Home

آینه کاری مدرن آینه تراش

آینه در واقع همون شیشه اس که بعد از تولید ، یک سمت اون از جیوه ، آلمینیوم ویا نیترات نقره پوشونده میشه که طی این فرآیند آینه به‌وجود میاد که بر عکس شیشه که نور رو از خود عبور میده، اونو بازتاب می‌کنه.آینه ها در واقع جزو معدود تزییناتی هستن که سیر تکامل اونا علاوه بر اینکه قدمتی بسیار طولانی داره اصالت خود رو حفظ کرده اس و تنها شیوه طراحی و کاربردهای اونه که با پیشرفت علم و تکنولوژی متنوع تر و گسترده‌تر شده اس و امروزه آینه کاری مدرن آینه تراش یکی از انواع آینه ها در عصر تکنولوژی به شمار میاد که به عنوان جلوه‌ای از زیبایی و ظرافت با طرح‌های خیره کننده از بهترین‌های دکوراسیون داخلی محسوب می‌شه.

آینه قدی تراش خورده 2
آینه با تراش های زیبا

آینه کاری هنر دست ایرانیان باستان

در گذشته‌های بسیار دور که هنوز ساخت و تولید آینه در ایران مرسوم نبود ، آینه ها از کشور ایتالیا وارد ایران می‌شدن. که همیشه در طی مسیر طولانی و پر فراز و نشیب و نبود بسته‌بندی‌های اصولی آینه ها دچار شکستگی می‌شدن و به‌صورت خورد شده بدست ایرانیان می‌رسیدن.


ایرانی‌های خوش ذوق و هنرمند از این قطعه‌های ناهمسان که با سایزها و شکل‌های مختلفی که در اثر شکسته شدن به‌وجود اومده بودن.

برای تزیین دیوارهای بعضی از اماکن مختلف چون مساجد و آرام گاه ها و برای تزینات سردر خونه‌ها و پنجره‌ها و حتی تزینات روی لباس‌ها و پرده‌ها استفاده می‌بردن. که این خود باعث اختراع سبکی خاص و زیبا و تحولی در صنعت آینه و دکوراسیون شد که با نام آینه کاری مرسومه.

آینه کاری تراش01

آینه دکوراتیو مدرن

آینه کاری مدرن آینه تراش بر گرفته از تکنولوژی در سیر تکاملی صنعت شیشه و آینه نمونه‌ای بروز شده و لوکس از آینه کاری‌های ساده در گذشته‌اس.

سادگی یا مدرنیته

گاهی این حس در ما شکل می گیره که دکوراسیون مدرن یعنی تجمل گرایی و هرچه وسایل و اساس چیدمان تجملی تر باشه حس مدرن بودن اون بیشتره درحالی که کاملاً برعکس این قضیه صدق می‌کنه و هرچه بیشتر به سمت مدرنیته پیش میریم اکسسوری‌های ساده و مینی‌مال عرضه و تقاضای بیشتری رو به خود اختصاص میدن.


که از اون جمله آینه کاری مدرن آینه تراش هست که با طرح‌های خاص و زیبا جایگاه ویژه ای رو در دکوراسیون امروزی به خود اختصاص داده و جا پای آینه های مجلل با قاب‌های سلطنتی بزرگ گذاشته اس.

آینه کاری تراش 02

آینه تراش چیست

آینه های تراش در اصل همون آینه های ساده هستن که با دستگاه های مخصوص تراش آینه حاشیه‌ها و قاب دور آینه رو تراش میدن و با صاف و صیقلی کردن دورتادور آینه شفافیتی بسیار بالا در اون ایجاد می‌کنن.
آینه های تراش خورده در قسمت لبه از ضخامت کمتری نسبت به سطح آینه برخوردارن.

قیمت در آینه دکوراتیو مدرن آینه تراش

هزینه‌ها و قیمت در آینه کاری بر اساس موارد زیر متغیر و متفاوته
هزینه‌ها بر اساس جنس ، ضخامت ، طول برش ، متراژ ، تراش و نوع طرح و …محاسبه شده و با احتساب مواردی چون نوع تراشی که در آینه اجرا شده ، رنگ آینه ، طرح و مدل انتخابی ، هزینه حمل و نقل و نصب آینه کاری مبلغ نهایی برآورد میشه.

شرکت تولیدی صنعتی فرکو با بهترین قیمت و با تولید و عرضه انواع آینه کاری با بالاترین کیفیت آماده پذیرش انواع سفارش‌های شیشه و آینه های لوکس و متنوع هست.

آینه کاری تراش 03

انواع رنگ بندی در آینه کاری مدرن

  • آینه کاری برنزی
  • آینه کاری طلایی
  • آینه تراش مشکی
  • آینه تراش مسی
  • و انواع رنگ‌های متنوع طبق خواست و سلیقه مشتری

انواع آینه کاری

  • آینه کاری اسلامی
  • ینه کاری گل و بوته
  • آینه دکوراتیو پازلی یا جورچین
  • آینه کاری مدرن آینه تراش
  • آینه کاری کلاسیک
  • آینه دکوراتیو کلاسیک تزئینی

آینه کاری اسلامی


که در طراحی اون از نقاشی‌های اسلیمی و انواع گره استفاده میشه

آینه کاری گل و بوته


آینه ایست با طرح‌های گل و گیاه که یا در سطح اون تراش خورده ویا به شکل قطعه هایی برش خورده روی آینه وصل میشه که می توان در آینه کاری مدرن آینه تراش نیز از این شیوه بهره برد.

آینه کاری پازلی یا جورچین


نوعی از آینه که از قطعه های کوچک و بزرگ آینه هایی به شکل های مختلف چون مربع ، مستطیل ، لوزی و …و در اندازه های متفاوت ساخته میشه.

آینه کاری مدرن


که در اون از چیدمان انواع تایل‌های تراش خورده با طراحی ها متنوع استفاده میشه

آینه کلاسیک


بهره‌گیری از انواع قطعه‌های شکسته شده آینه ها در اندازه گوناگون.

آینه دکوراتیو کلاسیک تزیینی


استفاده از آینه کاری به شیوه کلاسیک تزیینی یا فانتزی مانند طرح‌های گل و طرح‌های خورشیدی

آینه کلاسیک ونیزی


این نوع آینه کاری با طرح‌های سنتی و با روش منبت کاری ساخته میشه و در کشورهای اروپایی نیز مورد استفاده قرار می گیره.

آینه کاری کلاسیک دایره ای


در این نوع از آینه کاری که کلاسیک گرد نیز خونده میشه از ترکیب دو آینه یکی در قسمت زیرین به‌صورت رنگی و دیگری آینه ساده که با ضخامت کمتر روی اون چسبونده شده استفاده میشه

آینه کاری کلاسیک به همراه نور پردازی


آینه ایس به ابعاد استاندارد که در پشت آینه ریسه‌های رنگارنگ و چراغ‌هایی کوچک کار شده‌اس

آینه کاری کلاسیک کنسولی


آینه ای هست که دارای میز چوبی از جنس PVC هست و طرح آینه با طرح میز یکسان هست.

آینه کاری هندسی


آینه ایست متشکل از اشکال هندسی منظم و نامنظم که در کنار هم چیده می شوند و از جلوه های آینه کاری مدرن آینه تراش به شمار می آیند

آینه کاری آنتیک


که در اون با ریختن موادی مخصوص پشت آینه باعث ایجاد پوسیدگی در سطح جیوه شده و با اینکار لکه‌ها و طرح‌هایی در سطح آینه به‌وجود میاد که نمایی کهنه و قدیمی به آینه میده.

آینه کاری حجمی

decorative_c_x
آینه های بدون قاب برای دکوراسیون داخلی مینیمالیستی و مدرن مناسب هستن.


در این نوع از آینه کاری از قطعه‌های ناهماهنگ و برجسته مانند اشکال هرمی یا مخروطی برای ایجاد حجم استفاده میشه که نمایی کاملاً مدرن و خاص داره.

آینه کاری کهنه کاری


فرایند ساخت این نوع از آینه نیز مانند آینه های آنتیک هست ولی درآن از تکنیک کهنه کاری بیشتر از آینه های آنتیک استفاده میشه.

آینه دکوراتیو آجری


در این نوع از آینه کاری از قطعات مستطیلی شکل آینه با اندازه‌های یکسان و مشابه استفاده میشه. که ترتیب چیدن اونا در کنارهم کاملا شبیه چیدمان آجر در یک دیوار آجری‌اس.

آینه دکوراتیو منظم


که در اون طرحی خاص به‌صورت منظم در تمام سطح آینه تکرار میشه

آینه کاری سه بعدی

آینه تراش دار دیواری 11
آینه تراش دار گرد نقره ای


با چیدمانی خاص از قطعات مختلف آینه در کنارهم در سطح آن برجستگی و فرورفتگی هایی ایجاد میکنن. که نمایی سه بعدی در آینه ایجاد بشه که نمونه‌ای از آینه کاری مدرن آینه تراش محسوب میشه.

آینه دکوراتیو نامتقارن

ساخت آینه تراش خورده 15
آینه خشتی تراش خورده


از این شیوه در ستون هایی با ابعاد بالاتر از ۷۰ در ۱۵۰ سانتی‌متر برای ایجاد جلوه ای بزرگتر در فضای داخلی استفاده می شود.

فرکو نامی مطمئن در صنعت آینه و شیشه با ساخت محصولاتی با بالاترین کیفیت. و متنوع‌ترین طراحی و رنگ آماده دریافت سفارش‌ها با بهترین قیمت‌ها در اسرع وقت هست.

راه‌های ارتباطی با فرکو

خرید حضوری:


تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن


پیام رسان واتساپ:

tel:+989101767773


پیج اینستاگرام:

https://www.instagram.com/farkoo.ir/


تماس تلفنی:

tel:+982188068352

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو