Home
آیته کاری اتاق خواب

آینه کاری اتاق خواب

به شناخت بیشتر و جامع با دنیای آینه کاری بالاخص با آینه کاری اتاق خواب خوش اومدین. اگر بخوایم آینه کاری داخل خونه‌های امروزی رو با آینه کاری سنتی زمان قدیم (معماری ایرانی )مقایسه کنیم .متوجه می‌شیم که از گذشته استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی محبوبیت خاصی وجود داشته.اینکه وجود آینه کاری به لوکس‌ شدن منزل کمک می‌کنه در اون شکی نیست .

در آینه کاری سنتی قدیم از آینه‌های ریز برای تزئین دیوار ، سقف ، در و کمدها استفاده می‌شده . و آینه‌کاران اون زمان با تکه‌های درخشان آینه طرح ها و نقش‌های گسترده‌ای بر سقف و دیوارها و حتی گنبدها یا هر کجای دیگر عمارت هنری بی نظیر ایجاد می‌کردن. امروزه با تکه های درشت تری اینکار رو می‌کنن. به منظور گسترش دید در محیط زیرا فضایی مجازی و قرینه ایجاد میشه. که در مغز مخاطب این تصور رو می‌سازه که ، انگار در یک محیط خیلی بزرگتر ار آنچه هست ایستاده‌ .

کارشناسان حرفه ایی آینه کار تیم فرکو می‌گن ، تصور نکنین که آینه کاری امروزی روی دیوارهای مختص به آپارتمان‌های خیلی بزرگ هست. بلکه وجود آینه در خونه‌هایی با متراژ بسیار کم هم نیز باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضا می‌شه. و با ایستادن در مقابل دیوار آینه کاری شده مدرن و شیک امروزی احساس خفقان و به انتها رسیدن محیط پیدا نمی‌کنین.

آیته کاری اتاق خواب
آیته کاری اتاق خواب

آغاز هنر آینه کاری و خلاقیت ایرانی‌ها


هنر آینه کاری شروعش مربوط می‌شه به داستان ورود آینه هایی از صده ی دهم هجری قمری ،بخشی از آینه هایی که مربوط به اون زمان بود از اروپا به‌خصوص از شهر ونیز به ایران وارد شد، و در زمان جابجایی آنها بخشی از اون شکسته می‌شد.
به دنبال اون ، هنرمندان ایرانی به‌صورت خلاقانه ای به فکر استفاده از قطعات شکسته شده افتادن و در آینه کاری های زیبا و خاصی از اون استفاده کردن.

مختصري پیرامون تاریخچه‌ی آینه کاری در ایران از دیرباز تاکنون


از مجذوب کننده ترین هنرهای سنتی ایران ، آیینه کاری هست.اوج رواج این هنر سنتی در زمان حکومت سلسله ی ساسانیان بوده اس.هنرمندان ایرانی آنزمان از این هنر در زیباسازی داخلی ساختمان ها ،به‌خصوص در اماکن مذهبی استفاده می‌کردن.
طبق نظر کارشناسان ، آینه و آب در فرهنگ ایرانی ها همیشه به عنوان سمبل پاکی و نور و روشنی ، صداقت و صفا، بکار میرفته و احتمال میدن استفاده از آینه در زیباسازی عمارت ها نشات گرفته از همین فرهنگ و طرز تفکر هست.
نقوش مختلف و دارای تنوع زیاد و طرح های دارای نظم خاص ، با استفاده از قطعات بزرگ و‌کوچک آینه ، شکل های مختلف ، فضای بناها(به‌خصوص فضای داخلی ساختمان و اتاق های اون ) رو دارای درخششی زیبا و چشم نواز می‌کنه.که نتیجه و‌حاصل بازتاب نور در اون قطعه های فراوان آینه اس .همچنین موجب درخشش و انعکاس شفاف زیبای نور در داخل ساختمان میشه.
نکته‌ی قابل توجه و جالب اینه که آینه کاری علاوه بر ایجاد پوشش مناسب فضای داخلی و زیبایی خیره کننده ی اون ، موجب استحکام و دوام بیشتر بنا می‌شه.

آینه‌کاری بناهای تاریخی

  • ساختمان دیوان خانه ی شاه طهماسب صفوی در شهرستان قزوین
  • کاخ اشرف بهشهر
  • بیش از ۱۳۷کاخ سلطنتی در اصفهان ، پس از منتقل شدن پایتخت از قزوین
  • کاخ بسیار معروف آینه خانه که بدلیل بکاربردن زیاد آینه در آن ، به این اسم مشهور شد و از تمام کاخ های دیگر زیباتر بود.
  • کاخ چهل‌ستون دارای ایوانی با هجده ستون آینه کاری اس .


تالار و دیوارها و سقف این بنای تاریخی با استفاده از آینه های کامل و یک پارچه که به جام آینه معروف هست تزیین گردیده اس.
این جام آینه ها از یک مترونیم تا دومتر با پهنای یک متر هست.
نکته‌ی جالب توجه و دلفریب این بنای تاریخی اینه که تصویر زاینده رود و بیشه‌های سرسبز شمالی اون در این جام آینه ها منعکس شده و باعث‌پدید آمدن منظره ای چشم نواز و خیره کننده که توجه هر بیننده ای رو مجذوب خود میکنه هست.
کاخ چهلستون اصفهان ، این کاخ مربوط به دوران حکومت شاه عباس دوم هست و به وفور در این بنای منحصر بفرد از آینه استفاده شده اس.
در کاخ چهلستون از آینه های قدی که اصطلاحا بدن نما نامیده میشن(بدلیل اینکه فرد می‌تونه تمام بدن خود رو در اون ببینه) و همچنین قطعات کوچکتر آینه به اضافه ی شیشه های رنگی برای تزیین سقف و تالار و ایوان استفاده شده که موجب شده این بنای مجلل مورد توجه خاص افراد قرار بگیره.
وجود ۱۸ ستون در ایوان که با شیشه های رنگی و آینه آراسته شده ، جلوه و زیبایی خاصی برای این بنا بوجود آورده .


آینه کاری مدرن در دکوراسیون‌ داخلی

امروزه با ورود به دنیای مدرنیته همه‌چیز در حال تغییر هست و حال و هوای دیگری به خود گرفته . و آینه کاری  در منازل به دو دلیل مهم گسترش محیط و لوکس به نظر رسیدن خونه ها رونق بسیاری یافته .
آینه کاری مدرن در دکوراسیون‌های داخلی و منازل عبارتند از : حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخونه ، اتاق خواب واتاق پذیرایی بکار برده می‌شه.اگر بخواید بنا به سلیقه شما زیباترین نقش‌ها رو با انواع دستگاه‌های جدیدسندبلاست روی آینه‌های یک‌تکه حکاکی می‌کنن.طرح های متنوع انواع گل، نوشته ها ، لوگو اختصاصی خود و هزاران نقش دیگر بر روی آینه های مدرن قابل اجراست . 
منظور از آینه کاری مدرن مینیمال کردن محیط وتزئین دیوار ها و ساده‌سازی فضاست. به‌نحوی‌که اون برش‌کاری‌های گذشته و تزئینات پیچیده با تبعیت از مدرنیته جای خود رو به طرح‌های ساده دادن.
آینه کاری مدرن در انواع طرح‌های ساده و دکوراتیو بکار میره.که هر کدوم به نوبه‌ی خود دارای انواعی هست.

آیته کاری اتاق خواب

صنایع تولیدی فرکو تلاش می‌کنه تا اطلاعات دقیقی رو ارائه بده . نیاز هست که شما همیشه با یک فروشگاه شیشه ای دارای مجوز ، بیمه و معتبر کار کنین که ، بتونه نیازهای خاص شما رو ارزیابی کرده و خدمات حرفه ای رو ارائه بده.

برای اطلاع از قیمت انواع آینه ها و شیشه های رنگی و سفارش اون می‌تونین با شماره های ۰۲۱۸۸068352-۰90101767773 تماس حاصل نمایین.

آینه کاری دکوراتیو منزل

آینه کاری دکوراتیو منزل را به دلیل خاص بودن طراحی اون به این نام نامگذاری کردن.منظور از آینه کاری دکوراتیو تمام موارد آینه کاری شیک و خاصی اس که دردکوراسیون بکار می‌برن . انواع آینه های رنگی، طرح دار و تراش‌خورده مشمول آینه کاری دکوراتیو می‌شوند.آینه کاری دکوراتیو همان‌طور که گفته شد با طرح‌های بسیار متنوعی برای کف، سقف و… استفاده می‌شه. آینه کاری دکوراتیو آشپزخانه هم بسیار جذاب هست که امروزه استفاده از اون بسیار زیاد شده اس. اگر شماهم قصد انجام آینه کاری در آشپزخانه‌تون رو دارین . بهترین جای استفاده از آینه فواصل دیواره‌های بین کابینت‌ها می‌باشد. البته روی درب کابینت ها رو هم می‌توان انجام داد. ولی ما اونو توصیه نمی‌کنیم چون استحکام چندانی نداره البته این امر کاملا به سلیقه شخصی شما برمی‌گرده.

آینه کاری های دکوراتیو روی سطح دیوار آشپزخانه انجام می‌پذیره. اما درصورتی‌ که مساحت بالایی رو اشغال کنه به بزرگ دیده شدن فضا کمک می‌کنه.در قدیم از آینه کاری درباری به عنوان  آینه کاری دکوراتیو در کاخ ها مورد استفاده قرار میگرفته اس. و دلیل محبوبیت اون لوکس و خاص بودن این نوع از آینه کاری بوده .
آینه کاری در هر یک از بخش های منزل می تونه نصب و مورد استفاده قرار بگیره. و در موزه ها و مراکز فرهنگی و مساجد و اماکن مذهبی نیز در بسیاری از موارد دیگر دیده شده که از این روش استفاده نمودن.
جلوه آینه کاری دکوراتیو در برابر بازتاب نور جلوه چند برابری و چندانی داره و با نور آفتاب یا لامپ و نورپردازی‌های داخلی نمای بی نظیری ایجاد می‌کنن. که عموم مردم از اون استقبال زیادی می‌کنن.

آینه کاری دیوار اتاق خواب

آینه کاری دیوار جایگزین بسیار خوبی برای دیوارهای گچی و کاغذهای دیواری هست. دیوار آینه کاری شده به‌عنوان یک گزینه بسیار خوب در دکوراسیون محسوب میشه.دیوار آینه ایی علاوه بر نمای لوکسی که ایجاد می‌کنه. و اگر به‌طور کارشناسی شده و درست اجرا بشه ، فضای شما رو بسیار بزرگ‌تر ازآنچه در حقیقت هست دیده می‌شه.آینه کاری دیوار تا چند وقت گذشته بیشتر در سرویس های بهداشتی و در راهروهای ورودی منازل کاربرد داشت. اما امروزه استفاده از آینه کاری در تمامی نقاط منزل اجرا میشه .و طرفداران زیادی داره که با خلاقیت می‌توان طرح‌های بسیار جذابی ایجاد نمود.جای دیگری از منزل که بسیار مورد استقبال قرار گرفته اتاق خواب هست .نکته بسیار مهمی اینه که بازتاب نور مولفه مهمی در اتاق خواب هست. زیرا هرچه بازتاب نور در آینه بیشتر باشد فضا گسترده‌تر از آنچه که هست به نظر می‌رسه.

آیته کاری اتاق خواب

قیمت آینه کاری اتاق خواب


جهت بررسی قیمت آینه کاری اتاق خواب لازم هست که کاربرد اونو بدونین، زیرا بر اساس عوامل زیر قیمت متغیر هست.

  • رنگ آینه ها
  • ضخامت آینه ها
  • تراش‌کاری یا عدم وجود تراش آینه

نکات مهم در آینه ‌کاری اتاق خواب

در آینه ‌کاری دیوار اتاق خواب نکته‌های بسیار مهمی وجود داره که اگر رعایت بشن به بهتر شدن محیط اتاق کمک زیادی میکنه و حداکثر استفاده از فواید وجود آینه‌ در اتاق خواب بهره برد.

نکته اول:

دیوار روبروی تخت به هیچ عنوان نباید آینه‌کاری بشه. زیرا که بدلیل علمی‌ که اثبات شده اس باعث ایجاد اختلال در خواب می‌شه.
وجود آینه قدی در اتاق خواب برای استفاده روزمره تقریبا امری ضروری اس .پس لازم اس که یکی از دیوارهای اتاق تا کف اتاق آینه‌کاری بشه و طبق قانون اول (غیر از دیوار روبروی تخت خواب)آینه کاری اجرا بشه.

نکته دوم:

اگر اتاق دارای پنجره هست پس بهتره یکی از دیوارهای مجاور پنجره اتاق خواب برای انعکاس بهتر نور خورشید به داخل اتاق خواب در طول روز و روشن‌تر کردن اون، آینه‌کاری بشه.

نکته سوم:

اگر در اتاق درب حمام در داخل اتاق خواب باز میشه بهتر هست برای دید بصری بهتر درب حمام آینه‌ای کاری بشه . همچنین می‌توان در حمام و یا پوشش بیرونی کمدهای دیواری اتاق خواب رو نیز آینه‌کاری کرد.

نکته چهارم:

یکی از دیوارها در دو قسمت به‌صورت موازی آینه‌کاری بشه .به‌طوری که انگار دو آینه در کنار هم قرار گرفتن. زیرا باعث می‌شه که یک فضای دو بعدی به اتاق داده بشه. و همچنین آینه‌کاری‌ها که سقف اتاق رو نیز نشون می‌دن.باعث حجم دادن به فضای اتاق بیشتر و در نتیجه بزرگتر به نظر رسیدن اتاق خواب میشه .

نکته پنجم :

اگرشما علاقه‌مند به قانون وجود تقارن در زندگی خود هستین .می‌تونین دیوارهای کنار تخت خواب خود رو آینه‌کاری کنین و دراین صورت ظاهری کلاسیک و بسیار شکیل به اتاق خواب خود بدین.

نکته ششم:

اگر اتاق شما دارای دو پنجره اس .می‌تونین برای خاص تر کردن فضای اتاق خود دیوار بین دو پنجره رو آینه‌کاری کنین.

نکته هفتم:

آینه‌ کاری سقف اتاق خواب میدان دید رو وسعت می‌ده. فضای اتاق رو روشن‌تر می‌کنه و فضای جذابی ایجاد می‌کنه. آینه‌کاری سقف اتاق خواب بالاخص برای اتاق‌هایی با سقف کوتاه یا متراژ کم بسیار ضروری اس. زیرا باعث می‌ه که سقف اتاق شما بلندتر از آنچه که هست به نظر برسه.

نکته آخر:

آینه‌کاری دیوار پشت تخت خواب که یکی از پرطرف دارترین اوناست . چون این دیوار نقطه کانونی و قابل توجه هر اتاق خواب به حساب میاد. حتی اگر هیچ‌کدام از دیوارهای دیگر اتاق آینه‌کاری نیستن سعی کنین حتمادیوار پشت تخت رو آینه‌کاری کنین.

آیته کاری اتاق خواب

آینه کاری اتاق‌ خواب دارای چند حالت است

  • نصب یک آینه قدی و عریض به‌طوری که روبه روی تخت خواب قرار بگیرد و بیشترین نور رو جذب کنه.
  • نصب دو آینه عریض در دو سمت تخت خواب به‌طوری که نور در هر دو آنها بازتاب کنه.
  • نصب آینه در کنج اتاق خواب جهت اضافه نمودن بعدی جدید به فضا و بزرگتر به نظر رسیدن محیط .
آیته کاری اتاق خواب

فواید آینه ‌کاری سقف و دیوار در اتاق خواب

  • بلندتر نشان دادن سقف اتاق خواب
  • متنوع کردن فضای داخل اتاق خواب
  •  زیبا و شکیل کردن فضای اتاق خواب 
  •  گردش بهتر انرژی مثبت در داخل اتاق خواب
  • بزرگ‌تر نشان دادن اتاق‌خواب های کوچک در خانه

آینه کاری منزل

همان‌طور که در قبل گفته شد آینه کاری منزل فقط مختص به‌حال و پذیرایی نبوده و نیست و در تمامی فضاهای دیگر خانه با توجه به سلیقه شخصی شما مشتریلن عزیز طراحی و نصب می‌شه.
ایده دیگری که برای آینه کاری منزل میتوان بکار برد. استفاده از درب‌های ریلی و کمدهای دیواری موجود در محیط هست .که سبب بزرگ‌تر دیده شدن فضا می‌شه و نیازی به نصب بر روی دیوار نیست.آینه کاری بر روی دیوار هنری بسیار زیباو کهن بوده که شما عزیزان با اینکار علاوه بر اینکه دیواری بسیار منحصر به فرد در دکوراسیون خود دارین.از روی دیگربرای خرید آینه پذیرایی نیز بی نیاز هستین.
آینه کاری منزل علاوه بر اینکه فضای خانه را بزرگتر از میزان حقیقی خود نشون میده. محیط خانه را نیز لوکس تر از قبل می نماید. امروزه آپارتمان نشینی به امری متداول در زندگی های امروزه ما مبدل شده اس .که باید برای دلبازتر کردن محیط زندگی اقداماتی انجام داد. که استفاده از آینه کاری دردکوراسیون داخلی یکی از اون راه حل هاست.

آینه کاری اتاق خواب
آینه کاری اتاق خواب

در آینه کاری ازچه موادو ابزارهایی استفاده میشه


مواد و مصالح مورد نیاز در آینه کاری اتاق خواب شامل

  • سریش
  • چسب
  • گچ نرم (الک شده)


ابزارهای آینه کاری اتاق خواب شامل

  • خط کش چوبی جهت جهت خط انداختن روی شیشه یا آینه
  • کاردک(برای نصب کردن آن استفاده میشه)
  • قلم مخصوص طراحی
  • میز برای زیر دست
  • الماس مخصوص برش دادن آینه


مراحل انجام آینه کاری اتاق خواب عبارت است از

  • روی سطح کار را گرده می‌زنن.
  • آینه کاری را از روی گرده انجام میدن.
  • با استفاده از گچ و سریش خمیری تهیه بشه.
  • برای طراحی های پیچیده باید کاغذ طراحی را سوزنی کنن.
  • طبق طرح و‌نقشه قطعات آینه روی این خمیر چسبونده میشه.
  • با استفاده از آینه پاک کن با دقت تمام ، سطوح آینه کاری شده تمییز و جلا داده میشه.
  • در اولین اقدام باید طرح بوسیله ی رسام ( بنا یا معمار یا خود شخص آینه کار ) تهیه بشه.
  • اگر آینه کاری دارای نقش ها یا خطوط برجسته و یا فرو رفته اس ، باید قبلا با استفاده از گچ بر طبق طرح آماده بشه.
  • قطعات آینه را با استفاده از الگوهای مقوایی(البته میتوان از الگوهای پلاستیکی جدید هم استفاده کرد) و با کمک آینه بر در اندازه و شکل های مورد استفاده بریده و آماده بشه.

کاربرد آینه های تراش‌خورده در دکوراسیون داخلی

آینه های تراش‌خورده و یا آینه های مشجر شده به‌نوعی از آینه گفته می‌شن که با دستگاه‌های CNC روی آینه ها رو تراش میزنن و طرح‌های متنوعی رو برسطح آینه هک می‌کنن. این عمل در اصطلاح تراش آینه گفته می‌گن.
تراش آینه علاوه بر جلوه دادن زیاد به محیط باعث می‌شن بازتاب نور دوچندان بشه. اگر از داخل آینه تراش‌خورده به اشیاء نگاه کنین . طرح‌های بسیار جذابی رو می‌توان داخل این آینه ها مشاهده کرد.
آینه تراش‌خورده به دلیل جذابیت خاصی که ایجاد می‌کنه. معمولاً بر روی انواع دیوارها و در اکثر موارد در داخل حال و پذیرایی نصب می‌شه. آینه تراش‌خورده برای پشت تلویزیون ، شومینه و مبل می‌تونه بسیار خاص باشه. 

اینه کاری اتاق خواب

آینه کاری پشت تلویزیون

مکان‌های مختلفی برای آینه کاری در محیط منازل وجود داره که ، بسته به سلیقه شخصی شما عزیزان یکی از اونا جهت آینه کاری انتخاب میشه. در طراحی دکوراسیون داخلی به طور کلی استفاده از انواع آینه ها امری بدیهی محسوب میشه. آینه کاری پشت تلویزیون جهت جلوه دادن در دکوراسیون داخلی انجام میشه .و به همین دلیل بهتر هست که از آینه های رنگی مثل برنز ، دودی و… برای اجرای آینه کاری استفاده بشه . انتخاب رنگ آینه باید با توجه به رنگبندی استفاده شده در محیط مورد نظر انتخاب بشه. آینه کاری پشت تلویزیون برای اولین بار در کشور ایتالیا اجرا شد و پس از اون در سایر کشورها متداول شد .

آیته کاری پشت تلوزیون

انواع آینه کاری پشت تلویزیون در صنایع شیشه و آینه فرکو

  • آینه کاری لوزی لوزی
  • آینه کاری نامتقارن 
  • آینه کاری مربعی
  • آینه کاری مستطیلی
  • آینه کاری شش ضلعی

آینه کاری کف

آینه کاری دکوراتیو همان‌طور که گفته شد با طرح‌های بسیار متنوعی نه تنها فقط برای دیوار ، سقف و کمد بلکه برای کف هم مورد استفاده قرار می‌‌گیره .آینه کاری کف برای سالن‌های غذاخوری مجلل، تالار های باشکوه و رستوران‌های لوکس به‌عنوان ایده‌ای بی نظیر مورد استقبال فراوان قرار گرفت. آینه کاری برای سطح پله‌ها هم نیز دیده‌شده که نیازمند دقت فراوانی اس.که تیم حرفه ایی فرکو این اطمینان رو به شما مشتریان میده که ، با ظرافت ترین کار و با عالی ترین متریال پروژه رو برای شما اجرا می‌کنه .
یکی دیگر از دلیل استفاده از آینه در کف انعکاس نور سقف در کف زمین هست که بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود . به‌گونه‌ای که هرکسی رو محو تماشای اون میکنه.آینه کاری کف جایگزین مناسبی برای ایده‌هایاشباع شده در بازار ازجمله پارکت، سرامیک و موکت هست. مخصوصاً اگر یک لوستر باشکوه و یا یک گچ‌بری زیبا در سقف وجود داشته باشه .زیبایی آینه کاری کف رو دو چندان می‌کنه.

کاربرد آینه تراش خورده برای کنسول

کاربرد دیگری که آینه تراش‌خورده می‌تونه داشته باشه که بازخورد بالایی داره استفاده ازآینه برای کنسول بوده که با قرار دادن یک کنسول شکیل در جلوی اون می‌توان ایده جالبی رو اجرا نمود که باعث زیبایی بصری بالایی میشه. علاوه بر استفاده از آینه تراش‌خورده برای پشت تلویزیون و یا هر شی‌ء دیگری مانند مبل که می‌تونه ایده بسیار خاصی باشه. برای پشت شومینه هم ایده خوبیست که باعث انعکاس شعله های آتش در اون میشه که بسیار چشم گیر میشه.
استفاده از آینه های رنگی آینه تراش‌خورده ایده دیگریست که قابل اجراست که نسبت به آینه ساده نمای بیشتری دارن.

آیته کاری برای کنسول
اینه کاری اتاق خواب

تیم فرکو موارد ذيل رو در سفارشات آنلاين ارائه مي‌كنه

  • نصب، تعویض و برش انواع شیشه رومیزی سفید
  • برش و نصب شیشه آینه، میز شیشه ای در اندازه دلخواه و در شکل های مختلف
  • برش، تعویض و نصب شیشه رومیزی میز عسلی میز ناهار خوری میز کنفرانس
  • نصب شیشه های دو جداره و معمولی در و پنجره
  • تعویض شیشه های در و پنجره دوجداره، شیشه سکوریت در ویترین مغازه ها
  • تعویض و یا نصب شیشه‌های درب و پنجره‌ها، لمینت، آینه کاری و شیشه‌های رومیزی و شیشه‌های دکوراتیو
  • اندازه گیری دقیق و تهیه ی شیشه ها برای میز عسلی، میز ناهار خوری، میز کار در اداره ها، کتابخانه ها و سایر انواع میز ها…

مزايای استفاده از خدمات اينترنتی جهت سفارش :


رفتن به مرکز شیشه بری و ساعت‌ها ماندن در ترافیک‌های طولانی به‌خصوص با توجه به شرايط فعلی جامعه، راه حل مناسبی برای دریافت خدمات شیشه بری نیست. بنابراين عاقلانه ترين وبهترین گزینه، دریافت خدمت از مرکز شیشه بری آنلاین مي باشدکه همه خدمات مورد نیاز شما را در محل با سرعت و بهترين كيفيت و قيمت بسيار مناسب تامين ميكنه.
شغل شیشه بری به دلیل سر و کار داشتن با شیشه، خیلی حساس هست و فردی که در این زمینه فعالیت می‌کنه باید فردی با تجربه باشه و در حین کار آرامش داشته باشه. پس در انتخاب شركت ارائه دهنده ي شیشه دقت فراوان به خرج بدین.

جالبه بدونین با افزایش استقبال از خدمات شیشه بری این روزها درخواست‌ها در كليه مناطق رو به افزایش هست.

در ادامه مطلب به بررسی انواع شیشه و کاربرد اون و معرفی خدمات شیشه بری و آینه کاری و معرفی بهترین مرکز شیشه بري همراه با بررسی هزینه شیشه بری می‌پردازیم.

چجوری به‌طور مستقیم از شرکت تولیدکننده آینه بگیریم

می‌تونی برای تهیه و سفارش هر نوع و شکل از شیشه رومیزی با ابعاد مورد دلخواه و موردنیاز خود، از طریق واتس اپ 09101767773یا با شماره تلفن 02188068352 در ارتباط باشی تا بتونی سفارش خود رو ثبت کنی.

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو