Home
میز ناهار خوری شیشه ای

میز شیشه ای ناهار خوری

خرید یک میز شیشه‌ ای ناهار خوری می‌تونه مهم‌ترین تصمیمی باشه که‌برای دکور خونت می‌گیری ! چون میز ناهارخوری شیشه ای تاثیر خیلی زیادی تو دکوراسیونت ایجاد می‌کنه.تنوع شیشه میز ناهار خوری به‌قدری زیاده ،که‌تنها با انتخاب یکی از انواع اون می‌تونی یه تغییر فوق‌العاده رو در تمام خونت احساس کنی!تاحالا میز تمام شیشه‌ای رو دیدی؟!

با انواع یک تکه و چند تکه اون آشنا شدی ؟ میزهای شیشه‌ای با شیشه خم که‌دیگه نگو از دیدنشون سیر نمی‌شی 🙂

می‌دونی به‌خاطر مدل‌های خیلی شیک و مدرنی که‌داره چقدر مورد توجه هنرمندا و افراد معروفه ایرانی و خارجیه! اکثر سلبریتی‌ها برای دکور خونشون از میزهای تمام شیشه‌ای استفاده می‌کنن.

روشنایی و جلوه‌ای که‌میز تمام شیشه برات به‌ارمغان میاره عالیه. نگران شکسته شدن و خطرش برای عزیزانت هستی ؟! مگه نمی‌دونی با شیشه نشکن سکوریت و لمینت دیگه شیشه‌ها نمیشکنه !حتی اگر هم بشکنه خیلیییییی دیر و کاملا بی خطر 😮

یه‌وقت با این فکر که‌این میزها خیلی گرونن خودت رو از داشتنشون محروم نکنی 🙁

فکرشو بکن ، می‌تونی با حذف چندتا هزینه غیر ضروری ، یه‌دکوراسیون برای خونت آماده کنی که‌دهن همه مهمونات از دیدنش باز بمونه 😮

نکنه این فرصت شگفت انگیز رو از دست بدی !!!

سفارشت رو همین امروز ثبت کن تا بتونی تو 48 ساعت آینده خیره کننده‌ترین دکوراسیون رو تو خونت اجرا کنی 🙂

انواع میز ناهارخوری و جلومبلی شیشه‌ای

پر سرچ‌ترین عناوینی که‌تو این مطلب می‌خونی

  • انواع شیشه رنگی برای میز ناهار خوری
  • انواع شیشه مات برای میز ناهار خوری
  • انواع شکل میز شیشه‌ای ناهار خوری
میز ناهارخوری

برای مطالعه وکسب اطلاعات در مورد قیمت میز شیشه ای مدرن این‌جا کلیک کن.

ما تو شرکت فرکو بهت کمک می‌کنیم تا بتونی با توجه به‌محیطی که‌در اختیار داری ، همچنین سبک دکوراسیون و سلیقه خودت بهترین میز شیشه ای ناهار خوری رو انتخاب کنی.

انواع میز‌های شیشه‌ای بر اساس شکل

  • مستطیل
  • مربع
  • دایره
  • بیضی
  • فرمی
میز ناهار خوری مستطیلی

میز مستطیل شکل ناهارخوری

میز مستطیلی شکل ، محبوب‌ترین و مرسوم‌ترین شکل برای میزه.
ساده و زیباست و ظرفیت نفرات آن از ۴ تا بالای ۱۰ نفر متغیره. برای این میز شاید محیط بزرگی نیاز باشه. اما نگران نباش، جنس شیشه‌ای اون باعث میشه محیط رو بزرگ‌تر نشون بده و فضای شما شلوغ و نامرتب به‌نظر نرسه.

میز مستطیل نهار خوری شیشه‌ای جزو اون دسته از میز‌هاست که‌مناسب سالن‌های غذاخوری و محیط‌های اداریه . همونطور که‌می‌دونی شیشه یکی از متریال‌هایی که‌پیشنهاد میشه برای فضاهای اداری حتما از اون استفاده بشه. چون هویت خاصی به‌دکوراسیون میده. هر چند که‌این‌ میزها در فضای خانگی بسیار مورد استقبال و توجهن و اتفاقاً برازنده یک منزل با دکوراسیون مدرن و شیک هستن.

میز ناهار خوری مربع

میز غذا خوری مربع شکل از جنس شیشه

معمولاً میز‌های شیشه‌ ای ناهار خوری با طرح مربع رو در ابعاد ۲ و 4 نفره تولید می‌کنن. کاربرد میز مربعی در میزهای دو نفره و اصطلاحاً میز صبحانه خوری بیش‌تره. اما برای خونه‌هایی که‌متراژ بالا دارن میشه در ابعاد بزرگتر به‌عنوان میزهای ۸ نفره و ۱۲ نفره‌هم استفاده بشه. در کل میز مربع شکل ، حالت مدرن و شیکی به‌خونه ما میده.

میز ناهار خوری دایره ای

میزهای غذا خوری دایره‌ای

میز‌های دایره‌ای شکل در ابعاد مختلف تولید میشن از میز‌های کوچیک که‌مناسب دو نفر هستن گرفته تا میز‌های ۱۲ نفره و ۱۸ نفره. میزهای ناهارخوری دایره‌ای شکل ،هم در سبک مینیمال و مدرن و هم در سبک کلاسیک طرفداران بسیار زیادی دارن. خصوصاً در منزل‌هایی با سبک کلاسیک ایرانی در ابعاد مختلف از دیرباز استفاده میشن.

البته همچنان هم کسانی که‌طرفدار این سبک از میزهای ناهارخورین،بسیار زیادن. و در سبک‌های مدرن و مینیمال از اون استفاده می‌کنن. توجه داشته باش که‌میزهای گرد علاوه بر کاربرد‌هایی که‌در منازل مسکونی دارن میز مناسبی برای سالن‌های بزرگ پذیرایی ، سالن‌های عروسی و مزون‌های لاکچری هستن.
دایره که‌در فلسفه هنر از اون به‌عنوان نماد اتحاد یاد میشه‌برای اکثریت القا کننده حس دور هم جمع شدنه. چه چیزی از این بهتر برای جمع‌هایی که‌صمیمانه کنار هم جمع میشن و ساعات خوشی رو دور اون می‌گذرونن.

میز بیضی شکل ناهار خوری

میز ناهار خوری به‌شکل بیضی

این شکل از میزها بیش‌تر در سبک مینیمال و مدرن کاربرد دارن و بیش‌تر مناسب فضاهایی هستن که‌حالت کشیده دارن. اکثر اتاق‌های غذاخوری همین حالت مستطیل شکل کشیده را دارن که‌بهتره این فضا رو با یک میز شیشه‌ای بیضی شکل پر‌کنن.
فراموش نکن که‌ترکیب میزهای شیشه‌ای با متریال‌هایی مثل چوب و فلز زیبایی فضا رو دو چندان می‌کنه و مطمئناً فضای دکوراسیونت فضایی منحصر به‌فرد میشه.

میز ناهار خوری شیشه ای

میز نهار خوری فرمی

یکی از مدرن‌ترین سبک‌های میز ناهار خوری شیشه ای ، میزهای دفرمه‌ان. در اینجا گستره انتخاب مدل به‌اندازه گستره خلاقیت بشره. یعنی تنوع فوق‌العاده زیاد!

و دستت بازه که‌طبق سلیقه و سبک دکوراسیونت و از همه مهم‌تر ابعادی که‌می‌خواهی و برای فضات مناسبه انتخاب کنی و یک میز دفرمه که‌می‌تونه حالت مثلث یا اشکال مختلف داشته باشه رو سفارش بدی. انتخاب میز در این دسته فوق‌العاده سخته‌چون از هر 10 طرح قطعا 9 طرح چشمت رومی‌گیره!

انواع میز شیشه‌ای با متریال‌های گوناگون:

  • میز تمام شیشه‌ای خم و تکه‌ای
  • ترکیب میز شیشه‌ای و چوبی
  • ترکیب استیل و فلز در میز شیشه‌ای
  • ترکیب سنگ با میز شیشه‌ای
میز ناهار خوری شیشه

میز ناهار خوری تمام شیشه ای

این نوع میز‌ها جاذبه بصری بسیار زیادی دارن چون تمام قسمتهاشون از جنس شیشه و با کیفیت بسیار بالا و شفافیت زیاد تولید میشه. به‌این دلیل که‌تمام میز شیشه‌ایه به‌نظر می‌رسه که‌از نظر حجمی مکانی رو اشغال نکرده. پس در نتیجه می‌تونه فضات رو بسیار بزرگ‌تر از اون چیزی که‌هست نشون بده و مناسب همه فضاهاست.

استفاده از میز تمام شیشه این اجازه رو بهت میده که‌از المان‌های دکوراتیو خاص استفاده کنی به‌طوری که‌جزئیات دکوراسیونت کاملاً به‌چشم بیاد. برای مثال تصور این صحنه بسیار زیباست که‌میزت از جنس تمام شیشه‌ای باشه در حالی که‌از گل‌های دکوراتیو رنگی برای دیزاین روی میزت استفاده کرده باشی. البته این میز نیازمند یک کدبانو با دست‌پخت فوق‌العادست تا رنگ و لعاب غذای ایرانی روی این میز جلوه‌گر بشه.

میز چوبی ناهار خوری

میز ناهار خوری چوبی _ شیشه‌ای

تقریباً در همه سبک‌های دکوراسیونی میشه از چوب استفاده کرد که‌یکی از متریال‌های اصلی و جدایی‌ناپذیر در دکوراسیون‌های داخلیه. پس چقدر بهتره که‌برای میز ناهارخوری شیشه ای خودت که‌جزو مهم‌ترین المان‌های دیزاین منزلته از چوب هم استفاده کنی.

ترکیب چوب و شیشه ترکیبی از فضای مدرن و فضای طبیعیه که‌جذابیت خاصی به‌فضای اطرافت میده. به‌طور کلی استفاده از چوب در داخل منزل برای روحیه اعضای خونه بسیار مفیده و حال و هوای طبیعت رو به‌ارمغان میاره.

میز ناهار خوری

میز غذا خوری شیشه ای _ فلزی

وقتی که‌حرف فلز به‌میون میاد ما رو به‌یاد سبک‌های روستیک و صنعتی میندازه. اگه منزلت رو به‌‌سبک روستیک یا به‌سبک صنعتی چیدی و حالا برای تکمیل کردن زیبایی خونت به‌دنبال یک میز غذاخوری مدرن و حرفه‌ای می‌گردی، پیشنهاد می‌کنم از میز غذاخوری شیشه‌ای با ترکیب فلز استفاده کنی.

میز شیشه ای و سنگ

میز شیشه‌ای _ سنگی غذا خوری

سنگ همون متریالیه‌ که‌بشر در ابتدای زندگیش روی زمین با کمک اون تونست دست به‌خلق ابزارهایی برای زندگی بزنه. و با گذشت این همه‌سال هنوز هم از سنگ استفاده‌های بسیار زیادی میشه. امروزه در دنیای مدرن هم همواره از انواع سنگ در دکوراسیون منزل استفاده میشه. انواع سنگ‌های دکوراتیو به‌ما کمک می‌کنن تا دکوراسیون جذاب‌تری رو برای خودمون داشته باشیم.

سنگ و شیشه دو عنصر هستن که‌همیشه در تضاد با هم بودن. و همیشه‌از سنگ برای از بین بردن شیشه یاد شده. اما وقتی که‌ما از سنگ و شیشه در کنار هم استفاده می‌کنیم. در واقع یک فضای هنری بسیار ویژه‌رو به‌تصویر می‌کشیم. استفاده از سنگ و شیشه برای میز غذاخوری یک انتخاب بسیار منحصر به‌فرد و هنرمندانست. و افرادی که‌می‌خوان دیزاین خاص و مدرن داشته باشن معمولا از این ترکیب استفاده می‌کنن.

آیا شیشه برای میز نهارخوری فقط در نوع بی رنگه

خیر. شاید تمام تصور شما از شیشه رنگی شیشه‌های سنتی مساجد باشه. اون‌ها هم در نوع خودشون فوق‌العاده زیبا هستن. اما استفاده از شیشه رنگی در میز ناهارخوری شیشه ای یک سبک جدیده و برای انتخاب راحت‌تر بهتر است اول با شیشه‌های رنگی مدرن آشنا بشی.

انواع شیشه‌های رنگی

  • شیشه لاکوبل
  • شیشه متلوکس
  • شیشه متلاک
  • شیشه ترنسپرنت
  • شیشه رفلکس
ا

شیشه لاکوبل براق

شیشه‌های لاکوبل در حقیقت شیشه‌های پشت رنگ شده هستن. و این دقیقاً همون نامیه که‌در زبان لاتین روی این نوع شیشه گذاشته شده. (back painted glass) دلیل معروفیت این شیشه‌ها با نام لاکوبل در ایران اینه که‌اولین بار توسط برند لاکوبل وارد ایران شده. و شیشه‌ پشت رنگ شده نام درستشه . علت این نام‌گذاری اینه‌که این شیشه‌ها پس از پایان فرآیند تولیدشون پشتشون توسط دستگاه‌های مخصوص چند میلی‌متر رنگ میشه. و این رنگ باعث می‌شه‌که نور ازش عبور نکنه.

آینه کاری پشت میز نهارخوری

شیشه متلوکس برای میز شیشه ای ناهار خوری

شیشه‌های متلوکس هم اولین بار تو شرکت لاکوبل تولید شدن‌. اما این شیشه‌ها به‌صورت مات هستن و در هر طرح و رنگی که‌بخوای قابل سفارشن. شیشه‌های متلوکس ظاهر لاکچری دارن و برای میز ناهارخوری شیشه ای ،یک انتخاب خاص هستن و خیلی همه پسند نیستن. ولی اگه‌به دنبال یک انتخاب متمایز و شیک برای خودت هستی استفاده از شیشه‌های مات می‌تونن انتخاب خوبی برات باشن.

شیشه ترنسپرنت

شیشه‌های رنگی فوق العاده جذابی هستن که‌نور رو از خودشون عبور می‌دن. استفاده از این شیشه‌ها برای میز شیشه ای ناهار خوری ایده فوق‌العاده شیک و زیبایی. یکی از دلایل محبوبیت زیاد شیشه‌های ترنسپرنت این‌که نور وقتی از این شیشه‌ها عبور می‌کنه به‌رنگ اون شیشه در میاد.

می‌تونی تصور کنی وقتی که‌تو خونت نشستی و یک فنجون چای میل می‌کنی ، چشمت به‌میز شیشه‌ای ناهارخوریت می‌افته که‌نور عبور کرده از اون به‌صورت رنگی زمین رو مزین کرده . حتی حضور همچین میزی تو خونه انرژی مثبت بسیار زیادی رو به‌اعضای خونواده می‌ده. شیشه‌های ترنسپرنت شیشه شفافن که‌رنگ تو ساختارشون نیست ، بلکه با ورق رنگی ترنسپرنت به‌صورت رنگی در میان. این شیشه زیبارو می‌تونی در هر رنگی که‌بخوای سفارش بدی.

شیشه رفلکس

استفاده از میزهای تمام شیشه‌ای رفلکس ایده‌ایه‌که به‌تازگی مد شده. گاهاً این میزها رو با اسم میزهای آینه‌ای خطاب می‌کنن. دلیل اون هم اینه‌که شیشه‌های رفلکس شباهت بسیار زیادی به‌آینه دارن. اما تفاوت اصلی که‌ شیشه‌های رفلکس رو از آینه متمایز می‌کنه اینه‌که نور به‌هیچ‌عنوان از آینه عبور نمی‌کنه اما از شیشه‌های رفلکس عبور می‌کنه.

شیشه‌های رفلکس رو می‌تونی در رنگ‌های مختلفی بر اساس سلیقه و تناسب رنگی محیط مورد نظرت سفارش بدی. شیشه‌های رفلکس رو با درصد آینه‌ای متفاوتی می‌تونی سفارش بدی. هرچقدر این درصد بالاتر باشه میزان رفلکس شیشه هم بالاتر می‌ره.

انواع شیشه مات

  • ساتینا
  • سندبلاست

شیشه ساتینا

ساتینا به‌شیشه‌هایی گفته‌ می‌شه‌ که‌کاملا مات هستن و سطحی صاف و صیقلی دارن. این شیشه‌ها با درصدهای متفاوتی از ماتی قابل استفاده‌ان. به‌همین دلیل‌که از این شیشه‌ها تو کاربری‌های گسترده‌ای استفاده می‌شه. برای مثال می‌تونی شیشه ساتینا رو به‌عنوان یک میز شیشه ای ناهار خوری سفارش بدی یا به‌عنوان یک پارتیشن شیشه‌ای. بسته‌به استفاده‌ای که‌می‌خوای از شیشه ساتینا داشته‌باشی می‌تونی درصد ماتی اون رو انتخاب کنی. برای مثال: اگه‌بخوای از شیشه ساتینا به‌عنوان یک پارتیشن شیشه‌ای تو سرویس بهداشتی استفاده کنی ، بالاترین درصد ماتی اون بهترین انتخاب برای این منظوره.

میز ناهارخوری شیشه ای 5

البته به‌دلیل ظاهر جذابی که‌شیشه‌ ساتینا داره فقط زمان‌هایی که‌بخوان حریم مکانی رو حفظ کنن از این شیشه‌ها استفاده نمی‌کنن. بلکه از اون به‌عنوان یک میز ناهارخوری شیشه ای یا یک میز کنفرانس و مصارف دکوری تو دکوراسیون داخلی هم زیاد استفاده می‌شه و درصد ماتی اون به‌صورت سلیقه‌ای انتخاب می‌شه.

شیشه سندبلاست

به‌ شیشه‌های شفافی که‌تو دستگاه سندبلاست مات می‌شه، شیشه سندبلاست می‌گیم. دستگاه سندبلاست دقیقا همون قسمت از شیشه رو که‌مدنظرت باشه ، با ظرافت بسیار زیادی مات می‌کنه.به‌همین دلیل‌که از این دستگاه برای طرح دار کردن شیشه هم استفاده می‌شه.

میز ناهارخوری شیشه ای 4
میز ناهار خوری شیشه ای

کلمه سندبلاست به‌معنی انفجارشن که‌دلیل نامگذاری اون هم طریقه کارکرد این دستگاهه. این دستگاه شن و مواد معدنی یا همون پودر شیشه رو با شدت به‌سطح موردنظر می‌کوبه و از این طریق شفافیت اون رو از بین می‌بره. و طرح دل‌خواه رو به‌وجود میاره.

تفاوت‌های شیشه سندبلاست و ساتینا

  • تفاوت در کاربری
  • تقاوت مات سازی
  • تفاوت ظاهری
  • صیغلی بودن سطح
  • تفاوت قیمت
میز ناهارخوری شیشه ای 3

تفاوت در کاربری

یکی از کاربری‌های پرطرفدار شیشه‌های سندبلاست حکاکی لوگو روی این شیشه‌هاست. برای مثال می‌تونی یک میز ناهارخوری شیشه ای یا میز اداری شیشه‌ای برای محیط خودت سفارش بدی و لوگو یا آرم شرکتت رو در گوشه میز حک کنی.

این در حالیه‌که شیشه‌های ساتینا رو زمانی انتخاب می‌کنن که‌بخوان یک شیشه کاملا مات سفارش بدن. شیشه ساتینا برای زمانی که‌بخوای حریم یک محیط رو حفظ کنی بسیار استفاده می‌شه، چون درصد ماتی متفاوتی رو می‌تونی براش در نظر بگیری. و یا در محیط‌های کاری از شیشه‌های ساتینا به‌عنوان یک پارتیشن شیشه‌ای میان میز کنفرانس و دفتر مدیریت و یا حتی برای شیشه روی میز‌های اداری شرکتت استفاده کنی.

تقاوت ظاهری

میز ناهارخوری شیشه ای 2

تفاوت ظاهری که‌بین این دو شیشه وجود داره و باعث می‌شه بتونی راحت‌تر این دو رو از هم تشخیص بدی اینه‌که شیشه‌های ساتینا صاف و یکدست هستن اما شیشه‌های سندبلاست به‌خاطر برخورد شن‌ها در زمان تولیدشون سطح ناهمواری دارن.

تفاوت قیمت

برای اینکه هزینه تمام شده تو سفارش شیشه مورد نظرت به‌حداقل برسه بهتره که‌شیشه مناسب کاربری مورد نظرت رو انتخاب کنی. برای مثال اگر خواهان این هستی که‌یک شیشه کاملاً مات سفارش بدی پیشنهاد به‌صرفه‌تر، اینه‌که شیشه ساتینا سفارش بدی. در این صورت هزینه تمام شده مناسب‌تر از زمانیه‌که یک شیشه تمام مات سندبلاست سفارش بدی.

تفاوت نحوه مات سازی

میز ناهارخوری شیشه ای

شیشه‌های سندبلاست نحوه مات کردنشون به‌این صورت‌که یک شیشه از جنس مورد نظرت مثل کلیر انتخاب می‌کنی. بعد اون شیشه تو دستگاه سندبلاست قرار می‌گیره و سطح مورد نظر توسط این دستگاه مات می‌شوه. یعنی بعد از پایان این فرآیند ،شیشه مورد نظرت با طرح دلخواهت آماده می‌شه.

این در حالیه‌که فرایند تولید و مات سازی شیشه‌های ساتینا هم‌مان صورت می‌گیره. یعنی یک شیشه با جنس مورد نظرت تولید می‌شه و در طول ساخت شیشه با تغییرات شیمیایی که‌در بافتش ایجاد می‌شه به‎‌شیشه مات تبدیل می‌شه.

تفاوت در صیقلی بودن سطح

سطح شیشه‌ای سندبلاست به‌سبب نحوه مات سازی اون دارای ناهمواری‌هایی هستش. این ناهمواری‌ها ریزن و از زیبایی شیشه کم نمی‌کنن ، بلکه به‌زیبایی اون اضافه‌هم می‌کنن. برعکس سندبلاست ، ساتینا سطح کاملا صاف و صیقلی داره. اگه‌با دقت به سطح این دو شیشه نگاه کنی یا سطحشون رو به‌آرومی لمس کنی ، می‌تونی ساتینا و یا سندبلاست بودن شیشه‌مات رو براحتی از تفاوت سطحشون تشخیص بدی.

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو

شرکت فرکو با سابقه طولانی‌ای ‌که‌در تولید انواع شیشه و میز ناهارخوری شیشه ای و… داره ، این اطمینان رو بهت می‌ده. که‌می‌تونی یکی از با کیفیت‌ترین محصولات شیشه‌ای ایران رو خریداری کنی. شرکت فرکو به‌صورت مستقل کار می‌کنه و بدون واسطه محصول مورد نظرت رو به‌‌دستت می‌رسونه. که‌همین امر مهم‌ترین عامل در تعدیل قیمت برای محصولات این مجموعه هستش.

برای برقراری ارتباط با متخصصین مجموعه فرکو ،کافیه‌ شماره زیر رو لمس کنی.

09101767773

ما در اپلیکیشن اینستاگرام به‌صورت روزانه محصولات مجموعه‌رو برات معرفی می‌کنیم. همچنین می‌تونی تو قسمت دایرکت سوالات خودت رو از همکاران ما در قسمت پشتیبانی بپرسی. و از قیمت محصولات با خبر بشی.

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

آیا میز شیشه‌ای رنگی می‌شه سفارش داد؟

میزهای شیشه‌ای رنگی انواع مختلفی دارن که‌هر کدوم …

میز شیشه‌ای طرح‌دار هم قابل سفارشه؟

هرطرحی که‌….

5 پاسخ

  1. سلام یه شیشه رو میزی ۲ متر در ۲ متر چند میاد؟ چون سایز میزم سفارشه شیشه شو پیدا نمیکنم

    1. سلام بله حتما . شما میتونید شیشه رومیزی مورد نظرتون رو با بهترین کیفیت و قیمت از شرکت ما تهیه کنید . از چهار طریق ذکر شده داخل متن استفاده کنید تا از راهنمایی های مشاورین ما برخوردار بشید.

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز بلافاصله بعد از ثبت سفارش محصولتون طراحی و آماده تولید میشه. در مجموعه فرکو محصولات در کمتر از 48 ساعت آماده میشه و بلافاصله به مقصد ارسال و درب منزل تحویل مشتری میشه. میتونی با این شماره: 02188068352 تماس بگیری و از خدمات مشاوره رایگان مخصوص مشتریان عزیز فرکو استفاده کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو