Home

میز شیشه خم

شیشه خم  یا میز خم شیشه خم به زبان ساده همون شیشه سکوریتی هست که هنگام گرما دادن ، خمیده شده و برای استفاده اماده شده .
امروزه شیشه خم نقش بسیار اساسی درطراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی خونه و محل کارایفا می‌کنه. طراحان داخلی با استفاده از ظرافت و زیبایی شیشه با خمیده کردن شیشه ها حالتی بسیار مدرن و زیبا به محیط خونه و یا محل کار ارائه می‌کنه.

میز های شیشه خم با زیبایی که در خونه و محل کار ایجاد میکنه باعث میشه که نقطه‌ی توجه‌ رو در خونه تشکیل بده.که این باعث چشم نوازی و زیبایی خونه میشه. خونه‌هایی که در اون از میز شیشه ای و شیشه خم‌های میزی استفاده می‌کنن ، لوکس‌تر و به دلیل بازتاب نوری ، خونه رو روشن‌تر بزرگ‌تر و سفیدتر نشون خواهد داد.

به دلیل این که شیشه نور رو از خود عبور میده ، استفاده از شیشه در اتاق‌ها و خونه‌های کوچک ، مکان رو بزرگ‌تر و درخشان‌تر نشون خواهد داد. شیشه خم با زیبایی خاصی که داره خونه رو به محلی دلپذیرتر تبدیل خواهد کرد.

می‌توان برای تزیین و دکوراسون خونه از انواع آینه ها و شیشه ها استفاده کرد. یک نوع از این شیشه ها ، شیشه خم هست که می‌توان برای هم برای دکوراسیون و زیبایی و هم برای استفاده از میز خمیده اون در خونه و محل کار قرار داد.


با قرار دادن میز شیشه خم در اتاق و استفاده ازاشیا کوچک تزیینی بر روی میز ، می‌تونین میز خود رو با لوازم خونه ست کرده و زیبایی اتاق رو با زحمت بسیار کم چند برابر کرده و چشم نواز کنین. مانند عکس بالا

همچنین میتوان با استفاده از میز خم کوچک ای ، فضای کار بسیار چشم نواز و زیبایی برای خود بسازین که با ساعت‌ها کار در اون خسته و ملول نشین.
حتی این نوع میز های شیشه ی خم کوچک برای اتاق های کوچک نیز بسیار مناسبه و فضا و هارمونی بسیار خوبی رو در اتاق ایجاد میکنه.
همچنین از میز خم شیشه ای کوچک رو می‌تونین در اتاق فرزندتون قرار بدین تا برای نوشتن تکالیف خود استفاده کنه.

همچنین از میز خم شیشه ای با ارتفاع کم ، به عنوان میز جلو مبلی خم استفاده کنین که بسیار زیبا و چشم نواز هست و از زیبایی مبل تان کاسته نمیشه . این نوع میز خم با انعکاس نور در خونه زیبایی و تلالو خاصی به خونه‌ی شما خواهد داد که دل هر مهمونی رو به وجد خواهد آورد.

. میز شیشه خم بزرگ‌تر نیز می‌توان مقابل مبل‌های بزرگ‌تر قرار داد تا زیبایی اتاق رو دوچندان کنین.

از میز شیشه خم می‌توان به عنوان میز خم تلویزیون نیز استفاده کرد. به دلیل این که شیشه خم استفاده شده از شیشه کریستال هست رنگ سبز ملایم و زیبایی به خود گرفته است که باعث ارامش خاطر و زیبایی چشم نواز میز و در نگاه دوم باعث زیبایی اتاق شده.
با طراحی خاص طراحان فرکو ، میز شیشه خم را در دو طبقه ساخته میشه که علاه بر زیبایی  طراحی خاص اون ، باعث کاربرد کرچه بیشتر میز نیز میشه. می‌توان وسیله‌هایی که به تلویزون وصل میشه رو در طبق‌ی دوم اون قرار داد در حالی که از زیبایی اون چیزی کم نشه.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شیشه خم در سایت‌های خارجی به این لینک می‌تونی مراجعه کنی .

برای سفارش میز شیشه ای خم تنها کافی هست با شماره های ۸۸۰۶۸۳۵۲ ۰۲۱ – ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳ تماس برقرار کرده و با کارشناسان صنایع فرکو صحبت کنین. پس از گرفتن طرح مورد نیاز شما این شرکت در اسرع وقت میز رو به محل شما تحویل خواهند داد.

آدرس کمپانی فرکو جهت خرید حضوری :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو