Home

شیشه لمینت دوجداره

شیشه‌ها یکی از پرکاربردترین و پراستفاده‌ترین ابزارها تو ساخت ساختمون‌ها و سازه‌ها هستن. چه تو نمای داخلی چه تو نمای خارجی ساختمون استفاده و کاربرد خیلی زیادی دارن. تو سال‌های گذشته فقط یه نوع شیشه به عنوان شیشه تک جداره وجود داشت. ولی تو سال‌های اخیر طیف گسترده‌ای از شیشه تولیدشده. و به دنبال اون امروزه انواع گوناگون و مختلف شیشه مثل شیشه لمینت دوجداره ، شیشه سکوریت ، شیشه ضدگلوله ، شیشه خم رومیزی و … با اهداف و قابلیت‌های مختلف و گوناگون تولید و عرضه میشه.

شیشه‌های لمینت و مخصوصا از نوع دوجداره جای تمام شیشه‌های ساده رو گرفته و دیگه کمتر کسی از شیشه تک‌جداره برای در و پنجره استفاده می‌کنه . چرا که همه خواهان اینیم که در آرامش و به دور از سر و صدای محیط بیرون به کار یا استراحت مشغول باشیم. و این شیشه‌ها عایقی قوی برای این منظورن.

شیشه لمینت دوجداره
با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین محصولات لمینت تولیدات صنایع فرکو

تولید شیشه دوجداره لمینت

شیشه لمینت دوجداره به خاطر اینکه از لایه‌های متعددی تولید و ساخته‌شده دارای مقاومت و ایمنی خیلی بالایی هست. ولی علت اصلی دوام بالای این شیشه ، طلقیه که تو ساختار اون استفاده میشه. شیشه‌های لمنیت طی فرآیندی تو فشار و دما معین از چند لایه شیشه و یه طلق PVB {پلی وینیل بوتیرال} تولید و ساخته‌میشن. تعداد لایه‌ها و ضخامت طلق استفاده‌شده تو این متریال شیشه با توجه به نیاز و اهداف مشتریا می‌تونه متفاوت باشه.

شیشه لمینت دوجداره
با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین محصولات لمینت تولیدات صنایع فرکو

در حال حاضر پر کاربردترین و پر استفاده‌ترین طلق‌های موجود تو بازار دارای ضخامت‌های {0/38 میلی‌متر} و {0/76 میلی‌متر} و {1/36 میلی‌متر} هست. شیشه‌های معمولی بعد از شکستگی به تکه‌های خطرناک و بُرنده تبدیل میشن و این در حالیه که شیشه‌های لمینت در صورت شکستگی به هیچ وجه خطرناک و تیز نیستن. لایه پی وی بی {PVB} یه پیوند قوی میون لایه‌ها ایجاد می‌کنه و به خاطر ساختار یکپارچه و یکنواختی که داره تو موقع ضربه به همون شکل باقی می‌مونه و اجازه خرد شدن قطعات شیشه رو نمیده.

شیشه لمینت دوجداره
با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین محصولات لمینت تولیدات صنایع فرکو

انواع شیـشه دو جداره لمینت

شیشه لمینت دوجداره با توجه به فرآیند ساختشون و نیازها و اهداف مشتریا به مدل‌های گوناگونی تقسیم‌بندی میشن که مهم‌ترین این مدل‌ها عبارتند از : شیشه‌های لمینت سکوریت ، شیشه‌های لمینت چاپی ، شیشه‌های لمینت با فریم‌های استیل ، شیشه‌های لمینت لاکوبل ، شیشه‌های لمینت رنگی. هر کدوم از این شیشه‌ها بر اساس اهداف معین و آشکاری طراحی و تولید شدن بنابراین مشتریا قبل از اقدام به خرید بایستی اطلاعات کافی تو زمینه کاربرد شیشه‌ها و نوع نیاز ، کسب کنن. این شیشه‌ها مدل‌های مختلف دیگه‌ای هم دارن که برای اهداف به‌خصوص و خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرن.

شیشه لمینت دوجداره
با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین محصولات لمینت تولیدات صنایع فرکو

کاربرد شیـشه لمینت دوجداره تو ساختمان

شیشه لمیـنت دوجداره یکی از پر کاربردترین شیشه‌ها تو صنایع مختلف هست. و یکی از صنایعی که خیلی از این شیشه استفاده می‌کنن صنعت ساخت و سازه. شیشه دوجداره با قابلیت‌های ویژه و منحصر به فردی که داره یه شیشه خیلی کاربردی به حساب میاد. این نوع شیشه به مقدار قابل قبولی عایق صوت هست. به این معنی که عبور صوت رو به اندازه زیادی اجازه نمیده. همچنین این شیشه تبادل حرارت رو هم تا حدی اجازه نمیده. و به استفاده از اون تو ساختمون به صرفه جویی تو مصرف انرژی کمک می‌کنه.

با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین محصولات لمینت تولیدات صنایع فرکو

شیشه‌های لمینتی به خاطر دوام و نشکن بودن کاربردهای گسترده‌ای تو ساختمون‌های مسکونی و تجاری داره و استحکام اون‌ها میزان امنیت یه ساختمون رو نیز افزایش میده. بیشترین موارد پراستفاده از شیشه لمینت دوجداره مربوط به نرده‌های شیشه‌ای راه پله و دکوراسیون داخلی و آسانسوره. و در کنار اون برای کف‌های شیشه‌ای ، نمای شیشه‌ای ، سقف‌های شیشه‌ای ، نورگیرها و … کاربرد داره. این شیشه به خاطر اینکه که عایق خوبی برای صدا نیز هست ، به عنوان عایق صدا تو محیط‌هایی مثل: هتل ، ترمینال‌ها ، فرودگاه‌ها ، استودیوی ضبط موسیقی و محیط‌های مشابه مورد استفاده قرار می‌گیره.

شیشه لمینت دوجداره
با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین محصولات لمینت تولیدات صنایع فرکو

مزایای شیشه دو جداره لمینت

لمینت جزئی از شیشه دو جداره‌ست که اخیرا به اون‌ها اضافه شده. البته همه شیشه‌های دو جداره لمینت نیستن و فقط بعضی این قابلیت رو دارن. شیشه دوجداره لمینت ساختمونی یه عایق خیلی قوی و مناسب برای صوته ، یعنی به هیچ وجه اجازه ورود آلودگی‌های صوتی بیرون ساختمون رو به داخل ساختمون نمیده. همچنین شیشه لمینت دوجداره عایق خیلی خوب حرارته. و تو فصل‌های گرم اجازه ورود گرمای سوزناک بیرون ساختمون رو به داخل نمیده. همچنین تو زمستان هم اجازه تبادل سوز و سرما داده نمیشه. این قابلیت هل موجب کاهش مصرف انرژی میشه که نقش مستقیمی تو کاهش هزینه‌های انرژی داره.

با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین محصولات لمینت تولیدات صنایع فرکو

نکات لازم موقع خرید شیـشه لمینت دوجداره

شیشه‌های لمینت دوجداره تو سال‌های اخیر از فروش فوق العاده‌ای برخوردار بودن. این روزها و با وجود ساخته‌شدن ساختمون‌ها وسط هیاهوی شهرهای شلوغ ، مردم ترجیح میدن از شیشه‌هایی برای پنجره‌های خود استفاده کنن که آرامش اون‌ها رو حفظ کنن. به همین خاطر شیشه لمینت دوجداره به عنوان مناسب‌ترین و بهترین گزینه برای نصب تو شهرهای پر سر و صدا و شلوغ شناخته میشه.

با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین محصولات لمینت تولیدات صنایع فرکو

البته موقع خرید شیشه لمینت دوجداره بایستی به نکاتی توجه کنین. نکته اولی که موقع انتخاب و خرید و نصب این نوع شیشه بایستی به اون توجه کنین ، مراجعه به یه مجموعه معتبره. برای پیدا کردن یه مجموعه خوب و عالی طراحی و نصب شیشه‌های دوجداره لمینت ، بایستی نکاتی رو مورد توجه قرار بدین. میزان راضی بودن مشتری از کار مجموعه ، تعرفه طراحی و نصب ، مشاهده نمونه کارهای قبلی و … از مهم‌ترین نکاتی هستن که تو انتخاب یه مجموعه معتبر تاثیرگذارن.

از مواردی دیگه‌ای که حین انتخاب و خرید شیشه دوجداره لمینت بایستی به اون توجه کنین ، اندازه و ابعاد شیشه‌ست. ابعاد شیشه بایستی کاملا دقیق اندازه‌گیری بشن. البته این مسئله نیز به انتخاب یه گروه خوب برای طراحی و نصب شیشه مرتبطه. همچنین متریال مورد استفاده تو ساخت شیشه و قاب اون نیز نقش به سزایی تو انتخاب و خرید یه شیشه مناسب داره.

با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین محصولات لمینت تولیدات صنایع فرکو

قیمت شیـشه دوجداره لمینت ساختمانی

همون طور که قبلا گفتیم تو شیشه‌های دوجداره لمینت از طلق پی وی بی {PVB} استفاده شده. و این طلق‌ها دارای انواع مختلفی هستن. ضخامت و کیفیت این طلق یه عامل خیلی مهم تو تعیین قیمت شیـشه لمینت دو جداره ساختمونیه. علاوه بر این کیفیت شیشه‌های استفاده شده تو روند ساخت شیشه‌ها و رنگ نهایی شیشه از عومل مهم دیگه مؤثر خواه بود. و تعداد لایه‌های شیـشه لمینت دوجداره عامل خیلی مهمی به حساب میاد. بدیهیه هر چقدر لایه‌های استفاده شده بیشتر باشه قیمت نهایی شیشه هم بیشتر میشه. هر چند قیمت این شیشه‌ها از شیشه‌های معمولی تک جداره بیشتره ، ولی مزیت‌هایی که ارائه میده پوشاننده تمومی هزینه‌ها میشه. و از هزینه‌های گزاف هدر رفت انرژی به میزان قابل توجهی جلوگیری می‌کنه.

با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین محصولات لمینت تولیدات صنایع فرکو

جدیدترین محصولات شیشه‌ای خودتون رو می‌تونین با روش‌های زیر اقدام کنین.

برای مشورت و جواب به‌ سوالات‌تون درباره محصولات شیشه‌ای زیبای صنایع فرکو و ثبت سفارش‌ها با شماره‌های : 09101767773 _ 02188068352 به صورت غیر حضوری می‌تونین تماس بگیرین.

و همچنین برای آگاهی و اطلاعات بیشتر درباره محصولات شیشه‌ای دیگه می‌تونین با پیج اینستاگرام فرکو نیز همه روزه در ارتباط باشین.

می‌تونین با مشاهده محصولات بیشتر درباره شیشه لمینت دوجداره و محصولات جذاب و بی‌نظیر شیشه‌ای دیگه صنایع فرکو به صورت حضوری نیز به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخونه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو