آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶        تلفن تماس : 02188068352

ساعات پاسخ گویی:

9 الی 14 ، 15 الی 20

ساعات پاسخگویی: 9 الی 21

مطالب پر بازدید

قیمت آینه نور دار

قیمت آینه نور دار

قیمت آینه نور دار با توجه به فاکتورهایی می‌تونه متغیر باشه. در سال‌های گذشته آینه های زیادی به عنوان آینه سرویس بهداشتی تولید شده ، که هر یک از اونا دارای مزایا و معایب متعددی بودن . اما با تولید آینه های نور پردازی شده لایت‌دار تحول یزرگ و عظیمی در طراحی دکوراسیون داخلی رخ داد . به طوری که در زمانی بسار کم به یکی از محبوب ترین نوع آینه ها تبدیل شد . و اغلب طراحان دکوراسیون از آینه نور دار جهت تزیینی فضای داخلی منازل ، تالار های پزیرایی ، سرویس های بهداشتی و… استفاده می‌کنن. این نوع آینه ها با نام‌های دیگری چون آینه لایت دار ، آینه لامپ دار ، آینه نور مخفی ، آینه بک لایت ، آینه LED دار و آینه چراغ دار شناخته شده.

توجه داشته باشین که آینه نورپردازی با توجه به قیمت آینه نور دار در قسمت‌های مختلفی از ساختمان اجرا می‌شه. اما در اغلب موارد طراحان دکوراسیون داخلی تمایل به استفاده از این نوع آینه ها در سرویس بهداشتی دارن. آینه با نور مخفی برای اولین بار در کشور آلمان توسط طراحان دکوراسیون این کشور اجرا شد که مورد توجه بسیاری از افراد و طراحان قرار گرفت.

قیمت آینه نور دار
آینه نور دار خاص و زیبا

تولید آینه نور دار

مرحله اول

برای تولید آینه های با نور مخفی ابتدا ابعاد و طرح آینه تعیین می‌شه.که یکی از مراحل مهم انجام و تولید آینه نور دار هست . به عبارتی شکل هندسی آینه انتخاب میشه. لذا برخی افراد این نوع آینه ها رو به صورت مستطیلی و برخی دیگر به صورت مربعی و دایره ای شکل سفارش میدن. که بستگی به نیاز و خواسته مشتری داره. سپس برش آینه طبق طرح و ابعاد مورد نظر توسط دستگاه CNC صورت می‌گیره و دور آینه با دستگاه دیاموند ابزار زده میشه.

قیمت آینه نور دار
آینه نور دار گرد برای سرویس بهداشتی

مرحله دوم

در مرحله بعدی از تولید آینه نورپردازی شده با استفاده از ورق های PVC یا MDF و LED های به اصطلاح شلنگی پشت آینه نورپردازی میشه. به طوری که LED دور ورق های MDF چسبیده شده و ورق MDF هم با توجه به طرح مورد نظر پشت آینه قرار داده می‌شه. در نهایت هم با استفاده از همان ورق های MDF یک آویز پشت آینه نصب میشه.

هنگام خرید این نوع آینه باید به چه مواردی توجه کرد

اندازه آینه نور دار

ابتدا متراژ قسمتی که می­‌خواید آینه نور دار رو در اون قرار بدین بررسی کنین. و سپس سایز روشویی رو در نظر داشته باشین که از اهمیت بالایی برخورد داره. اصولا اندازه­ و ابعاد آینه رو هم اندازه با روشویی و یا کمی کوچک­‌تر از روشویی انتخاب می­‌کنن. انتخاب آینه­ ای با عرض بزرگ­‌تر از روشویی از لحاظ رعایت نظم در دکوراسیون داخلی مطلوب نیست و زیبایی رو از فضای شما می‌گیره. اگر طول روشویی شما بسیار عریض هست. می‌تونین از چندین آینه تراش خورده در کنارهم استفاده نمایین که معمولا هم گزینه مناسبی اس. با این کار شما با یک تیر دو نشان زدین. چرا که در این صورت هم فضای شما مدیریت و فضا سازی شده اس . و هم دیوار مورد نظر خود رو دکوراتیو کردین که اسم دیگر اونا آینه دکوراتیو هست.

قیمت آینه نور دار اتاق خواب

مدل آینه نور دار

مدل­‌های این نوع آینه ها در محیط داخلی استفاده می‌شه معمولا به صورت عمودی هستن. این کار سبب میشه که خطای دید ایجاد کنه و فاصله سقف تا کف بیشتر به نظر بیاد . که این کار عموما بیشتر در فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می­‌گیره و انتخاب میشه. در حالتی که شما می‌خواید از این نوع آینه برای سرویس بهداشتی خود استفاده کنین : حالت اول ، اگر روشویی شما طرح گِرد داره آینه طرح گرد متناسب با اون می‌تونین انتخاب کنین که باعث می‌شه زیبایی سرویس بهداشتی چند برابر بشه. قطعا انتخاب بد و نا متناسب آینه نور دار با توجه به محیط می‌تونه باعث ناهماهنگی و نداشتن تناسب در اون محیط بشه.

قیمت آینه نور دار گرد

رنگ آینه نور دار

به‌طور کلی انتخاب رنگ آینه موضوع مهمی اس که باید این کار به‌صورت کارشناسی شده انجام بشه . زیرا هماهنگی و هم خوانی رنگ آینه با دکوراسیون محیطی که برای آن آینه در نظر گرفتیم . بسیار موضوع مهمی اس چرا که اگر درست و اصولی انجام نشه. نه تنها باعث زیبایی محیط ما نمیشه بلکه باعث ناهماهنگی کلافه کننده‌ایی میشه.در این خصوص شما می‌تونین از کارشناسان حرفه ایی تیم فرکو برای انتخاب رنگ آینه نور دار مناسب برای فضای داخلی خود کمک بگیرین . در قدم اول همیشه باید به محیطی که می‌خوایم آینه رو در اون قرار بدیم دقت کنیم . به‌طور مثال اگر آینه رو برای سرویس بهداشتی بخواهیم تهیه کنیم . بهتره رنگ روشویی ، رنگ کاشی ها و یا رنگ سرامیک کف رو در نظر بگیریم . البته انتخاب رنگ آینه به انتخاب سلیقه و مطابق با علایق مشتریان هم صورت می‌گیره. واضح هست که رنگی کردن آینه مورد نظر تاثیری هم در قیمت آینه نور دار داره . قیمت اون از آینه معمولی طبعا بیشتره. پرطرفدارترین رنگ برای قاب اینه رنگ سفید هست که در محیط‌های تاریک بسیار جذاب و خاص می‌شه.

قیمت آینه نور دار خاص و مدرن

لازم به ذکره پس از برش آینه نورپردازی می توان دور آینه رو سندبلاست کرد. به طوری که نور از یک لایه با عرض ۵ سانتی متری نیز مشاهده بشه . این طرح در کشورهای اروپایی به کرات اجرا شده اس. با مراجعه به اینستاگرام فرکو و دیدن نمونه کارهای بیشتر می‌تونین انواع آینه‌های با نور مخفی رو به صورت ساده و سندبلاست مشاهده نمایین.

انواع آینه نور دار

  • آینه نور دار گرد
  • آینه نور دار قدی
  • آینه نور دار رنگی
  • آینه نور دار چوبی
  • آینه نور دار لمسی
  • آینه نور دار قاب دار
  • آینه نور دار طرح دار
  • آینه نور دار کریستال
  • آینه نور دار سه بعدی
  • آینه نور دار مستطیلی
  • آینه نور دار ریموت دار

آشنایی با انواع آینه نور دار

آینه نور دار رنگی

قطعا یکی از پرطرفدارترین نوع از آینه های نور دار آینه رنگی اس. آینه نور دار رنگی برای طراحی لوکس یک آینه با نور مخفی می توان از آینه های رنگی استفاده کرد . که قطعا در زیبایی آن تاثیر بسیار زیادی داره. لذا از مهم‌ترین شاخص‌های طراحی دکوراسیون داخلی مدرن ترکیب و تطبیق اصولی رنگ‌ها در فضای داخلی ساختمان هست. که نیاز به مشاوره داره . به طوری که رنگ‌های بکار رفته موجب ایجاد حس مثبت و دریافت انرژی افراد داخل ساختمان می‌شه . می‌توان این نوع آینه‌ها رو در رنگ‌های دودی ، برنزی ، شامپاینی ، آبی ، بنفش سبز و غیره… تولید کرد .

آینه نور دار با رنگ دودی

آینه نور دار ریموت دار

طرح جدید و خاص از آینه های نورپردازی شده که با استفاده از ریموت نورپردازی مخفی پشت آینه روشن و یا رنگ نور آن تغییر و خاموش میشه . حتی می‌توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور رو توسط ریموت تغییر داد . که بشدت توصیه می‌شه. آینه نورپردازی ریموت دار اغلب به عنوان آینه روشویی در ساختمان های با طراحی دکوراسیون مدرن استفاده می‌شه.

قیمت آینه نور دار قدی

آینه نور دار لمسی

یکی دیگه از محبوب‌ترین آینه های نور دار که با استفاده از مدار ها و کیت های الکترونیکی ساخته شدن آینه لمسی یا همان آینه تاچ هست. که می‌توان نوعی از آینه های با نور مخفی تولید کرد که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه ، نورپردازی مخفی روشن یا رنک های نور آن تغییر و یا خاموش میشه. آینه نورپردازی لمسی در کشورهای غربی نیز به کرات جهت تزیین فضای داخلی ساختمان استفاده میشه. در واقع این نوع آینه ها رو می توان در قسمت‌های مختلف یک ساختمان بکار برد.

قیمت آینه نور دار لمسی

آینه نور دار سالن زیبایی

قطعا داشتن چندین آینه که از این نوع آینه ها باشه، در سالن‌های زیبایی می‌تونه جلوه اون سالن رو چندین برابر کنه . و سالنی لوکس و خاص به شما بده. طراحان دکوراسیون داخلی از آینه های نور دار مخفی با ابعاد بیش از یک متر مربع برای سالن‌های زیبایی نیز استفاده می‌کنن. بدین شکل آرایش افراد نیز با سهولت بیشتری انجام می‌گیره. در طرح‌های جدید آینه نوپردازی شده دو طرفه از سقف سالن زیبایی با استفاده از زنجیرهای تزیینی آویز می‌شه. که نمای بسیار زیبا و مدرنی رو ایجاد می‌کنه. که امروزه استفاده از این نوع آینه مورد توجه سالن داران عزیز بوده اس. آینه آرایشی یا همون آینه نور دار سالن زیبایی در اشکال مختلف هندسی تولید می‌شه. به طور مثال در برخی از طرح ها آینه های قدی مستطیلی شکل طراحی شده و در برخی موارد نیز آینه های گرد تولید میشه .

قیمت آینه نور دار
قیمت آینه نور دار سالن های آرایشی

قیمت آینه نور دار

قیمت آینه نور دار بستگی به عوامل مهم وکلیدی زیر داره :

  • اندازه آینه
  • مدل آینه
  • طراحی آینه
  • کیفیت متریال
  • نوع لامپ‌های آینه
آینه نور دار مناسب روشویی

شما می‌تونین با در نظر گرفتن بودجه مورد نظرتون مدل و جنس مد نظر خود و‌ یا طرح شخصی خود برای سفارش آینه نور دار خود اقدام کنین. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه های مختلف برای ساخت انواع مختلف شیشه در هر گونه سایز و هرگونه طرح دلخواه شما آماده گرفتن هرنوع سفارش هست. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به مدت ۴۸ ساعت می‌تونه. هرمدل شیشه و آینه در سایز و تنوع رنگی که شما بخواید رو تولید کنه و بدست شما برسونه. شما عزیزان می‌تونین در تنوع بسیار زیاد رنگ و ابعاد و سایز شیشه و آینه مورد نظرتون از طریق واتس اپ 09101767773یا با شماره تلفن 02188068352 ما در ارتباط باشین تا بتونین سفارش خود رو ثبت کنین. در کمترین زمان محصول سفارش داده‌ی خود رو در هرجای ایران که باشین تحویل بگیرین.

قیمت آینه نور دار اتاق خواب

نحوه سفارش

شما می‌تونین هر مدل و طرحی که می‌خواید و در ذهن دارین رو به ما سفارش بدین . برای تولید و طراحی از مجرب ترین افراد در کارگاه فرکو و از جدیدترین دستگاه های موجود در ایران استفاده می‌کنیم . برای سفارش و مشاوره با شماره 02188068352 تماس بگیرین. ویا با کلیک بر واتساپ به صورت مجازی سفارش خود رو ثبت کنین. برای اطلاع از قیمت هر نوع از آینه به سایت فرکو مراجعه کنین. برای دریافت اطلاعات بیشتر و بازدید از محصولات جدید می‌تونین پیج اینستاگرامی فرکو رو دنبال کنین.

آدرس کارخانه: تهران، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ عمارت ، خ 15 متری سلمان ،بن‌بست بنفشه ،انتهای کوچه در سبز روشن

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو