Home
شیشه هوشمند سکوریت

شیشه هوشمند سکوریت

شیشه هوشمند نوعی از شیشه ها می باشد که در آن ها قابلیت تغییر حالت شفاف به حالت مات وجود دارد . به شیشه های هوشمند ، شیشه های مات شونده نیز می گویند . معمولا از این شیشه ها برای نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می شود . که موضوع دید و انتقال نور اولویت دارد . همانطور که در مقالات پیشین فرکو نیز اشاره شده است، شیشه سکوریت نیز نوعی از شیشه های مقاوم در برابر حرارت و ضربه نیز می باشد . برای نمای ساختمان ها که مبحث ضد سرقت بودن ، مقاوم بودن در برابر ضربه ، و نشکن بودن مطرح است ، از شیشه های سکوریت و یا لمینت استفاده می شود . بنابراین شیشه هوشمند سکوریت یکی از پیشرفته ترین شیشه های مورد استفاده برای نمای ساختمان های هوشمند محسوب می گردد . در ادامه به بررسی تخصصی این شیشه می پردازیم .

شیشه هوشمند

شیشه هوشمند (1)

شیشه هوشمند سکوریت ، نوعی از شیشه ای هوشمند می باشد . شیشه هوشمند یکی از مصالح ساختمانی ابتکاری است که از شیشه الکتروکرومیک ساخته می شود . تا پارتیشن های هوشمند ، پنجره ها و نورگیرها را ایجاد کند. خصوصیات این سطوح قابلیت تعویض الکتریکی هنگام اعمال جریان الکتریکی است. در واقع اتصال جریان الکتریکی باعث تغییر در نحوه اتصال و آرایش یون های شیشه می شود . و به این شیشه اجازه می دهند شفاف ، نیمه شفاف یا مات به نظر برسند. این شیشه ها می توانند دارای ریموت های کنترلی باشند . و یا در شیشه های فوق هوشمند این شیشه ها به وای فای متصل شده و توسط تلفن همراه کنترل می گردد .

شیشه سکوریت

شیشه هوشمند (2)

برای ساخت شیشه هوشمند سکوریت از شیشه سکوریت استفاده می شود . شیشه سکوریت با گرم شدن و سپس خنک کردن سریع مواد ایجاد می شود . این فرآیند باعث تغییر در ساختار شیشه می شود. بنابراین این برای شما مصرف کننده چه معنایی دارد؟ یکی از مشخصه های اصلی شیشه معتدل این است که شکسته شده آن متفاوت از شیشه استاندارد است. در حالی که به طور معمول ، شیشه به قطعات بزرگ ناهموار تبدیل می شود ، شیشه های سکوریت ، خرد و خرد می شوند. این امر از خطر لبه های تیز خلاص می شود و در صورت بروز هرگونه اتفاقی ، آن را به گزینه بسیار ایمن تری تبدیل می کند.

شیشه سکوریت در چه فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرد

شیشه هوشمند (3)

شیشه سکوریت زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که مقاومت ، مقاومت حرارتی و ایمنی موارد مهم باشد. به عنوان مثال وسایل نقلیه مسافری هر سه مورد را دارند. ین وسایل در معرض گرمایش و سرمایش مداوم و همچنین تغییرات دما به طور چشمگیری در طول سال قرار دارند. علاوه بر این ، آنها باید در برابر اثرات کوچک ناشی از آوارهای جاده ای مانند سنگ و همچنین حوادث جاده ای مقاومت کنند.

از آنجا که خرده شیشه های بزرگ و تیز خطر اضافی و غیرقابل قبولی را برای مسافران ایجاد می کند . از شیشه سکوریت استفاده می شود به طوری که در صورت شکستن ، قطعات آن صاف و بی ضرر است. شیشه جلو اتومبیل یا شیشه جلو اتومبیل در عوض از شیشه های چند لایه ساخته شده است . در حالی که در حالی که شیشه های جانبی و شیشه عقب در گذشته از شیشه های سکوریت ساخته شده اند ، شکسته نمی شوند. برخی از وسایل نقلیه لوکس جدید دارای پنجره های جانبی چند لایه هستند تا مقررات نگهداری اشغال ، اهداف ضد سرقت یا اهداف کاهش صدا را رعایت کنند.

سایر کاربردهای معمول شیشه سکوریت عبارتند از: 1.درهای بالکن امکانات ورزشی استخرهای شنا 2. نماها درهای دوش و قسمتهای حمام 3.محل های نمایش و نمایش ها 4.قاب کامپیوتر محافظ صفحه تلفن همراه

مزایا و معایب شیشه هوشمند

کنترل دمای ورودی

شیشه هوشمند (5)

شیشه هوشمند سکوریت و یا مات شونده می تواند نقش زیادی در مصرف انرژی خانه شما داشته باشد. این شیشه ها به عنوان آخرین دفاع در برابر وزش باد و از دست دادن گرمایش و سرمایش ایستاده است . اما شیشه های هوشمند سکوریت می تواند گرمای ناخواسته خورشید را نیز حفظ کند. به عنوان یک مالک خانه ، می خواهید به اندازه گیری های انرژی ذکر شده در مشخصات پنجره خود توجه کنید. به ضریب افزایش حرارت خورشیدی نگاه کنید ، که به شما می گوید پنجره از طریق شیشه ، چه مقدار تابش خورشید را اجازه می دهد. تنها مشکل این است که این عدد یک اندازه گیری استاتیک است . بنابراین پنجره های شما به همان میزان از گرمای خورشید در سال اجازه ورود می دهند یا از آن جلوگیری می کنند.

جلوگیری از هدررفت انرژی

شیشه هوشمند (6)

در برخی از فصل های سال که ممکن است این آفتاب به عنوان حرارت غیرفعال مفید باشد ، بنابراین با اجازه به ورود این گرما به فضای داخلی در زمستان نیز می توانید انرژی کمتری مصرف کنید. این ایده دقیقاً به همین دلیل است که کارشناسان شیشه های هوشمند را تولید کردند. شیشه هوشمند سکوریت با اتصال به Wi-Fi به سنسورهای محیطی مجهز هستند که می توانند فضای اتاق ، هوا و نور خورشید را بخوانند. لوورهای آنها رنگ ها را تنظیم می کنند تا در صورت نیاز به گرمای بیشتری از خورشید اجازه ورود دهد . و وقتی گرمتر است خانه خود را در سایه قرار دهید .

قیمت شیشه هوشمند سکوریت

نکته منفی این است که این فناوری پیشرفته خیلی ارزان نیست. قیمت اکثر محصولات پنجره هوشمند حداقل 50 درصد بیشتر از نمونه های غیر خودکار آنها است . از طرف دیگر ، تولید کنندگان می گویند که می توانند تا 20 درصد از هزینه های انرژی شما را از صورتحساب ماهانه خود اصلاح کنند ، بنابراین بازگشت سرمایه ممکن است با گذشت زمان برای پنجره های شیشه ای هوشمند ارزش داشته باشد.

از شیشه هوشمند در چه فضاهایی استفاده می گردد

شیشه هوشمند (7)

از شیشه هوشمند سکوریت در فضاهایی که ماهیت مات شونده برای ما مهم است استفاده می گردد . مثلا برای نمای ساختمان ها که میزان انتقال و بازتاب نور همراه با مسئله دید و محرمیت مطرح است استفاده می گردد . همچنین در فضاهای داخلی و برای پارتیشن هایی که برای درب حمام ها ، استخرها ، اتاق های اداری و سالن های اجتماعات شیشه ای استفاده می گردد .

نمای ساختمان های تمام شیشه ای

شیشه هوشمند (8)

شیشه هوشمند سکوریت ، از چند جهت برای نمای ساختمان ها مفید عمل می کند . سکوریت بودن این شیشه ها موجب می گردد هنگامی که از این شیشه برای نمای ساختمان استفاده می کنیم ، مقاومت بالای آن در برابر ضربه و حرارت از بروز اتفاقات ناخوشایند جلوگیری کنند . دومین ویژگی موجب می گردد که در ساعاتی که می خواهیم از ورود نور زیادی به داخل فضا جلوگیری کنیم شیشه را به حالت مات در آوریم . شیشه های هوشمند از عبور اشعه UV و همچنین اشعه IR که هر دو از اشعه های مضر آفتاب می باشند ، بیش از 60% جلوگیری می کند .

درب حمام ها و استخر ها

شیشه هوشمند (11)

برای درب حمام های شیشه ای اتاق های مستر که یکی از زیباترین انواع حمام ها محسوب می گردند می توان از شیشه های سکوریت هوشمند استفاده کرد . در این فضا که مقاومت حرارتی شیشه های سکوریت هوشمند نیز مطرح می گردد این شیشه ها یک انتخاب مناسب می باشند . برای استخر ها نیز این ویژگی مات شوندگی بسیار کاربردی است ، مخصوصا در کشور ما که محرمیت اهمیت بالایی دارد .

اتاق های اداری و سالن های اجتماعات

شیشه هوشمند (9)

یکی از نکات مهم در سالن های اداری ایجاد نمای شیشه ای برای اتاق ها و یا پارتیشن ها می باشد . ایجاد شفافیت میان کارمندان و مدیر مجموعه یکی از نکات مهم تلقی می شود . کاربرد شیشه هوشمند سکوریت و یا شیشه های مات شونده در این است که هر زمان که نیاز به کنفرانس و یا شیشه های مات باشد حالت شفاف این شیشه ها را تغییر می دهیم .

خرید شیشه هوشمند سکوریت

شیشه هوشمند (10)

برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش شیشه سکوریت و یا شیشه سکوریت هوشمند با مشاوران ما تماس بگیرید . کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین شیشه های رفلکس و خدمات پس از فروش . تلفن تماس : 02188068352 ، همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشید .

همچنین برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو