Home
آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن در واقع نوعی خاص و زیبا از تزئین دیوار با ترکیب آینه و نور هست ، که میشه اونو به صورت تاچ هم داشت.

مطمئنا واقفی که استفاده ازین نوع آینه آرایی چقدر دکوراسیون منزل و محل کارت رو بروز و شیک جلوه میده. اینو میتونی با مقایسه‌ی دیواری که آینه‌کاری شده با دیوار ساده متوجه بشی. و لوکس شدن اونو با آینه‌کاری مدرن به عینه ببینی. و درواقع منظره‌ای خیره‌کننده برای خودت ایجاد کنی که روشنایی و دلبازی محیط ارمغان اونه 🙂

اما اگه به پیشینه‌ی این کار نگاه کنی میبینی که ، آینه کاری هنر باستانی ایرانیه که ، در اون پس از برش آینه به تکه‌هایی با شکل‌های گوناگون ، لبه‌های آینه تراش خورده و بر روی سطوح مختلف بنا چون سقف ، دیوار و … نصب می‌شه . برش‌هایی که روی آینه اعمال می‌شه ممکنه طرح‌هایی چون چند ضلعی‌های منتظم و غیرمنتظم ، باندی ، دفرمه و نامنظم ، آکاردئونی و … باشن. آینه کاری از بهترین روش‌ها برای تزیین و دکوراتیو محیط هست. در این میان به ویژه در سال‌های اخیر طرح‌های بسیار جذابی از آینه کاری ابداع شده . در ادامه مطلب به معرفی جدیدترین مدل‌های آینه کاری می‌پردازیم.

آینه‌کاری
آینه‌کاری پذیرایی طرح لوزی

مزایای آینه کاری مدرن

  1. ایجاد زیبایی و تزیین انواع محیط‌ها با آینه کاری‌های مدرن
  2. نوردهی با انعکاس نور فراوان با آینه‌کار‌ی
  3. آینه کاری محیط را از اندازه واقعی بزرگتر جلوه می‌دهد
  4. با آینه‌کاری نواقص موجود در دیوار را پوشش دهید
  5. آینه کاری سبب ایجاد خلاقیت و روشنایی بیشتر در محیط میشود
آینه کاری مدرن
آینه‌کاری ستون تالار
آینه کاری مدرن
آینه‌کاری طرح لوزی

چرا آینه کاری مدرن انجام دهیم؟

آینه کاری مدرن در فروشگاه فرکو فضای شما را زیبا جلوه می‌دهند. برای برخی ، آینه‌ها ابزاری حیاتی برای حفظ تصویر شخصی در طول روز هستند. بعد از صرف غذا ، یک فرد ممکن است به آینه نگاهی بیندازد تا مطمئن شود که چیزی روی صورتش نیست. در خانه ، آینه ها بیشتر در حمام استفاده می‌شوند ، اما می‌توانید با قرار دادن یک یا دو آینه در قسمت دیگری از خانه ، از خصوصیات ویژه آن بهره ببرید. یک آینه در کنار ورودی می‌تواند امکان آخرین بررسی بصری را قبل از خروج شما فراهم کند. 

آینه‌ها از طرح و اندازه‌های متفاوتی برخوردار هستند و هرکدام جذابیت خاص خودشان را به فضا میدهند. به کار گیری آینه در فضای خانه باعث بزرگتر جلوه دادن محیط خانه شده و با منعکس کردن نور اتاق دارای نور بیشتری میگردد. بهترین گزینه برای انجام آینه کاری مدرن پذیرایی یک خانه میباشد زیرا رفت وآمد در آنجا زیاد است و این خود از اهمیت بالایی برخوردار است. شما میتوانید بخشی از دیوار‌ خود مثل پشت تلویزیون یا ورودی خانه را با آینه مزین کنید و خانه را از حالت یکنواخت بودن نجات دهید و مورد دیگر اینکه می‌توانید از آینه‌های مدرن با عنوان پارتیشن‌ها در محیط کاری نیز بکار ببرید.

آینه کاری مدرن
آینه‌کاری مربعی چسبی

مجموعه فرکو دارای آینه با انواع طرح و رنگ متنوعی میباشد که باهم مرور میکنیم

دیوارپوش آینه‌ای

دیوار پوش آینه‍‌ای یکی از مدل‌های آینه‌کاری دیوار می‌باشد استقبال بسیاری از این مدل‌ها در خانه و حتی محیط کار شده است زیرا این نوع دیوارپوش هم به زیبایی فضا کمک می‌کند و همچنین باعث ایجاد نور بیشتر در فضا می‌گردد. این نوع آینه در هتل و رستوران هم نیز نصب می‌شود.

طرح گرد

این طرح از آینه‌ها برشی به شکل دایره خورده و به راحتی روی دیوار نصب میگردد. حتی خودتان هم میتوانید این کار را در منزل انجام دهید و آینه گرد نیازی به نصب تخصصی ندارد.

طرح پازلی

این آینه‌کاری مدرن با تکه‌های آینه در کنار هم شکل میگیرد و جذابیت خاصی به فضا میدهد.این طرح از آینه جزو برترین مدل‌های 2021 محسوب می‌شود.

طرح های خاص

سبک خاصی از اجرای آینه کاری مدرن که طرح‌های گوناگونی داشته و در مدل‌های متنوع قلب، شاپرک و…تولید و عرضه می‌شود.

طرح تایل

این سبک در ابعاد کوچکی برش خورده و مانند تایل‌های پی‌وی‌سی و کاشی آشپزخانه به راحتی روی دیوار نصب می‌شود.

آینه‌کاری بالای کنسول
آینه‌کاری طرح خشتی
آینه‌کاری اتاق غذا خوری

طرح کلاسیک

زمانی که حرف از آینه کاری کلاسیک میزنیم ، اکثر مردم فکر میکنند طرح کلاسیک همان طرح و مدل های قدیمی است اما اینگونه نیست و در ادامه با سبک های کلاسیک آینه کاری بیشتر آشنا میشوید :

آینه کاری دیوار پشت تلویزیون

آینه‌ کاری پشت تلویزیون به زیبایی و شاد شدن فضای خانه کمک میکند.گاهی میبینیم که پشت تلویزیون از هیچ تابلو و ساعتی استفاده نمیشود و خیلی نمای بی روحی دارد.به همین دلیل آینه کاری مدرن پشت تلویزیون پیشنهاد میشود.

آینه کاری شش ضلعی

آینه‌های طرح شش ضلعی را با عنوان لانه زنبوری هم نیز یاد میکنند. اجرای این آینه در مقابل درب ورودی منزل یا در آشپزخانه‌ها بسیار زیبا میشود.شما به راحتی میتواند در هر طرح و اندازه‌ای به سلیقه‌ی خود این کار را سفارش دهید.

آینه کاری آجری

این سبک از آینه‌ها با طرح کلاسیکی که دارد یادآور خانه‌های قدیمی با دیوار‌های آجری میباشد و برای خانه فضایی بی‌نظیری پدید می‌آورد.

آینه‌کاری دیوار
آینه‌کاری آجری در رنگ برنزی

آینه کاری خشتی

طرح خشتی یکی از مدل‌های محبوب می‌باشد. هر زمانی که حس کردید خانه به تحولی اساسی نیازمند است حتما این طرح را در خانه اجرا کنید.

آینه کاری نیزه ای

آینه‌ی نیزه‌ای از آینه‌های مقرون به صرفه میباشد که میتوانید با اجرای‌ آن خانه خود را از ساده بودن خارج کنید و فضایی امن را پدید آورید‌.

آینه کاری الماس

آینه‌ی طرح الماس روی دیوار خانه و اتاق خواب و همچنین دیوار پشت گاز نصب شده و از راحتی نصب بالایی برخوردار است.
این طرح نیز دارای رنگ‌های متنوعی میباشد.

آینه کاری مدرن
آینه‌کاری مدرن

تفاوت آینه کاری سنتی با مدرن

آینه کاری مدرن با سنتی تفاوت بسیاری داشته نکته‌ی اول نوع برش آینه بوده که در طرح سنتی با دست انجام می‌شود. به همین علت آینه کاری سنتی نوعی صنایع دستی به حساب می‌آید‌. برش‌ آینه‌های مدرن امروز همه با دستگاه انجام شده و به این علت قیمت این مدل از آینه‌های سنتی کمتر میباشد. برش‌های آینه کاری سنتی کوچک است و طرح محدودی دارد در صورتی که آینه‌های مدرن دارای طرح و رنگ‌های مختلفی نظیر طرح الماس، خورشیدی می‌باشد و مشتری طبق سلیقه‌ی خود می‌تواند هر طرح دلخواه را سفارش دهد.

آینه کاری مربعی


به عنوان مثال آینه قدی روبروی درب ورودی خانه‌ها نصب میشود زیرا هم میتواند نور را منعکس کند و هم اینکه ظاهر افراد را کامل نشان میدهد.این آینه کاری مدرن برای محیط باشگاه و مزون هم میتواند مزیت بسیاری داشته باشد.برای سالن‌های آرایشی نیز مدل‌های آینه قدی چراغدار را پیشنهاد میکنیم.در اتاق خواب خود از آینه‌کاری در بالای تخت و روبروی در ورودی اتاق نمای زیبایی دارد.امروزه آینه‌ها جای خود را در محیط کاری و فضای خانه پیدا کرده‌اند و اکثر افراد برای تزیین و بازسازی بیشتر به این سمت میرود و از کاشی و تایل کمتر استفاده میگردد.

پل ارتباطی با فرکو

میتوانید برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنید .
شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773
آدرس سفارش حضوری :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

نصب آینه کاری روی دیوار به چه صورتی انجام میگیرد؟

نصب آینه ها متفاوت بوده و به شکل و نوع و….آینه بستگی دارد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو