Home

شیشه رنگی ارزان

شیشه رنگی ارزان و باکیفیت میخوای؟ باید بدونی که امروزه شیشه‌های سکوریت لاکوبل جای شیشه‌های ساده و کم کیفیت رو گرفته. و انواع شیشه‌های مدرن در قسمت‌های مختلف خونه در دکوراسیون داخلی و خارجی جای خودشو پیدا کرده. و دیگه کسی برای شیشه‌های شکننده و غیرشفاف پولشو هدر نمیده.

شیشه رنگی لاکوبل

برای خرید مستقیم شیشه رنگی ارزان و خرید از تولیدی با شماره. ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیر.صنایع فرکو تمامی شیشه های رنگی اعم از شیشه لاکوبل ،شیشه مات،شیشه رنگی معمولی رو تولید و طراحی می‌کنه.

در دنیای امروزه شیشه کاربرد های زیادی داره.این محصول در دکوراسیون داخلی و خارجی بسیار استفاده میشه.در معماری و ساختمان های قدیمی ایرانی از شیشه رنگی بسیار زیاد استفاده می‌شده اس.

شیشه رنگی ارزان

هم زیبایی خاصی داره و هم از لحاظ روانشناسی کاربرد داره.بسیاری از افراد دوست دارن که خونه خود رو به سبک قدیمی یا حتی فقط یه قسمت خانه خود رو سبک سنتی و قدیمی درست کنن.استفاده از شیشه‌رنگی می‌تونه در این امر به شما کمک کنه و فضایی دلنشین و زیبا رو برای شما ایجاد کنه.

شیشه رنگی لاکوبل

برای تهیه شیشه رنگی ارزان و بهترین کیفیت آن با شماره 02188068352 تماس بگیرین.

شیشه های رنگی می‌تونه یه فضای خاص و زیبا با حس و حال قدیمی برای شما درست کنه.و این رنگ های جذاب تاثیر مثبتی بر روحیه شما می‌ذاره.

برای دیدن نمونه کارهای دیوار پوش شیشه ای و اطلاعات دقیق از محصول و قیمت اون کلیک کنین.

سیشه ‌رنگی ارزان

با کمک این شیشه تزئینی خونتو خاص کن.

شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه بین کابینتی طرح دار اینجا کلیک کنین.

برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی فکو وارد اینستاگرام farkoo.ir شو و یا اینجا کلیک کن.

شیشه رنگی از قدیم تا به امروز

بعد از کشف شیشه‌های رنگی بیشتر موارد استفاده از اون در ظروف و وسایل تزیینی بوده. با گذشت زمان با پیشرفت در صنعت شیشه از شیشه رنگی برای طراحی دکوراسیون داخلی و حتی خارجی مثل در و پنجره نیز استفاده میشه.

شیشه رنگی لاکوبل

درها و پنجره هایی ساخته شده از شیشه رنگی جلوه خاص و دلنشینی به فضای خونه می‌داد. و همینطور رنگ‌ها بسیار بر روحیه افراد تاثیر گذار بوده.بعضی از رنگ‌هایی برای پنجره ها و درها استفاده می‌شده خاصیتی داشته که حشرات موذی رو از اون محل دور می‌کرده.این خاصیت شیشه رنگی بسیار کاربردی بوده.

شیشه رنگی قدیمی ایرانی
شیشه رنگی برای خونه‌های قدیمی
شیشه رنگی در مصارف مدرن

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع دیوار پوش شیشه ای اینجا کلیک کنین.

انواع کلی شیشه


شیشه رنگی‌ها در مکان های مختلفی از جمله دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده میشن.که امروزه بسیار پر طرفدار هست و افراد زیادی رو به خود جذب کرده .
با دو روش کلی شیشه‌های رنگی رو تولید می‌کنن.اولین روش آن اینه که در اولین مرحله برای ساخت شیشه‌های رنگی با کم و زیاد کردن بعضی از مواد شیمیایی،شیشه‌رنگی زیبا رو تولید می‌کنن.برای مثال برای تولید شیشه‌رنگی قرمز اکسید مسی رو به شیشه اضافه می‌کنن و این رنگ پر طرفدار و زیبا رو میسازن.
در روش دوم برای تولید شیشه‌رنگی شیشه‌های ساده وسفیدی که رنگ ندارن رو در داخل شیشه‌های رنگی ذوب شده می اندازن و شیشه‌های ساده سفید به شیشه‌های زیبای رنگی تبدیل میشه.
این دو روش کلی برای تولید شیشه‌رنگی هست.

شیشه رنگی ارزان مدرن

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه لاکوبل اینجا کلیک کنین.

شیشه‌های رنگی برای دکوراسیون


شیشه‌های رنگی هم در فضای داخلی و هم خارجی ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیره.اما بیشتر استفاده از این محصول برای دکوراسیون داخلی از نوع شیشه لاکوبل هست.شیشه‌‌لاکوبل روش ساخت متفاوت از شیشه‌های رنگی که در پاراگراف بالا توضیح دادیم داره.از شیشه‌های رنگی لاکوبل در اشپزخانه،اسانسورها،کابینت ها،دیپار بین کابینت،و بیمارستان ها و فروشگاه ها و… استفاده می‌کنن.
ولی برای فضای خارج ساختمان ها مثل در و پنجره بیشتر از شیشه‌های رنگی که نور از اونا عبور می‌کنه استفاده می‌شه.

شیشه رنگی برای پنجره


پنجره محلی اس که نور به اون برخورد میکنه.وقتی ما برای پنجره ها از شیشه‌های رنگی استفاده می‌کنیم به فضا یک زیبایی خاصی هدیه می‌دیم.زیرا با برخورد نور به شیشه‌های رنگی.این رنگ‌ها همراه نور بازتاب میشن و محیطی شاد و دلنشین رو درست میکنن.برای دلشتن یک محیط زیبا و در عین حال پر انرژی و شاد باید مکانی پر نور و طراحی اون مکان با رنگ های پر نشاط و شاد استفاده کرد.که این امر کمک میکنه تا روحیه شاد و سرزنده‌ای داشته باشیم.

شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر راجع به موضوع شیشه‌های رنگی اینجا کلیک کنین.

ادامه مطلب


کسانی که محل زندگی اونا در مناطق کویری و خشک هست به دلیل اینکه رنگ خای مختلف در اون مناطق کمه و کویری شکل هست ، از شیشه و درهای رنگی استفاده زیادی می‌کردن.یک دلیل دیگر استفاده از شیشه‌رنگی شدت نور زیاد مناطق خشک و کویری هست.که استفاده از شیشه‌رنگی باعث کاهش نور شدید می‌شد.
یکی دیگه از دلایل استفاده از شیشه‌های رنگی و نکات مثبت اون اینه که می‌تونه محدودیت دید از بیرون به داخل خانه ایجاد کنه در صورتی که نور و فضا رو کم نکنه.و دلیل اخر اینکه شیشه‌های رنگی باعث دور شدن حشرات موذی از محیط میشن.تمام نکاتی که گفته شد مواردی پر کاربرد در اکثر معماری و خونه سازی وزیباسازی فضا هست.

شیشه رنگی  ارزان

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی پنجره اینجا کلیک کنین.

برای تهیه شیشه‌های رنگی ارزان با فرکو در ارتباط باشین.

شیشه‌های رنگی درمان افسردگی


همه ما می‌دونیم که رنگ‌های مختلف تاثیرات مختلفی بر روی روحیه ما دارن.و هر مکانی مثل بیمارستان،رستوران…از رنگ مخصوص برای ان مکان استفاده میشه.رنگ ها ی شاد تأثیرات مثبتی برروی روحیه افراد می‌ذاره.یک نوع افسردگی که بسیار شایع هست افسردگی فصلی هست.در فصل‌هایی که نور افتاب کمه و هوا ابری هست افسردگی بیشتر میشه.ما می‌تونیم با کمک شیشه‌های رنگ شده محیط خونه رو شاد و رنگی کنیم و که به این کار رنگ درمانی می‌گن.
استفاده از شیشه‌رنگی ارزان می‌تونه یک محیط دل‌نشین برای خود رو درست کنین.

با شیشه‌های رنگ شده یه نمای ورودی زیبا و جذاب درست کنین


یکی از مهم ترین و قسمت های خانه بعد از نما ورودی اون هست.وردی منازل باید طراحی زیبا داشته باشن تا کسی که وارد خونه میشه از دیدن اون لذت ببره و باعث جلب توجه مخاطب بشه.برای زیباتر کردن می‌تونین از وسایل زیادی مخصوصا شیشه‌های رنگی که انرژی خاصی یه محیط می‌ده استفاده کنین.استفاده از شیشه‌های رنگی باعث جلب توجه مخاطبین می‌شه.

و استفاده از شیشه رنگی در وردی ساختمان شما می‌تونه در عین حال که به فضا شما زیبایی می‌بخشه دید رو از بیرون به داخل خونه کم کنه.و وقتی نور خورشید روی شیشه‌ها بتابه یک بازتاب زیبایی ایجاد میشه.

شیشه رنگی  ارزان

شیشه رنگی برای سرویس بهداشتی و حمام


امروزه در معماری جدید و دکوراسیون داخلی از شیشه‌های لاکوبل شده بسیار استفاده میشه.یکی دیگر از انواع شیشه رنگی ،شیشه لاکوبل هست که بسیار مورد توجه قرار گرفته اس.که واقعا زیبایی خاص و رنگ‌های مختلفی داره.شیشه‌ها به دلیل اینکه مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب دارن به راحتی می‌توان از اونا در حموم و سرویس ها استفاده کرد.می‌توان از شیشه لاکوبل رنگ شده برای حمام ها بدون ایجاد درز و بند استفاده کرد که همین امر باعث میشه تا از نم زدگی در ساختمان ها جلوگیری کرد.

شیشه رنگی  ارزان حمام

خصوصیات مثبت استفاده از شیشه‌های رنگی


باعث دفع و دوری حشرات موذی می‌شه
درمان افسردگی‌اس
بازتاب نور به آن محیط رو زیبا می‌کنه
جلوگیری از شدت نور زیاد خورشید
محیط خسته کننده رو تبدیل به محیطی پرانرژی می‌کنه
مقاومت خوب و نسبتا بالایی داره

شیشه رنگی  ارزان

شیشه رنگی سندبلاست یک ایده جذاب


شما می‌تونین برای جداسازی فصاهای اداری و رسمی از شیشه‌های رنگی ارزان از نوع سندبلاست شده استفاده کنین.این کار باعث می‌شود شیشه شما مات سود و دید و جلوی دید را بگیرد.برای زیباتر و دلباز ترشدن به‌خصوص مکان‌های کوچک می‌تونین از شیشه از نوع رنگی استفاده کنین.شاید در ذهن شما این سؤال ایجاد بشه که برای اتاق های اداری یا اتاق برای پزشک چگونه از شیشه‌های رنگی استفاده کنیم.با کمک دستگاه سندبلاست می‌تونین هم طرح‌های زیبا روی شیشه رنگی خود ایجاد کنین و هم می‌تونین از دید به داخل اتاق جلوگیری کنین.

شیشه رنگی

ضخامت‌های شیشه‌های رنگی

شیشه رنگی با ضخامت۴میل


اولین و کمترین ضخامت ۴میل است.از این شیشه رنگی ۴میل در کارهای گوناگی استفاده می‌کنن.برای نمای کمد ها،کابینت ها،پارتیشن ها و پنجره‌ها به عنوان دکوری استفاده میشه.

شیشه رنگی

شیشه با ضخامت۵،۶ میل


برای دیوار های بین کابینت ها از شیشه‌های رنگی ۶میل استفاده می‌کنن.یکی دیگر از موارد استفاده از شیشه‌های رنگی ۶میل برای گلس برد هست.

شیشه رنگی رومیزی

شیشه با ضخامت ١٠میل


از شیشه رنگی ١٠میل بدلیل داشتن مقاومت بالا و ضخامتش شیشه رومیزی،نماها ،یا کابینت استفاده می‌کنن.

شیشه رنگی سنتی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه مدرن اینجا کلیک کنین.

شیشه رنگی با ضخامت ١۶و ٢٠میل

برای تولید رومیزی با سایز بزرگ از شیشه رومیزی رنگ‌دار ١۶و یا ٢٠میل استفاده میشه.برای ساخت شیشه بار ،اپن ها و میزهای دکوری از شیشه رنکی ١۶میل و ٢٠میل ک مقاومت بالایی دارن و وزن زیادی رو می‌تونن تحمل کنن استفاده می‌کنن.

شیشه رنگی

راه ارتباطی با تولیدی فرکو

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تلاش می‌کنه تا بهترین جنس با قیمت مناسب و طراحی عالی محصولات تحویل مشتریان عزیز بده.برای سفارش با شماره 02188068352 تماس بگیرین.برای تهیه شیشه‌های رنگی ارزان می‌تونین به کارگاه فرکو واقع در تهران تشریف بیارین.

برای دیدن نمونه کارها در اینستاگرام اینجا کلیک کنین.

شیشه رنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو