آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶        تلفن تماس : 02188068352

ساعات پاسخ گویی:

9 الی 14 ، 15 الی 20

ساعات پاسخگویی: 9 الی 21

مطالب پر بازدید

خرید آینه تاچ 21

خرید آینه تاچ

سفارش آینه تاچ یکی از انتخاب‌های لاکچری مردم برای منازل ، سالن‌های آرایشی و مزون‌هاس . مردم همواره به دنبال تکنولوژی برای راحتی زندگین . و خواهان بهترین اون از هر چیزی هستن. آینه تاچ جدیدترین نوع آینه با کارایی‌های خاص و منحصربفرده.این آینه به نام های آینه لمسی و آینه هوشمند نیز نامیده میشه.

رواج استفاده از آینه تاچ در بین آنها رو به فزونی اس. زیرا این آینه ها چندین مزیت رو یکجا دارن. در این مقاله کوشش می‌کنیم تا آینه تاچ رو به صورت اجمالی توصیف کنیم. و راهکارهایی برای انتخاب بهترین آینه ها پیشنهاد بدیم .

خرید آینه تاچ

شناخت آینه تاچ

آینه تاچ چیه؟ و چه کاربردی داره؟ تعریفی قدیمی تر از آینه در ذهنمون نقش داره. آینه وسیله‌ای برای انعکاس تصویر شما در خود هست .

اینک تعریف اون بسیار گسترده‌تر شده‌اس. آینه هوشمند وسیله‌ای اس که دمای خونه رو به ما نشون میده . تعریف اونو باز گسترده‌تر می‌کنیم . آینه لمسی وسیله‌ای برای نمایش فیلم دلخواه شماست . این آینه عکاسی و فیلم برداری هم می‌کنه. پا از اون هم فراتر می‌نهیم . این آینه پرو مجازی لباس و جواهرات داره.

این آینه‌ها برای اولین بار در کشور آلمان تولید شد. و رفته رفته همه‌ی کشورها به استفاده از اون مشتاق شدن. امروزه این آینه در دکوراسیون‌های داخلی بیشتر جلوه نمایی می‌کنه.

خرید آینه تاچ

اهمیت خرید آینه تاچ

سفارش آینه تاچ رفته رفته جای آینه های ساده رو گرفته اس. و نمی‌شه اهمیت اونو در منازل و مشاغل از نظر دور داشت . کیفیت و مقاومت و مزایای این آینه ها رو نمیشه نادیده گرفت . علاوه بر اون تاثیری که در زیبایی دکوراسیون داخلی داره ، ما رو به خرید آینه تاچ هدایت می‌کنه.

همه روزه شاهد پیشرفت‌های تحسین برانگیز در صنعت آینه تاچ هستیم . که همین امر جایگاه ویژه به این آینه ها در منازل لوکس و مشاغل داده . قابلیت‌های خاص آینه هوشمند ، اونو از سایر آینه ها متمایز کرده .

برای خرید آینه تاچ صنایع شیشه و آینه فرکو انتخاب ارجحی اس. زیرا دارای قیمت و کیفیت فوق‌العاده ای اس. برای ارتباط با مجموعه ی فرکو و سفارش محصول می‌تونین با شماره ی ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرین.

خرید آینه تاچ

سفارش آینه تاچ با چراغ های ال ای دی

این آینه ها فضا و حس خاصی رو با نورپردازی متفاوت به شما هدیه میدن. با خرید آینه تاچ دکور منزل شما شیک و مدرن میشه. علاوه بر استفاده‌ی معمولی به عنوان چراغ خواب هم استفاده میشه.

با روشن شدن چراغ اون کوچکترین جزئیات رو در چهره‌ی خود مشاهده می‌کنین . درخشندگی و کیفیت خاص اون خیره کننده‌اس. لامپ‌های اون قابل بازیافت هستن . به همین دلیل اونو سازگار با محیط زیست می‌شناسیم . و در مقایسه با سایر لامپ ها عمر بیشتری دارن. و با کیفیت‌تر هستن.

آینه هایی با نور پس زمینه ، زیبایی خاصی دارن. که محیط شما رو روشن می‌کنن . و فضای شما بزرگ‌تر و دلبازتر به نظر می‌رسه.

خرید آینه تاچ

آینه تاچ چه اجزایی داره؟

قسمتی از آینه وجود داره که خراش خورده اس. و حسگری پشت اون وجود داره که حساس به لمس هست.
روشن و خاموش کردن آینه با لمس قسمت خراش خورده انجام میشه. هر چند که در آینه های ریموت دار این کار با ریموت امکان پذیره.

خرید آینه تاچ

ویژگی سنسور آینه هوشمند

هنگام روشن بودن لامپ آینه رنگ لوگوی روشن خاموش سفیده . اما وقتی لامپ آینه خاموشه رنگ اون آبی هس . همچنین می‌تونین با لمس لوگو نور اونو تنظیم کنین.

نوری که از پشت آینه به لوگو می‌خوره در طول ۸۲ میلیمتر و عرض ۲۲ میلیمتر هست. لوگوی خاموش روشن اون به شکل دایره اس . و ۱۸ میلیمتر قطر اون هست . آینه های زیر ۶ میلیمتر برای آینه تاج مناسبتر هستن . که کارایی قدرت لمسی اون در حد نرمال باشه.

خرید آینه تاچ

نصب سنسور

برای جلوگیری از زنگ زدن ، قسمت سندبلاست شده باید از پوششی با جنس پلی و نیلی پوشونده بشه . برای ثابت کردن سنسور در پشت آینه ، کاغذ روی اونو جدا می‌کنیم . و در جای خود می‌چسبونیم .

می‌تونین برای لبه‌های سنسور از چسب آکواریوم یا حرارتی استفاده کنین. سندبلاست کردن قسمتی از آینه که ال ای دی نصب شده ، اونو زیباتر می‌کنه .چسباندن ال ای دی پس از اون انجام می‌گیره. پس از اتمام مراحل سیم سنسور رو به دوشاخه وصل می‌کنیم .

همه‌ی مراحل با دقت و مهارت در کارگاه فرکو پشت سر گذاشته میشه . تا آینه لمسی طبق ذوق و سلیقه‌ی شما در بهترین کیفیت تولید بشه .

خرید آینه تاچ

سفارش آینه تاچ و شناخت انواع اون

_ آینه ضدبخار
_ آینه سندبلاست
_ نوع طرح دار
_ آینه رنگی
_ نوع دوطرفه
_ تایمر دار
_ آویز
_ آینه قدی
_ آینه حسگر قاب دار یا بی قاب
_ پازلی یا جورچینی
_ هنری یا اکرولیک
_ آینه تاچ اکلیلی
_ آینه تاچ هوشمند
_ طرح دار
_ آینه کهنه کاری شده یا پتینه
_ آینه دماسنج دار
_ آینه لمسی روشویی
_ و نوع چاپی آن

آینه هوشمند ضدبخار

بخار گرفتن آینه ها در حموم ، اصلاح و پیرایش رو دشوار می‌کنه. آینه ضدبخار راهکاری برای این مشکله .

شاید براتون جالب باشه که چگونه این کار رو انجام میده . اگر خاطرتون باشه در کتاب علوم این مسئله رو خونده بودیم . که اگر بخار گرم به سطح سرد برسه به قطرات آب تبدیل میشه.

سطح این آینه ها با انرژی الکتریکی گرم میشه . تا از بخار کردن اون جلوگیری کنه. وقتی اسم انرژی الکتریکی به میان میاد ، شاید فکر کنین که ممکنه خطر برق گرفتگی وجود داشته باشه .ولی در اصل ولتاژ برق اون بسیار پایینه . و حتی گاهی از انرژی باتری در اون استفاده میشه.

بیشترین کاربرد آینه های ضدبخار در سرویس‌های بهداشتی هست . این آینه ها سرویس شما رو لوکس و زیبا میکنه . این آینه دکوراتیو هوشمند در هتل‌ها و استخرها هم بسیار استفاده می‌شه . که می‌تونن لوگوی مخصوص خود رو روی اون حکاکی کنن.

خرید آینه تاچ

آینه تاچ سندبلاست

زیبایی و جذابیت خاص این آینه ها انکارناپذیره ‌. در این آینه ها محل قرار گرفتن لامپ های ال ای دی سندبلاست میشه. قسمت خاموش روشن کردن اون نیز این پروسه رو طی میکنه.

نور اطراف این آینه ها همچون قاب زیبای آینه به چشم میاد . این آینه های کاربردی جذابیت منحصر به فردی به محیط میدن.

نوع کریستالی اون

آینه های کریستال را به نام سوپرکلیر هم می‌شناسن . که بسیار شفافه. و وضوح و کیفیتی بالاتر از تصویر رو نشون میدن . آینه های تولید شده در کارگاه فرکو تماما از بهترین متریال شیشه و آینه هست .

با خرید آینه تاچ از مجموعه ی فرکو می‌تونین بهترین بودن رو تجربه کنین .

خرید آینه تاچ

آینه تاچ رنگی

هر رنگی از آینه رو که انتخاب کنین تاثیر زیادی در روحیه و فضای شما داره . اهمیت رنگ ها رو در طراحی دکوراسیون داخلی نمیشه نادیده گرفت .

آینه‌ی انتخابی شما باید با محیط مورد نطرتون از نظر رنگ همخونی داشته باشه. مثلا اگر دارای مبلمان سلطنتی هستین آینه ی طلایی رنگ برای شما مناسب‌تره. خرید آینه تاچ سیاه یا سفید رنگ سبکی اسپرت به فضای شما القا میکنه.

مجموعه ی فرکو آینه ها رو در تنوع گسترده ی رنگ به بازار عرضه کرده اس. تا رضایت شما مشتریان عزیز در اولویت باشه. .

خرید آینه تاچ

نوع طرح دار آینه تاچ

داشتن یک آینه هوشمند هر خونه‌ای رو مدرن‌تر و به روزتر می‌کنه . طرح‌های متفاوت آینه می‌تونه آینه‌ی شما رو متمایز از بقیه آینه ها کنه .

هر طرحی که در ذهن شما نقش بسته باشه . و برای شما مورد پسند باشه رو میتونین از مجموعه ی فرکو سفارش بدین. تا با دستگاه‌های سی ان سی و مستر ایده‌ی شما زنده بشه .

طرح سه بعدی آن

نوع سه بعدی اون بسیار جذاب و متفاوته. طراحی اون نیاز به مهارت خاصی داره. و مراحل تولید اون به صورت حرفه‌ای صورت می‌گیره .

سطح این آینه ها دارای پستی و بلندی اس. و مثل بقیه‌ی آینه ها صفحه‌ی صافی ندارن .می‌تونین با نصب نورمخفی اونو آراسته‌تر کنین . که به اون آینه ها آینه بک لایت هم می‌گن .

طرح تایمر دار آینه

در این نوع ، دو آینه رو پشت به هم قرار میدن . که برای سالن‌های آرایش انتخاب مناسب‌تری اس . در این حالت دو نفر همزمان می‌تونن از آینه استفاده کنن. با لامپ‌های رشته ای ، نورپردازی هم به اون اضافه میشه.

هیچ خونه‌ای بدون ساعت یا آینه نیست. پیش‌تر ازاین در خونه‌ها چند آینه و ساعت نصب میشد. که جاگیر بودن و فضای خونه شلوغ به نظر می‌رسید . اما امروزه آینه و ساعت درهم ادغام شدن. و شما می‌تونین هر دوی اونو یکجا داشته باشین.

با خرید آینه تاچ از مجموعه ی فرکو با تکنولوژی روز هماهنگ بشین. برای سفارش با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس حاصل فرمایین.

خرید آینه تاچ

آینه تاچ مدل آویز

ممکنه آینه های ثابت مد نظر شما نباشه . و مدل آویز اونو انتخاب کنین. تنوع این محصولات در صنایع فرکو این نیاز شما رو برآورده می‌کنه. بند این آینه ها از جنس چرم مرغوب یا زنجیره. که می‌تونین از دیوار یا سقف اونو آویز کنین.

خرید آینه تاچ

آینه پازلی یا جورچینی

این سبک از آینه ها به صورت تکه تکه اس و قسمت‌های مجزا داره . با خرید آینه تاچ پازلی هوشمند ، فضای خود رو هر چه جذاب تر و لاکچری تر کنین .

آینه تاچ قاب دار و بی قاب

شما می‌تونین یک آینه بدون قاب یا قاب دار رو انتخاب کنین . قاب‌های آینه می‌تونه از جنس‌های فلز ، چوب ، فایبر کلاس و … باشه.

خرید آینه تاچ

نوع هنری یا اکرولیک آینه

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با رنگ و قلم طرح های هنری روی آینه طراحی می‌کنه . خرید آینه تاچ هنری می‌تونه متناسب سلیقه‌ی هنرپسند شما باشه.

خرید آینه تاچ

آینه تاچ برنز

آینه برنز یکی از پرطرفدارترین آینه ها هستن. که باید دکور و تزئینات خونه با آن سنخیت داشته باشه. این آینه ها محیط شما رو رسمی‌تر و لوکس‌تر نشون میدن. و سبکی سلطنتی و محبوب به خونه میدن .

آینه های تاچ رو می توان در حموم‌ها ، آرایشگاه‌ها ، مزون ، هتل‌ها و … استفاده کرد . با سفارش آینه تاچ زیبایی و تکنولوژی رو به خونه‌ی خود مهمون کنین.

خرید آینه تاچ

برای اطلاعات بیشتر می‌تونین به این لینک مراجعه کنین.

خرید آینه تاچ 17
آینه هوشمند بک لایت
خرید آینه تاچ 18
آینه هوشمند برای سرویس
خرید آینه تاچ 19
آینه هوشمند در ابعاد کوچک
خرید آینه تاچ 20
آینه هوشمند با نور مخفی
خرید آینه تاچ 21
آینه تاچ زیبا
خرید آینه تاچ 22
آینه هوشمند تایمر دار

آدرس کارگاه :تهران ، اتوبان فتح ،باغستان ، میدان سعید آباد ،خ باغ عمارت ،خ 15 متری سلمان ،بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه در سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو