Home
شیشه بین کابینتی طرح دار

شیشه بین کابینتی طرح دار

شیشه بین کابینتی طرح دار ، در دکوراسیون آشپزخونه غوغا می‌کنه.زیبایی و بروز بودن هدیه‌ای هست که این محصول به ارمغان میاره.

شیشه بین کابینتی

برای خرید مستقیم شیشه بین کابینتی طرح دار از تولیدی فرکو و مشاوره رایگان و گارانتی یکساله بی‌قید و شرط داره.برای دیدن تمامی عکس‌های این صفحه کافی اس روی یکی از عکس‌ها کلیک کنین تا همه عکس‌ها به‌صورت البوم و پشت سرهم برای شما باز بشه.با خیال راحت یک خرید باکیفیت درجه‌یک داشته باشین.افتخار ما رضایت شماست.

شیشه بین کابینتی طرح دار

شیشه بین کابینتی طرح دار

در دنیای امروزی، شما عزیزان شاهد استفاده بسیاری از شیشه بین کابینتی طرح دار و ساده در محیط‌های مدرن هستین.شیشه لاکوبل طرح دار از مزیت‌های بسیاری برخوردار هست.که بسیار در مکان‌های مختلف بکار می‌ره. می‌تونین متناسب باسلیقه و ترکیب‌رنگی‌ محیط خود طرح و رنگ را انتخاب کنین.این نوع شیشه بین کابینتی مزیت‌های زیادی داره که در ادامه مقاله به اون می‌پردازیم

برای کمک و مشاوره با شماره 02188068352تماس بگیرین.

شیشه رنگی لاکوبل

شما برای سفارش هر مدل طرح روی شیشه لاکوبل با شماره 02188068352تماس بگیرین.

تماس
شیشه بین کابینتی

شیشه‌های بین کابینتی طرح دار رو برای اینکه مقاومت بیشتری نسبت به ضربه و شکستن و حرارت داشته باشه رو به‌صورت لمینت شده و سکوریت شده سفارش بدین.

شیشه لاکوبل

به دلیل اینکه از این شیشه‌ها در محل‌های پرتردد مثل راهروها،ادارات،اسانسور ها،لابی‌ها،فروشگاه‌ها استفاده می‌شه اونو به‌صورت لمینت شده و سکوریت شده سفارش می‌دن تا مقاومت بالایی داشته باشه.و در صورت شکستن خطر جانی برای مردم نداشته باشه .شیشه‌های لمینت شده حتی بعد از شکستن روی زمین نمی‌ریزن و در جای خودروی صفحه لمینت باقی می‌مونن.

شیشه بین کابینتی طرح دار

برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان‌انگیز هفتگی ما وارد اینستاگرام farkoo.irشوید و یا اینجا کلیک کنین.

شیشه رنگی لاکوبل

شیشه لاکوبل طرح دار چیست

شیشه های لاکوبل شیشه هایی رنگی که در یک‌طرف خود شیشه ای براق و در طرف دیگر شیشه ای رنگین هستن. و در برابر حرارت‌های بالا هم مقاوم هستن. همین باعث شده اس که این شیشه ها در عرض چند سال بسیار پرطرفدار بشن. و با طرح دار بودنشون می‌تونن در انواع آرایه‌گری‌های داخلی و خارجی استفاده بشن. مانند فضای خارجی ساختمان‌ها ، آشپزخانه ، فضای داخلی خانه‌ها و در دیوارپوش های رنگی استفاده بشن.

شیشه طرح دار لاکوبل

شیشه جدید لاکوبل

انواع شیشه بین کابینتی‌ طرح دار!

شیشه رنگی لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل طرح دار
شیشه جدید لاکوبل

بین کابینتی شیشه ای طرح‌دار لاکوبل

شیشه های لاکوبل تنها برای استفاده در شیشه بین کابینت استفاده نمی‌شه. بلکه در بسیاری از محیط‌ها استفاده کاربردی نیز داره . صنایع تولید شیشه و آینه فرکو برای ساخت این محصول در مرحله اول در ابعاد و سایزهای سفارش داده‌شده برش می‌دن. پس از مرحله برشکاری با کمک پیسوله شیشه شما به رنگی که انتخاب کردین تبدیل می‌شه. پس از مرحله رنگ کردن شیشه رو داخل کوره‌های با درجه حرارت بسیار بالایی می‌ذارن.

شیشه مشکی لاکوبل
شیشه گلس برد لاکوبل
شیشه رنگی

ناگفته نمونه نوع رنگی که برای شیشه استفاده شده اس تاثیر بسیاری در میزان ماندگاری اونا داره. پس به همین دلیل صنایع تولید شیشه و اینه فرکو از رنگ های مخصوص شیشه برای تولید شیشه لاکوبل استفاده می‌کنن.

شیشه بین کابینتی طرح دار

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو رویا های شما رو به واقعیت تبدیل می‌کنه.هر مدل و طرحی که در نظر دارین رو به ما سفارش بدین تا اونو برای شما با بهترین کیفیت تولید کنیم.برای سفارش با شماره 02188068352 تماس بگیرین.

شیشه سفید لاکوبل

بین کابینتی طرح دار چاپی

صنایع تولید شیشه و اینه فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه چاپ می‌تونه. طرح‌های بسیار مختلف رو برای شما بر روی شیشه‌هایتان چاپ کنه. برای مثال اگر افراد به تصاویر غذا و میوه علاقه دارن می‌تونه. با بهترین کیفیت این تصاویر رو برای شیشه های بین کابینتی شما رو به‌صورت رنگی چاپ کنه.

شیشه جدید لاکوبل

با استفاده از این محصول انرژی بسیار مثبت در محیط دارین. ویا می‌توانید طرح‌های طبیعت و سرسبز روی این شیشه چاپ کنید تا حس سرزندگی و تازگی و شادابی به محیط شما ببخشه.

شیشه بین کابینتی جدید

شیشه بین کابینتی طرح دارسندبلاست

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو، نمونه دیگری از شیشه های طرح دار را تولید می‌کنه. اما این شیشه های طرح دار تولید شده. با دستگاه سندبلاست طرح دار می‌شه. کارکرد این دستگاه به این گونه هست که طرح‌های مختلفی روبر روی شیشه انجام می‌ده. اما این طرح ها به صورت مات هستن.

شیشه جدید لاکوبل

برای ایجاد طرح سند بلاست با کمک دستگاهی به نامCUtTER PLUTTER برش می‌دیم. پس از مرحله برشکاری برچسب طرح رو بر روی شیشه قرار می‌دیم و در مرحله آخر با کمک پمپ پودر سنگ روی قسمت‌های موردنظر پاشیده میشه.

شیشه های جدید لاکوبل

شیشه بین کابینتی طرح دار سکوریت

خیلی از افراد شیشه هایی در ابعاد بزرگ می‌خوان.صنایع تولید شیشه و آینه فرکو شیشه هایی بزرگ اما مقاوم و ضدضربه رو برای حفظ امنیت افراد به وجود آورده اس. زمانی که شما شیشه‌هایی در ابعاد بزرگ می‌خواید باید از شیشه سکوریت استفاده کنین. زیرا در شیشه‌هایی با ابعاد بزرگ امکان شکستن اون بسیار زیاده.اما اگر از شیشه‌های سکوریت استفاده کنین خطر شکستگی کم می‌شه و مقاوم‌تر می‌شه.

شیشه طرح دار
شیشه های جدید لاکوبل

زیرا این نمونه شیشه به دلیل قرار گرفتن در کوره‌هایی که حرارت بسیار بالایی دارن از مقاومت زیادی برخوردار هستن. و یا حتی از مقاومت بالا و ضدضربه بودن برخوردار هستن. صنایع تولید شیشه لاکوبل طرح دار سکوریت شده رو در بهترین کیفیت تولید و برای سرتاسر ایران ارسال می‌کنه.

شیشه طرح دار

بین کابینتی شیشه‌ای طرح‌دار حکاکی شده 

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه هوشمند مستر تونسته اس. طرح‌های بسیار گوناگونی رو به‌صورت کنده‌کاری و تراشکاری ایجاد کنه.پس صنایع فرکو این امکان رو برای شما عزیزان به وجود آورده اس که ، بتونین طرح‌های مختلفی رو به‌صورت کنده‌کاری داشته باشین. و طرح موردنظر شما رو روی شیشه شما طراحی کنه و به حالت مات دربیاره. که این کار برای پارتیشن‌ها بسیار کاربرد داره.

شیشه بین کابینتی طرح دار
شیشه رنگی لاکوبل
ادرس اینستاگرامی فرکو
شیشه رنگی لاکوبل

هوشمند

یکی دیگر از به‌روزترین و خاص‌ترین طرح‌های تولیدشده در صنایع فرکو شیشه‌های بین کابینتی طرح دار هست. زمانی که این نمونه محصول تولید شد به دلیل مدرن بودن توجه بسیاری از مهندسین و طراحان دکوراسیون داخلی و به خود جذب کرد و خیلی از افراد برای پروژه‌های لوکس خود از این محصول استفاده کردن . این محصول هوشمند با استفاده از ریموت شیشه‌ها رو از حالت مات به شفاف و از شفاف به مات تبریک می‌کنه البته ناگفته نمونه. که عملکرد شیشه از طریق الکتریسیته اس و اگر این جریان قطع بشه. عملکرد اون نیز از کار میوفته .

شیشه بین کابینتی طرح دار

چاپی

منابع فرکو شیشه‌های بین کابینتی طرح دار رو با بهترین کیفیت تولید می‌کنه. برای تولید این محصول در مرحله اول تصویر بر روی دستگاه چاپ می‌شه. در مرحله دوم شیشه‌هایی دیگر در همان ابعاد با کمک لایه pvb به یکدیگر می‌چسبن. به همین روند شما می‌تونین یک تصویر سه‌بعدی بر روی کابینتی طرح دار خود داشته باشین.

شیشه بین کابینتی طرح دار طوسی

شیشه بین کابینتی

برای فضای خالی و کسل‌کننده بین کابینت‌های آشپزخانه می‌توان از شیشه لاکوبل های رنگی و طرح دار استفاده نمود که زیبایی خاصی به فضا شما می‌ده. این شیشه رو با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و هوشمند طرح دار می‌کنن. زیبایی و نصب ساده و همچنین ایمنی بالا از دلایل محبوبیت این شیشه اس. این رنگ یکی از رنگ‌های خنثی هست و با هر رنگی ست می‌شه.

شیشه بین کابینتی طرح دار سفید

شیشه بین کابینتی طرح دار
شیشه لاکوبل

در محیط‌هایی که می‌خوان روشن‌تر و دل‌بازتر دیده بشه از این شیشه بین کابینتی استفاده می‌شه.این شیشه‌ها مزیت‌های زیادی داره که یکی از اونا مقاومت این شیشه در برابر حرارت و آتش هست.که همین امر باعث شده تا از شیشه لاکوبل برای درهای فر و گازهای رومیزی استفاده کرد.

شیشه لاکوبل طرح دار

شیشه بین کابینتی طرح سنگ

شیشه‌های بین کابینتی‌های طرح سنگ تنوع شیشه بین کابینتی‌ها رو ندارن . اما باز از محبوب‌ترین مدل‌های شیشه بین کابینتی‌ها هستن . این شیشه‌های بین کابینتی طرح سنگ فضاهای خالی بین کابینت‌های آشپزخونه رو می‌پوشونن و با طرح دار بودنشون زیبایی محیط رو بیشتر می‌کنن . برای نصب این شیشه بین کابینتی‌های طرح سنگ روی انواع سطح‌ها نیاز به خراب کردن سطح زیرین خود نیست .

شیشه بین کابینتی

قیمت این محصول

شیشه بین کابینتی طرح دار هوشمند در کشورهای اروپای بسیار استفاده می‌شه. و موردتوجه طراحان و مهندسین اون کشور و تمامی کشورهای موجود نیز قرارگرفته اس.در رابطه باقیمت این محصول می‌توان گفت که همان‌طور که در مطالب بالا گفته شد به دلیل برخورداری از مزیت هوشمندی بهای این محصول یز دو برابر شیشه‌های ساده و رنگی هست. و به همین دلیل طراحان آرایه‌گری داخلی و مهندسین از این نوع شیشه در پروژه‌های لوکس خود استفاده می‌کنن.

شیشه بین کابینتی طرح دار

شیشه بین کابینتی از چه جنسی است و چگونه تولید می‌شود

شیشه‌های بین کابینتی مدل‌های گوناگونی دارن. اما به‌طورکلی به دودسته طرح شیشه و یا طرح سنگ و سرامیک تقسیم می‌شن. البته تنوع شیشه‌های بین کابینتی شیشه‌ای بسیار بیشتر از طرح سنگ هست. برای تولید این شیشه‌های بین کابینتی شیشه‌ها رو در ابعاد خواسته‌شده تولید و آماده می‌کنن.

شیشه بین کابینتی

بین کابینتی طرح دار هم یک نوع شیشه مات هست

شیشه‌های بین کابینتی که از جنس شیشه لاکوبل هستن به دلیل اینکه پشت اونا رنگ‌شده و نور از اونا عبور نمی‌کنه که حالت مدرن وبروز دارن.این شیشه کاربردهای زیادی دارن.اگر شما می‌خواید برای محیطی محدودیت دید ایجاد کنین می‌تونین از شیشه‌های لاکوبل استفاده کنین.به‌راحتی با این متریال جذاب می‌تونین یک محیط زیبا و شیک ایجاد کنین.شیشه‌های لاکوبل رو در هر رنگ و طرحی می‌تونین سفارش بدین و به‌عنوان پارتیشن‌های اداری و جداکننده فضا استفاده کنین.برای اطلاعات بیشتر و دقیق با مشاوران مجموعه فرکو تماس بگیرین.شماره تماس ٠٢١٨٨٠۶٨٣۵٢

قیمت شیشه بین کابینتی طرح دار

شیشه بین کابینتی انواع بسیار گوناگونی‌ داره. طرح دار و ساده که هر یک از اونا مزیت و ویژگی منحصربه‌فردی داره.و قیمت‌های متفاوتی نیز داره. برای مثال شیشه بین کابینتی طرح دار به دلیل طرح زدن بر روی آن از قیمت بالاتری نسبت به شیشه بین کابینتی ساده داره. پس‌تمامی محصولات نسبت به مزیت و کاربرد قیمت‌های متفاوتی دارن. یکی دیگر از دلایل تغییر قیمت این شیشه ضخامت شیشه اس.شما اگر از این شیشه برای ساخت اپن استفاده بشه باید از شیشه باضخامت بیشتری نسبت به شیشه‌ای که برای روی کابینت گذاشته می‌شه استفاده کنن.

شیشه رنگی لاکوبل

سوالات ضروری

شیشه رنگی
شیشه لاکوبل

۱_ جنس شیشه بین کابینت طرح دار از چیست؟

شیشه‌های بین کابینتی از جنس شیشه لاکوبل‌ نشکن هستن که نه‌تنها از ویژگی‌ نشکن بود برخوردارن بلکه از جنس سکوریت بوده و توانایی مقاومت در برابر حرارت و یا مهم‌تر از اون قابل شستشو هستن. شما عزیزان می‌تونین این محصول رو در ضخامت‌های گوناگونی‌ پیدا کنین. از استفاده از آن، زیبایی و درخشش رو در محیط خود به وجود بیارین. زیرا زمانی که شما از این محصول در‌تمامی‌محیط های موردنظر خود استفاده می‌کنید. باعث ایجاد درخشش زیبا از بازتاب نور داشته باشید.

شیشه بین کابینتی طرح دار

۲_بهترین گزینه برای ضخامت شیشه بین کابینتی طرح دار چیست؟

بهترین نمونه برای استفاده این محصول در ضخامت‌های 4 میلی‌متری می‌باشد.که شما از این محصول می‌توانید به‌عنوان یک شیشه باضخامت استاندارد استفاده کنید. دومین نمونه 6 میلی‌متری است که می‌توانید این محصول را در حال حاضر در صنایع تولید شیشه آینه فرکو تهیه کنید.

شیشه جدید لاکوبل
۴_ نصب شیشه بین کابینت طرح دار چگونه می باشد؟

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این محصول را در دو روش برای دیوار نصب می‌کند. اول این‌گونه است که با کمک چسب این محصول را به دیوار نصب کنم به روش دوم برای نصب این محصول پیش کردن. شیشه بین کابینت طرح دار به دیوار است. می‌توان زیر این شیشه را با کمک مواد مخصوص از صافی درآورد تا شیشه که خود سطح صافی دارد محکم‌تر به صفحه زیرین خود بچسبد و چفت‌وبست محکمی ایجاد شود.

شیشه طوسی لاکوبل

۵_ سطح دیوار پس از نصب قابل رویت می باشد؟

خیر زمانی که شما این محصول را بر روی دیوار نصب نمایید. سطح بین کابینتی طرح دار به‌صورت مات می‌باشد. و این امکان را از بین می‌برد که سطح دیوار پشت شیشه دیده شود.

شیشه جدید لاکوبل

۶_ آیا امکان پریدن رنگ شیشه بین کابینتی طرح دار وجود دارد؟

خیر زیرا رنگ شیشه لاکوبل در قسمت پشت و زبری شیشه می‌باشد و هیچ خط و خشی روی رنگ شیشه نمی‌افتد.

شیشه بین کابینتی

۷_ شیشه بین کابینتی از جنس براق برخوردار است ؟

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخورداری از انواع گوناگون محصولات خود این امکان را به شما داده است. که بتوانید این محصول را به‌صورت مات داشته باشید.

شیشه بین کابینتی

۸_ روش تمیز کردن محصول چگونه است؟؟

شاید به این فکر کنید که تمیز کردن شیشه بین کابینتی کار سخت باشد. اما انجام این عمل کار چندان سختی نیست. و شما از آن می‌توانید با استفاده از مواد شوینده و خیلی از عملکردهای دیگر به‌راحتی از سطح شیشه بین کابینت طرح و خود را تمیز کنید.

شیشه بین کابینتی

معتبر ترین صنایع تولید شیشه بین کابینتی ؟

  • در حال حاضر با به وجود اومدن موقعیت‌های شغلی اینترنتی کلاه‌برداران سعی دارند از این مشکل و به وجود آمده نهایت سو استفاده را ببرند، شما خیلی راحت می‌توانید سایت‌های نامعتبر و صف کلاهبردارن را از تمامی صنایع جدا کنید.
  • اکثراً افراد کلاه‌بردار فضای کاری برای تولید سفارش‌ها شما ندارند پس سعی بر این دارند. که تجمعی را ایجاد نکنند. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان را به شما می‌دهد. شما بتوانید. از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید فرمایید.
شیشه جدید لاکوبل
شیشه لاکوبل
  • یکی دیگر از راه‌های شناخت شرکت و یا کارگاه‌های کلاه‌بردار نداشتن اساس‌نامه، روزنامه رسمی، کدهای اقتصادی و برگه ارزش‌افزوده است. اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با برخورداری از اساس‌نامه، روزنامه رسمی، کدهای اقتصادی و برگه ارزش‌افزوده است.
  • شما عزیزان می‌توانید با اظهارنامه مالیاتی کلاه‌بردار بودن آن سایت را متوجه بشوید زیرا افراد کلاه‌بردار در هیچ مرکزهای مالیاتی پرونده ندارند.
شیشه لاکوبل طرح دار
شیشه رنگی لاکوبل مدرن
  • تمامی مواردی که گفته‌شده است. شما با ورود به سایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از هر یک از این موارد باخبر بشوید و ما باافتخار تمامی موارد خواسته‌شده. را در خدمت شما عزیزان خواهیم گذاشت.
شیشه بین کابینتی طرح دار
شیشه رنگی مدرن لاکوبل
انواع شیشه بین کابینتی؟

طرح دار لاکوبل. طرح دار چاپی. طرح دار سندبلاست. طرح دار سکوریت….شیشه رنگی رومیزی

جنس شیشه بین کابینتی طرح دار چیست؟

شیشه های بین کابینتی از جنس شیشه لاکوبل‌نشکن می‌باشند.که نه تنها از ویژگی‌نشکنی‌برخوردار هستند. بلکه از جنس سکوریت بوده و توانایی مقاومت در برابر‌حرارت…شیشه بین کابینتی چاپی

شیشه بین کابینتی طرح دار
شیشه بین کابینتی طرح دار
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل سفید طرح سنگ

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

25 پاسخ

    1. سلام بله تمامی شیشه های شرکت فرکو درجه بندی داره . همچنین شرکت فرکو همیشه در تلاش بوده که شیشه هارا با بالاترین کیفیت و بیشترین بهره تولید کند .

    1. سلام بله شما می توایند این شیشه هارا با طرح دلخواهتون داشته باشید . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام زینب عزیز.ما هم طرح اماده داریم هم هرطرحی که مد نظر داشته باشینو میتونیم براتون بزنیم.

    1. سلام بله ما تمامی محصولات مان را به تمامی شهر های ایران ارسال می کنیم . شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. بله چون شیشه هایی که برای بین کابینت استفاده میشه یک‌نوع شیشه های مدرن و جدیده.

    1. سلام بله این مدل شیشه ها موجود هست . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

  1. سلام بنظرتون دیوارپوش شیشه ای میشه واسه هر مکانی استفاده کرد؟مثلا سرویس بهداشتی به مرور زمان مشکل ایجاد نمیشه واسه دیوارپوش؟

    1. با سلام بله تمامی رنگ ها موجود هستند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. با سلام بله این مدل شیشه ها هم موجود می باشند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو