Home
آینه مسی

انواع آینه دکوراتیو

انواع آینه دکوراتیو ،در دنیا کاربردهای فراوانی دارن.علاوه بر کارایی اصلی که کمک به آراستگی ماست. جنبه‌ی دکوراتیو نیز دارن.همچنین امروزه کاربردهای مطرح شده برای آینه ها، بسیار فراتر از مصارف ابتدایی و ظاهری اوناست .و ردپای اونا در بسیاری از فعالیت‌های روزانه قابل مشاهده اس.از این رو روز به روز بر کاربردهای این آینه ها افزوده شده و آنچنان با زندگی ما در هم تنیده شده اس.که می‌توان از آینه ها به عنوان عنصر جدا نشدنی از خونه‌ها و مشاغل مختلف یاد کرد.

انواع آینه دکوراتیو

اگر به جنبه‌ی دکوری آینه ها توجه داشته باشیم.همچنین اگر از این دید به کاربرد آینه نگاه کنیم. متوجه میشیم به چه روش‌های خلاقانه‌ای می‌تونیم از انواع آینه دکوراتیو در دکوراسیون داخلی خونه استفاده کنیم. آینه‌های چند تکه و جدا از هم یا آینه‌هایی با اشکال مختلف می‌تونن ایده‌های خوبی برای به کار گیری انواع آینه دکوراتیو در دکوراسیون خونه شما باشن.

انواع آینه دکوراتیو

نقش آینه در دکوراتیو کردن فضا:

آینه  جزو ابزاریست که به روش های گوناگون می‌تونه در دکوراتیو کردن منزل شما نقش مهمی داشته باشه. اما اکثر افراد به راحتی از کنار آینه ها می‌گذرن. این در صورتیست که انواع آینه دکوراتیو به سبب انعکاس نور می‌تونه به روشن‌تر شدن محیط منزل و بزرگ‌تر دیده شدن اون کمک کنه.
از انواع آینه دکوراتیو با شکل‌های مختلف هندسی در دکوراسیون منزل خود استفاده کنین.انواع آینه دکوراتیو با شکل‌های مختلف هندسی فضای خونه‌ی شما رو مدرن‌تر نشون بده.هرچه آینه بزرگ‌تری در دکوراتیو کردن منزل خود استفاده کنین نور بیشتر و در آخر فضای بزرگ‌تری ایجاد می‌کنین.

انواع آینه دکوراتیو

اهمیت آینه قدی در دکوراتیو کردن:

آینه قدی از جمله ابزاریست اس که شاید کمتر کسی بدونه که باید چگونه از اون در دکوراسیون خونه استفاده کنه. این در صورتی اس که آینه قدی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ایجاد انعکاس و به تصویر کشیدن وسایل خونه‌ی شماست.
انواع آینه دکوراتیو قدی وسایل اتاق رو در خود نشون می‌ده بنابراین بسیار مهمه که دکوراسیونی زیبا و جذاب روبروی چنین آینه‌ای داشته باشین.آینه قدی علاوه بر جنبه دکوراتیوی که داره بسیار کاربردی هست.

انواع آینه دکوراتیو

چرا آینه دکوراتیو:

مهم‌ترین مزایای آینه دکوراتیو در طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان‌های کوچک و بدون نور هست.که با استفاده از آینه دکوراتیو و انعکاس نور، فضای شما بزرگ‌تر و نور بیشتر میشه.

انواع آینه دکوراتیو با دو جنس شیشه‌ای و پلکسی گلاس ارائه میشن. مدل شیشه‌ای نسبت به مدل پلکسی گلاس انعکاس منظم‌تری داره.ولی شکننده‌تر و سنگین‌تر هست. در مقابل، جنس پلکسی گلاس سبک‌تر هست و شکنندگی کمتری دارده.و با توجه به قابلیت برش‌کاری کم هزینه می‌توان تنوع بسیار زیادی در طرح‌های اون به‌وجود اورد. آینه های دکوراتیو دارای دو رنگ طلایی و نقره‌ای هستن. 

انواع آینه دکوراتیو

اما چرا ما در زندگی روزمره با آینه سرو کار داریم و امری لذت بخش برای ما به حساب میاد؟

انواع آینه دکوراتیو نماد نور و روشنایی و درخشش بینظیر ،در منازل و محل کار و مشاغل مختلف هست.از گذشته تا کنون از آینه ها در خونه‌های لوکس و زیبا استفاده می‌کردن.افرادی که به دنبال فضاسازی خاص در منزل و یا در محل کارشون هستن از آینه دکوراتیو استفاده می‌کنن.

همانطور که می‌دونیم به طرق گوناگونی می‌توان از آینه ها در دکوراسیون داخلی خونه استفاده کرد. از آینه با اشکال مختلف هندسی گرفته تا وسایل آینه کاری شده، همه می‌تونن ایده‌های خلاقانه‌ای برای به کارگیری آینه ها در دکوراسیون باشن.

در چه مکان‌هایی از انواع آینه دکوراتیو استفاده می‌کنن؟

منازل ، اتاق خواب‌ها ، سرویس های بهداشتی ، سالن‌های پذیرایی ، دفترهای تبلیغاتی ، حموم ، در سالن‌های آرایشی ، بوتیک‌ها ، مزون‌ها ، خیاطی‌ها ، باشگاه‌های ورزشی و ….که هرکدوم از مکان‌های ذکر شده آینه های دکوراتیو مختص به خود رو دارن.

نکته : آینه های دکوراتیو در سه کیفیت ،کلیر،سوپر کلیر،وکریستال تولید میشن.

انواع آینه دکوراتیو
انواع آینه دکوراتیو

راهنمای خرید آینه دکوراتیو مجموعه‌ی فرکو:

انواع آینه دکوراتیو در مدل‌های گوناگون و در ابعاد متفاوتی تولید میشن. اگر می‌خواید از این آینه ها برای دکوراتیو کردن سالن پذیرایی منزلتون استفاده کنین . توجه کنین که باید از مدل‌های بزرگ این نوع آینه ها استفاده کنین. چرا که استفاده از آینه های بزرگ بالای مبلمان موجب جلب توجه همگان میشه. محیط خونه رو زیبا و شیک میکنه.

استفاده از آینه در فضای کوچک باعث بزرگ‌تر جلوه دادن اون میشه. اگر آینه در جای مناسبی از خونه نصب بشه و زاویه انعکاس نور برای اون مهیا باشه روشنایی بیشتری در فضا ایجاد میکنه. با اضافه نمودن یک یا چند آینه در اشکال مختلف به فضای اتاق می‌توان میزان بازتاب نور رو چند برابر کرد .

انواع آینه دکوراتیو

آینه ها محیط خونه رو بزرگ‌تر جلوه میدن. و وجود اونا در منزل باعث میشه وسایل خونه جلوه‌ای زیباتر داشته باشن . آینه دکوراتیو ظاهری زیبا و شیک دارن . از این آینه ها می‌تونین به عنوان دیوار پوش اتاق و یا حموم استفاده کنین . آینه دکوراتیو گرد بسیار شیک و زیباست استفاده از اون علاوه بر اینکه زیبایی بسیار زیادی در فضای خونه ایجاد میکنه باعث جلب توجه همگان میشه . و زیبایی فضای خونه رو دوبرابر میکنه.

از تکه‌های آینه در کنار یکدیگه که به صورت پازل مرتب میشن رو ، می‌توان به عنوان یکی از ایده‌های خلاقانه در دکوراتیو کردن منازل به‌شمار آورد.

انواع آینه دکوراتیو

وجود آینه های دکوراتیو در منازل با پیروی از قوانین فنگ شویی:

به نظر می‌رسه علاوه بر دلایل ذکر شده در قسمت قبل، قوانین باستانی نیز ما رو از به‌کارگیری آینه ها در اتاق خواب منع می‌کنن. آینه یک عنصر آب بسیار قوی اس. که می‌تونه انرژی غم و اندوه رو به خود جذب کنه . هر آینه ای که رو به تختخواب باشه در انرژی شخصی شما دخالت می‌کنه . اما بر خلاف منع استفاده از آینه در اتاق خواب، قوانین فنگ شویی قرار دادن آینه روی شومینه رو ایده خوبی می‌دونن.

زیرا انرژی خوب و مناسبی به اتاق می ده. آینه یک عنصر آب هست و هنگامی که بر روی شومینه قرار می‌گیره، مصلح میشه . همچنین طبق قوانین فنگ شویی استفاده از انواع آینه دکوراتیو در ورودی خانه نیز توصیه میشه. چون به نوعی نماد خوش آمد گویی و انرژی‌های مثبت به‌شمار میره.

6 نکته مهم در نصب آینه های دکوری:

  • بهتره مرکز انواع آینه دکوراتیو با سطح چشم انسان یکی باشه، یعنی عموما ارتفاع مرکز آینه 150 سانتیمتر بالاتر از سطح زمین باشه. البته این عدد تقریبی‌اس.
  • با اینکه قرارگیری آینه دکوراتیو در سطح چشم مهمه .اما جاش می‌تونه بنا به اون‌چه می‌خواید در آینه دیده بشه، تغییر کنه.
  • اگر آینه خود رو بالای مبلمان قرار میدین، حداقل 15 تا 20 سانتیمتر بین قسمت پایین آینه و قسمت بالای مبلمان فاصله باشه.
  • آینه رو با دو میخ در دو طرف به دیوار نصب کنین نه با یک میخ از وسط، چون علاوه بر مقاومت پایین، باعث میشه آینه صاف روی دیوار نمونه.
  • ترجیحا آینه رو با سیم در پشت و زاویه دار، به دیوار نصب نکنین چون هم خطرناک هست و هم به علت زاویه دار بودنش، تصاویر رو خوب نشون نمیده.

مکان‌های مناسب برای قرار دادن انواع آینه دکوراتیودر منازل:

انواع آینه دکوراتیو

انواع آینه دکوراتیو:

آینه هندسی:

به آینه هایی که در اشکال مختلف هندسی تولید میشن آینه هندسی میگن. آینه های دایره شکل به دلیل قابلیت پرداخت بیشتری که ورقه‌های گرد نسبت به سایر اشکال داشتن با استقبال بیشتری رو به رو بود . در گذشته برای ابعاد برش آینه ها استفاده از اشکال هندسی نظیر مربع، مستطیل و دایره برای ارائه آینه ها رایج‌تر بود. اما امروزه انواع آینه دکوراتیو در طرح‌های مختلف عرضه میشن.

انواع آینه دکوراتیو
انواع آینه دکوراتیو

آینه آنتیک یا پتینه:

همون‌طور که می‌دونین آینه های قدیمی هر کدوم در اثر تاثیرات آب و هوایی دچار تغییر رنگ و شفافیت خاصی می شدن. برخی کبود، برخی حالتی از زنگ زدگی و … می‌شدن. امروزه شرکت‌های متخصص با روش‌های خاصی انواع آینه دکوراتیو رو می‌سازن .

آینه گریم:

به نوعی از آینه ها اطلاق میشه که در دو طرف اون لامپ های ال ای دی تعبیه شده اس. این لامپ ها باعث وضوح تصویر میشه. علاوه بر دکوراتیو بودنشون بسیار کاربردی هستن.

آینه ضد بخار:

این آینه ها بسیار کاربردی هستن و بیشتر در حموم‌ها و استخر، سرویش بهداشتی کاربرد دارن. ساختار این آینه ها چگونه اس ؟ در پشت اونا المنت‌هایی تعبیه شده اس که باعث گرم شدن سطح آینه میشه . و بخار هنگام برخورد به سطح آینه سریعا خشک میشه . و عمل تبخیر قطرات بخار روی آینه صورت می‌گیره. همانطور که اشاره شد: در سرویس بهداشتی ، روشویی ، و حموم ، استخر کاربرد بیشتری دارن.

قیمت آینه دکوراتیو:

باتوجه به نوسانات بازار نمی‌توان قیمت دقیق رو تعیین کرد.همچنین فاکتورهایی همچون ابعاد آینه ، قاب آینه ، برش آینه ، جنس آینه در تعیین قیمت آینه دکوراتیو نقش بسزایی دارن.

آیا برای نصب آینه دکوراتیو نیاز به نصاب هست؟

آینه دکوراتیو ها انواع مختلفی دارن.برای نصب آینه کاری ،آینه (سی ان سی)،آینه جور چین،آینه پازلی وجود نصاب الزامیست.در صورت نیاز مجموعه نصابان حاذق رو در اختیار مشتریان مجموعه قرار میدن.تا با ظرافت هرچه تموم تر نصب آینه رو به اتمام برسونه.

رنگبندی آینه های دکوراتیو:

1)مسی 2)شامپاینی 3)مشکی 4)سفید 5)بی رنگ 6)دودی 7)برنز 8)بژ

درباره‌ی مجموعه فرکو:

صنایع فرکو کار خود رو در سال 1370 در شهرستان نهاوند آغاز نمود . پس از فعالیت بسیار در این شهرستان به دلیل بازار کار بزرگ‌تر تهران ، به این استان نقل مکان نمود. پس از فعالیت در مهرآباد جنوبی ، برای گسترده نمودن کار خود ، به مکان فعلی خود در اتوبان فتح منتقل شد. حال صنایع فرکو در این مکان در حال ارائه خدمات به شما عزیزان هست.

به دلیل این که ما فروش خود رو برپایه‌ی اعتماد بنا کردیم، در فروش هر محصولی اعم از آینه و شیشه و یا حتی در و پنجره ، رضایت مشتری رو سرلوحه ی کار خود قرار دادیم. از زمان ساخت تا نصب و حتی بعد از نصب اگر مشکلی به وجود بیاد در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به رفع نقص می‌کنیم.:

انواع آینه دکوراتیو
انواع آینه دکوراتیو
انواع آینه دکوراتیو

پل ارتباطی مجموعه فرکو جهت سفارش آینه دکوراتیو :

جهت سفارش آینه دکوراتیو :

  • آدرس جهت سفارش حضوری :استان تهران ،اتوبان فتح ،باغستان ،میدان سعیدآباد ،خ باغ عمارت ،خ 15 متری سلمان ،بن‌بست بنفشه ،انتهای کوچه در سبز روشن

تماس مستقیم با مجموعه 02188068352

واتساپ:09101767773، اینستاگرام hptt://www.instagram.com/farkoo.ir

انواع آینه دکوراتیو
انواع آینه دکوراتیو
انواع آینه دکوراتیو
نکته مهم در نصب آینه های دکوری چیه؟

بهتره مرکز آینه با سطح چشم انسان یکی باشه، یعنی …

راهنمای خرید آینه دکوراتیو چیه؟

آینه های دکوراتیو در مدل های گوناگون و در ابعاد متفاوتی تولید میشن. اگر …

در چه مکان‌هایی از انواع آینه دکوراتیو استفاده می‌کنن؟

منازل ،اتاق خواب‌ها،سرویس‌های بهداشتی،سالن‌های پذیرایی،دفترهای تبلیغاتی، حموم….

4 پاسخ

    1. خیز امکان ثبت سفارش آنلاین هم برای شما مشتریان عزیز فراهم گردیده است. لطفا با شماره ی 02188068352تماس حاصل فرمایید.

    1. ما این اطمینان رو به شما مشتریان عزیز میدهیم که با قیمت از بالاترین کیفیت بهره ببرید.اما با توجه به نوسانات قیمت در بازار رنج قیمت ها متغییر است.یرای اطلاع بیشتر با شماره ی 02188068352تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو