Home
شیشه سکوریت ریلی 9

شیشه سکوریت ریلی

این روزها استفاده از انواع شیشه سکوریت تو ساختمان‌ها خیلی زیاد شده. از دیوار شیشه‌ نشکن گرفته تا انواع درب‌های شیشه‌ای تو هر ساختمانی دیده می‌شن. اما پوشش شیشه‌ای قرار نیست همیشه بسته باشه! فراموش نکنین که به جز درب ، دیوارهای شیشه‌ای هم خیلی وقت‌ها نیازه باز بشن! از طرفی باز و بسته کردن درب شیشه‌ای هم مثل درب‌های عادی اصلا جالب نیست! فکرش رو کنین که یه درب شیشه‌ای که اتفاقا خیلی سنگین هست رو باید بکشین. حالا سر و صدایی که داره به کنار( کل ساختمان می‌فهمن در باز شده!). تازه هر چقدر هم که شیشه سکوریت محکم باشه بحث ایمنی هم هست و پوشش شیشه‌ای جالب نیست اینطوری باز بشه. شیشه سکوریت ریلی همه این مشکلات رو حل می‌کنه!

این مدل شیشه سکوریت که روی ریل هست رو شما می‌تونین خیلی راحت باز و بسته کنین. بدون نیروی زیاد. تازه بحث زیبایی و کلاس کار هم هست و از این نظر هم مدل شیشه سکوریت ریلی بهترین گزینه هست. همونطور که اشاره کردیم شیشه سکوریت ریلی به جز درب برای دیوار و پارتیشن شیشه‌ای هم اجرا می‌شه. پس اگه شما دوست دارین دیوار شیشه‌ای که دارین راحت باز و بسته بشه از این مدل استفاده کنین.

علاوه بر این می‌شه به عنوان شیشه سکوریت بالکن ، پارتیشن های ادارات ، جدا کننده ی سرویس های حموم از دستشویی و … از اون بهره گرفت . البته از نظر ظاهری هم انواع مختلفی وجود داره مثل شیشه رفلکس سکوریت! ولی قبل خرید باید به چند نکته مهم توجه داشته باشین تا پول‌تون الکی هدر نره! چرا که شیشه سکوریت کلی مدل داره! در ادامه همراه ما باشین.

شیشه سکوریت ریلی 1
شیشه سکوریت ریلی در ورودی ساختمان

ماهیت شیشه سکوریت

برای اینکه شیشه سکوریت ریلی ، آماده بشه باید مراحلی رو طی کنه. برای ذوب شدن شیشه‌ی مورد نظر ، دمای بالای ۷۰۰ درجه ی سانتیگراد مورد نیاز هست . فراهم شدن این درجه از گرما ، در کوره های عمودی و افقی امکان پذیر هست که ،کوره های عمودی قدیمی تر هستن . و کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرن .

اما کوره‌های افقی برای این کار بسیار مناسبن . که دارای چهار قسمت اصلی ، میز بارگذاری ، محفظه حرارتی ، کونچ سازی و باربرداری هست . قسمت کنترل گر اون ، کارکرد هر بخش رو مورد بررسی قرار میده . در این دستگاه حسگرهای حرارتی و نوری تعبیه شده که، موقعیت شیشه و دمای داخل کوره رو کنترل می‌کنه.

هنگامی که مراحل ذوب شدن پشت سر گذاشته شد ، نوبت دمیدن هوای سرده . برخورد هوای خنک به شیشه های مذاب ، برای اون شوک دمایی محسوب می شود . که منجر به استحکام و مقاوم سازی شیشه می گردد . شیشه سکوریت ریلی به عمل آمده ، به نام شیشه نشکن نیز شناخته میشه . چرا که این شیشه تا چهار برابر ایمن تر شده. در آدرس اینستاگرامی فرکو ، انواع شیشه سکوریت ، قابل مشاهده اس.

شیشه سکوریت ریلی 2
شیشه سکوریت

موارد استفاده ی شیشه نشکن

شیشه سکوریت ، به مرور جای شیشه های خام رو در زندگی گرفته . تصور کنین اگر شیشه خام برای شیشه ی خودروها تعبیه می‌شد . چه مشکلات جبران ناپذیری پدید میومد ! در تصادفات رانندگی ، شیشه های تیز و برنده ی اون جان سرنشینان رو ، به خطر می انداخت . یا ممکن بود با برخورد کوچکترین ذره ی شن یا سنگ شیشه ی اون شکسته بشه . و با صورت راننده یا دیگران برخورد کنه .

همچنین شیشه های ساده با سرد و گرم شدن هوا ممکنه بشکنه . اما شیشه سکوریت این مشکلات از شیشه خام رو برطرف کرده . زیرا قطعات مکعبی شیشه سکوریت موقع شکستن ، ایمن هستن . و خاصیت برندگی ندارن . به دلیل مقاومت این جنس از شیشه در برابر حرارت ،از اون به عنوان شیشه سکوریت فر گاز هم ، استفاده میشه .

همچنین شیشه سکوریت ریلی برای بالکن هم استفاده میشه . یا شیشه سکوریت پنجره ، که به صورت شیشه نشکن ، شیشه ضد گلوله یا شیشه ضد صدا هم ، از این شیشه ها تولید و عرضه میشه . ناگفته نمونه که صفحه ی گوشی ها و پارتیشن هایی نیز از شیشه سکوریت ساخته و پرداخته میشه . شیشه سکوریت ریلی در ورودی ساختمان فروشگاه ها و ادارات بسیار معموله که ، به صورت رنگی و یا شیشه رفلکس رنگی تولید میشه.

شیشه سکوریت ریلی 3
شیشه سکوریت ریلی بالکن
شیشه سکوریت ریلی 5
شیشه سکوریت ریلی برای سرویس های بهداشتی

شیشه بالکن ریلی

شیشه سکوریت ریلی بالکن ، از پر مصرف ترین نوع استفاده از شیشه سکوریت هست . شیشه سکوریت بالکن در ساختمان های بالکن دار ، همانند سدی در برابر صداهای مزاحم بیرون ، سرما و گرما و ورود حشرات هست . این شیشه ها در عین استحکام ، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی های منازل میشه . شیشه سکوریت ریلی به راحتی جمع و باز میشه .

این شیشه ها به دلیل کاربرد های زیاد اون ، در هر محلی طرفداران بسیاری پیدا کرده که در انواع رنگ های مات و روشن قابل سفارش هست . شیشه سکوریت استفاده شده در بالکن می‌تونه به صورت رفلکس نیز بکار برده بشه که حالت رفلکتیو اون مانع دید فضای داخل در روز میشه .

علاوه بر اون ، شیشه سکوریت ریلی بالکن ممکنه به صورت طرح دار نیز ، به مصرف برسه . بالکن ها تاثیر زیادی بر زیبایی ساختمان دارن . علاوه بر اون کاربرد های مفید اون ما رو ناگزیر از استفاده از اون میکنه . اما اگر شیشه ای مناسب برای بالکن خود تعبیه نکنین . در زمستون و فصول سرد سال ، باعث ورود هوای سرد به داخل و اتلاف انرژی میشه.

راهکار مناسب انتخاب شیشه برای بالکن

شیشه سکوریت بالکن ، این مشکل رو مرتفع میکنه . که به دو نوع شیشه سکوریت تاشو و ریلی تولید میشه . که علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی های زیستی ، باعث حفظ امنیت برای خردسالان میشه . و دیگر نگران خطری که ممکنه کودکان رو تهدید کنه نخواهید بود . این محصول به صورت تمام شیشه ای یا سقف باز مورد استفاده قرار می گیرن .

صنایع تولیدی فرکو در تولید این شیشه ها بسیار متبحر و کارآزموده عمل میکنه . چراکه دستگاه های پیشرفته و بروز رو برای تولید این کار بکار می‌گیره . و کادری مجرب ، برای طراحی و ارائه داره . شماره تماس برای مشاوره و سفارش : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

شیشه سکوریت ریلی 6
شیشه بالکن سکوریت
شیشه سکوریت ریلی 7
انواع شیشه سکوریت در بالکن

کاربرد شیشه سکوریت ریلی

در رابطه با کاربرد شیشه سکوریت ریلی ، باید گفته شه که این شیشه ها به دلیل ایمنی بالا ، برای ساختمان هایی که اهمیت این موضوع مورد توجه هست ، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیره . باز و بسته کردن این شیشه ها به راحتی و توسط ریلی انجام میشه . نوع دیگر این شیشه ی پرکاربرد ، شیشه سکوریت تاشو هست .

که هر دو نوع از این شیشه ها ، در نماهای داخلی و خارجی ساختمون ، کاربردی اس . شیشه سکوریت ریلی برای شیشه بالکن ، شیشه سکوریت پنجره برای پذیرایی ، اتاق خواب و سرویس ها مناسبه که کیفیت و مرغوبیت اون ، بستگی به کوره های ساخت و دستگاه های خنک کننده‌ی اون ، بستگی دارده.

شیشه سکوریت رنگی برای اتاق های کودک ، که اکثرا رنگ های شاد در اون استفاده شده ، بسیار مناسبه که ست کردن هارمونی رنگ های بکار گرفته شده در اتاق ، می تواند جلوه ای چشمگیر برای فضا به وجود آورد .

همچنین استفاده از این شیشه ها به صورت شیشه رفلکس سکوریت ، در ساختمون های اداری بسیار رواج داره . زیرا در عین حفظ حریم خصوصی و محرمانه ی ادارات ، دارای استحکام و ایمنی بالایی هستن که ، به راحتی نمی‌شکنه . و اگر بشکنه ، غیر آسیب زننده اس . شیشه رفلکس سکوریت ریلی در رنگ های طلایی ، شامپاینی ، آینه ای و … توسط مجموعه ی فرکو ساخته و پرداخته میشه .

محدوده ی تنوع رنگی این شیشه

شیشه سکوریت ریلی ، توسط مجموعه ی فرکو ، در رنگ های مختلف ساخت و ارائه میشه . که بسته به نمای ساختمون ، می‌تونین رنگ های متناسب اونو انتخاب کنین. انواع شیشه سکوریت ، ممکنه با سبک های ، شیشه رفلکس سکوریت ، شیشه رفلکس طلایی ، شیشه رفلکس نقره ای سکوریت ، شیشه رفلکس آینه ای سکوریت ، شیشه قرمز ، شیشه سکوریت سبز و … تولید بشه .

که به صورت شیشه سکوریت ریلی در پنجره و درب های شیشه ای بکار میره. اگر هر رنگ از این شیشه ها رو انتخاب کنین ، بازتاب نوری اون متفاوت میشه . چراکه هر رنگ به دلیل روشن یا درجه ی مات بودن نور خورشید رو با درصد بیشتر یا کمتری منعکس می‌کنه . پس انتخاب رنگ مناسب برای داشتن شیشه ای هماهنگ بسیار اهمیت داره ‌.

همچنین با هر رنگ از شیشه سکوریت ساده یا رفلکس ، قیمت بالاتر یا پایین تری رو تجربه خواهید کرد . در بین شیشه های رفلکس ، شیشه رفلکس طلایی بیشترین قیمت رو داره . و در بین شیشه سکوریت ساده این رنگ قرمز هست که بهای بالاتری داره ‌ . انواع شیشه سکوریت رنگی در این سایت قابل مشاهده اس .

شیشه سکوریت ریلی 8
شیشه سکوریت سبز رنگ ریلی

شیشه نشکن ریلی در سرویس های بهداشتی

استفاده از شیشه سکوریت ریلی ، در سرویس های بهداشتی بسیار باب و مرسومه . شیشه هایی مقاوم سازی شده ، در برابر تغییرات جوی و سرد و گرم شدن فضای حموم ، که با نام شیشه نشکن نیز معروف شدن . اکثر این شیشه ها به عنوان پارتیشن ، بین سرویس دستشویی و حموم بکار میرن .

که به صورت شیشه سکوریت مات یا شیشه سندبلاست ، مورد استفاده قرار می‌گیره . چرا که شیشه سندبلاست به صورت مات تولید میشه که اشیای پشت اون دید نداشته باشه . در رابطه با ساخت این نوع شیشه ، در مطالب بالا تر اشاره گردید . که انواع طرح های درخواستی مشتریان ، روی این شیشه ها قابل سندبلاست کردن هست .

فقط کافی اس که به همکاران فرکو در واتساپ فایل پیشنهادی خود رو ارسال کنین . تا به زیباترین شکل ممکن طرح شما رو روی شیشه زنده کنن . و در کمتر از ۴۸ ساعت اونو در محل تحویل بگیرین.

شیشه ایمن ریلی هوشمند

امروزه امکان تولید شیشه سکوریت ریلی ، به صورت هوشمند فراهم شده. به این صورت که با داشتن ریموت یا خودکار قابل تغییر رنگ هست . و به رنگ های مات یا روشن تغییر ماهیت میده که ۀ، این کار می‌تونه تنوع رنگی برای ساختمون‌های مسکونی و اداری به همراه داشته باشه که ظاهری جذاب و دیدنی برای اون به وجود میاره . شیشه هوشمند سکوریت ساختمان شما رو جزو ساختمان های بروز و پیشرفته قرار میده .

علاوه بر اون ، باعث ذخیره‌ی انرژی میشه. و منازل یا محل کار شما سازگار با محیط زیست میشه . زیرا رنگ های روشن اون ، در پاییز و زمستون ، باعث ورود بیشتری از نور و گرما به داخل ساختمان میشه. و در فصل های گرم سال ، شیشه سکوریت ریلی مات از ورود این انرژی ها جلوگیری می‌کنه . و تعدیل دمای محیط با این شیشه ها قابل کنترل‌تر میشه .

نوع خودکار این شیشه ها قیمت بالاتری دارن. اما شیشه ریموت دار نیز همون کارایی رو با فشردن دکمه ای برای شما فراهم می‌کنه .

شیشه سکوریت ریلی 9
شیشه هوشمند سکوریت ریلی

شیشه ایمن ریلی به صورت طرح دار

شیشه سکوریت ریلی طرح دار ، در محل هایی که نمی‌خوایم دید داشته باشه ، بهترین انتخاب هست . درب های شیشه ای ، پارتیشن حموم و دستشویی و … این شیشه طرفداران بسیاری داره . طرح دار بودن شیشه سکوریت اونو از حالت یکنواختی و سادگی در میاره . و زدن طرح های فانتزی و شیک می‌تونه بر زیبایی اون بیافزاید . حتی شما می‌تونین لوگو یا اسم شخصی خود رو روی اون حک کنین .

حکاکی و طراحی روی شیشه به دو روش صورت می‌گیره . در سال‌های گذشته این کار به صورت دستی انجام می‌گرفت . که هم زمان بر بود و هم دقت به جزئیات بیشتری رو طلب می‌کرد . اما امروزه دستگاه های cnc و بابلونی این مهم رو برعهده دارن . شیشه طرح دار چاپی نوع دیگر اونه. که با چاپ طرح های آماده روی شیشه این کار صورت می‌گیره .

صنایع تولیدی فرکو ، طرح های متفاوت و مختص شما رو روی شیشه حک می‌کنه. تا شیشه ای مختص به خود رو داشته باشین که ، با سایر شیشه ها متفاوته ‌. نمونه های شیشه طرح دار در این سایت قابل رویت هست .

شیشه سکوریت ریلی 10
شیشه طرح دار سکوریت ریلی
شیشه سکوریت ریلی 11
شیشه طرح دار فانتزی سکوریت ریلی

شیشه سندبلاست ریلی

شیشه سکوریت ریلی سندبلاست ، از شیشه های بسیار زیباست که مراحل حکاکی و ساخت متفاوتی از سایر شیشه ها داره . شیشه ها در ابعاد مورد نظر برش داده می‌شن ، سپس دستگاه هایی شن و ماسه های ریز رو ، با سرعت و فشار به سمت شیشه روانه می‌کنه .

هوای پرفشاری که شن‌ها رو به سمت شیشه پرتاب می‌کنه . طرح های مورد نظر رو بر روی اون نقش می‌زنه . به این صورت که ، شن های ساینده ، لایه ی نازکی از شیشه رو سایش میده . و رد اون به صورت مات بر شیشه سندبلاست نمایان میشه . انواع لوگو های شرکت ها و اسامی شخصی رو می توان ازین طریق روی شیشه حکاکی کرد .

گرد و خاک نشسته روی شیشه سکوریت ریلی سندبلاست ، زیاد مشخص نمیشه. برای همین این شیشه برای فضا های پر رفت و آمد مثل ترمینال ها ، هتل ها و … بسیار مناسبه .

بیشتر بخونین : برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیشه سکوریت سندبلاست کلیک کن .

شیشه سکوریت ریلی 12
شیشه سندبلاست سکوریت ریلی

قیمت مناسب شیشه نشکن

جهت تهیه ی شیشه سکوریت ریلی ، با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب ، صنایع تولیدی فرکو بهترین انتخاب هست ‌. زیرا این کمپانی جهت ساخت شیشه از بهترین متریال های بازار استفاده می‌کنه . و دستگاه های پیشرفته و بروز ساخت و پردازش اونو برعهده دارن . علاوه بر اون شیشه سکوریت ریلی و تاشوی ساخته شده توسط کارکنان متخصص آماده می‌شن . که به صورت مستقیم پس از تولید به دست مصرف کننده می‌رسه . و هیچ واسطه ای این میان قیمت اونو دستخوش تغییر نمی‌کنه .
شماره تماس :
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲__ ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت : farkoo.ir

آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شیشه سکوریت ریلی 14
شیشه رنگی سکوریت ریلی
شیشه سکوریت ریلی 15
شیشه سکوریت ریلی برای سالن ها
شیشه سکوریت ریلی 16
شیشه سکوریت نماهای شیشه ای
شیشه سکوریت ریلی 17
شیشه ریلی سکوریت پنجره
شیشه سکوریت ریلی 18
شیشه سکوریت ریلی فروشگاه ها
شیشه سکوریت ریلی 19
شیشه ریلی برای نمای ساختمان
شیشه سکوریت ریلی 20
شیشه نشکن ریلی ساختمان ادارات
شیشه سکوریت ریلی 21
شیشه ایمن با چهارچوب طلایی
شیشه سکوریت ریلی 22
شکستن شیشه سکوریت
شیشه سکوریت ریلی 23
شیشه ایمن زیبا در فروشگاه های مدرن
شیشه سکوریت ریلی با چه نام های دیگری شناخته میشه ؟

این شیشه به نام های شیشه نشکن ریلی ، شیشه ایمن ریلی ، شیشه ضد صدا و …معروف هست .

شیشه سکوریت هوشمند چه مزیت هایی داره ؟

شیشه سکوریت هوشمند دارای ریموت و کنترلی برای تغییر رنگ اونه . که رنگ شیشه نشکن از مات به روشن قابل تغییر هست . که در انرژی های برق و گاز صرفه جویی میشه. و …

4 پاسخ

    1. این شیشه ها استحکام بالاتری نسبت به شیشه های سا ده دارند . و موقع شکستن قطعات مکعبی ان صیقلی و غیر برنده اند

    1. سلام برای شیشه بالکن هم میتوانید از شیشه سکوریت ریلی و هم تاشو استفاده کنید . و این به سلیقه ی هر شخص بستگی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو