آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶        تلفن تماس : 02188068352

ساعات پاسخ گویی:

9 الی 14 ، 15 الی 20

ساعات پاسخگویی: 9 الی 21

مطالب پر بازدید

آینه مخصوص سرویس بهداشتی

آینه مخصوص سرویس بهداشتی

نقش داشتن یک آینه مخصوص سرویس بهداشتی

همه‌ی ما به دکوراسیون داخلی مثل سرویس پذیرایی و یا اتاق خواب همچنین آشپزخونه بسیار اهمیت میدیم.یکی از نکاتی که بسیار باید به اون دقت کنیم اینه که ، توجه به دکوراسیون سرویس بهداشتی هم بسیار مسئله مهمی هست. و باید به اون دقت کنیم.داشتن یک آینه مخصوص برای سرویس بهداشتی هم جزء یکی از عناصر تاثیرگذار در سرویس بهداشتی شماست.پس باید در خرید آینه مناسب دقت کنین.

آینه مخصوص سرویس بهداشتی

یکی از تاثیرهایی که آینه سرویس بهداشتی در محیط شما داره ، حسی هست که در وجود افرادی که وارد محیط میشن هست. این حس همان حس بزرگ‌تر شدن فضای سرویس بهداشتیه.آینه مخصوص سرویس بهداشتی دارای انواع مختلفی هست.برخی از این مدل‌ها ساده و یا قاب دار هستن.همچنین این آینه های مخصوص سرویس بهداشتی در سایزها و یا در ابعاد مختلف و تمامی اشکال هندسی قابل اجراء هستن. در متن‌ زیر در مورد مدل‌ها و نکاتی حول خرید این محصول گفته شده که ، حتما برای داشتن اطلاعات بیشتر با ما همراه باشین.

آینه مخصوص سرویس بهداشتی

نکاتی که باید هنگام خرید آینه مخصوص سرویس بهداشتی به اون دقت کنین؟

می‌خوای که یک آینه مناسب برای سرویس بهداشتی خود بخری؟ برای خرید باید به یک نکاتی دقت کنی که بتونی یک خرید مناسب داشته باشی.

اولین نکته‌ای که باید هنگام خرید به اون دقت کنی ابعاد آینه مخصوص سرویس بهداشتی هست

اول از همه باید به ابعادی که می‌خوای آینه رو در اون قرار بدی دقت کنی که ، آینه نسبت به مکان مورد نظر شما بزرگ و یا کوچک نباشه.اصولا در سرویس بهداشتی آینه در قسمت بالای روشویی قرار می‌گیره.پس در نخستین اول از با سایز سرویس بهداشتی دقت کنین. اگر آینه خیلی بزرگ‌تر از روشویی باشه دکوراسیون محیط بهم می ریزه.اگر دارای یک روشویی بسیار بزرگ هستی ، تولیدی فرکو به شما پیشنهاد میده که از چندین آینه استفاده کنین.این عمل می‌تونه تاثیر بسیاری در محیط شما داشته باشه.و در بزرگ نمایی محیط به شما کمک چشم گیری کنه.

آینه مخصوص سرویس بهداشتی

دومین نکته‌ای که باید هنگام خرید باید به اون دقت کنی جنس و مدل آینه سرویس بهداشتی هست

جنس آینه مخصوص سرویس بهداشتی یکی از نکات مهم برای خرید هست.زیرا شما برای طول عمر بیشتر آینه نیاز به یک جنس مناسب داری .وباید یک آینه مناسب با جنس فوق‌العاده خریداری کن.تا بتونی طی چندین سال از این آینه استفاده کنی.آینه مخصوص سرویس بهداشتی دارای چند مدل هست ، که شامل (چوبی.استیل.فلزی.آلمینیوم.pvs.پلاستیکی و…)هست.یکی از مواردی که به شما پیشنهاد میشه ، اینه که به دلیل مرطوب بودن محیط جنس آینه رو از نوع ضد آفتاب سفارش بدی.مدل‌هایی مثل آینه قدی و یا مدل‌های عمودی می‌تونه در بزرگ‌تر نشون داده شدن محیط به شما کمک کنه.در محیط‌های کوچک بیشتر آینه گرد مناسبه.یا اگر روشویی شما ابعاد بزرگی داره حتما از این آینه های گرد سه تایی خریداری کنی که ، بسیار زیبا هستن.

آینه مخصوص سرویس بهداشتی

سومین مسئله‌ای که بسیار مهم و توجه به آن ضروری هست رنگ آینه مخصوص سرویس بهداشتی هست

می‌تونی متناسب با رنگ رکوراسیون خود آینه با قاب رنگ دکوراسیون خود خریداری کنی. و یا حتی می‌تونی اگر آینه بک لایت خریداری نمودین از رنگ‌های چراغ اون برای ست کردن استفاده کن.همچنان در سرویس بهداشتی بیشتر رنگ قاب و یا نور آینه با رنگ سرامیک ها و یا کف سرویس بهداشتی و همچنین روشویی انتخاب میشه.البته ناگفته نمونه ، قاب سفید و یا مشکی هم طرفدار بسیاری داره.و جزء پرفروش ترین آینه ها به حساب میاد.

آینه مخصوص سرویس بهداشتی

موارد زیر جزء مسئله‌های جزئی به حساب میاد اما هنگام خرید مهم و مؤثر هستن

با خرید گلدان های ریز و زیبا می‌تونین قفسه‌های آینه خود رو پر کنین. و یک ظاهری زیبا برای آینه خود به وجود بیارین.استفاده از گل کنار آینه می‌تونه روی فضا بسیار تاثیرگذار باشه.تولیدی فرکو برای شما باکس‌هایی تولید کرده اس.که به مرتب نگه داشتن محیط به شما کمک می‌کنه.زیرا دیگر نیازی نیست لوازم بهداشتی خود رو در قسمت بیرونی سرویس بهداشتی قرار بدین. اما با خرید باکس دیگه نیازی نیست این کار رو انجام بدین و با قرار دادن لوازم خود درون باکس می تونین محیط خود رو آراسته کنین.و از شلوغی در بیارین.

آینه مخصوص سرویس بهداشتی

آینه مخصوص سرویس بهداشتی قابلیت شست و شو رو برای شما آسون می‌کنه

اصولا سرویس بهداشتی جزء یکی از محل‌های پرباکتری هست.پس بسیار مهمه که این محل بسیار پاکیزه و تمیز باشه.پس باید آینه ای برای سرویس بهداشتی خریداری کنی ، که شست و شو برای شما راحت باشه.و بدون اذیت شست و شوی آینه خود رو انجام بدی.همه‌ی ما دوست داریم که تمامی قسمت‌های منزل ما زیبا باشه.

با خرید آینه های مناسب برای تک تک قسمت های منزل خود می‌تونی محیط خود رو زیبا کنین.اگر برای طراحی دکوراسیون خود به دنبال کمک هستین می‌تونی از کارشناسان فرکو کمک بگیری. با شماره ی 02188068352 تماس بگیری و آینه مورد نظر خود رو واتساپ برای ما بفرستین.و اگر سوالی در مورد سایز آینه برای شما پیش اومده ، می‌تونی از افراد سابقه دار فرکو در مورد تولید شیشه و آینه کمک بگیر.کارشناسان با تجربه‌ی فرکو همیشه آماده خدمات رسانی به شما هستن.

آینه مخصوص سرویس بهداشتی
آینه مخصوص سرویس بهداشتی

آینه مخصوص سرویس بهداشتی مدرن.

همه‌ی ما وقتی از علاقه به آینه های بزرگ صحبت می‌کنیم ، یعنی علاقه زیادی به زیباسازی محیط‌ خود داریم. اگر سرویس بهداشتی بزرگی دارین ، حتما از آینه‌های طویل و قدی برای سرویس بهداشتی خود خریداری‌کنین.دقت کنین ، که سایز آینه خود رو نسبت به محیط خود سفارش بدین.

در تمامی اشکالی که آینه خود رو سفارش میدین ، در تمامی سایزها قدرت انتخاب دارین.یکی از موردهایی که بسیار چشم گیره ، این مورده که شما با نصب آینه روشویی می‌تونین تمامی عیب های محیط خود رو برطرف کنین.برای نم زدگی و خوردگی دیوار خود رو بپوشونین.این یکی از مزیت‌های مهم برای آینه سرویس بهداشتی هست.برای خرید یک آینه مخصوص سرویس بهداشتی می‌تونین از این مقاله کمک بگیرین. و یک انتخاب مناسب برای سرویس بهداشتی خود داشته باشین.

آینه مخصوص سرویس بهداشتی
آینه مخصوص سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی کمددار

اغلب ما ایرانی‌ها همیشه درگیر این هستیم که لوازم شخصی و بهداشتی خود رو در سرویس بهداشتی قرار میدیم . و همیشه جا برای لوازم خود کم میاریم. با خرید این آینه‌های کمددار می‌تونین یک سرویس بهداشتی مرتب و منظم همچنین یک فضای خالی بزرگ برای لوازم خود داشته باشین.تمامی لوازم شخصی مثل مسواک . صابون . شامپوهای اضافی رو پشت آینه قرار بدین. و به صورت کشویی از نشون داده شدن لوازم خود جلوگیری کنین.

این کمدها بسیار مقاوم و ضد آب هستن .و همین موضوع باعث شده که جزء پرفروش ترین آینه ها به شمار بیان. شما باخرید این آینه دیگر نیازی نیست هزینه ای برای باکس پرداخت کنین.و با خرید یک آینه با قیمت خیلی کمتر هر دوی اونو یکجا دارین.شما حتی می‌تونین لوازم آرایش خود رو درون این باکس ها قرار بدین.شما با سفارش دادن این آینه های مخصوص سرویس بهداشتی می‌تونین یک فضای اضافی برای لوازم خود فراهم کنین.این بهترین روش برای خرید با هزینه‌ی کمتره.

آینه مخصوص سرویس بهداشتی

آیا دیوار سرویس بهداشتی تمام آینه باشه تصویری زیبا ایجاد می‌کنه؟

آیا شما به دنبال آینه های هستین که ، بتونه هم طول و عرض زیادی داشته باشه و هم تعداد کمی از افراد از این آینه ها خریداره باشن؟ما به شما دیوارهای تمام آینه رو معرفی می‌کنیم . که بسیار مدرن و زیبا هستن.

ما در این مطالب سعی داریم که شما رو با انواع مختلف آینه های مدرن آشنا کنیم.و بتونین با آشنایی بالا آینه ای بروز برای سرویس بهداشتی خود خریداری‌ کنین.بدون فکر همه‌ی مردم دوست دارن که‌ یک انتخاب‌ مطمئن داشته باشن زیرا از صبح که بیدار میشن هنگام مسواک زدن خود رو در آینه مشاهده می‌کنن ،تا موقعی که برای بیرون رفتن از خانه خود رو در آینه آراسته می‌کنن.

آینه مخصوص سرویس بهداشتی
آینه مخصوص سرویس بهداشتی
آینه مخصوص سرویس بهداشتی
آینه مخصوص سرویس بهداشتی

آینه مخصوص سرویس بهداشتی در بزرگ نمایی محیط تاثیری داره؟

اکثر افراد دقیقا همون قدر که برای دکوراسیون منزل مثل پذیرایی و اتاق خواب اهمیت قائل میشن ، برای سرویس بهداشتی اهمیت قائل نیستن. و این باعث شده که همه‌ی ما سرویس بهداشتی‌هایی متناسب با سبک خونه نداشته باشیم. با تولیدی فرکو با مناسب‌ترین قیمت می‌تونین شیک‌ترین سرویس بهداشتی ها رو داشته باشین.شما با خرید آینه های تولیدی فرکو محیط خود رو از دید دیگران چند برابر می‌کنین.بدون شک آینه می‌تونه یکی از مهم ترین مشکلات شما رو که همین مسئله کوچک بودن سرویس بهداشتی شماست رو حل کنه.همچنین در روشنایی و دلبازیی محیط تاثیر گذاره.این مسئله می‌تونه روی روحیه شما هم تاثیری مثبت داشته باشه. و صبح به صبح با انرژی مثبت و بالا ، صبح خود رو شروع کنین.

چرا از تولیدی فرکو آینه مخصوص سرویس بهداشتی رو خرید کنیم


1_شما هنگام تماس با متخصصان و کارشناسان آینه وشیشه صحبت می‌کنین و به شما بیشترین کمک رو هنگام انتخاب در نوع شیشه و آینه می‌کنن. شما در مورد سایز شیشه و ابعاد شیشه نسبت به مکان خود اگر سوالی داشتین می‌تونین با کارشناسان فرکو در میون بذارین. تا با خیال راحت یک خرید مناسب داشته باشین.
2_محصولات فرکو از تولید به مصرف هستن.و مسئولیت تمام ایرادات شیشه و آینه شما به عهده تولیدی فرکوست.

همچنین تولیدی فرکو بارها فروش آینه و شیشه به کشورهایی اروپایی همچنین امریکا داشته اس. یعنی از لحاظ کیفیت جزء برترین‌هاست. پس شما از لحاظ کیفیتی خیال خود رو راحت کنین.
3_با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عرضه میشه.نسبت به کیفیت قیمت بسیار مناسبی داره. و این موضوعی بسیار مهم و فوق‌العاده برای خریداران هست.
4_در صورت نیاز کارشناسانفرکو برای اندازه گیری به محل نصب برای شما فرستاده میشن.و از متر لیزی هنگام اندازه گیری استفاده میشه.امکان برش در تمامی ابعاد وجود داره. و هیچ محدودیتی در اشکال هندسی برای شما به وجود نمیاره.

قابلیت‌های صنایع تولید شیشه و آینه فرکو


5_می‌تونین تمامی سوالات خود رو از کارشناسان ما بپرسین و با ما در واتسآپ درتماس باشین. به صورت مستقیم سوالات مکرر خود رو مثل قیمت از کارشناسان ما بپرسین و در عرض کمتر از 12 ساعت جواب بگیرین.البته گاهی به دلیل تعداد پیامک‌های بالا امکان این که جواب شما دیر داده بشه وجود داره . با کمی صبر و شکیبایی منتظر پاسخگویی باشین.
6_بعد از تولید محصول شمادرب منزل برای شما ارسال میشه.

همچنین درصورت خواست شما محصول مورد نظر توسط تکنسین‌های تولیدی فرکو نصب میشه..طرز نصب آینه برای شما در واتس آپ توضیح داده میشه.همچنین در پیج اینستای فرکو می‌تونین ویدیوهای آموزشی رو دیدن کنین . و برای نصب کمک بگیرین.پیج اینستا(Instagram.com/farkoo.ir)
7_در هر گونه خرابی می‌تونین با ما تماس بگیرین.تا به شما کمک کنیم.در کمترین زمان آماده خدمات رسانی به شما هستیم.اگر در هنگام تحویل آینه دچار مشکل شدین می‌تونین آینه رو عودت بدین. و پول خود رو کامل پس بگیرین.

آینه های لمسی مخصوص سرویس بهداشتی در صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو

آینه لمسی یکی از آینه های پرطرفدار و مدرن به حساب میاد.با خرید این آینه می‌تونین به راحتی خود رو آراسته کنین. و با خیالی آسوده از ظاهر خود به مهمانی‌های مجلل خود برین. اصولا تمامی افراد به دنبال لوازم بروز در هر زمینه ای هستن . و این کار خیلی عادی اس که همه‌ی افراد در خرید آینه هم به دنبال مدرن ترین و زیباترین آینه باشن.یکی از زیباترین و مدرن ترین آینه های موجود در ایران آینه تاچ و یا همون آینه لمسی اس.این آینه دارای یک آپشن‌های چشم گیری هست، که همین موارد باعث جذب مشتری شده .

ویژگی آینه های لمسی مخصوص سرویس بهداشتی.

اگر بخوایم از ویژگی‌های کلی آن دو یا سه مورد یا نام ببریم . باید بگیم که ، مصرف انرژی کمتر و یا طول عمر بالا همچنین روشنایی و یا بزرگ نمایی که برای محیط شما ایجاد میکنه از ویژگی های این آینه اس.کاهش مصرف برق یکی از مسائل مهمه.که بسیاری از افراد به خاطر همین مسئله علاقه به این موضوع نشون دادن.

البته می توان از این آینه ها برای سرویس اتاق خواب و یا پذیرایی همچنین به عنوان دیواری و دکور استفاده کرد. از این آینه های تاچ به صورت قدی و رومیزی در بسیاری از شغل ها مثل( سالن های آرایشی. سالن های مزون. لباس فروشی ها و کفش فروشی ها. گریموری و…) استفاده بسیاری میشه.این آینه ها در تمامی سایز ها و ابعاد برای شما تولید میشه.ولی مطمئنا اگر آینه به صورت قدی و یا سایز متوسط به بالا تولید بشه نمای بیشتری در دکوراسیون شما ایجاد می‌کنه.

آینه تاچ سرویس بهداشتی در چه مدل های در بازار توسط تولیدی فرکو عرضه میشه؟

  • متحرک
  • ثابت

آینه تاچ متحرک

زمانی که ما می‌تونیم جای آینه خود رو در محل تغییر بدیم ، به این سبک آینه متحرک گفته میشه. در قرار دادن آینه در یک مکان هیچ اجباری نیست. و دائما می‌تونین دکوراسیون خود رو تغییر بدین . تعداد فروش این آینه ها بیشتره. زیرا امکان داره ، به کل محل نصب تغییر کنه. و کار برای شما راحت میشه .برای خرید آینه تاچ متحرک با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تماس بگیرین. مطمئن باشین باکیفیت‌ترین محصول با قیمتی مناسب برای شما تولید و ارسال میشه.

آینه تاچ ثابت

در این سبک امکان اینکه بتونین محل قرار دادن آینه رو تغییر بدین وجود نداره. و شما می‌تونین یک جا رو برای نصب آینه انتخاب کنین.این مورد بیشتر در مکان‌های اداری سفارش داده میشه.برای ثبت خرید با شماره تلفن 02188068352: تماس بگیرین. و در عرض کمتر از 48 ساعت آینه خود رو تحویل بگیرین.

کمپانی تولیدی فرکو یکی از بهترین تولیدکننده‌های آینه‌های مدرن و بروز طرح سال هست که ، هم از لحاظ کیفیت خیلی مرغوب و فوق‌العاده هستن .و هم چون بدون واسطه آینه رو تهیه می‌کنی با قیمت پایین‌تری هم آینه بدستت میرسه.

تازه یکی از مزیت‌های خرید ازین کمپانی ضمانت یکساله‌ی بی‌قید و شرط برای آینه‌های این تولیدیه. که تا دوازده ماه هرگونه مشکل و یا خرابی و افت کیفیت پیدا کنه شرکت اونو رایگان برات تعمیر کرده یا تعویض میکنه.

حتی ازون هم فراتر اگر تا سه روز پس از دریافت آینه بدون هیچ دلیل خاصی از مدل آینه خوشت نیاد هم می‌تونی اونو به شرکت پس بفرستی و پولتو تمام و کمال تا ریال آخر پس بگیری.

آدرس کارخانه : تهران ، اتوبان فتح ،باغستان ،میدان سعیدآباد ، خ باغ عمارت ،خ 15 متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه ، در سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو