Home
شیشه سکوریت برنز

شیشه سکوریت برنز

شیشه سکوریت برنز یک شیشه کنترل خورشیدی اس که ، خونه و محل کار رو از گرمای خورشید و گرم شدن بیش از حد در امان نگه می‌داره. شیشه سکوریت در رنگ‌های مختلف مانند سبز روشن و برنز و طلایی و آبی روشن و خنثی و خاکستری وجود داره. به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که داره بسیار محبوبه. یکی از دلایلی که اونو متمایز می‌کنه زیبایی و رنگ بی نظیر اونه.که امروزه در فروشگاه ها و منازل و … بسیار کاربرد داره.

اکثر کسانی که در درب و پنجره و طراحی دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه سکوریت استفاده می کنن رضایت از کیفیت محصول دارن. صنایع فرکو تمام تلاش خود رو بر این داره که بهترین کیفیت شیشه سکوریت برنز رو در اختیار کاربران قرار بده.

در دکوراسیون مدرن از میز شیشه ای زیاد استفاده میشه دلیلش هم جذابیت خاص اونه! اینجا کلیک کنین تا متوجه منظورمون بشین…

شیشه سکوریت برنز

شیشه سکوریت برنز چه نوع شیشه ای است؟

جام شیشه در ابتدا هیچ گونه تغییری در اون رخ نداده اس. همانطور که گفتیم فقط شیشه ساده اس ولی متخصصان با تغییرات و حرارتی که بر روی جام شیشه ایجاد می‌کنن موجب می‌شن یک جام شیشه ساده به شیشه سکوریت تبدیل بشه. و از استحکام بالایی نیز برخوردار باشه.

نکته:قابل ذکر هست که هرچه ضخامت و عمق‌شون بیشتر باشه رنگ های اون تیره‌تر میشه.

برای اطلاع از قیمت شیشه رومیزی اینجا کلیک کنین.

توضیح متخصر راجع‌به شیشه برنز

شیشه برنز از همون شیشه های با کیفیت ساخته شده اس که ما برای تمامی محصولات خود استفاده می‌کنیم. ما سفارش شما رو از موجودی ورق های شیشه برش می‌دیم این بدان معنی اس که ما کیفیت و سرعت سفارش خود رو کنترل می‌کنیم.

که از رنگ و لعاب جذابی نیز برخوردار هست که اگر تم منزل یا شرکت شما تیره باشه به خوبی می‌تونین از این رنگ برنز جذاب استفاده کنین که زیبایی خاصی رو به ارمغان میاره.

چرا رنگ شیشه برنز محبوبیت بیشتری نسبت به رنگ ها داره؟

هنگامی که به دنبال رنگ شیشه برای کنترل نور خورشید هستیم بدون شک بهترین انتخاب رنگ شیشه برنز هست که به همین دلیل نسبت به رنگ های دیگه محبوبیت و کاربرد بیشتری داره . به عنوان مثال برای در و پنجره و کابینت و محافظت از مبلمان و وسایل تزیینی اجازه می‌ده تا نور کمی بیشتر از رنگ خاکستری قابل مشاهده باشه . همچنین شیشه برنز برای استفاده در ادارات و کلاس‌های درس ایده آل هست.

انواع رنگ های شیشه:

شیشه سکوریت برنز

همانطور که می‌دونیم شیشه رنگ های مختلفی داره که هر کدوم کاربرد خاص خودشون رو دارن که از قدیم تا به حال مورد استفاده همگان قرار گرفته اس و علاوه بر کاربردی که داره از زیبایی و درخشندگی زیادی برخوردار هست. که به عنوان مثال چند نمونه از رنگ های شیشه و کاربردشون رو به صورت مختصر توضیح دادیم:

شیشه ی سفید: شیشه ی سفید یا همان بی رنگ معمولی انتخاب خوبی برای وارد شدن نور و گرمای طبیعی به داخل فضای خونه و … هست.

شیشه ی خاکستری: برای کاهش گرمای خورشید و تابش خیره کننده انتخاب مناسب‌تری هست. از طراحی ظریف یک رنگ خاکستری خنثی لذت ببرین.

شیشه سکوریت برنز

شیشه ی برنز: تابش خیره کننده و گرمای خورشید رو کاهش می‌ده . در فضا ی خودتون می‌تونین راحت باشین.

شیشه ی سبز: گرمای خورشید رو تقلیل میده . در عین حال سطح نور طبیعی کافی رو برای فضای سبک و روشن حفظ کنین.

شیشه ی خاکستری روشن: برای کاهش تابش خیره کننده مورد استفاده اس ولی در عین حال موجب ایجاد نورطبیعی می‌شه و تمامی نمونه‌ها داخل پیج اینستاگرام فرکو قرار داره.

ضخامت شیشه سکوریت:

  • شیشه{4.5.6.8.10} میل سفید فلوت
  • شیشه {4.5.6.8.10} میل برنز فلوت
  • شیشه{6.8.10} دودی فلوت
شیشه سکوریت برنز

انواع شیشه سکوریت:

  • شیشه سکوریت برنز
  • شیشه سکوریت لمینت شده
  • شیشه سکوریت نشکن
  • شیشه سکوریت مات
  • شیشه سکوریت ضد گلوله

انواع شیشه سکوریت مات

شیشه سکوریت سندبلاست

شیشه سکوریت ساتینا

شیشه سکوریت متلوکس

شیشه سکوریت سندبلاست

شیشه های سندبلاست شیشه‌ هایی هستن که توسط دستگاه سندبلاست مات می‌شن فرآیند مات شدن این شیشه ها به این صورت هست که پودر شیشه توسط این دستگاه به سطح مورد نظر از شیشه کوبیده می‌شه و شیشه با از دست دادن شفافیت شان مات می‌شن. یکی از بهترین ویژگی های این شیشه ها اینه که لوگو یا هر طرحی رو که مد نظر شما باشه از طریق این دستگاه روی شیشه و آینه حک میشه

شاید دونستن فلسفه نام این دستگاه برای شما جالب باشه سندبلاست به معنای انفجار شن هست و پودر شیشه ای که این دستگاه به سطح مورد نظر شیشه می‌کوبه در واقع همان شن و مواد معدنی اس که نام دستگاه نیز فرایند مات سازی توسط دستگاه رو توصیف می‌کنه. اگر که شیشه های سندبلاست رو به صورت سکوریت شده سفارش بدین امنیت اون افزایش پیدا می‌کنه.

شیشه ساتینا

شیشه های ساتینا هم از انواع شیشه های مات هستن این شیشه ها دارای سطحی صیقلی و صاف هستن. این شیشه ها کاملاً مات هستن به این معنا که تمام شیشه به صورت یک دست مات هست. فرآیند مات سازی این شیشه ها به این صورت هست که با تغییرات شیمیایی که در ترکیبات شیشه مورد نظر داده میشه. شفافیت شیشه از بین رفته و شیشه از درون مات می‌شه. اگر بخوایم از شیشه ساتینا برای میز ناهار خوری استفاده کنیم رنگ برنز اون بسیار مناسبه.

یکی از بیشترین موارد استفاده شیشه ساتینا برای مکان‌هایی اس که به حریم نیاز دارن چرا که درصد مات بودن شیشه های ساتینا قابل تنظیم هست یعنی می‌توان اونو با ۱۰ درصد ماتی یا با ۱۰۰ درصد ماتی سفارش داد. معمولا درصد این ماتی بر حسب نیاز مکان انتخاب میشه. برای مثال اگر بخوایم از شیشه ساتینا به‌عنوان یک پارتیشن در حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنیم بهتر هست بالاترین درصد های ماتی رو سفارش بدیم اما اگر بخوایم اونو شیشه رومیزی سفارش بدیم درصد ماتی اون بستگی به سلیقه ما داره.

شیشه های متلوکس

شیشه های ساتینا و شیشه های سندبلاست این قابلیت رو نداره که به صورت رنگی سفارش داده بشن اما شیشه های متلوکس شیشه های ماتی هستند که رنگ شده هستند. شیشه های متلوکس از شیشه های پشت رنگ شده محسوب می شوند. یعنی پشت این شیشه ها پس از پایان فرآیند تولیدشان توسط دستگاه مخصوص به رنگ مورد نظر آغشته می شود.

شاید نام این شیشه شما رو به یاد کالاهای لوکس و لاکچری بیندازه. که اتفاقا از دلایل نامگذاری این شیشه ها نیز ظاهر لوکسی که دارن هست. لازم به ذکر هست که از این شیشه ها نور عبور نمی‌کنه. این شیشه ها کاربردهای مختلفی دارن و قابلیت سکوریت شدن سفارش در هر رنگی رو دارن یعنی می‌توان یک شیشه سکوریت برنز متلوکس سفارش داد و از اون در هر کاربری که مد نظرمان باشه استفاده کرد. از این شیشه ها برای درب کمد ها شیشه های بین کابینتی روی میز ها و غیره استفاده می‌شه.

یک پیشنهاد جذاب! تصور قدیمی‌تون از میز شیشه ای تلویزیون رو دور بیندازین و اینجا کلیک کنین!

از لحاظ کیفیت مقایسه کن!

واضح هست که شیشه خام از ابتدا به چهار دسته تقسیم می‌شه:شیشه معمولی – کلیر – سوپر کلیر – کریستال . که هر کدوم ویژگی های منحصر به فرد خود رو داره ولی بنا به دسته بندی ای که شده اس . شیشه کریستال از همه‌ی انواع شیشه از کیفیت بالاتری برخوردار هست . که طی فرایندی همه‌ی انواع شیشه می‌تونن به شیشه سکوریت تبدیل بشن.

کاربرد شیشه سکوریت برنز

از شیشه های برنز می‌تونین در هر مکانی استفاده کنین چون از جلوه زیبا و مدرنی برخوردار هست . به دلیل رنگ منحصر به فردی که داره در دیزاین منازل نیز استفاده می‌شه.

شیشه سکوریت برنز

عبور نور خورشید از شیشه سکوریت برنز

عبور نور خورشید از شیشه های برنز به راحتی امکان‌پذیر هست . اما از شدت نور کاسته می‌شه اکثر معماران ساختمان سازی برای شیشه درب و پنجره از شیشه سکوریت برنز استفاده می‌کنن.

دو عاملی که ما رو مستلزم به خرید شیشه سکوریت می‌کنه:

  • استحکام و مقاومت زیاد
  • قیمت مناسب

آیا شیشه سکوریت شیشه ای نشکن هست؟

شیشه سکوریت برنز

همانطور که گفتیم شیشه سکوریت شیشه ای دارای مقاوت بالا در اثر ضربه اس . ولی شیشه ای نشکن وجود نداره چون یکی از خصوصیات شیشه شکنندگی اونه . هنگامی که حرف از شیشه نشکن می‌زنن منظور همون مقاومت و استحکام شیشه هست.

بر اساس سلیقه ی شخص شما احتمال میدیم که از مطلب شیشه خم آکواریوم خوشتون بیاد. اینجا کلیک کنین.

ویژگی شیشه سکوریت برنز:

یکی از بارز ترین ویژگی های شیشه سکوریت در هنگام شکستگی لبه های تیز نداره . این به این معناست هنگامی که شیشه سکوریت در اثر ضربه محکم شکسته می‌شه قطعه های شکسته شده به هیچ عنوان دست های شما رو ضخم نمی‌کنه چون تمامی تکه ها صیقلی شده هستن.

ضخامت شیشه سکوریت بیشتر از شیشه معمولی اس؟

شیشه سکوریت برنز

شاید تا به حال فکر کرده باشین شیشه های سکوریت ضخامتی بیشتر از شیشه های معمولی داره در صورتی که اصلا اینطوری نیست . ضخامت جفتشون یکی اس و تفاوتی با یکدیگر از لحاظ ضخامت ندارن.

شیشه سکوریت برنز در ساخت چه چیزهایی استفاده می‌شه؟

ابعاد شیشه سکوریت برنز:

شیشه سکوریت برنز

ابعاد و ضخامت شیشه بستگی به سفارش شما داره. محدودیتی در ابعاد نداریم به همین دلیل شما می‌تونین سفارش خود رو در هرابعادی ثبت کنین.

بزرگترین ابعاد شیشه سکوریت برنز

خوشبختانه صنایع فرکو این امکان رو برای شما فراهم کرده اس که محدودیتی در ابعاد نداریم . شما با خیال راحت می‌تونین بزرگترین شیشه سکوریت رو سفارش بدین. تیم متخصصان فنی در کمترین زمان برای شما آماده کنن و از این بابت اطمینان خاطر داشته باشین.

اندازه گیری دقیق شیشه سکوریت برنز:

شیشه سکوریت برنز

اگر خود شخص شما بتونین اندازه گیری دقیق انجام بدین فقط کافی اس اندازه رو در اختیار ما قرار بدین . تا در مدت معین کار سفارشی شما انجام و به اتمام برسه. ولی در صورتی که نیاز به الگوبرداری و اندازه گیری خاصی باشه نیروهای فنی صنایع فکو به صورت حضوری خودشون این کار رو انجام می‌دن.

فواید و معایب شیشه سکوریت برنز:

فواید:

استحکام – مقاومت – زیبایی

معایب:

قیمت بالاتر نسبت به انواع شیشه – تغییری در اون ایجاد نمی‌شه

شیشه سکوریت برنز فلوت به چه معناست؟

شیشه فلوت فرق چندانی با شیشه معمولی نداره . تنها تفاوت‌شون در هنگام تولید به وجود میاد که شیشه فلوت سطحی صاف و یک دست و بدون موج داره که این تفاوت اونو از شیشه ساده متمایز می‌کنه.

خرید بدون واسطه و مستقیم از شرکت فرکو:

هنگامی که شما قصد ثبت سفارش محصول مورد نظر خود رو دارین یکی از دلایلی که شما رو حساس می‌کنه در انتخاب‌تون خرید بدون واسطه و مستقیم از فروشنده اس . ما به شما این اطمینان رو می‌دیم که صفر تا صد محصولات و خدمات تولید مستقیم از تولید به مصرف عرضه میشه. به راحتی می‌تونین بهترین ثبت سفارش رو از شرکت فرکو انجام بدین.

ثبت سفارش نهایی و راه های ارتباطی با فرکو:

شما به راحتی می‌تونین با کارشناسان و مشاوران فرکو از طریق تماس تلفنی و اینستاگرام و واتساپ و … در ارتباط باشین و هرگونه سوالی دارین بپرسین که در اولین فرصت مشاوران فرکو جوابگو هستن.

علاوه بر وبسایت که تمامی نمونه کارها و مطالب مربوط در اختیار شما عزیزان قرار گرفته اس . می‌تونین با مراجعه و دنبال کردن صفحه اینستاگرام فرکو از بروزترین قیمت و کارهای جدید در اطلاع باشین . تمام سعی ما رضایت شما است و همه ی نقد و نظراتتون برای ما محترم شمرده شده و پاسخگو هستیم.


ادرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو