Home

قیمت آینه قدی لامپ دار


قیمت آینه قدی لامپ دار به عوامل مختلفی مانند درجه مرغوبیت مواد اولیه ، جنس قاب استفاده شده ، ابعاد آینه و … بستگی داره. در بخش‌های بعدی کاربرد و مزایای این آینه و هزینه‌های مربوط به اونو بررسی می‌کنیم . آینه ها از گذشته تاکنون نقش پر رنگی در زندگی انسان‌ها داشتن. چرا که اهمیت فوق‌العاده‌ای در زندگی روزمره دارن و کار اصلی در دکوراسیون و تزیین محیط برعهده‌ی آینه‌اس. که امروزه با توجه به تنوع بسیار بالای انواع آینه ها ، به راحتی می‌توان آینه موردنظر رو بر حسب نیاز و نوع چیدمان یافت.

ناگفته نمونه که آینه‌ی امروز با آینه‌ی چند دهه پیش تغییرات قابل توجهی داشته . و آینه‌های نوری اصلا ساز و کار مشابهی با آینه‌های قدیمی نداره . این آینه حالت حسگر لمسی ، حساس به حرارت و هم حسگر حرکتی داره. از نظر ظاهر زیباش هم که تکه و نظیر نداره.

چطور میشه ازین آینه‌ی فوق‌العاده غافل شد آخه؟؟؟

اگه یه آینه طبق متد روز دنیا میخوای که سالن و خونه‌ات رو متمایز و لاکچری کنه حتما باید یکی ازین آینه‌ها رو کنار خودت تو فضای دلخواهت داشته باشی 🙂

قیمت آینه قدی لامپ دار
قیمت آینه قدی لامپ دار

اطلاعاتی جامع در رابطه با آینه لامپ دار

قبل از ارائه توضیحات راجع به عوامل مؤثر در تعیین قیمت آینه قدی لامپ دار نگاهی به تاریخچه وجود آینه ها می‌اندازیم. از گذشته تاکنون آینه ها جزء وسایل ضروری محسوب می‌شن . انسان از انعکاس تصویر خود در آب و نهرها به ساخت آینه ها رسیده اس. در طول تاریخ متریال‌ها و مواد اولیه ساخت آینه‌ها دچار تغییر شده اس . جالبه بدونین که اولین آینه‌ها با صیقل دادن فلز و حتی سنگ ساخته می‌شدن! امروزه مدل‌های مختلف آینه تولید می‌شه و یکی از این تولیدات آینه هایی هستن که دور تا دور اون لامپ قرار می‌گیره.

قیمت آینه قدی لامپ دار
قیمت آینه قدی لامپ دار

امروزه به دلیل تنوع گسترده در طرح و مدل آینه ، انتخاب‌های متعددی مطابق با سلایق مختلف پیش روست . همچنین به دلیل کاربردهای فراوانی که آینه ها دارن در فضاهای مختلفی از اونا بهره گرفته می‌شه . به خصوص آینه قدی بسیار کاربردی اس و در بخش‌های مختلف از اون استفاده می‌کنن. برای ایجاد فضایی دلباز‌تر و زیباتر با آینه می‌توان از نوع لامپ دار اون استفاده کرد.

قیمت آینه قدی لامپ دار

نقش آینه لامپ دار در محیط های کاری

در برخی از مشاغل آینه ها و نورها جزء جدا نشدنی کار هستن. برای مثال در کار گریم و میکاپ که نور محیط اهمیت فراوانی داره آینه قدی لامپ دار می‌تونه بهترین انتخاب باشه . که هم نور مناسبی برای کار فراهم ‌میاره و هم زیباتر هست . نور این نوع آینه ها شبیه به نور طبیعی اس و از ایجاد سایه بر روی صورت شخص مقابل آینه ممانعت به عمل میاره. چرا که آینه‌ها نیز به صورت استانداردی روی آینه و قاب نصب شدن تا بهترین حالت نوردهی ایجاد بشه.

آینه چراغ دار قدی


عوامل موثر در تعیین قیمت آینه قدی لامپ دار

تنوع در ابعاد آینه

ابعاد آینه های قدی بر اساس فضای مورد نظر انتخاب می‌شه و یکی از عوامل مؤثر در افزایش یا کاهش قیمت آینه قدی لامپ دار خواهد بود . همانطور که می‌دونین هر چه ابعاد درخواستی شما بزرگتر باشه ، برای تولید آینه از متریال بیشتری استفاده می‌شه .

قیمت آینه قدی لامپ دار
قیمت آینه قدی لامپ دار

تنوع در قاب آینه

قاب آینه با جنس‌ها و متریال‌های مختلفی مانند چوب ، فلز ، گچ کاری یا آینه کاری ساخته می‌شه. که هر کدوم از متریال‌ها از نظر قیمتی متفاوت هستن . در نتیجه نوع قاب در قیمت نهایی آینه تولیدی تاثیر می‌ذاره.

قیمت آینه قدی لامپ دار

تنوع در جنس آینه

بدیهی است که هر چه در تولید آینه ها از متریال و مواد اولیه با کیفیت تری استفاده شود در نتیجه محصول با کیفیت تری خواهیم داشت . که در نهایت این تنوع کیفیت مستقیما بر قیمت آینه قدی لامپ دار تاثیر می‌ذاره .

قیمت آینه قدی لامپ دار

نوع برش آینه

آینه ها با برش‌های مختلفی قابل سفارش هستن. از جمله برش‌های هندسی مثل برش مربع ، مستطیل ، گرد ، لوزی و … علاوه بر برش‌های هندسی اشکالی غیر هندسی وجود داره. برای مثال برش‌های خاص مثل شکل حیوانات برای کودکان ، برش گل یا دیگر برش ها برای اتاق خواب و … اشکال خاص برش نیازمند دقت و وقت بیشتری هست . همچنین از ابزار های خاصی برای برش استفاده می‌شه. در نتیجه هر چه این برش پیچیده‌تر باشه در قیمت نهایی آینه سفارشی تاثیر مثبت می‌ذاره.

قیمت آینه قدی لامپ دار

تنوع در رنگ لامپ

رنگ لامپ‌های آینه لامپ دار قابل تغییر هستن. بر اساس کاربرد و سلیقه ای که مشتری داره انتخاب رنگ نور لامپ انجام می‌گیره. همچنین می‌توان در یک آینه از چند رنگ نور استفاده کرد . اما معمول‌ترین رنگ‌ها آفتابی و مهتابی هستن. البته این امکان نیز می‌تونه برای آینه فراهم باشه که بتوان رنگ نور رو تغییر داد. یا حتی در زمان‌های مختلف بسته به روشنایی که نیاز هست، شدت نور رو نیز کم یا زیاد کرد.

آینه لامپ دار

تنوع در تعداد لامپ

تعداد لامپ‌های نصب شده بر روی آینه در بعضی موارد قابل تغییر هستن. بر اساس درخواست مشتری این تغییر انجام می‌شه. اما بهتر هست تعداد لامپ رو به کارشناسان تولید بسپارین تا بر طبق استاندارد تعداد لامپ ها تعیین بشه. زیرا اگر تعداد اون طبق استاندارد و قانون مشخص نشه آن کاربردی که مورد انتظار شماست محقق نمی‌شه. به خصوص برای کارهای گریم و میکاپ که حساس‌تر هستن ممکنه بر صورت شخص مقابل سایه‌هایی ایجاد کنه.

قیمت آینه قدی لامپ دار
قیمت آینه قدی لامپ دار

تنوع فراوان در رنگ آینه

آینه ها با رنگ‌های مختلفی قابل تولید هستن. این تنوع رنگ تمام طیف‌های رنگی و رنگ های مدرن‌تر مانند سیلور ، طلایی ، مسی و شامپاینی رو شامل می‌شه. انتخاب رنگ آینه وابسته به مکانی اس که آینه مورد سفارش شما در اون جا قرار می‌گیره. و البته کاربردی که از آینه لامپ دار خود انتظار دارین نیز بی تاثیر نیس . شایان ذکر هست که در بعضی از رنگ‌های آینه کمی تفاوت قیمت وجود داره.

آینه قدی لامپ دار

اذعان می‌نمایید این همه تنوع موجب می‌شه شما با هر سلیقه‌ای می‌تونین آینه مورد نظر خود رو با اطمینان از متریال و‌ کیفیت اون سفارش بدین. قیمت آینه قدی لامپ دار به دلیل عملیاتی که زمان‌بر هم هست ، نسبت به مدل‌های ساده بالاتر هست . اما به دلیل اینکه شما از یک تولیدی آینه خرید می‌کنین ، در هزینه‌ی شما بسیار صرفه‌جویی می‌شه.

آینه قدی لامپ دار

محل‌هایی که از آینه قدی لامپ دار استفاده می‌شه

  • منازل
  • مهدکودک ها
  • اتاق های خواب
  • خیاطی‌های لوکس
  • باشگاه‌های ورزشی
  • مزون‌ها و بوتیک‌ها
  • سرویس های بهداشتی
  • سالن‌های آرایشی مردانه و زنانه
  • فروشگاه‌های لباس مردانه و زنانه
قیمت آینه قدی لامپ دار
قیمت آینه قدی لامپ دار
قیمت آینه قدی لامپ دار
قیمت آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار با قاب مشکی
قیمت آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار با قاب سفید

تعداد مناسب لامپ های مورد استفاده در آینه

تعداد لامپ ها بسیار مهم و تاثیر گذار هست زیرا که اگر تعداد لامپ ها زیاد باشه ، نور بیش از حد زیاد می‌شه و باعث اذیت چشم‌ها می‌شه و اگر تعداد لامپ ها کم باشه تمام جزئیات دیده نمی‌شه و در نهایت کار آمد نمی‌شه . بهترین تعداد برای لامپ های آینه قدی ۲۴ عدد هست. این تعداد استاندارد برای آینه‌اس. رنگ این لامپ ها متغیر هست به‌طوری که ، می‌تونین بنا به خواسته و سفارش‌تون رنگ اونو تغییر بدین. که این لامپ ها در دو رنگ مهتابی و آفتابی وجود دارن.

قیمت آینه قدی لامپ دار
قیمت آینه قدی لامپ دار
قیمت آینه قدی لامپ دار

کاربرد های آینه قدی

همانطور که ملاحظه می‌کنین آینه قدی لامپ دار کاربردهای فراوانی داره .
زیرا در هر یک از مکان‌هایی که در بالا نام بردیم افراد علاقه مند هستن ظاهر و آرایشی که در محیط دارن با آنچه در فضایی با نور طبیعی یا نور بیشتر تفاوت فاحشی نداشته باشه. به‌طور مثال یک خانم هنگامی که در آینه ای بدون وجود لامپ در اطراف اون و با استفاده از نور کم آرایش می‌کنه هنگامی که در محیطی با نور بیشتر قرار می‌گیره متوجه تفاوت زیاد در آنچه در آینه ی خود دیده می‌شه . این موجب ناراحتی افراد رو فراهم میاره. به‌طور حتم بیشتر بانوان عزیز چنین تجربه‌ای رو داشتن.

قیمت آینه قدی لامپ دار

از این رو آینه قدی لامپ دار بیشترین کاربرد رو در فضاهایی مثل آرایشگاه، اتاق خواب، مزون دارن. چرا که به سبب قابلیت‌ها و عملکردهایی که داره ایده آل ترین گزینه‌اس. به این دلایل که با توجه به قدی بودن آینه بهترین دید رو ایجاد می‌کنه. و به سبب چراغ ها و روشنایی که از اونا ساطع می‌شه این دید کامل تر فراهم می‌شه. تا افراد با بتونن خود رو بهتر در آینه مشاهده کنن تا به سادگی تصمیم بگیرن و انتخاب کنن. همچنین زیبایی که این آینه ها دارن نیز می‌تونه برای فضای مورد نظر جذاب باشه.

قیمت آینه قدی لامپ دار

دیگر انواع آینه قدی لامپ دار رو که در گروه فرکو تولید می‌شه فهرست وار فقط نام می‌بریم

  • آینه قدی نور مخفی
  • آینه قدی بک لایت
  • آینه قدی بدون قاب
  • آینه قدی بدون پایه
  • آینه قدی لامپ‌دار پایه دار
  • آینه قدی صفحه نمایش دار
قیمت آینه قدی لامپ دار

آینه پایه دار یا چرخ دار

نکته‌ی مثبت آینه قدی لامپ دار چرخدار اینه که بدلیل وجود چرخ ها ، سنگینی آینه به شما تحمیل نمی‌شه. و سلامتی شما به خطر نمی‌افته. اغلب دیسک کمر و بیماری هایی از این دست نتیجه‌ی حمل اشیا سنگین در هنگام جابجایی اوناست.
از مهم‌ترین مزیت‌های آینه قدی لامپ دار چرخ دار اینه که در صورتی‌که بخاطر استیجاری بودن محل یا فروش اون یا هر دلیل دیگری که قرار هست کلا محل زندگی رو عوض کنین، به راحتی آینه رو با خود به محل جدید منتقل می‌کنین.

قیمت آینه قدی لامپ دار

اسم‌های مترادف با آینه قدی لامپ دار عبارتند از

قیمت آینه قدی لامپ دار
قیمت آینه قدی لامپ دار

در مطالب زیر قصد داریم شما رو با ضرورت وجود آینه قدی لامپ دار در محیط‌های کاری آشنا کنیم

در صورتی که محیط کار شما در زمره‌ی تئاتر یا آرایشگاه ‌های زنونه و‌مردونه یا مزون‌های خیاطی و یا اتاق گریم هست . نور زیاد آینه قدی لامپ دار با تولید نور فراوان تمام نور مورد نیاز شما رو در محل کار ایجاد می‌کنه. زیرا کمبود نور مناسب و‌ کافی برای گریمور و میکاپ آرتیست ایجاد مشکل می‌کنه. زیرا نور ناکافی در غلظت آرایش انجام شده تاثیر بسزایی می‌ذاره. این مسئله‌ی مهم در آرایش کردن در محیط خونه هم بسیار مؤثر هست.

قیمت آینه قدی لامپ دار

آینه قدی لامپ دار بخاطر این که نور زیادی داره هیچگونه سایه‌ای روی چهره نمی‌اندازه. و کاملا به‌صورت مستقیم تمام چهره رو یکدست روشن می‌کنه. در صورتی که نور از یک سمت روی چهره بیوفته ایجاد سایه می‌کنه که این امر بسیار در کیفیت نهایی آرایش و‌گریم و میکاپ تاثیر منفی داره. و موجب می‌شه تا دید واضحی ایجاد نشه.

قیمت آینه قدی لامپ دار

انواع مزیت‌های بارز لامپ های LED

ویژگی بارز این لامپ های LED اینه که این نوع لامپ انرژی الکتریکی رو به حرارتی تبدیل نمی‌کنه. یعنی از خود گرما و حرارت به هیچ عنوان تولید نمی‌کنه. و به طبع باعث گرم شدن فضای داخلی اتاق نمی‌شه. این لامپ‌ دارای طول عمر طولانی مدت هست . و عمر اونا بسته به مقدار ساعت‌هایی که لامپ روشن بوده اس داره. لامپ های LED مصرف برق بسیار ناچیز و پایینی دارن. و در هنگام استفاده از این لامپ به مقدار زیادی در هزینه برق خود صرفه جویی کردین. همچنین نور ایجاد شده توسط این لامپ ها نیز بسیار مناسب و کافی‌اس.

آینه قدی لامپ دار

انواع مدل‌هاي آينه قدي لامپ دار

آینه قدی لامپ دار ریموتی

یکی‌ از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین محصولات تولید شده در صنایع تولیدی آینه ، نوع ریموتی هست . شما به راحتی می‌تونین با کمک یک دستگاه ریموت اقدام به روشن یا خاموش کردن لامپ های اطراف آینه کنین.
علاوه بر اون این ریموت قابلیت تغییر رنگ لامپ ها رو داره. همچنین شما می‌تونین افکت نمایش نور لامپ ها رو با استفاده از ریموت به آسونی و فقط با فشردن یک دکمه تغییر بدین. دکمه Fade که روی ریموت تعبیه شده امکان اسلایدشو رنگ چراغ ها رو برای شما فراهم می‌کنه.

قیمت آینه قدی لامپ دار


آینه قدی لامپ دار لمسی

یکی‌ دیگر از پرکاربرترین و بروزترین محصولات تولید شده آینه تاچ هست.
طرز کار اون به این صورت هست که قسمتی رو روی آینه معین می‌کنن که با لمس شدن بوسیله دست شما ، آینه ها روشن یا خاموش می‌شن. این آینه طرفداران زیادی داره. عملکرد روشن و خاموش شدن لامپ ها در این مدل کاملا مشابه تلفن های هوشمند هست که به حرارت دست حساس هستن.

آینه چراغ دار قدی


آینه قدی لامپ دار فریم لس

یکی‌از خاص‌ترین و بهترین محصولات تولید شده آینه فریم لس هست. از نام این آینه کاملا مشخص هست که برای آینه فریمی در نظر نمی گیرند. و روی سطح آینه لامپ ها به صورت دورتا دور نصب می‌شن.
میکاپ در خونه‌ها این آینه ها مورد استقبال قرار گرفتن.

آینه قدی لامپ دار


آینه قدی لامپ دار حسگر

این طرح بسیار کاربردی و جالب هست . این مدل در واقع در زمره‌ی جدیدترین طرح های آینه قدی لامپ دار هست.
و تفاوت اون با آینه لمسی اینه که لازم نیست حتما آینه بوسیله دست شما لمس بشه و به حرارت دست هم حساس نیست.
بلکه نسبت به حرکت دست حساس هست و عمل می‌کنه. البته حرکت دست باید در قسمت مشخص شده انجام بشه.
با توجه به فرایند پیچیده تولید این آینه ها طبعا زمان طولانی‌تری نیز صرف ساخت اون می‌شه.

قیمت آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار

راه های ارتباط گیری با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو

همه ما یک خرید مطمئن بادوام و با کیفیت بالا می‌خوایم که سال‌ها از اون استفاده کنیم.
شرکت فرکو انواع آینه ها رو با بهترین کیفیت و مواد اولیه طراحی و تولید می‌کنه .تمامی آینه های تولید شده دارای گارانتی مادام العمر هستن. راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره . اولین راه تماس با فرکو ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ و یا در واتساپ ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳ با ادمین ها ارتباط بگیرین . و یا در وبسایت :farkoo.ir اطلاعاتی جامع تر در رابطه با سفارش‌های خود دریافت کنین . همچنین برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به صفحه اینستاگرام: http://Instagram.com/farkoo.ir فرکو سر بزینن . و در مرحله آخر می‌تونین به‌صورت حضوری به آدرس زیر تشریف بیارین.

آدرس دفتر : ” تهران، اتوبان فتح، باغستان، خیابان چمران، سمت راست خیابان ۱۵ متری سلمان، انتهای بن‌بست بنفشه، پلاک ۵، درب سبز روشن 

قیمت آینه قدی لامپ دار
آینه قدی چراغ دار
قیمت آینه قدی لامپ دار
قیمت آینه قدی لامپ دار
قیمت آینه قدی لامپ دار
آینه قدی

16 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز ممنون از حسن انتخاب شما ،به دلیل نوسانات قیمت در بازار برای کسب اطلاع از قیمت ها با شماره 88068352-021 تماس بگیرید .

    1. سلام دوست عزیز ممنون از حسن انتخاب شما ، برای اطلاع از قیمت به دلیل نوسانات قیمت باید با شماره 8806835-021 تماس بگیرید .

    1. سلام دوست عزیز ممنون از حسن انتخاب شما ،بله شما می تونید به هر نحوی محصول مورد نظرتونو سفارش بدبد . در صورت تمایل میتونین حضوری از تولیدات مجموعه ما دیدن فرمایید.

    1. سلام بله برای همین به مشتریامون پیشنهاد می دیم که حتما از قاب های ام دی اف و یا چوبی برای طول عمر بیشتر آینه سفارش بدن

  1. سلام . من میخواستم آینه سفارش بدم اما تعداد چراغ هاش بیشتر و نزدیک به هم باشه امکان داره؟

    1. سلام عزیزم
      خیر عزیزم امکان تغییر در تعداد وجود نداره چون با بیشتر کردن لامپ ها نتیجه عکس خواهد داشت و باعث ایجاد سایه میشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو