Home
نمایندگی شیشه خم

نمایندگی شیشه خم

برخلاف شیشه‌های تخت که‌مدت زیادیه تو مصارف مختلفی ازشون استفاده می‌کنیم، شیشه خم یه‌محصول جدید و مدرنه. نمایندگی شیشه خم فرکو ، محصولات بسیار شیک و خاصی رو با استفاده از این شیشه زیبا تولید و با قیمت بسیار مناسب و بدون واسطه ارائه می‌کنه. و به‌عنوان عرضه کننده مستقیم شیشه خم در تهران شعبه داره.

می‌دونی وسایل شیک منزلت رو می‌تونی از شیشه خم سفارش بدی ؟! این شیشه با جذابیت بی‌نظیرش می‌تونه تاثیره شگفت انگیزی تو دکوراسیونت داشته‌باشه 😮

از امروز که‌با این محصول جذاب آشنا میشی تازه متوجه‌میشی که‌یه‌دکور زیبا و مدرن می‌تونه چقدر زندگیت رو تغییر بده! از دکوراسیون خونه تا محل کارت و از حس خوبش تو روحیه خودت و اطرافیانت

.پس !؟

اگه می‌خوای صاحب یه‌دکوراسیون شیک و جذاب باشی که‌هرکی دید ازت تعریف کنه‌و بین اقوام و حتی دوستات به‌خوش سلیقه بودن معروف باشی ! از این میزهای تمام شیشه زیبا تو دکورت استفاده کن. هم از زیباییش لذت ببر و هم تو فامیل تک و خاص باش 😉

تحویل فوری هم داریم! یعنی نگران زمان نباش! حتی نگران نحوه خرید و انتقال تادم خونه‌هم نباش!

چطور ؟!

با سفارش آنلاین و دریافت محصول با بسته بندی عالی و مطمئن درب منزل.

تو این مقاله برات از انواع شیشه خم و سازه‌های فوق‌العاده‌ای گفتم که‌شاید تا امروز ازشون بی‌خبر بودی!

پس مقاله رو بخون و تا دیر نشده از بین این محصولات معرکه انتخاب کن و سفارش بده تا زیبایی و مدرنیترو به‌خونت بیاری و از خریدت لذت ببری 🙂

فرکو برترین نمایندگی شیشه خم

فرکو نمایندگی شیشه رومیزی رو به‌عهده داره. برای دیدن زیباترین شیشه‌های رومیزی کلیک کن.

شیشه خم
شیشه خم

شیشه منحنی

یکی از انواع شیشه که‌امروزه بسیار مورد توجه عموم و مخصوصا طراحان دکوراسیون و کار فرمایان ساختمان قرارگرفته‌شیشه خم یا منحنیه. این محصول بسیار زیبا در بسیاری از تولیدات صنعتی، ساختمانی و تولیدات وسایل دکوری .کاربرد داره. و صد البته که‌نقش بسیار مهمی هم تو جذابیت و طراحی اون‌ها داره.

از قیمت شیشه رومیزی خبرداری؟می‌خوای بدونی و با جدیدترین مدل‌های سال آشنا بشی کلیک کن.

شیشه خم
شیشه خم

شیشه منحنی چگونه تولید می‌شه

تو ساخت شیشه‌های منحنی ابتدا شیشه‌رو به‌صورت خام تولید می‌کنن. سپس شیشه خام رو در کوره قرار می‌دن و تا زمانی که‌به‌درجه مد نظر برسه و حالتی نرم و شکل پذیر پیدا کنه حرارت می‌دن. خمیر بدست اومده باید به‌شکل و طرح مناسب تبدیل بشه ،که‌می‌تونه‌‌از طرح‌ها و نمونه‌های استاندارد خود شرکت باشه‌و یا طرحی مخصوص که‌باسلیقه و خواستت سفارش دادی . برهمین اساس قالب‌های مخصوصی تولید می‌شه که‌خمیر نرم شده داخل اون ریخته می‌شه. خمیر توسط قالب داخل کوره مخصوص می‌ره و با حرارت بسیار بالا شکل و طرح قالب مورد نظر رو به‌خودش می‌گیره. این محصول با طرح‌ها و انواع بسیار شکیل و متمایز در نمایندگی شیشه خم فرکو قابل سفارشه.

مشاوره

فرکو شیشه خم لمینت هم تولید می‌کنه. برای اطلاع از این شیشه‌نشکن و بی خطر و دیدن تصاویر کلیک کن.

نمایندگی شیشه خم
نمایندگی شیشه خم

انواع تولیدات نمایندگی شیشه خم

شیشه‌های تخت و منحنی که‌برای مصارف مختلف با کیفیت‌های متفاوت تولید می‌شن. انواع و کاربردهای متنوعی دارن.

دیدی با شیشه منحنی ، میز شیشه‌ای تلویزیون ساختن اونم با چه‌طرح‌هایی؟ کلیک کن و الان مدلاشو ببین.

نمایندگی شیشه خم
نمایندگی شیشه خم

سکوریت

تو ساخت شیشه منحنی برای اینکه‌بشه اون رو تو سایز‌های بزرگ هم تولید کرد، باید مقاومت شیشه رو بالا برد. به‌همین دلیل نیازه که‌شیشه سکوریت بشه. برای این منظور بعد از خارج شدن شیشه از کوره خم‌سازی و بعد از فرآیند سردسازی ، زمان سکوریت کردن شیشه‌می‌رسه که‌باید این محصول رو این‌بار درون کوره مخصوص سکوریت تا حد مشخص حرارت داد.

شیشه رومیزی کریستال که‌از زیباترین شیشه دنیا ساخته‌شدرو دیدی؟ کلیک کن و حتما ببین.

شیشه خم
شیشه خم

لمینت

برای ساخت شیشه لمینت اول باید برای شیشه منحنی مورد نظر دو یا چند عدد شیشه خام با سایز و طرح یکسان رو ، یک اندازه برش زد و درون قالب مخصوص داخل کوره حرارت داد تا طرح منحنی مورد نظر رو بدست بیارن. بعد از تولید شیشه‌های منحنی کاملا مشابه،تعداد شیشه‌های آماده‌شده توسط لایه‌ای از PVBبه‌هم متصل می‌شن.

شیشه خم آکواریوم رو با طرح‌ شومینه ، اپن آشپزخونه و هزاران مدل خیلی خاص دیدی؟ پس کلیک کن.

شیشه خم
شیشه خم

دو جداره

انواع شیشه منحنی ممکنه به‌صورت دو و یا حتی سه جداره تولید بشه. برای این منظور دو عدد شیشه یکسان رو در کنار هم قرا می‌دن و فضای خالی بینشون رو با گاز آرگون پر می‌کنن. شیشه‌دوجداره یه‌عایق عالی برای درب و پنجره ساختمونه.

فرکو جدیدترین مدلای میز شیشه ای کامپیوتر رو تولید می‌کنه.حتی اگه‌قصد خرید نداری کلیک کن و مدلاشو ببین.

شیشه خم
نمایندگی شیشه خم

رنگی

این محصول یعنی شیشه‌رنگی به‌دو روش تولید می‌شه. رنگی دو رو نما و رنگی یک رو نما‌.شیشه‌ رنگی با یک رو نما مثل : شیشه لاکوبل و شیشه رنگی دورو نما مثل: شیشه‌ترنسپرنت.

میز شیشه‌ ای جلومبلی رو اگه‌ببینی حتما می‌خری ! کلیک کن و زیباترین میزهای امسال رو ببین .

شیشه خم
شیشه خم

طرح دار

تو این محصول با استفاده از دستگاه سندبلاست طرح‌های بسیار متنوع و جالبی رو روی شیشه ایجاد می‌کنن. میزهای طرح دار خیلی جذابن. مخصوصا میز اداری با حکاکی آرم شرکت.

شیشه خم
شیشه خم (11)

شیشه خم دو جداره یه‌عایق فوق‌العادست‌. برای اطلاعات بیش‌تر در این زمینه و دیدن تصاویرش کلیک کن.

نمایندگی شیشه خم در ایران

فرکو به‌عنوان یکی از نمایندگان شیشه‌های صنعتی ، از برترین تولید کنندگان شیشه‌خم تو ایرانه. و تو طراحی ، ساخت و تولید انواع ملزومات شیشه‌ای ، تبحر و تخصص داره. این مجموعه از تکنولوژی روز و ماشین آلات مدرن و پیش‌رفته بهره‌گرفته و با کادر مهندسین و تکنسین‌های مجرب ، متخصص و متعهدش ، به‌تولید انواع شیشه‌های زیبا و با کیفیت پرداخته.

شیشه‌میز ناهارخوری فرکو با زیباترین طراحی و کیفیت عالی تولید می‌شه برای دیدن انواعش کلیک کن.

شیشه خم لمینت
شیشه خم میز


انواع شیشه‌های تخت و منحنی در تولیدات نمایندگی فرکو

  • تخت سکوریت
  • منحنی سکوریت
  • تخت لمینت
  • منحنی لمینت
  • ضد سرقت
  • چند جداره

شگفت‌انگیز‌ترین مدل‌های میز شیشه ای رو اگه هنوز ندیدی !همین الان بیا ببین.

شیشه خم
شیشه خم

شیشه سکوریت در نمایندگی شیشه خم

این شیشه رو می‌تونی به‌صورت خم و هم به‌صورت تخت سفارش بدی. همچنین می‌تونی از انواع شیشه‌های پوشش‌دار High performance و lov-e که‌با انواع کیفیت خوب و عالی ، با توجه به‌استانداردهای ایرانی و خارجی تولید میشه، انتخاب کنی. ضخامت‌های قابل سفارش بین ۳.۲ الی ۱۹ میلی‌متر و در ابعاد ۳در ۶متر متغیره .
و برای مصارفی چون : نمای خارجی ساختمان ، درب ورودی و پنجره ، پارتیشن ، ویترین مغازه ، در تولید لوازم دکوری و خانگی شیشه‌ای (انواع کتابخانه ، بوفه ، میز و شیشه رو میزی ، هود و اجاق گاز صفحه‌ای و … ) و شیشه‌های کناری و عقب اتومبیل و خیلی از سازه‌های شیشه‌ای متنوع استفاده‌می‌شه.

میز شیشه‌ای اداری با شیک‌ترین مدل‌های میز مدیریت و … در طراحی مدرن تولید شده . حتما مدلاشو ببین.

نمایندگی شیشه خم
نمایندگی شیشه خم

کارخانه شیشه خم فرکو چه‌‌محصولات بی‌نظیری با شیشه منحنی ساخته. اگه‌نببینی پشیمون می‌شی!

تخت سکوریت

  • سانرژی
  • لوئی
  • لاکوبل
  • پلنیبل
نمایندگی شیشه خم
نمایندگی شیشه خم

کلیک کن تا با جذاب‌ترین مدل‌های روز میز شیشه‌ای خم آشنا بشی.

خم سکوریت

ضخامت‌های ۴ الی ۱۲ میلی متر و ابعاد ۲.۵ در ۳ متر

نمایندگی شیشه خم
نمایندگی شیشه خم

انواع شیشه میز ناهار خوری 8 نفره با جدیدترین رنگ‌های سال رو با لمس لینک ببین.

شیشه لمینت و ضد سرقت در نمایندگی شیشه خم

در ساخت شیشه لمینت و شیشه ضد سرقت از شیشه لمینت ، با توجه به‌میزان مقاومت مورد نیاز و رسیدن به‌مرز ضد گلوله شدن ، از چندین لایه‌شیشه سکوریت شده استفاده‌می‌شه. که‌با لایه‌های Pvb به‌هم می‌چسبن. و ابعادشون می‌تونه بین ۲ در ۳.۵ متر باشه.این لایه‌ها با فشار ۱۳ بار و با دمای ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد پرس می‌شن. در نتیجه این فرآیند ، از بالاترین درجه ایمنی در مقابل هرگونه ضربه ، بهره‌مند می‌شه. قابل توجه‌که از نظر عایق صوتی هم ، تا ۴۰ درصد کاهش عبور صدا داره.

از انواع شیشه خم لمینت با ابعاد ۲.۴ در ۲.۸ متر و شعاع ۰.۵ متر در اجراهایی مانند : نما در ساختمان‌ها ، استخرها و… و تولیدات لوازم خانگی مثل کتابخانه‌ها و … استفاده می‌شه.
قابل ذکره‌که می‌شه با استفاده از Pvb رنگی ، عایقی در برابر نور خورشید با میزان قابل کنترل و اندازه دلخواه ، باتوجه به‌تناژ رنگی مختلف بدست آورد.

مدل‌های جذاب میز شیشه ای پایه فلزی رو می‌تونی با لمس لینک ببینی.

شیشه خم

تخت لمینت

با لایه‌های ۲ تا ۱۰عدد ، با ضخامت ۷۵ میلی متر و PVB در انواع رنگی یا شفاف

خم لمینت

با تعداد لایه‌هایی تا ۵ عدد ، از ۲.۵ در ۳ متر ، با رنگ بندی متنوع

ضد سرقت

با ابعاد ۲.۵ در ۳.۵ متر ، به‌همراه آلارم و آژیر هشدار دهنده

برای دیدن شیشه‌ رومیزی دودی با تناژ رنگی زیبا کلیک کن.

شیشه خم
شیشه خم

شیشه چند جداره در نمایندگی شیشه خم

شیشه رو می‌تونی در ابعاد ۲.۵ در ۳ متر و به‌صورت دو جداره و یا سه‌جداره سفارش بدی. در فرکو با استفاده از ماشین های صنعتی تمام اتوماتیک این محصول تولید و عرضه می‌شه. در فضای خالی بین صفحه‌های شیشه چند جداره ، گاز آرگون تزریق می‌شه، وجود این گاز باعث می‌شه از هدر رفتن انرژی و عبور صدا تا حد زیادی جلوگیری بشه.

شیشه خم

برای کسب اطلاعات در مورد شیشه خم سکوریت ، این شیشه زیبا و مقاوم کلیک کن.

شیشه خم
شیشه خم

موارد موثر در قیمت شیشه خم

در محاسبه قیمت انواع شیشه خم موارد زیادی مورد بررسی قرار می‌گیره که‌به مواردی در زیر اشاره می‌کنم.

نمایندگی شیشه خم
نمایندگی شیشه خم

نوع رنگ :

در ساخت شیشه‌های خم رنگی ، از رنگ‌های متفاوت و متنوعی استفاده می‌شه‌که براساس کیفیت رنگ و نوع اون از قیمت متفاوتی بر خوردارن. برای مثال ، رنگ‌های ویژه با قیمت بالاتری از رنگ‌های ساده تولید می‌شن.

شیشه خم
شیشه خم ساختمان

فرکو میز شیشه ای پذیرایی رو در طرح‌های مینیمال ، مدرن و کلاسیک تولید می‌کنه.‌برای دیدنشون کلیک کن

ضخامت شیشه :

ضخامت در انواع شیشه خم بسیار متغیره : 6 میل 8 میل 10 میل 12 میل 14 میل 16 میل 18 میل 20 میل که‌بر اساس اون‌ قیمتشون هم متفاوته.

شیشه خم
شیشه خم

ابعاد شیشه :

شیشه‌های خم رو می‌شه در ابعاد مختلفی تولید کرد. که‌این ابعاد می‌تونه با توجه‌ به‌طرح یانوعشون، متفاوت باشه.این اندازه‌گیری می‌تونه از روی ابعاد استاندارد و یا بر اساس خواست مشتری باشه.

شیشه خم
شیشه خم

کیفیت شیشه :

کیفیت از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار تو قیمت این محصوله. که‌می‌تونه از انواع سکوریت یا نشکن ، لمینت ، هوشمند و یا غیره تولید شده باشه. برای سفارش انواع محصولات فرکو می‌تونی با شماره 02188068352 و یا با پیام رسان واتساپ در ارتباط باشی. همچنین می‌تونی از پیج اینستاگرام ما برای مشاهده محصولات استفاده کنی.

برای کسب اطلاعات در زمینه دیوار پوش شیشه ای می‌تونی به‌این صفحه مراجعه کنی.

شیشه خم
شیشه خم

مزایای خرید از نمایندگی شیشه خم

برای خرید انواع محصولات ، چه‌سازه‌های شیشه‌ای و چه‌محصولات متفاوت دیگه ، همیشه بهترین گزینه خرید از نمایندگی اون محصول هستش. تمام محصولات پس از تولید در کارخانه و یا تولیدی ، به‌صورت کلی یا جزیی ، در همون مکان به‌صورت حضوری یا غیر حضوری به‌فروش می‌رسه. که‌اکثرا توسط فروشگاه‌ها و مغازه دارها خریداری می‌شن. همونطور که‌مطلع هستی هر مغازه و فروشگاهی بسته‌به میزان اجاره‌بها و هزینه‌های خود و همچنین با توجه به‌موقعیت منطقه‌ای ،به‌مبلغ کالای مورد نظر می‌افزاید و هرچه تعداد واسطه تا رسیدن کالا به‌دست خریدار بیش‌تر باشه ، مبلغ نهایی بالاتر خواهد بود. مزایای خرید از تولیدی و نمایندگی عبارت است از :

شیشه خم
شیشه خم

ما زیباترین انواع شیشه رومیزی رو در فرکو ارائه می‌دیم. برای دیدن تصاویر کلیک کن.

پرداخت هزینه کمتر

از اون‌جاییکه محصولات تولید شده تو کارخونه و یا تولیدی به‌صورت سری کاری و به‌تعداد بالا تولید می‌شن ، هزینه تولید و ساخت نسبتا کم‌تر و در نتیجه قیمت محصول هم پایین‌تر خواهد بود. مخصوصا اگه خریدار به‌صورت کلی و با تعداد بالا خریدکنه.

نمایندگی شیشه خم
نمایندگی شیشه خم

دریافت مستقیم کالا و بدون واسطه

دریافت مستقیم کالا از خود تولیدی و نمایندگی ، علاوه بر این‌که به‌خریدار این امکان رو می‌ده ، که‌با خود تولید کننده در ارتباط باشه و از تمام مزایا و معایب محصول مورد نظر مطلع بشه، همچنین با مشاهده تمام محصولات موجود و با بهره‌گیری از اطلاعات و توضیحات سازنده ، می‌تونی بهترین انتخاب رو داشته باشی. بدلیل حذف واسطه‌ها و هزینه‌های جانبی موجود در مغازه‌ها و پاساژها ، می‌تونی با قیمتی بسیار مناسب‌تر ، محصول مورد نظرت رو خریداری کنی.

نمایندگی شیشه خم
نمایندگی شیشه خم

فرکو شیشه ویترین طلا فروشی رو با کیفیت نشکن و ضد گلوله تولید می‌کنه. برای مشاهده کلیک کن.

امکان سفارش طرح دلخواه

خرید از پاساژها و فروشگاه‌ها ، هرچقدر که‌در ظاهر ، ساده‌تر و راحت‌تر به‌نظر بیاد ، اما از نظر تنوع بسیار محدوده. چراکه بدلیل کوچک‌تر بودن محیط و محدودیت فضای مغازه و فروشگاه ، بجز چند محصول خاص ، که‌طبق سلیقه فروشنده خریداری و برای فروش گذاشته شده، امکان مشاهده همه‌محصولات و انتخاب محصولی مناسب و دلخواه کم می‌شه. اما با خرید از کارخونه و تولیدی علاوه بر امکان انتخاب محصول از بین هزاران طرح و کالای تولید شده ، امکان سفارش طرح و ایده مورد علاقه خودت روهم خواهی داشت.

شیشه خم
شیشه خم

کیفیت بیش‌تر و ماندگاری بالاتر

خرید از نمایندگی این امکان رو برات فراهم می‌کنه ، که‌محصولی رو‌که به‌تازگی تولید شده و از نظر کیفیت و سلامت محصول اطمینان کامل‌داری خریداری کنی. در صورتی که‌تو فروشگاه‌ها و مغازه‌ها ، محصولات مدت زمانی طولانی در محیطی پر تردد و شلوغ باقی می‌مونن. که‌بدلیل نگهداری نامناسب و یا برخورد افراد و وسایل ، از کیفیت محصول کاسته می‌شه و ماندگاری پایین‌تری خواهد داشت.

شیشه خم
شیشه خم

خدمات پس از فروش

زمانی که‌کالای خود رو بصورت مستقیم از تولیدی و نمایندگی اون محصول خریداری می‌کنی ، این امکان رو داری که‌علاوه بر خریدی مطمعن و با کیفیت از خدمات پس از فروش اون محصول هم بهره‌مند بشی.

برای کسب اطلاعات در زمینه نمایندگی شیشه رنگی می‌تونی به‌این صفحه مراجعه کنی.

نمایندگی شیشه خم
نمایندگی شیشه خم

نقش شیشه خم تو دکوراسیون

شیشه‌های خم با انواع گوناگون در جنس و کیفیت ، هم‌چنین با طیف گسترده‌ای از طراحی و رنگ ، تونستن به‌عنوان یک محصول فوق‌العاده در تمام تولیدات ساختمانی و دکوراتیو نقشی با اهمیت و پر ثمر داشته باشن. تو صنعت دکوراتیو و دکوراسیون هم از محصولات متنوع و زیبای این محصول مدرن ، طراحی‌هایی بسیار خاص و خلاقانه پدیدار شده، که‌جلوه‌ای لوکس و نمایی بسیار لاکچری رو فراهم کرده.

شیشه خم
شیشه خم

شرکت تولیدی فرکو در تولید انواع آینه ، طلق و پلکسی ، آلومینیوم ، شیشه رومیزی و انواع سازه‌های شیشه‌ای تخصص داره. جهت معرفی قسمتی از تولیدات فرکو در ادامه لینک‌هائی تعبیه شدن. می‌تونی جهت مشاهده و کسب اطلاع در هر زمینه لینک مربوطه رو لمس کنی.

سفارشات و نمایندگی شیشه خم

تولیدی و نمایندگی فرکو . مفتخره که‌با عنوان یکی از برترین شرکت‌های چند سال اخیر ، با طراحی و ساخت زیباترین و مدرن‌ترین محصولات و اجراها ، از انواع شیشه و آینه ، تونسته با مناسب‌ترین قیمت‌ها در خدمت شما عزیزان باشه.

شیشه خم
شیشه خم

شیشه خم سکوریت فرکو ، بالاترین درجه مقاومت و مزایای ویژه‌ای داره. برای آشنایی کلیک کن.

صنایع فرکو باکادری مجرب و متعهد و محصولاتی با کیفیت و متنوع ، در تولید انواع شیشه خم و تمام سازه‌های شیشه‌ای مقاوم و مستحکم ، مثل انواع سکوریت ، لمینت ، هوشمند و … امکان خریدی دلپذیر و رضایت بخش رو برات فراهم کرده.

شیشه خم
شیشه خم

شیشه رومیزی دودی که‌از زیباترین رنگ‌های این محصوله با تناژمختلف تو فرکو تولید می‌شه.برای مشاهده کلیک کن.

برای آشنایی و مشاهده محصولات فرکو از طریق پیج اینستاگرام ما رو دنبال کن.هم‌چنین می‌تونی با مشاورین ما در فرکو با شماره تماس : 09101767773و پیام‌رسان ما تو واتساپ برای دریافت هرگونه اطلاعات و مشاوره در ارتباط باشی.

حضور در آدرس : آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

نمایندگی شیشه خم
نمایندگی شیشه خم

34 پاسخ

  1. بسیار عالی بود من از این نوع شیشه ها سفارش دادم و بسیار زیبا و مدرن بود با تشکر!

    1. بله آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶

  2. بسیار عالی من همیشه از فرکو محصولات خودم را خریداری میکنم و محصولات بسیار خوبی هستند .

    1. سلام بله ما تمام انواع شیشه ها و اینه ها را تولید میکنیم و اگر میخواهید سفارش دهید به این شماره تماس بگیرید 02188068352 با تشکر

    1. سلام بله شما هر گونه شیشه و اینه ای بخواهید ما داریم و برای سفارش با این شماره تماس بگیرید02188068352 با تشکر

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع شیشه تخت و منحنی در ابعاد مختلف در فرکو تولید می‌شود. جهت ثبت سفارش با شماره تلفن :02188068352 تماس بگیرید.

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز سفارش آنلاین از طریق پیج اینستاگرام و تماس با شماره تلفن :02188068352 در فرکو پذیرفته می‌شود.

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز قیمت ها بسته به کیفیت ، ابعاد و رنگ و طرح انتخابی شما متفاوته. با این شماره تماس بگیر و قیمت دقیق محصول رو به همراه مشاوره رایگان فرکو دریافت کن.

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز قیمت محصول بر اساس ابعاد و جنس شیشه و نوع رنگ مصرفی متفاوت هستش ، لطفا برای دریافت قیمت دقیق با شماره تلفن : 09101767773 تماس بگیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو