Home
گنبد شیشه‌ای رنگی

گنبد شیشه‌ای رنگی

گنبد شیشه‌ای رنگی چیه اصلا؟ هرنوع مدلی که بخوایم و می‌تونیم به شکل گنبد شیشه‌ای داشته باشیم؟ قیمت‌های این سبک میز چطوره؟وقتی الان با من اینجایی می‌دونم که دوست داری جواب تک به تک سوالای بالارو بدونی. تو تا اخر این مقاله با من بیا نه تنها جواب سوالای بالارو بهت میگم حتی به جواب سوالای توی ذهنتم می‌رسونمت.ببین اینو دیگه تا الان همه فهمیدن که بودن یه شیشه توی یه محیط٬ حالا اون محیط می‌تونه خونه باشه ٬ می‌تونه محیط کار باشه یا هرجای دیگه خیلی قشنگ‌ترو جذاب‌ترش می‌کنه. اگه تاحالا تاثیر یه گنبد شیشه‌ای توی یه محیط رو از نزدیک ندیدی فقط یه لحظه به عکس زیر نگاه کن.

گنبد شیشه‌ای رنگی
نمای زیبایی از یه گنبد رنگی از نزدیک

یه نوع مدل به وجود اومده که واسه سقف شیشه‌ای استفاده میشه این محصول یه محبوبیت خاصی و بین مردم به‌وجود اورده. بیشترین فروشی که داشتیم از گنبد شیشه‌ای رنگی برای طراحی دکوراسیون محیطای خیلی شیک و مدرن بوده. از اینکه تو یه فرد خبلی شیک پسندی این مقاله‌رو واست اماده کردم تا بتونی راجع این محصول بدون اینکه هزینه‌ای پرداخت کنی اطلاعاتی بدست بیاری که هیچ جا نتونی بدستش بیاری. پس با من همراه باش.

گنبد شیشه‌ای‌ سکوریت

شیشه گنبد شیشه ای سکوریت از پرفروش ترین شیشه‌های ایران هست که به اسم شیشه خم هم در حال فروشه . آپشن این شیشه به طوریه که حتی اگه شکسته شه برعکس شیشه‌های دیگه خورد نمی‌شه و واسه سلامتی شما خطری نداره و بُرنده نیست .

گنبد شیشه‌ای رنگی لمینت 

ایمن‌ترین شیشه‌ای که شما می‌تونین بخرین شیشه‌ لمینت هست . واسه تولید این شیشه باید اول از همه دو تا شیشه خم رو به یک اندازه برش بدیم بعدش باید با استفاده از لایه PVB این دوتا شیشه رو به هم دیگه بچسبونیم . این کار واسه اینه که یک روزی اگه خدایی نکرده شیشه شما شکست ذرات شیشه از همدیگه جدا نشه . و واسه سلامتی شما خطرناک نباشه .این شیشه برای گنبد شیشه‌ای رنگی بهترین انتخابه.

گنبد رنگی طرح دار 

تو شرکت تولید کننده شیشه و آینه فرکو با استفاده از دستگاه‌های سند بلاست طرح‌های مختلفی روی شیشه‌ی خم به وجود میاریم . شیشه‌های خم می‌تونه تو رنگ بندی های مختلفی تولید بشه واسه مثال ممکنه شما این شیشه هارو واسه شرکت و یا مغازتون بخواید میتونین روی این شیشه‌ها لگو و یا اسم مغازتون رو حکاکی کنین . این می‌تونه حرکت با کلاسی از دید مشتری باشه . پس حتماً از این مدل گنبد شیشه رنگی رو سفارش بده تا دیر نشده.

گنبد شیشه‌ای رنگی

گنبد رنگی دوجداره 

تو منطقه‌های سرد سیر و گرمسیر واسه این که از به هدر رفتن انرژی و کم شدن آلودگی هوا جلوگیری بشه باید از شیشه‌های منحنی دوجداره سفارش داد . حالا شاید واست سؤال پیش بیاد که روش تولید این شیشه چطوره که انقد پرفروشه ؟ بیا تا بهت بگم واسه تولید شیشه دوجداره منحنی اول از همه باید دو شیشه خم رو به یک اندازه برش بدیم و بعدش با استفاده از اسپیسرهای فلزی به همدیگه بچسبونین .

گنبد رنگی استین گلاس 

مدل جدید دیگه‌ای شیشه وجود داره که با استفاده از هاید آستین گلاس به وجود میاد . روش تولیدشم به این صورته که میله های فلز رنگی رو بین شیشه قرار می‌دیم .در نهایت شما با نصب این شیشه‌ها بهترین انتخاب رو در گنبد شیشه‌ای رنگی رو دارین .

گنبد پله‌ای

گنبد شیشه‌ای پله‌ای از دور ظاهری گرد و گنبدی داره ولی خب از نظر ساختار این طور نیست یعنی که این شیشه از قطعات صاف تشکیل شده که با چرخش به سمت زاویه های مختلف نمایی گرد به خودش می‌گیره . شما می‌تونین این شیشه رو به شکل سکوریت شده سفارش بدین که از لحاظ امنیت جانی خیال‌تون راحت باشه . همینطور به شکل دکوراتیو هم این شیشه قابل اجراست که به نظر ما ظاهر قشنگی‌تری هم داره . و پر طرفداره

گنبد شیشه‌ای رنگی

گنبد فیوز گلاس

برای ساختن هر چیزی اول نیاز به بدنه داریم بعدش پوشش دهی بدنه مثلا وقتی فریم اصلی یک گنبد شیشه‌ای رنگی ساخته میشه برای پوشاندن لته‌هاش می‌تونیم از انواع مختلف شیشه‌ها استفاده بکنیم. حالا یکی از شیشه‌هایی که فروش و طرفدار بسیار بالایی داشته می‌دونی کدوم شیشه هستش؟ شیشه فیوز گلاس. این شیشه داخل کوره و بر اثر گرما به هم اتصال پیدا می‌کنن باید قبل نصب با تکنیک لمینت و سکوریت کامل ایمن بشه. برای اینکه یه سازه شیشه‌ای با استفاده از قطعه‌های فیوز گلاس باید طراحیشو یه جوری انجام بدیم که اون قسمت شیشه خورش توی سایز و ابعاد کوچیکم ساخته بشه. یعنی وقتی قطعات سازمونو کنار هم قرار میدیم یکپارچه دیده بشه.

بهتره که این نکته‌اش رو هم در نظرت داشته باشی دوست من که برای داشتن یه شبشه محدب شکل اصلا نیاز نیست تا فضای بیرونی محیط مورد نظرتم این ساختارو ببری تو می‌تونی با کمک ساختار گنبدی شکل کوچکی با هر مدل و نوع شیشه‌ای که مد نظرته. برای مثال شیشه‌های تزیینی انرژی کامل و قشنگی و هم به محیط هم به ادمایی که توی اون محیط هستن بدی.تو از این مدل محصول و مدل شیشه استفاده بکن من قول میدم که انرژی به فضای زندگیت میاری و از وجودش لذت کامل رو می‌بری دیدم که میگم.

تو با تعبیه یه سقف کاذب می‌تونی این کارو شروع کنی. اگه بعدش از شیشه‌های رنگی استفاده کنی و نور پردازی ریزی اون وسط انجام بدی وای چه فضایی بشه اون فضا… تو می‌تونی این مدل کارو توی هر محیطی که می‌خوای انجام بدی و لذتشو ببری. واسه ساختن همچین سقفی راهکارهای خیلی زیادی وجود دارد من به تو پیشنهاد می‌کنم که واسه تحقیق یا جستجوی بیشتر می‌تونی از مدل عکسایی که برات گذاشتم ایده برداری کنی.

گنبد شیشه‌ای رنگی

حس آمیزی در گنبدها

در اصل گنبد شیشه‌ای رنگی یه سازه‌ای هست که از نظر بصری وقتی ببینیش یه حس روانشناختی قوی  داره که تورو به خودش جذب میکنه.بخوام به قول خودمون گفتنی بگم وقتی زیر این گنبد بخوای قرار بگیری در اصل احساساتت یه شکل متعادلی به خودش میگیره و انسانو به تحسین وا میکنه. اینو الان یا پیش تو فقط نمیگم من این موضوع‌رو خودم به شخصه حسش کردم. این محصول به غیر از زیباییش.نوردهی عالیش٫ تک بودنش توی همه جا حائز اهمیته. این محصول به غیر از اینکه نور اون محیط و بدون مصرف برق تامین میکنه یه اثر هنری که سالیان ساله که نه تنها توی ایران بلکه توی کشورای دیگه هم ازش استقبال داره میشه. واسه این محصول شمام می‌تونین رنگای مختلف در ابعاد و سایز‌های گوناگونی سفارش بدین.

خرید محصولات شیشه‌ای خودتون رو می‌تونین با روش‌های زیر اقدام کنین.

برای مشورت و پاسخ به‌ سوالات‌تون درباره محصولات شیشه‌ای خارق‌العاده فرکو و ثبت سفارشات با شماره‌های : 09101767773 _ 02188068352 به صورت غیر حضوری تماس بگیرین.

و همچنین برای آگاهی و اطلاعات بیشتر درباره محصولات شیشه‌ای می‌تونین با پیج اینستاگرام فرکو نیز همه روزه در ارتباط باشین.

می‌تونین با مشاهده محصولات بیشتر درباره دیوار شیشه‌ای و دیگر محصولات بی‌نظیر شیشه‌ای صنایع فرکو به صورت حضوری نیز به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخونه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو