Home
شیشه میز اداری

شیشه میز اداری

امروزه، استفاده از کامپیوتر در منازل و اداره ها، افزایش پیدا کرده . تغییر الگوی زندگی انسان‌ها و ماشینی شدن زندگی، لزوم استفاده از میزهای اداری بر همگان آشکار هست. میزهای اداری، از اولیه ترین و مهم ترین لوازمی محسوب می‌شن ، که در مبله کردن فضاهای اداری، می‌بایست به اونا توجه ویژه کرد.

یه میز لوکس در اداره و محل کارتون چقدر می‌تونه در دکوراسیون فضای کاری‌تون تاثیرگذار باشه ؟ یا حتی فراتر از اون چقدر می‌تونه تو راحتی و جلوگیری از خستگی کمر و گردن‌تون اثر بذاره ؟

پس اگه نمیشه تاثیر میزهای اداری رو موضوعی پیش‌پا افتاده انگاشت باید در انتخاب این میزها دقت بیشتری داشته باشیم. چه همین مسائلی که به چشم نمیاد ، تقویت روابط کاری با شرکت‌های دوست و رقیب رو تحت الشعاع قرار میده.

لزوم استفاده از میز اداری و یا میز مطالعه مناسب

در گذشته و به خصوص در فرهنگ ایرانی، فرش‌های زیبای ایرانی در تمام منازل سراسر کف خونه‌ها رو می پوشاندن. بدین شکل که افراد اکثر کارهای خود رو به صورت چهار زانو و نشسته بر روی زمین انجام میدادن. اما امروزه با گسترش زندگی شهر نشینی ، تورم و گران شدن فرش‌های زیبای ایرانی. فرش به عنوان یک کالای لوکس محسوب می‌شه که بیشتر جنبه تزیینی داره. همچنین تبلیغات گسترده فروش انوع مبلمان داخلی و مد، باعث شده اس اکثر مردم جامعه تمایل به استفاده از مبلمان داشته باشن. به شکلی که امروزه حتی برای مطالعه و انجام کارهای اداری در داخل خانه نیز ، نیاز به یک میز اداری و یا میز مطالعه مناسب داریم.

بیشتر بخونین: آینه کاری ایرانی

ارگونومی بدن

میز اداری 10
* در این تصویر به خوبی سلامت ارگونومی بدن هنگام استفاده از یک میز اداری مناسب نمایش داده شده اس

استفاده از میزهای مطالعه توسط پزشکان نیز توصیه می‌شه. میزهای استاندارد، با مطالعه بر روی ارگونومی بدن طراحی می‌شن. تا در هنگام استفاده از اون کمترین آسیب به استخوون‌های زانو، کمر و گردن انسان وارد بشه. در حالی‌که نشستن بر روی زمین تمام این مشکلات رو به همراه داره. همچنین میزان ارتفاع این میزها در مناسب‌ترین فاصله برای گردن و چشم‌ها طراحی میشن.(فاصله از وسایل قرار گرفته بر روی میز از چشم‌ها)، به شکلی هس که به اونا آسیب وارد نشه. از دیگر نکات مثبت استفاده از میزهای اداری می توان به نظم و نظافت بیشتر هنگام استفاده از این میزها که در نهایت به افزایش تمرکز منجر می‌شه اشاره کرد.

برای مطالعه بیشتر در مورد لزوم استفاده از میز های شیشه ای و تاثیر آن بر افزایش تمرکز به این صفحه مراجعه کنین .

چرا باید در مورد انواع شیشه مورد استفاده در میزهای اداری بدونیم

میز اداری 9

با توجه به ذکر اهمیت وجود میز های ادرای به عنوان عنصری جدا نشدنی از زندگی انسان امروزی ، بررسی انواع شیشه میز اداری کمک به انتخاب هر چه بهتر این شیشه‌ها، که در نهایت کمک به زندگی بهتر و سالم‌ترهست، کمک می‌کنه.

انواع میز شیشه ای اداری :

میزهای اداری در تنوع بسیار زیادی و در طرح های مختلفی به بازار عرضه می‌شن. کمپانی فرکو در این مقاله به اصلی‌ترین گروه‌های میز اداری که در اونا شیشه مورد استفاده قرار می‌گیره ، می‌پردازه که در سه گروه اصلی طبقه‌بندی می‌شن :

1.میزهای اداری تمام شیشه

میز اداری 8

این میزها که تماما از شیشه ساخته میشن ، دارای طراحی بسیار خاص و مینیمال هستن که پس از عرضه به بازار مورد توجه زیادی قرار گرفتن. این میزها در انواع شیشه های تخت و یا منحنی شده و یا ترکیبی از هر دو ساخته میشن.

نکات حائز اهمیت در مورد میز های اداری تمام شیشه

1.ضخامت

در ساخت این میزها می بایست به مقاومت کافی شیشه توجه بشه. تا شیشه بتونه وزن خود و وسایلی که بر روی اون قرار می گیرن رو تحمل کنه. لذا در این میزها از شیشه‌های نشکن و یا سکوریت و یا شیشه های معمولی با ضخامت بالا استفاده می‌شه. در این نوع میز معمولا از ضخامت بالای 10 mil و یا شیشه های سکوریت استفاده می‌شه.

2.طرح و رنگ
میز اداری 7

این میزها رو می توان در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها تولید کرد . رنگ‌های به کار گرفته شده در این میزها می‌تونه متناسب با هارمونی محل کار و یا زندگی شما انتخاب بشه. همچنین شما بنا بر سلیقه خود می‌تونین از چند رنگ در سفارش میز شیشه ای خود استفاده کنین. و میزی خاص در محل کار و یا زندگی خود داشته باشین. استفاده از طرح های متنوع بر روی این شیشه ها نیز یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فردی هست، که کمپانی فرکو اونو به مشتریان خودش ارائه می‌ده . شما عزیزان می‌تونین با تماس با مشاوران ما طرح مورد نظر خود رو سفارش بدین. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا سفارش از این طریق با ما در تماس باشین.

3.مدل
شیشه میز اداری
* میز اداری شیشه ای با پایه های شیشه ای

این میز ها رو می توان در انواع مدل‌های گوشه‌های منحنی و یا شکسته سفارش داد . شیشه میز اداری مورد استفاده در میز خمیده که نوعی خاص از شیشه های خمیده هست، همون شیشه سکیوریتی اس که هنگام گرما دادن خمیده شده و برای استفاده آماده شده اس.

2.میزهای اداری با پایه‌های غیر شیشه ای

میز اداری 5
* میز شیشه ای رنگی با پایه پلاستیکی

در این دسته از میزهای شیشه ای ، تنها برای سطح رویین اونا از شیشه استفاده می‌شه . پایه ها و بدنه اصلی این نوع میز های اداری می‌تونه از متریال‌های مختلفی از جمله : فلز، چوب، انواع پلاستیک و مشتقات آن، سنگ، سیمان و … استفاده کرد. که بسته به نوع خلاقیت طراح، در انواع بسیار متنوعی تولید و عرضه می‌شن. شیشه مورد استفاده در این نوع میز هم می‌تونه در ضخامت ها،رنگ ها، و طرح های متفاوتی تولید بشه.

میز اداری 4
* میز شیشه ای با پایه فلزی

ضخامت شیشه میز اداری با پایه ی غیر شیشه ای بسته به مساحت اون و نوع بدنه‌ی اون متفاوت هست . همچنین این شیشه می‌تونه در دو نوع پیچ شده به بدنه. و قرار داده شده بر روی بدنه بدون پیچ و مهره. که تنها با استفاده از نیروی جاذبه بر روی پایه ها قرار گرفته اس، تولیدبشه . که نوع اول دارای استقامت و اطمینان بیشتری هست .

شیشه میز اداری
* میز شیشه ای با شیشه مشکی و پایه پلاستیکی که هیچ‌گونه اتصال پیچ و مهره بر روی میز مشاهده نمیشه و جنبه بصری کامل حفظ شده‌اس .

انواع شیشه مورد استفاده در کمپانی فرکو

کمپانی فرکو ، با ارائه خدمات بی نظیر و استفاده از بهترین متریال برای میزهای اداری شما ، به تولید با کیفیت‌ترین شیشه ها در داخل کشور می‌پردازه. در صورت تمایل به همکاری با فرکو، برای تولید شیشه مناسب میز های طراحی شده توسط شما ، با مشاوران فرکو تماس بگیرین .

3.میزهای اداری غیر شیشه ای که بر روی اونا از یک لایه شیشه برای محافظت استفاده می‌شه

شیشه میز اداری
* در این میز اداری از یک لایه شیشه نازک بر روی سطح آن استفاده شده است .

این روش بیشتر در گذشته مورد اشتفاده قرار می‌گرفت. ویژگی‌های منحصر به فرد شیشه به عنوان یک متریال شفاف که نظافت اون کار راحتی اس. و همچنین سخت بودن اون در مقایسه با متریال‌های دیگه باعث شده اس، تا در بسیاری از موارد، بر روی میز های اداری غیر شیشه ای ، از یک شیشه نازک با ضخامت کم به منظور محافظت استفاده بشه. شیشه مورد استفاده برای شیشه میز اداری این گروه از میز های اداری، به ضخامت کمتری نسبت به دو نوع قبل نیاز داره . زیرا شیشه بر روی یک بدنه از جنس دیگر قرار میگره . این نوع شیشه میز اداری نیز می‌تونه در انواع طرح‌ها و رنگ‌های دلخواه شما تولید بشه .

اگر از ظاهر تکراری میز اداری خود خسته شدین. می‌تونین تنها با یک شیشه رو میزی طرح دار ، جلوه تازه ای به اداره یا خانه خود ببخشین. طرح دلخواه شما در کمپانی فرکو توسط طراحان با تجربه ما طراحی میشه. و بنا بر سلیقه شما عزیزان چاپ و یا حک می‌شه.

ترکیب شیشه و متریال‌های دیگر

میز اداری 1
* ترکیب شیشه با متریال چوب که جلوه فوق‌العاده‌ای به این میز اداری بخشیده اس .

اخیرا طرح‌های بسیاری از ترکیب متریال شیشه، با چوب و دیگر متریال ها وارد بازار شدن. این طرح‌ها در مدت زمان کوتاهی تونستن مشتریان زیادی رو به خود جذب کنن. جلوه خاصی که شیشه با ترکیب با متریال های دیگه ایجاد می‌کنه به هیچ وجه قابل انکار نیست . لذا کسانی که به دکوراسیون اداره و یا خانه خود اهمیت میدن و به دنبال مبلمان خاص هستن به سمت این مدل‌ها جذب میشن .

شما عزیزان می‌تونین برای دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش خود با شماره 02188068352 تماس بگیرین. و یا برای مشاهده نمونه کارها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایین.

همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشین و یا بر روی لینک کلیک کنین .

آدرس سفارش حضوری : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو