Home

میز شیشه ای ۴ نفره

جمع و جور و مدرن! بهترین توصیف برای میز شیشه ای ۴ نفره هست. میز که نباید همیشه چوبی باشه. منطقی نگاه کنیم میزهای چوبی با وجود جذابیتی که دارن یه مقدار تکراری شدن. شیشه کلا متریال مدرن‌تری هست و حالا که شیشه‌ها ایمن شدن چه بهتر که میز هم با شیشه ساخته بشه! از طرفی بین میزهای مختلف ، میزهای 4 نفره بیشتر با خونه‌های امروزی جور هستن. الان هم که بیشتر خانواده‌ها 4 نفری هستن و مثل قدیم نیست که خانواده‌ها 10 نفره باشن! جالبه بدونین که میزهای شیشه‌ای به جز اینکه جذاب هستن ، می‌تونن روی کل دکوراسیون هم تاثیر زیادی بذارن. مثلا اینکه میزهای شیشه‌ای برعکس میزهای چوبی محیط رو شلوغ نشون نمی‌دن.

کلا استفاده از شیشه باعث می‌شه محیط حتی دلبازتر هم دیده بشه. شفافیت شیشه هم واقعا منظره جذابیه. یه نکته مهم دیگه اینکه شیشه خوب ست می‌شه با هر شکل مبلمان. ولی باید دقت داشته باشین که همه مدل‌های میز شیشه‌ای هم جذاب نیستن! واقعیت اینجاست که مدل‌های مختلف نه تنها از نظر استحکام که از نظر ظاهر هم خیلی می‌تونن تفاوت داشته باشن. سوال اینجاست که کدوم مدل میز شیشه ای گزینه بهتری هست؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشین.

میز شیشه ای ۴ نفره

چرا باید از شیشه رومیزی 4 نفره یا میز شیشه ای استفاده کنیم ؟

شیشه با خاصیت آنتی باکتریال و اینکه رطوبت در آن نفوذ نمی کند و از آن رد نمی‌شود. متریال بسیار مناسبی به عنوان شیشه محافظ است برای میز ما که به احتمال زیاد چوبی یا فلزی است. که خودشان به دلیل خاصیت چوب یا فلز هنگامی که در معرض خطراتی هستند. مثل رطوبت یا چربی یا باکتری قرار می‌گیرند خراب میشوند.

شیشه رومیزی سفید

و خیلی زود حالت خود را از دست می‌دهند در این صورت شیشه می‌تواند. به راحتی از این خطرات جلوگیری کرده و میز ما را حفظ کند. و اگر می‌خواهید میزی که خرید حالت نو و تازه خود را حفظ کند. و هر وقت که به آن نگاه می کنید احساس کنید میز را تازه خریده اید. در نتیجه بهتر است از شیشه به عنوان یک پوشش محافظتی استفاده کنید. بجز مسئله محافظت از میز بهتر است این را بدانیم که شیشه خود نماد پاکی و صداقت میباشد. و استفاده کردن از آن در محیط اطراف به ما حس خوبی می دهد. و برای ما انرژی های مثبتی را به همراه خواهد داشت.

قیمت میز شیشه ای آشپزخانه

به این نکته دقت کنید که با توجه به شکل ابعاد و نوع میزی که استفاده میکنید.باید از شیشه با جنس ها و قطر های متفاوتی استفاده کنید که در پایین به آن پرداخته‌ایم.پس برای شیشه رومیزی ۴ نفره باید به همه ی این نکات دقت کرد .

قطر انواع شیشه ها

شیشه ها با توجه به جنس هایی که دارند قطر های متفاوتی هم دارند. به طور مثال شیشه ها را می‌توان در قطر ۲ میل تا ۲۰ میل سفارش داد. قطری که سفارش می‌دهیم بستگی به کاربرد شیشه و موقعیت قرارگیری آن روی میز دارد. اگر از میزی با ابعاد کوچکتر تا یک و نیم متر مربع استفاده می کنیم. می توانیم از شیشه هایی با قطر ۲ تا ۴ میل استفاده کنیم.

این در شرایطی است که زیر شیشه ما سطح چوبی میز مان را کاملا پر کرده باشد.در واقع شیشه فاصله ای وجود نداشته باشد. و بار و فشار وارده به شیشه مستقیماً در تمام سطح میز وارد شود. که در این حالت امکان شکستگی شیشه بسیار پایین است. در نتیجه می توانیم از شیشه هایی با قطر کمتر استفاده کنیم

قطر میز شیشه ای ۴ نفره

اما اگر میز ما ابعاد بزرگتری داشته باشد باید از شیشه هایی با قطر بیشتر استفاده کنیم. اگر میز ما دارای پایه های چوبی است و شیشه قرار است خود به عنوان سطح اصلی میز استفاده شود. بهتر است قطر شیشه ما ۱۰ تا ۲۰ میل از نوع شیشه نشکن باشد.

با توجه به توضیحاتی که در بالا داده شد برای تهیه شیشه رومیزی چهار نفره ابتدا باید به این نکته توجه کنیم که آیا سطح میز کاملاً زیر شیشه را پر میکند یا نه اگر سطح میز ما که چوبی یا فلزی یا هر جنسی به غیر از شیشه می باشد می توانیم از شیشه ها با قطر ۴ تا ۱۰ میل استفاده کنیم.

اما اگر قرار است از شیشه به عنوان سطح اصلی میز استفاده کنیم و قرار است شیشه به تنهایی فشار و بار وارده را تحمل کند.باید از شیشه های به قطر ۱۲ تا ۲۰ میل از نوع شیشه های سکوریت یا نشکن استفاده کنیم

انواع میز شیشه ای ۴ نفره از نظر ظاهری

میز شیشه ای گرد 4 نفره

میز شیشه ای ۴ نفره ظاهری گرد

اگر فضای غذا خوری ما یا فضایی که قرار است از میز در آن استفاده کنیم. فضای وسیعی می باشد میتوانیم از میز گرد برای آن استفاده کنیم. زیرا میز های گرد به نظر می رسد که فضای بیشتری را اشغال می کند.شرکت تولید شیشه فرکو شیشه های گرد مورد نظر شما را به طور دقیق اندازه گیری کرده. و با کیفیت بالا تهیه می کند پس نگران نوع قرار گیری شیشه روی میز گرد خود نباشید. زیرا شیشه شما کاملا متناسب با میزتان که دارید خواهد بود.

نهار خوری شیشه ای نفره مربع

میز های مربع شکل به عنوان میز غذا خوری را به طور معمول در همه جا می‌بینیم و این نشان می‌دهد که این سبک از میز ها جزو پر طرف دار ترین میز های غذا خوری هستند .

این مسئله دلایل زیادی دارد . به طور کلی مربع جزو ساده‌ترین و اولیه ترین اشکال هندسی است که در ابتدا به همه ی فضا ربط دارد و در همه ی مکان ها با هر سبک دکوراسیونی می‌آید.دلیل انتخاب این میز شیشه ای 4 نفره مربعی نیز همین است . هر رنگ و طرحی از شیشه که روی یک میز مربع شکل قرار بگیرد به طور قطعی میز مربعی ما را تکمیل و زیبا خواهد کرد.

انواع شیشه مناسب میز

میز شیشه ای ۴ نفره 2

مناسب ترین شیشه برای شیشه رومیزی ۴ نفره

شیشه های سکوریت یکی از بروزترین مدرن ترین و بهترین روش ها برای استفاده به عنوان شیشه رومیزی می باشند. این نوع شیشه ها به دلیل نوع فرآیند تولیدشان شیشه های قوی هستند. فرآیند تولید این شیشه ها به این صورت است که شیشه را در بالاترین درجه ذوب قرار داده. و سپس بلافاصله در درجه پایین قرار می دهند تا شیشه خیلی زود خنک شود.

و همین امر باعث می شود.تا شیشه مقاومت بسیار زیادی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده ان.به همین دلیل این شیشه ها به نوعی جزو شیشه های نشکن حساب می شوند.این شیشه ها مناسب شیشه رومیزی ۴ نفره می‌باشند.یا برای میز های شیشه ای چهارنفره میتوانید ازاین شیشه استفاده کنید.

و همین مسئله باعث شده است تا کاربرد بسیار زیادی در. دکوراسیون داخلی منازل و فضاهای اداری و ساختمانی داشته باشد. پیشنهاد صنایع فرکو به شما برای شیشه رومیزی همین شیشه های سکوریت هستند. شیشه های سکوریت در انواع شیشه های شفاف مات و رنگی هم تولید می شوند. که شما مشتریان گرامی می توانید با توجه به سلیقه. و سبک دکوراسیون و خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

هنگام خرید میز شیشه دار چهار نفره یا شیشه رومیزی به این نکات دقت کنید


به نوع شیشه ای که می خوای سفارش دهید. دقت کنید شیشه های سکوریت بهترین نوع شیشه های رومیزی می باشند.

به کیفیت شیشه هایی که در نظر دارید برای خرید دقت کنید. صنایع فرکو این اطمینان را به شما می دهند که از بالاترین کیفیت های موجود. در ایران و جهان برای ساخت شیشه های مورد نظر شما استفاده می کنند. و شما هنگام خرید از صنایع فرکو می توانید مطمئن باشید که بالاترین کیفیت شیشه را دریافت می کنید.

ابعاد میز خود را درست اندازه گیری کنید تولید شیشه های سکوریت به این شکل است. که فقط یک بار میتوان آنها را برش زد. پس اگر شما در ابعاد میز خود اشتباه کنید متأسفانه دیگر امکان تغییر دادن ابعاد شیشه وجود ندارد.

ابعاد و شکل میز خود را درست اندازه گیری کنید . اگر میز شما به این صورت است که سطح میز شیشه ای ۴ نفره از متریال دیگر غیر از شیشه است. و شیشه قرار است روی آن قرار بگیرد. می‌توانیم از شیشه با قطر کمتری استفاده کنید اما اگر شیشه قرار است. به عنوان سطح اصلی میز شما استفاده بشود. حتی اگر شیشه شما سکوریت است بهتر است قطر بیشتری را در نظر بگیرید.

شیشه رو میزی و میز شیشه ای ۴ نفره

چرا خرید از صنایع تولیدی شیشه فرکو؟


مجموعه فرکو سال های طولانی در تولید شیشه سابقه مفید و مثبت دارد. این مجموعه به صورت مستقل و بدون واسطه محصولات مورد نظر شما را تولید کرده. و به دست شما میرساند مزیت این مسئله در این است. که دیگر شما برای واسطه کاری هزینه ای نمی پردازد. و در نتیجه خرید از صنایع فرکو برای شما مقرون به صرفه تر از رقبا خواهد بود.

برای برقراری ارتباط با متخصصین ما در مجموعه فرکو می توانید از طریق شماره زیر سوالات خود را پرسیده. و همکاران ما با حوصله شما را راهنمایی خواهند کرد.

02188068352

همچنین می توانید در فضای مجازی و از طریق اپلیکیشن واتساپ به شماره زیر پیغام داده. و از قیمت محصولات باخبر شویم مشاورین ما شمارا در این برنامه همراهی خواهند کرد.

09101767773

می توانید پیج اینستاگرام مجموعه ما را در این برنامه دنبال بفرمایید.

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

همچنین برای دیدن سایر محصولات شرکت فرکو می‌توانید وارد کانال آپارات فرکو شده و از فیلم هایی که به صورت روزانه در این کانال گذاشته می‌شود ، جهت مشاهده ی کیفیت کار و محصولات تولیدی ما استفاده کنید.

https://www.aparat.com/Farkoo/Farkoo

آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو