Home

در آلومینیومی ریلی

در آلومینیومی ریلی یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای ساختمون‌های نوساز و مدرن هستش. اصولاً این درهای آلومینیومی فضای کمی رو اشغال می‌کنن و فضای زیادی رو اشغال نمی‌کنن. و حرکت باز و بسته شدنشون به طرفین هست. تهیه درب آلومینیومی کشویی برای مناطق شرجی یا اقلیم‌هایی با آب و هوای گرم و سرد می‌تونه بهترین انتخاب باشه. زیرا این نوع محصولات از عایق پذیری قابل توجهی بهره‌مند هستن. و مانع از ورود هوای بیرون به محیط داخلی می‌شن.

در آلومینیومی ریلی
در آلومینیـومی ریلی تولیدات صنایع فرکو

در آلومینیومی ریلی یا کشویی تولیدات کمپانی فرکو ، محصولی مهم و کاربردی برای تمومی ساختمون‌ها به شمار میرن. شرکت صنایع فرکو آلومینیـوم با پشتیبانی از انواع درب آلومینیـومی ریلی یکی از پیشتازترین شرکت‌ها در زمینه ساخت و تولید ملزومات آلومینیـومی ساختمونی محسوب میشه. نمای جدید و مدرنی که درهای آلومینیـومی ریلی صنایع فرکو به محیط اطراف خودش هدیه میدن ، همون چیزی‌ست که از اون به عنوان تکه گمشده پازل یاد میشه.

در واقع به طور کلی محصولاتی از نوع جنس فلز آلومینیوم در قیاس با سایر متریال‌ها از ماندگاری و مقاومت طولانی‌تری برخوردارن. این ویژگی در خصوص درهای آلومینیومی ریلی نیز صدق میکنه. درب های آلومینیـومی ریلی می‌تونن فضایی تازه و اثربخش رو تو ساختمان‌ها ایجاد کنن. شما می‌تونین از سیستم درب ریلی مدرن تو ورودی ساختمون و یا حتی پارتیشن‌های داخلی استفاده کنین.

در آلومینیومی ریلی
در آلومینیـومی ریلی تولیدات صنایع فرکو

ساختار در آلومینیومی ریلی

سیستم این نوع درب آلومینیومی مدرن به گونه‌ای طراحی میشن که سبک و دارای استحکام و مقاومت خیلی بالایی هستن. و همچنین از کیفیت هوا بندی و آب بندی مناسبی برخوردارن. این درها قابلیت ساخت به صورت دو ، سه ، چهار لنگه و حتی بیشتر رو دارن ، کتیبه‌های این درها رو میشه در پایین ، بالا و یا در بغل قرار داد. برای نصب این مدل پنجره‌ها از چهارچوب آلومینیومی یا آهنی ، که توسط تولیدات صنایع فرکو تولید میشه ، استفاده میشه.

  • این پنجره و درها قابلیت استفاده از هر گونه پرده‌ها رو فراهم می‌کنن.
  • یکی دیگه از خصوصیات مثبت این در و پنجره‌ها امکان ساخت تو ابعاد بزرگ در و پنجره و شیشه هستن.
  • این مدل در و پنجره‌ها آلومینیومی ریلی به خاطر زیبایی و سهولت در باز شدن مورد توجه هستن.
  • با ابداع پروفیل‌های ترمال بریک و امکان عایق‌بندی مشکل اتلاف انرژی این نوع پنجره‌ها هم تا حد زیادی برطرف میشه.
  • یکی دیگه از خصوصیات متفاوت و مشخص پنجره‌ و در آلومینیـومی ریلی امکان انتخاب رنگ دلخواه تو طیف رنگ‌های گوناگون برای مشتریان عزیز هستش.
  • این پنجره‌ و درهای ریلی یا کشویی فضای کمتری نسبت به انواع دیگه در و پنجره‌ها اشغال می‌کنن. و با توجه به کوچکتر شدن. فضای ساختمون‌های جدید ، مورد توجه سازندگان قرار می‌گیرن.

صنایع تولیدات فرکو تعمیر رنگ درب آلومینیومی رو همه روزه قبول می‌کنن.

در آلومینیومی ریلی تولیدات صنایع فرکو

مزایای پنجره و در آلومینیومی ریلی

از مزایای درب آلومینیومی ریلی می‌تونیم به موارد زیر نیز اشاره کنیم:

اتلاف انرژی با استفاده از ویژگی‌های عایقی و ابداع پروفیل‌های ترمال بریک ، تا حد زیادی کاهش می‌یابه.
طیف رنگ‌های گوناگون امکان انتخاب رنگ مورد نیاز رو برای مشتریان عزیز فراهم کرده.
اشغال فضای کمتر که تو فضاهای کوچک مناسب‌تره.
و در عین حال فرصت باز و بسته شدن این درهای ریلی آلومینیومی به راحتی ممکن میشه.
شست و شوی آسون از دیگر ویژگی‌های مثبت،
امکان ساخت و تولید در ابعاد خیلی بزرگ‌تر امکان‌پذیر هست.
قیمت در و پنجره آلومینیوم ریلی یا کشویی به عواملی همچون ابعاد ، نوع یراق آلات کشور سازنده ، تعداد بازشو پنجره اون بستگی داره و بر حسب متر مربع محاسبه میشه.

در آلومینیـومی ریلی تولیدات صنایع فرکو

توضیحات درباره در ریلی آلومینیومی یا در کشویی

پنجره و در آلومینیومی شیشه‌خور ریلی هر کدوم جداگانه می‌تونه کاربرد گوناگونی داشته باشن. اغلب پنجره و در آلومینیومی ریلی مجهز به سیستم ترمال بریک هستن که از عبور و جریان حرارت به خارج از فضای ساختمون جلوگیری می‌کنه. شرایط جوی نامساعد ماندگاری بالایی داره. ویژگی‌هایی نظیر درزگیری ، رنگ‌کاری و همچنین ایجاد طرح‌های منحصر به فرد باعث شده. که  قاب‌های درب آلومینیوم ریلی جزء محبوب‌ترین و با کیفیت‌ترین مصالح مورد استفاده تو عصر حاضر و مدرن قلمداد شه.
طراحی سیستم در ریلی آلومینیومی به نحویه که سبک و دارای استحکام خیلی بالایی هستن. و همچنین از کیفیت آب بندی و هوابندی خیلی مناسبی بهره‌مند هست.

درهای آلومینیومی ریلی یکی از محکم‌ترین و با دوام‌ترین محصولات آلومینیومی مورد نیاز ساختمون‌ها می‌باشن. طراحی مهندسی درهای آلومینیومی به گونه‌ایه. که قاب یا فریم در آلومینیومی رو در مقابل انواع خوردگی‌ها محفوظ نگه می‌داره. بدین ترتیب کاربران تمومی عموم مردم می‌تونن با خیالی بسیار راحت از درهای آلومینیومی ریلی تو زمون طولانی مدت استفاده کنن.
یکی دیگه از امتیازهای این محصولات کمک به صرفه جویی تو مصرف انرژی هستش. در و پنجره‌های آلومینیومی ریلی محصولات فرکو از عایق پذیری قابل توجهی برخوردارن و می‌تونن مانع از اتلاف انرژی تو فضای داخلی شون.

تعیین قیمت درب آلومینیوم ریلی خیلی متغیره و به عوامل متعددی بستگی داره. با این حال تولیدات فرکو جنس آلومینیوم اولویت رو رضایت متقاضیون لحاظ کرده و با قیمت گذاری‌های منصفانه به اهداف خودش پایبند مانده.

در آلومینیـومی ریلی تولیدات صنایع فرکو

روغن کاری در آلومینیـومی ریلی به چه صورته؟

روغن برای روان‌تر کردن حرکت در به روی ریل اهمیت داره به این صورت سایش و استهلاک ، خیلی کمتر میشه. بهتره روغن رو روی چرخ‌ها و مسیر اسپری کنین. استفاده از روغن‌ها با پایه سیلیکون نیز جرم رو به خود نگرفته و جای اون به روی غلتک‌ها نیز باقی نمی‌مونه. به هر حال بهتره در ریلی رو کاملا مرتب ، تمیز و روغن کاری کنین.

برای اطلاعات درباره در و پنجره سازی در تهران می‌تونین از این سایت کمک بگیرین. کاربران فرکو همیشه در خدمت شما عزیزان هستن.

در آلومینیومی ریلی
در آلومینیـومی ریلی تولیدات صنایع فرکو

چگونه در آلومینیـومی ریلی رو ایمن‌سازی کنیم؟

برای محافظت از درب آلومینیومی ریلی در برابر سرقت میشه از قفل استفاده کرد ولی نه هر قفلی ، استفاده از قفل‌های ایمن با همراه میله‌های محافظ و همچنین استفاده از شیشه‌های نشکن میشه ایمنی دربهای ریلی رو تا حد خیلی زیادی بالا ببرد. همچنین استفاده از قفل‌های دیجیتال و پین‌های امنیتی نیز بسیار مؤثره. درب آلومینیوم ضد سرقت برای ورودی ساختمون‌ها همیشه لازمه.

در آلومینیومی ریلی
در آلومینیـومی ریلی تولیدات صنایع فرکو

اگر علاقه‌مند به دریافت بروزترین قیمت در ریلی آلومینیومی و قیمت پنجره آلومینیومی معمولی هستین. می‌تونین از طریق شماره‌های درج شده. در پایین صفحه با کارشناسانمون تماس بگیرین. درب و پنجره‌های ریلی آلومینیـومی در کنار یکدیگه می‌تونن فضای مدرن و جدید ، ساده و دوست داشتنی رو برای شما و ساختمانتون خلق کنن.

جوانب مثبت و منفی در و پنجره‌های آلومینیومی

از زمون معرفی اون به بخش در و پنجره ، آلومینیوم به عنوان ماده جایگزینی برای چوب خیلی محبوب شد. وقتی که برای نخستین بار آلومینیوم تو دسترس بود ، انقلابی در این صنعت به وجود آورد.
با گذشت سالها ، این ماده به پرکاربردترین ماده برای فروش و تولید در و پنجره تبدیل شد.
از پیشرفت امنیت گرفته تا بهبود عایق – به لطف معرفی انواع در و پنجره دو جداره – در و پنجره‌های آلومینیومی مزایای بسیاری دارن ، اما همچنین بعضی از نقص‌ها رو نیز دارن.

در اینجا جوانب منفی و مثبت آلومینیوم وجود داره.

جوانب مثبت پنجره و درهای آلومینیومی

  • دامنه تنوع در و پنجره‌های پیشنهاد شده توسط شرکت‌ها بسیار گسترده‌ست. این گزینه گزینه‌های خیلی زیادی رو در اختیار مشتریون عزیز قرار میده ، بنابراین شانس پیدا کردن محصول مناسب برای اونها رو افزایش میده.
  • در و پنجره‌های آلومینیومی تو اندازه‌های مختلفی وجود دارن.
  • به لطف ساختار قاب ، قابهای آلومینیومی نیز می‌تونن تو ساختمون‌های قدیمی نصب شده یا جایگزین مواردی باشن که در حال حاضر تو یه ساختمون در حال بازسازی هستن.
  • آلومینیوم یه ماده خیلی سبکه ، ولی در عین حال خیلی قویه.
  • آلومینیوم یه ماده خیلی با دوامه.
  • در و پنجره‌های آلومینیومی از نسبت هزینه و فایده‌ای خیلی عالی برخوردار هستن.
  • آلومینیوم یه ماده 100٪ قابل بازیافت هستش.
در آلومینیـومی ریلی تولیدات صنایع فرکو

جوانب منفی در و پنجره‌های آلومینیومی

  • هزینه در و پنجر‌های آلومینیومی از در و پنجره‌های چوبی پایین‌تر هستش ، ولی بالاتر از در و پنجره‌های UPVC هستش.
  • اونها تأثیر مثبتی تو زیبایی شناسی ساختمون یا اثاثیه منازل ندارن. خوشبختانه ، امروزه ، در قیاس با گذشته ، میشه اونها رو به پایان رسون و سفارشی سازی کرد ، ولی با هزینه بالاتر؛
  • در و پنجره‌های آلومینیومی عملکرد انرژی خوبی ندارن.
در آلومینیـومی ریلی تولیدات صنایع فرکو

با فرکو در تماس باشین

شما عزیزان می‌تونین روزانه محصولات صنایع فرکو رو دنبال کنین و به صورت آنلاین ، با بروزترین سازه‌های آلومینیومی و در آلومینیومی ریلی فرکو آشنا شید.
برای برقراری ارتباط با مشاورین ما در فرکو ، اطلاع از قیمت در و پنجره‌های آلومینیومی و موجودی‌ها می‌تونین با این شماره تماس بگیرین : 09391247191
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

از مزایایی در آلومینیومی ریلی چی می‌تونه باشه؟

از مزایایی در آلومینیومی ریلی اشغال فضای کم ، شست و شوی آسون و… که با خوندن کامل این مقاله با دیگر مزایایی در آلومینیوم ریلی آشنا میشین.

2 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر
    هزینه یه در آلومینیومی برای در ورودی بدون شیشه حدود چقدر در میاد؟

    1. سلا بر شما دوست عزیز
      هزینه در آلومینیومی واسه ورودی رو شما عزیزان می‌تونین با تماس از مشاوران فرکو اطلاعات کسب کنین با شماره تلفن :09391247191

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو