Home
آینه کاری بالای شومینه

آینه کاری بالای شومینه

ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی جامع در رابطه با آینه کاری بالای شومینه برای متقاضیان شرح بدیم. نصب آینه بالای شومینه باعث انعکاس نور و  زیبایی خیره کننده ایی در اتاق می‌شه. و جذابیت دکوراسیون داخلی رو دوچندان می‌کنه. نصب آینه در بالای شومینه یک روش خاص و متفاوت و کلاسیک برای دکور قسمت خالی دیوار بالای شومینه اس. ویژگی منحصر به فرد آینه اینه که نه تنها دارای جلوه بصری خوبی در فضا میشه.بلکه باعث گسترش فضا و بزرگ‌تر به نظر رسیدن محیط نیز می‌شه. که مدل و طراحی و اجرای آینه مسئله تعیین کننده ایی در زیبایی محیط هست . ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت هست که انتخاب رنگ آینه و سبک دکوراسیون آینه حتما باید با درنظر گرفتن فضای محیط به‌طوری که متناسب باشه ، انجام و اجرا بشه.

آینه کاری بالای شومینه

واضح هست که آینه ها منعکس کننده نور و جذابیت در هر فضایی هستن. در واقع نصب و اجرای آینه کاری بالای شومینه ترفندی خلاقانه در طراحی دکوراسیون هست. که هیچگاه قدیمی و دمده نمی‌شه. انعکاس نور ناشی از شمع‌های دکوری در جلوی آینه زیبایی محیط را دو چندان می‌کنه .و اثر دکورهای تزئینی یا شمع هایی که بر روی طاقچه بالای شومینه قرار داده شده اس رو تقویت می‌کنه. اجرای آینه کاری بالای شومینه ، بسته به نوع کیفیت آینه و نحوه چیدمان اون، دیدگاهی سنتی یا مدرنیته رو ارائه میده. 

آینه کاری بالای شومینه در چه فضاهایی مناسب هست

 در هنگام انتخاب آینه برای انجام آینه کاری برای منزل خود باید با اندازه گیری دقیق متراژ فضای مورد نظر اندازه آینه تعیین بشه. برای به‌وجود آوردن یک دکوراسیون کلاسیک و خاص ، از آینه ای که دارای عرضی برابر با عرض قسمت بالایی شومینه باشه استفاده بشه. در واقع عرض متراژ دیواری که می خواید روی اون دکور انجام بدین. به شما کمک می‌کنه تا اندازه آینه رو به‌طور دقیق محاسبه کنین. مثلا دو آینه 44سانتی برای یک دیوار بزرگ 4متری مناسبه . برای افزایش ایمنی در منزل ، باید آسیب های طبیعی و احتمالی و زمان هایی که ممکنه بچه ها در نزدیکی آینه ها بازی می‌کنن خطر افتادن آینه ها بررسی بشه.

آینه کاری بالای شومینه

انواع اشکال آینه کاری بالای شومینه

  • به طور کلی آینه های مستطیلی با قاب های پر طرح و جزئیات معمولا یک فضای کلاسیک مناسبه.
  • به‌طور کلی آینه های گرد که دارای قاب های چوبی ساده هستن. برای فضاهای مدرن و مینیمال به کار میرن و مناسب هستن.
  • به‌طور کلی آینه های استیل و انواع دیگر فلزها جلوه بصری خاصی‌تری رو به معرض نمایش می‌ذارن.
آینه کاری بالای شومینه

طراحی و دکور بالای شومینه

به‌طور کلی برای طراحی و دکور کردن بالای شومین هم می‌توان .از شمع ها ، قاب های دکوراتیو ، قاب عکس های خانوادگی و یا عناصری از طبیعت مثل سنگ های تزیینی و… برای روی شومینه استفاده کرد. هرچه به دکوراسیونی که برای این قسمت ازمحیط اختصاص می‌شه .اهمیت بیشتری بدین محیط و فضای شما خاص‌تر و منحصر به فردتر به معرض نمایش گذاشته میشه. و در نهایت یک دکوراسیون کاملا متفاوت و خاص تری نسبت به سایر منازل رو داشته باشین .همیشه سعی کنین در چیدمان انواع قسمت های مختلف خونه خود جسارت داشته باشین. و سنت شکن باشین و تمامی فانتزی‌هایی که در ذهنتون هست رو پیاده‌سازی کنین. زیرا همین ایده های شخصی هستن که بعضی دکوراسیون‌ها رو خاص کرده هست.

آینه کاری بالای شومینه

شومینه چیست

با توجه به اینکه در فصل سرما در محیط خونه ، معمولا افراد هنگام نشست ودورهمی گرد شومینه جمع میشن. بنایراین شومینه نقطه‌ی مهم کانون در خونه محسوب می‌شه. شومینه در فضای خونه قسمت نشیمن محسوب می‌شن. بنابراین طراحی اونا حائز اهمیت هست و می‌تونه تاثیر بسزایی بر جذابیت دکوراسیون محیط داشته باشه. در اکثر اوقات دیوار بالای شومینه مثل یک بوم نقاشی خالی اس که ، شما می‌تونین با ایده های شخصی و یا خلاقیت های منحصر به فرد خود اونو طراحی کرده. و یک محیط آرامش بخش خلق نمایین. این که این قسمت خانه در چه نوعی از سبک قرار می‌گیره کاملا به دکوراسیون اون محیط و سلیقه‌های شخصی بستگی داره . در ادامه مطلب با ایده های متنوع تری پیرامون آینه کاری بالای شومینه آشنا می‌شین.که می‌تونن براتون بسیار مفید باشن. 

آینه کاری بالای شومینه

تاثیر شومینه های آنتیک در دکوراسیون مدرن امروزی

شومینه های آنتیک 

هرساله در فصل سرما همه افراد به فکرگرم کردن منازل خود میوفتن. گاهی با وسایل گرمایشی و گاهی با رنگ‌ها و استفاده از دکوراسیون باعث گرمابخشی محیط خانه خود میشن. شومینه‌ یکی از سیستم‌های گرمایشی سنتی و قدیمی اس .که امروزه به شکل مدرن‌تری در اومده اس. اگر منزل شما قدیمی اس و شومینه قدیمی و کلاسیک داره باید بدونین که بسیار خوش شانس هستین. اما باید بدونین که شومینه های کلاسیک و آنتیک امروزه یکی از پرطرفدار ترین اجزای دکوراسیون داخلی به حساب میان. شومینه چه فعال و گرمابخش منزل باشه و چه تنها به عنوان یک تزئین دکوراتیو در منزل وجود داشته باشه. در هر صورت می‌تونین با داشتن شومینه قدیمی یک دکوراسیون خاص پاییزی داشته باشین. در ادامه مطلب با ایده های متنوع تری پیرامون آینه کاری بالای شومینه آشنا می‌شین.که می‌تونن براتون بسیار مفید باشه. 

آینه کاری بالای شومینه

استفاده از شومینه صرفا جهت تزئین

اگر شومینه آنتیکی در منزل دارین اما به هر دلیلی نمی‌خواید یا نمی‌تونین. از اون به عنوان یک وسیله گرمایشی استفاده کنین، ایده‌های دکوری زیادی برای استفاده کاربردی و تزیینی از اون وجود داره. می‌تونین از شومینه خود برای نگهداری کتاب‌ها و مجلات استفاده کنین. یک فضا برای ذخیره‌سازی خلاقانه وسایل به طوری که از اضافه کردن شلف‌های جدید به دیوارهای خانه جلوگیری می‌شه. می‌تونین تنها از اون استفاده تزیینی کنین. و با تعدادی وسایلی وینتج و قدیمی مانند چمدان‌های قدیمی، یک کنج آنتیک و دوست داشتنی بسازین. می‌تونین با تعداد زیادی شمع در ابعاد و مدل‌های مختلف، یک فضای دنج و رمانتیک در گوشه منزل ایجاد کنین. حتی می‌تونین با تعدادی کنده‌های چوب شومنیه خود رو شبیه یک شومینه فعال نشون بدین. شاید این شومینه‌های آنتیک هیچ وقت روشن نشن اما همین چیدمان حال و هوای منزل شما رو گرم‌تر می‌کنه.

آینه کاری بالای شومینه

مدل شومینه مدرن اتاق پذیرایی

امروزه در طراحی های مختلف طرح و مدل شومینه بیش از هر چیز به زیبایی بها داده می‌شه. شومینه اگر چه نقش گرمایشی رو در خونه بر عهده داره. اما آنگونه که پیداست در بسیاری از طراحی های دکوراسیون داخلی منازل استفاده از شومینه نقشی بسیار فراتر از نقش گرمایشی رو ایفا می‌کنه. معمولا برای زیباسازی شومینه از نمای سنگ، گچ بری، چوب و شیشه استفاده می‌شه.که هر کدوم متناسب با معماری داخلی و دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می‌گیرن. البته نباید از شیوه‌های عایق بندی و روش استفاده بهینه از شومینه غافل شد اینکه شومینه شما دارای بازده حرارتی بالایی باشه. امتیاز بسیار مثبتی اس که نباید اونو کم اهمیت در نظر بگیرین. قرار دادن امکان ایجاد شومینه در اکثر معماری های مدرن در مکانی صورت می‌گیره. که بتوان از زیبایی های شومینه و امکانات ویژه اون نهایت استفاده رو برد. چند مدل شومینه زیبا رو در ادامه مشاهده می‌کنیم.

آینه کاری بالای شومینه

انواع شومینه از نظر شکل ظاهری و روش نصب

ظاهر و طرح شومینه، به عنوان یک عنصر تاثیر گذار در دکوراسیون، در نوع شومینه انتخابی دارای اهمیت زیادی اس و می‌تونه. در ادامه مطلب با ایده های متنوع تری پیرامون آینه کاری بالای شومینه آشنا می‌شین.که می‌تونن براتون بسیار مفید باشن و یکی از معیارهای طبقه‌بندی انواع شومینه باشه. انواع شومینه از نظر شکل ظاهری و نحوه اجرا عبارتست از:

شومینه دیواری چیه؟

هیمه سوز یا شومینه دیواری یک ساختار معماری درون دیوار هست که با نگه داشتن آتش، سبب گرمایش محیط می‌شه. شومینه‌ها بر اساس نوع سوخت، شکل ظاهری و روش نصب به چندین گروه دسته بندی می‌شن. انتخاب نوع و ابعاد شومینه‌های قابل نصب بر روی دیوار، بر اساس چیدمان و دکوراسیون منازل انجام می‌گیره.

شومینه هیزمی که به شومینه چوبی نیز معروفه یکی از قدیمی ترین انواع شومینه ها به شمار میره. و در این مدل شومینه از سوزوندن هیزم‌ها حرارت و گرما ایجاد می‌شه. که این گرما تا حدی قابل کنترل نیست و گرما فقط با افزودن هیزم امکان‌پذیر میشه. 

مدل شومینه هیزمی شیک و زیبا

شومینه دارای انواع مدل‌های مختلفی نظیر شومینه سنگی و شومینه برقی و شومینه چوبی و … هست و شما می‌تونین. با توجه به نظر و سلیقه شخصی خود از بین اونا شومینه با طرحی مناسب و کاربردی رو برای اجراء در هر یک از بخش‌های مختلف منزل خود انتخاب نمایین.

طرح شومینه چوبی

شومینه چوبی همانطور که ذکر شد گرمای خود رو از سوزوندن هیزم‌ها بدست میاره و این مدل شومینه بیشتر در ویلاها دیده می‌شه. همچنین این طرح شومینه دارای ظاهری زیباست و می‌تونه به محیط اطراف خود گرما و صمیمیت زیادی رو ببخشه. اگر تمایل دارین شومینه چوبی رو در بخشی از ویلا یا منزل‌تون بسازین. بهتره مکانی رو برای نگهداری هیزم‌ها در مجاورت شومینه در نظر بگیرین، تا بتونین برای سوخت شومینه به راحتی به هیزم دسترسی داشته باشین.

برای ساخت شومینه چوبی از متریال‌های مختلف نظیر آجر و کاشی و سرامیک و سنگ و گچ و فلزات رنگی استفاده می‌شه. همچنین امروزه برای ساخت این طرح شومینه اغلب از ورقه های آهنی استفاده می‌شه.که در این صورت مدل شومینه مدرن تر به نظر خواهد رسید همچنین سایر مدل‌های شومینه هرگز نمی‌تونن از نظر بو و زیبایی ظاهری و سوختن چوب با شومینه چوبی به رقابت بپردازن.

توجه داشته باشین که در زمان سوختن هیزم ها ممکنه از شومینه جرقه‌های آتش به بیرون پرتاب بشن .از این رو بهتر هست شما برای اطمینان از ایمنی بیشتر ، برای این مدل شومینه محافظ شیشه ای رو طراحی کنین.

طرح‌های شومینه سنگی

شومینه‌های سنگی در انواع طرح‌های کلاسیک و مدرن وجود دارن. که انتخاب هر یک از این طرح‌ها به سبک دکوراسیون داخلی منزل شما بستگی داره.

شومینه‌های سنگی علاوه بر اینکه زیبا هستن می‌تونن به زنده بودن فضای اتاق مورد نظر شما کمک زیادی کنن. و علاوه بر این در روزهای سرد سال شما می‌تونین .به راحتی و به کمک این شومینه‌های زیبا فضای منزل‌تون رو گرم و دلچسب تر کنین.

با توجه به اینکه سنگ از مقاومت زیادی برخوردار هست و نیاز به بازسازی و تعمیر نداره از این رو بهتر هست .شما برای ساخت شومینه از این نوع متریال استفاده نمایین.برای ساخت شومینه از متریال های مختلف نظیر سنگ و آجر و سیمان و ورقه های آهن و … استفاده می‌شه .که در بین این طرح‌های مختلف امروزه مدل شومینه سنگی و شومینه برقی از محبوبیت زیادی برخوردار شدن . و شما می‌تونین با توجه به میزان بودجه خود متریال مورد استفاده برای ساخت شومینه رو انتخاب کنین.

شومینه همیشه یک وسیله گرمایشی به حساب میاد اما همه ما خیلی خوب می‌دونیم که ، این شومینه ها اوننقدری جذابیت دارن که می‌تونن نقش دکوری در خانه رو بازی کنن و باعث زیباتر شدن فضا بشن.

در فصل‌های سرد که شومینه‌ها روشن هستن شما می‌تونین از یک تم خاص برای زیباتر شدن فضا استفاده کنین و در فصل های گرم که این شومینه ها خاموش هستن می‌تونین به نحو دیگری اونا رو تزیین کنین.

چون شومینه‌ها  طوری هستن که در هر جای خونه باشنجلب توجه می‌کنن. باید موقع تزیین و چیدمان وسایل در اطراف اونا تقارن رو رعایت کنین تا این زیبایی بیشتر خودش رو نشون بده.

تاثیر آینه کاری در دکوراسیون

به‌طور کل آینه کاری ایده‌ای بسیار خاص برای دکوراسیون داخلی منزل در نظر گرفته میشه. که با کنار هم قرار دادن تکه ها بزرگ و کوچک آینه به شکل‌های هندسی گوناگون این هنر رو اجرا میکنن.

در حرفه آینه‌کاری ، کارشناس هنرمند آینه‌کار با استفاده از آینه و برش اون به اشکال گوناگون فضایی درخشان و خاص در بناها می‌آفرینه. نور باعث بازتاب در قطعات بی‌شمار آینه میشه و درخششی بی نظیر و خیره کننده در دکوراسیون داخلی ایجاد می‌کنه. آینه‌کاری پوششی بسیار مناسب و شکیل برای تزیین منزل از لحاظ استحکام ، دوام و زیبایی اس.

آینه کاری بالای شومینه

نحوه کار تیم فرکو

کارشناسان حرفه ایی دکوراسیون داخلی تیم فرکو با استفاده از بهترین متدهای آینه کاری و درجه یک ترین متریال آینه در فضای داخلی و خارجی بنا اقدام به خلق طرح‌ها و ایده‌های منحصر به فردی برای ایجاد فضاهای مدرن و یا نئو کلاسیک در دکوراسیون اقدام نمودن. که با عنوان آینه کاری مدرن به شما مشنریان محترم ارائه میشه. این آینه ها بر اساس ماهیت‌شون در سطوح مختلفی مانند : سقف ها ، دیوارهای داخلی ، مبلمان و… پیاده می‌شن. جنس متریال آینه های مدرن از دو متریال شیشه و فلز جیوه ایی نشات گرفته اس که ، نوع شیشه ایی از استقبال بیشتری نسبت به نوع فلزی برخوردار هست.

پیشینه آینه کاری در ایران

آینه کاری سنتی، قدیمی رابطه تنگاتنگی با معماری داشته اس. و در کنار هنرهایی دیگری چون گچبری ، آجرکاری و کاشی کاری جهت دکور در فضای داخلی و خارجی بنا مورد استفاده قرار می گرفته اس. در گذشته هنر آینه کاری بیشتر در قسمت سقف متمرکز بوده .و اکثرا بر روی مقرنس کاری سردرهای بنا های گوناگون پیاده می شده اس . با پیشرفت فن و تکنولوژی و روی کار آمدن آینه های رنگی این هنر شکل جدیدی به خود گرفت. و جای خود رو در دکوراسیون داخلی باز نمود . تا جایی که هنر آینه کاری تبدیل به یکی از نمادهای مهم دکوراسیون داخلی مدرن تبدیل شده اس.

برای نصب آینه بالای شومینه یک چیدمان طراحی کنین

امتحان کردن حالت‌های مختلف ممکنه یک ایده غیرمنتظره برای چگونگی نصب آینه بالای شومینه در ذهن‌ شما ایجاد کنه. به عنوان مثال، اگر یک آینه ساده بر روی دیوار، تصویر جالبی از اتاق رو منعکس نمی‌کنه. می‌تونین یک لامپ آویزی خاص یا تابلوی هنری زیبایی رو به دکوراسیون خود اضافه کنین تا در آینه زیبایی دوچندان پیدا کنن. آینه ای که بر روی تاقچه بالای شومینه قرار داده شده و به دیوار تکیه داده شده اس، دید متفاوتی رو از فضا ارائه میده. برای استفاده از چندین آینه در دکور خود حتما به وسیله خط کش و مدادی به رنگ روشن محل مورد نظر رو به دقت اندازه گیری و علامت گذاری کنین. تا در هنگام نصب، مکان قرار گیری آینه ها دقیق باشه.

از اشکال مختلف آینه استفاده کنین

مجموعه ای از آینه ها در اشکال مختلف چشم رو جذب می کنن. و ویژگی غیر منتظره ای رو ارائه میدن. آینه بیضی یا عجیب و غریب با فریم های غیر معمول نسبت به یک آینه سنتی با لبه صاف یا قاب ساده. فضای بالای شومینه رو جالب تر می‌کنن. نصب آینه بالای شومینه به صورتی که چند آینه به صورت پشت سرهم قرار بگیرن، یک گروه هماهنگ ایجاد می‌کنه. آینه های پشت سر هم و یا ترکیب آینه و تابلوهای دیواری، نگاهی معاصر رو به وجود میارن. یک آینه گرد پایه دار در مقابل یک آینه مستطیل شکل با یک گروه سه تایی از شمع های میله ای در مقابل آنها، یک نقطه کانونی رو در بالای شومینه ایجاد می‌کنن. یک جفت تابلوی نقاشی که بر روی تاقچه بالای شومینه قرار دارن. در برابر یک جفت آینه مستطیلی بلند، نمایشی متقارن رو ارائه می‌کنن.

چرا آینه کاری

به‌طور کل آینه کاری ایده ای بسیار خاص برای دکوراسیون داخلی منزل در نظر گرفته میشه. که با کنار هم قرار دادن تکه ها بزرگ و کوچک آینه به شکل های هندسی گوناگون این هنر رو اجرا می‌کنن. در ادامه مطلب با ایده‌های متنوع تری پیرامون آینه کاری بالای شومینه آشنا می‌شین که می‌تونن براتون بسیار مفید باشن. 

در حرفه آینه‌کاری ، کارشناس هنرمند آینه‌کار با استفاده از آینه و برش اون به اشکال گوناگون فضایی درخشان و خاص در بناها می‌آفرینه. نور باعث بازتاب در قطعات بی‌شمار آینه میشه و درخششی بی نظیر و خیره کننده در دکوراسیون داخلی ایجاد می‌کنه. آینه‌کاری پوششی بسیار مناسب و شکیل برای تزیین منزل از لحاظ استحکام ، دوام و زیبایی اس.

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت هست .که انتخاب رنگ آینه برای آینه کاری پشت میز نهارخوری حتما باید با درنظر گرفتن رنگ های فضای محیط موردنظر انجام بشه.سابقه‌ی آینه کاری پشت میز نهارخوری به یکی دو سال قبل برمی‌گرده.

اندازه‌ای انتخاب کنین که با اتاق هماهنگ باشه

آینه های بزرگ با گسترش دید تأثیر زیادی در محیط ایجاد می‌کنن. یک آینه بزرگ بالای شومینه باعث می‌شه که دیوار پشت اون ناپدید بشه و فضای مقابل آینه در اون بازتاب داده بشه. یک آینه با قاب ساده و باریک انتخاب خوبی برای یک اتاق کوچک هست. آینه ای با بزرگترین اندازه که تمام فضای بالای شومینه رو اشغال می‌کنه. تصویری یکپارچه رو فراهم کرده و فضای دید رو بزرگتر می‌کنه. دو یا سه آینه مربع یا مستطیل ساده که در کنار هم قرار گرفتن، اثر مشابهی رو برای اتاق هایی با اندازه های مختلف ارائه میدن. آینه های بلند فضای بالای شومینه رو پر می‌کنن و برای خونه‌هایی با سقف بلند مناسب هستن.

تیم فرکو موارد ذيل رو در سفارشات آنلاين ارائه مي‌کنه

  • نصب شیشه های دو جداره
  • نصب، تعویض و برش انواع شیشه رومیزی سفید
  • برش و نصب شیشه آینه، میز شیشه ای در اندازه دلخواه و در شک‌های مختلف
  • برش، تعویض و نصب شیشه رومیزی میز عسلی میز ناهار خوری میز کنفرانس
  • تعویض شیشه های در و پنجره دوجداره، شیشه سکوریت در ویترین مغازه ها
  • تعویض و یا نصب شیشه‌های درب و پنجره‌ها، لمینت، آینه کاری و شیشه‌های رومیزی و شیشه‌های دکوراتیو
  • اندازه گیری دقیق و تهیه ی شیشه ها برای میز عسلی، میز ناهار خوری، میز کار در اداره ها، کتابخانه ها و سایر انواع میز ها…

مزايای استفاده از خدمات اينترنتی جهت سفارش آینه کاری بالای شومینه


رفتن به مرکز شیشه بری و ساعت‌ها ماندن در ترافیک‌های طولانی به‌خصوص با توجه به شرايط فعلی جامعه، راه حل مناسبی برای دریافت خدمات شیشه بری نیست. بنابراين عاقلانه ترين وبهترین گزینه، دریافت خدمت از مرکز شیشه بری آنلاین هست که همه خدمات مورد نیاز شما رو در محل با سرعت و بهترين كيفيت و قيمت بسيار مناسب تامين مي‌كنه.
شغل شیشه بری به دلیل سر و کار داشتن با شیشه، خیلی حساس اس و فردی که در این زمینه فعالیت می‌کنه باید فردی با تجربه باشه. و در حین کار آرامش داشته باشه. پس در انتخاب شركت ارائه دهنده‌ي شیشه دقت فراوان به خرج بدین.

جالبه بدونبین با افزایش استقبال از خدمات شیشه بری این روزها درخواست‌ها در كليه مناطق رو به افزایش اس.

در ادامه مطلب به بررسی انواع شیشه و کاربرد اون و معرفی خدمات شیشه بری و آینه کاری و معرفی بهترین مرکز شیشه بري همراه با بررسی هزینه شیشه بری می‌پردازیم.

چگونه از فرکو آینه کاری بالای شومینه رو ثبت سفارش کنیم؟

شما می‌تونین برای تهیه و سفارش هر نوع و شکل از شیشه رومیزی با ابعاد مورد دلخواه و موردنیاز خود از طریق واتس اپ 09101767773یا با شماره تلفن 02188068352 در ارتباط باشین تا بتونین سفارش خود رو ثبت کنین.

آدرس دفتر : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه در سبز روشن

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو