Home
میز شیشه ای کامپیوتر

میز شیشه ای کامپیوتر

میز شیشه ای بهتر از هر میز دیگه برای کامپیوتر جوره! اصلا انگار این نوع میز رو برای کامپیوتر ساختن! وقتی پشت میز کامپیوتر هستیم حس تکنولوژی و استیو جابز داریم و حتی بعضی‌ها هم تو فکر هک ناسا هستن! چه میزی بهتر از میز شیشه‌ای این حس رو منتقل می‌کنه؟ بدون شک میز شیشه‌ای مدرن‌ترین نوع میز هست. پس قطعا می‌تونه مناسب‌ترین باشه برای میز کامپیوتر. اما دقت داشته باشین که میزهای شیشه‌ای تنوع زیادی دارن و اینطور نیست که صرفا با یه مدل روبرو باشیم.

اگه قصد داری با دکوراسیون اتاق کارت ، در منزل و یا شرکتت ، توجه افراد و نگاه تحسین برانگیز اطرافیانت رو جلب کنی و با دکور خاص و شیک ، تک و منحصر به‌فرد باشی. پیشنهاد می‌کنم میزهای تمام شیشه کامپیوتر فرکو رو انتخاب کنی.

خرید آنلاینی مطمئن و راحت رو با محصولات معتبر فرکو ، که‌ضمانت یک‌ساله و تعویض بی‌قید و شرط داره تجربه کن 🙂

می‌تونی هر طرح و رنگی که‌بخوای سفارش بدی! تحویل 48 ساعته و ارسال مطمئن به‌تمام نقاط کشور!

کمپانی‌های بزرگ از میز شیشه ای برای میز‌های اداری ، میز کامپیوتر کارمندانشون و میز‌ مدیریت استفاده می‌کنن. شیشه به‌عنوان یک متریال زیبا و شفاف ، جلوه خاص و مدرنی به‌فضا‌های اداری و داخلی می‌بخشه. به‌همین دلیل میز‌های شیشه‌ای کامپیوتر از پرطرفدار‌ترین میز‌های بازار محسوب می‌شه.

کمپانی فرکو ، پیشرو در صنعت شیشه و آینه در ایران ، با کیفیت‌ترین و متنوع‌ترین میزهای شیشه ای کامپیوتر رو تولید می‌کنه.

میز شیشه ای کامپیوتر

انواع میز شیشه ای کامپیوتر

میزهای شیشه‌ای انواع مختلفی دارن. اولین نکته اینجاست که میز شیشه‌ای می‌تونه تمام شیشه باشه! میزهای تمام شیشه مدرن‌ترین طرح هم هستن. از طرف دیگه شیشه ترکیب خیلی جذابی با استیل و چوب می‌سازه! یه مورد مهم دیگه اینکه خود شیشه استفاده شده هم یه مدل نیست! چه از نظر ظاهری و چه از نظر جنس! مثلا میزان شفافیت شیشه‌ها یکی نیست و از طرفی شیشه‌های رنگی و دودی و مات هم برای ساخت میز استفاده می‌شن. از نظر جنس هم برای ساخت میز هم از شیشه معمولی می‌شه و هم از شیشه‌های مقاوم‌تر مثل شیشه سکوریت! پس گزینه‌های زیادی هست!

میز شیشه ای کامپیوتر

نکته : بهتره جنس میز کامپیوتر با شیشه سکوریت باشه. خصوصا با توجه به اینکه تجهیزات میاد روی میز و ایمنی هم مهمه. شیشه‌های سکوریت اولا خیلی مقاوم هستن و دوما حتی اگه بشکنن( خیلی نادر ) خطر خاصی ایجاد نمی‌کنن. چرا که مثل شیشه معمولی به قطعات خطرناک و تیز تبدیل نمی‌شن بلکه کاملا پودر می‌شن. پودر شیشه هم که تیز و برنده و در نتیجه خطرناک نیست.

تفاوت میز کامپیوتر با میز تحریر، مطالعه و میز‌های اداری

شاید تو نگاه اول تفاوت بین میز‌های کامپیوتر با میز‌ تحریر و اداری رو نتونی متوجه‌بشی. اما میز‌های کامپیوتر تفاوت‌های زیادی با بقیه میزها دارن. میز‌های کامپیوتر معمولا عمق بیش‌تری نسبت به‌میز‌های تحریر دارن. به‌این دلیل که‌‌مانیتور‌های مختلف با سایز‌های متفاوت بر روی اون قرار می‌گیره. از تفاوت‌های دیگه‌در میز‌های کامپیوتر به‌پایه مخصوصی که‌برای نگهداری کیس تعبیه شده‌ می‌شه اشاره کرد. که‌تو کامپیوتر‌هایی‌که‌ از کیس استفاده می‌کنن وجود این پایه خیلی ضروریه. صفحه ریلی کیبورد هم که‌محلی برای گذاشتن کیبورد و استفاده راحت از اونه‌ ، عنصر مهم دیگه‌ای در میز‌های کامپیوتر محسوب می‌شه. این صفحه‌در قسمت پایینی صفحه اصلی میز قرار می‌گیره و توسط دو ریل به‌شکل کشویی حرکت می‌کنه.

قبل از اینکه‌ استفاده از لپتاپ و رایانه‌های شخصی ، زیاد بشن بیش‌تر افراد، شرکت‌ها و ادارات از کامپیوتر‌های کیس‌ دار استفاده می‌کردن.به‌همین دلیل میز‌های کامپیوتر همگی دارای قسمت نگهدارنده کیس هستن. میز‌های کامپیوتر قدیمی‌تر این قسمت رو به‌صورت متصل به‌بدنه میز کامپیوتر دارن.اما با گسترش استفاده از لپتاپ‌های شخصی ، طراحان نوع جدیدی از نگهدارنده کیس رو به‌بازار عرضه کردن. این نگهدارنده‌ها به‌صورت یک صفحه با پایه‌ثابت یا متحرکه. نگهدارنده‌های کیس رو می‌شه در قسمت زیرین میز‌های کامپیوتر یا در کنارشون قرار داد.

نگهدارنده کیس در میز شیشه ای کامپیوتر

میز‌های کامپیوتر برای کامپیوتر‌های دارای کیس

هنوز هم کامپیوترهای کیس دار طرفداران زیادی دارن هر چند که کمتر از قبل شده. اگه کیس دارین باید میزی بخرین که عمق بیشتری داشته باشه. البته نسبت به سفارش یه قسمت هم مخصوص کیس می‌تونه ساخته بشه.

میزهای کامپیوتر برای کامپیوترهای بدون کیس (All in one)

این کامپیوتر‌ها کیس ندارن و تمامی قطعات اون‌ها در مانیتور قرار گرفته. برای همین میزهای مخصوص این کامپیوترها فضایی برای نگهداری کیس ندارن. البته افرادی که‌این میزها رو تهیه می‌کنن ، می‌تونن برای کامپیوترهای کیس دار از نگهدارنده کیس مجزا استفاده کنن. این نگهدارنده‌ها به‌صورت جدا در بازار به‌فروش می‌رسن.

قسمت اصلی این میز‌ کامپیوتر معمولا صفحه اونه یعنی سطح میز . معمولا مانیتور کامپیوتر‌های بدون کیس بزرگه. و این کامپیوتر‌ به‌صورت ثابته. لذا از اون معمولا در اداره جات و کمپانی‌ها استفاده می‌شه. برخی از میزهای کامپیوتر، که‌مخصوص کامپیوتر‌های آل این وان هستن قسمت قرار گرفتن مانیتور از صفحه اصلی جداست.

میزهای کامپیوتر برای لپ تاپ

میز شیشه ای کامپیوتر

لپ تاپ به‌عنوان یک کامپیوتر که‌می‌شه اون رو در هر لحظه همراه خودت داشته‌باشی باعث شده‌ که‌استفاده از اون در هر فضایی امکان‌پذیر باشه. گرچه‌اگه برای مدت زمان طولانی از لپتاپ استفاده می‌کنی توصیه می‌کنم حتما یک میز استاندارد برای خودت تهیه کنی. اما معمولا میز‌های کامپیوتر که‌برای لپتاپ طراحی میشن شباهت بسیار زیادی با میزهای ادرای و یا تحریر دارن. این میزها که‌سادگی بیش‌تری نسبت به‌دو نوع قبلی دارن رو می‌تونی با استفاده از کشوهای جدا و یا قفسه‌های کتاب کارآمدتر کنی.

میزهای کامپیوتر گیمینگ

میز شیشه ای گیمینگ

گیمرها همیشه دنبال بهترین و مدرن‌ترین میزها هستن! چرا که ساعت زیادی مشغول بازی هستن و قطعا هر میزی براشون نمی‌تونه مناسب باشه. میز بد باشه خدای نکرده به بازیشون آسیب می‌زنه! ظاهر قضیه هم اینجا مهمه. اگه دوست دارین میز گیم شما مدرن‌تر باشه چه بهتر که مدل تمام شیشه‌ای رو سفارش بدین. البته میزهای گیمینگ یکمی متفاوت هستن. چون این روزها تجهیزات گیمرها واقعا زیاد شده و به میزی نیازه که به خوبی پوشش بده این قضیه رو.

میز شیشه ای گیمینگ

انواع میز شیشه ای کامپیوتر

پیش‌تر در مورد اهمیت استفاده از یک میز کامپیوتر مناسب توضیح دادم. همچنین جذابیت و مدرن بودن میز‌های شیشه‌ای کامپیوتر. که‌باعث شده این میزها به‌یکی از پرفروش‌ترین میز‌های کامپیوتر در سال‌های اخیر تبدیل بشن. این میزها در دو نوع میز با پایه شیشه‌ای و میز با پایه غیر شیشه‌ای تولید می‌شن. که‌در ادامه بطور کامل برات توضیح می‌دم.

میز کامپیوتر شیشه ای با پایه‌های شیشه‌ای

میزهای کامپیوتر شیشه ای با پایه‌های شیشه‌ای به‌دو صورت شیشه یک‌تکه. و یا شیشه چند تکه تولید می‌شن. شیشه یک تکه برای میزهای شیشه ای خم استفاده‌می‌شه. در حالیکه در نوع دیگه ، شیشه‌ها جدا از هم برش می‌خورن.

با شیشه خم

شیشه منحنی در میز کامپیوتر

در این مدل از میزهای شیشه ای کامپیوتر، گوشه‌های صفحه اصلی پس از حرارت دادن خم می‌شن. و بعد به‌عنوان پایه مورد استفاده قرار می‌گیرن. تو سال‌های اخیر این مدل از میز‌های شیشه‌ای کامپیوتر بسیار پر فروشن. سادگی اون در کنار جذابیت فوق‌العاده زیادش ، قابلیت هم‌خونی با تمامی سبک‌های دکوراسیون داخلی رو داره.همچنین راحتی استفاده از اون ، این میزهارو بسیار محبوب کرده‌. البته ناگفته نمونه که‌قیمت این مدل از میز‌های شیشه‌ای کامپیوتر به‌دلیل تولید با شیشه سکوریت و فناوری خاص به‌نسبت مدل‌های دیگه بالاتره.

با شیشه تخت

تو این مدل از میز ، بعد از طراحی و اندازه‌گیری قسمت‌های مختلف میز ، این قسمت‌ها به‌صورت جداگانه برش داده می‌شن.بعد از برش شیشه‌ها ، گوشه‌های اون‌ها با دستگاه ابزار زده می‌شه و سپس با چسب مخصوص و یا اتصالات دیگه با هم چفت می‌شن.

چسب مخصوص مورد استفاده برای چسبوندن این شیشه‌ها به‌شکلیه که‌پس از خشک شدن قابل مشاهده نیست و ظاهر زیبای میز رو خراب نمی‌کنه. اتصالات دیگه‌هم که‌می‌تونن اتصالات فلزی ، پلاستیک، و یا چوبی باشن، زیبایی خاص خودشون و طرفدارای زیادی دارن.

کشو و یا کتابخانه در میز های شیشه ای کامپیوتر

از اون‌جایی که‌میز‌های شیشه ای کامپیوتر با پایه‌های شیشه ، به‌صورت تمام شیشه هستن. تو بیش‌تر اون‌ها کشو و یا کتابخونه دیده نمی‌شه. سادگی این مدل از میزهاست که‌سلایق خاصی رو به‌دنبال خودش می‌کشونه. اما گاه خرید اون‌ها به‌دلیل نداشتن کشو و کتابخونه پاسخگوی تمامی نیاز‌های افراد نیست. تو این مدل از میز‌ها می‌شه از ارگانایزر‌هایی که‌تو انوع مدل‌ها در بازار به‌فروش می‌رسن استفاده کرد. این ارگانایزرها در انواع مختلف کشو ، قفسه و کتابخونه و در جنس‌های چوبی ، پلاستیکی. فلزی تولید می‌شن.

میز شیشه ای کامپیوتر با کشوی پلاستیکی

اگر به‌این مدل خاص از میز‌های شیشه ای کامپیوتر علاقه‌مند هستی ولی نگران فضای کم اونی ،می‌تونی با تهیه این ارگانایزرها این مشکل را برطرف کنی. و با کمی خلاقیت ترکیب زیبایی از شیشه در کنار دیگر متریال‌ها به‌وجود بیاری.

میز کامپیوتر شیشه ای با پایه غیر شیشه‌ای

میز شیشه ای کامپیوتر با پایه فلزی

میزهای کامپیوتر شیشه ای با پایه غیر شیشه‌ای هم طرفدارای زیادی دارن. ترکیب شیشه در کنار دیگر متریال‌ها می‌تونه یک میز بسیار زیبا رو تولید کنه. در پایه این میز‌های شیشه‌ای از متریال مختلفی مثل : چوب،فلز و پلاستیک استفاده می‌شه. که‌نوع چوبی از دو نوع فلزی و پلاستیکی قیمت بالاتری داره. معمولا تو این میز‌ها از شیشه‌های تخت و تنها برای صفحه رویین استفاده می‌شه. اما طراحی‌های خاص‌تری از این میز‌ها هم وجود دارن که‌در اون‌ها از ترکیب شیشه خم با شیشه تخت و پایه‌ها استفاده شده‌.

در این مدل از میزهای شیشه‌ای ، قرار دادن کشوها ، قفسه‌ها و کتابخونه ، که‌معمولا از متریال پایه‌ها ساخته می‌شن بسیار راحت‌تر و متداول‌تر از میزهای تمام شیشه‌ایه. بنابراین اگه به‌دنبال یک میز کامپیوتر شیشه ای جادار هستی ، این مدل از میز‌ها انتخاب خوبی هستن.

میز کامپیوتر شیشه ای با پایه چوبی

میز شیشه ای کامپیوتر با پایه چوبی

چوب به‌عنوان یک متریال طبیعی ، همیشه در لوازم خونگی و اداری و… مورد استفاده بوده. این عنصر که‌حس طبیعت و مثبتی رو وارد محیط می‌کنه با قرار گرفتن در کنار شیشه شکوه خاصی به‌فضا می‌ده. میز‌های شیشه ای کامپیوتر با پایه چوبی در انواع طرح‌های مختلف تولید می‌شن. این میز‌ها در انواع ساده ، کشویی ، کتابخانه‌ای ، قفسه‌دار و … و در سایز‌های مختلف تولید می‌شن. که‌متناسب با نیاز خودت می‌تونی انواع اون رو تهیه کنی.

میز کامپیوتر شیشه ای با پایه فلزی

تو سال‌های اخیر ، طرح‌های مینیمالی که‌در اون‌ها از فلز استفاده شده‌، به‌عنوان یک ترند جهانی طرفدارای زیادی داشته‌. استفاده از فلز‌های ظریف در رنگ‌ها طلایی،رزگلد، و نقره‌ای در کنار شیشه جلوه‌ای فوق‌العاده زیبا به‌این مدل از میزهای شیشه ای کامپیوتر بخشیده‌. گرچه این مدل از میزها هم مثل مدل تمام شیشه‌ای بیش‌تر به‌صورت ساده طراحی می‌شن و در اون‌ها کشو،قفسه و کتبخونه دیده نمی‌شه. اما در کنار این میز‌ها می‌شه از مدل‌های قفسه و کتابخونه‌ای که به‌صورت ست و در همین سبک طراحی می‌شن ، استفاده کرد.

با شیشه خم

طراحی‌های خاصی تو برخی از مدل‌های میز شیشه ای کامپیوتر با پایه‌چوبی و فلزی وجود داره‌ که‌در اونا از شیشه خم برای یکی از پایه‌ها و یا در قسمت قفسه‌ها استفاده شده‌. خلاقیت طراح در این میز‌ها باعث تولید یک محصول منحصر به‌فرد شده‌که‌زیبایی محل کار و یا خونه‌شمارو دو چندان می‌کنه.

با شیشه تخت

میز شیشه ای کامپیوتر

در طرح‌های تولید شده میز‌های شیشه ای کامپیوتر بیش‌تر از شیشه‌های تخت استفاده شده. گرچه این قضیه ممکنه ذهن شمارو به‌سمت مدل‌های تکراری و خسته کننده ببره. اما تنوع استفاده از متریال مختلف در کنار این شیشه‌ها و همین‌طور طراحی‌های مختلف باعث شده‌ که‌تنوع این مدل از میز‌های شیشه ای کامپیوتر به‌بیش از صد‌ها هزار مدل برسه. که‌پاسخگوی تمام نیاز‌ها و سلیقه‌هاست.

انواع شیشه مورد استفاده در میز‌های شیشه ای کامپیوتر

1.شیشه فلوت یا ساده

این مدل شیشه از ساده‌ترین شیشه‌های موجود در بازاره که‌در ضخامت‌های متنوعی تولید می‌شوه. بسته به‌میزان مساحت مورد نیاز ،ضخامت شیشه‌هم باید افزایش پیداکنه.

2.شیشه رنگی یا لاکوبل

شیشه رنگی یا لاکوبل در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شه که‌می‌تونی با سلیقه خودت اون رو انتخاب کنی. برای مشاهده میز‌ تحریر شیشه‌ ای رنگی به‌این صفحه مراجعه کن.

3.شیشه کریستال

شیشه کریستال از شیشه فلوت دارای شفافیت بسیار بالاتریه. لذا میز‌های شیشه ای کامپیوتر ساخته شده‌با شیشه کریستال جلوه و درخشندگی بیش‌تری خواهد داشت.

4.شیشه مات

این شیشه در دو نوع سندبلاست و ساتینا تولید می‌شه. با این تفاوت که‌شیشه ساتینا کاملا ماته. اما بر روی شیشه سندبلاست می‌شه انواع طرح‌ها رو به‌صورت مات و شفاف به‌وجود آورد. از مزایای این شیشه برای میز‌های شیشه ای کامپیوتر می‌شه به‌این موضوع اشاره کرد. که‌این نوع شیشه مات ، از ایجاد دید در قسمت‌های زیرین میز جلوگیری می‌کنه. که‌این موضوع برای جلوگیری از دیده‌شدن اشیا داخل کشوها و قفسه‌ها بسیار حائز اهمیته.

5.شیشه‌طرح دار

می‌تونی با انتخاب طرح مورد نظرت و ارائه اون به‌کارشناسان ما ، این طرح رو بر روی میز‌های خودت چاپ کنی. این‌کار معمولا برای اداره‌جات و یا کمپانی‌ها صورت می‌گیره. به‌این شکل که‌آرم شرکت و یا کمپانی خود رو بر روی میز‌های اداریشون چاپ می‌کنن. این طرح می‌تونه در سه نوع : چاپ ، سندبلاست و حکاکی شده اجرا بشه.

تفاوت میزهای شیشه ای کامپیوتر خم با نوع تخت اون

میز تمام شیشه ای کامپیوتر

همون‌طور که‌پیش‌تر هم توضیح دادم میز‌های شیشه ای کامپیوتر از نوع خم ، معمولا دارای پایه‌های شیشه‌ای هستن. در مدل میز‌ها که‌طراحی مینیمال و سادگی از هدف‌های اصلی طراح هستش. از استفاده زیاد از کشوها، قفسه‌ها و کتابخانه‌ها خودداری شده‌. لذا معمولا میزهای خم دارای فضاهای کمتری به‌نسبت نوع تخت هستن.

شرکت تولیدی فرکو متخصص تولید انواع آینه ، طلق و پلکسی ، آلومینیوم ، شیشه رومیزی و انواع سازه‌های شیشه‌ای هستش. جهت معرفی قسمتی از تولیدات فرکو در ادامه لینک‌هائی گذاشته‌شده. می‌تونی جهت مشاهده و کسب اطلاع در مورد هر کدوم لینک مربوطه‌رو لمس کنی.

می‌تونی برای دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش خودت با شماره 09101767773 تماس بگیری. و یا برای دیدن نمونه کارها از پیج اینستاگرام کمپانی فرکو استفاده کنی.

حضور در آدرس : آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

8 پاسخ

    1. با عرض سلام و وقت بخیر ، بله علی عزیز ، میز های گیمینگ کمپانی فرکو به صورت شیشه ای لاکوبل در رنگ های مختلف و دارای چراغ های بک لایت هستند . برای سفارش با شماره 02188068352 تماس حاصب فرمایید .

  1. سلام میز کامپیوتر شیشه‌ای میخوام از شیشه خمیده ولی مبخوام کشو و طبقه هم داشته باشه سفارش بدم طبق عکس برام میسازید ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز محصولات شیشه‌ای فرکو طبق خواست و سلیقه شما و طبق سفارش ثبت شده تولید می‌شود. جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش با این شماره تلفن : 02188068352 تماس بگیرید.

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز شما میتونید میز کامپیوتر ، میزهای پذیرایی و میزهای اداری و … در مدل‌های دلخواهتون به فرکو سفارش بدید. و سفارشتون رو مطابق با عکس و طراحی مورد نظرتون در مدت 48 ساعت درب منزلتون تحویل بگیرید.

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز امکان اجرای انواع طرح‌های چاپی ، حکاکی شده ، اسید کاری و …. بر روی شیشه مورد نظرت ، در این مجموعه وجود داره. می‌تونی با این شماره : 09101767773 تماس بگیری و طرح مورد نظرت رو ثبت کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو