Home
پنجره با شیشه های رنگی

پنجره با شیشه های رنگی

شیشه رنگی

شیشه رنگی:

برای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمونا امروزه از پنجره با شیشه های رنگی بسیار استفاده میشه. تو نماهای بنا این شیشه خیلی می‌تونه خودنمایی کنه. و ظاهری مدرن به ساختمون میده.

علاوه بر اون این شیشه‌های زیبا با رنگ بندی گوناگون طرح خاص و ویژگی بارز خود برای فضاهای مختلف کاربرد داره.در پارتیشن هم این شیشه رنگی خیلی کارامد و جلوه‌دار هست.

تولید شیشه رنگی:

در صنعت شیشه رنگ های مختلف و زیادی تولید میشه.در سال های قبل فقط شیشه های شفاف و برنز و ساده تولید می‌شد.ولی امروزه شیشه های رنگی در طرح و جنس و رنگ های متفاوت و مختلفی به وجود اومده.در ادامه به چگونگی تولید این نوع شیشه های رنگی می‌پردازیم.

این شیشه های زیبای رنگی برای اولین بار در کشور آلمان تولید شد. و اولین پروژه ای که با استفاده از شیشه های رنگی اجرا شد. در شرکت بنز آلمان بود. به طوری که حتی نرده های شیشه ای در این شرکت مطابق با رنگ های بکار رفته. در ساختمان اجرا شده است.پنجره با شیشه های رنگی هم می‌تونه با نرده‌ها یا رنگ سایر لوازم خونه ست بشه.

برای سفارش انواع شیشه رنگی با کارشناسان فرکو در ارتباط باشین. 02188066352 برای تماس مستقیم روی شماره کلیک کن.

پنجره با شیشه های رنگی

شیشه رنگی تنوع زیادی در طرح و رنگ و مدل دارند که هر مدل در یک مکان و پروژه بکار میرود و قابل اجرا است.این نوع شیشه ها عبارتند از :
•شیشه رنگی براق یا لاکوبل
شیشه رنگی مات یا متلوکس
•شیشه رنگی متالیک یا متلاک

تولیدشیشه رنگی ساده:

شیشه رنگی سنتی
.پنجره با شیشه های رنگی

شیشه های دورو و ساده دارای رنگ های متفاوتی است مانند رنگ آبی ،قرمز،برنز،سبز و …..این رنگ های زیبا و شاددر ضخامت های کم 2میل و 3 میل تولید میشوند.برای شیشه با ضخامت هایزیاد تر از 6میل تنها رنگ دودی ساده و مسی و آبی تولید میشود.و در بازار وجود دارد.

•توليد شيشه رنگی لاكوبل

شیشه های لاکوبل تنوع رنگی زیادی در نسبت به شیشه های رنگی دورونما دارند.شیشه لاکوبل از شیشه های ساده میباشد که بعد از اندازه و ابعاد مورد نظر مشتری برش داده میشود .و بعد از برش آن را رنگ دلخواه مشتری رنگ میکنیم.فرق این شیشه لاکوبل با شیشه رنگی ساده این است که شیشه لاکوبل یک رو نما دارد و سمت دیگر شیشه مشخص نمیباشد به طوری که دست خود را پشت شیشه بگیرید قابل مشاهده نخواهد بود.

شیشه رنگی پنجره

برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی ما وارد اینستاگرام farkoo.irشوید و یا اینجا کلیک کن.

شیشه لمینت رنگی:

شیشه لمینت رنگی این نوع شیشه‌ها نسبت به شیشه‌های یک رو ساده دارای مقاومت بالایی هستن.شیشه لمینت با کنار هم قرار گرفتن دو یا تعداد بیشتری از لایه‌های شیشه باضخامت‌های مختلف و قرار گیری یک لایه میانی به عنوان لمینه طی یک عمل ترکیبی از فشار و دما ساخته می‌شه.

شیشه رنگی

در ادامه:

تعداد لایه‌های شیشه بر اساس نوع کاربرد آنها تعیین می‌شه.وجود طلق‌های PVB در لایه‌های میانی شیشه‌ها باعث می‌شه که شیشه در هنگام شکستن، ذرات اون به صورت چسبنده به طلق بمونه و بنابراین در محیط پخش نشه.به خاطر همین خاصیت از این مدل شیشه که لمینت داره برای شیشه های خودروها استفاده میشه زیرا این شیشه ها در مقابل ضربه مقاوم هستن.این نوع شیشه در برابر دما سرد و گرم عایق خوبی به‌شمار میره.

شیشه رنگی

شیشه های سندبلاست:

شیشه‌های سندبلاست شیشه‌های مات و کدری هستن که برای کدر کردن اونا ماسه‌ای خاص رو با استفاده از کمپرسورهای مخصوص با فشار بر روی شیشه‌ها می پاشن. که به این عمل بلاست کردن میگن.هر چه فشار و قدرت پاشیدن ماسه‌ها بیشتر باشه درجه ماتی شیشه بیشتر می‌شه . این نوع شیشه‌ها از انعطاف بالایی برخوردار هست.

……..

بخاطر همین مزیت شرکت هایی که علاقه دارن لوگوی مخصوص شرکت رو روی شیشه چاپ کنن جذب این محصول میشن.یکی دیگر از موارد استفاده ازاین شیشه جداسازی روشویی از سرویس بهداشتی هست.

.برای اطلاعات بیشتر در مورد ابعاد و قیمت پنجره با شیشه های رنگی از مشاورین فرکو به صورت کاملا رایگان راهنمایی بگیرین 02188068352

پنجره با شیشه های رنگی

شیشه ساتینا:

این شیشه ها به دلیل مات بودن خودحریم خصوصی را تا حد زیادی فراهم می‌کنن.شیشه دیوار پوش از این نوع شیشه های دکوراتیو به حساب میان.که اثر اسید بر روی شیشه باعث به وجود اومدن یک سطح مات و از بین رفتن براقیت شیشه میشه.

شیشه ساتینا، از سختی و مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و ضربه برخوردار هست .و به علاوه المان‌های فضای داخلی را از اثرات مضر اشعه فرابنفش خورشید محافظت می‌کنه.

شیشه رنگی

ادامه:

شیشه ساتینا که به عنوان دیوار پوش استفاده میشود در رنگ های متنوع وجود داره.و در موارد مختلف بسیار کاربرد داره مانند دیوار حمام ها،سرویس بهداشتی،شیشه های بالکن ها،در های شیشه ای،پنجره ها استفاده میشه.

……

با استفاده از شیشه ساتینا میتوانید یک فضای زیبا و مدرن درست کنید.ازاین شیشه ها می‌تونین به عنوان پارتیشن ها استفاده کنین.ویا به عنوان دیوارپوش ،ویا پارتیشن در فضاهای مختلف استفاده کنین.حتی می‌تونین لوگوی شرکت خود رو روی شیشه حک کنین.این یک ایده جذاب و زیبا و منحصر به فرد هست که توجه افراد رو به خود جلب کرده .

شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع قیمت شیشه رنگی اینجا کلیک کنید.

مدل شیشه رنگی پنجره

مدل های شیشه های رنگی با هم متفاوته . به طوری که شیشه های رنگی مختلف ولی در ابعاد یکسان با هم قیمت یکسانی ندارن. به طور مثال شیشه های رنگی مدرن به طور معمول دو برابر شیشه های عادی قیمت دارن . همچنین مات کردن شیشه و طرح انداختن بر روی اون باعث افزایش قیمت شیشه های رنگی پنجره میشه .

مقاومت پنجره با شیشه های رنگی:

شیشه رنگی ها کیفیت زیاد و بالایی دارن و شیشه هایی مقاوم هستن.یکی از مزایای خوب شیشه رنگی سرعت نصب بالای اونه که این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار هست.

برای سفارش و مشاوره رایگان با تولیدی شیشه رنگی با شماره 02188068352 تماس بگیرین.

شیشه رنگی

درادامه:

شيشه رنگی های شركت فركو قابلیت سکوریت شدن رو به همراه داره برای دیدن مدل های بیشتر می‌تونی به سایت فرکو سربزنی.
و همينطور ضدخش هست و نظافت و پاک كردن اون به راحتی قابل انجامه
آنتی باکتریال و آنتی یو وی بودن از صفات بارز اين آيينه هاست.
مقاومت اون در مقابل ضربه و حرارت كه برای مكان هايی در نواحی گرمسيری استفاده مفيد میشه.
و در نهايت ازبراقیت و شفافیت بالايی كه برخوردار است

شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی مدرن اینجا کلیک کنید.

شیشه رنگی دکوراتیو چیه؟

برای زیباسازی و چیدمان فضای داخلی شیشه رنگی دکوراتیو تاثیر زیادی داره.شیشه های دکوراتیو رنگی انواع مختلف و گوناگونی داره که شامل:

شیشه دکوراتیو دوجداره،شیشه رنگی لاکوبل،شیشه رنگی لمینت،شیشه. رنگی طرح شکسته،شیشه رنگی سند بلاست،شیشه رنگی مات،شیشه رنگی فتو لمینت،شیشه بین کابینتی رنگی چاپی میشه.

پنجره با شیشه های رنگی

ادامه مطلب:

حتما تابحال شيشه های رنگی مدرن در كافه ها وفودكورت هاوهمينطور مركز تجاری ها رو ديدين.رنگ و براق بودن خاصشان شما رو مجذوب خودكرده .از یک روش خاص برای درست کردن این شیشه ها استفاده میشه. با کمک لمینت از رنگ شیشه محافظت میشه .این روش باعث میشه تا موقع شکسته شدن شیشه درجای خود بمونن و خطری برای ما نداشته باشه.

ارتباط مستقیمی بین ضخامت شیشه و مقاومت ان وجود داره.هرچقدر ضخامت بیشتر باشه مقومت نیز بالا میره..

پنجره با شیشه های رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی پنجره اینجا کلیک کن.

تاریخچه پنجره با شیشه های رنگی :

شیشه ها را برای اولین بار رومی ها کشف کردند.با فوت کردن و دمیدن در قالب ها، شیشه ها رو به شکل های دلخواه در میارن. در قرن ششم به شیشه رنگی دست پیدا کردند.ازاین شیشه های رنگی در زیباسازی قصر ها رومی استفاده میشده است.وتمامی مردم نمی‌تونستن به راحتی ازاین محصول استفاده کنن زیبا در دسترس افراد معمولی جامعه نبود.

برای سفارش و مشاوره با تولیدی شیشه رنگی با شماره 02188068352 تماس بگیر.

پنجره با شیشه های رنگی

بعد از آن این نوع از شیشه ها در ساخت کلیساها مورد استفاده قرار گرفت.تا اینکه با گسترش میزان تولید اونا همه ی افراد امکان دسترسی به اونا را پیدا کردن.قرن 21 اوج استفاده از شیشه ها بوده.طوری که در اکثر مکان ها ازاین نوع شیشه استفاده میشه.در تمامی دنیا و در ایران از این شیشه استفاده زیادی میکنن.

پنجره با شیشه های رنگی

.پنجره با شیشه های رنگی سنتی

همانطور که گفته شد شیشه های رنگی قدمت بسیار زیادی رو دارن. شیشه های رنگی سنتی نقش مهمی رو در دکوراسیون های ما ایرانی ها داشتن. البته این موضوع فقط به استفاده از اونا در خونه ها بر نمی‌گرده . شیشه های رنگی سنتی هم در مساجد و کلیسا های قدیمی و همچنین امروزه به عنوان شیشه رنگی پنجره و غیره مشاهده میشه.

شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه لاکوبل اینجا کلیک کنید.

همچنین این شیشه های رنگی سنتی در دکور قصر ها و کاخ های مهم و قدیمی شهر که محل عبور بزرگان شهر بوده هم نقش مهمی داشتن . استفاده مهم و عمومی از این شیشه های رنگی سنتی به صورت شیشه رنگی پنجره بوده که در ادامه مطلب به علت ها و مزایای این شیشه رنگی می پردازیم .

این شیشه های رنگی سنتی در قدیم مانند امروز دارای طرح ها و رنگ های زیادی نبوده. به طوری که شاید در قدیم طیف رنگی این شیشه های رنگی سنتی و شیشه رنگی پنجره ها انگشت شمار بوده . و فقط چند رنگ اصلی رو پوشش می‌دادن.

شیشه رنگی پنجره

قیمت پنجره با شیشه های رنگی

شیشه های رنگی با توجه به طرح های بسیار متنوع شان و همچنین مدل های زیادی که از آنها در بازار موجود هست . قیمت آنها به عوامل زیادی بستگی داره. اما به صورت خلاصه چند عامل اصلی در قیمت شیشه رنگی ها تاثیر گذار هستن . که در ادامه مطلب به این عوامل تعیین قیمت شیشه رنگی پنجره می پردازیم .

  • کیفیت و جنس شیشه رنگی
  • ابعاد و اندازه شیشه رنگی
  • کیفیت رنگ شیشه رنگی
  • ضد باکتری بودن
  • مدل شیشه رنگی
  • طرح شیشه رنگی
شیشه های رنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو