Home
آینه قدی قاب دار

آینه قدی قاب دار

اول از همه باید قاب آینه‌ قدی خوب باشه تا بتونیم بگیم خودش هم خوبه! جدا از ظاهر تصور کنین آینه خریدین و قابش بعد از یه مدت از ریخت افتاده! پول دود شد رفت هوا! قاب آینه بد باشه مثل آیفون فیکی هست که اندرویده! می‌خوای برای خونه ، آرایشگاه ، مزون ، مغازه یا هر جایی باکیفیت‌ترین آینه قدی قاب دار رو بخری؟ اصلا از جنبه دکوری آینه نگذرین که از بزرگ‌ترین اشتباهات دکوراسیونه! کم‌ترین فایده‌ای که آینه داره این هست که محیط رو چند متری بزرگ‌تر نشون می‌ده! شاید واقعی نباشه اما واقعا موثره! انگار که محیط بزرگ شده و پول چند متر خونه و مغازه هم ندادیم!

کمتر کسی پیدا می‌شه که با مشخصات آینه قاب دار آشنا باشه و چند مورد کلیدی هست که اگه ندونین ، نمی‌تونین مدل مناسبی رو بخرین.بالاخره قراره برای خرید آینه قدی دست به جیب بشین و چه بهتر که بهترین مدل رو بخرین و پول‌اتون رو با خرید مدل‌های بی‌کیفیت هدر ندین! انصافا هم چند مدل آینه قاب دار خیلی سرتر هستن و انقدر جذاب هستن که دوست داری فقط نگاهشون کنی!

خرید مدل جدید آینه قدی
آینه قدی بک لایت با قاب استیل طلایی

به همین دلایل آینه‌های قدی قدیمی به سرعت کنار رفتن و امروز به سختی می‌شه اون‌هارو در یه محیط مدرن پیدا کرد! آینه‌های قدی قدیمی برای وسایل امروزی و دکور امروزی وصله ناجور هستن! برعکس ، مدل‌های جدید آینه قدی می‌تونن هر محیطی رو از این رو به اون رو کنن! البته نه هر مدل جدید!

اگه برای خرید موبایل به مشخصاتی مثل دوربین توجه می‌کنین در خرید آینه قدی هم باید به نوع قاب قبل از هر چیزی دقت داشته باشین! قاب آینه بیشترین اثرگذاری رو در جذاب شدن ظاهر آینه داره و دوام آینه بهش بستگی داره. کلی نوع قاب داریم اما کدوم بهتره؟ در ادامه همراه ما باشین.

توجه! آینه قدی رو حیف نکن

افرادی که دانش دکوراسیون ندارن فکر می‌کنن همینطوری باید هر آینه‌ای دیدن بخرن و آینه با آینه فرقی نداره! طبیعتا به نوع دکور هم فکر نمی‌کنن در نتیجه با این نوع تفکر ، آینه قدی رو تبدیل می‌کنن به وسیله‌ای که فقط به درد چک کردن قیافه می‌خوره!ً حتی این هم به صورت ناقص! در حالی که اگه یه آینه قدی قاب دار جذاب و منطبق با محیط بخرین ، می‌شه عطر دکوراسیون! طوری که نه تنها حسابی توجه‌هارو جلب می‌کنه بلکه خودتون هم بیشتر لذت می‌برین از دیدن خودتون داخلش! یه عکسی هم می‌تونین جلوش بندازین!

انواع آینه قاب دار

آینه‌های قاب دار از نظر جنس قاب در انواع مختلفی به تولید می‌رسن اما سه مدل یعنی استیل ، های‌گلاس و چوب نسبت به بقیه بهتر هستن. مدل‌هایی که کیفیت ظاهر عالی رو کنار استحکام عالی دارن. کدوم رو انتخاب کنیم؟ این با توجه به بودجه و صد در صد نوع دیزاین و سلیقه می‌تونه متفاوت باشه. به این هم اشاره کنیم که آینه‌های قاب دار به جز انواع دیواری در مدل متحرک و چرخ دار هم تولید می‌شن.

آینه قدی قاب دار

نکته مهم : حتما دقت کنین که مدل آینه به دکوراسیون شما بخوره! آینه‌های قاب دار هم در طرح‌های مدرن موجود هستن و هم طرح‌هایی که قاب کلاسیک دارن. البته که مدل‌های مینیمال با قاب‌های ساده‌تر هم محبوب هستن.

آینه قدی قاب استیل

اگه بخوایم بین مدل‌های مختلف آینه قاب دار یکی رو جدا کنیم ، بدون شک اون مدل استیله. می‌تونیم به گوشی‌های آیفون یا فرش‌های ابریشم دست باف تشبیه کنیم! مشخصه که در این مدل از قاب فلزی بهره گرفته می‌شه! قابی که ظاهر آینه رو به شکل قابل توجه لاکچری می‌کنه و کاری می‌کنه که همه به آینه خیره بشن. البته با توجه به کیفیت ظاهری عالی و دوام فوق العاده قیمت آینه‌های قاب دار فلزی نسبت به اکثر مدل‌ها گرون‌تره. حالا سوال اینجاست که ارزش داره بیشتر دست به خرج بشیم و آینه قدی رو با قاب فلزی سفارش بدیم؟بعد از نصب آینه قدی فلزی پاسخ‌اتون قطعا مثبته! تفاوتی که این مدل تو دکوراسیون محیط می‌ذاره قابل قیاس نیست و کمتر مدلی رو می‌تونین در این سطح پیدا کنین.

قیمت آینه سالن زیبایی
آینه قاب استیل دو طرفه مخصوص آرایشگاه

از طرفی اگه دوام عالی رو هم بیاریم وسط به ارزش آینه قدی فلزی بیشتر پی می‌برین! این مدل از اون مدل‌ها نیست که بعد چند ماه قیافه‌اش هیچ شباهتی به روز اول نداشته باشه! خصوصا اگه از رنگ کوره‌ای استفاده بشه آینه ظاهرش رو به خوبی حفظ می‌کنه ( تا 5 سال ) و مقابل ضربه هم بهترین عملکرد رو داره.

مدل ساده آینه قاب استیل در شکل بیضی

آینه قاب دار های‌گلاسی

فقط مدل‌های گرون آینه قاب دار نیستن که کیفیت عالی دارن! قیمت آینه‌های قاب های‌گلاسی نسبت به کیفیت بالای اون‌ها واقعا مناسبه و این آینه‌ها گرون‌تر نشون می‌دن!مثالی که نشون می‌ده همیشه هم قیمت معرف کیفیت نیست! البته آینه‌های قاب دار های‌گلاسی فقط از نظر ظاهر نیست که خوب هستن. وقتی کنار قیمت مناسب و ظاهر خوب ، دوام خوب رو هم قرار بدیم پکیج کامل می‌شه. دیگه چه انتظاری دارین؟

نکته : دقت داشته باشین که کیفیت ام دی اف و های‌گلاس می‌تونه خیلی متغیر باشه. در سال‌های گذشته شاهد تولید مدل‌های ایرانی های‌گلاسی هم بودیم. همچنین های‌گلاس ساخت ترکیه این روزها محبوبیت خیلی زیادی داره و قطعا برای آینه مناسبه.

خرید آینه با قاب فلزی

چند قسمت قبل ، مدل آینه استیل رو معرفی کردیم که واقعا جذابه و همه دوست دارنش! اما قیمت گرون آینه استیل باعث می‌شه خیلی‌ها از خریدش منصرف بشن. البته همونطور که اشاره کردیم آینه استیل ارزش خرید بالایی داره. اما مدل آینه با قاب فلزی ، ضمن اینکه ظاهری شبیه به استیل داره ، قیمت مناسبی هم داره! یعنی اگه بودجه‌تون کمتره حتما این مدل رو بخرین که با وجود قیمت مناسب ظاهر لاکچری داره. خب حتما ضعیفه که قیمتش پایین‌تره؟ واقعیت اینجاست که حتی دوام آینه فلزی هم خوبه!

آینه قاب دار چوبی

کلا هر جا از کیفیت حرف باشه اسم چوب می‌درخشه! کافیه هر وسیله‌ای چوبی باشه تا فروشنده با فخر زیاد هی بگه این کار چوب هست! هی هم بحث رو بکشونه سمت چوب! همه هم می‌دونیم که هر چیزی که با چوب ساخته بشه می‌تونه بی‌حرف و حدیث باشه. یه مزیت مهم چوب هم این هست که از وسایل چوبی زیاد استفاده می‌شه و آینه می‌تونه به خوبی ست بشه. نه اینکه مثل یه وصله ناجور یه گوشه باشه! آینه‌های قاب دار چوبی یه گزینه محبوب هستن که نسبت به مدل ام دی افی قیمت گرون‌تری دارن.

آینه قدی چوبی عموما یا طرح کلاسیک داره یا روستیک. آینه‌های چوبی کلاسیک طرح‌های سلطنتی و کنده کاری و منبت کاری دارن مثل عکس بالا. در حالی که در مدل‌های روستیک بیشتر ظاهر طبیعی خود چوب مهمه دیده بشه.باید اضافه کنیم که قیمت و کیفیت مدل‌های مختلف آینه قاب دار چوب بر اساس نوع چوب مشخص می‌شه. راش و گردو بهترین هستن. یه نکته دیگه اینکه اگه صرفا دوست داشته باشین از طرح چوبی استفاده کنین می‌تونین از قاب ام دی افی طرح چوب هم بهره ببرین که قیمت مناسب‌تری داره.

آینه قدی قاب دار در محیط‌های مختلف

یکی از مهم‌ترین مواردی که قبل از سفارش آینه قاب دار باید به اون توجه داشته باشین ، محلیه که می‌خواید آینه رو نصب کنین. آینه‌های قدی قاب دار در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرن. مثل خونه ، آرایشگاه ، مزون ، مغازه ، باشگاه بدنسازی و … .

آینه قدی برای خونه

چند تا خونه رو می‌تونی پیدا کنی که آینه قدی نداشته باشه؟ آینه قدی واقعا برای هر خونه‌ای لازمه و قسمت کاربردی اون رو که کنار بذاریم از نظر دکور هم برای خونه واجبه. مثل نون شب! شما می‌تونین با آینه قدی به متراژ خونه اضافه کنین!! از آینه‌های قدی در پذیرایی ، راهروها و اتاق خواب استفاده می‌کنن. اما توجه داشته باشین که هر آینه قدی رو نباید تو خونه بذارین. طبیعتا یه مدل قدیمی آینه قدی قاب دار نمی‌تونه به مدرن کردن خونه کمک کنه و برعکس حتی لول دکور رو پایین میاره. یه خونه مدرن به یه آینه قاب دار مدرن نیاز داره! یه مدل جدید آینه قدی به جز اینکه خودش ظاهر جذاب‌تری داره حتی وسایل دیگه رو هم بیشتر به چشم میاره و به دیزاین منزل‌اتون روحی تازه می‌بخشه.

آینه قدی قاب دار

آینه قدی قاب دار برای آرایشگاه

آینه برای آرایشگاه حتی از نون شب واجب‌تره! درصد بزرگی از فضای هر سالن به آینه‌ آرایشگاهی اختصاص داره. حالا اگه این آینه مدرن نباشه یعنی این بخش از دست رفته! از طرفی آرایشگاه‌ها هم که دیگه مثل قدیم نیستن و ماشاالله هر کدوم دو جین خدمات مختلف ارائه می‌کنن. از کوتاه کردن ساده مو بگیر تا میکاپ و اکستنشن و … . رقابت هم بیشتر شده و هیچ آرایشگاه حرفه‌ای نمیاد با یه آینه قاب دار قدیمی دکورش رو شبیه سلمونی‌های قجری کنه. اما کدوم مدل آینه قاب دار برای آرایشگاه خوبه؟

در آرایشگاه بهتره از آینه قاب دار با نورپردازی استفاده کنین. مدل‌های آینه قاب دار مثل آینه هالیوودی و بک لایت که در ادامه معرفی می‌کنیم برای آرایشگاه بهترین هستن.

خرید آنلاین آینه آرایشگاهی

آینه قدی قاب دار برای مزون

چند تا مزون می‌شناسین که آینه قدی نداشته باشه؟ آینه قدی واقعا برای هر مزونی لازمه و حتی جز اصوله. اما قطعا یه آینه قدی قدیمی نمی‌تونه تصویر جذابی برای یه مزون امروزی باشه. همونطور که می‌دونین در سال‌های گذشته مزون‌ها واقعا به یه گزینه جذاب برای خرید تبدیل شدن. در واقع مزون‌ها برای خرید حرفه‌ای تر هستن نسبت به مغازه‌ها. پس مشخصه که حرفه‌ای بودن باید در دکور هم معلوم باشه. استفاده از یه مدل مدرن آینه قدی قطعا می‌تونه به مدرن شدن محیط مزون کمک کنه.

مخصوصا مدل‌های آینه چراغ دار و آینه بک لایت برای مزون بهترین گزینه‌ها هستن که در ادامه معرفی می‌کنیم.

آینه‌های چراغ دار با قاب

آینه‌های قاب دار به جز مدل‌های ساده در انواع نوردار هم تولید می‌شن. آینه‌های قدی چراغ دار بدون شک یکی از مدرن‌ترین انواع آینه قاب دار هستن. در این مدل از نور led برای نورپردازی بهره می‌برن. علت انتخاب led اینه که بهترین نور رو می‌تابونه. کاملا طبیعی ، بی آزار برای چشم ، بدون سایه ، تنوع رنگی عالی و … لامپ led بر عکس لامپ‌های دیگه فقط یه رنگ ثابت نداره و امکان استفاده از چندین رنگ مختلف هم فراهمه. یعنی اجرای چند رنگ نور مختلف برای نور آینه قدی قاب دار که هر لحظه بشه رنگ نور رو عوض کرد! برای تنظیم این آینه‌ها به جز دکمه معمولی از آپشن‌های مدرن مثل سنسور تاچ ، تشخیص حرکت و ریموت کنترل هم استفاده می‌شه.

آینه فلزی

آینه قاب دار نور دار بدون شک برای آرایشگاه بهترین گزینه‌ست. برای خونه و محیط‌های مختلف دیگه هم یه انتخاب مدرنه و در سال‌های گذشته خیلی محبوب شده. آینه‌های قدی چراغ دار از نظر ظاهری در دو نوع بک لایت و هالیوودی به تولید می‌رسن. چه فرقی با هم دارن؟ در آینه بک لایت از چراغ نواری و خطی استفاده می‌شه که مدرنه و در آینه هالیوودی از چراغ گرد که این هم با سلیقه خیلی‌ها جوره.

مدل آینه بک لایت نسبت به مدل آینه هالیوودی محبوبیت بیشتری داره. اما آینه‌های هالیوودی هم با وجود طرح قدیمی‌تر یه گزینه محبوب هستن و مخصوصا اون‌هایی که دنبال طرح‌های کلاسیک‌تر هستن ، این مدل رو می‌پسندن.

خرید آینه قاب دار با آپشن‌های مدرن

جالبه بدونین که امروزه حتی برای آینه هم آپشن‌های هوشمند نصب می‌شه! به جز آپشن‌هایی مثل ساعت و دماسنج ، حتی نسبت به سفارش برای تنظیم آینه از آپشن‌های مدرنی مثل سنسور تاچ ، تشخیص حرکت و ریموت کنترل استفاده می‌شه!

آینه تاچ : آینه‌های تاچ یا آینه لمسی یه سنسور تاچ داره که با کمکش تنظیم آینه امکان پذیر می‌شه. مثل روشن کردن چراغ آینه یا تغییر رنگ.

آینه با حسگر حرکتی : این مدل مدرن‌ترین نوع آینه هست! با کمک سنسور حرکتی دیگه نیاز نیست خودتون رو به آینه برسونین و بهش دست بزنین ، فقط کافیه دستتون رو تکون بدین که آینه فرمان شمارو فورا اجرا کنه! با یه اشاره چراغ آینه رو روشن می‌کنین و با اشاره بعدی رنگش رو عوض می‌کنین.

آینه ریموت دار : آینه‌های ریموت دار از بهترین مدل‌ها در محیط‌های تجاری هستن که از راه دور هم می‌شه اونارو تنظیم کرد.

ابعاد آینه قدی

دقت داشته باشین که آینه‌های قدی عموما از نظر ابعاد ارتفاع 180 سانتی متری دارن و عرض 60 تا 80 سانتی. این اندازه متناسبه اما نسبت به محیط شما می‌تونین از هر ابعادی استفاده کنین.

در پایان

در سال‌های گذشته کیفیت آینه‌های قاب دار خیلی بالاتر رفته و هم از نظر ظاهری و هم از نظر دوام لول آینه‌های قاب دار قابل قیاس نیست. اما سوال اینجاست که بین این همه مدل آینه قدی قاب دار کدوم رو بخریم؟ با توجه به این چند نکته می‌تونین بهترین و باکیفیت‌ترین آینه قدی قاب دار رو بخرین:

آینه قدی قاب دار

1- اولین موردی که باید بهش توجه کنین جنس قابه. استیل ( لوکس و مدرن) ، های‌گلاس (باکیفیت و اقتصادی) و چوب ( لوکس و اصیل) بهترین گزینه‌ها هستن.

آینه قدی قاب دار

2- همه قاب‌ها در رنگ‌های مختلف به تولید می‌رسن. از نظر شکل هندسی قاب و آینه هم می‌تونین هر طرحی رو سفارش بدین و محدودیت وجود نداره.

3- آینه‌های قاب دار بک لایت از طرح‌های جدید هستن که اخیرا خیلی محبوب شدن و می‌تونن یه انتخاب مدرن و متفاوت باشن.

4- برای محیط‌های کاری و تجاری مثل آرایشگاه ، مزون یا مغازه ، سفارش بدین که لوگو هم به صورت چراغی روی آینه قدی قاب دار حک بشه. برای کسب اطلاع بیشتر با شماره 09101767773 تماس بگیرین.

سفارش آینه قدی قاب دار

قصد خرید آینه قدی قاب دار داری و دوست نداری الکی برای واسطه پول بدی؟ اگه می‌خوای باکیفیت‌ترین مدل رو مستقیم از تولیدکننده بخری همین الان گوشی‌ایتو بردار و به فرکو زنگ بزن که تخفیف رو از دست ندی! تا آخر این هفته مهلت داری از تخفیف بهره ببری و با 1 سال ضمانت آینه قاب دار سفارش بدی! فرکو تنها تولیدکننده در کشوره که تمرکز کرده روی تولید مدل‌های تخصصی آینه قدی قاب دار. یعنی حرفه‌ای‌ترین آینه‌های قاب دار ایران با جدیدترین آپشن‌ها ، در هر شکل دلخواه مشتریان عزیز و به صورت مخصوص برای خونه ، آرایشگاه ، مزون ، مغازه و … توسط فرکو به تولید می‌رسه.

آینه‌های قدی قاب دار فرکو تماما از شفاف‌ترین مدل هستن ( سوپرکلییر ) و از نظر دوام هم به مراتب بهترن. از طرفی این آینه‌های قاب دار در گذر زمان زرد و کدر نمی‌شن. به این دلیل فرکو گارانتی یک ساله در نظر گرفته.

آینه قدی قاب دار

توجه داشته باشین که گارانتی فرکو ، بی قید و شرطه و هیچ قانون اضافه‌ای وجود نداره. فقط رضایت مشتری قانون این ضمانته. در آخر خرید شما از فرکو واسطه‌ای نداره و فرآیند تولید آینه تو خود فرکو انجام می‌شه و شما می‌تونین هر طرح و شکل دلخواه رو به فرکو سفارش بدین.

لازم به ذکره که همه سفارش‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال می‌شن. امکان سفارش به صورت حضوری و غیرحضوری برای مشتریان عزیز فراهمه. آدرس و اطلاعات تماس فرکو :

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با فرکو در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و 09101767773
  • برای دیدن جدیدترین طرح های آینه آرایشگاهی ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.
بهترین قاب آینه کدومه؟

بین انواع قاب ، قاب‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو