Home
طلق های رنگی در پنجره

شیشه رنگی قدیمی | شیشه رنگی سنتی | قیمت شیشه رنگی قدیمی | قیمت شیشه رنگی سنتی | خرید شیشه رنگی سنتی

شیشه رنگی

برای خرید مستقیم شیشه رنگی قدیمی و شیشه رنگی سنتی از تولیدی فرکو و مشاوره رایگان با شماره 02188068352تماس بگیرین.تمامی محصولات خریداری شده از کارگاه فرکو گارانتی مادام العمر داره.با خیال راحت یک خرید با کیفیت درجه یک داشته باشین.برای دیدن تمامی عکس ها کافیست روی اونا کلیک کنین تا همه عکس ها بصورت پشت سرهم و به صورت گالری ببینین.افتخار ما رضایت شماست.

شیشه رنگی

شیشه رنگی قدیمی همون شیشه رنگی سنتی هست که برای همه‌ی ما نمایان گر احساسات خوب و سنتی اس. همه ما اونا رو در نمای مساجد و خونه‌های مجلل قدیمی دیدیم.شیشه های رنگی یکی از پر طرفدارترین نوع شیشه های دکوراتیو هستن که در معماری‌های سنتی از اونا استفاده می‌شده اس.امروزه هم در معماری‌هایی که از سبک سنتی استفاده می‌کنن از این شیشه ها استفاده می‌شه. شیشه های رنگی در مساجد و کلیسا ها نماد احساسات خوب معنوی بودن.

شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی

شیشه رنگی قدیمی و سنتی رو همه ما یه نوع شیشه می‌دونیم که رنگی هستن.شیشه های سنتی در رنگ های مختلف و زیبا تولید میشن.که ضخامت های متفاوتی نیز دارن که بستگی داره شیشه رو در کجا استفاده کنیم تا ضخامت مناسب اون رو تهیه کنین.امروزه در دکوراسیون خونه‌های مدرن نیز از این شیشه رنگی های سنتی و قدیمی بسیار استفاده میشه و مورد پسند خیلی از افراد هست.

شیشه رنگی‌

طراحی‌های دکوراسیون امروزه،به‌صورت ساده هستن و از رنگ های خنثی مثل طوسی استفاده میشه و برای اینکه به فضا انرژی بدیم باید یک رنگ جیغ و پرانرژی استفاده کنیم .که شیشه رنگی ها با رنگ های زیبا و خاص‌شون می‌تونن گزینه خوبی باشن.از این شیشه ها می‌توان برای پارتیشن و حتی قسمتی از پنجره ها استفاده کرد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن colored6-21.jpg است


شیشه رنگی‌قدیمی‌که توسط‌صنایع فرکو تولید می‌شه برعکس‌اسم‌ اون از جدیدترین ، بروزترین و باکیفیت ترین نوع شیشه ها استفاده میشه و شما می‌تونین این محصول زیبا رو در تمامی ابعاد مورد نظر‌خود نیز داشته باشین.برای خرید شیشه رنگی سنتی و خرید شیشه رنگی قدیمی و اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول زیبا با کارشناسان فرکو در ارتباط باشین.

شماره تماس 02188068352

شیشه رنگی

شیشه رنگی سنتی چیست

در معماری قدیمی ایران،در مساجد،کاخ‌ها و یا خیلی از بناهای قدیمی دیگر، این نمونه محصول بود. که باعث شد، این سبک از شیشه بسیار زیبا به تمامی جهان نشون داده بشه.بیشتر مواقع شیشه رنگی سنتی با پنجره های ارسی بوده اس.و یا حتی از انواع بسیار زیاد و گسترده ای از رنگ ها برخوردار بوده‌اس. که زیبایی بسیار خیره کننده‌ای رو در محیط برای بیننده ها به وجود اورده‌اس.

شیشه رنگی

به طور کلی می توان گفت که شیشه پنجره ارسی که به صورت سنتی هست و از تلفیق تکه های چوب که گره‌ها به وجود اوردن.و با کمک‌ شیشه رنگی تمامی‌این گره ها رو پر می‌کردن و پس از انجام این مراحل محصول مورد نظر تولید می‌شد.استفاده از این محصول مزیت های بسیار بالایی داره. برای مثال از تامین نور گرفته تا تاثیرات بسیار مثبت از نظر روانشناسی،ایجاد فضایی زیبا،دور ‌کردن تمامی‌حشراتی که در اون اطراف هست و یا حتی برخورداری از خاصیت صوتی و اکوستیک،تمامی این نمونه هایی که گفته شد. همه و همه تنها گوشه از مزیت استفاده از این محصول هست.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن colored8-4.jpg است

در ادامه مطالب هم با حسن و نوع تولید این محصول نیز‌ اشنا می‌شین.پس با خوندن ادامه مطالب نسبت به انتخاب خود در رابطه با این محصول بسیار زیبا بیشتر مطمئن می‌شین.

شیشه رنگی پنجره

شیشه رنگی‌ سنتی سکوریت

این نمونه شیشه رنگی سنتی تولید شده از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هست. و این ویژگی باعث شده اس که در بیشتر مواقع معماران و طراحان دکوراسیون داخلی در پروژه های ساختمونی خود از شیشه رنگی سنتی استفاده کنن.

شیشه رنگی

شیشه های رنگی سنتی رو پس از برش کاری برای مقاوم کردن به داخل کوره هایی با درجه حرارت بسیار بالایی می‌گذارن.و پس از این عمل شیشه سکوریت می‌شه.یعنی هرگونه حرارتی و ضربه ای نمی‌تونه باعث شکسته شدن این محصول بشه.در اصل شما عزیزان با استفاده از شیشه رنگی‌سنتی سکوریت شده ایمنی و امنیت رو در محیط خود به وجود میارین.

شیشه رنگی

در ادامه مطالب هم با حسن و نوع تولید این محصول نیز‌ اشنا می‌شین.پس با خوندن ادامه مطالب نسبت به انتخاب خود در رابطه با این محصول بسیار زیبا بیشتر مطمئن می‌شین.

شیشه رنگی پنجره

شیشه رنگی ها

شیشه ارسی ها در گذشته به صورت خمیر های با دست و با رنگ های محدود درست شدن که خواص روانشناختی بسیار زیادی داشتن. رنگ های لاجوردی زرد آبی قرمز سبز رنگهایی بودن که در ارسی ها استفاده می‌شدن.این حالت رو در شیشه قدیمی رنگی می‌بینین.

بورس شیشه رنگی


این نوع شیشه ها شفافیت کامل نداشتن و کاملاً صاف نبودن اما تا حدودی پشت اونا مشخص بود در حد شیشه های مات امروزی. امروزه با پیشرفت علم انواع و اقسام زیادی از شیشه های رنگی وجود داره.به طوری که شما عزیزان می‌تونین تمامی محصولات مورد سلیقه خود رو در تمامی محیط های مورد نظرخود استفاده کنین.

شیشه رنگی بسیار تنوع داره .شیشه رنگی لاکوبل،شیشه رنگی مات،شیشه رنگی سندبلاست ازین جمله‌ان.

تمامی این شیشه های رنگی رو می‌توان به صورت لمینت شده و سکوریت شده ساخت که به راحتی در مکان‌های پر تردد بدون استرس و دلشوره از اون استفاده نمود.چون با ضربه نمی‌شکنن و در صورت شکستن در جای خود باقی می‌مونن.

شیشه رنگی

انواع شیشه رنگی

شیشه رنگی قدیمی

شیشه های لاکوبل

در واقع لاکوبل یک برند شیشه سازی است که چون به این اسم وارد ایران شد ، در ایران این نوع شیشه به لاکوبل شناخته شده اس. ولی در زبان انگلیسی به این شیشه های back painted glass یا همان شیشه های پشت رنگ شده می‌گن.

شیشه های جدید لاکوبل


در واقع همان طور که از اسمش مشخصه شیشه لاکوبل شیشه های هستن که پشت اونا رنگ شده اس و پشت اونا هیچ چیزی مشخص نمی‌شه. و نور رو از خود عبور نمی‌ده بلکه کاملاً نور رو منعکس می‌کنه.بر خلاف شیشه رنگی قدیمی این شیشه های رنگی ،مدرن هستن.این شیشه ها کاربردهای متفاوتی دارن برای مثال از اونا به عنوان شیشه های بین کابینتی استفاده می‌شه.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن colored-glass-6.jpg است
شیشه لاکوبل

انواع شیشه لاکوبل

شیشه های برند لاکوبل دو نوع هستن شیشه های لاکوبل براق که همان شیشه لاکوبلی هستن که در ایران شناخته شدن و شیشه های لاکوبل مات که در ایران به نام شیشه های متلوکس شناخته شدن.

شیشه جدید لاکوبل
خرید شیشه رنگی قدیمی

ناگفته نمونه که صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه های هوشمند و بروز تونسته‌اس انواع بسیار گوناگونی از طرح و رنگ‌های شیشه‌های‌ رنگی‌ قدیمی‌ رو تولید کنه.

شیشه رنگی قدیمی

شیشه های ترنسپرنت

در واقع نوع به روز و شفاف شیشه های ارسی هستن که پشت اونا مشخص هست و نور رو کامل از خود عبور می‌دن.

شیشه رنگی


از تفاوت های لاکوبل و ترنسپرنت می‌توان به همین اشاره کرد که لاکوبل پشت اون رنگ می‌شه. اما ترنسپرنت رنگ در ساختار شیشه قرار داره که این شیشهها در سبک شیشه‌رنگی قدیمی کاربردی هست.استفاده از این نمونه محصولات می‌تونه زیبایی و مدرنی رو به محیط‌شما ببخشه و یا حتی استفاده از این محصولات می‌تونه مزیتی رو برای محیط مورد نظر شما نیز به همراه خود داشته باشه.

شیشه رنگی تزئینی

شیشه های متلاک

از نظر ظاهری تقریباً هیچ تفاوتی با شیشه‌های لاکوبل نداره به غیر از این که زمانی که نور به شیشه های متلاک می‌تابه حالت تبلور مانند براقی به خود می‌گیره که در لاکوبل همچین چیزی وجود نداره.


شیشه رنگی لاکوبل

شیشه های اٌرسی

در گذشته نوعی پنجره به نام جهانی اورسی یا اُرسی استفاده شده اس که در اون برای استفاده از لولا و باز و بسته شدن از چپ و راست از بالا و پایین بسته و باز می شده اس. و در گذشته‌ی ایران شیشههای رنگی در این نوع پنجره ها استفاده می‌شد. از آن رو به شیشههای رنگی به کار رفته در ارسی ها ، شیشه‌ارسی گفته می‌شه.


دوره ‌ی اوج استفاده از ارسی‌ها زمان صفوی اس.
البته از اینا در گذشته برای افزایش زیبایی هم استفاده می شده اس اما این تنها دلیل استفاده از اون نبوده‌اس.

شیشه ارسی رنگی

ترکیبات شیشه های ارسی

آهن، اکسید آهن، منگنز، طلا، کبالت، اکسید کروم، نقره و اورانیوم غنی نشده

دلایل استفاده از شیشه رنگی قدیمی

در حقیقت دلیلی که باعث استفاده از شیشه رنگی قدیمی در خونه‌های قدیمی شده اینه که علاوه بر حفظ حریم داخل، نور به زیباترین شکل ممکن به داخل راه پیدا کنه و در عین حال از شدت گرمای اون گرفته بشه. البته خواص روانشناختی ای که شیشه های ارسی داشتن رو نمی‌توان در نظر نگرفت.این شیشه رنگی علاوه بر شیشه و خونه‌های قدیمی امروزه در خانه‌های مدرن و جدید استفاده میشه.

شیشه رنگی

حتما تا به حال به مساجد اسلامی یا خونه‌هایی که شیشه رنگی در نمای اونا به کار رفته اس برخوردین. حتی تصورش هم لذت بخش هست. عبور نور از لا به لای رنگ‌های شیشه‌ای که بعد از ان زینت بخش زمین و فرش می‌شن و میشه ساعت ها به این ترکیب خیره موند و خسته نشد! به این موضوع جداگانه می‌پردازیم.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن rangi-15.jpg است

خواص روانشناختی شیشه رنگی

زندگی در یک اتاق کاملا سفید بدون هیچ رنگی یک نوع شکنجه محسوب میشه. امروزه روانشناس ها میگن در خونه‌ی خود از لامپ‌های آفتابی بیشتر از مهتابی استفاده کنین. متوجه شدین به کجا می‌خوایم برسیم؟ تاثیر رنگ ها!

هر رنگی تاثیر خاص خود رو روی روح ما می‌ذاره. و ترکیب بعضی از رنگ ها کنار هم روحیه ی فرد رو بیشتر تحت تاثیر قرار میدن. بیایید با این تفکر رنگ ها ی مورد استفاده در ارسی رو بررسی کنیم. این حس خوب در شیشه‌قدیمی رنگی در اوج خود هست.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن colored6-15.jpg است


پس برای محیط مورد نطر خود شما توسط این صنایع می‌تونین تمامی‌رنگ های مورد نظر رو داشته باشین و به غیر از سفارش شما می‌تونین خواص رنگی که مد نظر دارین رو بدونین .

قرمز : انرژی

زرد: شادی و امید

آبی: آرامش

سبز: سلامت

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن colored6-17.jpg است

سفید

شیشه رنگی قدیمی
خرید شیشه رنگی قدیمی

در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو برای تولید یک شیشه‌ای با رنگ سفید از ترکیب قلع با شیشه استفاده می‌کنه تا رنگ مورد نظر خود رو به وجود بیارن.

شیشه‌لاکوبل سفید فضا رو بسیار نورانی تر و بزرگ‌تر نشون میده.این رنگ لکه رو نشون نمی‌ده و لازم نیست هرروز اون رو تمیز کنین.شیشه‌لاکوبل سفید رنگ با هررنگی به راحتی ست میشه این رنگ در کنار طوسی فضایی بسیار مدرن و خاص رو درست میکنه.

بی رنگ

برای بی‌رنگ کردن یک محصول از دی اکسید منگنز و نیترات سدیم استفاده می‌کنن تا یک شیشه رو به حالت بی‌رنگ در بیارن.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن lacoble-14.jpg است
خرید شیشه رنگی قدیمی

بنفش

برای تولید شیشه در رنگ‌های بنفش در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از اکسید نیکل استفاده می‌کنن تا بتونن شیشه‌ای در رنگ بنفش رو به وجود بیارن.

شیشه رنگی

قرمز

رنگ قرمز در دنیای امروزی جزو یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین رنگ‌هایی اس که در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تولید و به فروش رسیده اس. این صنایع برای تولید این رنگ بسیار پر طرفدار، از اضافه کردن کلرید طلا استفاده می‌کنن و یا حتی به غیر از این روند می‌توان از ترکیب اکسید سلنیوم هم برای به وجود آوردن رنگ قرمز استفاده کرد.

شیشه رنگی

زرد

یکی دیگر از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین رنگ‌هایی که برای شیشه موجود هست. رنگ زرد هست. این صنایع برای تولید این رنگ بسیار زیبا از مقداری کادمیوم سولفید به شیشه‌های خود اضافه می‌کنه. تا بتونه به رنگ مورد نظر یا همون زرد رو به وجود بیاره. به غیر از این روش می توان از گوگرد هم استفاده کرد تا رنگ مورد نظر به وجود بیاد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن colored6-7.jpg است

سبز

برای به وجود آوردن یک رنگ زیبا تنها کافی اس که مقداری ناخالصی آهن به شیشه‌ها اضافه کرد.

شیشه رنگی مات

در نتیجه

پس می‌توان گفت که تمامی رنگ هایی متفاوتی که به وجود میاد نتیجه ترکیب عنصر های اس که در ساختار اونا و برای تولید اونا به کار می‌ره که همانطور که در مطالب بالا گفته شد برای به وجود آوردن هر رنگ خاص و منحصر به فردی از یک عنصری استفاده می‌کنه.

شیشه رنگی

کاربردهای شیشه های رنگی

  • در نمای ساختمون‌ها
  • در فروشگاه ها
  • در دکوراسیون داخلی
  • در درب ها
  • در اکسسوری‌های منازل
  • و کاربردهای فراوان دیگر ..
شیشه رنگی

شیشه های رنگی سنتی در نمای ساختمون

شیشه رنگی قدیمی در پنجره ها و بالای درب ها با اشکال هندسی و اسلیمی استفاده می‌شد ، این سبک را هنوز هم میتوان پیدا کرد و بسیار زیبا و دوست داشتنی اس. اما در نوع مدرن استفاده از شیشه‌رنگی قدیمی با سبک سنتی اون متفاوت هست و دنبال کننده قاعده‌ی های خاص قدیم نیست و تقریبا به هیچ قاعده‌ای پایبند نیست.

نمایندگی شیشه رنگی


شیشه رنگی سنتی می‌تونه یک دیوار کامل رو در بر بگیره یا یک آفتابگیر بزرگ ساختمونی باشه یا اصلا در یک تکه ی کوچک فقط از اون استفاده شود. در هر صورت از جذابیت آن کم نمی شود.

شما می توانید این نمونه محصول را در هر گونه طرح مورد نظر خود نیز سفارش بدین. و همانطور که در مطالب بالا گفته شد هرگونه رنگ نیز برای خود مزیت‌هایی دارد برای مثال استفاده از شیشه‌های رنگی روشن باعث ایجاد فضایی روشن و آرامش بخش نیز می‌شه که در دنیای امروزی وجود یک فضایی آرام بسیار مهم و ضروری هست.

شیشه رنگی

برای سفارش محصول مورد نظر با ما در ارتباط باشین. تا سفارش خود رو ثبت نمایید. پس از ثبت سفارش همکاران ما در کمترین زمان محصول مورد نظر رو تولید و در طی ۴۸ ساعت در تمام نقاط ایران که باشین برای شما از اون نیز ارسال می‌کنه.۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

شیشه رنگی

شیشه های رنگی در فروشگاه ها

از شیشه رنگی سنتی در فروشگاه ها وقتی استفاده می‌شه باید نوع سکوریت شده‌ی اون سفارش داده بشه. تا نگران خطرات اون نباشیم. زیرا رفت و امد در این مکان بسار زیاد هست…وباید از یک شیشه مقاوم استفاده بشه.پس اگر شما نه تنهابرای فروشگاه بلکه برای هر محیطی که احساس میً‌کنین. ایجاد امنیت بسیار مهم هست.از این محصول استفاده کنین.برای سفارش با کارشناسان فرکو در ارتباط باشین و محصول مورد نظر خود رو ثبت نمایید. تا این صنایع محصول مورد نظر رو طی ۴۸ ساعت در هرکجای ایران که باشین تولید و ارسال نماید.

شیشه رنگی‌سنتی در چه محیط‌هایی پرکاربرد هست؟

خرید شیشه لاکوبل رنگی 5

زمان برخورد نور خورشید به شیشه چه اتفاقی می‌افته؟

از نظر روانشناسی استفاده از این نوع شیشه ها برای روحیه افرادی که در اون محیط حضور دارن بسیار مناسب هست زیرا به گفته روان شناسان استفاده از رنگ‌های روشن در یک محیط می‌تونه بسیار آرام بخش و دلنشین باشه زیرا زمانی که شما از رنگ‌های روشن برای تمامی محیط های مورد نظر خود استفاده می‌کنین باعث می‌شه که نور خورشید به راحتی در محیط توسط شیشه‌ها بازتاب و یا به حالت رنگی درمیاد.

از کجا شیشه رنگی قدیمی با کیفیت و ارزون تهیه کنیم؟

شرکت فرکو یک شرکت کاملا ایرانی اس و بدون واسطه ها محصول رو به دست مشتری می‌رسونه. این یعنی یک تیر و هزاران نشون برای شما ، هم کالای با کیفیت می‌خرید هم ارزون به دستتون می‌رسه. (به دلیل حذف واسطه ها) هم به اشتغال جوانان وطنمان کمک کردین و….

چطور با شرکت فرکو ارتباط بگیریم؟

شما میتوانید به صورت حضوری به آدرس زیر بیایید و سفارش خود رو حضوری ثبت کنین

تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

یا می‌تونین از طریق شماره ی زیر تماس بگیرین

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن lacoble-10.jpg است
خرید شیشه رنگی سنتی

02188068352

اگر تمایل به ثبت سفارش اینترنتی داشته باشین می‌تونین از طریق واتساپ به شماره ی زیر پیام بدین و با متخصصین فرکو در ارتباط باشین.

09101767773

اگر از طریق اینستاگرام پیج فرکو رو دنبال کنین علاوه بر اینکه می‌تونین تمام سوالات‌تون رو در دایرکت از متخصصین فرکو بپرسین و ثبت سفارش کنین ، در مسابقات هفتگی فرکو شرکت کنین و برنده‌ی جوایز نفیس هفتگی فرکو شما باشین.

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 2.jpg است
خرید شیشه رنگی سنتی

معتبر ترین صنایع تولید شیشه رنگی قدیمی

  • در حال حاضر با به وجود اومدن موقعیت‌های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارن از این مشکل وبه وجود اومده . نهایت سواستفاده رو ببرن، شما خیلی راحت می‌تونین. سایت‌های نا معتبر و صف کلاهبردارن رو از تمامی صنایع ها جدا کنین.
  • اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری. برای تولید سفارش‌های شما ندارن. پس سعی بر این دارن که تجمعی رو ایجاد نکنن. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان رو به شما می‌ده. شما بتونین از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید فرمایید.
  • یکی دیگر از راه‌های شناخت شرکت و یا کارگاه های کلاهبردار نداشتن. اساس‌نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی،و برگه ارزش افزوده اس.اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با برخورداری از اساس‌نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی و برگه ارزش افزوده اس.
  • می‌تونین با اظهار نامه مالیاتی کلاهبردار بودن اون سایت رو متوجه بشین. زیرا افراد کلاهبردار در هیچ مرکز مالیاتی پرونده ندارن.
  • تمامی مواردی که گفته شده اس شما با ورود به سایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از هر یک از این موارد با خبر بشین و ما با افتخار تمامی موارد خواسته شده رو در خدمت شما عزیزان می‌ذاریم.
  • آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی مات
خرید شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی قدیمی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی

22 پاسخ

    1. سلام بله تمامی محصولات شیشه ای ما درجه بندی کیفیت دارند . و ما همیشه در تلاش بوده ایم که بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت ها به شما تحویل دهیم . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. بله صنایع فرکو تمامی محصولاتش رو به تمامی نقاط ایران ارسال می کند . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

      1. سلام من تمام محصولاتی که استفاده میکنم اصولا مدرن و هوشمند استفاده از این محصول تضاد ایجاد نمیکنه؟

        1. سلام خدمت شما بستگی به محیط و دکوراسیون شما دارد . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام بله شما می توانید با سفارش طرح دلخواهتون به ما این شیشه های رنگی سفارشی را داشته باشید .

    1. سلام بله تمامی شیشه های ما درجه بندی کیفیت دارند . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام بله شیشه های بین کابینتی ماهم تنوع ضخامت دارند . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام. شیشه های سنتی بیشتر برای محیط های قدیمی یا برای مثال مسجد ها استفاده میشه اما شما از شیشه های قدیمی برای درب پنجره استفاده کنید.

  1. سلام
    آیا امکانش هست برای صرفه جویی در مصرف انرژی در زمستان، شیشه رنگی ها دوجداره باشه و چون هم کلفت تر باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو