Home
در و پنجره

در و پنجره upvc

در و پنجره های upvc امروزه بیشتر از گذشته مورد توجه عموم قرار گرفته. از مزایا و کاربرد های بسیاری نیز برخوردار هست که ، علاوه بر اون زیبایی ظاهری این آلیاژ نیز نسبت به چند دهه پیش بیشتر تقویت شده و انواع رنگ‌بندی برای این محصول تولید و عرضه میشه. که باعث گستردگی در انتخاب شده و دست مصرف‌کننده رو بازتر کرده که بتونه در یا پنجره‌ای انتخاب کنه که بیشتر با دکوراسیونش هماهنگ باشه.

امروزه درب و پنجره های upvc در ابعاد های مختلفی تولید میشه و محدودیتی در ابعاد وجود نداره . شما بسته به نوع فریم در و پنجره و ابعاد اون می‌تونی درب و پنجره های upvc رو با خیال راحت سفارش بدی و از عایق بودن اون هم آسوده باشی.

اینستاگرام

بیشتر بخوانید : پنجره دوجداره آلومینیومی

در و پنجره upvc به چه معناست ؟

در و پنجره بنا و ساختمان های مختلف اکثرا در برابر نور خورشید قرار دارن که باید در خرید در و پنجره به اینکه توجه داشته باشیم در انتخاب فریم های در و پنجره فریمی رو انتخاب کنیم که از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هست . در و پنجره های upvc گزینه خوبی در برابر جلوگیری از نور خورشید و اشعه های مختلف هست و در طول زمان دچار تغییر رنگ نمیشه.

در و پنجره

بیشتر بخوانید : درب آلومینیومی

کاربرد upvc

  • درب های ورودی
  • پنجره خانه های مسکونی و تجاری
  • آلاچیق
  • گلخانه
  • بالکن
  • پوشش های سقفی
  • لنگه درب های ثابت
در و پنجره

بیشتر بخوانید : پنجره دوجداره ساختمان

10 مزیت در و پنجره upvc

قابل برنامه ریزی

معمولاً بیشتر پنجره ها ، درها و نمای خارجی UPVC به رنگ سفید در میان. با این حال ، تحولات در روند تولید باعث شده که صاحبان خونه‌ها نه تنها رنگ بلکه مجموعه ای از اشکال ، سبک ها و جلوه های تقلیدی قابل تنظیم مانند دانه چوب محدود نمی‌شه.

شرکت ها و تولیدکنندگان نصب هم اکنون می‌تونن محصولات UPVC رو مطابق با مشخصات مورد نظر شما تنظیم کنن. به این معنی که پنجره ها و درها کاملاً با مشخصات شخصی که شما سفارش میدین وارد خونه یا ملک شما میشه .

امنیت

امنیت یک ملک یا خانه در نصب هر پنجره یا درب از اهمیت بالاتری برخوردار هست. به همین دلیل است که UPVC با یک قاب فوق سبک و در عین حال مقاوم ، بیش از حد انتظار ، که در ترکیب با ترکیبات مختلف قفل و یک صفحه شیشه ای دو جداره استفاده میشه ، از ورود یک متجاوز جلوگیری خواهد کرد .

در و پنجره

عایق بندی

بهره وری انرژی در مورد پنجره ها و درهای جدید توجه همه رو به خود جلب می‌کنه. انتخاب مواد مورد استفاده بر گرما و درجه انرژی پنجره خونه تأثیر میذاره

UPVC رسانای کم حرارت هست به این معنی که اگر به درستی نصب بشه سیستم هوای بسته ای ایجاد میکنه که اتلاف حرارت رو به حداقل میرسونه و مواد غیر عایق اونو تجربه نمی‌کنه .

نگهداری کم

برخلاف مواد طبیعی که به سنباده کاری ، لاک زدن و رنگ آمیزی سالانه نیاز دارن ، ماده ای با نگهداری کمه. پنجره ها و درهای ساخته شده از UPVC می‌تونن چندین دهه دوام بیارن و هیچ نشونه ای از هوازدگی ندارن .

در و پنجره

دوام

این ماده فوق‌العاده سخت هست به این معنی که قاب ها می‌تونن در برابر شدیدترین عناصر کنار بیان و تحت تأثیر پوسیدگی و خوردگی قرار نمی‌گیرن . که به ویژه برای خواص واقع در کنار ساحل که محتوای نمک زیاد می‌تونه مشکل ساز بشه، سودمند هست. پوشش UPVC همچنین در برابر اشعه ماورا بنفش (UV) محافظت می‌کنه که از محو شدن مواد در معرض آفتاب طولانی مدت جلوگیری می‌کنه.

تهویه

پنجره های UPVC می‌تونن در تنظیمات مختلف به سبک پنجره ارائه بشه. که یک سیستم تهویه کارآمد با جریان هوای مؤثر به داخل اتاق را فراهم می‌کنه. به یک پیکربندی مؤثر پنجره “شیب و چرخش” گفته میشه که از یک آرایش دو پنجره تشکیل شده که می‌تونه در دو جهت جداگانه باز بشه . تهویه بدون برش رو فراهم کنه.

هنگامی که در حالت کج به داخل قرار دارین ، هوای گرم می‌تونه از دهانه‌های بالایی و کناری خارج بشه در حالی که چرخوندن پنجره برای باز شدن کامل می‌تونه به سرعت فضای کل اتاق رو که برای تمیز کردن یا تازه سازی مفید هست تهویه کنه.

در و پنجره

سازگاری با محیط زیست

طول عمر متوسط ​​پنجره های UPVC می‌تونه بین 40-80 سال باشه . از مواد عمدتا قابل بازیافت ساخته میشه تا حداقل تأثیر طولانی مدت بر محیط رو داشته باشن.

هنگام تعویض پنجره ها و درهای قدیمی ساخته شده از UPVC ، از نصب کننده خود سؤال کنین که آیا برای اطمینان از بازیافت ، آنها به همین ترتیب دفع میشه . یا می‌توان مواد رو در محصولات دیگر مانند لوله ها ، اتصالات لوله کشی و موارد دیگر مورد استفاده مجدد قرار داد .

در و پنجره

مقاومت در برابر آب و هوا

وضعیت آب و هوا در بین اکثر موادی که در نمای خارجی یک ملک استفاده میشه ، یک مشکل معمول هست. پنجره ها و درهای UPVC با آب و هوا واکنش نشون نمیده . به عناصر طبیعی حساس نیستن . به این معنی که یک عمر طولانی تر بدون پیر شدن وجود داره.

در حالی که UPVC می‌تونه در برابر آب و هوا مقاومت کنه . به نگهداری کمتری نسبت به مواد همتای طبیعی مانند چوب نیاز داره . توصیه می‌کنیم که به طور منظم از هرگونه نصب خارجی UPVC از جمله زیراندازها و وجهه ها مراقبت کنین . تا از دوام اونا اطمینان حاصل کنین.

در و پنجره

عایق صدا

مواد UPVC در ترکیب با پانل های دو جداره پنجره برای کمک به کاهش میزان سر و صدایی که می‌تونه به خونه وارد بشه کار می‌کنه. اکثر پنجره ها و درب های UPVC باید در مقایسه با نمونه های سنتی 50٪ صدای خارجی رو کاهش بدن.

در و پنجره

بیشتر بخوانید : پنجره آلومینیومی

انواع در و پنجره upvc

  • در و پنجره upvc کشویی
  • در و پنجره upvc فلوکس واگانی
  • در و پنجره upvc آکاردونی
  • در و پنجره upvc فرانسوی
  • در و پنجره upvc خلیجی
  • در و پنجره upvc سایبانی
  • در و پنجره upvc اسکای لایت
  • در و پنجره upvc تک حالته و دو حالته

نصب در و پنجره های upvc

برای ثبت سفارش از طریق راه های ارتباطی در ارتباط باشین . بعد از مشاوره و استعلام از قیمت نیروهای فنی فرکو برای اندازه گیری به محل شما میان . بعد از ثبت اندازه های دقیق سفارش شما طی 48 ساعت آماده ارسال میشه . که برای نصب و اجرا نیروهای فنی فرکو اونو انجام میدن.

در و پنجره

بیشتر بخوانید : توری پنجره

ارتباط با ما

کمپانی فرکو ارائه دهنده در و پنجره به همراه بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در خدمت شما عزیزان هستن . برای اطلاع از قیمت و مشاوره با مشاوران و تیم پشتیبانی از طریق راه های ارتباطی ماننذ شماره تماس (02188068352) و پیج اینستاگرام (تمامی نمونه کارها قرار داره) و واتساپ در ارتباط باشین .

مشاوره

از لحظه ای که سفارش شما ثبت می شود طی 48 ساعت آماده میشه . از طریق ماشین های مخصوص بار ارسال میشه .

واتساپ
ارتباط واتساپی

آدرس کارگاه تولیدی :

 تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو