Home
مرکز پخش شیشه رنگی

مرکز پخش شیشه رنگی

شیشه رنگی
شیشه رنگی لاکوبل
مرکز پخش شیشه رنگی
شیشه رنگی لاکوبل
مرکز پخش شیشه رنگی

برای ارتباط با مرکز پخش شیشه رنگی با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲. تماس بگیرین.تمامی شیشه های تولید شده در مجموعه فرکو گارانتی یکساله بی‌قید و شرط دارن.برای اطلاعات بیشتر لطفاً با دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایین.

مرکز پخش شیشه رنگی
مرکز پخش شیشه رنگی

تاریخچه شیشه رنگی

قدیمی‌ترین شیشه طبیعی در ایران برای هزاره‌ی دوم پیش از میلاد هست. برای خرید از مرکز پخش شیشه رنگی به آدرس انتهای صفحه مراجعه کنین.
در حفاری چغازنبیل مربوط به دوره پیش از تاریخ بطری‌هایی شیشه ای پیدا شده بود که نشانی از وجود شیشه در زمان کهن بود.

شیشه رنگی لاکوبل
مرکز پخش شیشه رنگی
مرکز پخش شیشه رنگی سنتی

کاربرد شیشه در دوران اسلامی به اوج رسید.شهرهای بزرگ در اون زمان من‌ جمله دمشق و قاهره کارگاه‌های زیادی به ساخت شیشه مشغول بودن و فنون بسیاری در ساخت شیشه کشف شد که بعدها شیشه‌گران ونیزی و فلورانسی از اون استفاده کردن.

برای سفارش و دیدن نمونه کارها و اطلاع دقیق از قیمت بامرکز پخش شیشه رنگی 02188068352تماس حاصل فرمایین.

مرکز پخش شیشه رنگی
مرکز پخش شیشه رنگی
مرکز پخش شیشه های رنگی
مرکز پخش شیشه رنگی

دوره‌ی سلجوقیان اوج صنعت شیشه‌گری در ایران محسوب می‌شه؛ که تحت تاثیر شیشه‌ گری دمشق بود.

شیشه هایی که در این دوره استفاده می‌شده بیشتر ظرف‌های عطرها در سایزها و شکل‌های ساده بود.ویا گلدان‌ها و بعضی اشیای تزئینی و دکوری‌های ساده و زیبا بود.

درزمان مغولیان در ایران رونق شیشه‌ سازی از میان رفت و در به‌جای اون در این عهد سفالگری و کاشی‌کاری اوج گرفت.

اما اکنون مدرن‌ترین و بروزترین شیشه‌ها ساخته و پرداخته می‌شن.

مرکز پخش شیشه رنگی فرکو بهترین و مرغوب‌ترین شیشه‌ها رو در تهران و حومه تولید و توزیع می‌کنه.

شیشه رنگی

تولید شیشه رنگی

مرکز پخش شیشه رنگی

در این صنعت شیشه هایی با رنگ‌های مختلف تولید می‌شه.برعکس زمان‌های قدیم که تنوع رنگ بسیار کم بود و اکثر شیشه ها برنز رنگ بودن و یا شفاف.امروزه در رنگ بندی های زیادی شیشه های مختلف با جنس های مختلف تولید میشه.در ادامه مقاله به نحوه تولید شیشه های می‌پردازیم:

مرکز پخش شیشه های رنگی

شیشه های رنگی زیبا برای نخستین بار در کشور آلمان تولید شد و شرکت بنز آلمان جز اولین پروژه های ساخته شده از شیشه های رنگی بود.همانطور که گفته شد شیشه ها دارای تنوع در طرح و رنگ های مختلف دارن که هرکدوم جایگاه خاص و ویژه خود رو داره .و در دکوراسیون در جای مناسب از سبک مناسب شیشه ها استفاده می‌کنن.

انواع شیشه رنگی

•شیشه رنگی براق یا لاکوبل
•شیشه رنگی مات یا متلوکس
•شیشه رنگی متالیک یا متلاکس

شیشه رنگی

شیشه رنگی لاکوبل

مرکز پخش شیشه رنگی

•توليد شيشه رنگی ساده

شیشه رنگی ها دارای رنگ‌های متنوع و زیبا هستن.از جمله رنگ ابی،قرمز،زرد،صورتی،برنز،طلایی،سلز،بنفش،نیلی و …تولید می‌شن.در سال‌های اخیر به دلیل اینکه صنعت شیشه سازی پیشرفت نکرده بود و دستگاه‌هایی که الان وجود دارن ساخته نشده بود در همه رنگ و ضخامت شیشه وجود نداشت .امروزه با کمک دستگاه های پیشرفته و مدرن همه رنگ شیشه در هر ضخامتی که بخواید تولید می‌شه.

برای سفارش با شماره 02188068352تماس بگیرین.

مرکز پخش شیشه رنگی فرکو انواع شیشه رو به صورت تخصصی برای شما تولید و آماده می‌کئه.

شیشه رنگی

•توليد شيشه رنگی لاکوبل

شیشه لاکوبل در رنگ های مختلف و زیبا و براقی تولید می‌شن که از این شیشه های زیبا و مدرن،در بین کابینتی ،دیوار پوش ها،راهرو ها،حمام و سرویس بهداشتی و اسانسورو خیلی جاهای دیگر استفاده می‌کنن.زیرا این شیشه ها در برابر حرارت و رطوبت بسیار مقاوم هستن.

می‌توان این شیشه ها رو به راحتی روی کاشی‌های دیوار آشپزخونه‌ها بدون هیچ بنایی نصب کرد.سرعت نصب این نوع شیشه ها بسیار بالاست.

شیشه رنگی

•تولید شیشه لمینت رنگی

این مدل شیشه نسبت به شیشه های یک رو مشتحکم تر و مقاومتر هستن.شیشه لمینت با در کنار هم گذاشتن دو یا چند شیشه. با اندازه و ضخامت های متنوع و قرار دادن یک لایه در میان شیشه ها برای لمینت کردن اون درست میشه.که طی عملاتی که انجام میدن این شیشه لمینت تولید می‌شه.تعداد این لایه و امینت های شیشه ها بر اساس نوع جنس و کاربرد اونا مشخص می‌شه.

مرکز پخش شیشه های رنگی

بودن طلق‌های PVB در بین شیشه هاباعث می‌شه که شیشه در موقع ضربه دیدن و شکستن، ذرات اون به لایه زیرین پی وی بی ان چسبیده باشه و بنابراین در جای خود باقی می‌مونه و روی زمین پخش نمی‌شه.

بخاطر همین دلایل شیشه های لمینت رو برای شیشه های خودر استفاده می‌کنن زیرا موقع ضربه و شکستن اونا تکه‌های شیشه پخش نمی‌شن.

شیشه رنگی

•شیشه‌های سندبلاست

شیشه‌های مات و کدری هستن که برای کدر کردن اونا ماسه‌ای خاص رو با استفاده از کمپرسورهای مخصوص با فشار بر روی شیشه‌ها می‌پاشن که به این عمل بلاست کردن می‌گن.هر چه فشار و قدرت پاشیدن ماسه‌ها بیشتر باشه درجه ماتی شیشه بیشتر می‌شه. شرکت‌هایی که علاقه دارن لوگوی خود رو روی شیشه طراحی و چاپ کنن این شیشه رو انتخاب می‌کنه.

از این نوع شیشه در خونه می‌توان برای جدا کردن سرویش بهداشتی از روشویی، در ویترین کابینت‌ها می‌توان استفاده کرد.

مرکز پخش شیشه رنگی

شیشه رنگی دکوراتیو یا شیشه رنگی تزیینی

کیفیت و جنس شیشه های رنگی بسیار عالی هست.و سرعت نصب اونا نیز یک مزیت بزرگ به شمار میاد.که این موضوع بسیار مورد اهمیت قرار می‌گیره.
شیشه رنگی شرکت فرکو این قابلیت رو داره تا سکوریت بشه و این قابلیت باعث ضد خش شدن نیز میشه و به اسونی تمیز می‌شه.

آنتی باکتریال و آنتی یو وی بودن از صفت بارز اين آينه هست.
مقاومت اون در مقابل ضربه و حرارت كه برای مكان‌هايی در نواحی گرمسيری استفاده میشه مفيد هست.
و در نهايت براقیت و شفافیت بالايی كه برخوردار هست.

شیشه بین کابینتی چاپی
مرکز پخش شیشه رنگی

بعضی از شیشه ها مثل شیشه دکوراتیو رنگی فضای شما رو بسیار زیبا و خاص می‌کنن و این شیشه ها مدل‌های مختلفی دارن که شامل:

شیشه دکوراتیو دوجداره،شیشه رنگی لاکوبل،شیشه رنگی لمینت،شیشه رنگی طرح شکسته،شیشه رنگی سند بلاست،شیشه رنگی مات،شیشه رنگی فتو لمینت،شیشه رنگی چاپ دار می ‌شه.
حتما تابحال شيشه های رنگی مدرن در كافه ها و فودكورت ها و همينطور مركز تجاری ها رو ديدين.رنگ و براق بودن خاص‌شون شما رو مجذوب خود كرده اس.

برای ساخت ین مدل شیشه از روشی خاص و مخصوص استفاده می‌کنن.با کمک لمینت از رنگ اون محافظت می‌کنن.لمینت علاوه بر محافظت از رنگ شیشه باعث میشه تا موقع شکستن قطعات شیشه روی زمین فرو نریزه.

شیشه رنگی


هرچقدر ضخامت شیشه بیشتر باشه، مقاومت اون هم افزایش پیدا ‌می‌کنه. امروزه کلیه این شیشه‌ ها به ‌صورت سکوریت عرضه ‌می‌شن و تحولی عظيم در دكوراسيون و شيشه ايجاد كرده‌اس.

مرکز پخش شیشه رنگی

ضخامت و ابعاد شیشه های رنگی

ضخامت و ابعاد شيشه هاي رنگی از ٤ميلي متر شروع شده تا ٢٠ميلي متر ضخامت داره كه ، هر كدوم در نوع و اندازه خودش براي مكانی مناسب هست.كه در مطالب زير باهم براي اطلاعات و آگاهي بيشتر به اون مي‌پردازيم:

مرکز پخش شیشه رنگی

ضخامت ٤ميل:

شیشه های رنگی با ضخامت٤ میلی متری .برای نمای در کابینت.نمای درب کمد دیواری، رومیزی ‌های کوچک استفاده می‌شه.

شیشه پنجره

ضخامت ۵و۶میل:

شیشه های رنگی با ضخامت ۵و۶ میل برای بین کابینت :

از این شیشه با این ضخامت برای گلس برد یا تخته وایت برد،شیشه رومیزی،دیوار پوش شیشه ای،بین کابینتی استفاده می‌شه.از این شیشه بیشتر برای فضای داخلی استفاده می‌کنن.

مرکز پخش شیشهای رنگی

شیشه رنگی با ضخامت ۸،۱۰،۱۲میل:


بیشترین کاربرد این نوع از شیشه رنگی‌ های استفاده به عنوان صفحه کابینت، رومیزی، نمای ساختمان هست.

شیشه رنگی باضخامت ۱۶،۲۰میل:

با توجه به هزینه بالای شیشه های ضخیم استفاده از این نوع ضخامت به نسبت ضخامت های دیگر کمتر هست.

از شیشه های ضخیم بیشتر به عنوان شیشه های رومیزی و صفحه های اپن برای اشپزخونه‌ها استفاده میشه.برای رومیزی‌های بزرگ مثل میز کنفرانس و میزهای شیشه ای خم استفاده می‌شه.

مرکز پخش شیشه رنگی

سخن آخر:

شیشه ‌های رنگی انواع مختلف ورنگبندی، طرح، ضخامت و … متفاوتی دارن و با توجه به کاربرد اونا قیمت های متفاوتی رو شامل می‌شن.قیمت این شیشه ها به کشور سازنده، برند، نوع و مقدار ضخامتی سفارش شما بستگی داره. جهت استعلام قیمت نهایی می‌تونین با مشاورین فرکو تماس بگیرین.ما همیشه و در هرحال آماده ارائه خدمات جهت اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی منزل، سالن های پذیرایی و… میباشیم.

شماره تماس فرکو 02188068352 با ما همراه باشین.

مرکز پخش شیشه رنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو