Home
شیشه خم

شیشه خم ساختمانی

جالبه بدونی تو معماری جدید و مدرن، از شیشه‌های بسیار مقاوم و زیبا با عنوان شیشه خم ساختمانی استفاده‌ می‌شه. در ساخت : دیوار ، پله ، سقف و حتی کف شیشه‌ای و … از انواع شیشه خم استفاده می‌کنن. شیشه منحنی یکی از پر کاربردترین محصولات در اجراهای ساختمانی در عصر حاضره 😮

شاید تصور شیشه خم ساختمانی و این موضوع که‌شیشه ، بتونه جایگزینی عالی برای خیلی از محصولات ساختمانی باشه ، برات دور از ذهنه!

اما خوبه بدونی!

معماری مدرن امروز تونسته با استفاده از شیشه خم ، تحول بزرگی از لحاظ زیبایی و جذابیت رو در سازه‌های ساختمانی و همینطور دکوراسیون داخلی ایجاد کنه!

سازه‌های شیشه‌ای تولید شده‌در مجموعه فرکو ، از با کیفیت‌ترین و زیباترین انواع شیشه منحنیه.

تک بودن و خاص بودن، چیزیه که‌همه می‌خوان ولی همه بهش نمی‌رسن !

پس برای رسیدن به‌این منظور باید هزینه کرد 😉

اما!

هزینه همیشه صرف پول زیاد نیست ! گاهی فقط یه‌فکر درست و یه‌‌تصمیم به‌موقع می‌تونه تورو به‌رویاهات برسونه!

پس بدون معطلی تصمیم بگیر و انتخاب کن !

می‌تونی با یه‌برنامه‌ریزی درست ، هزینه‌هاتو مدیریت کنی و برای یک تغییر بزرگ تو زندگی و دکوراسیونت ، همین امروز انتخاب کنی ، سفارش بدی ، از خدمات ارسال و نصب محصول در محل و گارانتی یک‌ساله فرکو استفاده کنی ،سفارش بی‌نظیرت رو در منزل و یا محل کارت اجرا کنی و ازش لذت ببری 🙂

تولیدات انواع شیشه خم ، تخت و آینه‌فرکو

سلام دوست عزیز ، این مقاله با توضیح کاملی در رابطه با شیشه خم ساختمانی ، انواع جنس و کیفیت اون و قیمت انواع شیشه منحنی ، برای راهنمایی و پاسخگویی به‌تمام سوالاتت در این زمینه جمع‌آوری شده.

شیشه خم ساختمانی
انواع شیشه خم

با تشکر از انتخابت برای مطالعه این مقاله ، در هرقسمت از مقاله می‌تونی با لمس لینک‌های تعبیه شده در نوارهای رنگی. با انواع تولیدات شیشه و آینه فرکو آشنا بشی.

شیشه خم ساختمانی

فهرست مطالب :

شیشه منحنی

شیشه خم یا قوس دار

شیشه‌های خم یا قوس‌دار همونطور که‌از اسمشون هم پیداست، برخلاف شیشه‌های عادی که‌به‌طور مرسوم از قدیم استفاده می‌شن، شیشه‌هائی هستن متشکل از قوس‌ها و انحناهای بسیار زیبا. که‌جذابیتی فوق‌العاده به‌سازه‌های شیشه‌ای بخشیدن.

انواع شیشه خم

این شیشه‌های مدرن در انواع سازه قابل استفاده هستن و کاربردهای فراوونی دارن. شیشه خم ساختمانی نمونه‌ای از انواع بسیار متنوع این محصول که‌خودش مجموعه‌ای گسترده داره.

شیشه منحنی
شیشه خم ساختمانی

نحوه تولید شیشه‌های منحنی

تو ساخت شیشه‌های منحنی از فرآیند خاصی تبعیت می‌شه. به‌این‌ صورت که‌ابتدا شیشه‌های تخت یا معمولی رو به اندازه مورد نیاز برش می‌زنن.

شیشه برش خورده در کوره‌هائی با دمای بسیار بالا حرارت دیده به‌خمیری نرم تبدیل می‌شه. خمیر بدست اومده درون قالب‌هائی از جنس فلز و با طرح‌های گوناگون ریخته می‌شه. خمیر شیشه به‌همراه قالب در کوره‌های مخصوص قرار گرفته و به‌مدت معینی تحت حرارت بسیار بالا به‌شیشه منحنی با طرح مورد نظر تبدیل می‌شه.

انواع شیشه خم

شیشه‌های منحنی رو در انواع مختلفی تولید می‌کنن. شیشه خم ساختمانی هم با همین شیوه تولید می‌شه.

شیشه منحنی

انواع تولیدات شیشه‌های منحنی

  • شیشه خم ساختمانی
  • شیشه خم دکوراتیو
شیشه خم ساختمانی
انواع شیشه
 شیشه منحنی

شیشه خم ساختمانی

از گذشته تا آینده همیشه از انواع شیشه درمصارف مختلف ، از جمله ساختمون‌ سازی استفاده‌های فراوونی داشته و خواهیم داشت.

شیشه به‌عنوان یک سطح خاص که‌مانع دید افراد و عبور نور نمی‌شه ، در ساختمون سازی همیشه مورد توجه بوده.

همیشه سعی بر این بوده که‌با استفاده بیش‌تر از این محصول ، علاوه بر ارتباط بصری هرچه بیش‌تر با محیط خارج از ساختمون. با دریافت هرچه فراوون‌تر نور خورشید فضائی روشن‌تر و دلبازتر ایجاد کنیم .

شیشه خم ساختمانی
انواع شیشه خم

شیشه خم ساختمانی با کیفیت بسیار بالا و زیبائی منحصر به‌فرد ، به‌حد کافی این امکان رو برامون فراهم کرده. این محصول از مجموعه‌ای بسیار گسترده و متنوع برخورداره.

شیشه منحنی

انواع شیشه خم که‌در اکثر ساخت و ساز‌های ساختمانی کاربرد دارن به شرح زیر هستن

  • نمای شیشه‌ای ساختمان
  • شیشه خم ساختمانی در پنجره
  • کف شیشه‌ای
  • نرده شیشه‌ای راه‌پله
  • پله شیشه‌ای
  • نرده شیشه‌ای تراس و بالکن
  • سقف کاذب شیشه‌ای
  • شیشه خم ساختمانی در گنبد یا طاق شیشه‌ای
  • پارتیشن شیشه‌ای
  • کابین شیشه‌ای آسانسور
  • دیوار پوش یا کاغذ دیواری شیشه‌ای
  • اتاق شیشه‌ای
  • شیشه خم ساختمانی در استخر شیشه‌ای
  • کابین شیشه‌ای حمام
  • آبنمای شیشه‌ای
  • شیشه بین کابینتی
  • درب شیشه‌ای با شیشه خم ساختمانی
انواع شیشه خم
شیشه خم ساختمانی
شیشه منحنی

نمای شیشه‌ای ساختمان

پیش از این هم شاهد استفاده از انواع شیشه در نمای ساختمون‌های مختلف بودیم ، ولی نه‌با این کیفیت و جذابیتی که‌امروزه در ساختمون‌های جدید و مدرن می‌بینیم. شیشه تو جلوه و زیبائی نمای ساختمون تاثیر بسزائی داره. مخصوصا شیشه خم ساختمانی که‌با طرح‌های متنوع و بسیار خاصی که‌داره ، نمائی بسیار متفاوت و شیک به‌ساختمون‌ها می‌بخشه.

شیشه خم ساختمانی

استفاده از شیشه در نمای ساختمون علاوه بر زیبائی ، ویژگی‌های با اهمیتی داره. باعث روشنائی فضای داخلی می‌شه ، از ورود گردوغبار جلو‌گیری می‌کنه، آلودگی صوتی رو کاهش می‌ده. از ورود گرما و سرما جلوگیری می‌کنه ، دمای محیط رو حفظ می‌کنه ، باعث زیباتر شدن نمای شهری هم می‌شه.

انواع شیشه خم
شیشه منحنی

شیشه خم ساختمانی در پنجره

از انواع شیشه خم ساختمانی با طرح‌های بسیار جذاب و متنوع در تولید انواع پنجره استفاده می‌شه. پنجره‌ها به‌عنوان اصلی‌ترین سازه در هر ساختمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردارن. با استفاده از شیشه‌های منحنی پنجره‌هائی بسیار زیبا در ابعاد کوچک و بزرگ تولید می‌شه که‌نقش موثری در نمای ساختمون و همچنین در دکوراسیون داخلی داره.

کف شیشه‌ای

تو دکوراسیون داخلی یکی از جلوه‌های ویژ در ساختمون استفاده از کف شیشه‌ایه. شیشه خم ساختمانی به‌صورت کف شیشه‌ای ، معمولا در کف سالن پذیرایی در منازل دوبلکس ، در هتل‌ها ، مراکز تجاری بزرگ و پاساژهای لوکس و بعضی از مراکز اداری مورد استفاده قرار می‌گیره. کف‌های شیشه‌ای انواع مختلفی دارن.

کف شیشه‌ای شفاف

کف شیشه‌ای رنگی

کف شیشه‌ای چاپی

کف شیشه‌ای با طراحی حکاکی شده

کف شیشه‌ای با طراحی آکواریومی

شیشه خم ساختمانی
کف شیشه‌ای شفاف

این محصول با استفاده از شیشه خم ساختمانی با دو کاربرد اصلی تولید می‌شه. کف بین طبقات ، برای استفاده در طبقات بالائی ساختمان‌ها ، کف شیشه‌ای جهت استفاده در طبقات همکف و سطح زمین. تفاوت این دو محصول در میزان مقاومت و استحکام شیشه‌ایه که‌در هرکدوم استفاده می‌شه.

انواع شیشه خم

انواع شفاف کف شیشه‌ای

  • بین طبقات
  • با زیر بنای آکواریوم
  • کف با زیر بنای طبیعت
  • با زیر بنای سنگی
شیشه منحنی

بدلیل قابلیت مشاهده پشت شیشه ، ساخت این محصول از شیشه شفاف ، از توجه و استقبال بیش‌تری نسبت به‌سایر انواع کف شیشه‌ای برخورداره. چرا که‌در صورت استفاده در طبقات بالا می‌تونی از مشاهده طبقات پائین در زیر پای خودت لذت ببری. و در صورت استفاده در سطح زمین می‌تونی با انواع زیربنای تزئینی در زیر شیشه ، دکوراسیونی زیبا داشته‌باشی.

کف شیشه‌ای رنگی

این محصول هم نما و جلوه زیبائی در دکوراسیون داخلی داره. از انواع رنگی کف شیشه‌ای ، هم می‌تونی در کف شیشه‌ای بین طبقات و هم در کف شیشه‌ای سطح زمین استفاده کنی. در صورت علاقه به‌دیده‌شدن پشت شیشه می‌تونی از رنگ‌های شفاف با میزان شفافیت بالا و تناژ رنگی ملایم انتخاب کنی.

در غیر اینصورت می‌تونی از انواع رنگ‌های مات و غیر شفاف در تناژ مختلف، برای غیرقابل دید بودن انتخاب کنی. که‌این امر بستگی به‌نوع سلیقه و انتخابت داره.

شیشه خم ساختمانی
انواع شیشه خم
کف شیشه‌ای آکواریومی

از زیبا‌ترین انواع کف شیشه‌ای تولید شده از شیشه خم ساختمانی ، کف شیشه‌ای آکواریومیه. زیر بنای این محصول از آکواریومه. که‌ظاهر و نمائی بسیار زیبا و جذاب داره. از کف شیشه‌ای آکواریومی بسته به‌میزان مقاومت و استحکام شیشه می‌تونی به‌عنوان کف شیشه‌ای بین طبقاتی هم استفاده ‌کنی.

که‌در این صورت علاوه بر داشتن کف شیشه‌ای آکواریومی در طبقه بالا از سقف شیشه‌ای آکواریومی در طبقه پائین هم بهره‌مند می‌شی.

شیشه منحنی
کف شیشه‌ای با تصاویر چاپی

کف شیشه‌ای با تصاویر چاپی چون بیش‌تره سطح شیشه‌رو تصاویر چاپ شده پوشش می‌ده، به‌عنوان کف شیشه‌ای بین طبقاتی چندان کاربرد نداره و بیش‌تر به‌عنوان کف شیشه‌ای کاذب در نظر گرفته می‌شه. در تولید این محصول ، چون امکان چاپ گسترده‌ای از انواع تصاویر وجود داره ، باعث شده تقاضای بالایی داشته‌باشه.

در چاپ اشکال بر روی کف شیشه‌ای می‌تونی از انواع تصاویر دو بعدی و سه بعدی هم استفاده کنی. همچنین اشکال در انواع رنگی و به‌صورت سیاه و سفید قابل اجرا هستن.

شیشه خم ساختمانی
انواع شیشه خم
کف شیشه‌ای حکاکی شده

در کف شیشه‌ای حکاکی شده ، طرح‌های زیبائی رو با استفاده از دستگاه مخصوص ، بر سطح شیشه حکاکی و کنده‌کاری می‌کنن. از انواع کف شیشه‌ای حکاکی شده ، می‌تونی برای کف شیشه‌ای بین طبقاتی و سایر اقسام کف شیشه‌ای استفاده کنی.

کنده‌کاری شیشه در طراحی‌های مختلف ، بر انواع شیشه‌های شفاف ، مات ، رنگی و همچنین به‌صورت طرح در حاشیه ، طرح در مرکز و طرح در تمام صفحه اجرا می‌شه.

شیشه منحنی

نرده شیشه‌ای راه پله

نرده‌های شیشه‌ای راه‌پله از دیگر سازه‌های شیشه‌ای هستن که‌از انواع شیشه‌ها تولید می‌شن. اصولا انواع نرده‌های شیشه‌ای زیبائی و جلوه خاص خودشون رو دارن. اما نرده‌های شیشه‌ای با شیشه منحنی از طرح‌های فوق‌العاده زیبائی برخوردارن. که‌به هیچ‌‌وجه قابل مقایسه با انواع ساخته شده از شیشه‌های تخت نیستن.

شیشه خم ساختمانی
انواع شیشه خم

نرده شیشه‌ای تراس و بالکن

تراس‌ها و بالکن‌های ساختمون‌های قدیمی ، اکثرا از سنگ‌های ساختمانی یا نرده‌های فلزی هستن. ولی با روی کار اومدن شیشه‌های با کیفیت و مقاوم ، از این دست تولیدات کمتر استفاده می‌شه. و بیش‌تر کارفرمایان و افراد ترجیح می‌دن از نرده‌های شیشه‌ای استفاده کنن.

نرده‌های شیشه‌ای ساخته شده از شیشه خم ساختمانی در انواع اماکن مسکونی ، تجاری و اداری برای ایجاد نمائی زیباتر و جذاب‌تر بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرن.

شیشه منحنی

سقف کاذب شیشه‌ای

سقف‌های کاذب در دکوراسیون داخلی بخش‌های مختلف منازل و محیط‌های اداری و تجاری استفاده می‌شن. و از جنس‌های گوناگون تولید می‌شن.

سقف کاذب شیشه‌ای یکی از زیباترین انواع اون‌ها به‌حساب میاد. از ویژگی‌های استفاده از سقف‌های کاذب ، ایجاد نما و ظاهری بسیار زیبا ، انتشار نور چراغ به‌صورت یکنواخت و ایجاد فضائی آرامش بخش بدلیل ایجاد نور ملایم هستش.

انواع شیشه خم

از سقف‌های شیشه‌ای معمولا در سقف لابی ، سقف راه‌روهای خارجی ساختمان‌ها و راه روهای داخلی منازل ، در سقف سرویس‌های بهداشتی و همچنین سقف اتاق‌های اداری و بوتیک‌ها و مغازه‌های درون پاساژ‌ها و … بسیار استفاده می‌شه.

شیشه خم ساختمانی
شیشه منحنی

شیشه خم ساختمانی در گنبد یا طاق شیشه‌ای

سقف شیشه‌ای در انواع سقف گنبدی یا طاق شیشه‌ای هم تولید می‌شه. که‌از نمونه‌های بسیار جالب و خاص شیشه خم ساختمانیه. و در بسیاری از آپارتمان‌های مسکونی با تعداد واحد بالا و هم‌چنین در برج‌ها و اماکن تجاری بزرگ و در برخی از ویلاهای بسیار لوکس مورد استفاده قرار می‌گیره.

استفاده از سقف گنبدی در عین ظاهر بسیار زیبا ، بدلیل عبور نور خورشید به‌داخل ساختمون و عدم نیاز به‌نور چراغ در روز ، باعث کاهش هزینه برق هم می‌شه.

شیشه خم ساختمانی
انواع شیشه خم

پارتیشن شیشه‌ای

پارتیشن شیشه‌ای در واقع عملکردی مشابه دیوار متحرک داره. بدین صورت که‌برای جداسازی قسمتی از یک فضا استفاده می‌شه.

انواع شیشه خم

البته انواع ثابت اون هم تولید شده. پارتیشن‌ها سازه‌هائی بسیار کاربردی و مفید هستن که‌در هر فضا و مکانی قابلیت استفاده و بهره‌برداری دارن.

از انواع کاربردهای پارتیشن‌ها تفکیک یک فضای بزرگ به‌چند فضای کوچک‌تر هستش. برای مثال برای تفکیک نشیمن از پذیرایی می‌تونی از پارتیشن‌های شیشه‌ای دکوراتیو بهره ببری. ویا از انواع پارتیشن شیشه‌ای اداری برای ایجاد چند فضای مختلف کاری استفاده کنی.

شیشه منحنی
شیشه خم ساختمانی

کابین شیشه‌ای آسانسور

کابین‌های آسانسور رو با انواع سازه‌های زیبا طراحی می‌کنن تا درون آسانسور از جلوه زیبائی برخوردار باشه. مانند استفاده از آینه و تزئینات فلزی و …اما کابین شیشه‌ای در واقع تنها به‌جلوه داخلی آسانسور محدود نمی‌شه. بلکه تمام آسانسور رو در بر می‌گیره.

شیشه منحنی

با استفاده از شیشه در تولید کابین آسانسور در واقع افراد می‌تونن در حین رفتن به‌طبقات مد نظرشون از تماشای محیط خارج از آسانسور هم بهره‌مند بشن.

این قابلیت تو آسانسورهای شیشه‌ای این مزیت رو به‌همراه داره ، که‌افراد در برج‌های بسیار بزرگ که‌تعداد طبقات زیادی دارن. از مدت زمان طولانی تا رسیدن به‌طبقه مورد نظر خسته نشده ، بلکه از حرکت در میان طبقات و مشاهده بیرون لذت ببرن.

موارد استفاده از آسانسورهای شیشه‌ای

  • برج‌های بزرگ
  • هتل‌ها
  • اماکن تجاری
  • آپارتمان‌های لوکس مسکونی و اداری
شیشه خم ساختمانی

شایان ذکره که‌استفاده از آسانسورهای شیشه‌ای تو مراکز تجاری ، از مزیت‌های بالائی برخورداره. علاوه بر ایجاد جلوه‌ای شیک و مدرن ، باعث افزایش جذب مشتری هم می‌شه. افراد هم می‌تونن در حین استفاده از آسانسور از مشاهده مغازه‌های موجود در هر طبقه لذت ببرن و با اشراف بر مغازه‌های هرطبقه ، خرید راحت‌تری رو تجربه کنن.

کاغذ دیواری شیشه‌ای

یکی از انواع کاربردی شیشه خم ساختمانی ، کاغذ دیواری شیشه‌ای هستش. انواع دیوارپوش شیشه‌ای رو ، کاغذ دیواری شیشه‌ای هم می‌نامند. چراکه مانند کاغذ دیواری سطح دیوار مورد نظر رو پوشونده و جلوه‌ای بسیار زیبا به‌منزل و محل کارت می‌بخشه. دیوار پوش شیشه‌ای رو می‌تونی برای قسمتی از دیوار و یا یک سطح کامل از اون بکار ببری. دیوار پوش‌ها از کیفیت بسیار خوبی برخوردارن و با تنوع بسیار بالائی که‌دارن در انواع شیشه و با طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون تولید می‌شن.

انواع شیشه خم
شیشه منحنی

اتاق شیشه‌ای

اتاق یا اتاقک شیشه‌ای یک محیط کاملا مجزا و اختصاصیه، که‌از دیوارهای شیشه‌ای تشکیل شده. برخلاف پارتیشن‌ها که‌تنها به‌عنوان یک حائل مورد استفاده قرار می‌گیرن ، اتاقک شیشه‌ای کاملا مانند یک اتاق از چهار طرف محصور هستش. این محصول زیبا کاربردهای بسیار زیادی داره.

شیشه خم ساختمانی

انواع اتاق شیشه‌ای

  • اتاق شیشه‌ای اداری
  • اتاقک شیشه‌ای خانگی
  • اتاق شیشه‌ای در اماکن تجاری
  • اتاقک شیشه‌ای مخصوص کودک
  • اتاق شیشه‌ای در پشت بام
  • اتاقک شیشه‌ای حیاط
انواع شیشه خم
شیشه منحنی

پله شیشه‌ای

پله شیشه‌ای از زیبا‌ترین سازه‌های شیشه‌ای هستش‌که از مقاوم‌ترین انواع شیشه ، مانند شیشه لمینت ساخته می‌شه‌. این محصول لوکس و لاکچری عموما در ویلاهای مجلل ، هتل‌های چند ستاره بین المللی و در برخی از اماکن تجاری خاص بکار می‌ره.

انواع شیشه خم

معمولا پله‌های شیشه‌ای رو به‌همراه نرده‌های شیشه‌ای بکار می‌برن ، اما نمونه‌هائی هم وجود دارن که‌برحسب نوع دکوراسیون داخلی اماکنشون از پله‌های شیشه‌ای با نرده‌هائی از جنس‌های دیگه ، چون چوب یا فلز استفاده می‌کنن.

شیشه خم ساختمانی
شیشه منحنی

کابین شیشه‌ای حمام

کابین‌های شیشه‌ای حمام از سازه‌های لوکس در دکوراسیون داخلی هستن. این محصول علاوه بر زیبائی خاصی که‌به سرویس‌های بهداشتی می‌بخشه ، بسیار کاربردیه. با استفاده از کابین دوش ، می‌تونی علاوه بر تفکیک حمام از سایر قسمت‌های سرویس بهداشتی ، از ویژگی حفظ حریم شخصی و افزایش بهداشت محیط هم بهره‌مند بشی.

از انواع گوناگون کابین شیشه‌ای حمام ، در اکثر منازل لوکس ، ویلاها ، هتل‌ها و … استفاده می‌شه. همچنین در منازل و مکان‌های کوچک که‌ملزم به‌ساخت سرویس توالت و حمام در یک مکان هستن ، استفاده از کابین دوش بسیار ضروری و با اهمیته.

یکی از زیباترین انواع کابین دوش حمام ، کابین دوش با شیشه منحنی هستش که‌از تولیدات شیشه خم ساختمانی محسوب می‌شه.

شیشه خم ساختمانی

آبنمای شیشه‌ای

آبنمای شیشه‌ای تولید شده با انواع شیشه‌های منحنی از جمله زیباترین سازه‌های دکوراتیو در دکوراسیون داخلیه، که‌از انواع تولیدات شیشه خم ساختمانی هستش. این محصول زیبا جلوه‌ای چون یک آبشار کوچک در فضای داخلی ساختمونت ایفا می‌کنه.

انواع شیشه خم

انواع آبنمای شیشه‌ای

  • آبنما بصورت خطی
  • آبنما به‌شکل نقطه‌ای
  • آبنما از نوع صفحه‌ای

از این آبنماهای شیشه‌ای می‌تونی در محوطه‌سازی لابی ساختمون ، پاسیو ، حیاط ، بالکن ، باغ یا باغچه ، روف گاردن و …استفاده کنی. همچنین در تمام اماکن از قبیل : اماکن مسکونی ، هتل‌ها ، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها ،پارک‌ها و مراکز تفریحی و … می‌شه با استفاده از نور پردازی و سیستم گردش آب ، دکوراسیون بسیار زیبایی رو ایجاد کرد.

 شیشه منحنی

مهم‌ترین ویژگی آبنمای شیشه‌ای ، قابل اجرا بودن اون در همه فضاهای باز و بسته هستش. استفاده از این محصول باعث ایجاد و القای طبیعت در منزل یا محیط کار می‌شه و حس خوب آرامش و خنکای آب در جریان ، از بهترین نتایج استفاده از اون در دکوراسیون هستش.

دیوار شیشه ای بین کابینتی

دیوارشیشه‌ای بین کابینتی از دیگر محصولات شیشه خم ساختمانی هستش. این محصول حدفاصل کابینت‌های بالا و پائین آشپزخونه و روی دیوار متصل می‌شه. دیوار شیشه‌ای بین کابینتی از جنس سکوریت یعنی نشکن و با مقاومت بالا هستش.

قابل شستشو و ضد آبه و به‌همین دلیل برای دیوار پشت سینک ظرفشوئی بسیار مناسبه. همچنین مقاومت بسیار بالائی هم در مقابل حرارت داره ، که‌برای دیوار پشت اجاق گاز و گازهای صفحه‌ای هم بسیار مناسبه. این محصول در انواع طرح‌ها و رنگ‌های زیبا ، بصورت مات یا براق ، تولید می‌شه.

شیشه خم ساختمانی

درب شیشه‌ای با شیشه خم ساختمانی

درب شیشه‌ای به‌صورت منحنی از جلوه‌ای خاص و متمایز بر خورداره. که‌از انواع اون در تولید دربهای شیشه‌ای چرخشی در ورودی اماکن تجاری و پاساژ‌ها ، اماکن اداری و دولتی چون بانک‌ها ، هتل‌ها و بسیاری از ساختمان‌ها و اماکن مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیره. درب‌های شیشه‌ای منحنی زیبائی و جلوه خاصی رو در نمای ساختمون‌ها ایجاد می‌کنن.

انواع شیشه خم
شیشه منحنی

استخر شیشه‌ای

یکی از زیباترین انواع استخرهای خونگی و غیر خونگی ، استخرهای ساخته شده از شیشه‌های منحنی هستش. استخرهائی بسیار مدرن و زیبا که‌در بسیاری از ویلاها و منازل لوکس و لاکچری مورد استفاده قرار می‌گیرن. البته از انواع این استخرهای شیشه‌ای در سالن‌های ورزشی بزرگ و مجلل نیز استفاده می‌شن.

شیشه خم ساختمانی

شیشه خم دکوراتیو

شیشه دکوراتیو ، در اصل تمام محصولات دکوری تولید شده با شیشه هستن ، که‌می‌تونن از انواع شیشه تخت ویا انواع شیشه خم تولید بشن.

انواع شیشه خم

انواع تولیدات شیشه خم دکوراتیو

  • جلومبلی منحنی
  • میز کامپیوتر با شیشه خمیده
  • عسلی قوس‌دار
  • میز کنسول شیشه‌ای خم
  • کنار تختی با شیشه خم
  • میز تحریر شیشه‌ای
  • ناهار خوری شیشه‌ای قوس‌دار
  • میز اداری شیشه‌ای منحنی
  • میز آرایشی با شیشه قوس‌دار
  • کتابخانه شیشه‌ای خمیده
  • انواع شلف‌های شیشه‌ای قوس‌دار
  • بوفه با شیشه خم
  • شیشه منحنی هود و فر
  • شیشه خم در انواع بخاری
  • یخچال‌های مغازه‌ای با شیشه منحنی
  • ویترین یا قفسه فروشگاهی با شیشه قوس‌دار
  • پیشخوان شیشه‌ای خمیده
شیشه منحنی

میز شیشه‌ای جلو‌مبلی منحنی

میز شیشه‌ای جلومبلی از میزهای دکوری و زیبائی هستش که‌با شیشه منحنی تولید می‌شه. این محصول که‌معمولا به‌صورت یک‌تکه و با طراحی‌های بسیار خاص و زیبا ساخته می‌شه جزو محصولات دکوراتیو و مدرن در دکوراسیون به‌شمار میاد. انواع میز شیشه‌ای جلومبلی رو با رنگ‌های مختلف ، مناسب با هر نوع سبک دکوراسیون و با طرح‌های گوناگون می‌تونی در فرکو سفارش بدی.

میز شیشه‌ای عسلی قوس‌دار

میز‌های شیشه‌ای عسلی هم با انواع طرح ، از جنس شیشه‌های خم تولید می‌شن. این میز‌های زیبای کنار‌مبلی رو‌هم می‌تونی با میز جلومبلی ست کرده و هم می‌تونی از انواع متفاوت اون استفاده کنی. میزهای کنار مبلی تمام شیشه‌ای که‌از طراحی‌های یک تکه تولید می‌شن اشکالی بسیار زیبا و لاکچری دارن.

انواع شیشه خم

میز کنار تختی با شیشه خم

میزهای عسلی کنار تختی مثل تمام میزهای شیشه‌ای ، بسیار زیبا و خاص هستن و از طراحی‌های متمایزی برخوردارن. بدلیل استفاده از طرح‌های منحصر به‌فرد در تولید میزهائی باشیشه منحنی ، محصولات دکوراتیو تولید شده از این‌دست ، بسیار شیک و مدرن هستن و از استقبال بسیار زیادی برخوردار شدن.

شیشه خم ساختمانی

میز ناهارخوری شیشه‌ای قوس‌دار

از شیشه‌های منحنی ، میز‌های ناهارخوری بسیار زیبائی ساخته می‌شه. انواع میزهای ناهارخوری ساخته شده با این محصول رو می‌شه در اشکال بسیار زیبا و رنگ‌های متنوع تولید کرد.

شیشه منحنی

میز اداری شیشه‌ای منحنی

میز‌های اداری هم که‌میزهائی رسمی محسوب می‌شن در انواع شیشه‌ای تولید می‌شن. جالبه بدونی که‌میزهای اداری هم با شیشه‌های قوس‌دار و خمیده در انواع بسیار خاص و متمایزی تولید می‌شن. انواع میزهای اداری عبارت هستن از : میز‌های اداری شیک و خاص مدیریتی ، میزهای اداری بزرگ مخصوص کنفرانس ، میزهای منشی با طراحی‌های بسیار کاربردی و انواع میزهای اداری گوناگون جهت مصارف مختلف.

شیشه خم ساختمانی

میز کامپیوتر با شیشه خمیده

یکی از محصولات بسیار زیبا که‌با شیشه‌های خمیده و منحنی ساخته می‌شن ، انواع میزهای شیشه‌ای کامپیوتری هستن که‌طراحی‌های بسیار زیبائی دارن. میزهای کامپیوتر تولید شده با جنس شیشه منحنی ، بسیار متنوع هستن و از جذابیت بالائی برخوردارن.

انواع شیشه خم

میز تحریر شیشه‌ای خم

میز تحریرها نیز انواع گوناگونی دارن ، که‌در بین انواع متنوع اون‌ها ، میز تحریرهائی که‌با انواع شیشه‌های منحنی ساخته می‌شن از زیبائی خاصی برخوردارن. که‌در بین نسل جوون ، با توجه و استقبال زیادی روبرو شدن. انواع مدرن و سبک‌های بروز این محصول ، در هرنوع طرح و رنگ مورد علاقه قابل تولید و ارائه هستن.

شیشه منحنی

میز آرایشی با شیشه قوس‌دار

از جمله میزهائی که‌در بین خانم‌ها بسیار مورد توجهن و کاربرد‌های بسیاری هم دارن میزهای آرایشی هستن. این میزهای آرایشی زمانی که‌از انواع شیشه‌های منحنی تولید می‌شن می‌تونن علاوه بر رفع نیازهای اصلی ، یک وسیله دکوری بسیار زیبا در اتاقت باشن. انواع گوناگون این میزهارو می‌تونی در فرکو با بالاترین کیفیت و زیباترین طرح‌ها سفارش بدی.

میز کنسول شیشه‌ای منحنی

میزهای کنسول کلا کاربردی تزئینی در دکوراسیون منزل دارن. و بیش‌ترین استفاده از این محصول در زمینه دکوراتیو هستش. این میزها رو می‌شه با استفاده از شیشه‌های قوس‌دار به‌صورت اشکالی بسیار زیبا و متفاوت تولید کرد. میزهای کنسول ، مخصوصا انواع ساخته‌شده از شیشه‌های خمیده ، تاثیر بسزائی در دکوراسیون داخلی دارن.

انواع شیشه خم

کتابخانه شیشه‌ای خمیده

کتابخونه‌هائی که‌همیشه با اون‌ها سرو کار داشتی اکثرا از جنس چوب تولید می‌شدن ولی امروزه با حضور پررنگ انواع شیشه‌های منحنی در تولیدات محصولات خونگی ، با انواع جدید وزیبائی از این محصول آشنا می‌شی. که از جنس تمام شیشه و با اشکالی بسیار زیبا و جذاب تولید می‌شن. انواع بسیار زیبا و مدرن این کتابخونه‌های شیشه‌ای نما و جلوه‌ای بسیار لوکس و متفاوت به‌محیط‌های مسکونی و اداری می‌بخشن.

شیشه خم ساختمانی

نحوه محاسبه قیمت برای انواع شیشه خم ساختمانی

در محاسبه قیمت برای انواع شیشه تخت و منحنی ، عوامل مشترکی دخیل و تاثیرگذار هستن:

  • قطر و ضخامت شیشه
  • ابعاد شیشه
  • کیفیت شیشه
  • رنگ شیشه
  • وسایل و ابزار تولید شیشه
  • نحوه ساخت شیشه

قطر و ضخامت شیشه

شیشه‌های منحنی در قطر و ضخامت مختلف موجودن. در شرکت فرکو انواع شیشه خم با ضخامت‌های 4 میل الی 20 میل تولید می‌شن. ضخامت شیشه با کاربردی که‌محصول مورد نظر داره ، رابطه مستقیم داره.

انواع شیشه خم

هرچقدر که‌نیاز به‌استقامت و استحکام بیش‌تری در شیشه خم ساختمانی باشه ، باید به‌همون نسبت از ضخامت بالاتری نیز برخوردار باشه. قیمت شیشه بسته به‌ضخامت اون متغیره.

شیشه خم ساختمانی

ابعاد شیشه

شیشه در ابعاد و سایزهای مختلفی بسته به‌محصولات مورد نظر برش می‌خوره. و سایزهای شیشه می‌تونه از ابعاد بسیار کوچک تا ابعاد بسیار بزرگ متغیر ه در شرکت فرکو انواع شیشه در ابعاد استاندارد و سفارشی و به‌صورت جام شیشه تولید می‌شه.

سایز و ابعاد شیشه درقیمت آن موثره.

شیشه منحنی

کیفیت شیشه

شیشه‌ با انواع جنس و کیفیت تولید می‌شه. انواع جنس شیشه بر اساس میزان کیفیت و کارایی متفاوته.

شیشه خم ساختمانی

انواع مختلف شیشه

  • شیشه معمولی
  • نیمه سکوریت
  • نشکن یا سکوریت
  • لمینت یا ایمن
  • شیشه دو یا سه جداره
  • سکوریت لمینت
  • شیشه ضد گلوله
  • شیشه هوشمند

در شرکت فرکو انواع شیشه با کیفیت‌های مختلف ارائه می‌شه. در محاسبه قیمت شیشه ، جنس و کیفیت اون از مهم‌ترین گزینه‌های تاثیرگذار در این زمینه هستش.

انواع شیشه خم

رنگ شیشه

از دیگر عوامل موثر در قیمت انواع شیشه خم ساختمانی، رنگ اونه. رنگ‌های شیشه انواع مختلفی دارن و در جنس و تناژ گوناگون تولید می‌شن

انواع شیشه خم

از انواع رنگ‌های شیشه می‌شه به‌موارد زیر اشاره نمود

  • رنگ‌های شفاف ترنسپرت
  • رنگ‌ براق لاکوبل
  • رنگ‌های مات متلوکس
  • رنگ‌ اکلیلی متلاک
  • رنگ‌ هنری اکرلیک

در شرکت فرکو می‌تونی انواع شیشه رو در رنگ و تناژ متنوع سفارش بدی.

شیشه خم ساختمانی
شیشه منحنی

وسایل و ابزار تولید شیشه خم ساختمانی

در ساخت شیشه با جنس‌های گوناگون از ابزار آلات و دستگاه‌های مخصوصی استفاده می‌شه. و هر دستگاه ویژگی و عملکرد جداگانه‌ای داره، که‌در نوع خاصی از شیشه مورد استفاده قرار می‌گیره. دستگاه‌های مورد استفاده بر اساس نوع و میزان عملکرد بر قیمت شیشه تاثیرگذارن.

شیشه خم ساختمانی

فرآیند ساخت شیشه

نحوه تولید در انواع شیشه متفاوته ، هم‌چنین تخصص مورد نیاز در تولید انواع شیشه و مدت زمانی که‌برای ساخت هر محصول مورد نیاز هستش متفاوته. فرآیند تولید ، تخصص مورد نیاز ، زمان و هزینه مورد استفاده در تولید هر محصول از دیگر عوامل موثر در محاسبه قیمت نهایی هستن.

انواع شیشه خم

نتیجه‌گیری

با توجه به‌مطالب جامع ، مفید و بروز این مقاله ، به‌این جمع‌ بندی و نتیجه‌گیری می‌رسیم که : در ساخت انواع ساختمون‌های لوکس ، مجلل و مدرن امروزی ، دیگه مصالح مرسوم و قدیمی جای خودشون رو به‌مصالحی بسیار زیبا و جذاب از جنس شیشه دادن. مصالح ساختمونی شیشه‌ای ، در عین زیبایی خیره کننده و تاثیر فوق‌العاده‌ای که‌در نما و دکوراسیون ساختمون ایجاد می‌کنن ، از مقاومت و موندگاری بالایی برخوردارن.

من شما رو به‌مطالعه مقاله و آشنایی با سایر مصالح شیشه‌ای ساختمونی خیره کننده و شگفت انگیز در دنیای شیشه‌ای فرکو دعوت می‌کنم.

راه‌های ارتباط با فرکو

زیبا‌ترین انواع تولیدات شیشه خم ساختمانی را از ما بخواه. بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت رو با خرید ، بدون واسطه و مستقیم از تولیدی تجربه کن.

برای سفارش و دریافت مشاوره در خصوص انواع شیشه و آینه می‌تونی با شماره تلفن : 09101767773 تماس بگیری. هم‌چنین می‌تونی برای مشاهده محصولات فرکو پیج مارو در اینستاگرام دنبال کنی.

حضور در آدرس : آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

در نمای برج‌های بسیار بلند شیشه مورد استفاده از چه‌نوع شیشه‌ایه؟

برای حفظ امنیت علاوه بر سکوریت کردن شیشه از کیفیت لمینت هم در ساخت انواع شیشه‌نمای ساختمونی در فرکو استفاده می‌شه. برای شناخت کامل محصولات فرکو و دریافت اطلاعات جالب در رابطه با شیشه‌های ایمن مطلب جذاب و کامل این مقاله رو از دست نده.

شیشه خم علاوه بر زیبایی از کیفیت کافی هم برخورداره؟

شیشه خم دارای کیفیت نیمه سکوریته که‌از شیشه‌های عادی مقاوم‌تره. اما در فرکو برای افزایش مقاومت اون از فرآیند سکوریت و یا لمینت استفاده می‌شه. قابل ذکره که‌شیشه خم در انواع بسیار زیبا از لحاظ طرح و رنگ و …تولید می‌شه که‌با مطالعه مقاله می‌تونی شناختی جامع در رابطه با این محصول کسب کنی.

71 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      بله سقف شیشه ای برای سقف هر قسمت از اماکن مسکونی و اداری که مورد نظر شما باشد قابل اجرا است . شما می توانید با شماره 02188068352 تماس بگیرید . مشاورین فرکو برای راهنمائی و توضیحات تکمیلی آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند .

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز انواع سفارشات مربوط به شیشه و آینه در فرکو پذیرفته می شود . لطفا برای کسب اطلاعات کامل با این شماره تماس بگیرید 02188068352

  1. سلام برای کف شیشه ای رنگی از رنگ متالیک میشه استفاده کرد ؟ هزینشم میشه لطف کنید بگید چقدر میشه ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز سفارشات شما با هر رنگ و طرحی که مد نظر شما باشد در فرکو تولید می شود . جهت کسب اطلاعات کامل در زمینه انواع کف شیشه ای و قیمت ها با این شماره تماس بگیرید . 02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز انواع محصولات شیشه ای در فرکو تولید می شود . برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه با این شماره تماس بگیرید 02188068352

  2. سلام خسته نباشید ، برای پنجره های معمولی هم میشه از شیشه منحنی استفاده کرد ؟ حدود قیمت برای پنجره یک ونیم در دو نیم چقدر میشه ؟

    1. سلام خیلی ممنون ، وقتتون بخیر
      برای اطلاعات دقیق و همچنین دریافت قیمت ، لطفا با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید . متخصصین فرکو آماده پاسخگویی و مشاوره به شما مشتریان عزیز هستند .

  3. ببخشید کف شیشه ای از بهترین جنس شیشه چقدر میشه ؟ برای سالن پذیرائی در اندازه 3در 2 متر ؟

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای دریافت قیمت دقیق و انتخاب طرح و رنگ مورد نظر با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید ، مشاورین ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند .

    1. سلام وقت بخیر
      برای کسب اطلاعات دقیق و کامل در این زمینه و مشاوره رایگان ، متخصصین فرکو با شماره تلفن 02188068352 در خدمت شما هستند .

      1. شیشه منحنی آینه ای میخوام میشه روش طرح هم ایجاد کرد ؟ آینه ای چنده ؟ روش طرح بندازین چند میشه ؟

        1. سلام وقت بخیر
          بله طراحی بر روی انواع شیشه قابل اجراست . برای کسب اطلاعات کامل در زمینه انواع طرح و انتخاب نحوه ایجاد طرح بصورت چاپی یا کنده کاری و همچنین دریافت قیمت با مشاورین فرکو با شماره تماس 02188068352 در ارتباط باشید

  4. سلام
    شیشه منحنی برای استخر خیلی قیمتش بالاتر از شیشه تخت در میاد ؟ جنس شیشه باید خیلی با کیفیت باشه یا شیشه معمولی هم میشه انتخاب کرد ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز هزینه شیشه منحنی بدلیل بالا تر بودن هزینه های تولید و همچنین فرآیند تولید تخصصی و صرف زمان طولانی تر ، از قیمت بالاتری نسبت به شیشه های تخت برخوردار است . جهت کسب اطلاعات کامل در رابطه با انواع استخر شیشه ای می توانید با شماره تلفن 02188068352 با مشاورین فرکو در ارتباط باشید .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز تمام محصولات با طیف گسترده ای از انواع رنگ ها قابل تولید و ارائه هستند . برای مشاوره و کسب اطلاعات کامل در این زمینه با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز در فرکو انواع شیشه منحنی بسته به خواست و سلیقه مشتری تولید و ارائه می شود . برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه ، مشاورین فرکو با شماره تلفن 02188068352 پاسخگوی شما عزیزان هستند .

    1. سلام وقت بخیر
      شیشه های خم یا شیشه های منحنی شیشه هایی هستند که برخلاف شیشه های تخت با انحنا ها و هلال های زیبا در سطح خود طراحی های زیبایی را بوجود می آورند . برای کسب اطلاعات کامل می توانید با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

    1. سلام وقت بخیر
      شیشه های ساختمانی در قسمت های مختلف ساختمان از قبیل درب و پنجره ، سقف و کف شیشه ای ، نرده شیشه ای تراس و راه پله ، دیوار پوش و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد . مشاورین فرکو با شماره تلفن 02188068352 آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان هستند

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز ، انواع سفارشات در فرکو پذیرفته می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین فرکو با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید .

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای مراجعه حضوری از ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر و عصرها از ساعت 4 تا 8 شب در خدمت شما عزیزان هستیم

    1. سلام وقت بخحیر
      انواع دیوار پوش در طرح های درخواستی در فرکو تولید می شود . لطفا برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز علاوه بر اینکه محصولات فرکو با کیفیت بالا و قیمت مناسب بفروش می رسند در صورت سفارش تعداد بالا از تخفیف هم برخوردار خواهید شد . برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید.

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع دیوارپوش شیشه ای برای تمام دیوارها قابل اجرا هستند . بدلیل ضد آب بودن و کیفیت بالا ، این محصول برای سرویس بهداشتی کاملا مناسب است .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع پارتیشن شیشه ای با طراحی مورد نظر شما قابل تولید است . جهت کسب اطلاعات کامل و دریافت قیمت دقیق با این شماره تماس بگیرید :02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز سفارشات شما عزیزان هم بصورت آنلاین و هم بصورت حضوری انجام می شود . درصورت خرید آنلاین ، سفارش شما در اسرع وقت و با بسته بندی مطمئن به آدرس شما ارسال می شود .

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای محاسبه قیمت نیاز به ابعاد و جنس شیشه و همچنین طرح مورد نظر شماست . لطفا با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید . مشاورین ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز شما میتونید باشماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید متخصصین ما در فرکو آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان هستند

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع سفارش با رنگ دلخواه شما در فرکو تولید می شود . برای ثبت سفارش و دریافت اطلاعات کامل در این زمینه با شماره 02188068352 تماس بگیرید .

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز میزان خمش شیشه بسته به نیاز و کاربرد مشتری متفاوت است . در زمان تولید شیشه های خم میزان خمش شیشه براساس قطر دایره انجام می گیرد . یعنی میزان خمش شیشه منحنی می تواند از کمترین میزان هلال تا یک دایره کامل باشد . جهت کسب اطلاعات کامل می توانید با این شماره تماس بگیرید : 02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع شیشه در سایز و ابعاد مختلف تولید می شود . جهت دریافت اطلاعات کامل با این شماره تماس بگیرید :02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز قیمت شیشه منحنی بسته به نوع رنگ انتخابی متفاوت است برای دریافت قیمت دقیق با این شماره تماس بگیرید :02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز شیشه منحنی در انواع دو و چند جداره تولید می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید :02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای پله از جنس شیشه نیاز به شیشه های بسیار مقاوم و نشکن هست که از شیشه های سکوریت و لمینت در تولید آن استفاده می شود .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز شیشه خم در انواع جنس و کیفیت در فرکو تولید می شود

    1. سلام وقت بخیر
      شیشه خم در انواع جنس و ابعاد تولید می شود . برای دریافت دقیق قیمت شیشه خم مورد نظرتان با این شماره تماس بگیرید :02188068352

  5. سلام خسته نباشید ، مقالتون خیلی عالی بود ،مطالب بسیار جالب و کامل بود ممنون ازتون

    1. سلام وقت بخیر
      خیلی ممنون از شما ، خوشحالیم که مطالبمون براتون مفید بوده . رضایت شما افتخار ماست .

  6. سلام شیشه خمیده برای پنجره پذیرایی می خوام ، قاب پنجره نیم دایره هستش ولی چون برای شیشه تخت بوده ، یعنی جوری طراحی شده که چند تا شیشه تخت کنار هم قرار گرفته ، میتونم برای شیشه خم فقط قاب پنجره رو عوض کنم یا اینکه نیاز به تخریب کلی هست ؟

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای پاسخگویی دقیق و کامل ، کارشناسان فرکو آماده پاسخگویی و راهنمایی به شما مشتریان عزیز هستند . لطفا برای دریافت توضیحات کامل با شماره تلفن : 02188068352 تماس بگیرید .

  7. سلام خسته نباشید مطالبتون بسیار جامع و کامل بود ، جواب تمام سوالاتم رو با مطالعه مقالتون دریافت کردم ممنونم

    1. سلام وقت بخیر
      با سپاس فراوان از شما . جلب رضایت شما مشتریان عزیز باعث خوشنودی ماست .

        1. سلام وقت بخیر
          بله دوست عزیز شیشه سکوریت یکی از انواع شیشه‌های نشکنه که مقاومت خوبی در برابر ضربه داره و بهتره که برای حفظ امنیت خانواده از شیشه مقاوم سکوریت یا لمینت سفارش بدین.

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز قیمت بر اساس موارد مختلفی چون ابعاد شیشه ، جنس و کیفیت شیشه و همینطور رنگ و طرح مورد نظر محاسبه می‌شه. لطفا با این شماره تلفن: 09101767773 برای دریافت قیمت دقیق تماس بگیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو