Home
آینه کاری طلایی

آینه کاری طلایی

آینه کاری طلایی نوعی تزیین در داخل بناست که در اون قطعه‌های ریز آینه‌های طلایی رنگ در کنار هم قرار گرفته و زیبایی خاصی رو پدید میارن. تزیین دیوار محیط با آینه از جهات مختلف مورد توجه هست. محیط هایی که در اونا آینه کاری اجرا می‌شه دلبازتر و روشن‌تر هست. از طرفی بازتاب و درخششی که برخورد نور به سطح آینه ایجاد می‌کنه درخششی خیره کننده به دیوار می‌بخشه. در سال‌های اخیر استفاده از آینه‌های طلایی و مسی برای دکوراتیو بسیار گسترده شده . به خصوص آینه کاری طلایی با توجه به جلوه لوکسی که داره می‌تونه بهترین گزینه باشه. البته پیش از قرار و اجرای آینه کاری حتما باید به چند نکته توجه داشته باشی. در ادامه مطلب استفاده از آینه کاری برای دکوراتیو محیط و انواع اونو مورد بررسی قرار می‌دیم.

آینه کاری طلایی
آینه پذیرایی

قابل توجه هست که مجموعه فرکو در زمینه تولید و اجرای انواع آینه دکوراتیو فعالیت میکنه. آینه‌هایی که فرکو برای آینه کاری استفاده می‌کنه از مرغوب‌ترین انواع شیشه هستن و ضمن شفافیت بالا ، دوام مناسبی دارن.

آینه کاری چه تاثیری روی دکوراسیون داره؟

قبل از دیزاین خونه خود با آینه بهتر هست از تاثیر اون روی دکوراسیون منزل خود اطلاع داشته باشین و با مزیت‌ها و معایب اون آشنا باشین.
آینه کاری مدرن فضای خونه رو روشن‌تر می‌کنه زیرا انعکاس نور رو ایجاد کرده و روشنایی رو چند برابر می‌کنه. نکته‌ی بعدی اینکه باعث زنده‌تر شدن خونه می‌شه به صورتی که انگار از یک تابلوی هنری شکیل یا یک اثر هنری شما استفاده کردین و در عین حال نسبت به اونا هزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر داره همچنین آینه باعث بزرگ نشون دادن فضا هم میشه. البته اگر عمق این فضا کوچک باشه بزرگتر از حالت عادی نشون داده می‌شه.
پس با توجه به مواردی که ذکر شد با خرید آینه کاری طلایی می‌تونین محصولی بی نظیر رو با قیمتی عالی برای خانه تهیه کرده و از مزیت‌های خوب اون استفاده کنین.

آینه کاری طلایی
آینه جورچین
آینه کاری طلایی
آینه کاری طلایی

ابزار مورد استفاده جهت نصب آینه کاری طلایی

  1. آینه بر
  2. قلم طراحی
  3. میز زیر دست
  4. خط کش
آینه کاری پذیرایی 24
آینه طلایی برای پذیرایی

انواع طرح آینه کاری

  1. آنتیک
  2. هندسی
  3. لوزی
  4. نامنظم
  5. جورچین
  6. مدرن
  7. کلاسیک
  8. حجمی
آینه کاری طلایی
آینه پذیرایی
آینه کاری طلایی
آینه پازلی

آینه کاری در دکوراسیون خانه‌های امروزی

همانطور که در بالا اشاره کردیم نصب آینه بالای شومینه از ویژگی‌های قدیمی و مرسومی در معماری محسوب می‌شه.
جورچین‌های آینه در اشکال هندسی با قرار گرفتن در کنار هم می‌تونن نقش‌های جذابی پدید بیارن.
آینه کاری طلایی مناسب دکوراسیون‌های تجملاتی با مبل‌های استیل بوده که زیبایی فضا رو بیشتر می‌کنه و این امر سبب می‌شه محیط خونه‌ شما شکل بهتری پیدا کنه. اگر از آینه های سرتاسری و بزرگ استفاده کنین انعکاس نور و بزرگی فضا جلوه‌ی زیباتری پیدا می‌کنه.
آینه‌کاری می‌تونه فضای شما رو به بهترین نحو دکوراتیو کرده و ظرافت خاصی رو برای شما ایجاد کنه.

قیمت نصب و خرید این محصول

قیمت آینه کاری طلایی بستگی به ابعاد و تراش اون داره و با هم متفاوت هستن.
مثلا اگر شما قطعه‌های کوچکتر و برش‌های ریزتری در آینه بخواید صدرصد باید با ظرافت بیشتری نیز کار بشه و در نتیجه قیمت اون گرون‌تر می‌شه. همچنین اگر میزان تراش آینه کاری تراش خورده بالا باشه به دلیل ظریف بودن این کار و زمان‌بر بودن به قیمت اون افزوده می‌شه. جهت استعلام قیمت می‌تونین با کارشناسان فرکو در ارتباط باشین.

آینه دکوراتیو

هنر آینه کاری در کجا بیشتر دیده میشه

  1. آینه کاری طلایی رستوران
  2. اتاق خواب
  3. سرویس بهداشتی
  4. تالار
  5. مساجد
  6. هتل های زنجیره ای
  7. فودکورت ها
  8. پذیرایی خانه
  9. باشگاه ورزشی
  10. مهدکودک
آینه کاری اتاق خواب

اهمیت استفاده از آینه در اتاق خواب‌ها

وجود آینه در هر نقطه‌ای از منزل می‌تونه جذابیت خاصی داشته باشه. آینه کاری طلایی سبب می‌شه فضای اتاق خواب شما بزرگتر شده و منعکس شدن نور روی دیوار و آینه می‌تونه فضای اتاق شما رو بدون حتی روشن کردن چراغ روشن کنه.

آینه کاری طلایی

شیک و مجلل شدن فضا با آینه کاری

آینه کاری باعث مجلل شدن فضای خونه می‌شه. زیبایی آینه در تنوع رنگ و طرح اوناست چون در هر مکانی که نصب بشن تناسب رو ایجاد می‌کنن.
پوشش براق و شفافی که آینه داره می‌تونه مجلل کردن فضا رو به راحتی فراهم کنه همچنین دور این آینه‌ها اگر از قاب‌های طلایی و بزرگ استفاده بشه زیبایی رو دوچندان می‌کنه.

آینه‌های بدون قاب نیز با فضای شما به همراه هر مبلی ارتباط برقرار می‌کنن زیرا وقتی شما آینه ‌ای طلایی با قاب نصب می‌کنی این کار با مبلمان راحتی مطابقت نداره اما اگر آینه‌ی شما ساده و بدون قاب باشه تا سالهای زیادی می‌تونی با هر دکوری از اون استفاده کنی.
رنگ دیوار با در نظر گرفتن رنگ آینه باید مطابق هم باشه زیرا تضاد زیر کار و روی اون جذاب به نظر نمی‌رسه.

آینه‌هایی با رنگ‌های مسی طلایی نقره‌ای دارای طرفداران بسیاری بوده و اکثر افراد برای سالن‌های پذیرایی خونه از این آینه‌ها بهره می‌برن.

آینه لاله زنبوری
آینه کاری طلایی
آینه بالای کنسول
آینه کاری بین کابینت

قبل از خرید آینه دکوراتیو بخون

هنگام خرید آینه نکاتی مانند جنس قاب آینه (که تاثیر در دوام و استحکام اون داره) ، انتخاب شکل و رنگ آینه متناسب
با دکور خانه و همچنین اندازه فضای نصب آینه رو باید مد نظر قرار بدی.
به غیر از این موضوع مواردی رو که در زیر ذکر می‌کنیم میتونه تاثیر بسزایی در زیبایی و کیفیت آینه شما داشته باشه پس حتما مطالعه کن.
کیفیت شیشه رو مدنظر قرار بده زیرا اگر آینه شما کیفیتی پایین داشته باشه نمایش افراد رو کدر و ضعیف می‌کنه و زیبایی نخواهد داشت چون در اکثر موارد در پذیرایی بیشتر از این طرح آینه کاری طلایی یا آینه کاری مسی استفاده میکنن پس سعی کن آینه‌ای که ساخت با کیفیتی داشته رو انتخاب کنی.

ضخامت آینه رو در نظر داشته باش نسبت به محلی که آینه خود رو میخوای نصب کنی ضخامت اندازه شده رو اجرا کن این کار معمولا توسط متخصصین نصب انجام میشه.

جنس موادی که در پشت آینه کار میشه نیز حائز اهمیت هست زیرا بازتاب تصویر توسط پشت آینه انجام میشه پس سعی کن در پشت آینه نیز این موضوع رو هنگام خرید چک کن زیرا اگر کیفیت مواد پشت مطلوب نباشه هم دوام و هم کیفیت ظاهری آینه افت محسوسی می‌کنه.

آینه کاری پشت تی وی
آینه کاری طلایی

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

می‌تونی با یکی از روش های زیر با فرکو در ارتباط باشی.
شماره تماس با مجموعه فرکو : 02188068352 و 09101767773 آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

وبسایت : farkoo.ir
تماس مستقیم : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
پیج اینستاگرامی فرکو

برای خرید حضوری آینه کاری طلایی می‌تونی با هماهنگی قبلی توسط تماس مستقیم از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 شب اقدام کنی . همچنین در صورت تمایل می‌تونی از روش غیر حضوری و تلفنی برای ثبت سفارش اقدام کنی. کلیه محصولات فرکو ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری برای عرضه به مشتریان عزیز آماده میشه. محصولات فرکو بدون واسطه و به شکل مستقیم از محل کارگاه عرضه میشه.

نصب آینه کاری در کجا انجام میشه؟

آینه کاری در رستوران هتل خانه و …..انجام میگیره.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو