Home
آینه کنسول

سفارش آینه کنسول

سفارش آینه کنسول در بروزترین انواع خودش که شامل آینه‌های نوری هس ، روزبروز در حال افزایشه. آینه کنسول بخش جدا نشدنی از یک منزل دکوراتیو و بسیار شیک هست.که معمولا در این مدل آینه ها با میز خود به طور ست طراحی میشن. آینه ها همیشه جلوه ی دو چندانی به میز کنسول میدن.به طوری که زیبایی خیره کننده ای رو به ارمغان میاره.در طراحی آینه و میز کنسول ،مجموعه فرکو با بهره بگیری از طراحان تخصصی دکوراسیون داخلی همیشه رضایت مصرف‌کنندگان رو در بر داشته .

همه ما از قدیم الایام این نوع از ست دکوراتیو رو در منازل اشرافی،یا در تلویزیون و در مکان های لوکس دیدیم. اما امروزه مردم از هر قشری که باشن سعی می‌کنن که منزل دکوراتیوی داشته باشن. که با توجه به بودجه‌ی خود یک آینه کنسول متناسب با متراژ منزل خود انتخاب می‌کنن.

آینه کنسول یکی از لوکس‌ترین و کاربردی‌ترین لوازمی هس که در اغلب منازل دیده می‌شه. در ابتدا آینه کنسول مختص قصر پادشاهان بود و از همین رو، بیشتر کالایی لوکس محسوب می‌شد؛ اما امروزه اغلب افراد حتی با وجود مشکل کمبود فضا در منازل، از این نوع ست آینه و میز استفاده می‌کنن.آینه های کنسول در طول تاریخ تغییرات عمده ای کرده . شکل ابتدایی این آینه ها، به صورت صفحه‌ای نیم دایره‌ای بود که به دوپایه متصل شده بود و اغلب به دیوار تکیه داده می‌شد. به مرور زمان تولید کنندگان آینه کنسول پایه‌های اونو تقویت کردن تا بتوان اونو بدون تکیه دادن به دیوار مهار کرد.

بهترین جنس آینه برای ساخت آینه کنسول:

شایان ذکر هست که آینه ها در ابتدا شیشه هایی بودن که ، نور از خود عبور میدادن.صنعتگران شیشه دریافتن که ، با جیوه می‌توان پشت شیشه رو جیوه اندود کرد .و حاصل اون آینه هایی با کیفیت مختلف شد.همانطور که شیشه ها از نظر کیفیت و شفافیت به سه دسته تقسیم میشن.1)فلوت (شیشه ساده) 2)کلیر 3)کریستال اگر پشت شیشه های فلوت رو جیوه اندود کنن.آینه با کیفیت پایین بدست میاد.اگر پشت شیشه کلیر رو جیوه اندود کنن آینه از کیفیت متوسطی برخوردار میشه.بهترین آینه ،آینه ای است که با شیشه کریستال تولید میشن.و از شفافیت بالایی برخوردار هست.شایان ذکر هست امروزه پشت آینه ها رو نقره اندود می‌کنن.

برای دکوراتیو کردن آینه کنسول می تونیم از عدوات مختلفی که در زیر به اونا اشاره میشه استفاده کنیم.

  • دکوری‌های کریستالی
  • دکوری‌های شیشه ای
  • دکوری‌های نوری
  • دکوری‌های ساده و کلاسیک

حفاظت از میزهای کنسول :

یکی از روش های حفاظت ،استفاده از شیشه رومیزی که در طرح و ابعاد و الگوی میزکنسول مد نظر تولید میشه هست.شاید از خود بپرسین مگر میز کنسول احتیاج به نگهداری داره؟بعله از اونجایی که اکثر میز کنسول ها چوبی هستن در برابر رطوبت ممکنه چوب اونا تغییر حالت بده. و پوسیده بشه.پس قطعا شیشه رومیزی گزینه ای مناسب برای نگهداری از میز چوبی کنسول هست.

چرا که سبک و قابل حمل هستن.جا به جایی آسون،پاک شوندگی آسون شیشه رومیزی :برای مثال با یک روزنامه ی نم دار می‌توان شیشه ی میز کنسول رو پاک کرد. در این مورد می‌توان از شیشه پاک کن ها نیز کمک گرفت. اما مهمتر از همه از دستمال نم دار مخصوصا شیشه هم نباید غافل بشیم.میز کنسول هایی که بیشتر نیاز به شیشه رومیزی دارن.آن دسته از میزهای هستن که ، چوب روی سطح میز ،منبت کاری شده باشه. چون گرد و خاک به راحتی در جداره‌های چوب نفوذ میکنه.و پاک کردن گرد از روی اونا برای شما دشوار میشه.

آینه کنسول

چگونه آینه کنسول به فضای منازل جلوه ای دکوراتیو می‌بخشه؟

سال‌ها پیش اکثر مردم از وجود  این ست آینه و میز در منزل خود غافل بودن.و از اون به عنوان کالای تجملاتی یاد می‌کردن. و شاید نیازی به خرید اونا رو در منزل خود نمی دیدن. در حالی که امروزه به عنوان یک کالای پر کاربرد در فضای دکوراسیون منازل مورد استفاده قرار می‌گیره. با توجه به نیازهای مردم امروزه آینه و کنسول ها در ابعاد و اشکال مختلفی تولید میشن. که هرکس با توجه به محل و فضایی که مد نظر داره آینه و میز کنسول خود رو قرار بده ،سفارش آینه کنسول خود رو انجام میده اگر آینه و کنسول در محل مناسب قرار داده بشه .به سادگی دکوراسیون و دیزاین فضای داخلی منزل شما رو دو برابر می کنه .و زیبائی خاصی رو به موقعیت و محل قرار گیری آینه و میز کنسول شما میده.

آینه کنسول

معمولا آینه و کنسول رو در کجای منزل قرار میدن؟

اکثرا اونا رو ، در قسمت ورودی خونه قرار میدن .که در همون ابتدای ورود مهمان مورد توجه قرار بگیره. و توجه همه رو به خود جلب می کنه. البته این امر ضروری نیست.که در بدو ورود منزل باشه .ولی می‌تونه پیشنهاد خوبی برای محل قرار دادن اونا باشه.همچنین می‌توان در قسمت های دیگر منزل را که زیبایی دکوراسیون شما را دو چندان می‌کنه قرار بگیره.

مخصوصا اگر این نوع ست آینه و میز شما دارای یک آینه بلند باشه. فضای اتاق رو بزرگتر و دلبازتر جلوه بده. فضایی که در روی میز اون وجود داره رو به راحتی با لوازم لوکس و دکوری و حتی با قرار دادن آینه و شمعدان می‌توان جلوه‌ای منحصر بفرد در دکور منزل خود پدید بیارین . که قطعا توجه هر بیننده‌ای رو به خود جلب می‌کنه.

قرار گرفتن یک آینه و کنسول با طراحی خلاقانه در انتهای یک راهرو، ایده ی بسیار خاصی اس. همچنین انعکاس نور در آینه جلوه ی بزرگ‌تر و بازتر از فضای راهرو خلق می‌کنه. برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین فضا راهرو و میز کنسول می تونین یک قالیچه با رنگ‌های متناسب با رنگ میز کنسول، بر روی زمین پهن کنین.


تزیین سالن پذیرایی با آینه و کنسول مناسب خود، از موارد رایج در طراحی دکوراسیون داخلی هست. برای این کار شما می‌تونین قسمتی از دیوار پذیرایی که روی اون هیچ گونه پنجره یا دری وجود نداره رو برای این کار انتخاب کنین.
کنسول ها حتماً نباید زیر آینه ها استفاده بشن، خود کنسول هم به تنهایی می‌تونه دکور منزل شما رو دست‌خوش تغییرات کنه.

آیا آینه کنسول چیزی اضافه اس؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت خیر. علاوه بر ست بودن میز کنسول با آینه و زیبایی بخشی به دکوراسیون خونه، از میز اون می توان جهت قرار دادن وسایل مورد نیاز یا گلدان قاب عکس و اکسسوری های تزئینی و فانتزی گوناگون استفاده کرد.
به یاد داشته باشین که خرید یک آینه کنسول مناسب می‌تونه فضای داخلی خانه رو دلنشین، آرام بخش و یا لوکس و زیبا کنه.

آینه کنسول

سفارش آینه کنسول :

سفارش اینه کنسول در مجموعه فرکو هم به صورت حضوری انجام می‌گیره.هم با تماس به شماره 02188068352 انجام میشه.برای سفارش آینه کنسول و بازدید از مجموعه فرکو می‌تونین به این آدرس مراجعه کنین : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه در سبز روشن

در خرید آینه کنسول به جنس آینه به کار رفته در اون توجه فرمایین.آینه ها از سه کیفیت ،فلوت ،کلیر،کریستال برخوردار هستن.مجموعه فرکو از بهترین نوع آینه در تولید آینه کنسول آستفاده می‌کنه.

آینه کنسول

برای سفارش آینه کنسول چه فاکتورهایی رو در ابتدا باید در نظر گرفت؟

برای سفارش آینه کنسول باید متراژ منزل خود رو در نظر بگیرین.در مرحله بعدی رنگبندی سرویس چوب خود رو در نظر بگیرین چرا که در دکوراتیو کردن منزل هارمونی رنگ ها از اهمیت بالایی برخوردار هست.سپس بودجه‌ی مد نظر خود رو در نظر بگیرین.علاوه بر ابعاد خانه ابعاد میز و آینه برای سفارش آینه کنسول حائز اهمیت اس.در نهایت کیفیت تولیدی و فروشگاهی که قصد خرید از آنجا رو دارین کاملا زیر ذره بین قرار بدین.تا با اطمینان خاطر بیشتری خرید خود رو انجام بدین .تا رضایت صد در صدی از خرید خود داشته باشین.مجموعه فرکو با استفاده از بهترین متریال شیشه و آینه می‌تونه گزینه‌ی مناسبی برای سفارش آینه کنسول باشه.

آینه و کنسولی که در فروشگاه اینترنتی شیشه و آینه فرکو ارائه می‌شه .از بهترین متریال برای ساخت اونا استفاده میشه .و از استحکام و مقاومت بیشتری برخوردار هست .و نقطه قوت آینه و کنسول مجموعه فرکو اینه که برش و الگو دهی بسیار ظریفی داره و در رنگ بندی های مختلفی تولید می‌شه.
لوازم منزل اکثرا پس از یک مدت استفاده و به مرور زمان کارایی خود رو از دست میدن.و نیاز به تعویض دارن.در صورتی که آینه کنسول دقیقا برعکس این مسئله اس، مدت ها در منزل و اتاق شما به عنوان وسیله دکوری زیبا نقش بسیار مهمی داره.

نکاتی که قبل از خرید آینه کنسول به اونا باید توجه کرد؟


آینه کنسول یکی از مهم‌ترین فاکتورهای دکوری در سالن پذیرایی به حساب میاد. گرچه آینه کنسول علاوه بر جلوه بخشیدن به فضا، کاربردهای دیگری هم داره. به عنوان مثال از کنسول می‌توان در اتاق خواب هم استفاده کرد. اهمیت به برخی از نکات باعث خواهد شد تا شما بهترین کنسول رو با توجه به نیاز و فضای منزل خود انتخاب کنین. این نکات عبارتند از:

جنس کنسول:


برای ساخت کنسول از مواد مختلفی مانند چوب، سنگ مرمر، برخی آلیاژها و فلزات، فایبرگلاس و … استفاده می‌شه. سنگ مرمر و فلزات دارای وزن بالایی هستن، اگر جزو افرادی هستین که به تغییر دکوراسیون علاقه دارین، بهتر هست به سراغ کنسول با جنس چوبی و یا فایبر گلاس برید.کنسول باید متناسب با متراژ منزل شما باشه. به عنوان مثال خرید یک کنسول بزرگ برای یک خانه کم متراژ اصلا انتخاب مناسبی نیست.


طراحی: 

کنسول‌ها امروزه در طراحی مدرن و کلاسیک تولید می‌شن. هنگام خرید حتما به این نکته توجه داشته باشین که سبک غالب منزل شما چیه؟ اگر اغلب وسایل شما مدرن هستن، نباید به سراغ کنسول‌های فاخر معرق برید. بهترین گزینه برای شما یک کنسول مدرن هست که با سایر عناصر دکوراسیون داخلی منزل شما هم هماهنگی داشته باشه.


رنگ: 

یکی دیگر از موارد مهمی که باید در خرید کنسول به آن توجه کرد، رنگ هست. کنسول‌های سفید رنگ اگر چه امروز بسیار پرطرفدار هستن، اما رنگ کنسول باید با رنگ‌ لوازم دیگر هارمونی داشته باشه. تنها در این صورت هست که کنسول باعث افزایش جذابیت فضا میشه. در صورتی که رنگ کنسول ناهماهنگ با سایر لوازم باشه، مانند وصله ناجوری به چشم میاد.

جنس آینه بکار رفته در آینه:

آینه ها در سه کیفیت 1)فلوت 2)کلیر 3)کریستال ها مرغوب‌ترین آینه برای تولید آینه کنسول،آینه کریستال ها هستن.

آینه کنسول

در سفارش آینه کنسول به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • پیش از خرید ابعاد فضایی که قرار هست میز در اونجا قرار بگیره رو اندازه بگیرین.
  • حین خرید به کاربرد آینه کنسول‌ها دقت کنین.
  • هماهنگی میز کنسول با سایر مبلمان خانه از نظر رنگ و جنس به زیبایی بیشتر خانه شما کمک می‌کنه.
  • آینه کنسول‌های سلطنتی گرون‌ترین نوع اس و آینه کنسول‌های اسپرت قیمت‌های معقول‌تر و بازه‌ی قیمتی متنوع‌تری داره.
آینه کنسول

برای اطلاعات بیشتر درباره این نوع ست آینه و میز می‌تونین ،با ضربه زدن روی کلیک از سایت‌های خارجی کمک بگیرین.

آینه کنسول

سفارش آینه کنسول ،کنسول از چه جنس‌هایی ساخته میشه؟

  • از جنس برنزی
  • از جنس چوبی
  • از جنس ام دی اف
  • از جنس پایه چوبی
  • از جنس پایه فلزی و مرمر …
آینه کنسول

انواع آینه کنسول:

  • سلطنتی
  • چوبی
  • مدرن
  • آینه ای

کنسول سلطنتی:

یکی از پر فروش ترین انواع آینه کنسول نوع سلطنتی اون هست .که برای دکوراتیو کردن منازل لوکس، و لاکچری که دیزاین سلطنتی داره کاربرد بسیار بالایی داره . این مدل از آینه کنسول ها که به طور معمول تم رنگ طلایی دارن. طرح بسیار زیبا و خیره کننده ای داشته و باعث چند برابر شدن جذابیت منزل میشن .


به راحتی می‌توان در کنار مبل سلطنتی سالن پذیرایی یک آینه کنسول سلطنتی زیبا رو مورد استفاده قرار داد. و از زیبایی اون لذت برد . به طور کلی آینه کنسول سلطنتی به تنهایی وسیله ای لوکس و لاکچری اس که چشم همه رو به خود خیره می کنه. و می‌تونه نقطه ی قوت در چیدمان وسایل باشه .زیرا انتخاب آینه کنسول مناسب با فضا از اهمیت زیادی برخوردار هست.

کنسول چوبی:

آینه کنسول چوبی برای اتاق مطالعه می‌تونه گزینه بسیار مناسبی باشه. از آینه کنسول چوبی همچنین می توان به عنوان میز آرایش در اتاق خواب بهره برد .
به طور کلی طراحی با آینه و میز کنسول چوبی به قدری زیاد هست .می‌توان به‌عنوان آینه شمعدان عروس ، از اون استفاده کرد . آینه کنسول چوبی برای سبک کلاسیک بهترین گزینه‌ اس .و زیبایی منحصر بفردی رو به ارمغان میاره.

در سبک چوبی بیشتر از چه رنگ هایی استفاده میشه؟

  • رنگ گردویی
  • فندقی
  • ماهگونی

سفارش آینه کنسول مدرن:

یکی از سبک های پرطرفدار در طراحی دکوراسیون منزل سبک مدرن هست .که در عین ساده بودن جذابیت بسیار بالایی داره . در دکوراسیون های مدرن از مبلمانی استفاده می شه که امروزی و اسپرت باشه .آینه کنسول مدرن هم یکی از وسایلی اس که با داشتن طرح و رنگ های متنوع برای سبک مدرن قابل استفاده هست . رنگ سفید و مشکی برای آینه کنسول های مدرن مناسب ترین رنگ و ام دی اف مناسب ترین نوع چوب برای میز اون هستن.

کنسول آینه ای:

جدیدترین نوع آینه کنسول هست که علاوه بر آینه میز اون نیز از جنس آینه اس.این سبک میز کنسول برای فضاهای لوکس و کسانی که اهل تجملات هستن بسیار مناسبه. اما دقیقا به دلیل همین آینه ای بودن باید دقت زیادی در تزیین و چیدمان‌شون داشته باشین. دلیل اون هم در اینه که آینه تمامی وسایل اون فضا رو در خود منعکس کرده و می‌تونه منجر به شلوغی بیش از اندازه فضا بشه. برای خرید آینه کنسول آینه ای باید توجه داشته باشین که مبلمانتون طرح ساده ای داشته.و فرش زیر مبلمان با طرحی ساده یا تک رنگ باشه.

مدل میز کنسول آینه ای برای کدام سبک هست؟

فرم و نقش این کنسول ها می‌تونن در سبک دیزاین شما تاثیر گذار باشه. در واقع به نوعی در تعیین سبک دکوراتیو کردن تاثیرگذار هست. به طور مثال نقش های کلاسیک یا آینه های ونیزی برای سبک کلاسیک و آینه کاری های ساده با خطوط صاف برای سبک مدرن تر و امروزی گزینه ای مناسب هستن.

کاربرد میز کنسول آینه ای:

  • مناسب فضاهای کوچک و کم نور هستن.
  • در راهرو های باریک برای بزرگ جلوه دادن و گسترش ابعاد به لحاظ بستری کاربردی هستن.
  • قرار دادن در ورودی آپارتمانهای کوچک

آیا می‌توان قیمت قطعی آینه و کنسول رو به طور دقیق برای مشتریان مجموعه تعیین کرد؟

سفارش آینه کنسول ،قیمت آینه کنسول با توجه به فاکتور های متعددی در تولید تعیین میشه.یکی از این فاکتورها جنس چوب و طرحی هست که روی چوب پیاده می‌کنن.(منبت کاری)و فاکتور دیگر جنس آینه ها ،ابعاد آینه ها و در نهایت محاسبه ی اجرت کار هست.پس بنا به سلیقه ی مشتری اس که می‌تونیم هنگام خرید و سفارش حضوری قیمت دقیق اون رو برای مشتریان مجموعه فرکو تعیین کنیم.نکته دومی که مانع از قیمت گذاری دقیق میشه.نوسانات قیمتی اس که ، یکسره قیمت ها در حالت صعودی و نزولی قرار دارن.

قیمت آینه کنسول:

قیمت آینه کنسول به فاکتورهای زیادی بستگی داره. جنس، اندازه، کیفیت ساخت و تولیدی آینه از مهم‌تری موارد تعیین کننده قیمت کنسول هستن. با توجه به این که انواع مختلفی از کنسول‌ها در بازار موجود هست تمام افراد می‌تونن متناسب با بودجه خود، کنسول مورد علاقه خود رو خرید کنن. البته توجه به این نکته حائز اهمیت هست که خرید کنسول ارزان که دارای کیفیت پایینی باشه اصلا توصیه نمی‌شه، زیرا پس از مدت کوتاهی خراب میشه.

نحوه نصب آینه کنسول

برخی از کنسول‌ها دارای سایز بزرگتر و جنس های سنگین ترهستن مانند چوب، که پایه دار بوده و روی زمین قرار می گیرن .و نیازی به نصب نداره ولی برخی از کنسول های سبک‌تر با سایز کمتر توسط بست‌هایی که پشت کنسول قرار می‌گیره به دیوار متصل میشن. و جلوه ای زیبا داره، نصب اون نیز ساده اس. درباره آینه نیز برخی روی کنسول قرار گرفته و به دیوار تکیه می کنه .و ناز به نصب نداره و برخی به دیوار با بست متصل شده و با فاصله بالای کنسول قرار می‌گیره.

آیا آینه کنسول مجموعه فرکو گزینه ی مناسبی برای دکوراتیو کردن خونه تازه عروس‌ها هست؟

سفارش آینه کنسول ،امروزه دختران جوان در خرید جهیزیه دیگر توجهی به آینه شمعدان ندارن.و آینه شمعدان ها رو از لیست خرید خود حذف کردن. چون تقریبا آینه شمعدان ها منسوخ شدن.و ترجیح دختران جوان خرید یک آینه کنسول متناسب با رنگبندی سرویس چوبشون هست.اما گاهی استفاده از یک جفت شمعدانی در طرفین میز کنسول نمای بینظیری به میز کنسول میده.

چرا مجموعه فرکو گزینه‌ی مناسبی برای سفارش آینه کنسول هست؟

حضور متخصصان حاذق و مشاوران ،و طراحان بسیار ماهر در مجموعه فرکو،سبب شده مجموعه فرکو با بهترین طراحی آینه کنسول های مدرن ،تولیدات خود رو به مرحله‌ی صادرات جهانی برسونه.مجموعه فرکو با به‌کارگیری بهترین ابزار و دستگاه‌های هوشمند و بروز می‌تونه محصولاتی با ظرافت و بسیار خیره کننده تولید کنه.

آینه کنسول

نکته:

  • میز کنسول رو می‌توان با اشیا دکوری که خودشان درخشش خاصی دارن دکوراتیوتر کرد.
  • می‌توان با قرار دادن یک آباژور جلوه ای خیره کننده به اون داد
  • با قرار دادن یه گلدان با گلهایی با رنگهای فرح پخش میتوان جلوه ی دل انگیزی به اونا داد
  • قرار دادن پاف در زیر میز کنسول هم می‌تونه گزینه ی مناسب برای دکوراتیو کردن میزها باشه
آینه کنسول

درباره ی فرکو:

صنایع فرکو کار خود را در سال 1370 در شهرستان نهاوند آغاز نمود . پس از فعالیت بسیار در این شهرستان به دلیل بازار کار بزرگتر تهران ، به این استان نقل مکان نمود. پس از فعالیت در مهرآباد جنوبی ، برای گسترده نمودن کار خود ، به مکان فعلی خود در ونک منتقل شد. حال صنایع فرکو در این مکان در حال ارائه خدمات به شما عزیزان هست.

به دلیل این که ما فروش خود رو برپایه ی اعتماد بنا کردیم ، در فروش هر محصولی اعم از آینه و شیشه و یا حتی در و پنجره ، رضایت مشتری رو سرلوحه ی کار خود قرار دادیم. از زمان ساخت تا نصب و حتی بعد از نصب اگر مشکلی به وجود بیاد در سریع ترین زمان ممکن اقدام به رفع نقص می‌کنیم.

شماره تماس:02188068352 وبسایت مجموعه farkoo.ir

پل ارتباطی مجموعه فرکو:

  • وبسایت farkoo.ir
  • شماره مجموعه 02188068352
  • سفارش حضوری: ادرس دفتر : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • سفارش آنلاین در واتساپ:09101767773
  • اینستاگرام
آینه کنسول
آینه کنسول
آینه کنسول
آینه کنسول
سفارش آینه کنسول
آینه کنسول
آینه کنسول
آینه کنسول
آینه کنسول
آینه کنسول
آینه کنسول
سفارش آینه کنسول
سفارش آینه کنسول
آینه کنسول
آینه کنسول
برای سفارش آینه کنسول باید به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟

برای سفارش آینه کنسول باید متراژ منزل خود رو در نظر بگیرین.در مرحله بعدی رنگبندی سرویس چوب خود رو در نظر بگیرین چرا که در دکوراتیو کردن منزل هارمونی رنگ ها از اهمیت بالایی برخوردار هست…

آینه کنسول

با چه مواردی می‌توان آینه کنسول رو دکوراتیو کرد؟

با اشیای مرمری،شیشه ای ،وسایل کلاسیک….آینه کنسول

معمولا آینه کنسول رو در کجای منزل قرار میدن؟

اکثرا اونا رو ،در قسمت ورودی خانه قرار میدن .که در همون ابتدای ورود …آینه کنسول

5 پاسخ

  1. سلام من یه میز کنسول دارم قبل روش و با چیزای مختلف دکور کرده بودم.شما میتونین براش آینه تولید کنین.

    1. سلام .بعله دوست عزیز امکان تولید در مجموعه فرکو وجو دارد.برای اطلاعات بیشتر با شماره ی 02188068352تماس حاصل فرمایید.

  2. سلام من آینه کنسول نامتوازن میخوام ضلع هاش برابر نباشه میخوام عکسشو واستون ارسال کنم ببین امکان تولیدش هست؟

    1. سلام بعله امکانش هست. برای فرستادن عکس مورد نظر میتوانید بر روی علامت واتساپ داخل سایت ضربه بزنید و عکس مورد نظرتو ارسال کنید.جهت اطلاعات بیشتر با شماره ی 02188068352 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو