آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶        تلفن تماس : 02188068352

ساعات پاسخ گویی:

9 الی 14 ، 15 الی 20

ساعات پاسخگویی: 9 الی 21

مطالب پر بازدید

آینه کنسول

خرید آینه کنسول

خرید آینه کنسول مناسب فاکتورها و معیارهایی داره که اگه در انتخاب اون دقت کافی داشته باشیم آینه‌ای مدرن داریم که هم از نظر زیبایی تکه و هم بسیار کاربردیه.

میز و آینه کنسول یک دکوری زیبا و لوکس هست. که در چند زمینه کاربرد داره . این وسیله‌ی زیبا به چیدمان داخل منزل شما حس و حالی خاص میده. این میز زیبا علاوه بر جذابیت خاص اون می‌تونه بسیار جادار باشه. و لوازم رو در خود پوشش بده.

آینه رومیزی باید با ابعاد ، رنگ و سبک آن همخوانی داشته باشه . انواع آینه کنسول با تنوع گسترده در بازار موجوده . که رنگ ، شکل ، جنس و ابعاد متفاوت دارن.

انواع بروز آینه شامل آینه‌های نوردار تاچ هست. که هم در آرایشگاه‌ها و هم در مزون و منازل خیلی پرطرفداره.و محبوبیت اون هم به دلیل رنگ نوردهی ، شفافیت ، وضوح تصویر و از همه مهم‌تر زیبایی جلوه‌ی بی‌نظیرشه که در فضا به وجود میاره..

خرید آینه کنسول

اهمیت آینه کنسول

در گذشته از میزهای کنسول به عنوان کمد نگهداری وسایل و مدارک استفاده می شد. و کاربردی همچون گاوصندوق داشت. که مدارک و اسناد در اون نگهداری میشد. زیرا کشوهای قفل دارِ این میز رو برای این مسئله مناسب می‌دیدن .

امروزه کاربرد این میز و آینه ها خیلی متفاوت تر از قبل شده اس . و هدف از خرید آینه کنسول و میز اون صرفا نگهداری اسناد و مدارک نیست .

از میز کنسول برای نمایش وسایل قدیمی و دکوری در پذیرایی استفاده میشه. یا صرفا برای زیباتر کردن دکور منزل به کار میره. که وجود آینه رنگی متناسب با اون می‌تونه فضا رو نورانی‌تر کنه. دلیل اون نیز انعکاس نور در آینه اس. که روشنایی رو چند برابر می‌کنه. نورپردازی درست میتونه خونه رو بزرگ‌تر نشون بده.

خرید آینه کنسول

آینه کنسول برای اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی بخشی از خونه‌اس . که چیدمان و دکوراسیون آینه کاری حال پذیرایی اهمیت بیشتری در منازل داره . چون اکثر مهمونی‌ها و دورهمی‌ها در این اتاق انجام میشه . اگر شما مبل‌هایی راحتی در اتاق پذیرایی خود دارین. باید خرید آینه کنسول و میز اون به سبک اسپرت باشه. رنگ سیاه و سفید آینه کنسول برای دکوراسیون اسپرت مناسب تره.

اگر نوع مبل شما سلطنتی یا کلاسیک باشه ، باید میز و آینه کنسول شما سلطنتی و طلایی رنگ باشه. آینه و کنسول طلایی دکوراسیون ، شما رو برای هر نوع مهمانی آماده می‌کنه. باید تناسب رنگ بین وسایل دکوراسیون رو رعایت کنین. زیرا هارمونی رنگ‌ها در چیدمان بسیار اهمیت داره .

خرید آینه‌کنسول

آینه کنسول برای اتاق خواب

اتاق خواب یکی از ارکان مهم خونه‌اس . چیدمان اون در روحیه ی فرد تاثیر زیادی داره . میز و آینه چوبی برای اتاق خواب بسیار مناسبه .

میز کنسول در اتاق خواب به عنوان میز آرایش نیز شناخته میشه. پس آینه ای که انتخاب می‌کنین باید شفافیت و کیفیت مطلوب داشته باشه . که آرایش در وضوح تصویر بیشتر انجام بگیره. میز و آینه های چوبی دارای سبک کلاسیک هستن . و می توان برای آینه شمعدان عروس نیز سفارش داده بشن .

آینه هایی که در کارگاه فرکو تولید میشن از باکیفیت ترین مواد اولیه تهیه شدن. برای دیدن نمونه های بیشتر از آینه کنسول می‌تونین به وبسایت farkoo.ir مراجعه کنین . یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس حاصل کنین.

خرید آینه‌کنسول

انواع آینه کنسول

برای میز کنسول می‌تونیم آینه های متنوعی رو انتخاب کنیم . که نوع سلطنتی ، اسپرت ، مدرن ، کلاسیک و چوبی اونو در مطالب پیشین اشاره کردیم .

سبک آینه ای نوع دیگه‌ی اونه که در این مدل آینه رومیزی و میز هر دو از جنس آینه هستن. که برای محیط‌های لاکچری مناسب‌ترن. در این سبک باید دقت بیشتری در چیدمان دکوراسیون منزل داشته باشین. زیرا به دلیل آینه ای بودن میز اون تزئینات روی میز در اون منعکس میشه . و ممکنه فضای مورد نظر شما شلوغ و بهم ریخته به نظر بیاد.

خرید آینه‌کنسول

آینه کنسول مناسب برای خونه‌های کوچک

سبک آینه ای برای منازل کوچک مناسب تره. چرا که ترکیب آینه ای آن نور بیشتری در خود انعکاس میده. و نورپردازی قوی تری در دکوراسیون خونه دارین . انواع آینه ها به صورت آینه رومیزی و آینه دیواری مورد استفاده قرار می‌گیره.

شما می‌دونین که نور بیشتر به معنی داشتن محیطی دلبازتره . که پذیرایی یا اتاق خواب شما رو بزرگ‌تر از حد طبیعی نشون میده. سبک آینه ای اونو می‌تونین در ورودی این آپارتمان ها قرار بدین . یا در انتهای راهروهای باریک بسیار کاربردی هست .

خرید آینه‌کنسول

ترکیب تکنولوژی با آینه کنسول

انتظارت ما از آینه در گذشته وحال بسیار متفاوته . در قدیم از آینه فقط برای دیدن چهره و ظاهر خود استفاده می‌کردیم . امروزه کاربرد متفاوت آینه ها قابل مقایسه با آینه های ساده نیست . خرید آینه کنسول مدرن ، می‌تونه راهی برای استفاده ازین تکنولوژی باشه.

خرید آینه‌کنسول

آینه کنسول هوشمند

آینه هوشمند علاوه بر زیبایی بسیار کاربردی هستن. خرید آینه کنسول هوشمند روز به روز در حال فزونی است . این آینه ها حاوی سخت‌افزار و نرم‌افزار برای برآوردن نیازهای شما هستن.

این اینه های هوشمند در هتل‌ها ، منازل و سالن‌های آرایش استفاده میشن. آنها دارای صفحه نمایش لمسی هستن. که به شما امکان گرفتن عکس سلفی و فیلم برداری میدن. همچنین ساعت و تاریخ روز رو به شما نشون میدن.

شما با داشتن این آینه بی نیاز از داشتن ساعت دیواری هستین. در آینه تاچ ساعت و آینه در هم ادغام شدن. با بی نیازی از ساعت های دیواری فضای خانه آزاد تر می‌شه.

آینه کنسول های هوشمند قابلیت پخش موسیقی دلخواه شما رو دارن. یا می‌تونین فیلم آموزشی مدنظر خودتون رو تماشا کنین. خرید آینه کنسول هوشمند همه‌ی این مزایا رو یکجا به خونه شما میاره.

خرید آینه‌کنسول

آینه های هوشمند برای میز کنسول بر چند نوع هستن؟

۱. آینه هوشمند سندبلاست
۲. طرح دار
۳. کریستال
۴. سه بعدی
۵. آینه رنگی
۶. تایمردار
۷. قاب دار یا بدون قاب
۸. پارلی یا جورچینی
۹. آینه دماسنج دار
۱۰. ریموت دار
و …

آینه سندبلاست هوشمند

سندبلاست برای اولین بار توسط بنجامین تیگلمن مورد توجه قرار گرفت . او با برخورد ذرات شن توسط باد به شیشه اتاقش با این مسئله آشنا شد . بعد از پایان طوفان او متوجه شد. که شن هایی که طوفان با شدت به شیشه زده است . باعث خش هایی روی آن شده است . به این صورت بود که شیشه سندبلاست رواج پیدا کرد .

با سندبلاست کردن آینه آنرا برای حکاکی انواع نوشته و طرح آماده می کنند . شما می‌تونین با خرید آینه کنسول سندبلاست اسم یا لوگوی شخصی خود رو روی آینه حکاکی کنین. آینه ی سندبلاست می‌تونه قایبلیت آینه های هوشمند رو در خود نمایش بده ‌.

آینه طرح دار هوشمند

شما می‌تونین آینه کنسول هوشمند خود رو طرح دار سفارش بدین . طرح روی آینه ممکنه به صورت سندبلاست حکاکی شده باشه . یا از طرح های چاپی برای این کار استفاده کرد . که نوع چاپی آن قیمت پایین تری نسبت به طرح حک شده داره.

آینه هوشمند کریستال

از بین آینه ها نوع کریستال آن بسیار شفافه . و شما می‌تونین در آینه کنسول خود عکس یا فیلم رو با کیفیت مطلوب مشاهده کنین.

خرید آینه‌کنسول

آینه سه بعدی

پستی و بلندی این آینه ها اونو متمایزتر از آینه های ساده کرده اس . که با نورپردازی جلوه ای چشم نواز به خود می‌گیره . و میزکنسول و دکوراسیون شما رو هرچه لوکس تر و جذاب تر می‌کنه.

آینه هوشمند رنگی

همه‌ی ما به تاثیر رنگ ها در روحیه افراد واقفیم . در خرید آینه کنسول باید رنگ آینه خود رو با چیدمان خونه ست کنیم . هماهنگی رنگ اون با پرده‌ها ، دیوار و مبلمان بسیار مهمه . اگر شما از هنر ترکیب رنگ ها استفاده کنین ، دکوراسیون داخلی زیباتری دارین .

خرید آینه‌کنسول

آینه تایمردار یا آینه تاچ

این نوع آینه کنسولی با قابلیت نمایش ساعت هست. که شما آینه و ساعت رو در روی میزکنسول خود یکجا دارین . با خرید آینه کنسول از مجموعه فرکو در چیدمان خود کیفیت و تمایز رو تجربه کنین.

آینه کنسول قاب دار و بدون قاب

آینه کنسولی که انتخاب می‌کنین، می‌تونه بدون قاب باشه. این شمایید تصمیم می‌گیرین که قاب دار یا بدون قاب اونو تهیه کنین. آینه های قاب دار می‌تونه جنس های فلز ، چوب ، فایبرکلاس و… داشته باشه.

خرید آینه‌کنسول

انواع دیگر آینه کنسول هوشمند

آینه های جورچینی به صورت تکه های مجزا در کنارهم قرار می‌گیرن. که جذابیت خاصی به میز کنسول شما میدن . و یا آینه های دماسنج دار که دمای اتاق شما را نمایش میدن.

این آینه ها در انواع ریموت دار نیز در بازار موجود هستن. که چراغ خاموش روشن اون با ریموت هست .

آینه هالیوودی

آینه هالیوودی که به آن آینه چراغ دار هم گفته میشه . برای میزکنسول اتاق خواب بسیار کاربردیه . این آینه ها دارای چراغ های ال ای دی در هر طرف آینه هستن. این چراغ‌ها فضایی پرنور به محیط آرایش شما میده.

آینه کنسول های چراغ دار در هتل‌ها ، منازل ، و سالن‌های آرایش بسیار استفاده میشه. چراغ‌های آن نوردهی بالایی برای آینه شما دارن. عمر زیادی دارن و سازگار با محیط زیست هستن . و قابلیت بازیافت دارن .

نور این آینه چهره و ظاهر شما رو با جزئیات بازتاب میده. می‌تونین برای دریافت اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنین . انواع آینه کنسول ها در کارگاه فرکو مناسب ذوق و سلیقه ی شما تولید میشه . که هر مرحله از تولید آن با ظرافت و مهارت خاصی پشت سر گذاشته شده اس .

اگر ایده یا طرح متفاوت تری از آینه در ذهن خود دارین، فایل طرح خاص خود رو برای ما ارسال کنین . و در زمانی کوتاه سفارش خود رو تحویل بگیرین .مدرن‌ترین آینه های کنسول سال رو می‌تونین از صنایع تولیدی فرکو سفارش بدین . چراکه مراحل تولید با کیفیت رو پشت سر گذاشته . و کالاهای اون تضمین شده‌اس . برای ارتباط بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس حاصل فرمایین.

آدرس کارخانه : تهران ، اتوبان فتح ،باغستان ،میدان سعیدآباد ، خ باغ عمارت ،خ 15 متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه ، در بز روشن

خرید آینه‌کنسول
خرید آینه کنسول 13
آینه کنسول برای پذیرایی
خرید آینه کنسول 17
آینه مسی کنسول
خرید آینه کنسول 18
آینه چوبی کنسول
خرید آینه کنسول 19
آینه برای کنسول
خرید آینه کنسول 20
آینه گرد کنسول
خرید آینه کنسول 21
آینه فانتزی کنسول
خرید آینه کنسول 22
آینه اسپرت کنسول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو