.

آینه هوشمند مستطیل

موارد کاربردی آینه هوشمند ضد بخار

منازل

در بخش‌های مختلف منزل امکان استفاده از این نوع آینه وجود داره. در آشپزخونه به عنوان آینه بین کابینتی و در سرویس بهداشتی به خصوص در حموم که محیط اون مرطوب هست مورد استفاده قرار می‌گیره . در این بخش از خونه از آب گرم استفاده می‌شه که امکان تشکیل بخار رو داره.

آینه ضد بخار حمام

برای مثال آینه ها راحت تر تمیز می‌شن و زیبایی بیشتری به محیط آشپزخونه و سرویس می‌بخشن . همچنین به دلیل انعکاس نور در آینه باعث افزایش نور و بزرگتر و دلبازتر نشون دادن محیط میشه. چون محیط آشپزخونه در زمان روشن بودن گاز مرطوب و گرم می‌شه استفاده از آینه های ضد بخار می‌تونه گزینه مناسبی باشه. به خصوص دیواری که نزدیک به گاز باشه.

آینه هوشمند

سرویس بهداشتی

امروزه که به طراحی تمامی قسمت های خانه توجه ویژه‌ای می‌شه استفاده از آینه در سرویس بهداشتی رواج بیشتری پیدا کرده . و انتخاب آینه ای کاربردی و زیبا از اهمیت خاصی برخوردار هست. پر فروش‌ترین اون برای این قسمت‌ها آینه های بک لایت هوشمند هستن که بسیار ترند شدن . به دلیل رطوبتی که در این محیط‌ها به خصوص حموم وجود داره نوع آینه هوشمند ضد بخار اون بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرن. که در ابعاد و اشکال و انواع مختلفی می‌تونه سفارش شما ثبت و به مرحله تولید برسه که در ادامه به برخی از اونا اشاره می‌کنیم :

آینه ضد بخار هوشمند
آینه هوشمند ضد بخار بر روی درب سرویس بهداشتی

نصب آینه بر روی درب‌ها این روزها بسیار ترند شده اس . این مورد به خصوص برای سرویس بهداشتی‌هایی که فضای اونا کوچک‌تر هست گزینه مناسبی اس زیرا با این کار فضای کمتری اشغال میشه . همچنین آینه به دلیل انعکاس نور باعث بزرگ‌نمایی فضا می‌شن . و چون محیط مرطوبی نیز داره ، بهترین انتخاب ممکن هست.

آینه هوشمند سرویس
آینه هوشمند ضد بخار بر روی شلف سرویس بهداشتی

اگر فضای سرویس بهداشتی کوچک باشه ، برای صرفه جویی در استفاده از فضای خالی می توان آینه رو بر روی شلف نصب کرد . در اکثر موارد در سرویس بهداشتی ها علی الخصوص حموم ها یک شلف برای قرار گیری وسیله‌ها وجود داره. پس می توان برای استفاده بهینه از فضا، درب اون از آینه ها به صورت کشویی استفاده کرد. یا گزینه بهتر برای مقاومت بیشتر ، اونو بر روی درب شلف استفاده کرد .

آینه ضد بخار

در واقع بسته به فضای موجود و سلیقه خود می‌توان آینه هوشمند رو به کار برد. تا بیشترین استفاده از فضا صورت بگیره. و نیز چیدمان و طراحی طبق سلیقه انجام بگیره.

آینه ضد بخار
آینه بک لایت هوشمند
آینه هوشمند ضد بخار با اشکال هندسی مختلف اعم از گرد ، لوزی ، مربع ، مستطیل ، بیضی و …

با توجه به سلیقه مشتری ابعاد و شکل برش اون تعیین می‌شه. اما آینه های گرد برای سرویس بهداشتی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرن. و در عین سادگی زیبایی قابل توجهی رو داره . اشکال برش برای آینه ها متفاوت هست . این اشکال می‌تونه شکل هندسی ، کودکانه ، دخترونه و یا اشکال خاص باشه .

آینه ضد بخار حمام
آینه هوشمند ضد بخار رنگی و ساده

امروزه آینه های رنگی طرفداران زیادی رو متوجه خود کرده‌اس. رنگ‌ها و تاثیر اون بر محیط از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستن. با توجه به محیطی که آینه در اون قرار می‌گیره می توان رنگ اونو انتخاب و سفارش رو ثبت کرد . به دلیل وجود تنوع طیف رنگی انتخاب برای مشتری آسون میشه . برای مثال رنگ آبی روشن برای استخرها یا حموم یا هر جایی متناسب با رنگ فضا می‌تونه گزینه مناسب‌تری باشه.

آینه هوشمند رنگی

همچنین رنگ‌هایی مثل برنز، دودی و… از رنگ‌های پرطرفدار هست. چرا که به راحتی خود رو با هر فضا و رنگی تطابق می‌دن. رنگ‌ها موثرترین رکن اساسی در القای انرژی به محیط هستن. پس انتخاب رنگ برای محصول سفارشی اهمیت زیادی داره. و نیازمند کمی دقت و جست و جو هست. یکی از راه‌هایی که انتخاب رو برای مشتری آسون می‌کنه ایده گرفتن از نمونه‌های اجرا شده اس . با کمی تحقیق می‌تونین آینه رنگی دلخواه خود رو انتخاب و سفارش بدین .

آینه هشمند رنگی
آینه هوشمند ضد بخار طرح دار

آینه های طرح دار این روزها ترند شده اس . شما می‌تونین با توجه به سلیقه و محیط قرارگیری آینه خود طرح اونو انتخاب کنین. انتخاب طرح بسیار مهمه و در زیبایی محیط و دلبازتر نشون دادن اون مؤثر هست . برای مثال از طرح های شلوغ نباید در محیط های کوچک استفاده کرد زیرا باعث کوچک‌تر نشون دادن فضا میشه. همچنین نوع طرحی که انتخاب می‌کنین با سبک و فضایی که آینه در اون قرار می‌گیره باید هم خوانی داشته باشه . یک نظم بین این دو برقرار بشه تا زیبایی خیره کننده‌ای داشته باشه.

آینه ضد بخار طرح دار
آینه هوشمند ضد بخار کهنه کاری شده

آینه های کهنه کاری شده یا پتینه طرفداران خاص خود رو دارن. بیشتر استفاده تزیینی و دکوری داره و در حموم‌ها برای زیبایی بیشتر می توان به عنوان دیوارپوش هم استفاده کرد . با افزودن قابلیت ضد بخار می توان از ایجاد بخار بر اون جلوگیری کرد تا وضوح تصویر بیشتری داشته باشیم .

  • و …
آینه هوشمند گرد

البته برای تمامی سرویس‌های بهداشتی از جمله سرویس بهداشتی منازل، آینه هوشمند ضد بخار بهترین انتخاب ممکن هست. با توجه به قابلیت هایی که داره بیشترین استفاده اون نیز در این فضاست. علاوه بر قابلیت‌های منحصر به فرد اون زیبایی خاصی نیز به فضای خود می‌بخشه. در واقع آینه هوشمند ضد بخار برای هر جایی که به دکوراسیون و زیبایی تمام فضاهای خود اهمیت می‌ده، گزینه ایده آلی اس. چرا که امروزه سرویس بهداشتی و حموم نیز در طراحی و دکوراسیون اهمیت ویژه‌ای رو دارن.

آینه بک لایت ضد بخار

آرایشگاه

آینه هوشمند ضد بخار برای آرایشگاه‌ها و سالن آرایشی نیز می‌تونه گزینه مناسبی باشه. که علاوه بر ضد بخار بودن اگر قابلیت های دیگری نیز به اون افزوده بشه، جذاب‌تر میشه. البته در کل این آینه به واسطه نوری که از خود ساطع می‌کنه، برای آرایشگاه انتخاب خیلی خوبی داره. چرا که روشنایی ایجاد شده بسیار طبیعی و مطلوب هست. علاوه بر اینا زیبایی اون نیز فوق‌العاده میشه. همچنین از نظر کاربردی نیز قابل توجه هست.

خرید محصول آینه چراغ دار آرایشگاهی

آینه هوشمند آرایشگاه

استخر و جکوزی

امروزه آینه در هر جایی و مکانی مورد استفاده قرار می‌گیرن . بر اساس قابلیت و ویژگی‌هایی که به اونا اضافه می‌شه در محیط‌های مختلفی کاربرد مخصوص به خود رو پیدا می‌کنن. در استخر و جکوزی چون محیط مرطوبی دارن بهتر هست از آینه های ضد بخار استفاده بشه . هم وضوح بیشتری برای نمایش تصویر دارن هم از پوسیدگی آینه به دلیل نشستن بخار بر اون در طولانی مدت جلوگیری می‌کنه . در استخر و جکوزی بهتر هست از آینه هایی با رنگ‌های ملایم استفاده کرد تا زیبایی بیشتری به آینه و فضا ببخشیم .

آینه ضد بخار هوشمند

هتل ها و سوئیت

امروزه هتل‌ها به طراحی و چیدمان دکوراسیون خود بسیار اهمیت می‌دن . و برای رقابت با همکاران خود در تلاش هستن . یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در طراحی دکوراسیون آینه ها هستن . وجود یک آینه در سرویس بهداشتی از اقلام مهم و کاربردی به شمار می‌ره. استفاده از آینه بک لایت در سرویس بهداشتی بسیار ترند شده و مورد استقبال مشتریان گرامی قرار گرفته‌اس. چه بسا این آینه قابلیت ضد بخار بودن رو دارن برای سرویس بهداشتی و حموم بهتر و مناسب‌تر نیز هست .به همین منظور می‌تونه برای بخش‌هایی از هتل‌ها مورد استفاده قرار بگیره.

آینه ضد بخار سرویس

سولار ها

آینه ها امروزه از ابزار مهم در هر مکانی به شمار می روند . با پیشرفت های بسیاری در این صنعت کاربردهای اون افزایش یافته . همچنین امروزه به دکوراسیون فضاها نیز بسیار اهمیت داده می‌شه. و برای طراحی دکوراسیون بیشترین نقش رو آینه ها می‌تونن داشته باشن. برای مثال در مراکز سولار برای طراحی دکور نیز استفاده می‌شن. محیط اون کمی رطوبت داره و امکان بخار آینه وجود داره . برای رفع این مشکل می توان از آپشن ضد بخار در آینه استفاده کرد .

آینه هوشمند

باشگاه ها

از ابزارهای اساسی و مهم در باشگاه‌ها می‌توان به آینه ها اشاره کرد که وجود اونا الزامی اس. قطعا در باشگاه‌ها هم طراحی دکوراسیون و زیبایی ظاهر اون در روحیه افراد و تعداد مراجعین مؤثر هست. آینه های هوشمند ضد بخار مناسب ترین گزینه برای این گونه مکان‌ها هستن. زیرا هوای اون دارای رطوبت و کمی دم هست. همچنین اگر از قابلیت‌های پخش موسیقی و ویدئو استفاده بشه هم هیجان بیشتری ایجاد می‌کنه و نیز جذاب‌تر هست .

آینه هوشمند

برخی از قابلیت‌های آینه هوشمند

نمایش ساعت

آینه های هوشمند بنا به درخواست مشتری با قابلیت نمایش ساعت امکان تولید دارن. نمایش ساعت می‌تونه به صورت عقربه ای یا دیجیتال (عددی) باشه . همچنین اعداد به صورت انگلیسی و یا فارسی امکان نمایش دارن.

آینه ضد بخار

امکان پخش موسیقی

در آینه های هوشمند امکان پخش موزیک از طریق بلوتوث یا وای فای وجود داره. یا امکان اتصال از طریق درگاه USB که در آینه تعبیه می‌شه می‌تونه وجود داشته باشه . به نظر امکانات و ویژگی خاص و جذابی برای مشتری هستن . در آرایشگاه‌ها و باشگاه‌ها حتی مزون‌ها این قابلیت مورد استقبال بیشتری قرار گرفته‌اس .

آینه هوشمند

امکان پخش فیلم

قابلیت پخش ویدئو از طریق آینه قابلیت بسیار جذاب هست که ، در صورت درخواست مشتری این ویژگی به آینه افزوده می‌شه . همچنین برای کسانی که خواهان وجود یک ویدئو پرژکتور و آینه در اتاق خواب خود هستن اما محیط اونا کوچک هست کاربرد داره . زیرا با اشغال فضای کمتری می‌توان هر دوی اونو همزمان با هم داشت . این امکان از طریق اتصال به گوشی همراه ، اتصال به WIFI و یا از طریق درگاه USB فراهم می‌شه.

آینه هوشمند

نمایش درجه حرارت محیط مورد نظر

در صورت نیاز قابلیت نمایش درجه حرارت بر روی آینه اضافه میشه. البته در اکثر موارد در آینه هایی که برای سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیره این قابلیت اضافه می‌شه . اما در صورت تمایل برای آینه هایی که در کاربردهای دیگری استفاده می‌شن نیز این امکان فراهمه.

آینه هوشمند

حکاکی نام یا برند

شما می‌تونین با این کار یک آینه اختصاصی و منحصر به فرد داشته باشین. با حک لوگو یا برند یا نام خود بر روی آینه به صورت نوری می‌تونین زیبایی بیشتری به اون اضافه کنین. حتی می توان طرح‌های مختلفی رو نیز روی آینه ایجاد کرد. این طرح می‌تونه از روی عکس خاصی و یا سلیقه شخصی خود باشه که ، در هر صورت امکان اجرا روی آینه وجود داره.

آینه هوشمند

نورپردازی رنگی

در صورت تمایل رنگ نور می‌تونه رنگ متفاوتی باشه. حتی این امکان می‌تونه فراهم باشه که بتوان رنگ نورپردازی رو تغییر داد. تا در زمان‌های مختلف از آینه بتوان کاربردهای خاص گرفت و فضای متفاوتی رو ایجاد نمود.

آینه هوشمند ضد بخار
آینه ضد بخار

عملکرد آینه هوشمند

  • تاچ

آینه هوشمند تاچ با لمس دکمه اون خاموش و روشن میشه. یا میزان نور و رنگ نور تغییر می‌کنه . نوع کارکرد اون با تاچ دکمه مربوط حاصل می‌شه که ، در نوع خود جذاب و متفاوت هست.

آینه هوشمند ضد بخار گرد
  • ریموتی

عملکرد این نوع آینه هوشمند ضد بخار از طریق ریموت هست. با استفاده از ریموت می‌توان شدت و رنگ نور و همچنین خاموش و روشن کردن نور آینه رو انجام داد .

آینه ضد بخار
  • با حرکت دست

یکی از امکانات شگفت انگیز این نوع آینه ها عملکرد اون به وسیله حرکت دست هست که به عنوان آینه حسگری نیز مطرح می‌گردن. از طریق حرکت دست می‌توان رنگ نور پشت آینه و شدت اونو افزایش یا کاهش داد . یا نور اونو در صورت نیاز روشن و خاموش کرد . که یک عملکرد ویژه خواهد بود که موجب می‌شه تا از دیگر آینه ها متمایز بشه.

آینه هوشمند
  • تایمر دار

در برخی موارد با توجه به درخواست مشتری می توان زمان روشن موندن نور آینه رو برای اون تعریف نمود . تا بعد از گذشتن زمان تعریف شده نور اون خاموش بشه . در اکثر موارد این قابلیت برای کسانی که خاموش کردن نور آینه رو فراموش می‌کنن کاربرد داره. با این کار از مصرف بی‌رویه برق هم جلوگیری می‌شه .

آینه ضد بخار
  • سنسوری

نور برخی از آینه های بک لایت یا آینه هوشمند از طریق سنسور خاموش و روشن می‌شن . با ورود به محیط مورد نظر نور اون روشن و با خروج شما خاموش میشه . همانند آپشن تایمردار برای افرادی که فراموش می‌کنن نور رو خاموش کنن بسیار کاربرد داره. در مصرف اضافی برق نیز صرفه جویی میشه.

آینه هوشمند

آینه هوشمند ضد بخار گرد

با توجه به ظاهر مدرن ، آینه‌های گرد از محبوب‌ترین انواع آینه هوشمند به شمار می‌رن. این نوع آینه جلوه خاص‌تری به محیط می‌بخشه و در مقایسه با مدل‌های ساده و مستطیلی بیشتر قابل توجه هست . به خصوص آینه گرد بک لایت یکی از پرکاربردترین انواع آینه در بخش سرویس بهداشتی و حمام محسوب می‌شه.

آینه هوشمند ضد بخار مدرن

آینه‌های هوشمند ضد بخار علاوه بر اینکه از نظر آپشن‌های کار شده مدرن هستن از نظر طرح و ظاهر نیز مدرن هستن. در مدل‌های مدرن آینه هوشمند به جز اشکال ساده از اشکال نامتقارن و نامنظم نیز بهره می‌بره. همچنین در مدل‌های مدرن یا از قاب استفاده نمی‌شه یا در صورتی که قاب در آینه قاب تعبیه بشه. شکل این قاب اغلب طرح‌های پیچیده کمتری داره و بیشتر تاکید بر اینه که از زیبایی خود متریال استفاده بشه.

سخن آخر

در بخش‌های پیشین به معرفی یکی از مدرنترین آینه‌ها که به تکنولوژی روز مجهز هستن آشنا شدیم. آینه‌های ضد بخار برای قسمت های مرطوب مانند حمام ، سرویس های بهداشتی و به ویژه استخر ، سونا و … مناسب هست. البته قیمت آینه ضد بخار نسبت به نمونه‌های معمولی گرونتر هست اما با این وجود با توجه به جلوه مدرنی که به محیط می‌بخشن ، ارزش خرید مناسبی دارن. در صورتی که مایل به استفاده از آینه‌ای هوشمند و خیره کننده و در عین حال کاربردی برای حموم یا هر محیط مرطوب داشته باشین، محصول آینه ضد بخار مطلوب‌ترین انتخاب هست.

نحوه سفارش آینه هوشمند ضد بخار

برای اطلاع از نحوه ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر راجع به آینه هوشمند ضد بخار می‌تونین با شماره 09101767773 صنایع شیشه و آینه فرکو تماس حاصل فرمایید . تمامی مراحل تولید آینه‌ها در کارگاه فرکو واقع در تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن انجام می‌گیرد . آینه های فرکو با بهترین و شفاف ترین مدل شیشه موجود در بازار یعنی شیشه سوپر کلییر به تولید میرسن. همچنین محصولات فرکو با ضمانت کیفی به فروش می‌رسن. به این معنا که در صورت عدم رضایت مشتریان عزیز ، آینه بدون هیچگونه پرسشی مرجوع و وجه پرداختی پس داده می‌شه.

آینه ضد بخار

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر می توانید به آدرس اینستاگرامی ما مراجعه کنید .

آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه ضد بخار گرد
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه گرد ضد بخار
آینه ضد بخار گرد
آینه ضد بخار
آینه گرد ضد بخار
آینه نوری مزون
آینه ضد بخار
آینه ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه ضد بخار مستطیل
آینه ضد بخار
آینه هوشمند
آینه ضد بخار سرویس
آینه ضد بخار
آینه ضد بخار بک لایت
آینه ضد بخار دیواری
آینه ضد بخار هوشمند
آینه لمسی سرویس بهداشتی
آینه مستطیل هوشمند
آینه هوشمند دیواری
آینه هوشمند سرویس
آینه ضد بخار سرویس
آینه ضد بخار
آینه ضد بخار
آینه ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند بیضی
آینه هوشمند سرویس
آینه ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند ضد بخار
آینه هوشمند بیضی
آینه ضد بخار بیضی

6 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر . خیر برای اغلب مکان ها قابلیت استفاده داره و محدودیت خاصی وجود نداره. اما برای محیط های مرطوب بیشترین استفاده را خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو