Home
گلس برد رنگی

گلس برد رنگی

در زمان‌های گذشته گلس برد رنگی در اصل یک رنگ بیشتر نداشت. و به دلیل نداشتن تنوع زیاد طرفداران زیادی هم نداشت.با گذشتن زمان و ساخت انواع مختلف و رنگ برای گلس بردها توسط صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این محصول جزو محبوب‌ترین‌های بازار شیشه شد. با گلس برد رنگی شیشه ای طراحی شده مناسب برای ایجاد تفکر جدید ، بوم مناسب برای ایده پردازی ، جلسات ، ردیابی وظایف و برنامه ریزی هست.فرکو هر طرح های دلخواه شما در تمامی ابعاد و رنگ‌های خیره‌کننده در محیط مورد نظر شما رو با بهترین قیمت و کیفیت فراهم می‌کنه.

گلس برد رنگی

گلس برد رنگی چیست؟

گلس برد نوعی تخته وایت برد هست که از جنس شیشه بوده.با گلس برد رنگی می‌تونی نوعی تخته وایت برد رنگی جدید در محیط کاری خود داشته باشی.از این‌شیشه گلس برد های بروز در اکثر دانشگاه ها و مکان های اداری و پروژه ها و …استفاده بسزایی میشه.این شیشه های رنگی جذابیت بسیاری در فضا ایجاد می‌کنه.و تاثیر مثبتی برروی روحیه همه‌ی ما میذاره.به‌شما توصیه میشه که شیشه گلس برد رنگی‌ رو جایگزین تخته وایت بردهای ساده و سبک قدیمی کن.

گلس برد رنگی

شیشه گلس برد رنگی در واقع از شیشه های حرارت دیده ساخته شده.و چندین برابر شیشه های معمولی مقاومت دارد.شیشه گلس برد رنگی دارای رنگ‌بندی های متفاوتی می باشد.که با توجه به رنگ دکوراسیون خود می‌تونی در بین رنگ های شیشه گلس برد مناسب‌ترین رنگ رو انتخاب کنی.وفضای خود رو به یک فضای زیبا و حاوی آرامش تبدیل کنی.

گلس برد رنگی

گلس برد رنگی شیشه ای مات چیه؟

گلس برد رنگی شیشه ای مات ، قابلیت های همه کاره رو با ظاهری مدرن و زیبا داره. شما با استفاده از این گلس بردها در تمامی محیط های دلخواه خودتون می‌تونین. زیبایی و شکیبایی رو به اون محیط هدیه بدین.در شیشه غیر جاذب شما می‌تونین .هر بار ، روی سطح شیشه بدون وجود هر گونه لک بنویسین ، پاک کنین و دوباره بنویسین. این شیشه گلس برد رنگی در برابر تمامی لکه ها خراشیدگی‌ها و فرورفتگی‌ها و تمامی ضربه‌ها مقاومت بالایی داره. ، و به شما امکان میده پیام شما به وضوح و بدون ایجاد رگه‌هایی از حواس پرتی به طرف مقابل شما انتقال داده بشه.

گلس برد رنگی

گلس برد رنگی برای تمامی عملکردهای طولانی و استفاده‌های سنگین در تمامی مناطق برای مثال در جلسه‌ها سخنرانی ها گزینه مناسب و بروزی هست. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو نه تنها با ساخت باکیفیت و زیبا شکیبایی رو به محیط شما می‌بخشه. بلکه با نصب آسون باعث جذب طرفداران زیادی در تمامی نقاط ایران شده . می‌تونین متناسب با سلیقه خود این گلس برد رنگی رو اویزان و یا حتی نصب بر دیوار کنین. هیئت مدیره فرکو با 15 سال ضمانت این محصول رو به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنه.
می‌تونی با خرید این محصول زیبایی و مدرنی فضای خود رو افزایش بدی.طراحی پیچیده و بدون قاب بر روی دیوار شناور هست. و اونو به یک نقطه کانونی منحصر به فرد از فضای شما تبدیل می‌کنه.

گلس برد رنگی

آپشن‌های شیشه گلس برد رنگی

سطوح نوشتاری شیشه ای در انبوهی از اندازه‌ها ، رنگ‌ها و سبک‌ها ، تخته‌های شیشه ای مطابق با زیبایی مدرن دفاتر و فضاهای مورد پسند شما هستن. محصولات فرکو با داشتن سبک‌های مختلف ، ابعاد..تنوع در رنگ بندی..کارایی بالا فضای شما رو تبدیل. به یک فضای زیبا و مدرن می‌کنه.سطوح نوشتاری ما بر روی این محصول مکانی برای طوفان فکری ، ردیابی اطلاعات و ایجاد نمایش‌های بصری با استفاده از نمودارها و طرح ها ارائه میده.

گلس برد رنگی


یکی از صنایع های مهم و پرکاربرد. در دنیای امروزی شیشه گلس برد رنگی هست. که در انواع رنگ جنس های متفاوتی به فروش میرسه. در کالبدهای متفاوت به کار میره. برای مثال در سالن ها در منازل ها و این نوع شیشه‌ها به دلیل اینکه در طول روز مورد استفاده زیادی قرار می گیره برا همین ، جنس آن از نوع ضخیم در سازه‌های مدرنه. انواع مختلف رو با بهترین کیفیت. از فرکو می‌تونی تهیه کنی.

ایمنی بودن شیشه

این شیشه از مقامت بالایی برخوردار هست. زیرا با طراحی و ساخت باکیفیت این محصول و برخورداری از ایمنی بسیار زیاد این محصول مقاومت و ایمنی این کار رو چندین برابر شیشه های دیگر می‌کنه.

گلس برد رنگی

همه ما همیشه به دنبال بهترین و بالاترین کیفیت و با کمترین هزینه هستیم .اگر می‌خوای محصولات شیشه گلس برد با کیفیت بالا داشته باشی به صنایع تولید شیشه و آینه فرکو مراجعه کن. فرکو یک مجموعه هست که گزینه‌های شیشه گلس برد رنگی بادوام رو متناسب با نیازهای خونه یا محل کار شما ارائه میده. بهترین و باکیفیت ترین کار از ما و رضایت از شما.

گلس برد رنگی

قدرت بالای گلس برد رنگی

این محصول زیبا و مدرن به دلیل اینکه در تمامی طول روز مورد استفاده و کاربرد زیادی میشه، در تولیدی فرکو با ساخت ضخیم و با کیفیت تولید و در تمامی نقاط ایران ارسال میشه.این گلس برد شیشه ای چند لایه از شیشه ای با مقاومت بالا ساخته شده ، می‌تونه متجاوزان غیرقانونی رو در مسیرهای خود متوقف کنه. به طوری که دیگر نیازی به نگرانی شکستن و از بین رفتن این محصول نیست.

گلس برد رنگی

شفافیت و زیبایی شیشه گلس برد

گلس برد طیف ابتکاری از امکانات طراحی سازه رو ارائه میده که ، به دلیل داشتن ایده‌های فراوان در ابعاد و سایز های متنوع زیاد و برخورداری از تنوع رنگی زیاد جذابیت و زیبایی رو در تمامی مکان‌های مورد نظر افزایش میده.

عایق صدا

شیشه گلس برد رنگی می‌تونه باعث مسدود شدن امواج صوتی بشه ، محیطی ساکت و راحت رو برای شما ایجاد کنه و این کارایی شیشه باعث به وجود اومدن طرفداران زیاد در تمامی نقاط ایران شده.برای داشتن این محصول در تمامی نقاط دلخواه خود با ما در تماس باش. 02188068352

گلس برد رنگی

کاربردهای گلس برد

استاندارد ما می توانند در طیف گسترده ای از رنگ ها تولید شده و عملکرد دوگانه ای رو به عنوان تابلوی اعلانات مغناطیسی ارائه بدن. شیشه های قابل طرح به کاربران اجازه میده تا انعطاف پذیری بیشتری به طراحی خود اضافه کنن ، زیرا پوشش می‌تونه قابل نوشتن و یا مغناطیسی نیز باشه. حتی خیرگی و زیبایی نوشته‌های شما رو بر روی این برد زیباتر و مدرن‌تر می‌کنه.

گلس برد رنگی

نقش شیشه گلس برد در محیط

وجود شیشه گلس برد رنگی نه تنها باعث جلب توجه زیاد میشه بلکه این کار زیبایی و مدرنی رو در تمام مکان‌های مورد نظر به ارمغان میاره.

می‌تونی شیشه‌ات رو با هرگونه طرح و هر گونه ابعاد و سایز در انواع مختلف رنگ سفارش بدی که، با بهترین کیفیت در تمامی نقاط ایران به شما ارسال خواهد شد.

گلس برد رنگی

تخته های شیشه ای استاندارد فرکو می‌تونه در طیف گسترده ای از رنگ ها تولید شده و عملکرد دوگانه ای رو به عنوان تابلوی اعلانات مغناطیسی ارائه بده. شیشه های قابل طرح به کاربران اجازه میده تا انعطاف پذیری بیشتری رو نیز به طراحی خود اضافه کنن ، زیرا پوشش می‌تونه قابل نوشتن و یا مغناطیسی نیز باشه.

لوازم جانبی اختیاری برای تابلوهای نشانگر گلدری موجود هست از جمله: سینی های نشانگر ، آهن ربا ، پاک کن ها و نشان گر پاک کردن خشک.

ویژگی ها و مزایا

از ویژگی و فواید مهم این محصول می‌توان به ماندگاری بالایی و به راحتی تمیز شدن این محصول اشاره کرد و هیچ گونه شبح و لک ایجاد نمی‌کنه..

وجود این شیشه گلس برد رنگی در هر جا باعث وجود زیبایی ، تمیزی و پاکی به تمامی افراد هست.
صفحه‌های نشانگر شیشه ای تقریباً با هر متن ، آرم یا تصویر سفارشی ارائه میشه که امکانات بی پایان طراحی رو ارائه میده.
این محصول به صورت یک صفحه شیشه ای استاندارد یا مغناطیسی ، دارای لبه های صیقلی یا قاب دار در دسترس هست. همچنین می توان اونو با سطحی کمی مات برای کاربردهایی که هم به سطح قابل نوشتن و هم قابل طرح نیاز دارن ، تولید کرد.
تخته‌های مارکر شیشه ای معتدل رو می‌توان به طور مستقیم با چسب یا با سیستم سخت افزاری z-clip برای نصب آسون به دیوار نصب کرد.
رنگ‌هایی که با علامت گذاری و آستریکسیس مشخص شده به یک مانع آلومینیومی نیاز دارن. برای کسب اطلاعات بیشتر با نماینده فروش فرکو تماس بگیر.

گلس برد رنگی

انواع مختلف گلس برد رنگی در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید میشه. کیفیت و قیمت تمامی محصولات از جمله گلس برد رنگی تضمین شده ارائه میشه. برای سفارش انواع آن مطابق با سلیقه خود می‌تونی با شماره دفتر مرکزی 02188068352 تماس حاصل کنی.

اطلاعات و مدل‌های بیشتری رو می‌تونی در این سایت ملاحظه کنی.

گلس برد رنگی

گلس برد در چه مکانی مورد استفاده قرار می گیره؟

ما از گلس برد رنگی در تمامی نقاط دلخواه خود می‌تونیم استفاده کنیم که نه تنها باعث زیبایی بلکه باعث حس زیبا و فزایی فانتزی برای ما و تمامی افراد حاضر در آن مکان میشه.برای مثال ما از این محصول زیبا می‌تونیم در تمامی سالن های آرایشی..اداره ها..فروشگاه ها.آشپزخانه ها. نشیمن ها. اتاق خواب ها.خیاطی ها.و خیلی از مکان های دیگر استفاده کنیم.

چرا تولیدی شیشه و آینه فرکو!

یکی از پیشروترین تأمین کنندگان آنلاین دنیا تولیدی فرکو هست که ، در زمینه انواع تابلوهای شیشه گلس برد پیشروست. با این تخته‌های پاک کن شیشه ای که در اندازه های مختلف موجود هست ، به جلسات خود ظرافت بیشتر اضافه کن.اگر به دنبال یک شیشه گلس برد رنگی و در عین حال حرفه ای هستی ، ما برای محصولات با کیفیت بالا اما قیمت پایین گزینه‌های بسیار خوبی داریم.

ما همچنین گلس برد رنگی شیشه ای مغناطیسی قابل طرح داریم که علاوه بر شیک بودن به هر دفاتر اداری یا اتاق های ارائه میشه این تخته های سفید شیشه ای یک سطح ایده آل برای استفاده با یک پروژکتور به شما ارائه میده – یک پوشش شیشه ای مات نرم ، به شما امکان میده. به راحتی مانند هر صفحه سفید دیگری از قلم ها استفاده کنین ، اما به شما امکان میده یک تصویر پیش بینی شده کاملاً شفاف بدست بیارین.

گلس برد رنگی

این تخته‌ها در اندازه های مختلفی موجود هستن . تخته های گلس برد فرکو می‌تونن به صورت سفارشی برای نیازهای شما ساخته بشن. به هر نوع نیاز خود ، برای تهیه یک صفحه پیام شیشه ای مغناطیسی کاملاً سفارشی با ما تماس بگیر! صفحه شیشه ای مغناطیسی مورد نظر خود رو انتخاب کن. و فقط با چند کلیک ، خرید آنلاین کن.

تمام تابلوهای فرکو دارای گارانتی سازنده هستن ، مدت ضمانت در هر تخته متفاوته ، بنابراین برای مشاهده این اطلاعات به صفحه محصول مراجعه کن. و با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیر.همچنین می‌تونی لوازم جانبی مختلفی رو با آهن ربا های فوق العاده قوی روی صفحه بچسبونی.شیشه گلس برد در اندازه های مختلف و در رنگ های متنوع موجود هست. نگاهی بیانداز 🙂

از گلس برد رنگی‌در چه مکان هایی استفاده میشه؟


از این گلس بردهای زیبا می‌توان در هر مکانی نصب کرد .برای مثال اگر شما در منزل خود اتاق کار داری می‌تونی یکی از این‌ گلس‌بردهای رنگی رو داشته باشی.تا مطالب کاری مهم خود رو روی آن بنویسی.
محدودیتی در هیچ مکانی برای نصب این گلس برد رنگی وجود نداره.فقط لازمه که رنگ مورد نظر و اندازه طول و عرضی رو با شماره تلفن 02188068352تماس بگیری و برای ما ارسال کنی.همچنین برای مشاوره می‌تونی با همین شماره با کارشناسان صنایع تولید شیشه و آینه فرکو در ارتباط باشی.

گلس برد رنگی

در تولیدی فرکو علاوه بر این که شیشه گلس برد رنگی تولید میشه آینه رنگی هم تولید و در بازار عرضه می گردد.‌که دارای طرفداران بسیاری بوده است.این آینه ها چه تاثیراتی روی محیط ما داره؟

رنگ ها با توجه به این که دارای کاربردهای مختلفی هستن.در تمام نقاط منزل می توان از آن استفاده کرد.و فضای خود رو خاص و زیبا نمود.تنوع آینه رنگی مثل شیشه گلس برد بالاست.و به راحتی با هر فضایی مطابقت پیدا می‌کنه.و ست میشه.می‌تونی آینه رنگی خود رو در طرح ها و سایز های مختلفی برش کاری شده داشته باشی.که با توجه به شفافیت آینه فضای شما در چشم همه دلباز تر دیده میشه. پس سریع‌تر آینه رنگی خود رو در تولیدی فرکو ثبت کن تا در عرض کمتر از ۴۸ ساعت آینه رنگی شما درب منزل برای شما ارسال بشه.

گلس برد رنگی

کارایی از شیشه گلس برد رنگی.

  1. به عنوان تخته وایت برد استفاده شه.
  2. در جلسه های اداری استفاده میشه.
  3. در منزل به عنوان یاداشت و برنامه های کاری خود استفاده کرد .
  4. برای مدارس .دانشگاه ها.و کلاس های آموزشی مثل کلاس زبان و … مورد استفاده بسیاری قرار می گیره.

مزایای گلس برد در زندگی همه ما.


با خرید گلس برد های رنگی صرفه جویی در مصرف کاغذ میشه و برای تولید کاغد درختان کمتری قطع میشه.گلس برد در مدل های مختلفی در تولیدی فرکو عرضه می گرده.برای مثال می‌تونیم شیشه گلس برد شما رو از حالت شفاف به مات تبدیل کنیم.همچنین در گوشه های گلس برد ما آهن ربا وجود داره که دیگر نیازی به قفسه برای قرار دادن ماژیک،تخته پاک کن نیست و شما می‌تونی تنها با قرار دادن تخته پاکن روی گلس برد خود کار خود رو آسون کنی.

آپشن های گلس برد در مقایسه با تخت سیاه.


تمیز بودن فضای شما.


گلس برد ها در مقایسه با تخته سیاه ها دارای آپشن های بسیاری بوده است.که اولین آن از بهم ریختگی فضا جلوگیری می کنند.اگر دقت کرده داشتید در گذشته در مدارس از تخته سیاه های سنتی استفاده می شود.که برای کار کردن با آن ها تمامی لباس ما گچ و گرد میشد.کلی در امروزه با خرید گلس برد ها هیچ لباسی کثیف نمی شود.همچنین در گذشته بسیاری از افراد دچار الرژی می شدند.و سلامتی خود را مورد خطر قرار می دادند.به مرور زمان در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو گلس برد تولید شد.که به پاکیزه ماندن فضا کمک کرد.با توجه به ویژگی های بالا تخته گلس برد جایگزین تخت سیاه های قدیمی شد.

لبه های صاف و بدون خطر در برابر ضربه.

از لحاظ کیفیت و همچنین کیفیت گلس برد های رنگی از دیگر تخته و وایت برد ها بالاتر می باشد.لبه های گلس برد ها صاف و بدون خطر می باشد.گلس برد بسیار امروزی و مدرن می باشد.همچین مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد.و مثل گذشته خراش و خط روی گلس برد شما ایجاد نمی شود.و بسیار محافظ در برابر ضربه می باشد.گلس برد فقط جنبه نمایشی و دکوری برای شما ندارد و بسیار در گزینه های بالای قابل استفاده برای شما می باشد.شما می توانید گلس برد خود را مات و یا براق در رنگ های مختلف سفارش دهید.تخته گلس برد ها مناسب برای فضاهایی هستند که علاقه به مدرن بودن و شفافیت محیط خود دارند.

گلس برد رنگی

تنوع بالا در رنگ بندی گلس برد .


برخلاف تخته سیاه که تنها در یک رنگ دیده شده بود گلس برد های مدرن و بروز در رنگ های مختلفی در تولیدی فرکو به فروش می رسد که در رنگ های مات و براق وجود دارد.شما می توانید یک تخته گلس برد سفید ساده که کیفیت بالایی دارد در فضای خود داشته باشید همچنین می توانید یک گلس برد رنگی برای افزایش روحیه خود به محیط خود اضافه کنید.
گلس برد شما درطرح های مختلفی به فروش می رسید.و هنگام سفارش دادن لگوی گلس برد خود را برای ما ارسال کنید.تا دقیقا عین عکس در محیط خود داشته باشید.و با استفاده از دستگاه های پیشرفته گلس برد شما در همه رنگ رنگامیزی می شود‌.و هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ برای شما وجود ندارد.

چرا صنایع تولید شیشه و آینه فرکو؟

صنایع تولید شیشه و آینه فرکویکی از مهم ترین مسائلی که خریداران به آن توجه می کنند.کیفیت محصول می باشد.و همینطور تولیدی فرکو به این مسئله توجه بسیاری می کند. و محصولات خود را با کیفیتی بالا و شگفت انگیز تولید و در بازار عرضه می کند.ما عزیزان باید در بین این همه شرکت بتوانید یک شرکت معتبر و قابل اعتماد پیدا کنید.به لطف پرودگار تولیدی فرکو با چندین سال تولید شیشه و آینه توانسته است .یکی از پرفروش ترین تولیدی ایران واقع شود.شما می توانید یکی از خریداران ثابت گلس برد رنگی  باشید که با قیمتی مناسب و کیفیتی منحصر به فرد برای شما در هر رنگ و ابعادی تولید می کنند.برای ثبت سفارش با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید . و در48 ساعت گلس برد رنگی خودرا درب منزل تحویل بگیرید.

تولید گلس برد رنگی در تولیدی فرکو

فرکو با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های صنعت در حال ساخت مدرن ترین گلس برد رنگی هست.برای مشاوره با کارشناسان تولیدی فرکو تماس بگیر.تا بهترین گزینه برای گلس برد رنگی با بهترین جنس رو در محیط خود داشته باشین.
برای ثبت سفارش می تونی با شماره تلفن 02188068352تماس بگیری.تولیدی فرکو با کمترین زمان در 48ساعت می تواند گلس برد رنگی با تمام مشخصات مدنظر شما رو درب منزل ارسال کنه.برای اندازه گیری پنجره و یا هر قسمتی که نیاز به این گلس برد رنگی دارین کارشناسان فرکو به محل نصب رجوع کرده و باکیفیت ترین گلس برد رنگی را در عرض 48ساعت برای شما تولید می‌کنن.

سپس می توانید گلس برد رنگی مدظرتان با مشخصات تعیین شده در ابعاد و شکل های مختلف برای ما در واتس آپ ارسال کنین.و با کارشناسان ما در ارتباط باشین.تا بتونین بهترین شیشه رو در تولیدی فرکو سفارش بدین.
شیشه در سایزها و طرح های متفاوت تولید میشه.

صفر تا صد مراحل تولید و ساخت محصولات به طور کامل در کارگاه تولیدی فرکو صورت می گیره. در این صورت با خرید از این مجموعه از تولید ملی حمایت کرده. و همچنین با حذف واسطه ها، قیمت نهایی محصول مورد نظر کمتر خواهد بود.

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود دارد .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر می باشد .
آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنیه
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو