Home
آینه طرح شکسته

آینه طرح دار

بیا تا با آینه طرح دار بیشتر آشنا بشیم و کاربرد و مزایای هر سبک اونو باهم مقایسه کنیم. آینه رو که نمیشه از فضا حذف کرد پس بهتره از آینه‌های مدرن با سبک‌های نوین و بروزش استفاده کنیم . تا زیبایی دکوراسیون و محل مورد استفاده چندین برابر بشه. شاید به این مسئله توجه نکرده باشی که در سالن‌های لوکس آرایشی یا منازل لاکچری آینه‌کاری دیوارها چه تاثیری رو پرستیژ آرایشگاه‌ها و مدرنیته شدن منازل گذاشته !!!

برای همین هم هست که استفاده از آینه طراحی شده در دنیای امروزی نقش پررنگی پیدا کرده. زیرا در تولیدی شیشه و آینه فرکو انواع طرح برای حکاکی بر روی آینه ها موجوده. که این امر باعث جذب طرفداران بسیاری شده. این آینه طراحی شده به دلیل نمای بسیار زیبا و مدرن اکثرا برای تالارها ، مزون‌ها ، سالن‌های اداری ، سالن‌های ارایشی و تمامی محیط‌های دیگر مورد نظر شما قابل استفاده هست.

آینه طرح دار
آینه طرح دار

مطلبی مهم در ارتباط با استفاده از آینه طرح دار


افراد با سلیقه‌ای که به دکوراسیون محیط داخلی و زیبایی و شیک بودن اون اهمیت میدن در تمام بخش‌های محیط از آینه طرح دار استفاده می‌کنن.
کاربرد آینه طراحی شده فقط به نیاز ضروری محدود نمیشه بلکه از کاربردهای دیگه‌ی اون به عنوان وسیله‌ای دکوراتیو و تزیینی نیز بکار میره.
به دلیل اینکه آینه طراحی شده جنبه ی تزیینی داره گروه تخصصی فرکو اقدام به طراحی و‌تولید انواع متنوع مدل‌های آینه کردن.
همچنین گروه فرکو در رنگ آینه‌ها تنوع و خلاقیت خاصی رو بکار می‌بره.
ایجاد طراحی در آینه موجب میشه علاوه بر کاربردی بودنش ، به عنوان اشیا تزیینی و زیباسازی محیط داخلی ساختمان نیز استفاده می‌شه.

ویژگی‌های مهم آینه طرح دار یا آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو نور رو به خوبی در فضای خانه منعکس کرده. و باعث افزایش روشنایی منزل میشه. و با بازتاب تصاویر در آینه‌ها باعث جذاب تر و بزرگ‌تر دیده شدن، فضای داخلی خونه می‌شه. یکی از جذابیت‌هایی که یک خریدار رو به این آینه مجاب میکنه، اینه که برای خونه‌های کوچیک بسیار مفید و قابل استفاده اس.در ادامه مطلب به بررسی انواع آینه طراحی شده و کاربرد اون و معرفی خدمات آینه کاری و معرفی بهترین مرکز آینه کاری همراه با بررسی هزینه آینه می‌پردازیم.

آینه دکوراتیو
آینه طرح دار یا آینه دکوراتیو


بهترین محل برای نصب آینه طرح دار اتاق پذیرایی اس


اتاق پذیرایی ، دلیل این که این مکان در خانه مناسب ترین محل برای نصب آینه طراحی شده اس اینه که بیشتر دوستان و مهمانان ما در اتاق پذیرایی حضور می‌یابن.
به همین دلیل باید اتاق پذیرایی از بقیه جاهای خونه مدرن‌تر و زیباتر باشه. آینه طرح دار موجب زیبایی چشم نواز اتاق پذیرایی میشه. و جلوه‌ای بسیار شیک به خونه‌ی شما می‌ده. در صورتی که در کنار آینه طراحی شده از یک نورپردازی مناسب استفاده کنین موجب تحسین مهمونای شما می‌شه.

تاثیر آینه طرح‌دار در روشنایی محیط داخلی

به طور کلی وجود آینه در محیط داخلی مورد نظر ما در روشنایی اون محیط تاثیر زیاد و بسزایی داره. زیرا هنگامی که شما از آینه در محیطی با کم نور استفاده می‌کنین. وجود این آینه در روشنایی فضا به شما کمک‌های فراوانی می‌کنه. برای مثال شما هنگامی که آینه رو دریک فضایی می‌ذارین. و روشنایی لامپ موجود در محیط بر روی آینه می‌تابه و بازتاب میشه ، این نور و روشنایی بر فضای ما بازتاب میشه.و این بازتاب محیط داخلی ما رو چند برابر از مقدار نور اصلی خود روشن‌تر می کنه. به طوری که نیازمند به استفاده لامپ‌های زیاد در سالن و اتاق خود نیستین و این ترتیب با این عمل در هزینه‌های برق به‌طور غیر مستقیم صرفه‌جویی میشه. و به شما کمک‌های فراوانی می‌کنه.

آینه طرح دار
آینه طرح دار

فواید استفاده آینه طراحی شده چیه

استفاده از آینه در تمامی مکان‌های مورد نظر فواید خاص خود رو داره. برای مثال وجود یک آینه در یک مکان کوچک نه تنها باعث زیبایی اون فضا میشه بلکه باعث بزرگنمایی و روشنایی بدون مصرف لامپ‌های اضافی نیز میشه.

تاثیر آینه گرد در روانشناسی 

 وجود آینه گرد طرح دار خود به تنهایی بسیار بر روی روحیه و حس ما تاثیر میذاره. زیرا که وجود یک آینه در یک محیط باعث دلباز شدن و روشنی فراوانی بدون مصرف برق نیز میشه. آینه‌های گرد طرح دار زیبایی بسیار دلنشینی دارن. از نظر روانشناسی اگر شما فردی هستین که به آینه دایره شکل علاقه دارین. یکی از معروف ترین حس‌های القا کننده در اشکال دایره شکل حس ابدیت است. در شکل دایره شروع و پایان نداره. این آینه به دلیل نداشتن گوشه و لبه تیز  باعث به وجود اومدن ارامش بیشتری میشه. اگر آینه منزل شما به شکل دایره ‌اس. به تنهایی لطافت و نرمی رو به همراه داره. اگر یک نور ملایم از پشت آن روشن باشه. زیبایی و لطافت آینه شما و محیطی که در اون هستین دو برابر میشه.

آینه گرد طرح دار
آینه گرد طرح دار

فواید آینه گرد طرح دار در منزل  بروز و زیبا کردن فضا  

  • روشن‌تر نشان دادن فضا  
  • دلباز و بزرگتر نشان دادن فضا 
  • بلندتر نشان دادن ارتفاع سقف 
  • کمک در مصرف برخی هزینه های به‌وجود آمده 
  • تاثیر آینه طراحی شده در بزرگنمایی فضای داخلی

وجود یک آینه در بزرگنمایی فضای داخلی ما تاثیر بسیار چشمگیری داره. زیرا زمانی که شما برای زیباسازی فضای مورد نظر خود از یک آینه استفاده می‌کنین.به دلیل بازتاب نور در آینه و فضایی که رو به روی آینه و مقابل آن وجود داره، درآینه منعکس میشه و در نتیجه این عمل انعکاس در آن فضا حس بزرگ‌نمایی زیادی رو ایجاد میکنه.

آینه طرح دار در چه مکان‌هایی استفاده میشه

  • سالن های آرایشی و آرایشگاه ها
  • سرویس های بهداشتی
  • تالار های پذیرایی
  • اتاق های خواب
  • طلا فروشی ها
  • نمایشگاه ها
  • آسانسور ها
  • فروشگاه ها
  • فرودگاه ها
  • مراکز خرید
  • نشیمن ها
  • خیاطی ها
  • اداره جات
  • مزون ها
  • حمام ها
  • مدارس
آینه طرح دار
آینه طرح دار

انواع اشکال آینه طرح دار

  • ۱. آینه گرد
  • ۲. آینه مربع
  • ۳. آینه بیضی
  • ۴. آینه مستطیل
  • ۵. آینه لوزی

آینه گرد طرح دار

امروزه آینه گرد طراحی شده در دکوراسیون تأثر بسزایی داره. یکی از آینه‌هایی که در تمامی محیط های دلخواه شما تنوع و زیبایی زیادی به محیط شما میده . زمانی که در یک محیطی اشکالی مانند مربع و مستطیل بسیاره، وجود یک آینه گرد می‌تونه تضاد رو بین اشکال محیط مورد نظر شما ایجاد کنه. و این تضاد باعث جذابیت و زیبایی فراوانی میشه.

آینه طرح دار گرد
آینه گرد طرح دار

آینه طرح دار مربع

آینه‌ها با توجه به فوایدی که دارن، مزیت و تنوع بسیار گسترده‌ای دارن. آینه‌ها در دنیای امروزی از اهمیت بسیاری بالایی برخورداره.و در کاربردهای مختلف از این آینه‌ها به کار میره.برای مثال (اداره‌ها ، سالن‌های ارایشی ، منازل ، اتاق‌ها ، سرویس‌های بهداشتی) به‌طورکلی آینه‌ها علاوه بر کاربردهای بسیار مهمی که دارن. در زیباسازی فضای اطراف خود بسیار مؤثر هستن. استفاده از آینه‌ها باعث می‌شه تا فضا بزرگ‌تر به نظر برسه. همچنین با بازتاب نورها و شفافیت و درخشانی که آینه داره، باعث می‌شه تا محیط روشن‌تر نیز بشه. وجود یک آینه در زندگی ما کاربردهای بسیاری داره. وجود آینه در محیط مناسب ما نه تنها نقش زیباسازی رو داره. بلکه در بزرگ‌نمایی فضا و کمک در کمتر مصرف کردن نور و روشنایی اون محیط کمک زیادی می‌کنه.

آینه طرح دار مربع
آینه طرح دار مربع

آینه بیضی

در دنیای آینه‌ها اشکال متنوعی وجود داره. که یکی از زیباترین ، محبوب ترین و پرفروش ترین کارهای موجود در تولیدی فرکو آینه های جدید بیضی شکل یا همان تخم مرغی شکل هست. این مدل نوع آینه مانند تمامی آینه ها در تنوع بسیاری طراحی و تولید میشن.پس شما عزیزان می‌تونین این آینه رو به صورت آینه دیواری ، آینه قدی ، آینه رومیزی و تمامی مدل‌هایی که بخواید سفارش بدین.

در دنیای امروزی بیشترین استفاده از آینه های طرح دار بیضی به صورت رومیزی‌اس که طرفداران بسیاری رو به خود جذب کرده.این نوع آینه علاوه بر کاربردی که دارن بسیار چشمگیر هستن. استفاده از این محصول در تمامی محیط‌های مورد نظر باعث لاکچری و زیبایی چشمگیر نشون داده شدن فضا میشه. اگر شما عزیزان به دنبال تغییر دکوراسیون بسیار زیبا و چشمگیر هستین. خرید این محصول می‌تونه به شما کمک زیادی کنه.

آینه طرح دار بیضی
آینه طرح دار بیضی

آینه مستطیل

یکی از  آینه هایی که نقش بسیار پررنگی در زیبایی دکوراسیون منزل داره آینه طراحی شده مستطیل هست. که می‌توان ،با وجود این محصولات محل زندگی و کار خود رو زیباتر و دلبازتر کرد. آینه های طرح دار مستطیل در دکور تمامی محیط های مورد نظر نقش بسیار مهمی داره. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو هروز به فکر تولید نمونه جدید از تمامی محصولات خوده. استفاده از آینه طراحی شده مستطیل در زیبای فضای ما تاثیر بسیاری داره. برای داشتن دکوراسیونی زیبا و دلباز مدرن باید از نور و روشنایی آینه استفاده کرد. تا بتونیم محیطی زیبا و به روز داشته باشیم.

آینه طرح دار نیم دایره ایی

امروزه این آینه به دلیل شکل‌های لوزی کوچک و بزرگ و کوتاه و بلند در چشم ما خاص و زیبا نشان داده میشه. و به دلیل نصب آسون می‌تونه افراد بیشتری رو به خود جذب کنه. انواع آینه‌ها ،شامل آینه های دایره ای شکل هستن. که انواع آن دایره‌های کوچک و بزرگ و یا نیم دایره و به صورت دایره‌های در هم فرو رفته طراحی شده ، به خریداران عرضه میشه. متناسب به سلیقه شما عزیزان برش کاری میشه.

آینه طرح دار نیم دایره ایی
آینه طرح دار نیم دایره ایی

آینه طرح دار لوزی

فرق چشمگیری که آینه طرح دار لوزی داره اینه که ، مانند دیگرآینه‌ها توسط پایان کار در محل نصب نمیشه. و همانطور که در متن بالا به اون اشاره کردیم در مکان‌های مختلف منزل می‌توان تنظیم کرد. و همه اینا بستگی به نظر شما داره. اگر شلوغی و زرق و برق خونه، شما رو جذب می‌کنه. می‌تونین در آینه کاری بالای تلویزیون ، آینه کاری بالای شومینه و آینه کاری میزنهارخوری و ستون‌های خونه استفاده کنین. اگر سبک ساده و خلوت دوست دارین. می‌تونین در دیوارهای بزرگ منزلتون قرار بدین،که هم ساده و هم شیک به چشم بیاد.

آینه طرح دار لوزی
آینه طرح دار لوزی

جهت استفاده از آینه طراحی شده به نکات زیر توجه کنین


  • ۱.اولین مورد اندازه ی محیط هست ، که با توجه به متراژ محیط مورد نظرتون اندازه و ابعاد آینه طرح دار رو انتخاب کنین.
    استفاده از آینه طرح دار در ابعاد مناسب و نصب اون در اتاق پذیرایی موجب بزرگ‌تر دیده شدن اتاق پذیرایی شما می‌شه.

  • ۲.در صورتیکه آینه طراحی شده رو قاب کنین و روی زمین قرار بدین زیبایی محیط رو دوچندان می‌کنه.

  • ۳.استفاده از آینه طراحی شده می‌تونه به‌صورت اثری هنری و یک قاب عکس بر جلوه ی اتاق شما اضافه کنه.

  • ۴.می‌تونین چند آینه طراحی شده رو روی دیوار به نحوی چیدمان کنین که فضایی خاص و منحصربفرد به اتاق شما بده.
آینه طرح دار
آینه طرح دار

نحوه‌ی ثبت سفارش

شما عزیزان می‌تونین برای تهیه و سفارش هر نوع و شکل از آینه های طراحی شده با ابعاد مورد دلخواه و مورد نیاز خود . از طریق شماره های واتس اپ 09101767773یا با شماره تلفن 02188068352 ما در ارتباط باشین تا بتونین سفارش خود رو ثبت کنین.صنایع آینه و شیشه فرکو مفتخره که میتونه در ۴۸ ساعت بهترین کیفیت شیشه و آینه رو که مدنظر شماست رو تحویل بده.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو