Home
آینه مناسب سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی مدرن

منظور از آینه سرویس بهداشتی مدرن همون آینه‌های ضدبخار و مجهز به نورپردازی هستن. آینه سرویس بهداشتی مدرن ، امروزه نقش مهمی در دکوراسیون داخلی ایفا می‌کنه . علاوه بر اون نمی‌شه نقش اونو در برطرف کردن نیاز های روزانه نادیده گرفت . بی شک هر روز دوست دارین چهره ی خود رو در حال مسواک زدن در آینه مشاهده کنین . همچنین موهای خود رو در آینه مرتب کرده یا سشوار بکشین . اما استفاده از آینه فقط به این موارد محدود نمیشه. زیبایی بی‌نظیر و خیره‌ کننده‌ی این آینه فضایی لوکس در سرویس فراهم میکنه.حال در این مبحث می‌خوایم تا با انواع آینه سرویس بهداشتی مدرن آشنا بشیم و بدونیم چه آینه ای مناسب چه فضایی‌ هست .

آینه سرویس بهداشتی مدرن

آینه سرویس بهداشتی مدرن چگونه باعث بزرگ‌تر دیده شدن فضا می‌شه

به همون اندازه که به زیبایی اتاق پذیرایی ، آشپزخانه و سایر اتاق ها فکر می‌کنیم ، باید به سرویس‌های بهداشتی هم اهمیت داده بشه . در این میان آینه یکی از مولفه هایی هست که نقش اونو در زیبایی محیط نمی‌شه نادیده گرفت . شما حتما دنبال راهکاری برای بزرگ‌تر دیده شدن سرویس‌های کوچک خودتون هستین . بدون تردید آینه می‌تونه این نیاز شما رو برآورده کنه . آینه با خاصیت منعکس کنندگی ، فضایی روشن‌تر برای شما فراهم می‌کنه . طبیعتا روشنایی باعث بررگ‌تر دیده شدن فضای سرویس بهداشتی شما می‌شه .

آینه سرویس بهداشتی مدرن

انتخاب ابعاد مناسب برای آینه سرویس بهداشتی مدرن

انتخاب ابعاد متناسب با سرویس حمام و دستشویی بسیار مهمه . سایز آینه باید با سایز سرویس متناسب باشه ‌. جایگاه آینه معمولا بالای روشویی هست . پس باید به ابعاد روشویی دقت کنین که آینه‌ی انتخابی شما از روشویی بزرگ‌تر نباشه . که اگر غیر ازین باشه سرویس حموم یا دستشویی شما نا منظم به نظر می‌رسه . اگر شما صاحب روشویی‌ای عریض هستین ، بهتره از چندین آینه استفاده کنین.

سه مولفه مهم در انتخاب آینه

  • جنس آینه
  • مدل آینه
  • رنگ اینه

جنس آینه

جنس آینه‌ای که انتخاب می‌کنین مهمه . زیرا که عمر آینه به جنس اون بستگی داره . کارگاه فرکو در تولید آینه از با کیفیت ترین متریال ها بهره می‌گیره . و برای محصولاتش ضمانت اجرای مادام العمر داره . آینه‌هایی با قاب چوبی ، فلزی و استیل و… در بازار وجود دارن. برای سرویس های بهداشتی به دلیل رطوبت محیط بیشتر از آینه‌های ضد آب استفاده میشه.

آینه سرویس بهداشتی مدرن

مدل آینه

انتخاب مدلی متناسب از آینه ، شما رو در داشتن فضایی دلپذیرتر کمک می‌کنه . انتخاب آینه‌هایی با مدل‌های عمودی باعث میشه که فاصله‌ی سقف و کف سرویس بیشتر دیده بشه. این مدل‌ها برای محیط های کوچک مناسب‌تره ، چراکه فضا رو بزرگ‌تر از حد طبیعی نشون میده . برای روشویی های گرد ، انتخاب آینه های گرد گزینه مناسبیه . این انتخاب زیبایی و جذابیت اونو دوچندان می‌کنه.

آینه سرویس بهداشتی مدرن

رنگ آینه

انتخاب رنگ‌های متناسب از مولفه‌های مهم در دکوراسیون‌های داخلی اس . پس باید رنگ آینه با رنگ روشویی ، کاشی‌ها و دیوارها سنخیت داشته باشه . البته ناگفته نمونه که آینه‌هایی که قاب سفید رنگ دارن بیشترین طرفداران رو دارن.

قیمت انواع مختلف آینه‌ها

قیمت انواع آینه‌ها بسته به ابعاد و طراحی و اشکال اون بسیار متنوع هستن . به طوریکه حتما باید با تماس با کارشناسان فرکو و با دادن اطلاعات دقیق از نوع سفارش خود با شماره تماس 02188068352 اندازه مدل و جنس خود رو تعیین کرده و ارسال کنین. پس از آن همکاران ما در نزدیک ترین زمان بهترین قیمت و بهترین خدمات رو به شما مشتریان محترم و عزیز ارائه میدن.

آینه سرویس بهداشتی مدرن

آینه سرویس بهداشتی باید قابلیت شستشو داشته باشه

سرویس حمام و دستشویی ، محل مساعدی برای رشد باکتری‌هاست . پس لازمه لوازم داخل اون به درستی شسته و نظافت بشه . پس جنسی از اینه رو انتخاب کنین که این قابلیت رو داشته باشه . و با هر بار شست و شو کیفیت خودش رو حفظ کنه.

آینه باکس دار سرویس یهداشتی

اگر سرویس شما کابینت نداره ، می‌تونین از آینه‌های باکس‌دار استفاده کنین. این آینه‌ها وسایل بهداشتی شما رو در خود جای میدن. با آینه‌های باکس دار فضای دلبازتر و منظم‌تری دارین .

انواع آینه سرویس بهداشتی مدرن

آینه هالیوودی سرویس‌های بهداشتی مدرن

یکی از انواع آینه‌های مدرن ، آینه هالیوودی هست . چراغ‌هایی دور تا دور اونو پوشش دادن. این آینه‌ها فضایی روشن و نورپردازی عالی رو برای شما فراهم می‌کنه .این آینه‌ها برای هر محیطی مناسبن. شما می‌تونین از این آینه‌های چراغ دار برای سرویس بهداشتی خود استفاده کنین . چراغ‌هایی که در اطراف آینه تعبیه شده ، باعث می‌شه تا شما جزئیات چهره و ظاهر خود رو به سادگی مرتب و آراسته کنین.

آینه سرویس بهداشتی مدرن

آینه چراغ دار سرویس‌های بهداشتی مدرن

این آینه فضای سرویس شما رو روشن و نورانی می‌کنه . پس اگر سرویس بهداشتی شما کوچیک باشه این آینه‌ها برای شما انتخاب مناسب‌تری هست. هر چه محیط نورپردازی خوبی داشته باشه ، بزرگ‌تر و دلبازتر به نظر میاد . این آینه‌ها هم خود نوردهی دارن و هم خود آینه نور رو منعکس و چند برابر می‌کنه .

آینه سرویس بهداشتی مدرن

آینه دکوراتیو آینه سرویس بهداشتی مدرن

این نوع از آینه‌ها در دسته‌بندی آینه‌های تخت قرار دارن . اکثرا به صورت پازلی به دیوار نصب می‌شن .و از پرطرفدارترین آینه‌ها به‌شمار میان . این سبک از آینه در هر محیط خانگی ، اداری ، آرایشگاه ها و … قابل استفاده اس . و انتخابش برای سرویس گزینه خوبی برای دکوراتیو کردن اونه . شما می‌تونین اونو در تکه‌های بزرگ و کوچک و مطابق سلیقه ی خود سفارش بدین .

جالبه بدونین که این آینه‌ها علاوه بر بالای روشویی ، در سقف نیز می‌تونین استفاده کنین . آینه های دکوراتیو نصب شده در محل رو می‌تونین جابجا کنین . و اونو در جایی که دوست دارین استفاده کنین . این آینه‌ها در انواع گرد ، خورشیدی ،طرح ونیزی و … وجود دارن . پر طرفدارترین اون مدل پاپیونی هست.

آینه ضدبخار سرویس‌های بهداشتی مدرن

آینه‌های ضدبخار در سرویس های بهداشتی حموم و دستشویی بسیار کاربردی اس . گاهی اتفاق افتاده که خواستین در حموم اصلاح کنین ، ریش‌تون رو بتراشین ، ولی بخار موجود روی شیشه مانع دید شما باشه . امروزه آینه‌های مدرنی در بازار تولید شدن که روی اون بخار جمع نمی‌شه . شاید براتون جالب باشه ولی این آینه‌ها عملکردی مشابه با شیشه‌های اتومبیل در زمستون دارن . با زدن یک دکمه دیگر بخار روی شیشه مانع دید شما نمی‌شه .

درس‌هایی که در علوم ابتدایی خواندیم رو در ذهنتون مرور کنین . متوجه می‌شین که اگر بخار آب گرم روی شیشه ی سرد بنشینه سرد شده به شکل قطرات آب در میاد . این آینه‌ها با انرژی الکتریکی گرم می‌شن و دیگر بخار نمی‌کنن . باید بدونین که برق مورد استفاده برای این آینه‌ها ولتاژ پایینی داره . پس هیچ جای نگرانی و ترس برای برق گرفتگی وجود نداره. بیشتر این آینه‌ها با باتری کار می‌کنن . اکثر آینه های ضدبخار به صورت هوشمند طراحی شدن. که در ادامه‌ی مطالب به شرح و توضیح اون می‌پردازیم .

آینه سرویس بهداشتی مدرن

آینه هوشمند سرویس های بهداشتی مدرن

در این آینه های مدرن علاوه بر تصویر خود می‌تونین اخبار روزانه ، دمای محیط ، ایمیل ها و… رو مشاهده کنین . نصب این آینه در سرویس های بهداشتی به شما کمک می‌کنه تا در حین مسواک زدن ایمیل تون رو چک کنین . هنگام مرتب کردن موهاتون موسیقی مورد علاقه‌تون رو گوش بدین . آینه‌های هوشمند در فرم و سبک و اشکال متفاوتی هستن ‌.

شما می‌تونین لامپ های اونو با رنگ دلخواه سفارش بدین . این آینه های مدرن رو می توان با ریموت از راه دور چراغ های اونو خاموش و روشن کرد . همچنین ترکیب رنگ اونو تغییر داد . آینه های هوشمند دارای دوربین برای عکاسی و فیلم برداری هستن . عکس و فیلم های گرفته شده در رم اون ذخیره می‌شن.

آینه سرویس بهداشتی مدرن

آینه سندبلاست سرویس بهداشتی

آینه‌های سندبلاست نوع خاصی از آینه‌ها رو تشکیل میدن که جذابیت اون سبک اونو منحصر به فرد کرده . تولید آینه سندبلاست مراحل پیچیده تری از شیشه سندبلاست دارده. ما اجازه نداریم روی آینه بیش از حد اون حکاکی کنیم . چون ممکنه جیوه‌ی اون آسیب ببینه . این کار نیاز به ظریف کاری و تمرکز بیشتری داره . مدت زمانی که برای سندبلاست کردن آینه سپری میشه ، خیلی بیشتر از سندبلاست شیشه هست .

شاید دلیل تفاوت قیمت اونا هم همین امر باشه . اگر می‌خواید که آینه سرویس بهداشتی مدرن داشنه باشین، از آینه‌های سندبلاست استفاده کنین . در این سبک از آینه برخلاف سایر آینه ها طرح روی خود آینه زده می‌شه . طرح‌های زیبای روی آینه باعث شدن تا این آینه رو جزو آینه‌های لاکچری قرار بدیم.

آینه سرویس بهداشتی مدرن

نحوه تولید آینه سندبلاست

نحوه‌ی تولید این آینه‌ها به این صورتی هست که ابتدا آینه رو در ابعاد دلخواه برش می‌دیم . بعد از اون نوبت انتخاب طرح آینه اس . اگر شما طرحی از نمونه‌های تولید شده رو پسند کنین همون رو سفارش می‌دین. اگر طرحی خاص مد نظر شما باشه فایل همون کار رو به کارشناسان فرکو ارسال می‌کنین . تیم فنی فرکو طرح مورد نظر شما رو روی آینه حکاکی می کنه . باید بدونین که در ابتدا طرح انتخابی روی آینه حکاکی میشه . و پس از آن نوبت به مات کردن قسمت‌های حکاکی شده می‌رسه .

اما تولید آینه و شیشه چاپی متفاوت‌تره . در آینه‌ی چاپی طرح روی اون چاپ می‌شه . می‌توان لوگوی مخصوص هر شرکت یا رستوران یا فضاهای دیگه رو روی آینه حکاکی کرد . با این کار آینه سرویس بهداشتی مدرن و لاکچری دارین. برای دریافت اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنین .کارگاه تولیدی فرکو آماده ی پذیرش سفارش‌های شما عزیزان هست . هر طرح و رنگ و سبکی که دلخواه و مورد سلیقه‌ی شما باشه رو با برترین کیفیت ارائه میده .

آینه سرویس بهداشتی مدرن

آینه ونیزی سرویس‌های بهداشتی مدرن

این آینه ها نیز در سرویس های بهداشتی به عنوان اثری هنری مورد استفاده قرار می‌گیرن . در واقع هنرمندان در ساخت این نوع از آینه ها حال و هوای جدیدی خلق کردن . اونا روی آینه ها رو با تراش های ظریف طراحی می‌کنن . در مرحله ی بعد پشت این نقش و طرح ها رو رنگ آمیزی می‌کنن . این اثر در واقع یک هنر دستی محسوب میشه ، که فضای شما رو رنگ و روحی تازه می‌بخشه.

آینه حجمی سرویس‌های بهداشتی مدرن

آینه‌های حجمی هم به صورت آویز و هم قابل نصب در محل هستن . در این آینه‌ها شکست نور ایجاد می‌شه .شما می‌تونین زوایای مختلف نور رو مشاهده کنین . آینه حجمی فضای سرویس شما رو مدرن می‌کنه و جذابیت متفاوتی می‌بخشه .‌

آینه سرویس بهداشتی مدرن

چگونه به فرکو سفارش بدین

شما عزیزان می‌تونین برای تهیه و سفارش هر نوع و شکل از آینه قدی چراغ دار با ابعاد مورد دلخواه و موردنیاز خود ، از طریق واتس اپ 09101767773 یا با شماره تلفن 02188068352 ما در ارتباط باشین تا بتونین سفارش خود رو ثبت کنین. و یا می‌تونین برای مراجعه حضوری از ٨ صبح تا ٢ و از 4 عصر تا ٨ شب به آدرس زیر مراجعه کنین .

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو