Home
شیشه میز ناهار خوری 10 نفره

شیشه میز کنفرانس

استفاده از شیشه میز کنفرانس ، مخصوصا در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرارگرفته. به‌طبع راه‌اندازی یک شرکت به‌وسایل اداری زیادی نیاز داره. که‌‌انواع میزهای اداری از مهم‌ترین وسایل اون محسوب می‌شن. از این‌ رو ، انتخاب شیشه مناسب برای این میزها از جمله ، انتخاب صحیح شیشه میز کنفرانس از اهمیت بالایی برخورداره. در این مقاله انواع این محصول رو بررسی می‌کنم.

اگه‌طرفدار سبک‌های خاص و مدرن در دکوراسیون داخلی هستی ، استفاده از لوازم شیشه‌ای مدرن ، مخصوصا انواع بسیار جذاب میز تمام شیشه‌ای اداری رو از دست نده.

مدیر یک شرکت تازه تاسیس هستی؟ مدیری با تجربه در یک شرکت چندین ساله هستی؟ قصد راه‌اندازی شرکت خصوصی خودت رو داری؟ می‌خوای دکوراسیون قدیمی و حتی مستهلک شرکتت رو با دکوراسیونی نو و مدرن جایگزین کنی؟

پس!

شیشه‌های بسیار مقاوم و نشکن سکوریت و لمینت میزهای مدیریت ، کنفرانس ، منشی ، پرسنل و… رو که‌با ضمانت یک‌ساله و بدون قیدو شرط ، ارائه می‌شن رو انتخاب کن ، تا علاوه بر دکوری بسیار شیک و جذاب از کیفیت و موندگاری طولانی مدت هم برخوردار بشی.

شیشه به‌سبب شفافیتی که‌داره ، حسی از سادگی و در عین حال مدرنیته رو در فضای کار و شرکت‌ شما القا می‌کنه.

وسایل اداری شیشه‌ای ، هم‌چون میز کنفرانس ، برای کسانی که‌قصد دارن حال‌وهوای جدیدی به‌‌محیط کاری خود ببخشن ، بهترین انتخابه.

 شیشه میز کنفرانس
شیشه میز کنفرانس

برای کسب اطلاعات کامل در مورد قیمت شیشه رومیزی و مدل‌های جدید اون کلیک کن.

چرا شیشه میز کنفرانس

میزهای اتاق کنفرانس حتما نباید از چوب و یا فلز ساخته بشن. توجه داشته‌باش هر میز با کیفیتی صرفا موادش چوب یا استیل نیست. هرچند اکثر صاحبان مشاغل بر این باورن ، که‌استفاده از محصولات چوبی علاوه بر استحکام ، ظاهر رسمی و اداری به‌محیط کاری‌شون می‌بخشن. اما امروزه شیشه نشکن (بر خلاف اصطلاح نشکن این شیشه‌ها به‌سختی شکسته می شن ولی از هم پاشیده نمی‌شن)، با همون استحکام ، برای ساخت انواع میز ، کاربرد زیادی دارن. استفاده از شیشه در طراحی فضای داخلی ، یک ایده خلاقانه برای تبدیل یک محیط کاری معمولی به‌یک فضای خاص و شیک اداریه.

میزهای کنفرانس شیشه ‌ای با ظرافت به‌کار رفته در طراحیشون احساس فضایی باز و روشن رو در اتاق کنفرانس شما ایجاد می‌کنن. به‌علاوه با هر مبلمان و طراحی‌ای هماهنگی دارن. اگرچه تعداد وسایل تزیینی که‌می‌تونن برای اتاق کنفرانس شما مفید باشن و ظاهر جذاب و شکیل‌تری به‌فضای کاریتون ببخشن کم نیستن. اما هیچ موردی به‌اندازه یک میز شیشه ‌ای نمی‌تونه قدرتمند و مؤثر واقع بشه. انتخاب این نوع میز ، دکوراسیون اتاق کنفرانس شما رو بسیار مرتب ، زیبا و جذاب می‌کنه.

شیشه میز کنفرانس
شیشه میز کنفرانس

کاربرد شیشه‌میز کنفرانس

با توجه به‌پیشرفت علم و دانش و اهمیت تبادل اون ، استفاده از میز کنفرانس کاربرد فراوونی داره. امروزه از میز کنفرانس علاوه بر شرکت‌ها و اداره های مختلف ، در گردهمایی‌ها ، مشاوره‌های دانشجویی و تحصیلی در دانشگاه‌ها و… استفاده می‌شه. که‌‌مدیر و کارمندان شرکت‌ها و هم‌چنین استاد و دانشجویان و … در یک سطح واقع شده و به‌راحتی به‌تبادل اطلاعات و دانش می‌پردازن. میزهای کنفرانس در طراحی‌های بسیار شیک و مدرن روانه بازار شدن ، که‌می‌تونی با توجه به‌ابعادی که‌نیاز داری و سلیقه و سبک مورد نظرت ، یکی از اون‌ها‌رو خریداری کرده و مورد استفاده قرار بدی.

توجه داشته باش که‌انتخاب میز کنفرانس مناسب نقش زیادی رو در زیبایی و شیک بودن اتاق کنفرانس شما خواهد داشت. بایستی این نکته‌رو در نظر داشته باشی که‌میز کنفرانس مورد انتخاب شما با سایر چیدمان اتاقتون همگونی داشته باشه.

میز شیشه ای کنفرانس
میز شیشه ای کنفرانس

میزهای کنفرانس ممتاز

میزهای کنفرانس شیشه‌ای یک افزودنی عالی برای دفتر شما هستن. و مکانی با کیفیت بالا برای دیدار تیم شما فراهم می‌کنن. دامنه اون‌ها از لحاظ سبک ، مجموعه‌ای متنوع از سنتی ، معاصر ، مینیمال و فوق مدرن هستش. بنابراین انواع میزهای کنفرانس‌ ، متناسب با محیط و نیاز شما در طراحی متنوع قابل تولید و ارائه هستن.

مزایای شیشه میز کنفرانس و محافظت سطح از آسیب

شاید ظاهر غنی و گرم یک میز کنفرانس چوبی با کیفیت بالا شما رو گول بزنه ، اما این سؤال ناگزیر مطرح می‌شه که‌چگونه می‌شه سطح اونرو از آسیب‌ها محافظت کرد؟

این احتمال خسارت ، شامل خراش‌های ناشی از استفاده دائم از انواع ملزومات اداری ، تغییر رنگ و بافت چوب ناشی از مصرف مایعاتی چون چای ، قهوه و … و حتی چربی‌ها و آلودگی‌های ناشی از صرف غذاها و میان وعده‌‌ها و … بدون ذکر آسیب‌های کاملاً اتفاقی و غیر منتظره هستن. متأسفانه ، هیچ اثاثیه‌ای وجود نداره که‌بتونه در مقابل هرنوع آسیبی ایمن باشه. بنابراین حفظ سطح میز از این خسارت‌ها امری ضروری و حتی هوشمندانه هستش. چراکه وقتی سطح میز آسیب ببینه ، دیگه هرگز زیبایی و جلای سابق رو نخواهد داشت. و بازیابی روکش‌های چوبی بسیار دشوار و پر هزینه هستش.

تنها راه‌حل عملی ، رویه‌های شیشه‌ای هستن … شیشه‌هایی بسیار شیک و با کیفیت ، با قابلیت‌های ضد خش و نشکن کهدر رنگ‌بندی و طراحی فوق‌العاده تولید می‌شن. مانند صفحه‌های شیشه‌ای برنز و دودی ، دقیقاً با رنگ چوب قهوه‌ای ترکیب شده و از سطح محافظت می‌کنن. در حالی‌که ظاهر میز رو حفظ کرده ، جلا و جلوه‌ای چند برابر به‌اون اضافه می‌کنن. حتی می‌تونی آرم شرکت خود رو به‌نمای اون اضافه کنی تا از ظاهری واقعاً چشمگیر و کاملا حرفه‌ای برخوردار بشی. رویه‌های شیشه‌ای برای میزهای کنفرانس ، درست انتخاب درست ، راهی عالی برای محافظت و حفظ ارزش مبلمان شماست.

طراحی اتاق کنفرانس

طراحی اتاق کنفرانس ، یکی از مهم‌ترین فاکتورها در برگزاری هر‌چه بهتر جلسات کنفرانس هستش. انتخاب میز اداری مناسب با توجه به‌‌فضای اتاق کنفرانس ، برای گذراندن ساعت‌های طولانی جهت مذاکره بسیار مهمه. میز کنفرانس به‌عنوان یکی از اجزای مهم در مبلمان اداری هستش ، که‌انتخاب نوع و طرح اون اهمیت بالایی در ظاهر اتاق و تاثیر مستقیم در کلاس و دیسیپلین شرکت داره.

مدل میز تمام شیشه‌ای کنفرانس

همه انواع میزهای شیشه‌ای ، حال‌وهوایی ساده و مدرن به‌محیط‌های شرکتی می‌دن. وجه‌تمایز میزهای شیشه‌ای ، امکان ایجاد خلاقیت‌های تازه و جذاب در تولید انواع میز هستش. تنوع مات و شفاف در انواع میزهای شیشه‌ای ، حق انتخاب رو برای سلیقه‌های مختلف بالا می‌بره. سادگی ویژگی اصلی این سبک از میزهای شیشه‌ای هستش ، که‌بدون نیاز به‌هیچ‌گونه تجهیزات غیرشیشه‌ای ، یک محصول کامل و در عین حال زیبا و چشمگیر رو با مقاومت عالی ارائه می‌ده.

میز شیشه ای کنفرانس
میز شیشه ای کنفرانس

تنوع مدل و رنگی حق انتخاب بالا

میز کنفرانس می‌تونه انواع مختلفی داشته باشه. از جمله : میز کنفرانس با پذیرایی ، میز کنفرانس بدون پذیرایی و میز کنفرانس با طراحی خاص که ، تولید میزهای مدرن تونست پا رو از ایده های قدیمی فراتر بذاره. و با خلق محصولات جدید چشم هر بیننده ای رو جذب محصولاتش کنه . در این نوشته تصاویر رو به اشتراک میذاریم که ، با محوریت ترکیب شیشه با چوب برای ساخت میز چوبی با صفحه ی شیشه ای جمع‌آوری شدن.

اگر علاقه‌مند به ساخت میز چوب با صفحه شیشه ای هستی، تصاویر موجود در این صفحه رو مشاهده کن. می‌تونی انواع مدل و رنگ محصول مورد نظر خود رو از وب سایت فرکو به صورت اینترنتی سفارش داده و علاوه بر آن با شماره‌گیری 02188068352 تماس گرفته تا مشاوره های لازم در خصوص خرید اینترنتی میز کنفرانس توسط کارشناسان فرکو در اختیارتون قرار بگیره.

میز شیشه ای شفاف کنفرانس
میز شیشه ای شفاف کنفرانس

سبک مدرن

برای انتخاب سبک‌های مدرن در محصولات دکوراسیون داخلی ، باید کمی جسارت و خلاقیت در چیدمان به خرج بدین . عادت پیروی از سبک‌های قدیمی رو ترک کنین. فرکو برای شیفتگان سبک مدرن و محصولات شیشه‌ای، کارشناسان و گروه‌های تخصصی بسیاری رو معرفی می‌کنه. برای بررسی انواع میز شیشه ای بهتر هست که از راهنمایی‌های گروه حرفه‌ای فرکو استفاده کنین.

برای دست‌یابی به هر نوع سبک دلخواه‌تون در دکوراسیون داخلی ، با ما همراه باشین . میزهای کنفرانس فرکو در طرح ها و رنگ های متنوعی وجود داره . می‌تونین متناسب با دکوراسیون محیط اداری خود هر یک از اونا رو انتخاب و خریداری کنین . متخصصان تیم فرکو همیشه با ارائه بهترین خدمات ، محصولات مدرن و با کیفیت در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی در اقصی نقاط ایران هست .

میز شیشه ای کنفرانس
میز شیشه ای کنفرانس

قیمت شیشه میز کنفرانس

با توجه به ابعاد و جنس میز کنفرانس ، قیمت میز جلسه یا کنفرانس متفاوته. علاوه بر اندازه های میز کنفرانس ، متریال و طرح مورد نظر شما که برای اون انتخاب می‌کنین ، نیز همگی روی هزینه میز کنفرانس تاثیر گذار هست. میز کنفرانس دست دوم هم برای شرکت ها می‌تونه کارایی مورد نظر رو داشته باشه . ولی ممکنه زیبایی لازم ، دوام و کیفیت دلخواه رو نداشته و عمرش کوتاهی باشه.

البته اگر به فکر صرفه جویی در هزینه های خود هستین . پیشنهاد ما به شما خرید میزهای کنفرانس دست دوم هست. اما باید این نکته رو هم در نظر بگیرین که هنگام خرید میز کنفرانس ارزان و دست دوم برای انتخاب طرح های مختلف محدودیت فراوانی خواهید داشت . به همین دلیل بهتر هست برای سفارش اینترنتی یا خرید به شرکت فرکو مراجعه کنین . که تمام اصول و استاندارد های ارگونومی رو رعایت و از بهترین مواد برای ساخت محصولات خود استفاده میکنه .

راه‌های ارتباط با فرکو جهت خرید مستقیم و بی‌واسطه با ضمانت بی‌قید و شرط یکساله:

پیج اینستاگرام فرکو

شماره تماس جهت ثبت سفارش و دریافت مشاوره : 09101767773

آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

4 پاسخ

    1. در تمام رنگها موجود است و شما طبق سلیقه ی شخصی و مکان خود می توانید سفارش دهید . برای راهنمایی بیشتر با ما در تماس باشید 02188068352

    1. بله امکان حضور در محل هست . شما می توانید هماهنگ کنید و از نزدیک کارهای ما را ببینید و اگر احتیاج دارید همکاران ما برای بررسی مکان نصب آینه به منزل شما بیایند با شماره های ما در تماس باشید 02188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو