Home
قیمت شیشه رومیزی .

قیمت شیشه رومیزی

از قیمت شیشه رومیزی خبرداری ؟روی شیشه میزت کلی خط و خش افتاده و به‌فکر تعویض و تغییر دکوراسیونت هستی ؟ همه چیز خیلی گرون شده 🙁

همه طبق مد خونشون رو دکور کردن ولی هنوز نتونستی دکورت رو عوض کنی :I

این‌که مشکل تونیست، مشکل بقیست 😮

چرا؟ چون اونا از پولشون استفاده می‌کنن ، تو از ذهنت استفاده کن 🙂

می‌دونستی که‌می‌تونی با هزینه کم‌تر دکوراسیون جذاب‌تری داشته باشی؟ بله با استفاده از شیشه رومیزی می‌تونی کیفیت ، زیبایی و قیمت مناسب رو در حالی تجربه کنی که تاثیر فوق‌العاده‌ای تو دکور خونت ایجاد کردی ;)

باورت نمی‌شه ؟!!!

پس هنوز شیشه رومیزی‌های جدید فرکو رو ندیدی !

شیشه‌های رومیزی با رنگ‌های بسیار مدرن و شیک ، شیشه‌های فوق شفاف ، شیشه‌های مات رنگی و طرح دار، رنگ‌های مخملی و اکلیلی ، طرح‌های برجسته یا اسیدکاری و هزاران طرح و رنگ ویژه و سفارشی.مقاله رو بخون ، طرحت رو انتخاب کن و تا مهمونات نیومدن سفارشت رو ثبت کن 😉

راستی!

فرکو 48 ساعته سفارش تحویل میده! اونم به‌صورت آنلاین! تازه با ارسال درب منزل! تو فقط مهموناتو دعوت کن! تغییر دکوراسیونت با فرکو 🙂

شیشه برنز رومیزی در میز ناهارخوری و جلومبلی

شیشه میز از جمله نمونه‌های پر‌کاربردیه که‌هم در گذشته و هم امروزه استفاده می‌شه. و در زیباسازی و طراحی دکوراسیون داخلی نقش مهمی داره. شیشه رومیزی کاربردهای زیادی داره. و انواع اون به‌سرعت در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو درحال پیشرفته. قیمت شیشه رومیزی برای همه مهمه. اما تنوع قیمت همچنین موارد مهم تاثیر‌گذار در قیمت شیشه رومیزی از مسائل مهمیه که‌باید موقع خرید مورد توجه قرار بدی. برای داشتن انتخابی مناسب و محصولی با کیفیت ، تا انتهای مقاله همراه من باش.

فهرست مطالب

قیمت شیشه رومیزی
میز ترکیبی از دو متریال چوب و شیشه

استفاده از شیشه در تولید ابزار ضروری و دکوراسیون

قیمت شیشه رومیزی

شیشه قابلیت‌ها و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای داره. که‌باعث شده تا از اون در ساخت بسیاری از ابزارهای ضروری در دکوراسیون داخلی استفاده بشه. علاوه بر‌ این در معماری داخلی و خارجی هم جایگاه ویژه‌ای داره. و مورد علاقه معماران و طراحان قرار گرفته. اما در بین کاربردهای بی‌شمارش تو این مقاله ، در مورد انواع شیشه رومیزی و قیمتشون صحبت می‌کنم.

عناوین مهم این مقاله

  • چرا شیشه را از فرکو بخریم
  • جنس‌‌های متنوع شیشه
  • انواع شیشه رومیزی
  • ویژگی‌های شیشه
  • انواع شیشه رومیزی رنگی
  • شیشه در دکوراسیون
  • انواع شیشه نشکن
  • شیشه طرح‌دار
شیشه تخت شفاف برای انواع میز

انواع شیشه رومیزی

  • شیشه رومیزی برای میزهایی با سطح کامل
  • شیشه رومیزی برای میز‌های بدون سطح
قیمت شیشه رومیزی

شیشه رومیزی شفاف رو هم به‌عنوان رویه‌میز و هم میشه‌برای محافظت از میز مورد نظرت استفاده کنی . در صورتی که‌شیشه رومیزی روی میزی با جنس‌های مختلف از جمله چوب قرار بگیره ، با توجه به‌ویژگی‌هایی که‌شیشه داره، می‌تونه محافظ بسیار خوبی برای میزت باشه. و از ایجاد خط و خش روی اون جلوگیری کنه. همچنین شیشه مانع عبور رطوبته، چون از ویژگی ضد رطوبت برخورداره.

برای این مدل از میز‌ها ،شیشه رومیزی با قطر 4تا 8میل مناسبه.

قیمت شیشه رومیزی

نوع دیگه اون شیشه‌ایه که‌روی پایه‌های مختلفی استفاده می‌شه. این شکل از شیشه میز علاوه بر مزایا و قابلیت‌های شیشه رومیزی باید از جنس‌های مقاوم و نشکن ساخته بشه ، بنابراین قیمت بیش‌تری از شیشه رومیزی داره. در این نوع در واقع شیشه‌میز ، جزئی از میز محسوب میشه. این میز‌ها جلوه‌ی بسیار زیبایی دارن و در دکوراسیون امروزی و مدرن محبوبیت زیادی دارن. این شیشه‌ها باید ضخامتی حداقل 2 میلی‌متر بیش‌تر از زمانی که‌خود میز دارای سطح کامله ، داشته باشن.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

انواع شیشه رومیزی مختلف طبق سلیقه خودت رو می‌تونی به‌صنایع شیشه و آینه فرکو سفارش بدی. سفارشت تو کم‌ترین زمان با بهترین کیفیت و قیمت آماده تحویل میشه. برای اطلاعات بیش‌تر و مشاوره تصویر زیر رو لمس کن.

میز با ترکیب دو شیشه و چوب
قیمت شیشه رومیزی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

میز چوبی پایه فلزی با شیشه روی میز

چرا میز‌های چوبی به‌شیشه رومیزی نیاز دارن

میز‌های چوبی سال‌های طولانیه‌که جزوی از دکور خونه‌هامون شدن و با طرح‌های گوناگون تو بازار موجودن. دلیل انتخابشون از طرف اکثریت هم ، زیبایی ظاهری و تمایل باطنی انسان به‌طبیعته.


قیمت شیشه رومیزی
شیشه رومیزی

اما از اون جائیکه چوب در گذر زمان دچار آسیب میشه، همچنین در اثر برخورد با آب کاملا از حالت اولیه خودش خارج میشه. و همینطور بدلیل مقاومت پایینش در برابر ضربه و جذب آلودگی ، برای میز چوبیت حتما از شیشه رومیزی استفاده‌کن.

شیشه رومیزی ناهارخوری

مزایای شیشه رومیزی‌های تولید شده‌ در فرکو

تولیدی‌‌فرکو با تولید شیشه‌هایی با ضخامت 10 الی 20میل ، علاوه بر افزایش طول‌عمر شیشه ، با استفاده از روش‌های سکوریت و لمینت و تولید شیشه‌های نشکن و ایمن. علاوه برحفظ میز از آسیب‌های احتمالی از سلامت و امنیت افراد هم در مقابل شکسته شدن و جراحات ناشی از تیزی خرده شیشه‌ها محافظت می‌کنه.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه میز

ضد‌ضربه و ضد‌خط و خش بودن شیشه‌های رومیزی ، از مزایای شیشه‌های تولید‌شده در این شرکته.

قیمت شیشه رومیزی
میز گرد جلومبلی

شیشه در صنایع شیشه سازی فرکو چطور ساخته میشه

  • شیشه تو کوره تانکی تولید میشه. کوره تانکی از مواد نسوزه‌ و تو ساخت شیشه دمای تانک بسیار با اهمیته.
  • کوره تانکی می‌تونه برای ذوب کردن شیشه ،وزنی معادل 1500 تن رو تحمل کنه.
  • میزان دمای تانک به‌حدی با اهمیته‌که کم‌ترین میزان تغییر دما موقع ساخت شیشه‌ می‌تونه تو خواص اون تاثیر زیادی داشته‌باشه.
  • مناسب‌ترین مقدار دما تو ساخت شیشه بین ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ متغیره.
قیمت شیشه رومیزی
میز با پایه‌های سنگی

عوامل مؤثر بر قیمت شیشه رومیزی

  • انواع رنگ شیشه
  • ابزار دور شیشه
  • انواع جنس شیشه
  • الگو و شکل شیشه
  • ابعاد و ضخامت
شیشه میز ناهارخوری

قیمت شیشه‌رومیزی طی گذشت سال‌ها دچار تغییراتی بوده. اما چیزی که‌تغییر نمی‌کنه اینه‌که در صنایع شیشه و آینه فرکو همیشه با کمترین هزینه می‌تونی بهترین و باکیفیت‌ترین شیشه رومیزی رو در اختیار داشته باشی. قیمت شیشه‌رومیزی بستگی‌به موارد زیادی داره‌ که‌در ادامه برات توضیح میدم .

قیمت شیشه رومیزی
شیشه رومیزی خم

تاثیر “رنگ شیشه” بر روی قیمت نهایی

یکی دیگه‌از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت شیشه رومیزی، رنگ اونه. چون قیمت شیشه رومیزی ساده نسبت به قیمت شیشه رومیزی برنز و شیشه رومیزی دودی ، بسیار متفاوته. بهتره رنگ شیشه‌رومیزی رو متناسب با رنگ محیط مورد نظرت انتخاب کنی. تناسب و هم‌خونی رنگ شیشه رومیزی با رنگ میز و طراحی دکوراسیون داخلی می‌تونه تاثیر مضاعفی در زیبایی محیط داشته باشه.

قیمت شیشه رومیزی
میز گرد دو‌طبقه با شیشه دودی پر رنگ

دو گروه رنگی متمایز در شیشه رومیزی

برخی از افراد خارج از انرژی مثبتی که‌رنگ‌ها ، روی روحیه دارن.علاقه خاصی به‌استفاده از رنگ‌های روشن در محیط خودشون دارن.شیشه رومیزی رنگی شامل دو گروه مات و براقه.که‌هرکدوم از این‌ها 25رنگ رو از تیره تا روشن در‌بر می‌گیرن.قیمت رنگ‌های مات از رنگ‌های شفاف بیش‌تره.

میز گرد ناهارخوری با شیشه دودی

تاثیر ابزار کاری لبه‌های شیشه روی قیمت

نوع ابزاری که‌تو لبه و دور شیشه رومیزی استفاده میشه ، فاکتور تعیین کننده‌ای برای قیمت این نوع از شیشه‌هاست. به‌عنوان مثال قیمت شیشه با ابزار لول براق و شیشه با ابزار تراش 2درصد با‌هم تفاوت‌ دارن.

علاوه بر شکل‌های معمولی ، شیشه رومیزی می‌تونه‌ در انواع شکل‌های پیچیده و شکل‌های هندسی هم تولید بشه. هر شکلی با هر میزان درجه سختی در صنایع فرکو تولید میشه.

قیمت شیشه رومیزی
انواع تراش دور شیشه

اما طبیعتا شکل‌های پیچیده نیاز به‌ابزار خاص و مهارت بیش‌تری دارن که‌تو محاسبه قیمت شیشه رومیزی از عوامل تاثیرگذاره.

انواع تراش دور شیشه رومیزی

  • تراش انگشتی
  • تراش سه پله
  • تراش دو پله
  • تراش ساده
  • لول تخت
  • لول براق
  • لول مات
  • دیاموند
نوعی تراش دور شیشه با ابزار تراش

لازمه بدونی شیشه‌هایی که‌تو میزهای ناهار خوری، جلومبلی، عسلی و غیره استفاده میشن ، دور شیشه سنگ‌زنی یا لول‌زنی میشه تا از نظر تیزی خطرناک نباشه و زیباتر بشه. همچنین برای شیشه‌هایی که‌ضخامتشون کمه برای فرم‌دهی به‌دور شیشه از لول یا سنگ تخت استفاده می‌کنن.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه کانتر آشپزخانه با تراش لبه بسیار جذاب

شیشه رومیزی دوپله

ابزار دوپله‌ یکی از مهم‌ترین ابزاری که‌برای لبه شیشه‌ رومیزی استفاده میشه. وقتی که‌از این ابزار برای دور شیشه رومیزی استفاده می‌کنن لبه‌های شیشه به‌شکل پلکانی در میاد.این ابزار توسط دستگاهی به‌نام لول روی‌ شیشه اجرا میشه.که‌تاثیر زیادی در نمای شیشه رومیزی داره. شیشه رومیزی دوپله یکی از محبوب‌ترین انواع این محصوله.

قیمت شیشه
تراش ساده ، دو پله ، سه پله و …

ضخامت شیشه

شیشه‌رومیزی با توجه به‌ابعاد و میزان وزنی که‌باید تحمل کنه و عوامل متعددی مثل ابعاد شیشه و نوع میز ، می‌تونه ضخامت‌های مختلفی داشته‌باشه. که‌با توجه به‌در نظر گرفتن همه عوامل ،بهترین ضخامت برای شیشه انتخاب میشه. تا بالاترین ایمنی و کیفیت رو داشته‌باشه.

شیشه میز
میز با شیشه رفلکس یا شیشه آینه‌ای

ضخامت از عوامل تاثیرگذار روی قیمت شیشه رومیزیه. چرا که‌در ضخامت‌های بیش‌تر ، طبیعتا از مواد اولیه بیش‌تری استفاده میشه.

استفاده از شیشه در ضخامت بالا در کانتر آشپزخانه

بهترین ضخامت شیشه رومیزی

برای انتخاب بهترین اندازه برای ضخامت ،می‌تونی از مشاوره کارشناسان فرکو تو این زمینه‌کمک بگیری. با توجه به‌ابعاد شیشه رومیزی، ضخامت شیشه مشخص می‌شه. شیشه‌ها با ضخامت مختلف تفاوت قیمت زیادی باهم دارن. برای میز‌های تمام شیشه حتما از شیشه رومیزی با ضخامت 8 الی 16میل استفاده می‌شه.

شیشه چاپی بسیار شیک با ضخامت 16 میل

ابعاد شیشه رومیزی

با توجه به‌کاربرد و اندازه میز، شیشه‌رومیزی هم می‌تونه ابعاد مختلفی داشته‌باشه. در صنایع شیشه و آینه فرکو انواع شیشه رومیزی در اندازه‌های کوچیک تا ابعاد خیلی بزرگ قابل تولیدن و محدودیتی تو این زمینه وجود نداره. تو این مورد هم طبیعتا ابعاد بزرگ‌تر شیشه‌رومیزی از قیمت بالاتری برخوردارن.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه میز جلومبلی با پایه‌خاص

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شیشه رومیزی در ابعاد مختلف و هر شکل و طرحی که‌بخوای با فرکو

برای سفارش و یا کسب اطلاعات بیش‌تر کافیه با شماره تلفن زیر تماس بگیری

02188068352

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شیشه رومیزی سکوریت

جنس شیشه رومیزی

جنس شیشه‌ای که‌برای شیشه‌رومیزی به‌کار می‌ره تو تعیین قیمتش موثره. از اون‌جائیکه مواد اولیه دارای قیمت و هزینه مشخصی ، هرچه میزان کیفیت درشیشه بالاتر باشه ، قیمت نهایی هم بالاتره.

میز شیشه‌ای مربع و پایه چوبی

مشخص‌که همیشه قیمت نشونه کیفیت نیست، و متأسفانه برخی شرکت‌ها، شیشه‌های بی‌کیفیت رو با قیمت بالا به‌مشتری عرضه می‌کنن. به‌همین دلیل بهتره برای داشتن خریدی مناسب و به‌صرفه از متخصصین این امر مشورت بگیری.

شکل شیشه

قیمت شیشه رومیزی می‌تونه متاثر از شکل اون هم باشه. با توجه به‌وجود تجهیزات و دستگاه‌های به‌روز و مدرنی که‌تو صنایع شیشه و آینه فرکو وجود داره، امکان تولید هر شکلی از شیشه رومیزی فراهمه.

شیشه میز
میز گرد استیل با شیشه سفید لاکوبل

شکل شیشه رومیزی می‌تونه یکی از شکل‌های معمول مثل: مربع، مستطیل، گرد، بیضی و… باشه. ویا از اشکالی کاملا دفرمه و متمایز برخوردار باشه.برخی از این اشکال مثل شیشه گرد میز دقت و کار بیش‌تر و تجهیزات به‌روزتری نیاز دارن. پس با توجه به‌زمان کار و پیچیدگی‌هایی که‌وجود داره می‌تونه قیمت بالاتری داشته باشه.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه رو میزی با شکل دفرمه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نکته :

اگه طراحی میزت از اشکال دفرمه و یا از شیشه‌‌ای با لبه منحنیه.با توجه به‌دستگاه‌های پیشرفته‌ای مثل masterو cncبرش داده می‌شه. این‌کار بسیار سخت و نیازمند افرادی متبحره. بنابراین این طرح‌ها با طرح‌های ساده مثل مربع و دایره متفاوت و اندازه‌گیری و برش اون نیاز به‌تجربه‌و تخصص داره، که‌می‌تونی تواین زمینه از فرکو کمک بخوای.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه رومیزی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

انواع شکل‌های شیشه رومیزی

  • شیشه رومیزی گرد
  • شیشه رومیزی بیضی
  • شیشه رومیزی مربع
  • شیشه رومیزی مستطیل
  • شیشه رومیزی مثلث
  • شیشه رومیزی دفرمه
قیمت شیشه رومیزی
میز ناهارخوری با شیشه رومیزی مستطیل

شیشه رومیزی گرد

شیشه‌رومیزی گرد، بر اساس قطر دایره اندازه‌گیری می‌شه و هیچ محدودیتی در اندازه قطر شیشه رومیزی وجود نداره. قطر و ابعاد شیشه از کم‌ترین سایز تا بزرگ‌ترین اندازه ، در تولیدی فرکو قابل برشکاریه. برخلاف میزهای گرد که‌دارای یک قطر هستن، میزهای بیضی دارای دوقطر اصلی و فرعین. درضمن در تولیدی فرکو امکان ایجاد طراحی و حکاکی روی انواع شیشه هم وجود داره.

قیمت شیشه
شیشه رومیزی با طرح دایره و گرد

الگو شیشه

الگوی شیشه یعنی طرح اون ، از عوامل دیگه‌ای تو محاسبه قیمت. مدل‌های مختلفی رو می‌شه برای شیشه میز برش زد. که‌‌هرکدوم با توجه به‌الگو و نوع طراحی با دستگاه مخصوص MASTER و یا CNC برش می‌خوره. میزان دقت ، نحوه برش و نوع دستگاه هم تو قیمت شیشه مؤثره.

برش دفرمه شیشه رومیزی بسیار زیبای طرح‌دار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

انواع شیشه

  • شیشه‌های بی‌رنگ
  • شیشه‌های رنگی
  • شیشه‌های مات
قیمت شیشه
میز شیک شیشه‌ای با پایه چوب

جنس انواع شیشه‌های بی رنگ

  • شیشه رومیزی (فلوت)
  • شیشه رومیزی کریستال
  • شیشه رومیزی سوپر کلیر
شیشه شفاف کلیر

شیشه ساده (فلوت)

شیشه‌های ساده بی‌رنگ و شفاف هستن و قدمتی بسیار طولانی‌تر از انواع شیشه دارن. اصولا شیشه‌های بی‌رنگ در مقایسه با انواع دیگه‌شیشه این قابلیت رو دارن ، که‌برای تمام فضاها با هرسبک دکوراسیونی قابل استفاده باشن.

قیمت شیشه رومیزی
میز تمام شیشه

شیشه رومیزی کریستال

بعضی از شیشه‌های کریستال تو ضخامت بیش از ۱۰ میل تولید می‌شن. استفاده از شیشه‌هایی با ضخامت بسیار بالا ، زمانی امکان‌پذیره که‌تعداد پایه‌های یک میز مناسب و از مقاومت بالا برخوردار باشه.
تو شیشه‌رومیزی‌هایی که‌ابعادشون بیش‌تر از ۱۵۰ سانتی‌متر باید ضخامت اون هنگام تولید بیش‌تر از ۲۰ میل انتخاب بشه.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه کریستال در میز ناهارخوری

تو صنایع تولید شیشه و آینه فرکو شیشه‌های شفاف در برابر شیشه‌های رنگی قیمت کمتری‌ دارن. ولی شیشه‌های کریستال در برابر سوپرکلیر ، کلیر و فلوت ، قیمت بسیار بالاتری دارن.

قیمت شیشه رومیزی
میز ناهار خوری با شیشه کریستال

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

انواع شیشه رومیزی مات

  • سندبلاست
  • ساتینا
  • متلوکس
شیشه مات رومیزی

شیشه رومیزی ساتینا

شیشه‌های ساتینا که‌از انواع شیشه‌های مات هستن ، ظاهری فوق‌‌العاده جذاب دارن و امروزه در مصارف مختلف کاربردهای زیادی دارن. از دلایلی که‌باعث محبوبیت بیش‌تر این شیشه‌‌شده، میزان ماتی قابل کنترل اونه. یعنی می‌تونی یک شیشه ساتینا با ۴۰% درجه ماتی و یا با میزان کمتر و یا بیش‌تر ، سفارش بدی.

قیمت شیشه
شیشه ساتینا در میز ناهار خوری

درصد ماتی شیشه ساتینارو با توجه به‌‌علاقت و یا نوع کاربری که‌برای شیشه در نظر داری ، می‌تونی انتخاب کنی. برای مثال زمانی که‌بخوای از شیشه ساتینا به‌عنوان شیشه درب حمام و یا سرویس بهداشتی استفاده کنی ، می‌تونی برای حفظ بیش‌تر حریم شخصی بالاترین درصد ماتی اون رو سفارش بدی.

شیشه میز
شیشه زیبای اسیدکاری‌شده در کانتر آشپزخانه

شیشه رومیزی سندبلاست

سندبلاست یعنی انفجار شن. و شیشه سندبلاست یعنی شیشه‌ای شفاف که‌از پاشش و برخورد شن و ماسه بر سطح اون به‌شیشه مات تبدیل می‌شه. کلا شیشه‌ها از مواد معدنی و شن ساخته می‌شن. دستگاه سندبلاست ، شن و مواد معدنی رو با شدت به‌سمت شیشه پرتاب می‌کنه. به‌همین دلیل به‌اون سندبلاست گفته می‌شه.

از برخورد شن ، در سطح شیشه خراش‌هایی ایجاد می‌شه که‌باعث مات شدن شیشه می‌شه.

قیمت شیشه رومیزی
میز استیل با شیشه مات ساتینا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تفاوت شیشه‌ سندبلاست و ساتینا

  • تفاوت‌های ظاهری شیشه
  • تفاوت در نوع طراحی شیشه
  • تفاوت نحوه مات سازی
  • تفاوت در قیمت شیشه‌ها
  • تفاوت های خاص و ویژه
شیشه مات ساتینا

تفاوت‌های ظاهری ساتینا و سندبلاست

از نظر ظاهری شیشه‌های ساتینا و سندبلاست دو تفاوت مهم دارن. اولین مورد تفاوت در صیقلی بودن سطح اون‌هاست. شیشه‌های سندبلاست به‌دلیل نحوه مات‌سازی اون‌ها ، صیقلی بودنشون رو از دست می‌دن و دچار ناهمواری می‌شن. این در حالی‌که شیشه‌های ساتینا سطح کاملاً صیقلی دارن.

شیشه ساتینا

تفاوت دوم که‌بیش‌تر دیده می‌شه میزان معینی از ماتی تو شیشه سندبلاست که‌همیشه بایک مقدار مشخص از ماتی به‌فروش می‌رسه ، اما انواع شیشه‌های ساتینا رو می‌تونی با درصد ماتی متفاوت سفارش بدی.

شیشه میز
میز تمام شیشه مات سندبلاست

تفاوت در نوع طراحی

شیشه‌های ساتینا و سندبلاست تقریباً در هرکاربری استفاده می‌شن و می‌تونی از اون‌ها به‌عنوان شیشه درب و پنجره ، پارتیشن شیشه‌ای و حتی شیشه میز استفاده کنی. اما وجه تمایز این دو شیشه در نوع طراحی اون‌هاست. به‌این ترتیب که‌تو شیشه‌های سندبلاست قابلیت طراحی بسیار بالا و متنوعی وجود داره.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه مات با طراحی چاپی

هرگونه طرح از جمله طرح ترکیبی مات و شفاف (که‌در حین مات‌سازی شیشه در سطح اون ایجاد می‌شه) و چاپ یا کنده‌کاری (که‌بعد از مات کردن شیشه ، یعنی بر روی شیشه مات اعمال می‌شه) بر روی اون قابل اجراست. در حالی که‌شیشه ساتینا از قابلیت طراحی بسیار محدودی بر خورداره. و اگه‌بخوای لوگو یا طرحی رو روی شیشه داشته‌باشی و یا فقط قسمت خاصی از شیشه رو مات کنی، باید از شیشه‌های سندبلاست استفاده کنی.

میز با شیشه مات طراحی شده

تفاوت در نحوه مات سازی

همون‌طور که‌گفتم شیشه‌های سندبلاست با دستگاه سندبلاست مات می‌شن و این عملیات بعد از پایان فرآیند تولید شیشه اتفاق می‌افته. این درحالی‌که شیشه‌های ساتینا با تغییرات شیمیایی که‌در ساختار شیشه‌داده می‌شه‌ مات می‌شن و این عملیات در طول فرآیند تولید شیشه انجام می‌شه.

قیمت شیشه رومیزی
میز تمام شیشه‌ای مات

تفاوت قیمت

شیشه‌های ساتینا سطحی تماماً مات دارن اما شیشه‌های سندبلاست می‌تونن تو قسمت‌های تعیین شده مات بشن. اگه بخوای یه‌شیشه کاملاً مات داشته باشی بهتره شیشه‌ساتینا سفارش بدی.اما اگه‌بخوای توسطح شیشه ماتت طرح داشته باشی ،باید شیشه سندبلاست سفارش بدی. البته قیمت تموم شده اون بالاتره.

قیمت شیشه
میز با شیشه مات

تفاوت‌های خاص

تفاوت خاص این دو شیشه تو دوام زیبایی شیشه و سهولت تمیزی در اون‌هاست. همونطور که‌گفته‌شد ، شیشه ساتینا سطحی صاف و صیقلی داره و همین دلیل سهولت و راحتی در تمیز کردن این شیشه و در نتیجه دوام زیبایی اونه.

میز تمام شیشه با طراحی بسیار جذاب از شیشه ساتینا

اما تو شیشه سندبلاست سطح شیشه ناهموار و پوشیده از برجستگی‌ها و فرورفتگی‌های ریزه ، که‌همین امر باعث می‌شه موقع تمیز کردن شیشه دچار مشکل بشی و تمام آلودگی‌ها از سطح شیشه بطور کامل پاک نشن و رنگ شیشه در طولانی‌مدت تغییر می‌کنه. به‌همین دلیل زیبایی شیشه سندبلاست بعد از مدتی پایین‌میاد. البته فقط از نظر ظاهری ، چرا که‌هر دو شیشه از لحاظ جنس و مقاومت کیفیت بالایی دارن.

شیشه میز
شیشه رومیزی با حاشیه مات کنده‌کاری شده

شیشه رومیزی مات رنگی

در تقسیم بندی انواع شیشه مات ، دسته سوم مربوط به‌شیشه‌های رنگیه. همونطور که‌شیشه‌های شفاف رو می‌‌شه در انواع تناژ رنگی تولید کرد، شیشه‌های مات هم از این امتیاز برخوردارن. شیشه‌ رنگی مات با نام شیشه متلوکس هم شناخته‌ می‌شه. شیشه‌های متلوکس رو می‌‌شه با طرح اکلیلی یعنی متلاک نیز سفارش داد.

قیمت شیشه رومیزی
میز با شیشه رنگی لاکوبل

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

قیمت شیشه رنگی

در قیمت شیشه رومیزی رنگی باید بگم‌که شیشه رومیزی رنگی شفاف و شیشه رومیزی متلوکس که‌همون شیشه رنگی ماته از قیمت‌های متفاوتی برخوردارن. در صورتی که‌شیشه رنگی شفاف از جنس کریستال یا سوپر کلیر نباشه قیمت شیشه رنگی مات ( بر اساس فرآیند تولید و کیفیت اون ) بالاتره.

قیمت شیشه رومیزی
استفاده از شیشه رنگی آبرنگی ترنسپرنت در میز

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

انواع شیشه رنگـــــی

  • شیشه رنگی لاکوبل
  • شیشه رنگی ارسی
  • شیشه رنگی متلاک
  • شیشه رنگی ترنسپرنت
  • شیشه رنگی متلوکس
  • شیشه رنگی رفلکس
قیمت شیشه رومیزی
میز شیشه‌ای هفت‌رنگ با پایه ستونی

شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل از انواع شیشه‌های رنگیه که‌در دسته شیشه‌های غیر شفاف جای داده می‌شه. زیرا این نوع شیشه‌ به‌گونه‌ای هستش که‌با رنگ از یک سمت پوشونده می‌شه. پس قابلیت دید از شیشه سلب می‌شه. شیشه لاکوبل تنوع رنگی بالایی داره و می‌‌شه رنگ انتخاب شده رو به‌حالت مات یا براق تولید کرد.

قیمت شیشه
میز اداری با شیشه لاکوبل رنگی

این شیشه‌ مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربه و شکستگی داره. به‌همین دلایل از شیشه لاکوبل در فضای بین کابینت‌ها به‌صورت شیشه بین‌کابینتی و به‌عنوان جایگزینی برای کاشی و سرامیک استفاده می‌‌شه. چرا که‌علاوه بر مزایایی که‌ذکر شد به‌صورت یکدست در این فضا قرار می‌گیره. قیمت شیشه‌های لاکوبل از قیمت شیشه رنگی‌های دیگه نسبتا بالاتره.

شیشه رنگی متلاک

شیشه رنگی متلاک نوعی رنگ اکلیلیه‌ که‌در بافت خود دارای ذرات براق اکلیل ماننده. این نوع از رنگ شیشه جذابیت بسیار بالایی داره و طرفداران مخصوص به‌خود رو داره. استفاده از این نوع شیشه مخصوصا در انواع میز بسیار زیبا می‌شه. و جلوه خاصی داره.

قیمت شیشه
شیشه اکلیلی بسیار زیبا در میز

انواع شیشه‌های ترنسپرنت

  • شیشه‌های برنز و دودی
  • شیشه با رنگ سنتی
  • شیشه در رنگ فانتزی
قیمت شیشه رومیزی
میز پایه استیل با شیشه بیضی دودی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شیشه رومیزی طرح‌دار

در دنیای امروزه همه‌ به‌دنبال تغییر دادن لوازم خونه خود به‌لوازم جدید و بروز هستن. تولیدی‌فرکو بهت کمک می‌کنه که‌طبق سلیقه خودت بتونی شیشه رومیزی مدرن و باکلاسی رو برای فضای مورد نظرت پیدا کنی. شیشه رومیزی طرح‌دار در چند سال اخیر با دستگاه پیشرفته CNC و دستگاه‌های پیشرفته دیگه‌در تولیدی‌فرکو در حال تولید و ارائه هستش.

قیمت شیشه
میز شیشه‌ای با شیشه رفلکس طرح‌دار

انواع شیشه طرح‌دار

  • شیشه استین گلاس
  • اسید‌کاری‌‌ شیشه
  • شیشه چاپی اسپندرال
  • شیشه سندبلاست
شیشه میز
شیشه زیبای طرح‌دار در اپن آشپزخانه

استین گلاس

استین گلاس یکی از انواع شیشه‌های بسیار زیبا و جذابه‌ که‌می‌تونه به‌عنوان شیشه رومیزی مورد استفاده قرار بگیره. طرح و رنگ‌های مورد نظر به‌صورت دستی روی شیشه انجام می‌گیره. در واقع برای تولید شیشه استین‌گلاس از روش کنار هم چسبوندن قطعه‌های رنگی شیشه ، که‌دارای اشکال و ابعاد مختلف هستن ، استفاده می‌شه. شما برای کاهش هزینه‌های خودت می‌تونی از شیشه باطرح استین گلاس که‌از نظر ظاهر مشابه شیشه استین‌گلاسه استفاده کنی. اما طرح و رنگ‌ها به صورت دستی اجرا نمی‌‌شه.

قیمت شیشه رومیزی
طرز ساخت شیشه استین گلاس به‌صورت دستی

برای طرح استین گلاس نیز محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ وجود نداره.

شیشه رومیزی اسیدکاری شده

شیشه‌های اسید‌کاری‌شده در اشکال و سایزهای متفاوتی تولید می‌شن. برای ساخت شیشه اسیدکاری‌شده از اسیدهای مخصوص شیشه و دستگاه پیشرفته کاتر پلاتر برای برش زدن و پمپ فشار قوی استفاده می‌شه.

قیمت شیشه
میز شیشه‌ای اسیدکاری شده گرد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

انواع شیشه‌های خاص

  • شیشه گلس برد
  • شیشه هوشمند
شیشه میز
شیشه گلس‌برد یا شیشه وایت بردی

شیشه گلس‌ برد

گلس برد یکی از انواع مختلف شیشه‌ هستش که‌می‌تونه به‌عنوان شیشه رومیزی هم مورد استفاده قرار بگیره. از قابلیت‌های برجسته این نوع شیشه ، اینه‌که امکان نوشتن روی اون وجود‌ داره و به‌راحتی هم بدون این‌که ردی از نوشته‌ها باقی بمونه پاک می‌شه. هم‌چنین در صورت استفاده مداوم و در طول زمان هم تغییری در ظاهر و کیفیت اون ایجاد نمی‌شه و ظاهر زیبای خود رو حفظ می‌کنه.

قیمت شیشه رومیزی
میز اداری با شیشه گلس‌برد

شیشه هوشمند

شیشه هوشمند یک شیشه منحصر به‌فرد و جذاب با قابلیت فوق‌العاده هستش. این نوع از شیشه می‌تونه با استفاده از ریموت از حالت مات به‌شفاف یا بالعکس تغییر حالت بده. در واقع شما با سفارش شیشه هوشمند می‌تونی هم‌زمان دو شیشه مات و شفاف رو داشته باشی. گاهی اوقات از حالت مات و گاهی نیز از شکل شفاف اون استفاده کنی و از ایجاد تنوع در دکوراسیونت لذت ببری.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه رومیزی

نحوه استفاده از این شیشه از طریق برق هستش ، یعنی اگه‌برق نباشه این شیشه نیز از کار می‌افته. لازم به‌ذکره که‌شیشه‌های رومیزی هوشمند در کشور‌های اروپایی و بسیاری از کشور‌های آسیایی مورد استفاده بسیاری قرار گرفته و توجه افراد زیادی رو به‌خودش جلب‌کرده.

قیمت شیشه
استفاده از شیشه هوشمند در میز

آیا لبه‌ی شیشه رومیزی خطرناکه

لبه‌های شیشه رومیزی صیقل داده‌ می‌شه و هیچ آسیبی به‌افراد وارد نمی‌‌شه. شما با خیال راحت می‌تونی از شیشه‌های رومیزی استفاده کنی.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه گرد رومیزی

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به‌تمام سوالات شما عزیزان هستن ، هم‌چنین می‌تونی برای مشاوره و یا ثبت سفارش موردنظرت با شماره تلفن : 09101767773 تماس بگیری. پس از ثبت سفارش در کم‌تر از 48 ساعت شیشه خود رو درب منزل تحویل می‌گیری.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه رومیزی

شیشه رومیزی سکوریت

اگه‌برای محیطی به‌دنبال شیشه هستی که‌احتمال شکستن شیشه زیاده. برای مثال در شغل خیاطی دستگاه‌های چرخ سنگینی روی شیشه شما در مدت زمان طولانی قرار می‌گیره.حتما از شیشه‌ سکوریت خریداری کن. مقاومت این‌ شیشه‌ها در برابر شیشه‌های معمولی چندین‌ برابره.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه رومیزی رنگی

این شیشه به‌دلیل تفاوت در هنگام ساخت اون ، زمان شکستگی به‌جای خورد شدن به‌تکه‌های تیز و برنده ، تبدیل به‌قطعه‌های کوچک گرانول می‌شن.
در زمان ساخت بعد از حرارتی که به‌شیشه داده می‌شه ، سطح شیشه به‌سرعت خنک‌شده و این عمل باعث مقاومت شیشه در برابر ضربه می‌شه.

قیمت شیشه رومیزی

شیشه شفاف کریستال برای میز ناهارخوری

فواید شیشه سکوریت

  • 7 برابر مقاوم‌تر از شیشه‌های خام
  • مقاومت بالا در برابر گرما
  • قابل استفاده در مکان‌های مختلف
  • ذرات بی‌خطر بعد از شکسته‌شدن
قیمت شیشه
شیشه رومیزی پذیرایی

انواع شیشه رومیزی بر اساس کاربری

  • شیشه روی میز اداری
  • شیشه روی میز مطالعه
  • شیشه روی میز کانتر
  • شیشه میز تلویزیون
  • شیشه میز ناهارخوری
  • شیشه رومیزی جلو‌مبلی
  • شیشه روی میز عسلی
  • شیشه میز پیشخوان
  • میز کافه و رستوران
  • شیشه روی میز آرایشی
شیشه میز
شیشه رومیزی

شیشه میز اداری

میز اداری و میز کار هم می‌تونه برای استفاده از شیشه رومیزی گزینه ایده‌آلی باشه. با توجه به‌مزایایی که‌شیشه داره، استفاده از شیشه رومیزی جلوه و نمای زیبایی نیز برای میز مورد نظر خود ایجاد می‌کنه. شیشه رومیزی‌های اداری به‌سه دسته تقسیم می‌شن.

در بین این چند نمونه ، شیشه رومیزی کنفرانس ابعاد و ضخامت بیش‌تری نسبت به‌انواع دیگه‌محصولات داره.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه برای میز تحریر

انواع شیشه رومیزی اداری

  • کنفرانس
  • مدیریت
  • رایانه
قیمت شیشه
میز کنفرانس با شیشه رفلکس سیاه

قیمت شیشه رومیزی کنفرانس

از اون‌جائیکه میزهای کنفراس باید در طول و عرض بالا و ضخامت بالایی تولید‌ بشن. همین موضوع باعث افزایش قیمت در این محصول می‌شه. شیشه میز کنفرانس با ضخامت 12 الی 20میل مناسبه.

یکی دیگه‌از عوامل مؤثر در قیمت شیشه رومیزی کنفرانس اینه‌که؛ برش دادن شیشه‌های بزرگ سخت‌تر از شیشه‌های کوچیکه و برای برش اون‌ها ، دستگاه‌های مخصوص و دقت و تبحر بیش‌تری مورد نیازه.

شیشه میز
میز شیشه‌ای کنفرانس

قیمت شیشه رومیزی مطالعه

در کتابخونه‌های عمومی که‌از میز‌های بزرگی استفاده می‌شه. به‌دلیل مراجعین زیاد و استفاده مکرر از اون‌ها ، هم‌چنین در تماس مستقیم با خودکار و … خرابی میز و کوتاه‌شدن عمر‌مفید اون امری طبیعیه. بنابراین وجود شیشه رومیزی برای اون الزامیه.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه رومیزی در میز تحریر

شیشه رومیزی آشپزخانه

  • شیشه میز غذا خوری
  • شیشه کانتر آشپزخانه
قیمت شیشه رومیزی
شیشه رومیزی در اپن یا کانتر آشپزخانه

شیشه‌های رومیزی آشپزخونه به‌دو دسته نام برده در بالا تقسیم می‌شن. و با دستگاهی به‌نام UV و در ابعاد ۱۲ میل ، ۱۵ میل و ۲۰ میل تولید و به‌فروش می‌رسن.

قیمت شیشه
میز غذا خوری

شیشه روی میز تلویزیون

در زمان گذشته شیشه‌ میز تلویزیون تنها در رنگ‌های مشکی‌ موجود بود. اما در حال حاضر با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت شیشه‌سازی با تولید شیشه‌ کریستال بیش‌تر از شیشه‌های رومیزی شفاف استفاده می‌شه ، که‌از طرفداران بسیاری برخورداره. در تولید میز‌ شیشه‌ای تلویزیون ، نمونه‌های تمام شیشه‌ای نیز وجود داره که‌در ساخت اون‌ها بجز شیشه متریال دیگه‌ای بکار نرفته و این عمل در ساخت اون زیبایی میز رو بسیار کرده.

شیشه میز
شیشه شفاف در میز تلویزیون

شیشه رومیزی ناهارخوری

میز ناهار خوری از میزهاییه‌که استفاده از شیشه رومیزی برای اون می‌تونه از ضروریات باشه. شیشه مزایای فوق‌العاده‌ای داره. مثل این‌که در برابر ضربه و خط و خش مقاومت خوبی از خود نشون می‌ده. اجازه نفوذ رطوبت و دیگر مواد رو نمی‌ده. هم‌چنین یک موضوع مهم اینه‌که امکان تمیز کردن اون به‌سادگی فراهم می‌شه.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه میز ناهارخوری مات

شیشه میز ناهار خوری در تمامی ابعاد ۴،۶،۸،۱۲ نفره در تولیدی فرکو ساخته می‌شه. انواع شیشه رو‌میزی در ضخامت‌های 4 میل ، ۸ الی ۲۰ میل برای میز ناهارخوری سفارش داده می‌شه که‌همه موارد جزو عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت شیشه هستش.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه طرح دار میز ناهار خوری

شیشه رومیزی میز جلومبلی

اگه‌دقت کرده باشی شیشه میز‌ جلو‌مبلی نسبت به شیشه میز ناهار‌خوری از ابعاد بسیار کوچکتری برخورداره. به‌همین دلیل هنگام ساخت این شیشه ضخامت اون کم‌تر از شیشه‌های میز ناهارخوری در نظر گرفته‌می‌شه. و از اونجایی که‌ابعاد بزرگ‌تری نسبت به شیشه میز عسلی داره ، باید ضخامت نسبتاً بالاتری داشته باشه. که‌بتونه در برابر لوازمی که‌روی اون قرار می‌گیره از مقاومت کافی برخوردار باشه.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه میز جلومبلی

به‌طور کلی می‌شه گفت ضخامت شیشه‌ رومیزی جلومبلی ۸ میل و یا ۱۰ میله. که‌انتخاب هرکدوم در قیمت شیشه‌های رومیزی تاثیر داره.

قیمت شیشه
شیشه رومیزی دودی

شیشه رومیزی میز آرایش

میز آرایشی هم از دیگر موارد کاربرد شیشه رومیزیه. با توجه به‌اینکه میزهای آرایشی بیش‌تر در معرض آلودگی هستن ، استفاده از شیشه رومیزی برای اون‌ها می‌تونه الزامی باشه.

قیمت شیشه رومیزی
میز آرایش و شیشه رومیزی

شیشه رومیزی چه ویژگی‌هایی داره

  • سبک و قابل حمل
  • ضد آب و رطوبت
  • تمیزی راحت
  • نصب آسان
  • هزینه تعمیر و نگهداری
  • تنوع رنگ و طرح
  • خاصیت آنتی باکتریال
  • ضد خش
  • مطابقت با دکوراسیون
قیمت شیشه رومیزی
شیشه رومیزی در میز شش نفره غذاخوری

سبک و قابل حمل

ویژگی مهمی که‌در شیشه وجود داره وزن سبک اونه ، که‌قابلیت حمل رو بسیار آسون کرده. هرچند ابعاد شیشه یکسان نیست و بسته به‌ابعاد و لایه‌های اون متغیره. شیشه‌هایی که‌از تعداد لایه‌های بیش‌تری تهیه شدن و ضخامت بیش‌تری دارن سنگین‌تر از شیشه‌های معمولی هستن.

قیمت شیشه
نصب آسان شیشه بر روی میز

نصب آسان

استفاده از شیشه بسیار آسونه و نصب اون به‌سهولت انجام می‌گیره. زیرا بدون نیاز به‌پیچ یا میخ در جای خود ثابت می‌شه. جهت نصب شیشه رومیزی ، نیازی به‌افراد متخصص نیست و هر شخص به‌تنهایی می‌تونه اون رو نصب کنه.

قیمت شیشه
شیشه طراحی‌شده رومیزی

باوجود نصب آسون شیشه‌رومیزی ، درصورت نیاز یا تمایل مشتری ، تکنسین‌های فرکو آماده اعزام به‌محل و نصب شیشه برای شما عزیزان هستن.

ضد باکتری

شیشه دارای خواص بی‌نظیریه‌که از اون جمله می‌شه به‌غیرقابل نفوذ بودن و ضد باکتری بودن اون اشاره کرد. هیچ چیز قابلیت نفوذ در بافت شیشه رو نداره. به‌همین دلیل از خاصیت ضد باکتری برخورداره. در آشپزخونه ، میزهای غذاخوری و هر محیطی که‌حفظ بهداشت در اون‌جا دارای اهمیته ، استفاده از شیشه توصیه می‌شه.

قیمت شیشه رومیزی
محافظت شیشه رومیزی از چوب ، در برابر خرابی و جذب آلودگی

ضد آب و رطوبت

شیشه‌ها به‌خاطر اینکه منافذی در ساختار خود ندارن کاملا ضد‌آب هستن. همین موضوع باعث افزایش طول‌عمر شیشه‌ می‌شه. از اون‌جایی که‌شیشه ضدآب هستش ، هیچ منفذی برای نفوذ آب و مایعات به‌لایه زیر شیشه یعنی سطح اصلی میز که‌می‌تونه چوب یا فلز باشه هم وجود نداره و از هرگونه آسیب به‌میز شما جلوگیری می‌کنه.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه روی میز

هزینه تعمیر و نگهداری

بدلیل موندگاری بالای شیشه هیچ هزینه تعمیر و نگهداری نداره ، مگر ایجاد خش بر سطح شیشه و یا شکسته شدن اون ، که‌امروزه با پیشرفت صنایع شیشه‌سازی ، شیشه‌هایی با قابلیت ضدخش و نشکن تولید می‌شه.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه رومیزی

ضد خش

شیشه‌هایی که‌ضد خش هستن ، شیار بر روی اون‌ها ایجاد نمی‌شه. البته اگه‌از دستگاه‌های برش مخصوص استفاده‌بشه. انواع طرح رو می‌شه روی اون ایجاد کرد. اما در استفاده معمول و روزمره ، هیچ آسیبی نمی‌بینه.

شیشه ضد خش در میز چوبی

تمیزی راحت شیشه رومیزی

یکی از بحث‌هایی که‌همیشه در بین افراد رایجه ، اذیت کردن شیشه از جهت ایجاد لکه و سخت تمیز شدن اونه. تولیدی فرکو این مشکل رو برای شما حل کرده. شیشه‌ها از لحاظ کیفیت به‌گونه‌ای ساخته شدن که‌به راحتی لکه‌ها از روی اون‌ها پاک خواهد شد. به‌همین دلیل پیشنهاد ما ، استفاده از انواع میز شیشه‌ای فرکو و یا شیشه رومیزی‌ فرکو هستش.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه روی میز پذیرایی

14 امتیاز خرید شیشه‌ رومیزی از شرکت فرکو

  1. تولیدی فرکو با بهترین کیفیت به‌تمامی نقاط کشور خدمات رسانی می‌کنه.
  2. تمام متریال‌هایی که‌در تولید شیشه شرکت فرکو استفاده می‌شه درجه یک و صادراتیه.
  3. یکی از ویژگی‌های ممتاز محصولات فرکو ، قیمت پایین در مقابل کیفیت بالاست.
  4. به‌لطف پرودگار شرکت فرکو با چندین سال تولید شیشه و آینه یکی از پرفروش‌ترین تولیدی‌های ایرانه.
  5. از ویژگی‌های فرکو فراهم کردن مشاوره رایگان برای شما مشتریان عزیز با متخصصان و کارشناسان آینه وشیشه هستش.
  6. جواب تمام سوالاتت رو از کارشناسان ما دریافت کن. می‌تونی به‌صورت تلفنی و یا از طریق اینستاگرام و سایت با ما درتماس باشی.
  7. محصولات ما از تولید به‌مصرف هستن و مسئولیت تمام ایرادات شیشه و آینه به‌عهده شرکت فرکو هستش.
  8. تمام کالاهای تولیدی فرکو با ضمانت یک‌ساله به‌فروش می‌رسه.
  9. سفارش شما ، در هرکجای ایران عزیزمون که‌هستید درب منزلتون به‌شما تحویل داده می‌شه.
  10. پس از ثبت سفارش فقط پس از گذشت 72 ساعت سفارش شما حاضره.
  11. در صورت نیاز مشتری ، کارشناسان ما برای اندازه‌گیری به‌محل نصب فرستاده می‌شن. برای اندازه‌گیری با دقت بالا از متر لیزری استفاده می‌شه.
  12. نصب محصولات توسط تکنسین‌های تولیدی فرکو ، درصورت خواست مشتری انجام می‌شه.
  13. انواع سفارش بر اساس عکس و یا ایده شما عزیزان پذیرفته می‌شه.
  14. تمام محصولات تولید شده با بسته‌بندی مطمئن به‌آدرس درخواستی ارسال می‌شه.
شیشه میز با طراحی دوجداره در لبه‌های کنار

شیشه لمینت چیست

انواع جنس‌های شیشه این قابلیت رو دارن که‌به‌صورت لمینت شده سفارش داده‌ بشن. لمینت کردن شیشه به‌این صورته‌که از چند لایه شیشه استفاده می‌کنن و بین لایه‌های مورد نظر طلق شفاف قرار داده می‌شه.

هم‌چنین می‌شه بین شیشه‌های بی‌رنگِ شفاف و یا مات از طلق رنگی استفاده کرد تا شیشه‌ها رنگی بشن. شیشه خم لمینت بدلیل مقاومت بسیار بالایی که‌در بین سایر شیشه‌ها داره می‌تونه در انواع شیشه رومیزی و میز‌های شیشه‌ای باعث بالا‌ رفتن کیفیت و طول‌عمر بیش‌تر اون محصولات بشه.

شیشه لمینت در چند ضخامت متفاوت

مزایای شیشه لمینت شده

  • مقاومت در برابر زلزله و انفجار
  • محافظ و ضد گلوله در برابر سرقت
  • جلوگیری از ورود اشعه UV
  • کاهش آلودگی صوتی در پنجره
  • دارای ویژگی ایمنی در برابر ریزش
  • ضخامت استاندارد شیشه

البته قسمتی از مزایای ذکرشده در شیشه لمینت ، بیش‌تر در ساختمون‌سازی و ساخت درب و پنجره کاربرد داره. و اشاره به‌ویژگی‌های این محصول تنها جهت آشنایی هرچه بیش‌تر شما با کیفیت بالای این شیشه هستش.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه لمینت با مقاومت بسیار زیاد

استفاده از آخرین تکنولوژی روز در تولید شیشه خم

شیشه خم با کیفیت بالا ، با گذشت زمان در حال پیشرفته. ادامه تحقیق و توسعه و استفاده مفید از آخرین تکنولوژِی روز و تجربه کارشناسان این صنعت ، باعث شده‌ که‌درب‌های جدیدی از صنعت و مد شیشه به‌روی مردم جهان باز بشه. زیرا این نوع شیشه‌ با ظاهری متفاوت و جلوه‌ای متمایز دکوراسیون‌رو به‌چالش کشیده.

میز تمام شیشه ناهار‌خوری

تفاوت قیمت شیشه رومیزی و میز شیشه‌ای

در صنعت ساخت شیشه همیشه میز‌هایی که‌تمام‌شیشه هستن نسبت به شیشه رومیزی از قیمت بسیار بالاتری برخوردارن.
یکی‌از مهم‌ترین دلایل اختلاف در قیمت این دو شیشه در ساخت پیچیده این محصوله. هنگام ساخت میز‌های تمام شیشه‌ای ، نیاز به‌صرف زمان ، هزینه ، تکنولوژی و تخصص بیشتریه.

قیمت شیشه
شیشه خم در میز شیشه‌ای تلویزیون

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هرچه‌که‌ باید قبل از خرید شیشه رومیزی بدونی

برای شیشه‌هایی که‌مساحت اون‌ها 1 تا 1.5 متر مربع هستش ، شیشه 10 میل مناسبه. اما برای میزهایی با ابعاد بزرگ‌تر ، از شیشه 10میل تا شیشه 20 میل استفاده می‌شه. البته به‌دلیل زیبایی متریال شیشه از قطر‌های بالاتر نیز به‌عنوان شیشه رومیزی استفاده می‌شه اما این الزامی نیست.

میز تمام شیشه شفاف

نتیجه‌گیری

از مقایسه انواع شیشه و قیمت متفاوت هر محصول می‌تونیم نتیجه بگیریم که‌در خرید شیشه رومیزی همون‌قدر که‌جلوه و زیبایی محصول هائز اهمیته. کیفیت و مقاومت محصول نیز بسیار مهمه. درسته‌که هرچه جنس شیشه مصرفی از کیفیت بهتری برخوردار باشه ، قیمت اون هم بیش‌تر می‌شه. اما نمی‌شه این موضوع رو در نظر نگرفت ، که‌هرچه کیفیت بالاتر باشه عمر محصول هم بالاتره. خبر خوب اینه‌که با وجود این‌که در شرکت فرکو ، تمام شیشه‌های تولید شده با مصارف شیشه رومیزی و … از بالاترین کیفیت برخوردارن و با بیش‌ترین دقت و ظرافت تولید می‌شن

اما

با قیمت بسیار مناسب تولیدی در اختیار مشتری قرار می‌گیرن.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه تخت شفاف رومیزی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیگر تولیدات صنایع فرکو

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر درباره هر یک از عناوین زیر ، کافیه روی اون عنوان کلیک کنی.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


شیشه شفاف با حاشیه رنگی

ثبت سفارش

انواع شیشه رومیزی با بهترین کیفیت در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می‌شه و از مناسب‌ترین قیمت‌ها برخورداره. محصولات ما با قیمت و کیفیتی تضمین‌شده عرضه می‌شه. برای مشاهده نمونه کارهای فرکو می‌تونی به‌پیج اینستاگرام ما مراجعه کنی و در مسابقات هیجان‌انگیز ما شرکت کنی.

قیمت شیشه رومیزی
شیشه گرد برای میز جلومبلی
قیمت شیشه رومیزی

برای سفارش انواع شیشه رومیزی می‌تونی با شماره 09101767773 تماس بگیری.

مشاوران ما آماده پاسخگویی به‌سوالات شما و راهنمایی‌های لازم در انتخاب بهتر و مناسب‌تر محصول هستن.

برای خرید حضوری می‌تونی به‌آدرس زیر مراجعه کنی : آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

چرا میزهای چوبی به‌شیشه رومیزی نیاز دارن؟

از اون‌جاییکه چوب کاملا ضربه‌پذیره و طی زمان در اثر برخورد با مایعات و حتی تغییرات هوا ….قیمت شیشه رومیزی-

آیا شیشه رومیزی رنگی هم می‌شه سفارش داد؟

بله شما می‌تونی هر رنگی که‌بخوای برای شیشه رومیزی سفارش بدی. شیشه رومیزی رنگی…قیمت شیشه رومیزی_

شیشه ساده (فلوت) رومیزی چیه ؟

شیشه ساده فلوت همون شیشه بی‌رنگ و شفافه که‌قدمت طولانی‌ داره. برای مطالعه کامل و …
قیمت شیشه رومیزی >

چه عواملی در قیمت شیشه رومیزی مؤثره ؟

1. رنگ شیشه
2.ابزار دور شیشه
3.جنس شیشه
4.الگو و شکل
5.و …
قیمت شیشه رومیزی .

65 پاسخ

    1. سلام بله ما در شرکت فرکو هرچیزی که شما بخواهید را به بهترین حالت ممکن و بهترین قیمت براتون تولید میکنیم.

    1. سلام با توجه به نواسانات بازار در مورد قیمت های دقیق بهتر هست با این شماره تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش پشتیبانی شما را راهنمایی کنند : 88068352 021

    1. سلام سلامت باشید 72 ساعت بعد کار آماده ی ارسال میشه و برای شما در هرکجای ایران باشید تا درب منزلتون ارسال میشه

    1. سلام محصولات توسط شرکت فرکو تا درب منزل شما ارسال میشود و در صورت تمایل شما توسط تکنسین های ما براتون نصب هم میشه.

    1. سلام خسته نباشید بله ما با افتخار به تمام نقاط ایران ارسال داریم. بله همینطوره

    1. سلام دوست عزیز میشه این کار رو انجام داد ، اما به دلیل هزینه بر بودن این کار پیشهاد ما به شما خرید شیشه رومیزی جدید ، شفاف ، با کیفی ، ضد خط و خش هست . شیشه های تولید شده در شرکت ما دارای این قابلیت ها به صورت تضمینی هستند .

        1. سلام وقت بخیر
          دوست عزیز نمونه‌کارها رو هم در پج اینستاگرام فرکو ی می‌تونی مشاهده کنی و هم در سایت فرکو https://farkoo.ir/می‌تونی با انواع تولیدات این مجموعه آشنا بشی. در ضمن با حضور در آدرس : آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن ، می‌تونی از نزدیک با محصولات آشنا بشی.

  1. سلام من یه مدل برای جهازم میخوام اما فقط عکسش رو دارم نمونه اش رو ندیدم توی بازار میشه سفارش بدم برام بسازید؟ شیشه ایه همش ولی یه سری جاهاش خمه

    1. سلام بله حتما ، شرکت فرکو تولید کننده برتر انواع میز های شیشه ای با استفاده از شیشه خمخ های با کیفیت هست . برای سفارش میتونید با این شماره تماس بگیرید : 02188068352

    2. خونه من کوچیکه دنبال شیشه رو میزی خیلی کوچکی هستم میتونید کوچکترین ابعاد میز ناهار خوری تو برای من میفرستیم

      1. سلام هر ابعادی که بخواید براتون میسازیم. برای اینکه ثبت سفارش کنید و متخصصین ما کمکتون کنن طرح مشاوره رایگانی در نظر گرفتیم که برای دریافتش کافیه با شماره مقابل تماس بگیرید.شماره تماس: 02188068352

  2. سلام شیشه هوشمند رو میشه طوری سفارش داد که به برق متصل نباشه؟ یعنی یه طوری وقتی برق میره هم بشه کنترلش کرد؟

    1. سلام خدمت شما ، بله حتما برای این کار با این شماره تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش مشاوره خرید به شما کمک کنند .
      02188068352

  3. سلام شیشه رومیزی دودی برای میز ۸ نفره میخوام ، طرح اسید کاری روی شیشه دودی انجام میشه ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز ، اسید کاری بر روی اکثر شیشه ها قابل اجرا است . برای دریافت راهنمایی و کسب اطلاعات کامل در این زمینه با مشاورین فرکو با شماره 02188068352 در تماس باشید

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز قیمت شیشه سکوریت بر حسب ضخامت و ابعاد شیشه متغیر است . لطفا جهت دریافت قیمت دقیق با این شماره تماس بگیرید :02188068352

  4. سلام شیشه رومیزی من شکسته یعنی ترک برداشته ولی داره میشکنه میخواستم ببینم که به چه صورت میتونم تعویضش کنم.

    1. سلام برای اینکه ثبت سفارش کنید و متخصصین ما کمکتون کنن طرح مشاوره رایگانی در نظر گرفتیم کهبرای دریافتش کافیه با شماره مقابل تماس بگیرید.شماره تماس: 02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز انواع سفارشات شما در فرکو انجام می شود . جهت ثبت سفارش مورد نظرخود با این شماره تماس بگیرید :02188068352

    2. سلام چه ابعادی میخواید داشته باشه چند نفره باشه و چه جنس شیشه ای میخواید؟ برای اینکه ثبت سفارش کنید و متخصصین ما کمکتون کنن طرح مشاوره رایگانی در نظر گرفتیم کهبرای دریافتش کافیه با شماره مقابل تماس بگیرید.شماره تماس: 02188068352

    1. سلام و ادب دوست گرامی با توجه به نوسانات روزانه قییمت ها امکان درج دقیق قیمت برای محصولات وجود ندارد . اما شما برای دریافت اطلاعات محصول از جمله قیمت کاقی هست تا با این شماره تماس بگیرید: 02188068352

    1. سلام بر شما دوست عزیز خیر برای اطلاعات بیشتر با شماره ی02188068352 تماس حاصل فرمایید باتشکر

    1. سلام برای دریافت اطلااتی از قیمت ها با این شماره تماس بگیرید 02188068352

  5. سلام شیشه رومیزی های من پر از خط و خش شده میشه بدون تعویض خط و خش ها رو برطرف کرد ؟

    1. سلام و ادب ، با بخش پشتیبانی فروش محصولات مشورت کنید با این شماره : 02188068352

  6. سلام ببخشید برای میز شیشه ای شیشه سکوریت رو پیشنهاد میدین یا شیشه لمینت ؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای میز تمام شیشه هرچه مقاومت شیشه بالاتر باشد امنیت آن نیز بالاتر است ، شیشه سکوریت یک شیشه نشکن است که در صورت شکستن از قطعات تیز برخوردار نیست و خطر بریدگی ندارد اما شیشه ها در همه جا پخش می شود . اما شیشه لمینت از پاشیدگی شیشه های خرد شده جلوگیری می کند و در صورت شکستن شیشه تمام خرده شیشه ها در سطح میز باقی میماند .

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز شیشه رومیزی در انواع تناژ رنگی به خواست و سلیقه مشتری تولید می شود.

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز انتخاب رنگ بر اساس سبک و رنگ دکوراسیون و سلیقه شخصی متفاوت است ، اما برای میز قهوه ای بیشتر از شیشه با رنگ های دودی ، بژ ، مشکی و بی رنگ استفاده می شود .

  7. سلام من یه میز ناهارخوری دارم که شیشه رومیزیش کاملا سالمه ولی میزش بعضی جاهاش پریده ، میخوام میزش رو عوض کنم و پایه های شیشه ای بجاش بزارم، سفارش قبول می کنید ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع پایه شیشه ای با طراحی های متنوع در فرکو تولید می شود . جهت ثبت سفارش با این شماره تماس بگیرید :02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای خرید حضوری درساعات : 8 صبح تا 2 بعد ازظهر و از ساعت 4 تا 8 شب می توانید به آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶ مراجعه نمایید.

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز با توجه به تنوع طرح و رنگ ، همچنین تفاوت جنس و ابعاد شیشه رومیزی ، هر محصول از قیمت متفاوتی برخوردار است . برای دریافت قیمت دقیق محصول مورد نظر خود با شماره تلفن : 02188068352 تماس بگیرید .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز در شرکت فرکو ، شیشه رومیزی در انواع رنگ از جمله متلاک ( اکلیلی ) تولید می شود . جهت دریافت اطلاعات کامل با این شماره تلفن تماس بگیرید : 02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز قیمت انواع شیشه برحسب جنس و کیفیت و همچنین رنگ و ابعاد آن متفاوت است . لطفا جهت دریافت قیمت دقیق محصول و اطلاعات مربوط به رنگ های متنوع هر محصول با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع شیشه رومیزی از جمله شیشه رومیزی حکاکی شده و تراش‌خورده در فرکو تولید می‌شود. لطفا برای دریافت قیمت دقیق و ثبت سفارش با این شماره تماس بگیرید :02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز کیفیت و نمای ظاهری شیشه های کریستال بسیار متفاوت از شیشه‌های دیگر است. میزان شفافیت در شیشه کریستال بسیار بالاست و به همان میزان جذابیت و زیبایی رنگ در میزهای تولید شده با این شیشه بیشتر خواهد بود.

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز شیشه رومیزی سکوریت بر اساس ابعاد و رنگ و … قیمت‌های متفاوتی داره ولی اگر امروز سفارش بدی میتونی از تخفیفات و مزایای فوق‌العاده امروز استفاده کنی! همین الان با این شماره:02188068352 تماس بگیر و یکی از خوش شانس‌های
      امروز باش!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو