Home

شیشه رفلکس بلژیکی

درصنعت شیشه ، کشور بلژیک یکی از کشورهایی هست که ، شیشه رفلکس بسیار با کیفیتی تولید می‌کنه و به اقصی نقاط دنیا صادر می‌کنه.
شیشه کریستال بلژیک یکی از پرفروش ترین محصولات این کشور به‌شصمار میاد که ،از محبوبیت بالایی برخوردار هست.به همین دلیل برای تولید شیشه رفلکس های با کیفیت از این نوع شیشه استفاده می‌کنن.

شیشه رفلکس 10


شیشه کریستال شفافیت بسیار بالایی نسبت به شیشه های ساده داره و این وجه تمایز و دلیل محبوبیت اون نسبت به سایر شیشه ها به شمار میاد.
در شیشه های ساده یک حاله سبز رنگ داخل شیشه به وضوح قابل رویت هست که وجود همین حاله سبز رنگ در کیفیت کار پروژه‌های شیشه ای که جنبه تزئینی دارن تاثیر منفی گذاشته و جذابیت اونو در فضای داخلی رو خنثی می‌کنه.

شیشه کریستال رفلکس


شیشه کریستال بلژیکی از وضوح و شفافیت بسیار بالایی برخوردار هست که ، تاثیر این ویژگی در جذابیت پروژه های شیشه ای باعث شده اس که این نوع شیشه در انواع درب های شیشه ای ، سقف شیشه ای ، میز شیشه ای و … مورد استفاده قرار بگیره.
شیشه های کریستال بلژیکی با ضخامت‌های متفاوت ۶میل ، ۸میل ، ۱۰ میل , ۱۲میل ، ۱۵ میل , ۲۰میل و همچنین به‌صورت جام و قواره قابل اجراست.

شیشه رفلکس 13

علت قیمت بالا در شیشه های کریستالی به خاطر وجود ذرات کریستالی در ساختار اونه. که البته وجود همین ذرات کریستالی اس که موجب زیبایی ، وضوح و شفافیت در این شیشه هاست. هنگامی که از شیشه کریستال برای شیشه تولید شیشه رفلکس بلژیکی استفاده می‌شه. این شیشه حالت آینه ای بهتری پیدا می‌کنه.

انواع شیشه های آینه ای

  • شیشه کریستال بلژیکی خم
  • شیشه کریستال رنگی
  • کریستال بلژیکی رفلکس
  • شیشه کریستال بلژیکی دوجداره
  • شیشه کریستال بلژیکی ویترین شیشه ای
  • شیشه میز شیشه ای
  • شیشه رفلکس بلژیکی حکاکی شده
  • کریستال بلژیکی کف
  • اکریلیک
  • اسید کاری شده
  • هوشمند
  • شیشه استیند گلاس
  • شیشه لمینت
  • شیشه نرده شیشه ای
  • شیشه کریستال اکلیلی

به دلیل محبوبیت و استقبال زیاد شیشه های کریستالی بلژیکی در صنعت شیشه ، کشور چین هم اقدام به ساخت این شیشه ها نموده که با تفاوت‌هایی در کیفیت و میزان کریستال‌های بکار رفته در اون با قیمت پایین‌تری از شیشه کریستال بلژیکی قابل سفارش هست.

شیشه رفلکس 14

بدلیل ذرات کریستالی بسیار زیادی که در ساخت شیشه های کریستالی بلژیکی بکار رفته درخشندگی بسیار زیادی مخصوصا در نور زیاد نسبت به شیشه های کریستالی چینی از خود نشون میده. و قابل ذکر هست قیمت شیشه های کریستالی بلژیکی به خاطر همین خصیصه چند برابر شیشه های کریستالی چینی اس.

شیشه آینه ای بلژیکی ایرانی


طی سه سال اخیر شیشه کریستال در ایران نیز تولید می‌شه. اما متأسفانه هنوز از نظر کیفیت به حد مطلوب نرسیده که امیدواریم در سال های آینده با کیفیتی عالی و حتی برتر از شیشه های کریستالی چینی و بلژیکی به بازار عرضه بشه
در اصل شیشه کریستال نمونه ارتقاء یافته همون شیشه کلیر و سوپر کلیر هست.
برای تشخیص شیشه کریستال از کلیر باید به لبه‌های اونا دقت کنین. در شیشه های کریستال لبه های شیشه سفید و یا آبی فیروزه اس. و در شیشه های ساده لبه‌های شیشه سبز رنگ هست.
باید در هنگام خرید حتماً به این مورد دقت کنین تا شیشه کلیر رو با نام شیشه کریستال به شما نفروشن.

کاربردهای شیشه رفلکس

  • صنایع ساختمان سازی برای شیشه پنجره
  • شیشه های روی میز مثل میز ناهار خوری و جلو مبلی و …
  • میز شیشه‌ای
  • پارتیشن شیشه ای
  • ویترین شیشه ای
  • کف شیشه ای
  • آکواریوم خانگی
  • سقف شیشه ای
شیشه پنجره آینه ای

شیشه های کریستالی بلژیکی برای ساخت انواع اجرا های شیشه ای از جمله میزهای شیشه ای ، پارتیشن ها ،ویترین ها و اجرای سقف و کف شیشه ای یک انتخاب بسیار عالی بشمار میاد. زیرا بدلیل شفافیت بالا در این نوع شیشه ها در نهایت نمای بسیار خاص و فوق‌العاده زیبایی داریم.

از شیشه های کریستالی بلژیکی برای ساخت انواع آکواریوم نیز استفاده می‌شه. برای این منظور می‌توان از ضخامت‌های ۱۲,۱۰,۶ و حتی ۲۰ میل استفاده کرد.

شیشه رفلکت بلژیکی چیه ؟

شیشه های کریستال رفلکس رو شیشه آینه ای نیز می‌نامند و ساختار اون به نحوی اس که یک طرف شیشه رنگی و یک طرف آینه اس.

کاربرد شیشه ها معمولاً تامین نور محیط و ایجاد ارتباط داخل ساختمون با محیط بیرون هست که این خود از بزرگ‌ترین ویژگی‌ها در تولید شیشه به حساب میاد.

شیشه کریستال رفلکس بلژیکی علاوه بر تامین این ویژگی اصلی به تامین سایر نیازها و ویژگی های یک شیشه ایده آل نیز پرداخته اس.

که از آن جمله می‌توان نیاز به حفظ حریم خصوصی ،کنترل نور ورودی به داخل ساختمان ،کنترل ورود گرما و خروج سرما در حد مطلوب بدلیل رفلکس بودن اون و تامین نیاز به زیبایی ظاهری بدلیل وجود کریستال‌های زیادی هست که در ساخت اون بکار رفته. و باعث شفافیت بیشتر و زیبایی دو چندان اون نسبت به سایر شیشه هاست.

شیشه های رفلکس معمولاً در نمای ساختمون کاربرد داره ولی از شیشه های کریستال رفلکس بلژیکی در کشورهایی مانند اروگوئه ، پاراگوئه و مکزیک برای شیشه انواع میز مثل ناهارخوری و انواع میز شیشه ای نیز مورد استفاده قرار می‌گیره که نمایی بسیار زیبا و جلوه‌ای خاص داره.

کاربرد شیشه رفلکس با شیشه کریستال

شیشه رفلکس بلژیکی 2
انعکاس تصویر در شیشه رفلکس آینه ای

شیشه‌های کریستال رفلکس در دکوراسیون داخلی کاربرد بسیاری دارن. و در موارد زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرن ، برای طراحی انواع کابینت‌های آشپزخونه و انواع کمدهای دکوراتیو و حتی طراحی شیشه‌های حموم و سرویس‌های بهداشتی و…

در واقع شیشه کریستال رفلکس بلژیکی بهترین گزینه در طراحی و زیباسازی فضاهای داخلی و خارجی بشمار میاد.

شیشه کریستال بلژیک در برخی کشورها مانند کشور چین برای شیشه روی جزیره بکار می‌ره. و نمای بسیار جذاب و زیبایی در محیط داخلی فراهم می‌کنه. که شیشه کریستال رفلکس بلژیکی می‌تونه زیبایی محصور کننده اونو چند برابر بیشتر جلوه بده.

شیشه کریستال بلژیکی خم چیه؟

ابتدا شیشه کریستال در اندازه مورد نظر برش می‌خورده تا قالب فلزی به شعاع میزان خمیدگی مد نظر براساس اون ساخته بشه.
سپس شیشه کریستال به همراه قالب فلزی داخل کوره رفته و شیشه کریستال خم آماده می‌شه.

شیشه کریستال رفلکس رنگی چگونه شیشه ای اس؟

شیشه های کریستالی رنگی با استفاده از پیسوله‌های رنگ و با درجه حرارت بسیار بالا در کوره تولید می‌شن.
یکی از کاربردهای شیشه‌های کریستال بلژیکی رنگی استفاده از اونا به عنوان شیشه بین کابینتی اس.

شیشه رفلکس صورتی

شیشه رفلکت لمینت شده

اگر ابعاد برای ساخت شیشه کریستال کاملا استاندارد باشه باید از شیشه های کریستال لمینت شده استفاده نمود
برای ساخت شیشه کریستال لمینت ازلایه های PVC وSGP استفاده می‌شه.
یکی از کاربردهای شیشه‌های کریستال بلژیکی لمینت استفاده از اون برای نرده شیشه ای بالکن هست که ، نمای بسیار زیبایی در فضای بیرونی ساختمون به ما میده.

چند جداره بودن شیشه رفلکت بلژیکی

شیشه کریستال بلژیکی به‌صورت دو جداره نیز قابل سفارش هست.
یکی از کاربردهای شیشه‌ کریستال بلژیکی دو جداره استفاده از اون در نمای ساختمون هست.

آیا می‌شه روی این شیشه حکاکی کرد؟

با استفاده از دستگاه مستر می‌توان طرح های متنوعی روی شیشه های کریستال بلژیکی ایجاد کرد.
طرح مورد نظر می‌تونه لوگوی شرکت یا طراحی های خاص و زیبا طبق سلیقه و نظر مشتریان باشه. که بر روی انواع شیشه کریستال بلژیکی تراشیده می‌شه. و نمای زیبایی در فضای داخلی یا خارجی ساختون بسته به نوع انتخابی در اختیارتون بذاره.

شیشه آینه ای

شرکت فرکو انتخابی درست برای نیاز شماست

بهترین اجراهای شیشه ای رو از فرکو بخواهید

برای ثبت سفارش و مشاوره خرید از طریق خرید حضوری. :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
واتساپ و تلگرام :tel:+989101767773
پاسخگویی تلفن:tel:+982188068352

اینستاگرام مجموعه فرکو : https://www.instagram.com/farkoo.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو