Home

ساخت آینه بک لایت

با توجه به اهمیت بالای آینه ها، تنوع و پیشرفت‌های قابل توجهی صورت گرفته . هر کدوم از آینه ها ویژگی‌ها و مشخصات خود رو دارن. تا بتوان آینه ای بر حسب نیاز و دکوراسیون و فضای خود انتخاب نمود. اما در میان انواع مختلف آینه، آینه بک لایت جایگاه ویژه ای داره. ساخت آینه بک لایت نیز کمی متفاوت تر از آینه های معمول هس. در واقع امکانات ویژه‌ای در آینه صورت گرفته تا آینه بک لایت ایجاد بشه.

آینه بک‌لایت آینه‌ای هست که امروزه جای تمام آینه‌های قدیمی چند دهه پیش رو گرفته . این سبک آینه در اشکال متقارن و غیر متقارن به حالت نوری و تاچ ساخته میشه. دیگه کسی نمی‌ره شانسی یه آینه‌ای از مغازه برداره و بیاد بیرون، چون اون موقع هیچ تنوعی در آینه وجود نداشت . برای هر فضایی همون یک مدل آینه ساده جوابگو بود . اما الان قضیه خیلی فرق کرده. برای هر صنف مصرفی آینه‌ای تخصصی وجود داره.

برای سالن‌های آرایشی مخصوصا این مدل آینه خیلی مفید و کارامده. چون این آینه کارتو کلی جلو میندازه. دلیلش هم وجود آپشن‌هایی هست در این آینه کارگذاشته شده.

یکی از المان‌های مهم هر میکاپی وجود روشنایی هست. که این آینه فضا رو برات مهیا می‌کنه ، چون دارای نور قابل تنظیمه.با مابقی کارایی‌های خاص این اینه در ادامه آشنا خواهیم شد.

ساخت آینه بک لایت

نحوه ساخت آینه بک لایت به این گونه هست که از چراغ هایی نازک و با ضخامت کم در قسمت پشت آینه استفاده میشه. این چراغ ها به قدری ضخامت کمی دارن که در ظاهر مشخص نیست و مشکلی از این بابت نخواهند داشت. اما این چراغ هایی که در ساخت آینه بک لایت به کار میره ، روشنایی مطلوب و کافی رو ایجاد خواهد کرد.

دلایل استفاده از آینه بک لایت 

 ظاهر زیبا و مدرن

آینه بک لایت به واسطه چراغ هایی که در آن به کار رفته، دارای نورپردازی زیبایی هست. این نورپردازی موجب جلوه بیشتر آینه و زیباتر شدن خود و محیط اطراف اون میشه. همچنین به جهت نوردهی که داره، در بزرگتر و روشن‌تر نشون دادن فضا از دیگر آینه ها تاثیر بیشتری داره.

ساخت آینه بک لایت یک منبع روشنایی به حساب میاد 

روشنایی ایجاد شده توسط آینه بک لایت برای انجام برخی امور مثل میکاپ، اصلاح و گریم کافی خواهد بود. از این روی می‌تونه به نوعی یک منبع نور نیز محسوب بشه. این نور ایجاد شده به گونه ایست که مقابل خود رو بدون ایجاد سایه های اضافی روشن می‌کنه.

ساخت آینه بک لایت

کارآمد و کاربردی هستند 

آینه های بک لایت علاوه بر این که وظیفه خود به عنوان آینه را ایفا می کنند، نور کافی ایجاد می نمایند. همچنین با استفاده از این آینه های بک لایت زیبایی خاصی نیز به فضای مورد استفاده خود می بخشند. و جلوه چندین برابری در مقایسه با آینه های معمول دارد.

 همچنین لامپ های LED به کار رفته در ساخت آینه بک لایت، طول عمر بالا و مصرف انرژی پایینی دارند. از این رو برای استفاده به عنوان روشنایی نیز ایده ال می توانند باشند.

نصب آنها آسان است 

آینه بک لایت نصب بسیار آسانی دارد و نیاز به تجهیزات خاصی برای ان نیست. همچنین مشکلی بابت خطر برق گرفتگی و … در این آینه ها اصلا وجود ندارد. چرا که تمام مراحل ایمنی در ساخت آینه بک لایت در نظر گرفته شده. و در کل ساختار این آینه ها به گونه ایست که هیچ گونه مشکلی را در نصب و در طول استفاده از آن نخواهد داشت.

ساخت آینه بک لایت

اندازه آینه باید مناسب فضای شما باشد 

شکل و ابعاد آینه با فضایی که در آن قرار می گیرد، باید متناسب باهم باشند. چرا که در این صورت زیبایی آینه صد چندان خواهد شد. این تناسب و هماهنگی به طور کل می تواند در زیباتر نشان دادن فضا مؤثر باشد. این شکل و ابعاد می تواند مثلا با فاکتورهایی مثل فضا و نیاز موجود، یا میز زیر آینه، سلیقه و… انتخاب گردد تا علاوه بر زیبایی کاربرد بالایی نیز داشته باشد. همچنین با انتخاب جای درست نیز برای آینه می توان آن را در کانون توجه ها قرار داد.

برای ایمنی بیشتردر حمام با فاصله یک یا دو متری دوش خود آینه را نصب کنید. 

ساخت آینه بک لایت

چگونگی روشن شدن آینه بک لایت 

 آینه بک لایت به روش های مختلفی می تواند روشن شود که در ساخت آینه بک لایت می توان آن را مدنظر قرار داد. اول به صورت اتصال مستقیم به پریز برق . دوم به صورت لمسی یا تاچ . سوم به صورت حسگر و چهارمین روش ریموتی می باشد .

اتصال مستقیم به پریز برق

ساده‌ترین روش که واضح نیز می باشد، اتصال دو شاخه به پریز برق می باشد. در این صورت به راحتی می توان از آینه و عملکردهای آن بهره برد.

تاچ یا لمسی

در این حالت برای ایجاد قابلیت تاچ یا لمسی نیاز به ییک سنسور تاچ و قسمت خراش خورده وجود دارد. برای بهره بردن از این امکان نیز می توان با لمس قسمت مربوط و مشخص شده عملکردهای آینه به نمایش گذاشته شود.

حسگر 

حالت دیگر یعنی سنسوری به این صورت می باشد که یک سنسور حسگر در قسمت پشت آینه نصب می گردد. پس از آن می توان با حرکت دست آینه خاموش و روشن گردد.

 ریموتی 

آخرین حالتی که می توان در ساخت آینه بک لایت در نظر گرفت، استفاده از ریموت برای روشن و خاموش کردن و امکان بهره مندی از قابلیت های آن می باشد. در این صورت با کنترل از راه دور می توان از آینه استفاده نمود و از امکانات نصب شده روی آینه لذت برد.

ساخت آینه بک لایت

چرا از لامپهای ال ای دی برای ساخت آینه بک لایت استفاده می شود:

طول عمر

  • این نوع لامپ طول عمر بالایی دارد و به سادگی آسیب نمی بیند. همین امر باعث می‌شود در هزینه ها صرفه جویی شود. این لامپ نسبت به لامپ های دیگر کیفیت نور بهتری نیز دارد.
  • این لامپ ها را وقتی روشن می شوند، زمان خاصی نیاز ندارند تا به حداکثر نور موجود برسند. و به محض اتصال به برق سریعا روشن می شوند.
  • طول عمر لامپ ال ای دی هیچ ارتباطی به تعداد دفعات خاموش و روشن شدن آنها ندارد. و تنها به ساعت هایی که روشن بوده مربوط می شود. لازم به ذکر است که ساعات چندین برابری در مقایسه با لامپ های معمول می توانند روشن بمانند.

نور قابل تنظیم

  • به راحتی می توان نور این لامپ‌ها را تنظیم کرد و کم یا زیاد نمود. درجه نور مناسب با محیط خود را می توانید در این نام مشخص کنید. علاوه بر این ها تنوع در رنگ لامپ های LED نیز بسیار فراتر از رنگ هایی مثل آفتابی و مهتابی می باشد.
  • اغلب لامپ های موجود در بازار به مرور زمان نور کمتری از خود منتشر می کنند. ولی در این نوع لامپ ها اینطور نمی باشد و در اثر زمان کیفیت آن کاهش نمی یابد.
  •  با کمترین ولتاژ می تواند با نور کافی روشن شود .
ساخت آینه بک لایت

از این آینه در چه فضاهایی میتوان استفاده کرد 

ساخت آینه بک لایت برای مزون ها

 در مزون ها استفاده از آینه ضرورت دارد. از این رو علاوه بر توجه به کاربردی بودن آن، زیبایی طاهر نیز از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. آینه بک لایت برای دید بهتر نور کافی را ایجاد می نماید. که این نوع نور مناسب و کافی برای فضای مزون خواهد بود.

ساخت آینه بک لایت

ساخت آینه بک لایت برای سالن های زیبایی 

 یکی از مهم ترین وسیله ها برای سالن های زیبایی و آرایشگاه داشتن نور کافی و آینه است. آینه بک لایت نیاز به آینه را به طور کامل برطرف می‌کند و نور را نیز تا حدی کافی فراهم می نماید. ساخت آینه بک لایت برای سالن های زیبایی آقایان و خانم ها بسیار کاربردی می باشد . با قرار گرفتن در مقابل آینه روشنایی خیلی خوبی روی چهره و صورت ایجاد می شود. در این صورت با دید بهتری می توان امور آرایشی و اصلاحات لازم را انجام داد.

ساخت آینه بک لایت

ساخت آینه بک لایت برای سرویس بهداشتی و حمام

 یکی دیگر از موارد استفاده آینه بک لایت در سرویس بهداشتی و حمام می باشد. این فضاها نیز همانند دیگر بخش ها از اهمیت خاصی در دکوراسیون و طراحی برخوردار است. این آینه ها برای این نوع از فضاها انتخاب بسیار زیبا و کاربردی می باشد. همچنین نور ایجاد شده توسط آینه نیز می تواند برای کارهایی مثل اصلاح و میکاپ کفایت کند.

ساخت آینه بک لایت

  خانه 

در هر خانه ای از چندین آینه در بخش های مختلفی استفاده می گردد. آینه بک لایت با توجه به تنوع بالایی که دارد می تواند برای هر قسمت متناسب با همان بخش انتخاب گرددو ساخت آینه بک لایت صورت پذیرد. وجود آینه بک لایت برای خانه می تواند جلوه و زیبایی بسیار زیادی را به ارمغان بیاورد.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

ساخت آینه بک لایت

انواع آینه بک لایت قابل ساخت در صنایع فرکو

آینه بک لایت قدی

آینه بک لایت قدی یکی از کاربردی ترین نوع آینه بک لایت می باشد. چرا که به دلیل ابعاد و شکلی که دارد می تواند کامل ترین دید را در میان انواع مختلف آینه دارا باشد. و وجود آن در خانه، مزون و آرایشگاه به نوعی الزامی است و نیاز به آن در این فضاها حس می گردد.

ساخت آینه بک لایت

آینه بک لایت ضد بخار

ساخت آینه بک لایت ضد بخار به این گونه است که از یک سنسوری در قسمت پشت آینه استفاده می گردد. این سنسور در صورت وجود بخار در محیط، سطح آینه را به مقدار خیلی کمی گرم می کند. این گرما مانع از ایجاد تشکیل بخار آب روی صفحه آینه می گردد. این مشخصه برای فضاهایی مثل حمام و استخر و… بسیار کاربردی و مهم می باشد.

ساخت آینه بک لایت

آینه بک لایت رنگی

رنگ ها بسیار تاثیرگذار بر روی روحیه افراد و محیط هستند. استفاده از رنگ باعث دلبازتر شدن فضای شما می شود. می توان نسبت به رنگ دکور خود، رنگ آینه خود را سفارش داد. نوری که از پشت آینه می‌تابد زیبایی رنگی بودن آینه را دوچندان می‌کند.

آینه بک لایت دوطرفه

این آینه به شکلی طراحی می شود که دوعدد آینه به صورت پشت به هم و با فاصله ای بسیار کم تعبیه شده و بین این آینه ها فضای خالی کمی وجود دارد . بین این دو آینه در فضای خالی آن لامپ ال ای دی قرار داده می شود. وقتی آن را روشن می کنید نور از بین این دو آینه مشخص می‌شود و حالت زیبایی را خواهد داشت. این نوع آینه ها را میتوان به صورت تاچ یا لمسی نیز تولید کرد. از این مدل آینه بیشتر در آرایشگاه ها و مزون ها استفاده می گردد که بتوان از هر دو طرف آینه بک لایت استفاده کامل را برد. .

آینه بک لایت فلش خور

با تعبیه یک خروجی usb در ساخت آینه بک لایت ، این امکان ایجاد می شود که با وصل کردن یک فلش موسیقی مورد نظر خود را بتوان گوش داد. این آینه علاوه بر روشنایی و زیباسازی محیط می تواند در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده قرار بگیرد از جمله در سالن های زیبایی و فروشگاه ها.

ساخت آینه بک لایت
ساخت آینه بک لایت

نحوه سفارش

ساخت انواع آینه بک لایت در صنایع شیشه و آینه فرکو به بهترین کیفیت و کمترین قیمت انجام می گیرد. کیفیت تمامی محصولات به گونه ایست که به صورت تضمینی عرضه می گردد. ثبت سفارش و ارسال نیز به تمام نقاط ایران انجام می شود.

برای سفارش و مشاوره با شماره 02188068352 تماس بگیرید. تا همکاران بتوانند به صورت کامل در انتخاب و مشاوره شما را راهنمایی نمایند.

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو