Home
شیشه میز اداری

شیشه رومیزی اداری

شیشه رومیزی اداری به طور معمول از جنس pvc و mdf ساخته میشه . روی صفحه ی چوبی هم شیشه قرار می‌گیره. البته برخی از میزهای اداری به صورت تمام چوب ساخته شده که قیمت بسیار بالایی هم داره لذا با قرار دادن شیشه رومیزی ، روی صفحه ی چوبی از آسیب به مبز جلوگیری خواهد شد .

بطور کلی میز شیشه ای اداری در طرح های بسیار متنوعی تولید میشه . صنایع شیشه و آینه فرمول خاص ترین شیشه های رومیزی مانند : شیشه هایی که وسط آن خالیست هم تولید می‌کنه . در طرح های جدید شیشه روی میز اداری از شیشه های طرح دار استفاده می‌شه. به طوری که ابتدا شیشه را توسط دستگاه CNC برش داده سپس توسط دستگاه چاپ لوگوی شرکت و یا برند اختصاصی روی شیشه چاپ خواهد شد .

صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو تولید شیشه های رومیزی رو در طرح های مختلفی انجام داده و قسمت های معینی در داخل شیشه جهت سیم کشی وسایل برقی اداری در نظر گرفته میشه .

شیشه میز اداری
شیشه میز اداری

شیـشه میز اداری بر سطح چوبی

البته شیشه علاوه بر جلوگیری از آسیب زدن به میز موجب زیباتر شدن میز هم خواهد شد . به ویژه زمانی که از شیشه هایی رنگی و شیشه رومیزی کریستال مورد استفاده قرار گیرد . نوع دیگری از میزهای اداری فقط از دو پایه تشکیل شده است که شیشه روی آن ها قرار می گیرد. به عبارت دیگر صفحه ی چوبی زیر شیشه وجود ندارد. در این نوع میزها باید از شیشه میز اداری با ضخامت بالای شیشه 10 میل استفاده کرد. چرا که فشار روی شیشه به طبع بیشتر از میزهای با صفحه ی چوبی می باشد .

برای میزهایی که ابعاد بزرگی داشته و صفحه ای زیر شیشه قرار نداشته باشد . باید از شیشه ۱۵ میل و ۲۰ میل رومیزی استفاده کرد . در این صورت حتی با گذاشتن اشیاء سنگین وزن روی شیشه خطر شکستن آن به حداقل ممکن می رسد

میز اداری و طراحی دکوراسیون مدرن

طراحان دکوراسیون داخلی در چند سال گذشته گرایش بسیار زیادی به استفاده از شیشه و آینه در تزئین فضای داخلی پیدا کرده اند. به همین دلیل امروزه در اغلب اداره ها و شرکت های خصوصی و دولتی شاهد نمای شیشه ای در محیط داخلی هستیم . میز شیشه ای اداری هم از این قاعده مستثنی نیستند. که اگر بازدیدی از بازار مبل و تولید کنندگان مبلمان اداری در کشورمان داشته باشید. متوجه ساخت میزهایی خواهید شد که فقط داری پایه هستند . و هیچ صفحه ای روی پایه ها قرار ندارد بلکه شیشه با ضخامت مناسب روی پایه ها قرار خواهد گرفت .

شیشه رومیزی اداری

در اوایل اجرای طرح ساخت میزهایی که شیشه روی دو پایه قرار می گیرد. برخی از کارشناسان و مهندسان طراحی دکوراسیون داخلی از احتمال شکستن شیشه روی میز به دلیل میزان فشاری که به شیشه وارد خواهد شدابراز نگرانی کردند. اما پس از اجرای طرح با شیشه های با ضخامت ۱۲ میل ، ۱۶ میل و ۲۰ میل به نوعی اطمینان خاطر پیدا کردند و ساخت اینگونه میزها افزیش پیدا کرد .

انواع شیـشه میز اداری در صنایع شیشه و آینه فرکو

  • شیشه رومیزی روی میز فلوت ( ۱۰ میل ، ۱۲ میل ، ۱۵ میل ، ۲۰ میل )
  • شیشه روی میز کریستال  ( ۱۰ میل ، ۱۲ میل ، ۱۵ میل ، ۲۰ میل )
  • شیشه دودی رومیزی   ( ۱۰ میل )
  • شیشه برنزی رومیزی ( ۱۰ میل)
  • شیشه سکوریت  ( ۱۰ میل ، ۱۲ میل ، ۱۵ میل ، ۲۰ میل )                  
  • شیشه سندبلاست و ساتینا ( ۱۰ میل ، ۱۲ میل ، ۱۵ میل ، ۲۰ میل )
  • شیشه طرح دار( printed glass )
  • شیشه حکاکی شده ( Engraving )
شیشه رومیزی اداری

به طور کلی تولید شیشه رومیزی اداری با شیشـه های مختلفی صورت می گیرد . اما برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید که باید به رنگ میز و طرح آن برای تعیین شیشه میز توجه کنید .

شیشه کریستال

از نظر شفافیت شیشه رومیزی تولید شده به چهار دسته تقسیم می شوند :

۱- شیشه شیت  ۲- شیشه فلوت  ۳- شیشه کلیر  ۴- شیشه کریستال که در این بین شیشه کریستال دارای بیشترین شفافیت می باشد . شیشه ی میز کریستال بر خلاف شیشه های فلوت و کلیر که سبز رنگ هستند . کاملا به صورت شفاف دیده می شوند و لبه های شیشه مایل به رنگ آبی فیروزه ای می باشد .

خوشبخاته شیشه ی میز کریستال ایرانی تحت عنوان شیشه وین وایت نیز تولید شده است . که شفافیت بسیار بالایی داشته و قیمت به مراتب کمتری هم نسبت به شیشه های کریستال خارجی دارد .

تولید میز اداری شیشه ای

صنایع شیشه و آینه ی فرکو با بهره گیری از متدهای طراحی شیشه ای که در کشورهای اروپایی پیاده سازی می شود .شیشه رومیزی را در ابعاد مختلف تولید می کند . به طوری که حتی پایه های میز هم شیشه ای خواهد بود . برای تولید میز شیشه ای باید از شیشه های با ضخامت ۱۵ و ۲۰ بکار برد و برای برش شیشه ها از دستگاه CNC استفاده شود. چرا که ۱ میل اختلاف در برش موجب کج شدن آن خواهد شد .

فرآیند چسب زدن شیشه ی میز به روش UV صورت می گیرد و هیچ گونه چسبی روی شیشه مشاهده نخواهد شد . در میزهایی که نیاز به زدن طبقه در وسط میز است باید از یراق استیل مخصوص میزها استفاده شود .

  • شیشه رومیزی
  • شیشه میز ناهار خوری
  • شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
  • قیمت شیشه رومیزی
  • شیشه رومیزی دودی
  • میز شیشه ای اداری
  • میز شیشه ای
  • شیشه خم لمینت
  • شیشه خم آکواریوم
  • شیشه خم دوجداره
  • شیشه خم سکوریت
  • میز شیشه ای تلویزیون
شیشه رومیزی اداری

انواع شیشه میز اداری

شیشه میز اداری گرد

صنایع شیشه و آینه فرکو با بهره گیری از دستگاه CNC و MASTER قادر به تولید انواع شیشه می باشد . شیشه رومیزی گرد در بین طرح های مختلف بیشترین میزان تولید شیشه روی میز را به خود اختصاص داده است . و جز پر فروش ترین میزهای سفارشی بوده است. یکی از مزیت های شیشه های مدل گرد این است که شیشه های گرد از جهت فلشفه ی اشکال جزو شکل های فوق العاده مثبت است ، معماران معتقد هستند که شکل گرد نماد اتحاد ، جمع شدن ، دور هم بودن و گردهمایی است . این موضوع حس خوبی به مراجعین یک مکان اداری خواهد داد .

انواع شیشه میز اداری گرد

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز های رسمی جلو مبلی

شیشه میز های گرد کنفرانس

شیشه گرد میز عسلی های اداری

شیشه گرد اداری دکوراتیو میز

شیشه میز اداری کنفرانس

شیشه رومیزی به بخش های مختلفی تقسیم بندی می شود . که یکی از مهمترین آن ها شیشه میز کنفرانس محسوب می شود . ابعاد این نوع میزها معمولا بزرگ بوده و به همین دلیل از شیشه های ۱۰ میل ، ۱۵ میل و ۲۰ میل برای تولید این نوع شیشه رومیزی استفاده می شود .این میز ها همان میز هایی هستند که در اتاق های جلسه نیز از آن استفاده می‌شود . میز های کنفرانس را بهتر است از سکوریت شده تهیه کنید تا امنیت بیشتری برای شما و کارمندانتان وجود داشته باشد .

شیشه میز اداری جلو مبلی

برای تولیدمیز شیشه ای جلو مبلی اداری معمولا از شیشه های کریستال ۱۰ میل و شیشه های طرح دار چاپی یا سندبلاست استفاده می شود . به طوری که لوگوی شرکت روی شیشه میز جلو مبلی چاپ یا سندبلاست خواهد شد . مطمئنا محل کار شما دارای ورودی لابی یا اتاقی برای انتظار مراجعین و مهمان است . این اتاق محل مناسبی برای استفاده از انواع مبل های راحتی مدرن است . برای میز های جلو مبلی اداری پیشنهاد ما به شما استفاده از میز های شیشه ای با شیشه خم است .

این میز های نوع مدرن و جدیدی از شیشه رومیزی اداری هستند که نمای فوق العاده ای به دکوراسیون و مبلمان شما می‌دهند.همچنین می‌توانید میزی که سفارش می‌دهید را طراحی کرده به گونه ای که دارای قسمت هایی برای قرار دادن کتاب ، مجله ، گلدان و دکوری و… باشد . می‌توانید میز تمام شیشه ای یا ترکیب با متریال های دیگری مثل چوب یا فلز را به صنعت فرکو سفارش دهید.

شیشه میز اداری طرح دار

طراحان دکوراسیون داخلی اداری در شرکت های بزرگ و شناخته شده تمایل به چاپ لوگوی شرکت روی شیشه رومیزی اداری دارند ، اجرای شیشه طرح دار رومیزی  موجب تبلیغات حرفه ای و تاثیر مثبت آن بر مشتری خواهد شد . طراحی کردن روی شیشه یکی از کار های تخصصی ای است که اگر غیر از متخصصین انجام دهند مطمئنا تمیزی و ظرافت لازم را نخواهد داشت. اما همکاران ما در بخش طراحی مجموعه ی فرکو به صورت تخصصی با دستگاه های کاملا پیشرفته و دقیق طرح مورد نظر شما را روی شیشه ی سفارشی حکاکی می‌کنند.

شیشه میز اداری حکاکی شده

نوع دیگری از شیشه های طرح دار

شیشه رومیزی اداری که طرح های مختلف دو بعدی روی شیشه حکاکی می شود . در این روش با استفاده از دستگاه Engraving طرح به صورت اتوماتیک روی شیشه ایجاد خواهد شد .

شیشه میز اداری رنگی

به طور کلی  شیشه رومیـزی رنگی اداری به دو دسته تقسیم می شود :

• در حالت اول از شیشه های رنگی ساده و دو رو نما بکار می رود .

• در حالت دوم از شیشه های رنگی لاکوبل یا یک رو نما استفاده می شود .

امروزه در شرکت های بزرگ و معتبر لوگوی مجموعه روی شیشه رومیـزی اداری به صورت رنگی و مات ایجاد می شود. و به نوعی تبلیغات نیز صورت می گیرد .

  • انواع شیشه های رنگی مناسب برای شیـشه رومیـزی اداری
  • شیشه های رنگی ترنسپرنت
  • شیشه لاکوبل های رنگی
  • شیشه های ترنسپرنت

شیشه های ترنسپرنت همان شیشه رنگی های معمولی ای هستند که ما همه در اطراف خود از گذشته تا کنون دیده ایم . شیشه های رنگی ای که در وقع می‌توان پشت آن ها را دید .در این مدل از شیشه ها رنگ درون خود شیشه است ، یعنی در واقع خود جسم شیشه رنگی می‌باشد . به خلاف شیشه های لاکوبل که در پایین به توضیح آن پرداخته ایم.

شیشه لاکوبل ها

لاکوبل ها نوعی از شیشه هایی هستند که پشت یک طرف از آن را با دستگاه های رنگ پاشی پیشرفته ، به صورت کاملا یک دست و دقیق و با کیفیت رنگ کاری می‌شود. پس با این کار یک طرف شیشه کاملا حالت شیشه ای و شفاف خود را حفظ کرده و فقط طرف دیگر آن رنگ شده است. اما به این نکته باید توجه داشت که دیگر اجسامی که پشت شیشه قرار می‌گیرند به عنوان قابل دید و مشاهده نیستند . این شیـشه ها در انواع رنگ ها در شیشه رومیزی اداری وجود دارند…

شیـشه میز اداری شفاف

در اداره های دولتی معمولا از شیشه های شفاف رومیزی بکار می رود. همانطور که در مقاله های دیگری هم شرح داده شد شیشه های شفاف به سه دسته ی شیشه فلوت ، کلیر و کریستال تقسیم می شود .

  • انواع شیشه های شفاف
  • شیشه های کریستال
  • شیشه های کلیر و سوپر کلیر
  • شیشه های کریستال رو میزی

شیشه های کریستال شیشه های فوق شفافی هستند که در صنعت شیشه کاربرد و طرفداران فراوانی دارد. این شیشه ها در حال حاضر در داخل ایران تولید نمی‌شوند اما به صورت وارداتی در ایران موجود است . باید به این موضوع توجه داشته باشید که به همین دلیل وارداتی بودن این سبک از شیشه ها ، قیمت بالاتری هم دارند . اما زیبایی و شفافیت شیشه رومیزی اداری واقعا خیره کننده است.

شیشه های کلیر و سوپر کلیر

شیشه های کلیر و سوپر کلیر نیز در دسته ی شیشه های فوق شفاف هستند . البته درصد شفافیت این شیشه ها از شیشه کریستال کمتر است . اما شفافیت این شیشه ها نیز بسیار بالاست. این شیشه رومیزی اداری در کشور عزیز ما ایران تولید می‌شوند به همین دلیل از قیمت مناسب تری نیز برخوردارند .

شیـشه میز اداری مات

به طور کلی شیشه طرح دار مات به دو دسته شیشه سندبلاست و شیشه ساتینا تقسیم می شود . که تفاوت این دو نوع شیشه در قابلیت طرح دار شدن شیشه های سندبلاست است در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت مات وجود دارد .

شیـشه میز اداری سه بعدی

با بهره گیری از دستگاه چاپ طرح های مختلف سه بعدی روی شیشه های رومیزی ایجاد می شود . چنانچه طرح خاصی مد نظر دارید می توانید از طریق پیام رسان های مختلف برای کارشناسان ما ارسال نمایید .

ابزار شیـشه میز اداری

به طور کلی ابزارهای مختلفی را می توان برای دور شیشه رومیزی استفاده کرد. اما ابزار دیاموند یا Flat Edge به عنوان ابزار شیـشه های رومیزی اداری شناخته شده است . البته در طرح میز تعیین نوع ابزار تاثیرگذار است. به طور مثال برای میزی که لبه های آن به سمت پایین گرد شده است . باید از شیشه میز اداری دو پله استفاده کرد. در این صورت طرح میز با طرح شیشه همخوانی خواهد داشت .

شیـشه میز اداری حکاکی شده

در صنایع شیشه و آینه فرکو با بهره گیری از دستگاه اینگریوینگ می توان طرح های مختلفی را شیشه حکاکی کرد . به طور مثال در سازمان های دولتی لوگوی مجموعه روی شیشه حکاکی می شود . ساختار شیشه رومیـزی اداری حکاکی شده به گونه ایست که طرح روی شیشه ها کنده کاری ( تراشیده ) است شیشه دارای عمق می باشد .

شیـشه میز اداری اسیدکاری شده

نوع خاصی از شیشه های رومیـزی اداری مدرن هستند که سطح شیشه ها را  اسید کاری می کنند . این نوع شیشه‌ها با نام شیشه آنتیک و شیشه پتینه کاری شده نیز شناخته شده است. برای تولیدشیشه رومیـزی اداری اسیدکاری شده از اسیدهای مخصوص شیشه ، دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو و پمپ فشار قوی استفاده می شود .

شیـشه میز اداری لمینت

طرح دیگری از شیشه های رومیزی که دو مدل متفاوت شیشه با ابعاد یکسان توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده می شوند. به طور مثال در طرح های جدید دو عدد شیشه گرد ، با قطرهای مختلف به صورت لمینت به هم چسبیده می شوند .این روش علاوه بر استحکام بخشی به شیشه تا حدودی مانع از خط و خش افتادن روی شیشه نیز می‌شوند. شیشه های لمینت شده بهترین گزینه برای تهیه ی شیشه رومـیزی اداری هستند .

شیـشه میز اداری هوشمند

طرح خاصی از شیشه های رومیزی که با استفاده از ریموت از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود . شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد. لازم به ذکر است شیـشه رومیزی اداری هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود . و بسیار مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته استاگر فضای کاری شما یک فضای فوق مدرن است ، علاوه بر تمام کاربرد های این نوع از شیشه ، جلوه و زیبایی خاصی دارد .

شیشه میز اداری هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود . به عنوان برترین طرح شیشه میز معرفی شده است . قیمت شیـشه میز اداری هوشمند تقریبا دو برابر شیـشه های رومیزی ساده است . به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان صنایع تولیدی سفارش شیـشه میز اداری از طریق زیر اقدام نمایید.

برای اطلاع از قیمت شیشه میز و سفارش آن به همکاران ما در فرکو می توانید . با شماره :0218806835209101767773 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه فرکو شیشه میز اداری مورد نظر خود را به صورت حضوری سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید هر نوع شیـشه و آینه ای و شیشه رومیزی اداری در صنایع شیـشه فرکو توسط افراد خبره و با تجربه انجام می‌شود. چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع شیشه و آینه فرکو اقدام به رفع نقص خواهد کرد .

شیشه رو میزی اداری بر روی سطح چوبی وجود دارد؟

بله شیشه رو میزی اداری با کیفیت عالی بر روی سطح چوبی وجود…

انواع شیشه میز اداری در فرکو موجود است؟

بله انواع شیشه میز اداری مانند شیشه میز اداری گرد و…

6 پاسخ

  1. هزینه ارسال به شهریار چقدر هست و اینکه امنیت ارسال میز ها تمام شیشه ای را تضمینن میکنید؟

    1. برای اطلاع از بحث هزینه ها حتما باید تماس بگیرید اما در مورد بحث امنیت میز های شیشه ای و شیشه رومیزی ها خیالتون راحت ، بله قطعا تضمین می‌کنیم.

    1. سلام وقت بخیر
      در بین انواع جنس شیشه ، شیشه‌های مقاوم شده مثل سکوریت و لمینت از نظر کیفیت و در بین شیشه‌های شفاف ، شیشه کریستال و سوپر کلیر ازنظر میزان شفافیت از بهترین جنس‌های شیشه هستن. برای دریافت قیمت ، سفارش و خرید و حتی دریافت اطلاعات کامل‌تر ، لطفا با این شماره تماس بگیر:09101767773

    1. سلام وقت بخیر
      شیشه کریستال خارجی شفافیت بیش‌تر و قیمت بالاتری داره اما شیشه کریستال ایرانی تقریبا با همون شفافیت و لی با قیمت مناسب‌تر ارائه می‌شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو