Home
شیشه رفلکس

شیشه رفلکس انواع

شیشه رفلکس انواع نشکن، ترکیب رنگی گوناگونی دارن.مدونی که شیشه یکی از دستاورد های مهم بشر هست.تقریبا می‌توان گفت از شیشه در هر مکانی از بنا استفاده میشه.از شیشه ها هم در فضای داخلی منازل استفاده میشه و هم در محیط های خارج از منزل بکارگیری شیشه به کرات مشاهده میشه.از این رو صنعتگران شیشه به دنبال گستردگی در تولید و تنوع تولید شیشه هستن.شیشه از ترکیب مواد نظیری (آب،فسفن،سیلیس،جوش شیرین،سنگ آهک) حاصل میشه.وجود سنگ آهک در ترکیب ساخت شیشه بسیار اندک هست.اما وجود آن در ترکیب شیشه الزامیه.سنگ آهک به سختی استخراج میشه.شیشه در سه درجه کیفیت متاوت تولید میشه.بالاترین کیفیت شیشه رو شیشه های کریستال وپایین ترین کیفیت شیشه رو شیشه فلوت ها دارن.شیشه کلیر در درجه ای متوسط از کیفیت شیشه تولید می‌شه.

شیشه رفلکس

بیشتر بخوانید…شیشه رفلکس ارزان

انواع شیشه های ساختمانی

شیشه رفلکس انواع بروز و مدرنی داره از جمله :

1)شیشه فلوت 2)شیشه مشجر 3) شیشه آینه ای یا شیشه رفلکس (شیشه های انعکاس دهنده) 4)شیشه مات شونده 5)شیشه برقی 6)شیشه ضد حریق 7)شیشه ی ضد گلوله 8)شیشه پیرکس 9) شیشه مسلح 10) شیشه مضاعف (دوجداره) 11)شیشه سکوریت 12)شیشه نشکن.

که مجموعه فرکو در این مقاله قصد داره به توضیح و کاربرد شیشه رفلکس بپردازه.

شیشه رفلکس

کاربرد آینه گریم…بیشتر بخوانید.

شیشه رفلکس چیست

شیشه رفلکس انواع سبک‌های لاکچری و مدرنی تولید و روانه‌ی بازار کرده.همانطور که گفتیم شیشه رفلکس یکی از پرکاربردترین شیشه های ساختمانیست که هم در نمای داخلی و نمای خارجی ساختمون ها جلوه ای زیبا را به ارمغان میاره.شیشه رفلکس به شیشه‌ای اطلاق میشود که خواص انعکاسی( نور حاصل از خورشید و نور مصنوعی) رو تا 37 %دارد .و امکان گذر نور خورشید از 61% تا 63 %را به وجود میاره. این ویژگی به این نوع شیشه حالت انعکاسی و آینه ای میدهد. که سبب می‌شه، دید از مناطق با نور زیاد به نقاطی با نور کم و در ازای آن یک انعکاس از منطقه ای با نور زیاد رو به وجود میاره.

شیشه رفلکس

تماس مستقیم با مجموعه فرکو

مجموعه فرکو در مقاله های قبلی به بررسی شیشه رفلکس از جهات مختلف نظیر

1)شیشه رفلکس نقره ای 2)شیشه رفلکس دودی 3)شیشه رفلکس برنز 4) شیشه رفلکس آینه ای 5)شیشه رفلکس آبی 6)شیشه رفلکس قهوه ای 7)کاربرد شیشه رفلکس در پنجره 8)قیمت شیشه رفلکس 9)فروش شیشه رفلکس 10)نمایندگی شیشه رفلکس پرداخته است.

شیشه رفلکس

این نوع شیشه ها از دیدگاه معماران و کارفرمایان

شیشه رفلکس انواع سکوریت و نشکنش ،طرفداران زیادی داره.و تقاضای زیادی در بازار داره. و اغلب مورد توجه کارفرمایان و معماران سازه های ساختمانی قرار میگیرد. اما شیشه رفلکس با وجود تمام مزایایی که دارد.معایبی نیز دارد.اما وجود شیشه را در سازه ی ساختمانی نمی توان نادیده گرفت. از شیشه رفلکس در پروژه های مختلف ساختمانی استفاده میشود. شیشه تاثیر بسزایی در دنیای مدرن دارد. و یکی از کاربردی ترین متریال های حال حاضر است. از اغلب شیشه ها جهت ساختمان سازی استفاده میشود. الخصوص در نمای بیرونی سازه های ساختمانی کاربرد فراوانی دارند.

از شیشه رفلکس می‌توان به عنوان جدید ترین شیشه های ساختمانی یاد کرد. عملکرد شیشه رفلکس طوری است که خواص منعکس کردن نور پرتوهای فرا بنفش را دارد. از این جهت می توان معایب و محاسن این نوع شیشه هارا طبق کارکرد آنها دسته بندی کرد. یکی از محاسن شیشه رفلکس این است که مهندسان ساختمانی و کارفرمایان پروژه های ساختمانی بهره وری فراوانی از این نوع شیشه ها داشته باشن.

شیشه رفلکس انواع سکوریت ، با استقبال فراوانی از جانب معماران ،طراحان دکوراسیون داخلی،و کارفرمایان پروژه های ساختمانی قرار گرفته است. برای همین رقابت تنگاتنگی بین صنعتگران شیشه در تولید شیشه رفلکس با کیفیت به وجود آمده است. مجموعه فرکو در تلاش است با استفاده از بهترین متریال های شیشه بهترین کیفیت شیشه رفلکس را به بازار عرضه کند.

شیشه رفلکس

ساخت آینه گریم …بیشتر بخوانید.

چگونگی تولید شیشه رفلکس

در رابطه با شیشه رفلکس انواع تولید شده در کارگاه‌های مجهز شیشه و آینه، با تلاش و تجربه ی فراوان و آزمایش های گوناگون دریافتن که با افزودن و حذف مواد خاص از سیلیس در حالت مذاب صنعتگران شیشه می‌تونن رنگ‌های خاص و گوناگونی به شیشه دهند.حتی قادر هستن شیشه و آینه های شفافی رو که کاربری های متفاوتی دارن تولید کنن.
این نوع شیشه ها (شیشه های رفلکس) شیشه هایی معمولی هستند که در مجموعه فرکو با بکارگیری از روش‌های مانند 1) (پلاسمای القایی )2) (وکویم‌های قوی) یک لایه با ضخامت کم،و چند میکرونی که آلیاژ های مختلف فلزی روی آن پیاده سازی شده است. و رنگ‌های گوناگونی به شیشه های رفلکس میدهد.

شیشه رفلکس

سفارش انواع آینه دکوراتیو…بیشتر بخوانید.

وجود چه موادی باعث شفافیت شیشه رفلکس میشه

  • 1) شیشه رفلکس انواع ،آهک (کربنات کلسیم)
  • 2)خاکستر سودا (کربنات سدیم)
  • 3)دولومیت
  • 4)فلدسپار
  • وجود این مواد علاوه بر شفافیت ویژه ای که به شیشه رفلکس میدهد.و اگر این مواد از سیلیس در حالت مذاب حذف شود.باعث میشود شیشه بدون موج و حباب باشد.
شیشه رفلکس

سفارش آینه کنسول…بیشتر بخوانید.

وجود چه مواد ی در ترکیب اصلی شیشه سبب رنگی شدن شیشه ها میشه

  • اکسید کربن
  • اکسید آهن
  • اکسید مس
  • اکسید کبالت و سایر اکسیدهای فلزی

شیشه رفلکس انواع رنگی و رفلکس با هم متفاوت هستن ،اما نکته ای که از اهمیت بالایی برخوردار است تفاوت در نحوه‌ی ساخت شیشه رنگی با شیشه رفلکس هم تا حد بالاییست.

شیشه رفلکس

میز آرایش شیشه ای …بیشتر بخوانید.

تفاوت در رنگ‌بندی انواع شیشه رفلکس

  • شیشه رفلکس آبی:میزان منتقل شدن نور در این نوع از شیشه های رفلکس 19% است. و انعکاس نور در شیشه رفلکس های آبی رنگ 36% است.
  • شیشه رفلکس برنزی :در این نوع شیشه رفلکس میزان گذر نور 20% و میزان انعکاس نور 40% است.
  • شیشه رفلکس صورتی :میزان گذر نور در شیشه رفلکس صورتی 27% است. و میزان انعکاس نور در این شیشه ها 40% است.
  • شیشه رفلکس طلایی:میزان گذر نور در شیشه رفلکس های طلایی 37% است.میزان انعکاس نور در این نوع شیشه های رفلکس با رنگ طلایی 34% میباشد.
  • شیشه رفلکس سبز نقره ای:میزان گذر نور در این نوع شیشه رفلکس های که رنگ سبز نقره ای دارند.41% و میزان انعکاس نور در این رنگ از شیشه رفلکس 28% میباشد.
  • شیشه رفلکس دودی :میزان گذر نور در این رنگ از شیشه رفلکس 51% میباشد.و میزان انعکاس نور در شیشه رفلکس دودی 6% میباشد.
شیشه رفلکس

شیشه میز شرق تهران…بیشتر بخوانید.

چرا شیشه های رفلکس از قیمت بالاتری نسبت به شیشه های معمولی برخوردار هستن؟

شیشه رفلکس انواع نشکن و رنگیش ، به علت ویژگی‌ها، مزایا و پرطرفدار بودن شیشه رفلکس به نسبت شیشه معمولی از قیمت بالاتری برخوردار هستن. با وجود فروش فراوان شیشه رفلکس و کم فروش بودن شیشه های معمولی ،می‌توان با توجه به میزان فروش شیشه های معمولی و شیشه های رفلکس به یکی از تفاوت های این دو شیشه اشاره کرد.

شیشه رفلکس

قیمت میز آرایش شیشه ای…بیشتر بخوانید.

شیشه رفلکس رو با چه عناوینی میشناسن

  • شیشه رفلکس(رفلکس=انعکاس دهنده=reflex)
  • شیشه های انعکاسی
  • شیشه های آینه ای
  • شیشه رفلکتیو
شیشه رفلکس

آینه کاری با صدف…بیشتر بخوانید.

شیشه رفلکس در چه رنگنبندی هایی تولید میشه

شیشه رفلکس

آینه کاری ارزان …بیشتر بخوانید.

نقره ای

انواع شیشه رفلکس ، در رنگ نقره ای نیز تولید میشه. از انواع شیشه رفلکس ها میتوان به شیشه رفلکس نقره ای اشاره کرد نام دیگر شیشه رفلکس نقره ای (شیشه رفلکس سیلور میباشد)شیشه رفلکس نقره ای از قیمت بالایی برخوردار است.شیشه رفلکس طلایی هم مانند شیشه رفلکس نقره ای نسبت به انواع دیگر این نوع شیشه ها (شیشه رفلکس) از قیمت بالایی برخوردار است. نمایی منحصر بفرد و جلوه ی بینظیری برای ساختمان به وجود میاورد. نکته :شیشه سیلور رفلکس شباهت بسیار زیاد به شیشه های آینه ساده دارد.چرا که درصد شیشه رفلکس سیلور بیشتر از سایر رنگ های شیشه رفلکس میباشد.به علت شبیه بودن شیشه رفلکس سیلور به آینه ،شیشه رفلکس نقره ای به شیشه های آینه ای نیز معروف هستند. به طوری که شیشه سیلور نقره ای مانند یک آینه تصاویر را در خود انعکاس میدهد.

شیشه رفلکس

شیشه رومیزی …بیشتر بخوانید.

مشکی

شیشه رفلکس مشکی بسیار کاربردی هست.و نمای بسیار زیبا و منحصر بفردی را برای ساختمان هایی که نمای سنگی آنها سفید رنگ است به ارمغان میاورد.شیشه رفلکس مشکی مورد توجه بسیاری از کارفرمایان پروژه های ساختمانی قرار گرفته اند.شیشه مشکی رفلکس بسیار مقاوم میباشد.

یکی از ویژگی هایی که شیشه رفلکس مشکی نسبت به سایر شیشه رفلکس ها دارد. توانایی انعکاس نور بالایی که دارد است.شیشه رفلکس مشکی یکی از محصولات تولید شده در مجموعه فرکو میباشد.که تفاوت‌ بسیاری در تولید شیشه های معمولی دارد.

به عنوان مثال یکی از متریال های اساسی جهت تولید شیشه رفلکس مشکی آلیاژ های فلزی میباشد.رنگ این نوع شیشه ها اکثرا در حال تغییر کردن میباشد. به طوری که میتوان گفت این شیشه ها در مقابل خورشید بر عکس عمل میکنند.و حتی در مقابل نور شب و روز به راحتی تغییر رنگ میدهند. به عنوان مثال هنگامی که این نوع شیشه (شیشه رفلکس های مشکی) را که در معرض نور آفتاب بیشتری قرار گرفته است به همان میزان آینه ای میشود.و دقیقا مانند یک آینه عمل کیکند.این نوع شیشه ها اگر کمتر در معرض نور آفتاب قرار گیرند.حالت آینه ای خود را از دست میدهد.و شبیه به شیشه های معمولی میشود. به همین علت است که اکثر افراد شیشه رفلکس مشکی را محیط های تجاری و مسکونی خود انتخاب میکنند.

شیشه رفلکس

قیمت آینه جورچین…بیشتر بخوانید.

طلایی

شیشه رفلکس طلایی یکی دیگر از رنگ های پرطرفدار شیشه های رفلکس میباشد.اغلب رنگ طلایی به فضای دکوراسیون داخلی جلوه ای لوکس و درخشنده را به ارمغان میاورد.از شیشه رفلکس طلایی اغلب برای ساخت و ساز های لاکچری به کار میرود.برای مثال ساختمانی با نمای سنگی آجر 3سانتی با رنگ آجری تلفیق فوق العاده ای برای نمای خارجی ساختمان به ارمغان میاورد.شیشه رفلکس طلایی به دلیل وجود متریال خاصی که دارد مانند شیشه نقره ای از قیمت بالایی برخوردار هستند.

شیشه رفلکس

آینه مسی دیواری…بیشتر بخوانید.

برنز

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد شیشه رفلکس در رنگ های متعددی تولید میشود.یکی دیکر از رنگ های پرطرفدار شیشه رفلکس شیشه رفلکس برنزی میباشد.که برخی شیشه رفلکس برنز را با نام های شیشه رفلکس شامپاینی یا شیشه رفلکس مسی میشناسند.برای مثال نمای خارجی ساختمانی را تصور کنید که کارفرمایان پروژه نمای سنگی قهوه ای را برای پروژه بکار گرفته اند .و جهت نمای شیشه ای ساختمان نیز از شیشه رفلکس برنز استفاده کرده اند.تلفیق رنگ قهوه ای با رنگ برنز زیبایی و جلوه ی منحصر بفردی برای ساختمان های لوکس و لاکچری به ارمغان میاورند.

شیشه رفلکس دودی

شیشه رفلکس انواع رنگ‌بندیش دارای طرفداران و محبوبیت متفاوتی هستن. ،براساس تحقیقات انجام شده،شیشه رفلکس دودی، شیشه رفلکس طلایی و شیشه رفلکس نقره ای در میان همه ی شیشه رفلکس ها بیشتر مورد توجه قرار میگیرند. شیشه‌رفلکس دودی با منتقل کردن نور کمتر به نسبت شیشه رفلکس نقره‌ای در سازه های مسکونی، تجاری و اداری طرفدار بیشتری دارد.

مزایای این نوع شیشه ها

  • 1)شیشه رفلکس هم جنبه ی دکوراتیو دارند،هم جنبه کاربردی دارند.
  • 2)هم در نمای داخلی ساختمان و هم در نمای خارجی ساختمان ها کاربرد دارد.
  • 3)طی شبانه روز تغییر رنگ دارند.که جنبه ی بسیار دکوراتیوی دارد.
  • 4)شیشه رفلکس به علت خاصیت انعکاسی که دارد .سبب عبور کمتر نور به فضای داخلی میشود.
  • 5)شیشه رفلکس تاثیر بسزایی در حفظ حریم شخصی دارد.
  • 6)یکی دیگر از ویژگی های شیشه رفلکس،انعکاس نور و روشنایی مستقیم خورشید ،و سبب کاسته شدن از ورود گرمای تابستان به منزل میشود.
  • 7)این شیشه ها (شیشه رفلکس ها)تنوع رنگی بالایی دارند.
  • 8)با بازتاب نور خورشید بر سطح شیشه رفلکس گرمای حاصل از تابش خورشید کم میشود.وو باعث مصرف بهینه انرژی میشود.
  • 9)شیشه رفلکس ،به کاسته شدن از دمای داخلی ساختمان کمک میکند.
  • 10)شیشه رفلکس از نور مستقیم خورشید جلوگیری میکند.
  • 11)شیشه رفلکس باعث حفظ حریم شخصی و دیده نشدن فضای داخلی میشود
  • 12)بکارگیری از شیشه رفلکس در آزمایشگاه ها

معایب شیشه رفلکس

شیشه رفلکس انواع ماتش مخصوصا معایب بارزی که داره این است که باعث تاریک شدن فضای داخلی میشه. مجموعه فرکو پیشنهاد میکنه اگر ساختمانی از نور طبیعی برخوردار نباشه. از شیشه های رفلکس در آن مکان استفاده نشه. و یا از شیشه رفلکس نقره‌ای و بامزیت انعکاس دهی پایین استفاده بشه.شیشه رفلکس از قیمت بالاتری به نسبت سایر شیشه های براق برخوردار است.که قیمت بالای آن را میتوان جزو معایب آن برشمرد.استفاده از آلیاژهای فلزی در صنعت شیشه هزینه بر هست.به همین علت از قیمت بالاتری به نسبت شیشه های شفاف برخوردار هستند.بنابر این قیمت بالای شیشه رفلکس طبیعیه.

آینه مسی رنگ…بیشتر بخوانید.

انواع شیشه رفلکس

  • شیشه رفلکس از نوع دو جداره
  • شیشه رفلکس از نوع سکوریت
  • شیشه رفلکس از نوع لمینت
  • شیشه رفلکس از نوع طرح دار
  • شیشه رفلکس از نوع حکاکی شده
  • شیشه رفلکس از نوع یکطرفه
  • شیشه رفلکس از نوع هوشمند
  • شیشه رفلکس از نوع اسید کاری شده
  • شیشه رفلکس از نوع بلژیکی

آینه دیواری گرد…بیشتر بخوانید

شیشه رفلکس از نوع دوجداره

شیشه رفلکس انواع دوجداره‌ی رفلکس از دولایه تشکیل میشود.

1)شیشه شفاف 2) شیشه رفلکس. میزان روشنایی و نور و حرارتی که از شیشه رفلکس دوجداره گذر میکند.از لایه ی شفاف 63% و از لایه شیشه رفلکس 61% حرارت نور و روشنایی عبور میکند.
شیشه رفلکس دوجداره مانند شیشه‌های رنگی انواع گوناگونی دارد که ضخیم بودن فضای مابین دو شیشه بستگی به نوع پروفیل استفاده شده حین تولید شیشه دوجداره دارد.

شیشه رفلکس از نوع سکوریت

شیشه رفلکس انواع سکوریتش برای بناهای عظیم خیلی کاربردیه.

برای پیاده سازی پنجره های دوجداره در اندازه های بزرگ،استفاده از شیشه رفلکس سکوریت گزینه مناسبی میباشد.چرا که سکوریت شیشه رفلکس احتمال شکسته شدن شیشه را به حداقل میرساند.شیشه رفلکس سکوریت در اندازه های گوناگونی تولید میشود.این نوع شیشه ها اکثرا به عنوان شیشه رفلکس دوجداره سکوریت در پنجره های ساختمانی نمای زیبایی را به ارمغان میاورد.مقاومت شیشه دو جداره ی رفلکس سکوریت بیشتر از شیشه های معمولی میباشد.

شیشه رفلکس از نوع لمینت


شیشه رفلکس انواع لمینت ،برای قسمت هایی از ساختمان که احتمال شکستن شیشه وجود دارد الزامیست.برای ساخت شیشه رفلکس لمینت از دو لایه شیشه رنگی و از دو مایع تحت عنوان 1)مایع sgp و pvb بکار گرفته میشود.عملکرد شیشه رفلکس لمینت اینگونه است در صورت شکستگی ذرات شیشه و خرده شیشه پخش نمیشوند.و به صورت یکدست در محل شکستگی باقی میماند.برعکس شیشه رفلکس های لمینت ،شیشه رفلکس های هنگام شکستن پخش میشوند.در صورت استفاده از شیشه لمینت رفلکس هنگام شکستگی شیشه آسیبی به شخص یا افرادی که در نزدیکی شیشه هستند وارد نمیشود.احتمال خطر حاصل از شکستگی را به صفر میرساند.

چه عواملی در قیمت شیشه رفلکس موثر است:

  • رنگ شیشه رفلکس
  • جنس شیشه رفلکس
  • زمانبر بودن تولید شیشه رفلکس
  • مجموعه تولید کننده شیشه رفلکس
  • شیشه رفلکس انواع
  • ضخامت شیشه رفلکس
  • نوسانات قیمت در بازار،عدم ثبات قیمت در کشور
  • متراژ پروژه
  • سلیقه کارفرما

قیمت شیشه رفلکس در مجموعه فرکو به صورت روزانه بروز رسانی میشود.برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ی 02188068352 تماس حاصل فرمایید.

مجموعه فرکو:

  • طراحی اختصاصی و مدرن
  • ارسال و نصب در محل
  • تحویل سفارش در کمتر از 72 ساعت
  • کیفیت محصول صادراتی
  • وجود متخصصان و مشاوران حاذق در زمینه ی تولید شیشه و آینه
  • شعار مجموعه:تعهد به اعتماد مشتری
  • مجموعه فرکو کیفیت را فدای قیمت نمیکند
  • بالاترین کیفیت با مناسبترین قیمت
  • هدف مجموعه اشتغال زایی و گسترش تولید ملی
  • تضمین صد در صدی پس از فروش
  • کیفیت محصول را با مجموعه فرکو تجربه کنید.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو:

  • آدرس مجموعه فرکو جهت سفارش حضوری:استان تهران،شهر تهران،ونک ده ونک،خیابان شیخ بهایی،کوچه کولیوند،خیابان شهید مجید پور،نبش بن بست آرمین پلاک 106 تولید شیشه و آینه مجموعه فرکو با مدیریت آقای کولیوند
  • شماره واتساپ و تلگرام(سفارش آنلاین از طریق واتساپ ،تلگرام،اینستاگرام) 09101767773
  • تماس مستقیم با مجموعه :02188068352
  • وبلاگ farkoo.ir
  • اینستاگرام: hptt://www.instagram.com/farkoo.ir

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مجموعه فرکو کادر آبی رنگ را لمس کنید.

شیشه رفلکس
شیشه رفلکس
شیشه رفلکس
شیشه رفلکس
شیشه رفلکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو