Home
شیشه لمینت رنگی

شیشه لمینت رنگی

شیشه لمینت رنگی، از بروزترین مدل‌های شیشه در قرن حاضره ، که زیبایی خاص و خیره‌کننده‌ای در دکوراسیون‌های داخلی و خارجی ساختمون داره.

اگر دنبال پارتیشن شیک و لاکچری با قیمت بصرفه باشی یا راحتی اجرای کار برات مهم باشه ، شیشه‌های لمینت شده‌ی رنگی بهترین انتخاب برای این کار هستن. همچنین جهت ایجاد قفسه‌هایی با جلوه‌ی زیبا در فروشگاه یا مرکز خریدت هستی این شیشه‌های لمینت و نشکن می‌تونه خیلی کمک کننده باشه. نماهای لوکس ساختمونا نیز با این شیشه‌های رنگی فوق‌العاده میشه.

بریم تا در ادامه بیشتر با این دلبر آشنا بشیم.

شیشه لمینت رنگی

شیشه لمینت رنگی از جمله شیشه های پر کاربرد در صنعت شیشه و ساختمون به شمار میره. این شیشه ها در گستره‌ی بالایی از انواع رنگ ها تولید می‌شن. کمپانی فرکو از سال 1370 شروع به کار کرده و سابقه درخشانی در تولید انواع شیشه و آینه داره . در کارگاه کمپانی فرکو شیشه های لمینت رنگی با بالاترین کیفیت موجود در بازار تولید می‌شن.

شیشه لمینت رنگی

در ادامه با ما همراه باش تا شیشه لمینت رنگی رو زیر ذره بین قرار بدم .

شیشه لمینت چیه ؟

لمینت در واقع یک لایه فیلم نازک پلیمری هست که بر روی شیشه چسبونده میشه . این لایه فیلم ، در سه نوع پلی وینیل بوتیرال (PVB) ، اتیلن وینیل استات (EVA) و پلی اورتان ترموپلاستیک (TPU) تولید میشه . معمولا در بیشتر مواقع از نوع اول یعنی (PVB) استفاده میشه . این لایه که می‌تونه مابین دو جداره شیشه و یا جداره های بیشتر چسبونده بشه در واقع از خورد شدن قطعات شیشه هنگام شکستن یا ضربه خوردن جلوگیری میکنه . تفاوت اصلی میان فیلم ها از انواع متفاوت سرعت انتقال بخار آب توسط اوناست .

موارد استفاده از شیشه لمینت

شیشه رنگی لاکوبل
شیشه لمینت رنگی

شیشه های لمینت دارای استحکام و مقاومت بالاتری به نسبت شیشه های معمولی هستن. حتی وقتی که دچار شکستن شوند نیز به صورت قطعه قطعه شده نخواهند ریخت . این شیشه به خصوص در شیشه ی اتومبیل ها مورد استفاده قرار می گیره و از آسیب دیدن صورت توسط شیشه ها هنگام تصادفات جلوگیر می‌کنه . همچنین در صنعت ساختمان نیز از این شیشه بسیار استفاده میشه .

شیشه لمینت

این شیشه ها تا حدی قابلیت ضد سرقت بودن نیز دارن که می‌تونن ایمنی خانه شما رو افزایش بدن . از شیشه لمینت به عنوان یک عنصر سازه ای نیز در قسمت های مختلف : پارتیشن های شیشه ای ، نرده های شیشه ای ، کف شیشه ای ، نورگیرها ، سقف ها ، فضای آفتاب گیر ، دیوارهای تمام شیشه ای ، نمای شیشه ای و … استفاده میشه.

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه رنگی کلیک کن.

شیشه لمینت رنگی

شیشه های رنگی و یا لاکوبل ها به صورت کاملا متفاوتی از نوع شیشه لمینت رنگی ساخته میشه . در واقع شیشه های لمینت رنگی توسط همان لایه میانی که می‌تونه در رنگ های مختلف تولید بشه خاصیت رنگی بودن پیدا می‌کنن. این قابلیت باعث شده که این نوع شیشه در تعداد بیشماری از رنگ ها قابل تولید باشه .

از شیشه لمینت رنگی معمولا بیشتر برای فضا های داخلی استفاده میشه . تنوع رنگی این شیشه ها و قابلیت استحکام آن موجب می شه از آن برای فضاهایی که به شیشه مستحکم تری نیاز هست استفاده بشه . مثل دیوار ها و پارتیشن های شیشه ای که برای جدا کردن فضا ها از یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرن . قابلیت در کنار هم نگه داشتن قطعات این نوع شیشه هنگام فرو پاشی از دلایل اصلی استفاده از ان در اماکن عمومی مثل اداره جات و … هست .

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت شیشه رنگی و دیدن نمونه کارهای بروز دنیا اینجا کلیک کن.

مزیت های استفاده از شیشه رنگی لمینت

شیشه لمینت رنگی
شیشه رنگی لاکوبل

علاوه بر استحکام و قابلیت پخش نشدن شیشه لمینت هنگام شکستن ، از دیگر مزایای آن می‌توان به انتقال ندادن حرارت اشاره کرد . این نوع از شیشه که تا حد قابل قبولی از انتقال حرارت جلو گیری می‌کنه برای استفاده زد شیشه های راهروها مناسبه . البته برای استفاده ی تخصصی‌تر می بایست از شیشه های ضد حریق استفاده کرد . همچنین شیشه های لمینت از عبور 99 درصد اشعه های خطرناک فرا بنفش خورشید جلوگیری می‌کنه . این اشعه های به تدریج باعث کدر شدن و کمرنگ شدن وسایل داخل خونه از جمله فرش ها میشن . همچنین این شیه ها به عنوان عایق صوتی نیز عمل می‌کنن .

چگونه شیشه لمینت رو از سایر شیشه ها تشخیص بدیم ؟

شیشه رنگی لاکوبل

شیشه های لمینت رو می توان از لبه‌های آن ها تشخیص داد . لایه ها مختلف شیشه لمینت از لبه ی شیشه مشخص میشه. همچنین هنگامی که بر روی شیشه لمینت با دست بکوبیم صدای بم تری نسبت به دیگر شیشه ها میده . انگار که بر روی تلق می‌کوبیم .

شیشه لمینت

مراحل ساخت شیشه لمینت رنگی

برای ساخت شیشه لمینت رنگی از حداقل دو لایه شیشه استفاده میشه . سپس لایه لمینت و لایه رنگی میان شیشه ها قرار داده شده و توسط فشار و گرما چسبونده میشه . برای ساخت شیشه لمینت می توان از انواع شیشه متناسب با نیاز آن استفاده کرد . همچنین از تمامی رنگ ها و یا تصاویر بصری می توان در لایه میانی استفاده کرد . که طرح زیبایی رو به‌وجود میاره . بنا براین در رنگ ها ، طرح ها ، انواع و ضخامت های متفاوت ساخته میشه .

  • رنگ‌ها
  • طرح‌ها
  • انواع سبک‌ها
  • ضخامت

شیشه لمینت در رنگ های مختلف

شیشه لمینت رنگی

شیشه لمینت رنگی به این دلیل که لایه رنگی آن در میان دو جداره از شیشه نصب میشه ، می‌تونه در رنگ‌های بسیار متنوعی تولید بشه . در خصوص این نوع از شیشه این امکان نیز وجود داره که یک شیشه واحد در رنگ های متنوعی در کنار هم تولید بشه ، بدون اینکه نیاز به کنار هم قرار دادن شیشه های مختلف باشه . همچنین برچسب رنگی قرار گرفته در مابین جداره های شیشه لمینت رنگی می‌تونه به صورت ابر و بادی ، هاله ای و یا رنگین کمانی باشه که شیشه خاصی رو تولید خواهد کرد .

شیشه لمینت رنگی

شیشه لمینت رنگی در طرح‌های مختلف

شیشه لمینت رنگی

علاوه بر رنگ های مختلف ، طرح‌های مختلفی رو نیز می توان به عنوان برچشب های طرحدار در مابین جداره های شیشه ها قرار داد . این طرح ها در نهایت منجر به تولید یک شیشه بسیار خاص با طرح مطلوب شما میشه . از شیشه های لمینت رنگی طرح دار در انواع فضاهای داخلی خانه ها ، اداره جات ها ، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و … می‌توان استفاده کرد .

همچنین رنگ‌ها و طرح‌های متنوع این شیشه راو می توان در فضاهای داخلی مهد کودک ها و آموزشگاه های کودکان نیز مورد استفاده قرار داد .

شیشه لمینت رنگی

انواع شیشه مورد استفاده در ساخت شیشه های لمینت

شیشه لمینت رنگی در انواع زیر تولید میشه :

شیشه لمینت رنگی

ضخامت شیشه لمینت رنگی

شیشه لمینت بسته به مساحت مورد نیاز آن و نوع فریم آن می‌تونه در ضخامت‌های مختلف تولید بشه . ضخامت شیشه های لمینت از 4 میل شروع میشه و بسته به تعداد جداره ها ، نوع شیشه ، مساحت مورد نیاز و نوع فریم افزایش پیدا می‌کنن.

فریم شیشه های لمینت

شیشه های لمینت می‌تونن در انواع فریم لس برای نماهای تمام شیشه های ، پارتیشن ها و … و نوع فریم دار برای شیشه ی نما ها ف پنجره ها ، درب های ورودی ، پارتیشن ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرن . نوع دیگری از اتصال شیشه های لمینت به نام اسپایدر نیز وجود داره که در دسته یفریم لس قرار می‌گیره . در این روشه که بار سازه ای نباید روی شیشه ها قرار داشته باشه ، شیشه ها به وسیله دستک هایی به یکدیگر متصل میشن . معمولا هر یک از این دستک های اسپایدر چهار گوشه از چهار شیشه مختلف رو به هم متصل می‌کنن . این نوع از شیشه معمولا برای نما های تمام شیشه مورد استفاده قرار می‌گیره .

شیشه لمینت رنگی

شیشه لمینت رنگی در چه فضاهایی مورد استفاده قرار می‌گیره ؟

شیشه لمینت در فضاهای زیادی می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره . قابلیت های خوب شیشه لمینت در برابر شکستن ، عایق حرارتی و صوتی ، ضد سرقت بودن و ضد گلوگه بودن آن باعث شده تا بتوان از آن در فضاهای زیادی استفاده کرد .

برای در و پنجره ها ، نما های تمام شیشه ای ، پارتیشن ها ، شیشه های میان کابینتی ، شیشه های راهرو ها و … می‌توان از شیشه لمینت استفاده کرد .

در درب ها و پنجره ها

در نما های شیشه ای

شیشه لمینت رنگی

در پارتیشن ها

میان کابینت ها

شیشه لمینت رنگی

در راهرو ها

شیشه لمینت رنگی

طریقه سفارش شیشه لمینت رنگی

کمپانی فرکو با سابقه درخشان در تولید شیشه و آینه داخل ایران ، به طراحی اختصاصی شیشه های لمینت رنگی در انواع کابرد ها، طرح ها و رنگ ها می‌پردازه .

می‌تونی برای دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش خود با شماره 02188068352 تماس بگیری . و یا برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه کنی .

همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باش یا بر روی این لینک کلیک کن .

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شیشه رنگی لمینت

دیگر محصولات تولیدی فرکو.برای اطلاعات بیشتر و سفارش روی محصول مورد نظر کلیک کن.

قیمت طلق شفاف
طلق مات
پلکسی گلاس
طلق دوجداره
طلق پلی کربنات
طلق پلی کربنات مات
طلق شیشه ای شفاف
طلق شیشه ای
طلق رنگی
طلق یو وی
طلق هوشمند

5 پاسخ

    1. با سلام ، قیمت شیشه لمینت کاری متناسب با نوع شیشه ، تعداد جداره آن ، و مساحت اجرای آن متفاوت می باشد . برای اطلاع از قیمت دقیق با کارشناسان فرکو تماس حاصل فرمایید . کارشناسان فرکو پس از دریافت اطلاعات مورد نیاز قیمت دقیق را برای شما محاسبه خواهند کرد . تلفن تماس : 02188068352

    1. با سلام ، بله متین جان شیشه های لیمنت رنگی انتخاب مناسبی برای فضای بین کابینت ها می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو