Home
شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

پوشش شیشه سکوریت برای بالکن کلی مزیت داره! بالکن یکی از بخش‌های خیلی مهم خونه هست. یه جورایی تنها جای تنفس آپارتمان! برای ویلاها هم یه فضا برای لذت بردن از ویو. خصوصا تو خونه‌های امروزی واقعا نیاز داریم به نور طبیعی و ویو! حتی دلمون رو باز می‌کنه! پس اصلا درست نیست که این فضارو بی خیال بشیم و یا لذت ویوی بیرون رو ولش کنیم!معمولا سرباز بودن بالکن یک سری مشکلات داره. یکیش اینکه بالکن اینطوری هی کثیف می‌شه و پر از گرد و خاک! مجبوریم تند تند تمیزش کنیم! مشکل بعدی اینکه با سرد شدن هوا تو زمستان یا گرم شدن هوا تو تابستان ، بالکن کم استفاده می‌شه. با کمک پوشش شیشه ای ما همزمان که نور و ویو رو داریم ، این مشکلات رو نداریم.

نکته: پوشش شیشه‌ای می‌تونه متحرک باشه و اینطور نیست که هوای آزاد کلا از دست بره (مثلا برای دود)!

ولی تنها شیشه‌ای می‌تونه تو بالکن استفاده بشه که ایمنی لازم رو داشته باشه. شیشه‌های معمولی قطعا برای بالکن مناسب نیستن. کافیه یه باد شدید بیاد تا بشکنه! یکی از بهترین گزینه‌ها برای پوشش شیشه‌ای بالکن شیشه سکوریت هست. شیشه سکوریت به قدر کافی محکمه و از طرفی طوری ساخته شده که خطر زیادی ایجاد نکنه برعکس شیشه معمولی. اما قبل سفارش شیشه سکوریت برای بالکن باید به یه سری نکته دقت کنین تا پول‌تون الکی هدر نره! در ادامه همراه ما باشین.

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت


شیشه سکوریت یکی از مقاوم‌ترین و زیباترین شیشه های موجود در بازار هست که ، از شفافیت بسیاری برخوردار هست .و نور خورشید رو به طور واضح از خود عبور و در محیط پخش می‌کنه.
برای بالا بردن مقاومت این شیشه بعد از حرارتی که به شیشه داده میشه، سطوح شیشه سکوریت رو به سرعت خنک می‌کنن که ، این عمل بر روی این شیشه باعث مقاوم شدن اون در برابر ضربه و عایقی این جنس در برابر هرگونه صدا میشه.

شیشه سکوریت بالکن

تفاوت شیشه نشکن با دیگر شیشه های موجود!


1.یکی از مهم ترین و بارزترین تفاوت شیشه سکوریت با دیگر شیشه ها عایقی اون در برابر صداست یعنی هرگونه صدایی به راحتی نمی‌تونه از اون عبور کنه.و می‌تونه یک محیطی بسیار اروم که با عبور نور خورشید از شیشه در فضا انتشار داده شده هست برای شما ایجاد کنه.

2.یکی‌دیگر‌از تفاوت این شیشه اینه که در برابر ضربه مقاوت بسیاری داره.و هرگونه ضربه ای نمی‌تونه باعث شکستگی و از بین رفتن این شیشه بشه.

3.این شیشه نسبت به شیشه های دیگر در ایجاد ایمنی بسیار متفاوته.برای مثال یک ضربه کوچک می‌تونه یک شیشه ساده رو به خورده شیشه تبدیل کنه که برندگی قطعات شکسته بسیار خطرناک هست.اما شیشه سکوریت به دلیل برخورداری از مقاومت ایمنی رو در تمامی محیط ها برای تمامی‌افراد ایجاد می‌کنه.

شیشه سکوریت بالکن

4.شیشه سکوریت در برابر شیشه های عادی ۵ الی ۱۰ برابر مقاوم و در هنگام ساخت بسیار ضخیم تر هست.

5.تفاوت در قیمت داره.

بالکن سقف شیشه ای و یا تمام شیشه

بالکن در نمای ساختمون کاملا قابل مشاهده هست.بالکن یک فضاییه که در تمامی ایام سال نمی‌تونیم از اون استفاده کنیم.زیرا به دلیل سرد بودن هوا در فصل زمستان و پاییز به سرعت هوا وارد منزل و یا هرمحل دیگری میشه.تولیدی فرکو برای شما شیشه بالکنی تولید کرده که بتونه این مشکل شما رو حل کنه.در این صورت می‌تونی حتی در پاییز و زمستون هم از بالکن خود استفاده کنی.بالکن محیطی هست که بسیار در نمای ساختمون شما تاثیر گذار هست.پس حتما برای زیبایی بالکن خود فکری جدید کن.و بالکن خود رو متفاوت از دیگران آماده کن.

شیشه سکوریت بالکن

عوامل تاثیر گذار شیشه در بالکن

بالکن بسیار در نمای ساختمان شما تاثیر گذار هست.پس حتما برای زیبایی بالکن متن‌های زیر رو خونده ویک فکر جدید کن.همچنین ب این روش می‌تونی بالکن خود رو زیبا و مدرن تشکیل بدی.
از شیشه سکوریت به دلیل ضخامت بالا و ضدضربه بودن اون برای جلوگیری از سقوط افراد استفاده میشه.و یک حس امنیت رو در محیط خود القا میدین.با خرید این شیشه سکوریت برای بالکن می‌تونی با خیال راحت رفت و آمد کنی.و نگران افراد خردسال خود نباشی.


تولیدی فرکو با کمترین زمان در عرض کمتر از 48ساعت شیشه بالکن رو درب منزل برای شما ارسال می‌کنه.وهیچ محدودیتی در اندازه تراس شما برای نصب این شیشه ها وجود نداره.حتما برای جذاب تر شدن محیط بالکن خود و هم حس اطمینان بیشتر در مقابله با خطر از این شیشه های سکوریت خریداری کن.برای تبدیل کردن محیط بالکن خود و تبدیل بالکن های قدیمی (نرده های استیلی) به یک بالکن شیشه ای سکوریت محیط خود رو بروز و جدید کن.شما با خرید این شیشه ها می‌تونی حتی از لوازم داخل بالکن خود هم محافظت کنی.
این شیشه عایق خوبی در برابر سرما هستن.و می‌تونه از لوازم شما که دربرابر سرما ضعیف هستن محافظت کنه.

شیشه سکوریت بالکن

بهترین صنایع تولید شیشه و بهترین گزینه برای اعتماد کیفیت محصولات کدوم صنایع هست؟

در حال حاضر با به وجود اومدن موقعیت های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارن از این مشکل وبه وجود اومده نهایت سواستفاده رو کنن، خیلی راحت می‌تونی سایت های نامعتبر و صف کلاهبردارن رو از تمامی صنایع ها جدا کنی. اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری برای تولید سفارشات شما ندارن پس سعی بر این دارن ک تجمعی رو ایجاد نکنن. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان رو به شما میده که بتونی از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید کنی.


یکی دیگر از راه های شناخت شرکت و یا کارگاه های کلاهبردار نداشتن اساس نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی،و برگه ارزش افزوده اس.اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با برخورداری از اساس نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی و برگه ارزش افزوده هست.
شما می‌تونی با اظهار نامه مالیاتی کلاهبردار بودن اون سایت رو متوجه بشی. زیرا افراد کلاهبردار در هیچ مرکز های مالیاتی پرونده ندارن.
.در مورد تمامی مواردی که گفته شده رو با ورود به سایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از هر یک از این موارد با خبر شو. و ما با افتخار تمامی موارد خواسته شده رو در خدمت شما خواهیم گذاشت.

معتبر ترین صنایع تولید شیشه سکوریت

در دنیای امروزی حفاظ های شیشه ای یکی‌از پر بازدیدترین و کاربردی‌ترین نوع نرده برای منازل،محیط کار و تمامی محیط های دلخواه شماست.
بیشتر افراد به دلیل برخورداری زیبایی و بروزی این شیشه برای بالکن های خود این شیشه رو انتخاب می‌کنن.و زمانی‌که این محصول رو مورد استفاده قرار می دیم .به این معناست. می خوایم یک محیط امن رو ایجاد کنیم .که شیشه های سکوریت برای بالکن های شیشه ای بهترین گزینه هستن.
تمامی مدل‌های نرده شیشه ای به دو نوع تقسیم میشه:

  • تمام شیشه
  • مدل ترکیبی

زمانی‌که این دو مدل رو در حفاظ‌های شیشه ای استفاده می‌کنی.این شیشه ها به صورت FIX براق میشه.در قسمت پایینی شیشه ها سوراخ هایی وجود داره که از یراق استیل ضد زنگ اسپایدری اتصال میشه.
در بالکن های شیشه در بیشتر محیط‌ها از شیشه های لمینت و یا سکوریت استفاده میشه .زیرا به دلیل مقاومت و ضخیم بودن این شیشه ها برای جلوگیری از حوادث استفاده می‌شه.حفاظ در شیشه های بالکن از ۱۰۰ سانتی متر به بالا شروع میشه.

ضخامت شیشه سکوریت بالکن


مقدار ضخامت شیشه های بالکن شیشه ای از ۱۰ الی ۲۰ میلی متر هست.
البته حفاظ شیشه ای تنها مختص بالن های شیشه ای نیست.بلکه شما می‌تونی از این حفاظ در پله های شیشه ای خود هم استفاده کنی.
حفاظ شیشه ای ترکیب شیشه سکوریت و یراق آلات هست.

کاربرد شیشه سکوریت برای بالکن

در حال حاضر با پیشرفت در صنعت شیشه و اهمیت دادن تمامی افراد به ظاهر‌ منازلشون ، فروش این محصول در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو بسیار گسترش یافته هست.این شیشه از شفافیت بسیاری برخوردار هست .و با استفاده از اون می‌تونی در تمامی محیط ها و در همه‌ی فصل ها زیبایی و لذت تمام رو از محیط اطراف منازل و.. لذت ببری.شما زمانی که از شیشه بالکن برای منازل خود و هر محیط مورد نظر خود که استفاده می‌کنی می‌تونی از تمامی فضای مکان خود استفاده بهینه تری داشته باشی.

از شیشه برای بالکن برای مکان مورد نظر خود استفاده کن.


زمانی که از شیشه برای بالکن و یا هر یک از مکان مورد نظر محیط خود استفاده می‌کنی .باعث بزرگنمایی و روشنایی اون جا می‌شی که ، این مزیت و این ویژگی‌باعث زیبایی و جذب طرفداران بیشتر از تمامی نقاط ایران میشه.این شیشه با شفافیت خود باعث دیده شدن محیط اطراف خونه میشه. هنگامی که این شیشه اجازه عبور نور خورشید رو از خودش میده .باعث روشن تر شدن فضای اطراف خود میشه که این امر باعث تاثیر در زیبایی و روشنایی محیط میشه.
با استفاده از این شیشه برای بالکن های خود می‌تونی کاربرد های بسیاری رو به اجرا در بیاری.
برای مثال:آلاچیق های شیشه ای،استخر سر پوشیده و…

قیمت شیشه بالکن

تمامی لوازم ساخت این شیشه سکوریت بالکن از مجهزترین وسایل موجوده.و نسبت به تولیدی های دیگر از لحاظ کیفیتی برتری دارد.اول از همه برای پرسش قیمت باید با شماره تلفن 02188068352تماس بگیر.سپس برای ثبت سفارش این محصول باید با کارشناسان ما هماهنگ کنید.و شیشه بالکن مدنظر خود رو تعیین کنین.باید متراژ بالکن خود رو برای نصب این شیشه اندازه گیری کن.حالا باید تصمیم بگیر که شیشه شما دارای چه ضخامتی باشه که اصولا بالای 10میل رو انتخاب می‌کنن.سپس انتخاب کنین که شیشه شما به صورت کشویی،لولایی ویا فریم و بدون فریم ساخته بشه.ما می توانیم بهترین شیشه را با مناسب ترین قیمت برای شما تولید کنیم.حتما برای دیدن مدل های دیگر شیشه و آینه مدرن از سایت دیگر فرکو دیدن کن.

عوامل تاثیر گذار روی قیمت

شیشه ی بالکن شما از جنس سکوریت می باشد.حالا شیشه سکوریت دارای ضخامت های متفاوتی هست.واین ضخامت ها برروی ماندگاری شیشه شما تاثیر بسزایی داره به این صورت قیمت ضخامت شیشه شما باهم متفاوته.همچین رنگ،ابعاد شیشه هم روی قیمت پرداختی شما تاثیر گذار هست.برای ثبت سفارش با شماره تلفن 02188068352تماس بگیر.

قیمت مناسب برای خرید شیشه سکوریت بالکن

شما عزیزان می توانید محصولات صنایع تولید شیشه و آینه فرکو را با بهترین کیفیت و طبق سلیقه خودتان در هرگونه ابعاد و رنگ در هر نقاط ایران که باشید داشته باشید.زیرا این صنایع ارسال به تمامی نقاط ایران رو نیز داره. الویت در قیمت گذاری برای شیشه های بالکن در ابتدا سایز و ابعاد اونه. یعنی هرچه سایز و ابعاد شیشه بیشتر باشه قیمت اون نیز بیشتر خواهد بود.زمانی‌که شما در محیط خود تراس و یا همان بالکن رو دارین این فضا یک فضای اضافی در محیط شما هست.که می‌تونی فضای بالکن رو هرگونه که متناسب با سلیقه شماست بچینین.

ویژگی استفاده شیشه در بالکن.


اکثرا کاربرد یک تراس در محیط فضایی برای استراحت است.میزان سردی و یا گرم بودن فضای درون تراس های شیشه ای متناسب با فصل است.یعنی اگر شما در فصل سرما باشید و به تراس شیشه ای خود بروید دمای آنجا بسیار پایین و سرد است و این امر در فصول گرما برعکس است.البته نه تنها در فصول دمای محیط تراس های شیشه تغییر می کند بلکه در تمامی ساعات یک طول روز دمای این محیط در حال تغییر هست.

یکی‌از مزیت تراس های شیشه ای راحتی اون در باز و بسته کردن درب اونه. که با کمک یک دستگیره انجام میشه.شما عزیزان می‌توانید .در شرایط آب و هوای طوفانی تمامی پنل های باز شده شیشه های تراس اونا رو در کنار یکدیگر در اخرین پنل باز شده. چفت کرد .که از باز و یا بسته شدن درب اونجا در معرض باد و یا آب و هوای نا مناسب جلوگیری شود.می‌تونی این کار رو به کمک نوار هایی که در در دیوار هستن انجام بدین.

آیا محیطی مناسب برای ساخت بالکن شیشه ای داری؟حتما مطالب زیر رو بخون.


این شیشه های تراس از دو پروفیل آلومینیوم افقی که بر روی ساختار کف و سقف انجام میشه و دیگر‌این هست که به صورت دو پروفیل عمودی که در دو طرف بالکن قرار می‌گیره تولید شده .یکی از مهم ترین مسئله در نصب یک شیشه برای بالکن ها اینه که باید دقت بر این داشته باشیم .که آیا در محیط خود فضای کافی برای نصب این محصول داریم یا نه. در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این شیشه ها تولید شده .توسط فرکو که در‌ایران جزء بهترین و با کیفیت ترین صنایع ها سازنده شیشه و آینه بوده است. شناخته شده .

الویت در ساخت بالکن شیشه ای چیست؟


در این صنایع هنگام ساخت این محصول الویت در پوشش دهی کامل،محافظ ار محیط بالکن و تراس های دیگر بوده هست.
هنگام ساخت این شیشه در صنایع فرکو پانل اولی ثابت که مشابه با درب هست .و پس از پانل‌اولی باقی تمامی‌پانل‌های به کار رفته شده .در ریل بکار گرفته بوده و پس از مدتی از ریل خارج شده و به مسیر قبلی خود در کنار درب برگشته هست.تمامی درب ها در تراس های شیشه ای قرار دارن. در فرکو برای کیفیت بالا برای این محصول ،مقاومت اون در وضعیت آب و هوایی و ضخامت این شیشه برای تراس ها از شیشه های سکوریت استفاده می‌کنن.

ابعاد شیشه سکوریت در بالکن شما.

این شیشه متناسب با خواسته شما در تمامی ابعاد های بزرگ و کوچک تولید و ارسال میشه.شیشه های که برای تمامی بالکن ها و تراس ها استفاده شده تک به تک با هم متفاوت هستن که به دلیل برخورداری تنوع در رنگ و ابعاد این شیشه شما می‌تونی شیشه و رنگ اونو متناسب با محیط خود سفارش بدی.این شیشه همان گونه که در مطالب بالا گفته شد جلوگیری از باد،گردو غبار،سروصدا و ورود حشرات جلوگیری می‌کنه.
در تمامی صنایع های موجود در ایران به دلیل مقاومت و ضخامت این شیشه حدود ۱۵ روز طول برای تولید اون زمان نیاز دارن اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو در کمترین زمان این شیشه رو در تمامی‌نقاط ایران برای شما عزیزان ارسال خواهد کرد.

شیشه بالکن در بسیاری از موارد در زندگی ما تاثیرگذار هست.

  • استفاده از فضای پرت در نصب بالکن شیشه ای
  • برخورداری از انواع بالکن شیشه ای مانند لولایی و کشویی.
  • استفاده از فریم آلومینیومی و یا بدون فریم در طرح بالکن شیشه ای.
  • کاهش مصرف انرژی
  • محیط برای استراحت و دلنشین با ساختن بالکن های شیشه در منازل و تمامی محیط های دلخواه.
  • استفاده از یراق آلات در بالکن های شیشه ای باعث شفافیت شیشه و مقاومت اون در برابر هرگونه ضربه خواهد شد.
  • شیشه های بالکنی صنایع فرکو در نوع تاشویی بسیار مقاوم و قابل شست وشو هست.

  • می‌تونی با استفاده از شیشه های سکوریت تاشو در هر زمان دلخواهت هوای تازه و خنک رو در تمامی محیط های منزل و کاری خود به وجود بیاری.
  • شیشه جمع شو یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارن ترین شیشه بالکنی در دنیای امروزی هست.
  • شیشه های جمع شو در بالکن‌های شیشه ای به محصولی گفته میشه که در تمامی فصل ها و در هر زمان دلخواه می‌تونی اونو باز و یا بسته کنی.
  • این شیشه با قابلیت مات شدن خود امنیت رو به فضای شما القا میده.و با اجرای سقف شیشه ای میتونی در تمامی فصل سال مهمونی های خود رو در این فضا برپا کنی.

آدرس جهت خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت تولیدکننده : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو